Mainos

Naisasiat

• 7 597 232
  • 26 634

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja jos joku epäilee minua trolliksi niin saa tulla mukaan Tallinnaan, kuka tahansa ja milloin tahansa. Laittakaa vaikka yv.tä.

Tältä palstalta ja tästä viestikejusta löytyy ainakin kaksi nimimerkkiä jotka voisit ottaa mukaan seuraavalle reissulle Tallinnaan. Kerätään vaikka kolehti tarvittaessa jos siitä kiinni :)

Tältä palstalta ja tästä viestikejusta löytyy ainakin kaksi nimimerkkiä jotka voisit ottaa mukaan seuraavalle reissulle Tallinnaan. Kerätään vaikka kolehti tarvittaessa jos siitä kiinni :)

Minähän en mihinkään huoriin lähde, vaan olen mieluummin ilman! HIFK on myös tehnyt kantansa selväksi ja hyvä niin.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Minähän en mihinkään huoriin lähde, vaan olen mieluummin ilman! HIFK on myös tehnyt kantansa selväksi ja hyvä niin.

En nyt tarkalleen muista...enkä todellakaan ala ketjuja tonkimaan taaksepäin mutta oletko sä Jomppa joskus saanut naista? Siis niin, että olet työntänyt siittemesi naisen vaginaan...

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Jomppa on niin kova jätkä ettei hänen tarvitse mitään saada vaan HÄN OTTAA.

Tuli muuten mieleen oma "neitsyyden" menetys, oli meinaan elämäni pisin 2 min. Olin aivan järkyttynyt kun sellainen vähän itseäni vanhempi "silloin jopa mature" kaatoi mut auton takapenkille ja pisti nuoren pojan vikisemään. En ollut ihan parhaimmillani. Toisaalta ajallisesti ei mene nykyään enään edes tuota 2 minuuttia.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saatana. Uskomatonta. Painokoneet seis, etusivu uusiks. Meikäläinen sai pimppaa. Äkkiä lotto sisään. Nyt on maailmankirjat sekasin..

Lähetetty mobiililaitteestani sängyn kulmalta.

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Nainen ja mies rakensivat tiet, kumpikin haluamansa kaltaisen.

Naisen tie oli mutkainen, mäkinen ja muutenkin vaikeasti ajettava. Kun nainen sitten tietä ajoi, järjettömillä nopeuksilla, veti hän mutkat suoriksi ja suoranpätkät ajoi varmuuden vuoksi ojia ja penkkoja myöten. Mäet hän peruutti ylös.

Miehen rakentama tie taas sitä vastoin ulottui tasaisena ja mutkattomana aina horisonttiin asti. Luonnollisesti mies ajoi tietä keskellä, tasaista vauhtia ja kepeästi vislaten.

Takaisin yläkertaan.

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Huomenna haluaisin mennä sporttibaariin kattomaan ensin SM-Liigan finaalimatsia ja myöhemmin illalla sitten Realin paita päällä seurata El Clasicoa samaisessa baarissa. Kaljaa pitäis ottaa kavereiden kans, syödä jotain grillistä, vähän huutaa, öristä ja heitellä yläfemmoja. Mutta nyt tuolla muijjalla on joku semmoinen vaihe menossa, että hän haluaa viettää minun kanssa joka ikisen vapaapäivän tunnin aamusta iltaan. Hän haluaa tulla mukaan että saadaan viettää yhteistä aikaa ja ei uskalla/osaa/kehtaa sanoa ei, vaan seuraa mua vaikka Siilinjärvelle. Missä on mun oma aika? Pitäs vetää raja; käydään aamulla kattoon HIFKn futispeli Bragulla ja pelin jälkee nauttimaan siideristä ja auringonpaisteesta terassille, mutta mä haluan baarissa kattoa jalkapalloa ja juoda kaljaa mun kavereiden kans, ilman naista! Haluan tilaa! Onneksi ei sentään asuta yhdessä vielä, siitä se kriisi vasta puhkeaakin...

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nyt on naisasiat hyvin. Anteeksi jos kaiken tämän trollauksen sekaan tällaisia kerron.

Exä osoittaa lämpenemisiään, joka ehken jää huomioimatta. Nyt on jo nuorempi polvi jonossa, joten mikäs tässä on ollessa. En odottanut mitään tarjouksia, mutta niin vain tarjolle itseään tyrkyttävät. Mikä niitä naisia oikein vaivaa?

Ei sinänsä, että valittaisin tilanteestani vähääkään. Onhan tämä kuitenkin 30+ vuosina yllättävää, että edelleen on tarjontaa vaikkei sitä kaipaisikaan.

Anteeksi täysin turha viesti ketjuun.

Anteeksi täysin turha viesti ketjuun.

Saat anteeksi.

Itseäni masentaa naisasiat tai paremmin sanottuna yksi nainen. Asuu lähellä ja olisin halunnut tutustua häneen paremmin. Kaikki niin täydellisesti tältä osalta. Mutta... harvoin kai kukaan muija haluaa tutustua sellaiseen mieheen, jolla on juopon maine silmissään. Ja ihan ansaitusti toki, eli en puolustele itseäni ja taitaa olla turha itkeä tai toivoa enää mitään. Niellä vain vitutus taas kerran jne. Varmaan kolme kertaa kirjoitellut sille, mutta joka kerta sieltä tulee se "ei kiinnosta" vastauksena. Syö miestä pahasti.

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Olet valitellut huonoa itsetuntoa jo aika tajuttoman kauan. Oletko tehnyt asialle mitään? Kerroit, että olet alkoholisoitunut. Pidä taukoa juomisesta. Sä olet nuori, niin voit vielä tehdä asialle jotain. Rupea lenkkeilemään. Musiikki korville ja lenkille vaan. Tee itsestäsi haluttava. Näytä paremmin pärjäävältä, niin pärjäät paremmin. Itseluottamus kasvaa kun onnistut ja yllätät itsesi. Aseta tavoitteita ja pyri tavoittamaan ne. Ensin pienempiä, sitten isompia. Kyllä ne naisetkin sieltä sitten aikanaan tulee, mutta taikuri sä et ole, joten tee asialle jotain. Niin minäkin tein joskus, kun meinasi masentaa. Nyt on paskempi elämäntilanne, mutta silti olen onnellinen.

Katso eteenpäin. Älä surkuttele nykyhetkeä!

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Omista asioista sen verran et nyt ois yks erittäin potentiaalinen nainen täs lähettyvillä ja ihan kavereina ollaan oltu täs jonku aikaa. Mieli tekis kyllä jo enemmänkin, mutta toisaalta en haluais pilata hyvää kaverisuhdetta tekemällä mitään vääriä liikkeitä. Toisaalta taas naisen elämäntilanne on siinä vaiheessa, et ehkä seurustelu ei siihen tällä hetkellä sovi. Pitää melkeinpä katella rauhassa ja odotella jos tulis sopiva sauma jolloin tehdä mahdollisia liikkeitä..

Haluan tilaa! Onneksi ei sentään asuta yhdessä vielä, siitä se kriisi vasta puhkeaakin...

Ootko kertonu tätä naiselles? Joo toki se vetää herneen nokkaansa jos sanot et haluaisit olla yksin välistä, mutta pitemmän päälle se on vaan oikea ratkaisu. Muuten teidänki suhde menee vituiksi kun sen akan naama alkaa ärsyttämään, ei sen takia et siinä mitään suurta vikaa olis vaan sen takia et mies yksinkertaisesti tarvii/haluaa sitä omaa aikaaki aina välistä.

Katso eteenpäin. Älä surkuttele nykyhetkeä!

Ei kannate edes yrittää.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Mulla ei ole tällä hetkellä oikein mitään. Ihan kivoja naispuoleisia kavereita löytyy, mutta ei sitä "tyttöystävämatskua". Kaverin exä se jaksaa edelleen pommittaa viesteillä ja roikkua, vaikka olen jo ihan oikeasti sanonut toista kymmentä kertaa, että en halua alkaa sen kanssa mihinkään. Nuo vastaukset on kyllä heittäneet vaan bensaa lisää liekkeihin. Joka kerta olen silleen ystävällisesti koittanut sen ilmaista, joten varmaan pitäisi oikeasti ärähtää, niin se ymmärtäisi. Melkoisen sitkeästi se kuitenkin jaksaa yrittää, kun jo toista kuukautta roikkuu perässä...

Hyvä juttu, että täällä sentään aika monella tuntuu hommat luistavan. :)

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Naisia ei maisemissa näy, mutta ei edes haittaa. Olen vihdoin ja viimein ymmärtänyt, että tämä sinkkuna oleminen on oikeasti taivaallista aikaa. Voi mennä miten haluaa, milloin haluaa ja minne haluaa. Ei ole kukaan vinkumassa, että taasko menet juomaat etc. Kyllä sitä ehtii myöhemminkin yhdessä olemaan. Olisi vain hyvä, että pari muutakin sen täällä tajuaisi. Jos joku on varma niin se, ettei tyttöystävää tule samaan, jos sitä etsii etsimällä. Kaverien kanssa tuli juteltua naisasioista tuossa illan tummina tunteita ja tulimme siihen lopputulokseen, että ulkomaalaisilla ja suomalaisilla naisilla on hyvin suuri ero. Siinä missä ulkomaalaiset ovat ymmärtäväisiä, kohteliaita ja mukavia, on suomalainen nainen vinkuva ja valittava kusipää näin kärjistäen.

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
koko teksti

Olen eri mieltä. Toki sinkkuna on elämä vapaata, voit tehdä mitä haluat jne. Yllättävää?

Mutta kyllä elämä parisuhteessakin on mukavaa. On joku jota rakastaa, on joku jonka kanssa viettää aikaa, pitää hauskaa, ja jakaa elämäänsä. Jos parisuhde menee siihen, ettet saa tehdä mitään yksin, tai "poikien kanssa" niin seurustelet väärän ihmisen kanssa, se ei silti tee suomalaisista naisista vinkuvia kusipäitä.

Ja kuten sanoit, seurustelukumppani ei löydy etsimällä, se tulee sattumalta, niinkuin minullakin. Tai voi löytyä etsimällä, mutta useasti ne eivät kovinpitkään kestä.

Kyllä se oikea vielä sinullekkin löytyy. Ole oma itsesi ja nauti sinkkuajasta, on selvää että parisuhteessa nainen vie aikaasi, mutta jos se vie kaiken ajan, ei siinä ole järkeä. Sopiva sekoitus omaa aikaa, ja yhteistä aikaa, silloin parisuhde elää ja voi hyvin.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
koko teksti

Siis todellakin ymmärrän, että parisuhteessakin on etunsa. On juurikin henkilö kenelle kertoa kaikki ja keneen voi luottaa ja rakastaa ja tulla rakastetuksi. Itsehän en hetkeen aikaan edes halua seurustella. Mielummin hoidan omat asiat ensiksi kuntoon. Kyllä tässä elämässä on aikaa seurustella ja löytää se unelmien nainen. Kärjistin totta kait tuon, että suomalaiset naiset ovat vinkuvia kusipäitä, mutta siinä piilee pieni totuus. Kokemuspohjana toimii vaihtarit joiden kanssa jutellut suhteellisen paljonkin. Jotenkin vain tuntuu, että ovat juurikin avonaisempia ja elämäntyyliltään vapaampia kuin suomalaiset naiset. Toki tässä on myös se, että suomalaisia naisia tullut katsottua kymmeniä vuosia, kun taas ulkomaalaisten kanssa se on jäänyt huomattavasti vähemmälle.

ace

Jäsen
Prkl, nyt on paha paikka. Vuosi erosta, eikä mitään kiirettä/halua mihinkään vakavaan, MUTTA: Ihana rokkityttö sekoitti pään niin perusteellisesti, että nyt ei tiedä mitä ajatella. Jos puhutaan ulkonäöstä, tämä neito ei välttämättä osu omaan "naiset, jotka saa jalat alta" kategoriaan. Silti, vastoin kaikkia periaatteita, ajatukset pyörivät vain hänessä, olen jopa sortunut synneistä pahimpaan, tekstiviestittämään hänelle, kun olen poikien kanssa viettämässä laatuaikaa.

Mitä helvettiä mä teen?? Oonko idiootti ja seuraan tunnetta, vai olenko järkevä ja seuraan järkeä. Tai mitä se onkaan, onko mulla edes sitä??

Auttakaa!!!<

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Prkl, nyt on paha paikka. Vuosi erosta, eikä mitään kiirettä/halua mihinkään vakavaan, MUTTA: Ihana rokkityttö sekoitti pään niin perusteellisesti, että nyt ei tiedä mitä ajatella. Jos puhutaan ulkonäöstä, tämä neito ei välttämättä osu omaan "naiset, jotka saa jalat alta" kategoriaan. Silti, vastoin kaikkia periaatteita, ajatukset pyörivät vain hänessä, olen jopa sortunut synneistä pahimpaan, tekstiviestittämään hänelle, kun olen poikien kanssa viettämässä laatuaikaa.

Mitä helvettiä mä teen?? Oonko idiootti ja seuraan tunnetta, vai olenko järkevä ja seuraan järkeä. Tai mitä se onkaan, onko mulla edes sitä??

Auttakaa!!!<

Ota iisisti, anna tilanteen tasoittua. Älä välttämättä toimi huuman keskellä, tai siis voit edetä mutta älä liian hätiköidysti. Itse veisin hänet kahville, ihan vain muuten vaan. Olkoot vain kliseistä tuo kahville vieminen mutta kuitenkin tehokasta.

Myös suosittelen paineiden laskemista, rauhotuin itse kummasti kun katsoin mahtavaa dokumenttia parittelevista kilpikonnista.

ace

Jäsen
-Niks kirjoitti:
Ota iisisti, anna tilanteen tasoittua. Älä välttämättä toimi huuman keskellä, tai siis voit edetä mutta älä liian hätiköidysti. Itse veisin hänet kahville, ihan vain muuten vaan. Olkoot vain kliseistä tuo kahville vieminen mutta kuitenkin tehokasta.

Myös suosittelen paineiden laskemista, rauhotuin itse kummasti kun katsoin mahtavaa dokumenttia parittelevista kilpikonnista.

Hahaa, kilpparit oli hyvä neuvo! Unohdin vain kertoa, olen pannut sitä jo kaksi kertaa. Joten kahville vienti vois olla vähän kummallista. Näistä kahdesta kerrasta huolimatta mielessä pyörii nämä asiat. Oi, Jatkoajan suuret tietäjät, kertokaa minulle mitä tehdä. En osaa käsitellä tälläisiä asioita, aikaisemmin olen mennyt pelkästään sydämen mukaan, mutta ikä ja elämänkokemus ovat pistäneet ajattelemaan myös toiselta kantilta.

-Ässä

E: yksi sydän ja yksi ämmä!

Viimeksi muokattu:

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Olen ihastunut.

Hauska mimmi, natsaa kemiat hyvin. Tosin toimii baarimikkona kantapaikassani, ei olla vielä vietetty aikaa yhdessä töiden ulkopuolella (paitsi kertaalleen baarissa aivan ympäripäissämme). Uskomaton fiilis. Kattoo nyt mihin tää homma johtaa. Pientä kipinää näyttäis olevan molemmin puolin. Rapiat 6 vuotta vanhempi, mikä on täydellistä. Pakettiin kuuluis parivuotias lapsi, ei se saa olla este. Kassellaan, kassellaan! On se kevät vaan miehen parasta aikaa!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy