Naisasiat

• 7 591 345
  • 26 618

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis onko mussa jotain vikaa, kun mä en ole koskaan tykännyt niistä mistään pikkulasten pussailujutuista. En edes silloin teininä. Tai no onhan se joskus kiva ihan piruuttaan tunkea kieli jonkun uskomattoman seksikkään lutkan suuhun ja katsoa että miten se reagoi, mutta siis kuitenkin.

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tässä on nyt eletty sinkkuna jonkun aikaa ja aika kovaa on mennyt.

Nyt uusimpana "valloituksena" on virolaiset naiset, jumalauta että on saanut kyytiä viime aikoina. Sattumalta eksyin eräisiin bileisiin missä oli paljon virolaisia ja ei ainakaan seksistä en joutunut maksamaan? Joten kai ne ihan perusmuijia oli.

Jotenkin vain nuo virolaiset tuntuu paljon rennommilta ja eivät ole yhtään semmoisia tuittupäisiä mulkkuja mitä monet suomalaiset naiset ovat. Ei voi sanoa helpoiksia tietenkään vaan haastetta kyllä löytyy. Olivat vielä aika suomalaistuneita ja eivätkä kuitenkaan olleet ainakaan vielä omaksuneet suomalaisilta naisilta liikaa.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Puhutaan jälleen liipalaapaa. Lampinen nainen ei nalkuta ja muutenkin on täydellinen tuohon asti ainakin. Melkeinpä täysin samoilla sanoilla kerroin entisestäni kavereilleni tuohon aikaan. Kaverit oli kaikki kokeneempaa kastia eli vuoden tai enemmän seurustelleet ja repesivät nauramaan. Mähän kovin väitin, että tää nainen on poikkeus eikä nalkuta. Kului 3-4 kuukautta ja pikkuhiljaa nalkutusta alkoi kuulumaan. Ei naiset uskalla heti suhteen alkuvaiheilla nalkuttaa kaikesta. Pelkäävät, että pelästytään ja lähdetään karkuun. Samalla tavalla et sinäkään röyhtäile/piereskele tai muutenkaan sikaile alkuvaiheissa. Olet unelmien herrasmies.

Omista naisista sen verran, että tällä hetkellä sinkkuna ollaan ja oikeastaan nautin siitä täysin siemauksin. Pariin otteeseen eksynyt naikkosen luonkin. Hieman täytynyt lupailla tapaamisesta uudelleen sun muuta. Itse vain sen verran kusipäänä olen tällä hetkellä, että kämpästä lähtiessä kaivanut kännykän ja samantien poistanut kyseiset puhelinnumerot. Eipä sillä, että nekään kovin olisi kaivannut.

Joku nainen voisi vastata siihen kuina moni teistä odottaa yhä, että mies on se joka tekee aloitteen. Pyytää kahville, pyytää numeroa ja näin?

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Odottelin vähän tämänlaisia vastauksia, mutta tosiaan ollaan enemmän ja vähemmän jo joulusta lähtien oltu tiiviisti yhdessä. Toki haluan pitää tässä vaiheessa oikeuden ottaa sanoja takaisin, mutta tällä hetkellä luistaa todella hyvin ja nautitaan tästä täysin siemauksin. Edellinen oli sitten täysi helvetti (lähemmäksi 2v seurustelu).

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt uusimpana "valloituksena" on virolaiset naiset..
Ex-duunikaveri oli virolainen ja se mimmi oli ainakin tajuttoman hyvännäköinen, pukeutui hyvin, oli rento ja sille oli helppo heittää läppää. Musta vielä virolaisnaisten tapa puhua suomea on söpö, joten ei voinut moittia. Onnittelut siis uudesta aluevaltauksestasi. :D

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ex-duunikaveri oli virolainen ja se mimmi oli ainakin tajuttoman hyvännäköinen, pukeutui hyvin, oli rento ja sille oli helppo heittää läppää. Musta vielä virolaisnaisten tapa puhua suomea on söpö, joten ei voinut moittia. Onnittelut siis uudesta aluevaltauksestasi. :D

Jos virolainen nainen hiplaa persettäsi, hän arvioi lompakkosi paksuutta. Heillä on maaginen tatsi arvioida lompakkoja. 10 tason virolaisilta voit odottaa kampela-tasoista seksiä. Ei mulla muuta. Kokemusta on.

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Pillun makuun kun pääsi nuorena niin siitä lähti alamäki, pillu pilaa miehen mielen.

Sinkkuna on taas huomannut tämän, kokoajan haalii uusia muijia ja parhaimmillaan asunkin 4 eri muijan luona plus ei edes nimiä muista. Toisaalta ei tässä vielä niin vanhoja olla joten antaa palaa vaan. Sitoudutaan sitten joskus 5 vuoden päästä tosissaan ja aletaan miettimään niitä talojen ostoja..

Winston Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins
edit. tilanne muuttunut :)

Viimeksi muokattu:

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Nyt on nämä hommat kyllä aivan päin persettä. Koululla mua pidetään jonain kusipäiden kuninkaana ja edelleen tuo kaverin exä vaan jaksaa näppäillä mulle viestejä. Ei saatana, sanoin jo sille, että ei mua nyt kiinnosta, etenkään sen takia koska se on kaverin exä, niin se vastaa, että "no mutta mitä se haittaa?!". Taas vaan tuijotellaan saatana omaa napaa. Ehkä se ei sitä haittaa, kun se ei enää ole missään väleissä kaverini kanssa, mutta se tyyppi vaan sattuu olemaan mun tosi hyvä kaveri.

Viimeksi muokattu:

Winston Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins
Nyt on nämä hommat kyllä aivan päin persettä. Koululla mua pidetään jonain kusipäiden kuninkaana ja edelleen tuo kaverin exä vaan jaksaa näppäillä mulle viestejä. Ei saatana, sanoin jo sille, että ei mua nyt kiinnosta, etenkään sen takia koska se on kaverin exä, niin se vastaa, että "no mutta mitä se haittaa?!". Taas vaan tuijotellaan saatana omaa napaa. Ehkä se ei sitä haittaa, kun se ei enää ole missään väleissä kaverini kanssa, mutta se tyyppi vaan sattuu olemaan mun tosi hyvä kaveri.
käy nyt edes kerran tönäsee sitä

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
käy nyt edes kerran tönäsee sitä

Eijjei. Saa olla aika kova känni ja puute että tämän suuntainen toimintatapa kannattaisi. Kaverit ovat ikuisia, tönäistäviä muijia kun kuitenkin saa mistä vain. Jos kyseessä tosiaan on hyvä kaveri jonka kanssa haluat jatkossakin olla hyvää pataa, niin ehdoton nou.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Naisasioita en tule näillä näkymin ikinä ymmärtämään kunnolla. Ensinnäkin kukaan ei saa minua enää kiinni, olen sen verran liukas yksilö. Mieluummin vain paneskelen silloin tällöin. Ja toisekseen, nuoret kundit, mitä hittoja te sillä naisella teette. Ok, paineita ehkä on, mutta mitäpä jos vain otatte ja pistätte menemään homman ihan oman elämänne ehdoilla. Naisia tulee jos ovat tullakseen. Jos ei satu tulemaan, niin sitten voitte kirjoittaa Jatkoaikaan kuten meikäläinen juuri nyt.

Temptation

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Noni captain, enkös mä varottanu :DDDDD? Kävipäs hassusti... Mutjoo, emmäkää viittis koskee kaverin exään, ihan vaa siks koska se tosiaan on exä ja erot ei muutenkaan mene aina hyvin. Voipi olla, et on kahen tulen välissä siinä vaiheessa, joka on vähän perseestä mitä kerran sivusta seurasin tämäntapasta kolmiodraamaa :D Lopuks oli kaikki sit toistensa vihollisia, nättii kateltavaa. Mä suorastaan repesin koko touhulle ja nyt ne vihaa muaki, juups. Fuck it =DDDD

Ja muijiahan tulee ja menee, mut kaverit on ikuisia ;)

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo välillä hieman ärsyttää esimerkiksi joidenkin sukulaisten kyselyt tyttöystävästä. Meidänkin suvussa on paljon niitä, jotka elävät sitä tavallista ja tylsää elämää, asuntolaina, tyttöystävä, kaksi lasta ja koira. Mitä jos vaikka tiistaina tekee mieli ryypätä kolme päivää? Mitä jos tekeekin mieli ottaa äkkilähtö vaikkapa kuukaudeksi jonnekin kauas? Mitä jos vaihteeksi tekisi mieli paneskella jonkun blondin, brunetin tai punapään kanssa? Sä oot orjana niin monelle eri taholle. Vankilassakin sä oot vapaampi mies kuin tuossa oravanpyörässä. Jo ihan penskana faijavainaa opetti mulle miten akkojen kanssa menetellään, mutsi kun oli kova kiukuttelemaan.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Joo välillä hieman ärsyttää esimerkiksi joidenkin sukulaisten kyselyt tyttöystävästä. Meidänkin suvussa on paljon niitä, jotka elävät sitä tavallista ja tylsää elämää, asuntolaina, tyttöystävä, kaksi lasta ja koira. Mitä jos vaikka tiistaina tekee mieli ryypätä kolme päivää? Mitä jos tekeekin mieli ottaa äkkilähtö vaikkapa kuukaudeksi jonnekin kauas? Mitä jos vaihteeksi tekisi mieli paneskella jonkun blondin, brunetin tai punapään kanssa? Sä oot orjana niin monelle eri taholle. Vankilassakin sä oot vapaampi mies kuin tuossa oravanpyörässä. Jo ihan penskana faijavainaa opetti mulle miten akkojen kanssa menetellään, mutsi kun oli kova kiukuttelemaan.

Tartunpa sen verran trollihuoripukin höpinöihin että kommentoin lauseen parin verran.

Joo.
Tuo teikäläisen huorissa alituiseen käyminen ei ole millään muotoa sellaista elämää jota kenenkään tulee tavoitella. "Tylsä" elämä asuntolainan, vaimon/tyttöystävän ja lasten kanssa on ziljoona kertaa nautinnollisempaa kuin elämä huorien kanssa päissään vehdaten. Oravanpyörä on hieno termi kaikelle sille jota vastuuntunnoton ihminen kaihtaa. Kokeilisit joskus niin ymmärtäisit. Ala yrittäjäksi jos oravanpyörä vituttaa, ala herraksi köyhälle pillua omin avuin saamattomalle vätykselle jos noin pistää vihaksi.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tartunpa sen verran trollihuoripukin höpinöihin että kommentoin lauseen parin verran.

Joo.
Tuo teikäläisen huorissa alituiseen käyminen ei ole millään muotoa sellaista elämää jota kenenkään tulee tavoitella. "Tylsä" elämä asuntolainan, vaimon/tyttöystävän ja lasten kanssa on ziljoona kertaa nautinnollisempaa kuin elämä huorien kanssa päissään vehdaten.

Tämä lienee kuitenkin vain sinun subjektiivinen näkemyksesi asiasta eikä mikään ehdoton totuus. Kukin meistä arvottaa asiansa omalla tavallaan, toinen pitää vankilana perhe-elämää - kuten minä (en kuitenkaan käy huorissa, toistaiseksi) ja toinen taasen pitää kännihuorapelleilyä turmiollisimpana mahdollisena elämäntapana. Ei sillä, että se välttämättä olisi tavoiteltavaa elämää mutta mikä minä olen sitä tuomitsemaan ehdottoman vääräksi, tai sinä muuta kuin subjektiivisessa mielessä? Sen tuomittavuus ei ole absoluuttinen totuus.

Onko huorissakäynti niin rikollista ja halveksuttavaa elämää millaisena sitä pidämme? Joillekin se on ainoa mahdollinen tapa saada tyydytettyä seksuaaliset tarpeensa, jos runkkaamista ei lasketa lukuun, ja ainakin minä suon ihmiselle tällaisen mahdollisuuden. Toki toivon, että näin toimiessaan mies/nainen turvautuisi prostituoituun, joka saa rahat täysimääräisenä itselleen ts. mielummin kotimainen kuin Tallinnasta tai Venäjltä tuleva.

vlad.

Temptation

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä vittuu jätkät, meinaatteks että elämässä on vain panoa? Jos ei tavoittele vaimoa ja lapsia, hyvää työpaikkaa ja kotia niin mitä sitten? Mutta eihän se multa oo pois kun juotte elämänne roskiin ja sitten 40 vuotiaana kelataan, mitäköhän tienatulla omaisuudella tehdä, kun ei ole lapsia.

Menkää jätkät sotimaan afganistaniin, siellä ei oo taatusti tylsää elämää eikä ole ainakaan näitä "jokapäivänpaskoja" kuten tyttöystävä.

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Mitä vittuu jätkät, meinaatteks että elämässä on vain panoa? Jos ei tavoittele vaimoa ja lapsia, hyvää työpaikkaa ja kotia niin mitä sitten? Mutta eihän se multa oo pois kun juotte elämänne roskiin ja sitten 40 vuotiaana kelataan, mitäköhän tienatulla omaisuudella tehdä, kun ei ole lapsia.

Menkää jätkät sotimaan afganistaniin, siellä ei oo taatusti tylsää elämää eikä ole ainakaan näitä "jokapäivänpaskoja" kuten tyttöystävä.

Ihan hyvin voi paneskella 35 vuotiaaseen asti, näin itse ajattelen asiaa. Sen jälkeen sitten jos ja kun tulee se "oikea" esille niin voisi ajatella noita lapsia yms. Ei nyt jaksa stressata, nyt nautitaan vielä kun naama kelpaa.

Vaikka nyt ei ole mitään "tavoitteita" niin elämäni rikasta monella tapaa. Saa nauttia ihan rauhassa mistä haluaa ja ei tarvitse ihan oikeasti stressata mistään. Ihan helvetin hienoa. Plus elämässäni tavoitteet on ihan erilaisia kuin nuo normi lapset yms. Ne sitten tulee jos on tullakseen.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in

Kyllä tässä on meikäläiselläkin huorissakäyntikokemuksia joten ei ihan nöösipoikina olla kommentoimassa.

Rikollista, halveksuttavaa... Paskat minä siitä. Huorissakäynnillä rehentely on aika säälittävää.

Jos joku pitää perhe-elämää vankilana... Se on kyllä vakava häiriö korvienvälissä.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Tuo sukulaisten uteleminen naisasioista kyllä vituttaa suunnattomasti. Tekisi mieli monesti sanoa, että "mitä se sulle kuuluu?", mutta sekin varmaan johtuu vain siitä kun ei ole ketään. Sitten, kun sanoo, että ihan sinkku olen, niin alkaa päivittely, että miten se on mahdollista ja utelevat lisää. Tuo on ainakin mulle se suurin syy, miksi mua ahdistaa sukuloiminen.

Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jos joku pitää perhe-elämää vankilana... Se on kyllä vakava häiriö korvienvälissä.

No mitähän vittua nyt taas? Jos joku ei vaan halua sitä vaimoa ja lapsia niin mikä siinä on vikana? Totta et ne antaa tosi paljon, mut vastakohtana oiski sit paljon suurempi vapaus elämässään. Vankila- termi on toki aika vahva tässä yhteydessä, mutta en toisaalta ihmettele etteikö joku voisi perhettä sellaisena pitää.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollista, halveksuttavaa... Paskat minä siitä. Huorissakäynnillä rehentely on aika säälittävää.

Rehentely - viittaamatta kehenkään, jokaisella on oikeus tehdä niin mutta minä en näe huorissa käyntiä kuitenkaan rehentelyn arvoisena asiana. En etenkään jos/(kun) minulla olisi muitakin mahdollisuuksia tyydyttää seksuaaliset tarpeensa, mutta ymmärtääkseni nämä henkilöt (esim. vammaiset) joille huorissa käynti voi olla ainoa mahdollisuus tyydyttää seksuaaliset tarpeensa siten, että saa olla jonkun ihmisen kanssa, eivät pahemmin rehentele asialla, siihen "syyllistyvät" muut ihmiset.

Miksi perhe-elämää vankilana pitäminen merkitsee vakavaa häiriötä korvien välissä? Mikä siitä tekee sellaisen? Minulle vapaus päättää omasta elämästäni on tällä nimenomaisella hetkellä hyvin merkityksellinen asia, ja tähän yhtälöön on hyvin vaikea sovittaa perhe-elämää, se jopa tuntuisi minusta vankilalta, koska joutuisin jakamaan elämäni toisen ihmisen kanssa ja ottamaan huomioon hänet tekemisissäni ja menojen sovittelemisessa. Puhumattakaan sitten jos yhtälöön tulisi vielä kolmas muuttuja eli kakara. Toisaalta en voi ennustaa mikä tilanne on vuoden kuluttua, joten katson, että minulla on oikeus omakohtaiseen mielipiteen muokkaukseen.

Niin, vakavia häiriöitä kyllä löytyy korvien välistä mutta se on taas toinen tarina.

vlad.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vankila- termi on toki aika vahva tässä yhteydessä, mutta en toisaalta ihmettele etteikö joku voisi perhettä sellaisena pitää.

Sanotaanko, että tämä "vankila-vertaus" oli vertauskuva, jonka avulla halusin kärjistäen ilmaista sen millainen ajatukseni tällä hetkellä perhe-elämää kohtaan on. Täysin kirjaimellisesti sitä ei tule ottaa mutta suuntaa-antavana kuitenkin.

vlad.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Sanotaanko, että tämä "vankila-vertaus" oli vertauskuva, jonka avulla halusin kärjistäen ilmaista sen millainen ajatukseni tällä hetkellä perhe-elämää kohtaan on. Täysin kirjaimellisesti sitä ei tule ottaa mutta suuntaa-antavana kuitenkin.

Mä itseasiassa huomasin vaan pettterin käyttäneen tota termiä ja viittasin siihen. No joka tapauksessa ymmärrän kyllä hyvin ja iteki kaipaan sitä tiettyä vapautta omaan elämään ja nimenomaan sitä omaa rauhaa. Ehkä toi jälkimmäinen on se tärkein vaikka olenkin jo nuoresta iästä huolimatta ehtiny kolmisen vuotta asua (kahden eri) naisen kanssa. Avoliitossa tykkäsin kyl ihan pirusti jos muija lähti esim. viikonlopuksi pois. En välttämättä sen takia et saan rauhassa dokata (koska sain muutenki) vaan sen takia et sain olla rauhassa.

Ylipäätään pyrin valkkaamaan naiseni (mitkä vitun naiset?) sen mukaan ettei tarvis ihan 24/7 olla toisessa kiinni, lähteä samanlaiset tuulipuvut päällä sauvakäveleen yms. Lapsista nyt en viitti puhuakaan kun en sellaisia omista. Voin vaan kuvitella millanen se vastuu on ihan päivittäin ja joutuu oikeasti suunnittelemaan elämäänsä vähän uusiksi.

Sen sijaan en ymmärrä miten aina kun joku puhuu perheenvastaisesti niin vastapuolen argumentit on sitä "onko se sit niin hienoa vaan ryypätä koko ajan ja panna ketä tahansa?". Ehkäpä perheettömät ihmiset haluaa tehdä jotain muutaki elämässään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy