Naisasiat

  • 7 518 652
  • 26 580
Jos hakee sitä pohjanoteerausta niin kovin pahasti ei voi pettyä. Tai tietysti voi jos vaikka meneekin kivasti ja naikkonen on kuukauden päästä tyttöystävästatuksella varustettu.

Ihan parastahan se on, kun on pelkästään voitettavaa. Jos ei tärppää, niin jaa sitten ja jos tärppää, niin sehän on hienoa. Ei nää niin vakavia juttuja ole ja kaikkea kannattaa kokeilla. Korkeintaan saa pikkuisen hävetä ja sehän on pelkästään piristävää.

Et sinä mitään paksua lompakkoa tarvitse. Kerrot vaan nimimerkkisi Jatkoajassa, ja sitten selität, että nimimerkin tausta selviää neidolle myöhemmin illalla/yöllä. Jiihaa! Ei voi epäonnistua...

Tuo on muuten kyllä erinomainen ajatus! Tyhmähän tuo nimimerkki on kuin mikä ja ns. suoritukseni taitaa kosmisen rodeon sijaan muistuttaa enemmänkin jotain tivolin possujunaa, mutta eihän tuo nainen sitä vielä siinä vaiheessa iltaa tiedä. Dänks!

Jännä juttu, kun ei edes oikein uskalla pyytää edes tuota yhtä naispuolista kouluavustajaa Facebookissa kaveriksi. Ollaan jouduttu aika paljon töitä tekemään yhdessä ja hiihtoloman jälkeen vielä enemmän.

Syynä on nuo kaverilistalla olevat kaverit. Listalla tällä hetkellä laidasta laitaan tyyppejä. Koululta mukana on muutamia tyyppejä, ja aika paljon ajattelen, että jos tuo naikkonen alkaa ajattelemaan, että hengailen joidenkin koululaisten kanssa, mikä taas ei pidä paikkaansa. Ovat listalla nyt mukana muiden muassa.

Yhteisiä kavereita on 7, joista suurin osa itseäni vanhempia ja suht fiksuiksi todettuja. Että en tiedä sitten.

Siis hetkonen. En ole seurannut tätä ketjua tai Jatkoaikaa yleensäkään kunnolla aikoihin, enkä siis tunne tapauksesi taustoja, mutta mikä tuossa nyt on ongelmana?

Siis sekö, että kaverilistallasi on koululaisia, joiden kanssa ilmeisesti teet palkkatyötäsi? Ei kai kukaan aikuinen nyt kuvittele, että roikut joidenkin kersojen kanssa ostarilla syljeksimässä sen perusteella, että sulla on kaverilistalla alaikäisiä koululaisia? Eikös vähän kaikilla ole FB-kavereinaan vähän vaikka minkälaista jengiä?
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
James May, otetaas nyt sitten ne pallit taas siihen kauniseen kätöseen ja ajatellaan niiden kautta. On hyvä jos olet antanut tytön lähetellä sinulle viestejä ym. koska onhan se tunnettu tosiasia, että kannattaa leikkiä vähän vaikeasti tavoiteltavaa. Nyt olet tämän kaiken sekoilun takia jo siinä onnellisessa asemassa, että eihän sinulla ole mitään hävittävää? Kerranhan olet jo "hävinnyt". Jos olet vielä kiinnostunut tytöstä, niin otat vähän kylmempää tatsia ja vastailet viesteihin rennolla ottellaa muttet anna tytön kuvitella että sinä olet helppo saalis. Nyt täytyy vain käyttää hermoja. Ajan kanssa tuo voi kääntyä vielä parhain päin, mutta nyt on aloitettava ikäänkuin puuhtaalta pöydältä. Näin ainakin itse ajattelisin.

edit. Hyvä, olet edellisestä viestistäsi päätellen saanut vähän kiinni siitä punaisesta langasta!
Niin, no aika vaikeahan tässä on enää leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, kun olen jo kerran sanonut tytölle, että olen ihastunut siihen. Eli alkaa olla ns. hylsyt sylissä. Mutta tosiaan tässä ei kyllä ole ainakaan mitään menetettävää tämän suhteen, joten kaikin puolin kai tässä pitäisi jo alkaa muutenkin ottaa aika paljonkin rennommin. Naurattaa, kun nykyään tuo tyttö käy facebookissa aina paikalla ja jos olen samaan aikaan, niin se häipyy saman tien. Tuntuu siis, että se välttelee minua, sillä on käynyt myös niin päin, että tuo tyttö on ollut kirjautuneena ja sitten kun minä olen kirjautunut sisään, niin ehkä kymmenen sekuntia ja tyttö häipyy. :) Minua ainakin hieman huvittaa, varsinkin jos se kuvittelee etten huomaa tuota. Voihan tuo tietysti johtua monesta muustakin syystä, jos sen itselleen niin halua uskotella. Silti kuitenkin ihmetyttää, että miksi helvetissä se kyselee multa tekstarilla kuulumisia, jos ei kiinnostaisi yhtään... Tai miten se edelleen haluaa tavata, vaikka luulisi, että olisi jo lähtenyt karkuun ajat sitten, kun kerroin olevani siihen ihastunut?
 
Keskiviikkona olisi treffit.

No jee, eipä tuo nyt ihan toivoton reissu ollut. Kyllähän siinä lähemmäs pari tuntia kului istuessa, vaikka eräs optimistinen ja kannustava ystäväni olikin sitä mieltä, että nähdään sitten siinä vartti treffien alkamisajan jälkeen viereisessä kuppilassa ja juodaan oluet. Hah, nenilleen sai sekin mulkero!

Hauska ja fiksu mimmi. Ja jopa nauroi onnettomille huumorikaskuilleni ja vakuutteli jälkikäteen, että oli oikein hauskaa. Mitään valtavaa eroottista värähtelyä tai "millos seuraavan kerran?"-henkistä tunnelmaa ei ollut, mutta katsellaan. Jos vaikka ehdottaisi uusintaa jollekin myöhemmälle ajankohdalle. Tai ehdotelkoon itse, jos siltä tuntuu, kyllä mulle passaa kaikki.
 

ProCoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Oilers, Arsenal
Hauska ja fiksu mimmi. Ja jopa nauroi onnettomille huumorikaskuilleni ja vakuutteli jälkikäteen, että oli oikein hauskaa.

Jos vähänkään pystyt siirtämään tuota rentoutta suulliseen ulosantiin, joka teksteistäsi huokuu niin ei ihme jos tyttö on viihtynyt seurassasi. Vaikka ei jutustanne syntyisikään vuosisadan rakkaustarinaa, niin kiva kuitenkin kuulla että molemmilla oli lepposaa!
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Luinko huolimattomasti vai mainitsitko, käytkö nykyään terapiassa? Jos et, suosittelen lämpimästi. Josko siellä saataisiin sinusta kasailtua ehjempi mies, joka saisi vaimonsa takaisin tai edes olisi valmis suhteeseen kohdatessaan elämänsä rakkauden nro 2. Ja jos vaimosi ei sinua enää huoli, onpahan tukilankaa jo valmiiksi, ettet uudestaan putoa pohjalle.

Omakohtaisesta kokemuksesta tiedän, että mt-ongelmista kärsivän läheisenä ei todellakaan ole helppoa, tulee katkeruutta ja vihan tunteita. Vaimosikin ehkä kannattaisi käydä ammattilaisen kanssa jutustelemassa päästäkseen niiden yli. Jos ei teidän, niin edes itsensä takia, ettei jää pahaa verta ja katkeruutta koko loppuelämän ajaksi.

Muista uskoa, että vielä jonain päivän elämässä on asiat paremmin, tavalla tai toisella. Voimia!

Viimeksi olen käynyt juttelemassa muutama kuukausi sitten, ei muka ole ollut aikaa aloitettuani työt. Toisaalta nyt kun on töitä, ei ole ehtinyt asioita niin yksikseen miettiä ja murehtia. Tosin mielessä on, että alan taas käymään keskustelemassa, koska tiedän että terve en vielä ole. Tuskin vielä pitkään aikaan.

Vaimo on myös alkanut käymään keskustelemassa ja purkamassa omaa tilannettaan. Ironista kyllä, minä olin se joka kehotti häntä niin tekemään, jankutin niin kauan, että hän suostui. Kuulemma siitä on apua mutta myös raskasta, koska se nostaa vanhoja tunteita minua kohtaan pintaan. Olemme myös puhuneet että kävisimme jossain yhdessä juttelemassa myöhemmin, jos tilanne siltä tuntuu.

Kuten sanoin, tiedän että masennukseni oli takuulla raskasta vaimolleni. Aiemmin mietin usein, että hän luovutti liian helpolla, että oma rakkauteni oli lujempaa. Hänellä on itselläänkin ollut kaikenmoisia ongelmia, jotka ovat vaikuttaneet suhteeseemme mm. paha paniikkihäiriö aikanaan. Siksi aluksi minäkin olin vihainen ja katkera; en hylännyt häntä hänen vaikeina aikoina ja kun itsellä tuli ongelmia, hänen ratkaisu oli luovuttaa. Nyttemmin kun on ollut aikaa ajatella asioita, ymmärrän ettei tilanteita, tunteita ja tapahtumia voi verrata eikä aina hallitakaan. Asioihin ei ole yhtä ainutta ratkaisua ja koemme asiat eri tavalla, niinpä en voi ajatella hänen rakkautensa olleen jotenkin huonompaa tai määrältään vähäisempää. Hän yritti kaikkensa mutta väsyi lopulta.

Tilanne on nyt tämä, kummallakin on halua korjata asiat, sitä onko se koskaan mahdollista, ei tiedä kukaan. Me mennään pienin askelin, rauhassa. Jos mitään muuta emme koskaan enää ole, ystäviä tulemme takuulla aina olemaan. Kattellaan.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Itellä on vähän kinkkinen tilanne tällä hetkellä päällä, kun en ota oikein selvää eräästä naisesta onko kiinnostunut vai ei. Nainen on varattu ja parisen vuotta meikäläistä vanhempi. Itse olen täysin retkahtanut häneen.

Joko olet tehnyt siirtosi? Oletko kertonut tunteistasi?

Ihan saman kokeneena ja omista tunteista kertoneena melkeinpä suosittelisin olemaan hiljaa. Jos toisella, sillä varatulla osapuolella, on suuria tunteita sinua kohtaan, hän luultavasti kertoo niistä jossain vaiheessa.

Kuvauksestasi päätellen ei tarvitse olla Casanova tajutakseen, että kyseisellä naisella on tunteita sinua kohtaan. Kyse onkin siitä, uskaltaako hän kertoa niistä ja jos uskaltaa, hänen on tehtävä valinta kahden miehen väliltä. Sen jälkeen hänen on jälleen uskallettava jättää nykyinen mies. Minun kohdallani toinen ei uskaltanut jättää tutuksi havaittua... Ja itse olen tehnyt myöhemmin saman virheen.

Toivotan vilpittömästi onnea. Toivottavasti kaikki menee mahdollisimmat siististi, ettei kenenkään tarvitse kärsiä kovasti.

...ja koitappa saada näin sekavasta tekstistä tolkkua...
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joko olet tehnyt siirtosi? Oletko kertonut tunteistasi?

En ole ja itseasiassa pohdin edelleen tehdäkkö se siirto nyt vai ei. Järki sanoo toista ja tunteet toista. Välillä on sellainen fiilis, että jos vaan tulisi se oikea hetki, niin sanoisin asiat niin kuin ne on. (Sitä oikeaa hetkeä ei vaan tuppaa tulemaan). Välillä taas tulee sellanen olo, että jos vaan olisi mahdollista, niin sulkisin tunteet samantien pois päältä.

Nyt tulevalla viikolla ollaan menossa kahville, mutta en kyllä missään kahvilla rupea juttelemaan mitään syvempiä. Pitäisi päästä juttelemaan johonkin kahdestaan ja rauhassa.

On nämä kyllä vittumaisia tilanteita. Onnistun aina jostain syystä lankeamaan joko varattuun naiseen tai sitten yksinhuoltajaäiteihin (ex-tyttöystävä). Olisi mukava löytää joskus joku normaali nainen, joka ei ole varattu, eikä omaa lapsia.

Edit: Näköjään huomenna mennään sitten kahville. Katsellaan.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
"Haluan olla vain ystävä."

tjsp.

Eli se siitä pähkäilystä näin monen kuukauden jälkeen. Ei tarvitse ainakaan enää elää epätietoisuudessa tai elätellä toiveita.

On se nyt helvetti, kun ei nämä naisasiat meikäläisellä suju sitten laisinkaan. Vaikka miten on oma itsensä ja tekee parhaansa, niin lunta tulee tupaan, niin että pöllyää. Tässäkin kaikki vaikutti niin täydelliseltä ja juttu luisti.

Mutta kun ei, niin ei. Voi huokaus.

Taitaisi olla parasta olla tovi täysin matalalla profiililla, ei tässä muuta kuin satuta itsensä kerta toisensa perään.

Tänään on itketty enemmän kuin vuosikausiin...
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tänään kyllä taas eräs nainen veti FB:ssa todellisen jokerikortin. Hengailin kyseisen tapauksen kanssa n. 4 vuotta sitten ja tänään out of the blue tuli kaveripyyntö. Noin 10 minuuttia pyynnön hyväksymisen jälkeen pommitti jo chatissa.

Pirunmoista juttua. 15 minuutin juttelun jälkeen alkoi ehdottelu ja kait se on käytävä koeajamassa uudelleen.

Muutenkin naisrintamalla ehdotuksia tulee kyllä jatkuvana virtana hiljaiselon jälkeen. Viikko sitten yksi nainen olisi välttämättä halunnut minut kämpilleen, mutta kieltäydyin, koska aamulla oli duunia(etä). Tuon naikkosen kaveri sitten asui ihan samoilla kulmilla ja päätti, että kaverille kanssa. Nämä "siskokset" siis puolen tunnin efortilla random tanssiluolasta.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Nyt tulevalla viikolla ollaan menossa kahville, mutta en kyllä missään kahvilla rupea juttelemaan mitään syvempiä. Pitäisi päästä juttelemaan johonkin kahdestaan ja rauhassa.

Luultavasti poistutte jossain vaiheessa kahvilasta, lähdette kävelylle, joka venähtää yllättäen pitkäksi ja kas, jutut on juteltu. Valintojen aika.

Ole siis tarkkana, koska sanot ja mitä. Olet selvästi päättänyt avata suusi. :)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jos naisasiat perustuu FB-chattaamiseen ja muutenkin tuppaa alkamaan tuolla virtuaalimaailmassa, niin onhan tuo kaverikortti enemmän kuin todennäköinen. Itse ainakin olen sellaisen teorian kannalla, että nuo kaverikortit rakennetaan ihan itse ajan kanssa. Parisuhteeseen tarvittava tunne syntyy ilman rakentamista kuin itsekseen.

Toki voin olla ihan pirun väärässäkin
 

tsups

Jäsen
Jos naisasiat perustuu FB-chattaamiseen ja muutenkin tuppaa alkamaan tuolla virtuaalimaailmassa, niin onhan tuo kaverikortti enemmän kuin todennäköinen. Itse ainakin olen sellaisen teorian kannalla, että nuo kaverikortit rakennetaan ihan itse ajan kanssa. Parisuhteeseen tarvittava tunne syntyy ilman rakentamista kuin itsekseen.

Aamen.

Ja jottei jäisi onelineriksi, kerrottakoon että minä saan tänään pillua.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos naisasiat perustuu FB-chattaamiseen ja muutenkin tuppaa alkamaan tuolla virtuaalimaailmassa, niin onhan tuo kaverikortti enemmän kuin todennäköinen.
Itselläni on kaikki naisasiat alkanut "virtuaalimaailmassa", eli internetissä jos sitä tässä nyt haetaan. En osaa muulla tavoin tutustua vastakkaiseen sukupuoleen, koska en juurikaan pyöri missään, missä ne kontaktit voisi syntyä. Baareissa varsinkaan en osaa "pokata".

Voi olla, että kaverikortti viuhuu sitten helpommin joo, mutta uskaltaisin väittää, että se viuhuisi ihan muissakin ympäristöissä yhtä lailla.

Internetin kautta voin sentään tuoda luonnettani paremmin esiin, mistä olen kiinnostunut ja millainen todella olen, toisinaan se on sitten riittänyt kun tällä naamavärkillä nyt ei pahemmin naisia kaadeta, ellei satu olemaan tosi erikoinen maku sillä naisella. Kai sitäkin on käynyt. Enimmäkseen uskon, että herätän mielenkiinnon kuitenkin ajatuksillani ja elämänasenteellani.

En siis näe mitään syytä, miksi en tekisi tuttavuutta jatkossakin netin kautta, kun olen kuitenkin onnistunut ja se on minulle luontevinta.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Internetin kautta voin sentään tuoda luonnettani paremmin esiin, mistä olen kiinnostunut ja millainen todella olen, toisinaan se on sitten riittänyt kun tällä naamavärkillä nyt ei pahemmin naisia kaadeta, ellei satu olemaan tosi erikoinen maku sillä naisella. Kai sitäkin on käynyt. Enimmäkseen uskon, että herätän mielenkiinnon kuitenkin ajatuksillani ja elämänasenteellani.

En siis näe mitään syytä, miksi en tekisi tuttavuutta jatkossakin netin kautta, kun olen kuitenkin onnistunut ja se on minulle luontevinta.

Nuo asiat jotka luettelit, ovat sellaisia jotka syventävät suhdetta, vahvistavat ja sanelevat sen, tuleeko hommasta mitään. Mutta ennen niiden vaikutusta, on ensireaktiot, jotain joka sanoo aivoissa että nyt mennään ja järki sumenee. Tuo saattaa kestää vähän aikaa ja sinä aikana seuraava vaihe tapahtuu.

Jos taas tuota ei tapahdu, on hyvinkin todennäköistä, että parhaat tyypitkin päätyvät vain kavereiksi. Ihastuminen on kaiketi jossain muodossa kemiallista reaktiota, ainakin osittain, jotain vapautuu jossain. Ja varmasti sillä hetkellä on osansa asiassa.

Ja tosiaan, näin itse asian ajattelen. Eli se voi mennä ihan toisellakin tavalla. Itse vaan en ajatellut silloin kun nykyisen vaimoni tapasin että "ompas siiän mukava tyttö..." vaan NO PERKELES!!!!!! Ja sitten vasta alettiin tutustumaan paremmin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja tosiaan, näin itse asian ajattelen. Eli se voi mennä ihan toisellakin tavalla. Itse vaan en ajatellut silloin kun nykyisen vaimoni tapasin että "ompas siiän mukava tyttö..." vaan NO PERKELES!!!!!! Ja sitten vasta alettiin tutustumaan paremmin.
Jep, no olet sinänsä tuossa aika lailla oikeassa. Tai siis kyllähän itselleni usein tule se reaktio, että lähtee jalat alta. Myös virtuaalimaailmassa, kas kun monessa paikkaa on ihmisistä kuvia esillä ja kyllä ne tarpeen tullen riittävästi kertoo, vaikka kuvat voi ollakin osa totuutta.

Tietysti on suhteita myös jotka etenee pikku hiljaa ja kaveruus muuttuukin rakkaudeksi. Jotenkin en ihan ehkä omalla kohdallani jaksa uskoa tuohon, mutta mistä näitä koskaan tietää.

Tällä hetkellä harmittaa ja tuntuu yhä niin pahalta, että kaikki tuollaiset on joka tapauksessa kovin etäisiä juttuja. Vedettiin matto alta kyllä ihan huolella. Vaikka, ehkä järki-ihminen olisi tajunnut merkit jo ajoissa... no, en ole järki-ihminen, eli samapa se. Uskoa oli vielä ihan viimemetreillä.

Pitää vaan päästä yli ja ohi, ei siinä muu auta.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kateeks käy! Pillua tuntuu tulevan ovista ja ikkunoista ja vieläpä tietokoneestakin!

Kyllä mutta vain siksi kun ei juurikaan voisi vähempää kiinnostaa. Jos pitäisi väkisin pokailla, niin sittenhän se ei tietenkään onnistu.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tutkimus: Suuseksi aiheuttaa kurkkusyöpää enemmän kuin tupakka! - Viihdelehti Stara

Tästä lähtien valistuneena ihmisenä pitänee siis mahdollisen sukupuolitautitestauksen yhteydessä lisäksi sanoa lääkärille, että otetaanpa myös röntgenkuva kurkusta. Niissä ennakkokaavakkeissahan kysytään, että onko tullut homosteltua tai vedettyä suonensisäisiä huumeita, nyt sitten pitänee lisätä tuo suuseksiosuus sinne.

"Voisitko vähän nuolla tuolta..." "Ei kiitos, poltetaan vain se tupakka sitten lopuksi, se on terveellisempi niin".

Ei tässä ole mitään hauskaa. Halusin vain informoida kaikkia syntisiä irstailijoita.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
No jopas täällä on arvon palstaveljille tapahtunut laidasta laitaan! Kaverikorteista jokeri-kortteihin, huh.

Rakkaudentarve on kyllä tarpeista raskain, varsinkin silloin kun tulee sitä lunta tupaan. Kurja juttu kun tunteet eivät kohtaa. Tsemppiä Tedille, ja aikahan sen 'rakkaushumalan' häivyttää ellei kokonaan poista. Tapauskohtaista, mutta täysin tuttua tämä myös omalla kohdallani.

Erikoinen ilmiö yhteiskunnassamme kuitenkin tämä naisten seksuaalisen aggressiivisuuden lisääntyminen. Onko se naisten menestyminen työelämässä, mikä nyt ajaa monia jopa naamakirjasta wonkaamaan raamikasta kullia itselleen 15 minuutin toimitusajalla? Kuitenkaan mä en välttämättä näe tuollaista naisten äijämäisyyttä kovin viehättävänä, mikäli roikutaan korvassa ja rukoillaan panoa. Kyllä naisessa ainakin minua viehättää edelleenkin se herkkyys. Kun miehenä tekee aloitteen, niin naisen kuuluu vähän nolostua ja ehkä jopa vähän aluksi vältellä ja sillee.

No, makuasioita kai...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä naisessa ainakin minua viehättää edelleenkin se herkkyys. Kun miehenä tekee aloitteen, niin naisen kuuluu vähän nolostua ja ehkä jopa vähän aluksi vältellä ja sillee.
Kyllä minuakin viehättää juuri se herkkyys ja määrätty naisellisuus, ei siis välttämättä neitimäisyys. Saa tiettyä rasavilliä poikamaisuuttakin olla luonteessa. Tunneherkkyys on joka tapauksessa todella merkittävä asia, silloin on jotain yhteistä varmasti...

Myös nuo muut asiat itseäni naisessa viehättää.

No joo, kiitos tsempistä, myös #71:lle. Ainahan se siitä ajan kanssa. Joku voisi sanoa, että mitä edes murehdin, kun ei ehtinyt mitään todellista suhdetta syntyä ja kuukausia vaan oltu todella intensiivisessä kirjevaihdossa ja avannut mieltään ja sydäntään lähes kaikissa elämänasioissa ja toinen osapuoli vieläpä harvinaisen syvällisesti ymmärtää. Ainakin itse menetin sydämeni tuossa touhussa täysin ja ehkä perusteettomasti sitten rakentelin niitä pilvilinnoja mieleen. Nyt niitä sitten romautellaan alas. Pitäisi välillä rakentaa ne linnat jonnekin tukevammalle alustalle, vähän kallioisempaa maaperään.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Kyllä mutta vain siksi kun ei juurikaan voisi vähempää kiinnostaa. Jos pitäisi väkisin pokailla, niin sittenhän se ei tietenkään onnistu.

Paha. Varo vaan, kun nainen sitten tajuaa ettei sua nappaa. Ottaa sitten nokkiinsa ja alkaa haukkua homoksi ulkoistaakseen itsestään pois omilta pikkuharteiltaan sen faktan, ettei ole riittävän kiinnostava sulle.

Mut näinhän nää usein menee. Älä ole kiinnostunut, niin susta kiinnostutaan. Kiinnostu ja menestys karkaa luotasi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mut näinhän nää usein menee. Älä ole kiinnostunut, niin susta kiinnostutaan. Kiinnostu ja menestys karkaa luotasi.
Tämäkin on ihan totta. Se on vaan vaikea pysyä täysin coolina ja etäisenä jos on todella viehättynyt toisesta ihmisestä ja tämä on jatkuvasti mielessäsi. Melkoista taistelua oman itsensä kanssa jokaikinen hetki.

Kai se silti pitäisi vaan osata olla sopivan "kiinnostumaton", itse en kyllä oikein hallitse tuota jaloa taitoa.
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Itse katoin parhaaksi olla nyt vähän aikaan täysin yrittämättä. On tullu niitä epäonnistumisia tässä vuosien varrella ja yhteistä kaikille on sama asia. Helvetin vaikea ollu päästä aina yli jostain suhteesta. Nyt jos vaan antas itelleen aikaa ja ois ihan rauhassa sinkkuna.... Ei nappaa niin yhtään hajottaa itseään tällä hetkellä.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Tämäkin on ihan totta. Se on vaan vaikea pysyä täysin coolina ja etäisenä jos on todella viehättynyt toisesta ihmisestä ja tämä on jatkuvasti mielessäsi. Melkoista taistelua oman itsensä kanssa jokaikinen hetki.

Kai se silti pitäisi vaan osata olla sopivan "kiinnostumaton", itse en kyllä oikein hallitse tuota jaloa taitoa.
Todellakin näin. Jos on täysin ihastunut, niin aika mahdotonta sitä on olla pitämättä sitä puhelinta kädessä tai olla ottamatta yhteyttä. Mulla oli itse asiassa ensimmäinen kerta, kun itse tein aloitteen jollekin naiselle ja olin ihan oikeasti tosissani kiinnostunut. Nyt kun saisi hypätä ajassa sen 3kk taakse päin, niin yhteydenpito omalta osaltani paljon vähemmälle ja kaikenlainen muukin höntyily, mitä tässä välillä on tullut tehtyä. Tehtyä ei kuitenkaan saa tekemättömäksi.

Se hyvä puolihan näissä varsinkin menetetyissä tapauksissa kuitenkin on, että näistä oppii aina kaikenlaista uutta. Tai ainakin pitäisi oppia.

Perjantaina tuli baarissa koulusta eräs tyttö juttelemaan siihen ihan niitä näitä ja käytiin tanssimassakin varmaan n. tunnin ajan. En ole ikinä jutellut edes sille ja ihan nätti tyttöhän sekin oli. Perseestähän tässä vaan on, että sekin on varattu.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Kyllä minuakin viehättää juuri se herkkyys ja määrätty naisellisuus, ei siis välttämättä neitimäisyys. Saa tiettyä rasavilliä poikamaisuuttakin olla luonteessa. Tunneherkkyys on joka tapauksessa todella merkittävä asia, silloin on jotain yhteistä varmasti...

Myönnän kyllä, että minussa on sellaisia vanhanaikaisia asenteita. 70-luvulla syntyneenä näen lähinnä - tietyllä tavalla - 50-luvun sukupuoliroolit noin yleistäen itseäni lähimpänä ja vähän mausteeksi vielä 60-luvun hippimenoa niin se on siinä. Maailma on tietysti nykyään ihan erilainen, mutta en ymmärrä miksi minun miehenä pitäisi menettää oma miehinen herkkyys ja herrasmiesmäisyyteni ollakseni jotenkin enemmän "hyvä jätkä" tai miksi naiset eivät enää halua olla herkkiä? Tuntuu että nykyään monet haluaa vaan olla jotain pahiksia.

Ainakin omasta puolestani voin sanoa, että naiset menevät metsään ainakin mikäli tarkoituksena on miellyttää miehiä, mutta ehkä onkin niin että he todellakin haluavat miellyttää vain itseään. Ja voi hieman poikamainenkin nainen olla ihan hurmaava, tyyliin Pakarisen Hanna. Pitää tosiaan varoa vetämästä liian tiukkoja rajoja.

Ted Raikas kirjoitti:
Kai se silti pitäisi vaan osata olla sopivan "kiinnostumaton", itse en kyllä oikein hallitse tuota jaloa taitoa.

Mulle kerran eräs neito sanoi, että musta on kovin helppoa nähdä koska mua ns. kuumottaa, ja ymmärsin sen niin ettei se ole suinkaan hyvä asia.

Olen myöhemmin ollut ymmärtävinäni, että liika kiinnostuksen osoittaminen ahdistaa naista ja saa miehen näyttämään jotenkin ressukalta, mikä ei sitten kai ole eroottisesti puoleensavetävää(?). Naisen vähänkin kiinnostuksen voi tämä kuulemma tappaa. Mun mielestä on vaan hassua, jossei saa avoimesti näyttää fiiliksiään? Eikö se nyt ole aika tärkeääkin, varsinkin jos on yhteinen tulevaisuus mielessä? Kai naiset sitten on niin skitsofreenisiä olentoja, että he luulevat sun odottavan heidän pelastavan sun elämäs, vaikka tosiasassahan nainen tietenkin odottaa sun pelastavan hänen elämänsä. Mies joka ei näytä kovin kiinnostuneelta, näyttää siis naisesta enemmän ritarilliselta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös