Naisasiat

  • 7 529 185
  • 26 598

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Ja kyllähän aina voi yksittäisiä tapauksia kommentoida. Että se oli sitä ja sitä, ja tuo oli ehkä tuota ja tuota. 100 tapausta vaikka ja kaikki päin helvettiä. Yksittäisiä syitä voi varmasti keksiä kaikista, mutta jos on todellakin ainoa, joka ei kelpaa, niin kyllähän se on syy ihan noihin kaikkiin. Se perussyy on se, että ei vain ole sitä ulkonäköä sitten yhtään eikä myöskään mitään sisäistä komeutta.

Ruma pärstä kauhistuttaa ensin, eikä siinä tarvitse edes yrittää keksiä mitään fiksua, hauskaa tai nokkelaa. Kun ei kerran ole muuta sanottavaa kuin jotain vajaaälyistä.

Se sitten oikein kruunaa sen homman.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Se perussyy on se, että ei vain ole sitä ulkonäköä sitten yhtään eikä myöskään mitään sisäistä komeutta....

Ruma pärstä kauhistuttaa ensin, eikä siinä tarvitse edes yrittää keksiä mitään fiksua, hauskaa tai nokkelaa. Kun ei kerran ole muuta sanottavaa kuin jotain vajaaälyistä....Se sitten oikein kruunaa sen homman.

Plaa plaa plaa... lopeta jo toi nillitys, et sä sillä mitään voita tai saavuta. Sitä paitsi et sä voi ihan niin suuri vajakki olla, mitä annat itsestäsi ymmärtää, jos viestisi itse kirjoitat. Ulkonäöstä sen verran, että tottakai komea kuontalo helpottaa aluksi, mutta omat huolensa ja puolensa se on siinäkin. Ennakkoluuloja myös hyvännäköiset, sekä naiset että miehet, joutuvat kohtaamaan. Osa luokittelee, ettei hyvännäköinen voi olla älykäs, parisuhteessa kumppani voi olla mustasukkainen tai hänen on vaikea luottaa, kun toinen saa koko ajan katseita ja vihjeitä jne...

Kylmä tosiasia on kuitenkin se, että sinun kannattaa keskittyä tasan kahteen asiaan, ja vieläpä tässä järjestyksessä, niin elämässä yleensä kuin naisasioissakin. Ykkösenä: hio ja treenaa niitä asioita yhä paremmaksi ja vahvemmaksi joissa olet hyvä ja jotka sinua motivoivat. Sillä erotut aina massasta ja aitous ja 'intohimo' heijastaa läpi, ja ne ovat kaikki ominaisuuksia, jotka kiinnostavat (myös) naisia. Sen rinnalla kehitä asioita, jotka koet itsessäsi ns. heikoimmaksi lenkiksi, koska vahvinkin ketju on tasan niin kestävä kuin sen heikoin kohta. Tekstiesi perusteella en jaksa uskoa, että sun 'heikoin lenkki' olisi tällä hetkellä ulkonäkö, vaan pikemminkin itseluottamus. Hae siis onnistumisen elämyksiä joltain muilta elämänalueilta ja ammenna niistä voimaa itseluottamuksesi kohottamiseen. Ja vaikkei sinua olisikaan siunattu Brad Pittin kasvoilla, niin pidä sitten kropastasi muuten hyvää huolta, niinkuin kirjoittamasi perusteella jo teetkin. On yhtä olla ruma, kuin sekä ruma ja läski, näin se vaan menee, valitettavasti. Kukaan meistä ei ole täydellinen!

Sen jälkeen kun sä olet sinut itsesi kanssa, tiedät kuka oikeasti olet ja mitä haluat, sun on helpompi myös hahmottaa millaista naista/kumppania etsit ja haluat. Nuorilla jannuilla tämä puoli on usein pahasti hukassa, joten siinä suhteessa et ole mikään kummajainen.

Ja nyt ihan ekana lopeta nyt hyvänen aika ton saman paskan suoltaminen kuin rikkinäinen levy. Me kaikki tiedämme jo, että juuri tällä hetkellä olet mielestäsi sekä ruma sekä tyhmä, eikä me olla siitä enää kiinnostuneita. Mutta me olemme kiinnostuneita, mitä meinaat sen asian eteen tehdä? Olet saanut täältä jo paljon hyviä neuvoja ja jopa auttavaa kättä kutsujen olutkutsujen jne. merkeissä. Nyt on sun aika toimia, eikä valittaa!
 

tutzba

Jäsen
Eli sehän tuossa onkin se pointti, en ole niiden naisten mieleen.

Et ole niiden naisten mieleen, jotka ovat pinnallisia joulukuusiksi meikattuja narttuja? Lucky you. Muuten olen samaa mieltä nimim. Prof. Puckin kanssa. Niin kauan kuin et hyväksy itseäsi sellaisena mikä olet, ei kukaan muukaan hyväksy.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Ruma pärstä kauhistuttaa ensin, eikä siinä tarvitse edes yrittää keksiä mitään fiksua, hauskaa tai nokkelaa. Kun ei kerran ole muuta sanottavaa kuin jotain vajaaälyistä.

No nyt on oma kuva niin perseellään kuin olla ja voi. Jos tuollainen mielikuva on sisällä, niin ei ole ihme että kaikki menee vituiksi. En ymmärrä miksi änget koko ajan leijonien raatelemaksi, kun se kumminkin näyttää sattuvan. Kyllä minäkin saisin aika lailla kuulla paskaa jos meen tanssilattialle viereen hinkkaamaan, kun naiset joraavat tyttöporukalla. Ne sanoo rumasti, koska kaiken maailman känniääliöt yrittää jotain, vaikka yleensä näissä tapauksissa ne haluavat pitää vain tyttöjeniltaa. Jonkinlainen pelisilmä sun tarvitsisi kyllä kehittää. Naisen tarvii aina tehdä pieni aloite (katse tjsp.) ja sitten isketään ja tehdään se virallinen aloite. Se on ihan turhaa itsensä kiusaamista jos mennään vaan sinne sun tänne (ts. turhaa työtä). Niin ja muutenkin jos naisia on kaksi tai enemmän, sinne väliin ei kannata mennä, vaan odottaa kun he ovat yksin eksynyt laumasta.

Niin piti vielä sanoa, että kyllä minäkin tunsin samanlailla kuin sinä aikoinaan. Sitten vain ajattelin, että turha on naisten perässä juosta. Täytyy oppia välinpitämättömäksi, niin kuin minäkin siihen sitten kasvoin. Itsänsä pitää rakastaa, ennen kuin voi odottaa sitä toiselta. Sinun pitää lopettaa ajattelemasta noin, sillä jos sitten jostain tulee tyttö joka oikeasti välittää ja tykkää sinusta sellaisena kuin olet ja jos hänelle sanot samoja asioita kuin nyt sanot meille, niin satutat häntä todella paljon. Siis TODELLA paljon. Itse olen ollut suhteessa tyttösen kanssa joka sanoi noin itsestänsä joka päivä. Se satutti helvetisti. Toivottavasti sinä et tule satuttamaan tulevaisuudessa sellaista tyttöä joka oikeasti välittää sinusta. Olet mielestäni ihan fiksun kuuloinen kaveri, enkä kyllä tuota rumuus kommenttia usko millään. Elämä opettaa, mutta jos et halua odottaa tätä, niin suosittelen psykologilla käyntiä. Sopiva psykologi auttaa sinua löytämään työkalut joilla voit kehittää itsetuntoasi ja muutenkin yleisesti itseäsi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kuulehan HIFK. Sulla on muutama väärinkäsitys päässäsi.

Ongelmasi:

1) Et tajua kuka olet
2) Haet edm. syystä väärää seuraa
3) Sama asia toistona: ne perseenheilutusbaarien tietyt tyypit: unohda ne.
4) Koska ne sinuntyyppisesi naiset eivät sinua kiinnosta, et ole löytänyt itseäsi, josta syystä olet noidankehässä
5) Tuo itsesäälisi on perseestä. Sekin on noidankehä
6) Et ehkä ja myönnä tiedä rypeväsi itsesäälissä
7) Et ymmärrä, että nuo ajatuksesi itsestäsi näkyvät, vaikka oletat, että eivät. Ihmisillä on aisti, se näkee, kun joku ei ole itselleen olemassa
8) Et ole lainkaan niin ruma kuin luulet. Jos ollenkaan.

Ikä ratkoo. Olen 33-vuotias ja naiset ovat melko helposti kiimassa. En sano tätä millään muna pystyssä -asenteella, vaan ihan vain tavallisena asiana. Kun olin sinun iässäsi (22?), olin nussinut tasan kolmea naista. Elä ja opi. Aika on puolellasi, jos osaat kääntää mielesi kellon toiseen suuntaan.

Joten nyt ne entiset ja nykyiset sanat ja ajatukset vittuun. Kahdessa merkityksessä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä Herra HIFK!

En millään saata uskoa, että olet niin kammottava ilmestys kuin annat täällä olettaa. Itsetuntosi on täysin nollissa ja vaikuttaa siltä, että keskityt elämässäsi siihen, mitä sulla ei ole. Mitäpä jos ottaisit nyt seuraavan kahden viikon aikana tavaksi kirjoittaa joka päivä paperille kaksi asiaa, mitkä sulla ja sussa on hyvin. Aivan varmasti löytyy paljonkin asioita, joissa olet onnistunut.

Ulkonäöllä on merkitystä. Toisille enemmän, toisille vähemmän. Se, miten suuren roolin kukakin ulkonäöllisille asioille antaa, riippuu aina ihmisestä itsestään. Mikä viehättää toisen silmää, ei välttämättä viehätä toista.

Ihmiset eivät kuitenkaan tykkää epätoivosta. "Kuolaava" tai "riisuva" katse saa ainakin minut tuntemaan suurta vastenmielisyyttä. Jospa keskittyisit pakkotutustumisen tai liian uteliaisuuden sijaan ihan vain ottamaan tilanteet sellaisina kuin ne ovat. Mahdollisuuksina.

Tsemppiä! Kyllä se siitä vielä suttaantuu.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Samoja ajatuksia HIFK:n tilanteesta mullakin heräsi, kuin monella täällä. Joku keino kannattaa koittaa löytää itsetunnon nostamiseen ja lopettaa ylianalysointi. Rennosti vaan mennä virran mukana, eikä miettiä liikoja. Tiedän toki, että tuo sanahelinä on paljon vaikeampaa kuin miltä se kuulosta.

Itsekin olen sen kymmenen vuotta vanhempi HIFK:iä, enkä ymmärrä naisista hevon kukkuja mutta sen olen ehtinyt oppia, ettei ne mokomat niin paljoa välitä siitä ulkonäöstä, kunhan on perussiisti ja osaa käyttäytyä. Itse tietenkin olen uskomattoman komea sekä muutenkin ihana ja vaatimaton. Siltikin parhaat tulokset olen saanut huumorilla ja olemalla rentoa, mukavaa seuraa. Eikä pienistä, lähes huomaamattomista herrasmiesmäisistä tavoista ole haittaa.

Ja se, että olet nuoren näköinen on takuulla plussa. Jos ei vielä niin jutellaan uudelleen 10-15 vuoden päästä. Eikös sitä paitsi MILF-juttu ole muotia nykyään...
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Joo, siis onhan tuo totta mitä kerrotte, mutta kun kyse ei ole siitä, että pitäisi itseään rumana tai tyhmänä, vaikka muut väittäisivätkin toista. Mielestäni se on sitä huonoa itsetuntoa juuri. Mutta se, että itsetunto on mennyt, koska muut muut ihmiset ympärillä ovat aina pitäneet minua rumana ja tyhmänä. Tavallaan ympäristö on niin aina tehnyt. Joten nämä jutut eivät siis ole mitään itse keksimiä juttuja.

Joku tuossa kertoikin jo tuosta että pitäisi vain aloittaa keskustelu muiden ihmisten kanssa ja tutustua ihmisiin, jne. Kyllä, sitä olen yrittänytkin. Mutta kun sillä vastapuolella, kuka tahansa se sitten onkin, niin ei ole sitä halua. Kyllähän esim. futisporukan kanssa yritän avata keskustelua esim. Barcan peliotteista, kun niin moni sitä joukkuetta seuraa. Ainoa vaan, että ketään siinä porukassa ei kiinnosta omat juttuni. Koska minua pidetään siinäkin porukassa oikeasti tyhmänä. Eikä minua ole koskaan pyydetty yhtään mihinkään peliporukan jatkoille, tms.

On siis hivenen hankalaa luoda yhtään mitään ihmissuhteita, kun ulkonäkö kertoo jo ensiksi tyhmästä henkilöstä. Niin minulle on monta kertaa sanottu, niin vaikeaahan tuota on muuksi kiistää. Miksi toisille ihmisille sitten ei käy niin? Miksi toiset miehet saavat naisia ihan tuosta vaan? Miksi jotkut miehet ovat miellyttävämpiä naisten silmissä kuin toiset? On eroja, joten miksi itse en voisi olla sieltä häntäpäästä?

Ja jos kaikki naiset, jotka minusta eivät pidä, ovat jotain pinnallisiksi meikattuja narttuja, niin onpa suomalaisten naisten taso erittäin alhainen. Kaikki naiset, jotka olen tavannut ihan missä vain, eivät ole pitäneet minusta. Aika epätodennäköistä, että kaikki olisivat jotain pinnallisia. Kumma kun työelämästä, vaikka olin naisvaltaisella alalla tai kauppaoppilaitoksella, järjestetyillä laskettelumatkoilla, jäähalleilla, jne. ei löydy kuin pinnallisia naisia.

Eli turha sitten tässä on mitään yrittääkkään, jos kerran noin asia on. Itse sentään tiedän, milloin meikäläisestä ei pidetä. Jos nainen tanssii kenen tahansa miehen kanssa ja itse jään ilman, niin kyllähän se jo jotain kertoo. Vaikka asiaa yrittäisi kuinka tahansa käännellä ja väännellä mihin suuntaan tahansa, niin siitä huolimatta se kertoo edelleen erittäin paljon. Kaikki muut kyllä käy, itse en.

En vain oikein ymmärrä, että miten voi joidenkin olla oikeasti vaikeaa myöntää, että joku mies voi olla erittäin ruma? Siis niin ruma, että naiset oikeasti kaikkoavat jo pelkästään sen takia.

En ole vielä ikinä törmännyt naiseen, joka ei haluaisi itselleen komeaa miestä.

Ja mitkähän ne vahvuudet sitten itsessä on, millä tuolla naismarkkinoilla pärjätään? Itse en ole vielä löytänyt yhtäkään, kun on naisten juttuja kuunnellut.

Muutenkin tullut jo sellainen fiilis, että antaa olla. Eipä oikein voisi enää vähempää kiinnostaa. Ikinä vain ei niitä naisia kohdalle satu, jossei mitään yritä. Harvoin ne kotoa tulevat hakemaan. Nyt sitten saavat ihan kotiovelta tulla hakemaan. Annan asian olla. Jos joku on kiinnostunut, tulkoon sanomaan sen. Itse en vain enää jaksa yrittää mitään. Kaveriporukassahan ei yhtään naista ole, koska ovat samanlaisia kuin minä. Mutta siitä huolimatta, tulkoon naiset sitten itse hakemaan.
 

tutzba

Jäsen
Mutta se, että itsetunto on mennyt, koska muut muut ihmiset ympärillä ovat aina pitäneet minua rumana ja tyhmänä. Tavallaan ympäristö on niin aina tehnyt. -- Ainoa vaan, että ketään siinä porukassa ei kiinnosta omat juttuni. Koska minua pidetään siinäkin porukassa oikeasti tyhmänä. Eikä minua ole koskaan pyydetty yhtään mihinkään peliporukan jatkoille, tms.

Olet siis liikkunut väärässä porukassa, jos "ystäväsi" eivät arvosta sinua sellaisena mikä olet. Onko sinua koulukiusattu? Oletko hakeutunut ns. coolien ihmisten porukkaan siksi, että sinuakin pidettäisiin coolina? Jos oma jalkapallojoukkueesi syrjii ja kiusaa sinua, lopeta urheilu ja etsi joku höntsäporukka. Jos olet jo höntsäporukassa, olen todella ihmeissäni. Siellä kun ei yleensä ole tapana kiusata ketään.

Miksi toisille ihmisille sitten ei käy niin? Miksi toiset miehet saavat naisia ihan tuosta vaan? Miksi jotkut miehet ovat miellyttävämpiä naisten silmissä kuin toiset? On eroja, joten miksi itse en voisi olla sieltä häntäpäästä?

Jotkut ihmiset ovat luontaisesti komeita, mutta ovat täysiä idiootteja. Jotkut ihmiset ovat luontaisesti vähemmän komeita, mutta ovat todella miellyttäviä persoonia. Olen pahoillani siitä, että olet kohdannut vain sellaisia ihmisiä, jotka ovat niin pinnallisia, että eivät osaa tuijottaa muuta kuin naamaa.

Eli turha sitten tässä on mitään yrittääkkään, jos kerran noin asia on. Itse sentään tiedän, milloin meikäläisestä ei pidetä. Jos nainen tanssii kenen tahansa miehen kanssa ja itse jään ilman, niin kyllähän se jo jotain kertoo. Vaikka asiaa yrittäisi kuinka tahansa käännellä ja väännellä mihin suuntaan tahansa, niin siitä huolimatta se kertoo edelleen erittäin paljon. Kaikki muut kyllä käy, itse en.

Veikkaan, että tässä on vähän värikynää. Tuskinpa sinä olet ainoa mies baarissa, jonka kanssa naiset eivät tanssi. Vai väitätkö oikeasti, että ihan jokainen mies tanssilattialla ja baarissa on kelvannut naiselle, mutta sinä ainoana olet saanut pakit? Jotenkin en jaksa uskoa. Tiedän kyllä ettet tarkoittanut ihan jokaista miestä baarissa, enkä minäkään noin mustavalkoisesti asiaa ajattele, mutta jos elämän tyylisi on samanlainen kuin kirjoitustyylisi, suosittelen muuttumaan. Älä aina ajattele, että lasi on puoliksi tyhjä tai että nainen on tallonnut sen hajalle lattialle. Mieti joskus, että kappas, lasissahan on vielä puolet jäljellä. Kornia, tiedän.

En vain oikein ymmärrä, että miten voi joidenkin olla oikeasti vaikeaa myöntää, että joku mies voi olla erittäin ruma? Siis niin ruma, että naiset oikeasti kaikkoavat jo pelkästään sen takia.

No kuinka ruma sinä sitten olet? Näin ruma (linkki vie rumaan otukseen)? En vain jaksa uskoa. Jos vertaat itseäsi johonkin helvetin hunksnikoihin tai muihin ja sen takia toteat olevasi ruma, niin lopeta nyt hyvä ihminen se. Jotenkin vain ihmetyttää tuo. Vähätteletkö itseäsi, että saisit huomiota lähipiirissäsi olevilta ihmisiltä? Olen itsekin tuota joskus harrastanut, mutta pidemmän päälle se kääntyy siten, että edes lähipiiri ei jaksa olla nostamassa mielialaasi ja sitten tuo taktiikka kääntyy itseäsi vastaan.

En ole vielä ikinä törmännyt naiseen, joka ei haluaisi itselleen komeaa miestä.

No sitten olen samaa mieltä kuin aiemminkin, olet tavannut todella pinnallisia naisia. Itse juttelin tuossa juuri keskiviikkona (siellä mihin sinut pyysin, mutta eipä herraa näkynyt) erään todella kauniin naisen kanssa, joka oli seurustellut miehen kanssa, jolla meni enemmän aikaa peilin edessä kuin tällä tytöllä. Varmasti mies oli siis komea kun laittoi itseään, mutta homma kaatui siihen, että mies oli idiootti. Itsekeskeinen, itserakas jne. Eli eipä se ulkonäkö paljoa paina, jos ei luonne ole kunnossa. Edes sinä et seurustelisi maailman kauneimman naisen/miehen kanssa, jos jutut olisivat tasoa "vittu mä oon kaunis, kehu mua".

Ja mitkähän ne vahvuudet sitten itsessä on, millä tuolla naismarkkinoilla pärjätään? Itse en ole vielä löytänyt yhtäkään, kun on naisten juttuja kuunnellut.

Naiset arvostavat luotettavuutta, hauskuutta, hellyyttä, rehellisyyttä ja herrasmiesmäisyyttä näin äkkiä lueteltuna. Avaat oven naiselle, hymyilet ja se on siinä. Sanot, että onpa sinulla hiukset tänään nätisti. Kehut silmiä. Jos teet jotain mille muut nauravat, naura itsekin. Käännä tilanne hauskaksi, eikä sellaiseksi, mitä häpeät ja sitten taas itsetunto murenee. Älä yritä väkisin iskeä tai saada itsellesi tyttöystävää. Kyllä se tulee ajan kanssa.

Tässä nyt jotain tsemppausta. HIFK, tee palvelus itsellesi ja ota itseäsi niskasta kiinni. Unohda kaikki olen ruma -höpötys. Huomena aamulla kun heräät, totea itsellesi, että tästä eteenpäin rakastan itseäni tällaisenä HIFKinä kuin olen ja niin saavat muutkin tehdä.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
4) Koska ne sinuntyyppisesi naiset eivät sinua kiinnosta, et ole löytänyt itseäsi, josta syystä olet noidankehässä

Siis todellakaan en halua mitään itseni kaltaista naista, en todellakaan. Samanlaista kiusattua, vähä-älyistä ja rumaa naista en huoli. Myös minulla on oma kunnioitukseni.

Haluan löytää sellaisen naisen, josta olen kiinnostunut. Valitettavati sellaiset naiset vain ovat kiinnostuneita muunlaisista miehistä.

Tässä tuleekin ehkä se, mitä tarkoitan. Että ehkä joku nainen voisikin kiinnostua minusta, mutta se onkin sitten sellaisesta päästä, joka ei itseä voisi vähempää kiinnostaa. Samanlainen kuin itse, totaalinen off. Ei.

Sellaiset naiset, joilla on oikeasti jotain annettavaa. ts. ovat oikeasti kauniita ja fiksuja, ovat vain kiinnostuneita hieman toisentyyppisistä miehistä.

Aika rajua tekstiä, mutta niin se vain on.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
En koko viestiä jaksa lainata, mutta jotain kuitenkin.

Eli tuolla komeudella tarkoitan sitä, että jos mies on oikeasti komea, niin tuskin nainen sitä pahakseen pistäisi, jos mies muuten olisi fiksu. Mies voi olla sekä fiksu että komea, ja vieläpä ihan muiden silmissäkin. Tietysti jos on komea mutta tyhmä pää, niin eipä tuo ulkonäkö asiaa auta. Mutta tarkoitin siis sitä, että kyllähän samaan aikaan komeat ja fiksut ovat naisten mieleen erittäin paljon. Eli luonne ja ulkonäkö kunnossa, siinähän se olisi.

Samassa mielessä, jos nainen olisi fiksu ja itselle sopiva, niin ketä miestä haittaisi, jos nainen olisi vielä oikeasti kaunis? Tuskin ketään.

Siis ala-asteen ja ylä-asteen porukat, opiskeluelämä, armeijaelämä, työelämä, jne. Kaikissako on todellakin ollut jotain vajaata porukkaa? Enköhän se ollut ihan minä, joka vajaa ja ruma olin.

Eihän minua tuolla höntsäporukassa kiusata, tarkoitin siis sitä, että ei kukaan ole millään lailla kiinnostuneita omista tekemisistäni, jutuistani, tulenko treeneihin, jne. Ikäjakauma 18-50 about. Suurin osa yli 25-vuotiaita. Pinnallisia kaikki? Tuskin. Omat jutut vain ovat sen verran tyhmiä ja vajaita, ettei ketään jaksa kiinnostaa. Ja kuten sanoin, ulkonäkö suorastaan huutaa tuollaista vajaavaisuutta.
 

tutzba

Jäsen
Enköhän se ollut ihan minä, joka vajaa ja ruma olin.

Mene psykiatrille. Ihan oikeasti. Minun käy sinua sääliksi. Lähinnä sen takia, että ympäristö on saanut pääsi tuollaiseen tilanteeseen, jossa et näe itsessäsi ollenkaan mitään hyvää. Et saa mielestäni itseäsi mitenkään pelastettua tuosta suosta ilman kunnollista ammattiauttajaa.

Tsemppiä. Toivottavasti joskus saan lukea HIFKistä, joka löysi elämänsä naisen ja on onnellinen.

Edit: Ja se kaljatarjous on avoinna. Jos joskus haluat lähteä brenkulle niin let me know. Pakkohan sitä on palstaveljeä auttaa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Siis ala-asteen ja ylä-asteen porukat, opiskeluelämä, armeijaelämä, työelämä, jne. Kaikissako on todellakin ollut jotain vajaata porukkaa? Enköhän se ollut ihan minä, joka vajaa ja ruma olin.

Eihän minua tuolla höntsäporukassa kiusata, tarkoitin siis sitä, että ei kukaan ole millään lailla kiinnostuneita omista tekemisistäni, jutuistani, tulenko treeneihin, jne. Ikäjakauma 18-50 about. Suurin osa yli 25-vuotiaita. Pinnallisia kaikki? Tuskin. Omat jutut vain ovat sen verran tyhmiä ja vajaita, ettei ketään jaksa kiinnostaa. Ja kuten sanoin, ulkonäkö suorastaan huutaa tuollaista vajaavaisuutta.
Samaa mäkin olen joskus miettinyt. Että ihan todellako koko se "Kiusaajajengi" peruskoulussa olis jotenkin tyhmiä? Ja mussa ei ole mitään vikaa? Miten se on mahdollista, että n. 60% jokaiselta luokaltani oli pinnallisia paskoja?

Mutta lopulta, kylllä niitä hyviäkin tyyppejä sitten löytyy. tai ehkä sitten "muita luusereita", mutta pääasia että niiden kanssa voi olla oma itsensä ;)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Samaa mäkin olen joskus miettinyt. Että ihan todellako koko se "Kiusaajajengi" peruskoulussa olis jotenkin tyhmiä? Ja mussa ei ole mitään vikaa? Miten se on mahdollista, että n. 60% jokaiselta luokaltani oli pinnallisia paskoja?
Moni meistä elää lapsuuden ja nuoruuden hyvinkin ajattelemattomissa merkeissä. Taatusti osa niistä kiusaajista ja pinnallisista paskoistakin kasvaa sivistyneiksi ihmisiksi, jotka ei muita lyttää ja sorra. Ikävä kyllä varhaisnuoruuteen kuuluu usein ajattelemattomuus ja kyvyttömyys asettua toisen asemaan. Kyllä se silti varmasti osan kohdalla iän myötä tasoittuu kehittyy.

Osa harmi vaan, on jo hyvin varhaisessa vaiheessa erittäin herkkiä ellei yliherkkiä vastaanottamaan asioita ja kyky käsitellä niitä on haavoittuvaisempi kuin toisilla. Ei näissä jutuissa siis aina yksiselitteisesti ole hyvä ja paha, vaan ihmisten erilaisuus vastakkain. Joskus se saa ikäviä muotoja.

Ei sillä, että hyväksyisin järjestelmällisen koulukiusaamisen ja toisen ihmisen sortamisen, siihen ehdottomasti tulee puuttua. Toiset ihmiset voi vaan ottaa hiukan kevyemmänkin härnäämisen hyvin henkilökohtaisesti ja suhtautua siihen vakavasti. Näihin asioihin ei ikävä kyllä nollatoleranssia ole olemassa, vaikka kuinka haluaisi. Edelleen: yksilöt vs. yksilöt.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Olen tutzban kanssa samaa mieltä. Ei tuolla oikeastaan voi saada edes naisia kiinnostumaan, jos koko ajan jankkaa itselleen, että olen ruma ja tyhmä ja rypee itsesäälissä. Nyt HIFK ryhtistäydyt ja aloitat uskomisen itseesi. Pienin askelin se alkaa. Aloita vaikka jonkun yksilölajin harrastus. Vaikka jokin kuntosalilla käynti tai vastaava. Mutta semmonen, ettei kukaan saa sinun itseluottamusta ja motivaatiota laskemaan. Tai tee mitä ikinä, mikä on sinusta hauskaa ja missä tunnet olosi hyväksi. Sillä tavoin kohotat itsetuntoasi ja kohta parannat minäkuvaasi. Jopa tutzban ehdottama psykiatri voisi olla vaihtoehto. Siellä puolella, kuten tuossa jotkut aiemmin kertoilivat, ne pahimmat puutteet tuntuvat olevan.

Eikä niitä naisia tarvitse välttämättä mihinkään tansseihin viedä. Ala vaikka puhumaan niille. Ja jos eivät halua, että sinä puhut heille, niin pinnallisia ovat naiset sielläpäin. Täytyy myöntää.

Harva nainen se minunkaan kanssa varmaan pari-kolme vuotta sitten olisi lähtenyt mihinkään vetämään hippoja, mutta kun aloin puhumaan heille, niin johan jutut kiinnosti. Jotkut ovat sanoneet, että minua ja minun juttujani on mukava kuunnella. Siinä kuulemma voi omat mietinnät jättää vähäksi aikaa ja keskittyä kuuntelemaan jotain ihan huuhaa-tarinaa. Tai no kyllä minä jotain faktaperäistä, yhteiskuntaan liittyvää juttuakin heille kerron. Mutta kuitenkin. Pääpointti oli se, että minäkin alan kelvata heille esim. tanssiseuraksi. Nyt he tuntevat, kuka minä olen ja tietävät varmaan minun tavat ja ajattelumaailman aika hyvin. Lisäksi osa avautuukin aika hyvin minulle. Kertovat, että "mitä minä teen"-juttuja. Tutustu rohkeasti niihin naisiin. Ei ne petoja ole. Ainakaan vissiin.

Fiksujen ja "vaimomateriaalisten" naisten silmissä ei ole loppupeleissä paskankaan väliä minkänäköinen sinä olet. Näin olen antanut ymmärtää itselleni. Jos naiset välittävät enemmän ulkoisesta kuin sisäisestä kauneudesta, niin terve.

Tässä kirjoituksessa ei saattanut olla mitään järkeä. Kirjoitus on tehty väsyneessä mielentilassa ja kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Omat jutut vain ovat sen verran tyhmiä ja vajaita, ettei ketään jaksa kiinnostaa. Ja kuten sanoin, ulkonäkö suorastaan huutaa tuollaista vajaavaisuutta.

Seis, seis, seis.

Et ainakaan kirjoitustesi perusteella vaikuta millään tavalla "vajaalta". Varsin selvästi ja sujuvasti saat asiasi kerrottua, joka ei onnistu "vajaalta" tyypiltä. Pikemminkin vaikutat erittäin heikon itsetunnon omaavalta kaverilta, jolle naisista ja naisten suosiosta on muodostunut pakkomielle. Tavoittelet kovasti suosiota ja mitä kovemmin tavoittelet, sen kauemmaksi tavoite tuntuu karkaavan. Näet syyksi ainoastaan oman rumuutesi, joka todennäköisesti ei edes pidä paikkaansa. Jos kaikki jatkoajan miespuoliset käyttäjät laittaisivat kuvansa näkyviin, niin luusin, että kokisit yllätyksen. Täältäkin löytyy monen näköistä jampaa, joista tuskin kukaan erottuu rumuudellaan joukosta.

Eikö elämässäsi ole oikeasti sijaa muulle kuin naisten suosion tavoittelulle? Kannatat HIFKta, joten lähdeppä jonkun jatkoaikalaisen kanssa peliin ja ehkä sitä kautta tutustut uusiin ihmisiin. Ja opettele hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet. Jollet kelpaa edes itsellesi, niin kuinka ihmeessä kelpaisit jollekin toiselle? Sinä olet yhtä arvokas ja tärkeä ihminen kuin kuka tahansa meistä.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Joo, täytyy tossa joku päivä katsoa, voisi sinne Helsinkiin päin tulla.

Mutta kyse ei kuitenkaan ole mistään pienestä härnäämisestä, vaan joskus erittäin kovastakin mollaamisesta. Ja kyllä, kun katsoo, niin peruskoulun suoritin luokan huonoimmalla todistuksella, samaten kuin ammattikoulun. Ammattikoulussa tosin pari taisi olla huonompia. Armeijasta joukkueen huonoimmat paperit.

Futistreeneissä joukkueen huonoin pelaaja, kun ei osaa edes syöttää. Tai laukoa. Muut saattavat kikkailla kahtakin pelaajaa yhtäaikaa. Salillakin käy erittäin paljon itseäni parempia treenaajia. Pieni sali, joten kävijöitä ei paljoa ole.

Tuollaisissa paikoissa sitten vain olen joutunut silmätikuksi. Armeijassakin sain vain kuulla joukkuekavereilta ja kouluttajilta, kuinka huono olin. Eikä se todellakaan vahvasti mennyt millään tavoin, huomasinhan sen jo itsekkin.

Siedän erittäin hyvin sellaista pientä härnäämistä, mutta nyt ei olekkaan kyse siitä. Ja on jännä juttu sekin, että joku toinen ei ikinä joudu vastaavaan tilanteeseen missään. Koulussa, työelämässä, treeneissä, jne. Toiset sitten vain joutuvat koko ajan.

Mielestäni en mitään terapeuttia tarvitse, hän ei kuitenkaan vo ihmisten asenteita muuttaa millään tavoin. Itse tiedän, milloin minua ei kaivata, milloin olen hyvä, jne.

Eikä se, että viimein osaa jo futiksessakin syöttää kanssapelaajalle, moni oppii sen jo viisivuotiaana. Enkä ole koskaan ollut mitenkään mielissäni siitä, että saan vaikka 5 kiloa rautaa tankoon lisää. Moni vetelee sellaisiakin rautoja lämmittelysarjoina.

Ja kuten huomaatte, niin huonoin peruskoulutodistus luokalta, huonoin sotilaspassi, huonoimmasta päästä oleva ammattikoulutodistus, jne. Nuohan ovat vain papereita, mutta kertovat erittäin paljon.

Enkä ole kenellekkään sanonut, etten hyväksy itseäni. Enkä mene mihinkään paikkaan jo täysin antautuneena. Mutta kyse onkin siitä, että kun jo valmiiksi näyttää sellaiselta tyhmältä ja vajaaälyiseltä, niin ketä oikeasti kiinnostaa? Moni ihminen kun menee jonnekkin, niin eipä mitään, hänen kanssaan aletaan keskustella ja tehdä tuttavuutta. Meikäläistä taas vältellään. Yrittää siinä sitten luoda jotain ystävyyssuhdetta.

Tuollainen suhde on vain itselle erittäin vaikea, ellei jopa mahdoton, rakentaa sellaisen ihmisen kanssa, joka on oikeasti suosittu toisten ihmisten keskuudessa ja jota pidetään ns. johtavana ihmisenä ja fiksuna. Tavallaan henkilöiden kanssa, joilla on suuri kaveripiiri, jne. Itsellä ei ole oikein mitään, muuta kuin samanlaisia nörttikavereita, joilla ei ole oikein mitään kaveripiiriä itsellä.

Vaikken kirjoitusten perusteella vaikutakkaan vajaalta, niin moni vain kun pelkän tyhmän ulkonäön näkee, niin halua edes välttämättä tutustua. Ja ne spontaanit tilanteet ovat ihan erilaisia verrattuna tähän.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ja kuten huomaatte, niin huonoin peruskoulutodistus luokalta, huonoin sotilaspassi, huonoimmasta päästä oleva ammattikoulutodistus, jne. Nuohan ovat vain papereita, mutta kertovat erittäin paljon.

Nyt täytyy kyllä sanoa, että tuo huonoin sotilaspassi on kyllä ihan oman huonon motivaation tuotosta. Armeijassa ei katsota kuka on rumin/tyhmin vaan siellä kyllä voi loistaa vaan sillä että on motivaatiota. Vähän tuntuu, että sulla ei motivaatiota ole oikein mihinkään ja sitten on helppo avautua täällä JA:n keskusteluissa.

Jos nyt jätetään nuo koulut pois, niin tietynlaisella suorittamisen motivaatiolla pärjää armeijassa ja myös naisasioissa. Millään en kirjoituksiesi perusteella saa susta mitään vajakkia, jotka intissä saivat paskaa siksi, että olivat aivan pihalla kaikesta(näilläkin jampoilla naista riitti, koska olivat niin pihalla kaikesta(vajakkinaiset tykkäsivät)).
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Minullakin on ongelma naisten kanssa. Tällä hetkellä. Koska olen vielä nuori, niin jopa aivan ymmärrettävä ongelma, josta en niinkään ole huolissani. Suurinpiirtein samaa ikää kuin arvoisa palstaveli HIFK.

En tykkää yhden yön jutuista ensinkään. Sosiaalisia kontakteja kyllä riittää ja siinä se ongelma tuleekin. Minusta tulee liian hyvä kaveri. Koska olen oma itseni. En esitä mitään. Minusta tulee hyvinkin nopeasti eräänlainen tukihenkilö. Se on todella turhauttavaa itselle. Naiset kiinnostuu hetkeksi. Itse taas olen vähän hidas kiinnostumaan parista suoraan sanottuna hyväksikäytöstä johtuen. Mutta itsestäni annan aina mahdollisimman realistisen kuvan. En haluaisi valehdella, mutta tuntuu että se on ainoa mahdollisuus. No, ehkä lienee vaan järkevintä ajatella, että tässä ollaan vielä nuoria ja ehkä itse on hieman aikuisempi kuin ikäiseni. Harmillista, kun itseä ei tosiaan kiinnosta se paneminenkaan ennenkuin olen sen verran tutustunut ihmiseen, että tiedän haluanko viedä asian siihen pisteeseen, joka voi aiheuttaa liikaa kiintymystä. Yleensä en. Tapana, kun ei ole leikkiä kenenkään tunteilla, vaikka sanoisikin että se on vaan tämä kerta.

Ehkä jo parin vuoden päästä ne liian mukavat miehetkin rupeaa naisia kiinnostamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Futistreeneissä joukkueen huonoin pelaaja, kun ei osaa edes syöttää. Tai laukoa. Muut saattavat kikkailla kahtakin pelaajaa yhtäaikaa.

Teeppä seuraavan kerran futista pelatessa sellainen tavoite, että teet kaiken niin hyvin kuin osaat. Yritä laittaa joka syöttö huolella ja napata aina pallo pois niiltä kikkailevilta kavereilta. Älä ajattele olevasi paskin pelaaja kentällä, vaan ajattele vaikka, että olisit pelaamassa ensimmäistä kertaa heidän kanssaan. Näytä niille. Ei haittaa, vaikka epäonnistut, mutta osoitat itsellesi ainakin, että yrität parhaasi. Ja kyllä muutkin siellä huomaa, jos sulla on ikään kuin uusi vaihde käytössä.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Nyt täytyy kyllä sanoa, että tuo huonoin sotilaspassi on kyllä ihan oman huonon motivaation tuotosta. Armeijassa ei katsota kuka on rumin/tyhmin vaan siellä kyllä voi loistaa vaan sillä että on motivaatiota. Vähän tuntuu, että sulla ei motivaatiota ole oikein mihinkään ja sitten on helppo avautua täällä JA:n keskusteluissa.

Jos nyt jätetään nuo koulut pois, niin tietynlaisella suorittamisen motivaatiolla pärjää armeijassa ja myös naisasioissa. Millään en kirjoituksiesi perusteella saa susta mitään vajakkia, jotka intissä saivat paskaa siksi, että olivat aivan pihalla kaikesta(näilläkin jampoilla naista riitti, koska olivat niin pihalla kaikesta(vajakkinaiset tykkäsivät)).

Niin itse olen monella tapaa nk. myöhäisherännäinen, eli tavallaan omista tavaroista huolehtiminen oli esim. armeijassa todellinen ongelma. Itseltä hävisi kaikenlaisia tavaroita pitkin palvelusaikaa. Häväreitä kirjoitin yhteensä varmaan 25. Kun ei ikinä ole osannut huolehtia omista tavaroistaan, niin sitähän tuo on. Yritin kyllä päästä määräaikaan mennessä valmiiksi, mutta joko tavaroita vain unohtui tai sitten en ollut vain yksinkertaisesti valmis.

Kiireessä tekeminen on erittäin vaikeaa itselle. Kyllähän sitä yritti ja yritti, mutta tavaroita hävisi, eikä ehtinyt tulla määräajoissa paikalle. Tavaroita unohtui jatkuvalla syötöllä, kun piti huolehtia kaikesta. Itse vain en ollut tottunut sellaiseen. Ampumaradalle lähtiessä huolehti jo edellisenä iltana, että kaikki on mukana, mutta jotain jäi usein, melkein aina. Sitä se vain oli. Itselle tuossa oli vain henkilökohtaisesti liikaa. Sitä ei ehkä moni ymmärrä, mutta niin se vain oli.

Tyhmän päänkin takia sitten ymmärsi yksinkertaisia juttuja täysin väärin. Ei vain pysynyt homma hanskassa. Eikä siinä, oli joukkueessa eräs toinenkin, jolla oli veksipäiviäkin vähemmän, tavaroita hukassa vähemmän, jne. mutta melkein yhtä huonon passin sai. Kaveri oli täysin kujalla koko palveluksen ajan, voisi sanoa, että vielä enemmän kuin minä.

Itsellä oli tavoitteena päästä rauhanturvajoukkoihin, oli jo ennen palvelukseen astumista, mutta eipä siitä mitään tullut. Kun tällä palstalla esim. pystyy moneen kertaan miettimään mitä kirjoittaa, niin siellä ei taas pystynyt. Itselle se vain oli sen verran hankala paikka, vaikka nuo olivat lähes kaikille yksinkertaisia juttuja, mutta ei itselle.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Siis ala-asteen ja ylä-asteen porukat, opiskeluelämä, armeijaelämä, työelämä, jne. Kaikissako on todellakin ollut jotain vajaata porukkaa? Enköhän se ollut ihan minä, joka vajaa ja ruma olin.

Näitten kirjoitustesi perusteella et vaikuta ollenkaan siltä että olisit mitään pikkuleipiä vajaa piknikilläsi. Ei ehkä auta sanoa, että on totaalisen irrelevanttia mitä muut ajattelevat sinusta, relevanttia on ainoastaan mitä itse ajattelet. Ympärillä olevat ihmiset sitten yleensä seuraavat sitä signaalia, minkä itse antaa. Nyt vaikuttaa siltä, että olet itsesi ensimmäinen kiusaaja ja vähättelijä. On varmasti pitkäaikainen projekti päästä tervempään käsitykseen itsestään, mutta ei mitenkään mahdoton. Kannattaisi ehkä keskustella jonkin ammattihenkilön kanssa tilanteestasi.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kannattaisi ehkä keskustella jonkin ammattihenkilön kanssa tilanteestasi.
Ei kannattaisi vaan pitää. Nyt et jumalauta HIFK pilaa nuoruuttasi jauhamalla tota paskaa itsellesi! Psykiatrille mars ja tai joku täältä palstalta tulee ja vetelee ympäri korvia!

Tiedän kyllä mitä on kun kuva itsestä on täysin viturallaan. En ole noin pohjalla ollut kuin HIFK, mutta ei meikäläisenkään itsetunto kovin korkealla aina ole ollut. Hauskaa sinänsä, että usein nämä lamakaudet on osuneet sille ajanjaksolle kun olen ollut laihimmillani eli teoriassa parhaimman näköinen mitä musta saa. Sitä paitsi, jos olet puoliksikaan noin huono kun kerrot olevasi, niin sähän alat olee aika hyvä? Vähän kuin huono huumori.
HIFK:n tyhmyyttä en suostu uskomaan jo pelkästään kirjoitetun tekstin perusteella. Asiat ilmaistaan selkeästi ja oikein kirjoitettuna. Ei virheen virhettä. Mieshän pyyhkii jäätä monella ns. asiakirjoittajalla, sen verran vakuuttavaa tekstiä tulee ulkoasullisesti. Sisältö onkin sitten karumpaa luettavaa.

Kannattaa tosiaan yrittää keksiä joka päivä itsestään jotain hyvää. Jos vaikka kerkiää bussille ajoissa niin tehdä siinä numero. Ehdinpäs, hyvä minä!

Naiset ja ulkonäkökysymykset on vaikea asia. On väärin kieltää etteivätkö naiset katsoisi myös ulkonäköä, mutta eivät todellakaan pelkästään sitä.
Mä en tosiaan ole mikään Brad Pitt, ja kun tyttöystävä luonnehti minua niin ainoa kehu ulkonäön suhteen tuli hyvästä perseestä. Persettä on kehuttu myös miesten toimestä, joten aika hyvä sen täytyy olla.
En oikeen hyvin osaa neuvoa, mutta kyllä mä sieltä ammattiauttajalta lähtisin tätä ongelmaa purkamaan. Mies on nuori vielä, parhaat vuodet edessä. Ei kannata käyttää tätä ainutkertaista elämää surkuttelemalla jos apua on saatavilla. Noloa mennä ammattiauttajan luo? Noloa on myös viiskymppisenä tajuta että on hukannut elämänsä. Kaikki asiat ei aina mene putkeen, varsinkaan naisten kanssa, mutta aina voi sentään yrittää ja tehdä parhaansa.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Mutta kyse ei kuitenkaan ole mistään pienestä härnäämisestä, vaan joskus erittäin kovastakin mollaamisesta. Ja kyllä, kun katsoo, niin peruskoulun suoritin luokan huonoimmalla todistuksella, samaten kuin ammattikoulun. Ammattikoulussa tosin pari taisi olla huonompia. Armeijasta joukkueen huonoimmat paperit.


Futistreeneissä joukkueen huonoin pelaaja, kun ei osaa edes syöttää. Tai laukoa. Muut saattavat kikkailla kahtakin pelaajaa yhtäaikaa. Salillakin käy erittäin paljon itseäni parempia treenaajia. Pieni sali, joten kävijöitä ei paljoa ole.

Nyt on hyvä yksi asia muistaa. Näissä asioissa "kilpailet" ainoastaan itseäsi vastaan. Sillä ei ole paskan väliä, mitä muut saa koulussa ym. Ei ne muiden numerot siirry sinun papereihin mitenkään. Sinusta itsestä se on/oli kiinni, miten suoritit peruskoulun ja ammattikoulun kuten myös armeijan. Toisten paperita ei kannata tuijotella.

Mene noihin futistreeneihin, kuten Mikke11 suositteli, uuden asenteen kanssa. Lähde tekemään pikkujuttuja kerrallaan. Ei sitä heti tarvitse olla kentän paras. Tavoitteet pitää asettaa oikein. Jos ei tällä kertaa onnistunut joku syöttö/kikka, niin ensi kerralla onnistuu, kun saat uuden mahdollisuuden. Pienistä asioista syntyy isoja kokonaisuuksia. Tai jotekin noin.

Kuntosalillakin on hyvä muista, että älä tuijota mitä muut tekee. Et treenaa siellä muita kuin itseäsi varten. Se on tärkeintä sinulle, mitä sinä itse teet. Sama vaikka toinen tekisi 50kg enemmän penkistä. Käy vaikka puristamassa hänen kättään ja sano, että joku päivä minäkin nostan tuon. Mutta muista, että sinä et ole siellä kuin itseäsi varten. Teet itselle sopivilla painoilla ja liikkeillä salitreenit. Ei tarvitse olla se salin hidalgo.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kasvata HIFK sopivan mittainen parta (alle sentti). Jos ei parta kasva, niin ainahan sitä voi teippailla muualta...

Nimittäin kaiken tämän ensimmäisen lauseen merkitys on Mikko Haapakoskessa. Se tuo Mikko Haapakoski oli eräänlainen häränpaskageneraattori eräässä puolen Suomen mailapelijoukkueessa. Jossain kohtaa lupasin, että ensi kertaa elämässäni en partaani ajele ennen kuin tuo generaattori on muualla kuin tuossa seurassa horisemassa pomppukiekoista ja hyvistä peleistä, kun peleistä oli hävitty suurin osa.

Niinpä kasvoi partani kaikkiaan 1,5 viikkoa. Ja katso, alkoivat lattiat lainehtia, kun naiset kusivat hunajaa, vaikka olihan noilla ennenkin toisinaan jonkinmoisia pidätysvaikeuksia ollut. Jopa äitini sanoi kotiovella, minut ensi kertaa parrallisena nähdessään, että "ohhoh, sinähän oot kuin joku Hollywoodin tähti!" Siinä kohtaa olin hakea vesurin ja pilkkoa partani viemäriin...

Siis jos partasi kasvaa, niin ehkäpä se tekisi "miehekkäämmäksi". Tosin ongelmasi on kylläkin pään sisällä eikä ulkona...

Et sinä psykologia tarvitse vaan lähinnä pillua ja sitä pillunkantotelinettäkin siinä sen ympärillä. Nykyisin se puumanaishomma on kuulemma muotia. Mene jonnekin puumamestaan ja tyrkkäänny sinne. Sinun ei tarvitse tehdä mitään, sen kuin särvit maksaasi ylitöitä ja illan päälle pääset naisen päälle ja saat nelivitosta pimppiä ja alat mieheentyä.

Ronkelit runkkaavat ja kirjoittavat keskustelupalstoille.

Muistuipa vielä mieleeni vuosi 1996, juuri lukioni päättäneenä kun olin tielaitoksella kesätyössä ja jossain päin korpea luki postilaatikossa "Hillevi". Se pääinsinjööri, Pennanen, totesi hyvin hissukseen tuumaillen: "...siinähän sitä olisi Käyttäjänimettömälle nae...nen... kaheksankymppinen... nimen perusteella... tuo Hillevi.... ne ne ossaavat seksitemput... ko on kokemusta..."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös