Mutta se, että itsetunto on mennyt, koska muut muut ihmiset ympärillä ovat aina pitäneet minua rumana ja tyhmänä. Tavallaan ympäristö on niin aina tehnyt. -- Ainoa vaan, että ketään siinä porukassa ei kiinnosta omat juttuni. Koska minua pidetään siinäkin porukassa oikeasti tyhmänä. Eikä minua ole koskaan pyydetty yhtään mihinkään peliporukan jatkoille, tms.
Olet siis liikkunut väärässä porukassa, jos "ystäväsi" eivät arvosta sinua sellaisena mikä olet. Onko sinua koulukiusattu? Oletko hakeutunut ns. coolien ihmisten porukkaan siksi, että sinuakin pidettäisiin coolina? Jos oma jalkapallojoukkueesi syrjii ja kiusaa sinua, lopeta urheilu ja etsi joku höntsäporukka. Jos olet jo höntsäporukassa, olen todella ihmeissäni. Siellä kun ei yleensä ole tapana kiusata ketään.
Miksi toisille ihmisille sitten ei käy niin? Miksi toiset miehet saavat naisia ihan tuosta vaan? Miksi jotkut miehet ovat miellyttävämpiä naisten silmissä kuin toiset? On eroja, joten miksi itse en voisi olla sieltä häntäpäästä?
Jotkut ihmiset ovat luontaisesti komeita, mutta ovat täysiä idiootteja. Jotkut ihmiset ovat luontaisesti vähemmän komeita, mutta ovat todella miellyttäviä persoonia. Olen pahoillani siitä, että olet kohdannut vain sellaisia ihmisiä, jotka ovat niin pinnallisia, että eivät osaa tuijottaa muuta kuin naamaa.
Eli turha sitten tässä on mitään yrittääkkään, jos kerran noin asia on. Itse sentään tiedän, milloin meikäläisestä ei pidetä. Jos nainen tanssii kenen tahansa miehen kanssa ja itse jään ilman, niin kyllähän se jo jotain kertoo. Vaikka asiaa yrittäisi kuinka tahansa käännellä ja väännellä mihin suuntaan tahansa, niin siitä huolimatta se kertoo edelleen erittäin paljon. Kaikki muut kyllä käy, itse en.
Veikkaan, että tässä on vähän värikynää. Tuskinpa sinä olet ainoa mies baarissa, jonka kanssa naiset eivät tanssi. Vai väitätkö oikeasti, että ihan jokainen mies tanssilattialla ja baarissa on kelvannut naiselle, mutta sinä ainoana olet saanut pakit? Jotenkin en jaksa uskoa. Tiedän kyllä ettet tarkoittanut ihan jokaista miestä baarissa, enkä minäkään noin mustavalkoisesti asiaa ajattele, mutta jos elämän tyylisi on samanlainen kuin kirjoitustyylisi, suosittelen muuttumaan. Älä aina ajattele, että lasi on puoliksi tyhjä tai että nainen on tallonnut sen hajalle lattialle. Mieti joskus, että kappas, lasissahan on vielä puolet jäljellä. Kornia, tiedän.
En vain oikein ymmärrä, että miten voi joidenkin olla oikeasti vaikeaa myöntää, että joku mies voi olla erittäin ruma? Siis niin ruma, että naiset oikeasti kaikkoavat jo pelkästään sen takia.
No kuinka ruma sinä sitten olet?
Näin ruma (linkki vie rumaan otukseen)? En vain jaksa uskoa. Jos vertaat itseäsi johonkin helvetin hunksnikoihin tai muihin ja sen takia toteat olevasi ruma, niin lopeta nyt hyvä ihminen se. Jotenkin vain ihmetyttää tuo. Vähätteletkö itseäsi, että saisit huomiota lähipiirissäsi olevilta ihmisiltä? Olen itsekin tuota joskus harrastanut, mutta pidemmän päälle se kääntyy siten, että edes lähipiiri ei jaksa olla nostamassa mielialaasi ja sitten tuo taktiikka kääntyy itseäsi vastaan.
En ole vielä ikinä törmännyt naiseen, joka ei haluaisi itselleen komeaa miestä.
No sitten olen samaa mieltä kuin aiemminkin, olet tavannut
todella pinnallisia naisia. Itse juttelin tuossa juuri keskiviikkona (siellä mihin sinut pyysin, mutta eipä herraa näkynyt) erään todella kauniin naisen kanssa, joka oli seurustellut miehen kanssa, jolla meni enemmän aikaa peilin edessä kuin tällä tytöllä. Varmasti mies oli siis komea kun laittoi itseään, mutta homma kaatui siihen, että mies oli idiootti. Itsekeskeinen, itserakas jne. Eli eipä se ulkonäkö paljoa paina, jos ei luonne ole kunnossa. Edes sinä et seurustelisi maailman kauneimman naisen/miehen kanssa, jos jutut olisivat tasoa "vittu mä oon kaunis, kehu mua".
Ja mitkähän ne vahvuudet sitten itsessä on, millä tuolla naismarkkinoilla pärjätään? Itse en ole vielä löytänyt yhtäkään, kun on naisten juttuja kuunnellut.
Naiset arvostavat luotettavuutta, hauskuutta, hellyyttä, rehellisyyttä ja herrasmiesmäisyyttä näin äkkiä lueteltuna. Avaat oven naiselle, hymyilet ja se on siinä. Sanot, että onpa sinulla hiukset tänään nätisti. Kehut silmiä. Jos teet jotain mille muut nauravat, naura itsekin. Käännä tilanne hauskaksi, eikä sellaiseksi, mitä häpeät ja sitten taas itsetunto murenee. Älä yritä väkisin iskeä tai saada itsellesi tyttöystävää. Kyllä se tulee ajan kanssa.
Tässä nyt jotain tsemppausta. HIFK, tee palvelus itsellesi ja ota itseäsi niskasta kiinni. Unohda kaikki olen ruma -höpötys. Huomena aamulla kun heräät, totea itsellesi, että tästä eteenpäin rakastan itseäni tällaisenä HIFKinä kuin olen ja niin saavat muutkin tehdä.