Naisasiat

  • 7 511 983
  • 26 575

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tunnen suurta vetoa itseä vanhempia naisia kohtaan.
Kerro lisää äitisuhteestasi...

Niinhän ne sanovat, että tuollainen nelikymppinen nainen on seksuaalisesti otollisimmillaan ja sitten taas parikymppinen mies on viriileimmillään.

Pillu sulla vaan on mielessä, projisoit sen himonussintakaipuusi tuohon vanhempaan naiseen. Osaa ne jotkut nuoremmatkin (siis parikymppiset) naiset eläytyä, tosin suurin osa ei.

Vaan sinne totean, että eipä muuta kuin meisseli ojossa kohti uusia seikkailuja. Jos huvittaa pettää, niin petä. Aikansa kutakin, kunhan ei jää isompana tavaksi.

Minä en kyllä vanhempaa naista huoli. Tekemieni kartoitusten mukaan sellaiset neljä vuotta nuorempi nainen on miehelle optimaalisin sekä pillullisesti, että päällisesti.
 

Fordél

Jäsen
Yksittäistapauksia kaikki ja turha sitä on ikään sen suuremmin tuijottaa. Kaikki riippuu yksilöstä. Nuorista löytyy todella kypsiä ja kypsistä taas nuorekkaita, siis hyvällä tyylikkäällä tavalla. Sitten löytyy kaikkia tästä väliltä. Tottakai pitää pysyä laillisuuden rajoissa, mutta muuten mulle ei ole ikä mikään kriteeri. Onhan noissa vanhemmissa naisissa paljon hienoja tapauksia ja samoin on nuoremmissa. Molemmisa löytyy stereotypisesti paljon hyviä puolia, mutta tosiaan loppupeleissä kaikki on kiinni yksilöstä. Ilmeisesti tässä tapauksessa "Leena" huipputapaus. Mutta se mistä pitäisin tässä Samsonovinkin tapauksessa kiinni on, ettei petä. Se on ihan turhaa itsekästä oman egon pönkittämistä ja toisen satuttamista.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
se mistä pitäisin tässä Samsonovinkin tapauksessa kiinni on, ettei petä. Se on ihan turhaa itsekästä oman egon pönkittämistä ja toisen satuttamista.
Puhut teoria-asiaa mutta ainoastaan Vatikaanin siunaamaa bittijonoa. Eivät kaikki ole niin kuin sinä, eivät tässäkään asiassa. Moraalisesti arveluttavia riittää. Sinun moraalisi ei ole muiden. Alle kaksivitosena erilaisuus on alkuräjähdyksen jatkumoa.

Ei se satu, jos ei jää kiinni tai kerro. Ihminen on monessa tapauksessa alle kaksivitosena pöljä arsenikkilimaeliö, että ei se näe, ei se kuule, eikä se ymmärrärrä. Vailla ymmärrystä on läpeensä ihminen ennen varttisataa.

Pitää olla haravasysteemi. Darwin tämän selkoittelisi sinne tieteenä vaan minä vain viittaan nimeensä. Ravien jälkeen on vakio. Sitä se on mies kera miehuuden. Miehuus ei ole vain hyvä asia, ainakin jos asiaa kysyy Raamatun Jeesukselta. Koodeja on muitakin.
 

Fordél

Jäsen
Puhut teoria-asiaa mutta ainoastaan Vatikaanin siunaamaa bittijonoa. Eivät kaikki ole niin kuin sinä, eivät tässäkään asiassa. Moraalisesti arveluttavia riittää. Sinun moraalisi ei ole muiden. Alle kaksivitosena erilaisuus on alkuräjähdyksen jatkumoa.

Kyllä, minulla on oma moraalini ja sinulla omasi. En kuitenkaan näe, että tässä asiassa uskolla on suurta merkitystä. Mun mielestä toi pettäminen nyt vaan on typerää toimintaa jos kyseessä ei ole avoin suhde. Jos kerran suhteeseen on valmis menemään niin silloin jyystetään sitä yhtä naista ja piste. Jos taas näkee, että ei saa tältä naiselta kaikkea sitä mitä tarvitsee niin miksi ihmeessä edes on hänen kanssaan? Käännän siis asian mielummin niin, että pitää hakea sitä naista/miestä, jolta saa kaiken tarvittavan. Turha tyytyä vähempään, koska se on itsepetosta ja ongelmia tulee taatusti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä, minulla on oma moraalini ja sinulla omasi
Kerroit kaiken sen jonka jo tiesin mielessäsi olevan.

Ei pettäminen ole välttämättä vähempää vaan se voi olla jopa enemmän. Uskomatonta sinulle mutta niin voi olla.

Itsepetosta voi olla sekin, että panee vain sitä yhtä, eikä muita. Jos kerran huvittaa muut, niin pettää itseään jos ei huvittele muiden kanssa.

Minä en petä (vuoden 2002 jälkeen) yhtäkään naistani, kaikki vitut on jo nähty. Vaan monesti on jopa niin, että kun panee alle kaksivitosena, niin ei tartte viisikymppisenä kriisiytyä. Tämä ei ole ideaalia, minä kirjoitan (inho)realismiin viitaten.

Joten Samsonov: tee niin kuin boksereiden kohta sanoo. Paitsi jos ole syntynyt ennen Tiina Lillakin maailmanmestaruutta, niin siinä tapauksessa jätä parikymppinen vosusi ja häslää sen pian pahanlaisesti rupsahtavan neliykkösesi kanssa. Voi se onni löytyä pidemmäksi siltäkin sektorilta.

Vitustako sen tietää.
 

Fordél

Jäsen
Kerroit kaiken sen jonka jo tiesin mielessäsi olevan.

Ei pettäminen ole välttämättä vähempää vaan se voi olla jopa enemmän. Uskomatonta sinulle mutta niin voi olla.

Itsepetosta voi olla sekin, että panee vain sitä yhtä, eikä muita. Jos kerran huvittaa muut, niin pettää itseään jos ei huvittele muiden kanssa.

Eihän yhden panemisessa tai usean panemisessa ole mitään vikaa tai itsepetosta. Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee enkä lähde tätä tuomitsemaan. Kyse on kuitenkin siitä, että jos olet toiselle luvannut, että olet vain hänen kanssaan niin mielestäni tuota lupausta pitää kunnioittaa. Jos taas et pysty tuollaista lupausta antamaan eikä toinen suostu avoimeen suhteeseen niin miksi ihmeessä edes mennä parisuhteeseen?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos taas et pysty tuollaista lupausta antamaan eikä toinen suostu avoimeen suhteeseen niin miksi ihmeessä edes mennä parisuhteeseen?
Kerroin jo.

Darwin ja Tiina Lillak.

Rautalankaversioni: älkää jannut ottako liikaa syyllisyyttä taakaksenne, tiedä vaikka ahdistuisitte. Olkaa ihmisiksi sitten myöhemmin. Darwin antoi syyn rällätä.

Rällätkää.
 

Fordél

Jäsen
Kerroin jo.

Darwin ja Tiina Lillak.

Rautalankaversioni: älkää jannut ottako liikaa syyllisyyttä taakaksenne, tiedä vaikka ahdistuisitte. Olkaa ihmisiksi sitten myöhemmin. Darwin antoi syyn rällätä.

Ei toi Darwin ja Tiina Lillak nyt oikein selitä asiaa eli miksei voi vain olla ilman parisuhdetta ja painaa naista kuin naista. Mihin siinä parisuhdetta tarvitaan?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei toi Darwin ja Tiina Lillak nyt oikein selitä asiaa eli miksei voi vain olla ilman parisuhdetta ja painaa naista kuin naista. Mihin siinä parisuhdetta tarvitaan?
Sanopa muuta.

Ei voi tota Käyttäjänimettömän mentaliteettia kyllä ymmärtää. Ilmeisesti toisen tunteilla ei ole mitään väliä? Kunhan itse saa tehdä mitä haluaa?

Aika oksettava elämänasenne, ei millään pahalla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
miksei voi vain olla ilman parisuhdetta ja painaa naista kuin naista. Mihin siinä parisuhdetta tarvitaan?
Siinähän sitä oppii tehokkaimmin. Saa rällätä ja saa siinä samalla opetella parisuhdettakin. Ei se toinen loukkaannu yhtään jos ei tiedä.

Jos samaa jatkaa esimerkiksi avioliitossakin, niin se on perseestä.

Ted Raikas on sikäli kebabilla, että en minä noin elele. Minä ymmärrän, että tuo voi kehityksellisesti toimia. Tiedän sen siitäkin, kun itse lähemmäs 10 vuotta sitten elelin yhden parisuhteen juuri noin. Ja tiedän senkin, että tällaisista lausunnoista saa Jatkoajan kukkahattusetä- ja tätiosastolta tuomion. TosiFania tässä vielä odotellaan mestoille.

Kyllä minua "oksettavat" esimerkiksi rullalautailutyypit. Silti ymmärrän, että ei se läpeensä merkityksetöntä ole. Voivat siinä oppia olemaan porukassa ja mitä lie. Samoin parisuhteessa pettäessä voi oppia, kuten voi oppia sen, ettei viisikymppisenä varaile Thaimaan matkoja, kuten te paremmat ihmiset potentiaalisesti saatatte silloin varailla. Palaillaan silloin asiaan.
 

Fordél

Jäsen
Siinähän sitä oppii tehokkaimmin. Saa rällätä ja saa siinä samalla opetella parisuhdettakin. Ei se toinen loukkaannu yhtään jos ei tiedä.

Käsittämätön logiikka miksi asiat pitää tietoisesti tehdä vaikeimman kautta. Itse en valitettavasti myöskään pysty näkemään pettämisessä mitään hienoa tai miehekästä. Toilailla voi vaikka minkä ikäisenä, mutta turha sotkea siihen ylimääräisiä mukaan. Kaikki on ok siihen asti kunnes toinen ei tiedä. Mitähän kaikkea tonkin varjolla voi tehdä?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Käsittämätön logiikka miksi asiat pitää tietoisesti tehdä vaikeimman kautta. Itse en valitettavasti myöskään pysty näkemään pettämisessä mitään hienoa tai miehekästä.
Lapsena lapsi leikkii hiekkalaatikolla. Se on kehittävää ja hyväksi lapselle. Jos sinne hiekkalaatikolle menee kolmikymppinen, niin se on vajokkia toimintaa.

Jos ihminen pettää kaksivitoseksi asti, niin se voi olla ihan kehittävää ja pidemmän päälle jopa hyväksi. Sen jälkeen se on vajokkitoimintaa, joten turhaan yrität sanoa, että pitäisin pettämistä jotenkin miehekkäänä tai kaikille hyvänä asiana.

Sitähän se on täällä usein muitakin seuratessa; laitetaan asia toiseksi kuin se on ja paheksutaan sitä itse tekemää olkiukkoa. Kukaan ei ole sitä mieltä mistä keskustellaan.

Se nuorena pettäminen on sinun mielestäsi toilailua. Minun mielestäni ei välttämättä. Kuten ei ole se lapsen hiekkalaatikkoleikkikään, paitsi jos "lapsi" on vaikkapa viisikymppinen.

Ei tuo nuorena pettäminen ole "vaikeimman kautta". Sinulle se voi olla mutta jollekin se voi olla jopa helpoimman kautta. Et sinä ja tunteesi ole koko maailma ja sen tuntemukset. Joku tykkää juoda kustakin, vaikket sinä - ja minä - tykkääkään. Sinulle sekin on loogisesti toilailua vaikka minä ymmärrän, ettei se kusenjuoja toilaile.

Ei sinun tarvitsekaan nähdä mitään hienoa siinä, että joku nuori pettää. Ei se minustakaan ole hienoa mutta ei myöskään huonoa. Semmoista on elämä ja se voi olla joillekin jopa hyväksi. Minä uskon, että noin 80 - 90 % nuorempien suhteista on niitä, joissa jompikumpi joskus jollain tasolla pettää. Sikäli kun suhde kestää vuosia. Jossain tutkimuksessa kuulemma 70 % kaikista ihmisistä oli jossain kohtaa pettänyt seurustelukumppaniaan. Keskustelupalstoille kirjoittavista ihmisistähän ei toki juuri kukaan petä vaan täällä ollaan laupiaita nasaretilaisia, yksi juudas voi olla mukana seassa, jota sitten voidaan paheksua, jotta oma hyvyys saa paremmat siivet.

Pitääkö tämä kuinka selvästi nyt sanoa ennen kuin TosiFani tulee tänne: minä en petä, enkä suosittele aikuisten ihmisten pettävän ketään. Joten mielipiteeni koskee vain sitä kohtaa, kun ikävuosia on korkeintaan 25.

Ja hiekkalaatikkohommissa korkeintaan 8.
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Jollain tavalla pyrin jatkuvasti ajamaan itseni tilanteeseen jossa pettäisin tyttöystävääni. Naisseurassa aina pimitän tietoa seurustelemisestani. Vaikka "Leena" ei sitä suoraan niillä sanoilla ole kysynytkään, että onko sinulla naista? Mutta me jo työn luonteesta johtuen puhutaan niin paljon päivän aikana, että tätäkin asiaa hän on epäsuorasti tiedustellut, siis tiedätkös sillä tavalla, että olisi ollut jo luontevaa minulta tuoda esille olemassa oleva kumppani. Esim. Leena kysyy "kuka tekstaili, tytötkö sulle tekstaa ;)" niin naureskelen vain jotain ja vaihdan puheenaiheitta. Tai "mitä teet viikonloppuna" niin vastaan, että ei mitään suunnitelmia vaikka oikeasti vietän aikaa tyttökaverin kanssa. Ja tämä asian salailu ja kertomatta jättäminen tuntuu olevan jo ihan luontevaa. Työssä olemme suurimman aikaa päivässä kahdestaan Leenan kanssa mikä on omiaan lisäämään tätä jännitystä.

Muistan lapsuudestani vieläkin meidän perhepäivähoitajan, punatukkainen pitkä nainen jolla oli puheääni kuin enkelillä. Lukioaikana kävin kaikki kuvaamataidon kurssit koska naisopettaja oli niin vastustamaton. Olin tosi huono kuvaamataidossa.

Jos petän ja jään kiinni niin tyttöystäväni romahtaa täysin, tämän n. puolen vuoden suhteen aikana on käynyt jo hyvin selväksi, että olen hänelle kaikki kaikessa. Omasta omatunnostani en tiedä varmasti (on olemassa kyllä), mutta ihan kaikkea en ole halunnut kertoa muutenkaan. Pettämisessä ei ole mistään miehuuden pönkittämisestä kyse vaan oman kehon ja mielen kuuntelemisesta, ehkä myös jännityksen etsimisestä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siinähän sitä oppii tehokkaimmin. Saa rällätä ja saa siinä samalla opetella parisuhdettakin. Ei se toinen loukkaannu yhtään jos ei tiedä.
Heh. Entäs jos saakin tietää? Mistä ikinä voit olla varma, ettet paljastu? Et niin mistään.

Aika tulella leikkimistä, sanon minä.

Olkoot sitten kukkahattusetäilyä tai mitä hyvänsä, mutta omasta mielestäni se ei ole vaan oikein. On elämänvaihe mikä tahansa, eli olet nuori tai vanha, kokenut tai kokematon. Ei mitään eroa asioilla. Jos haluaa seikkailla, niin se tehdään sinkkuna, ilman mitään lupauksia ja sitoumuksia.

Jokainen toki tavallaan, en rupea puuttumaan henkilökohtaisesti, välttämättä*, mutta vaikea silti ymmärtää. Hyvä jos et noin enää tee.

*Jos kyseessä tärkeä lähimmäinen, niin puuttuisin asiaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hyvä jos et noin enää tee.
Ei se ole mikään "jos" vaan "kun", joten sulje nyt se olemassaolon mahdollistava jossisi ennen kuin se yksi porilainen ratsastaa paikalle kertomaan häränpaskaansa.

Jos minä pettäisin, niin en minä siitä kertoisi kenellekään, sillä suottapa sitä toisia omalla asialla vaivaamaan. Vaan se jos on tosiaan vain jos vailla toteutuksia.

Ei mistään juurikaan voi olla varma. Pettäminen ja sen selviäminen on yksi niistä asioista mutta niin on moni muukin. Oletettavasti olet ollut auton kyydissä, vaikka liikenteessä kuolee muutamia satoja joka vuosi. Ei koskaan voi tietää mitä siellä tapahtuu. Silti otat riskejä, koska koet niiden riskien hyödyt suuremmiksi kuin haitat. Jos elät riskittömän elämän, niin silloin elät "elämää".

Jotkut jopa hyppäävät laskuvarjolla. Ajatella jos varjot eivät aukeakaan, niin lähimmäiset surevat jopa loppuelämänsä. Mikä paskiainen, tuo hyppääjä!

Jos ero tulee ja joku sen takia tappaa itsensä, niin sellainen hullu sitten ylireagoi ja se on vain hänen vikansa, ei pettäjän.

Nuorena pitää olla jännää. Pidä Samsonov hauskaa. Luultavasti sinulla ei olisi niin hauskaa sen nelikymppisen kanssa jos et samaan aikaan toisaalla seurustelisi. Jos olet yli kaksivitonen, niin sitten asia on toisin. Siinä tapauksessa kannattaa erota ja nussia ensi viikonloppunna sitä milfiä, koska et ole valmis tuon parikymppisen kanssa.

Jätin minäkin 11 vuotta sitten erään minua pettäneen 17-vuotiaan, joka sitten jättämisestäni johtuen lukittautui itkuisena kylpuhuoneeseen - puukon kanssa. Vaan sieltä se viilloitta saapui takaisin olohuoneeseen. Enkä minä murtunut ja hajonnut siihen pettämiseensä.

Sellaista se on elämä.
 

Fordél

Jäsen
Jos ihminen pettää kaksivitoseksi asti, niin se voi olla ihan kehittävää ja pidemmän päälle jopa hyväksi. Sen jälkeen se on vajokkitoimintaa, joten turhaan yrität sanoa, että pitäisin pettämistä jotenkin miehekkäänä tai kaikille hyvänä asiana.

Sitähän se on täällä usein muitakin seuratessa; laitetaan asia toiseksi kuin se on ja paheksutaan sitä itse tekemää olkiukkoa. Kukaan ei ole sitä mieltä mistä keskustellaan.

Se nuorena pettäminen on sinun mielestäsi toilailua. Minun mielestäni ei välttämättä. Kuten ei ole se lapsen hiekkalaatikkoleikkikään, paitsi jos "lapsi" on vaikkapa viisikymppinen.

Uskomuksensa on kaikilla ja osan mielestä se virtsanjuominen voi vaikka parantaa älykkyyttä ja osan mielestä ei. Itse näen pettämisen tuomittavana toimintana enkä sido sitä mihinkään ikään. Ihminen tekee tottakai virheitä ja satuttaa toista, mutta lähtisin siitä liikkeelle, että tahallaan niin ei kannata tehdä, mutta jos se sun elämänfilosifiaan mahtuu niin minkäs minä sille voin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ihminen tekee tottakai virheitä ja satuttaa toista, mutta lähtisin siitä liikkeelle, että tahallaan niin ei kannata tehdä, mutta jos se sun elämänfilosifiaan mahtuu niin minkäs minä sille voin.
Taas nostelet olkiukkoasi. Ensinnäkään tuo ei ole minulle varsinaisesti virhekategoriaan kuuluva, että nuorena juoksi juoksujaan ja seurusteli - samaan aikaan.

Toisekseen, en minä ainakaan satuttanut sitä silloista kymmenen vuoden takaista avokumppaniani, hän kun ei tiennyt yhdestäkään yhden illan jutustani yhtään mitään. Päinvastoin, seurustellessaan jo nykyisen aviomiehensä kanssa hän pari vuotta eromme jälkeen sattumalta samassa junassa ollessamme pyysi minulta anteeksi ja ihmetteli miksi oli minulle aikoinaan niin vihamielinen, vaikka minä kuulemma oli niin reilu!

Siinä kohtaa oli kyllä hieman jännä olo.

En silti vertaisi huuhaatietoa eli virtsan juomisen älykkyyttä nostattavaan vaikutukseen siihen, että nuorena juoksee juoksunsa.

Kannattaa jo katsoa niitä Pattayan esitteitä...
 

Fordél

Jäsen
Toisekseen, en minä ainakaan satuttanut sitä silloista kymmenen vuoden takaista avokumppaniani, hän kun ei tiennyt yhdestäkään yhden illan jutustani yhtään mitään. Päinvastoin, seurustellessaan jo nykyisen aviomiehensä kanssa hän pari vuotta eromme jälkeen sattumalta samassa junassa ollessamme pyysi minulta anteeksi ja ihmetteli miksi oli minulle aikoinaan niin vihamielinen, vaikka minä kuulemma oli niin reilu!

Aaa no olisit heti kertonut tämän liikuttavan tarinan! Jos kerran sulle on näin hienosti tapahtunut niin täytyyhän tän sun teorian päteä muihinkin ja olla jopa ihan suositeltavaa. Sori kun keuhkosin ja alan nyt kattomaan valmiiksi sitä Thaimaan matkaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Aaa no olisit heti kertonut tämän liikuttavan tarinan!
Minä en halua loukata ketään naistani, joten en tietenkään kertonut. Olisin minä voinut sen itseni vuoksi kertoa mutta koska en nimenomaan halunnut pahoittaa mieltänsä, niin en kertonut. Sehän on kuule hienoa asia se!

Sinun teoriasi ei päde kaikkiin, kuten ei minunkaan. Ihmiset kun sattuvat olemaan minun maailmassani erilaisia. Sinun ideaalimaailmassasi ihmiset ovat jalosti samanlaisia mutta koska maailma ja ihminen ei ole ideaali, niin joskus keinoja kaihtamatta on päästävä päämääräänsä.

Se päämäärä oli oppia tuntemaan naisten anatomiaa ja pään sisäistä anatomiaa. Yksi on niin pieni otos, että siinä todellisuus vääristyy.

Eikä pidä unohtaa sitä Darwinia. Elukoita tässä ollaan ja suvunjatkajia. Sinäkin, arvon Fordél, ei sitä etiikka kokonaan estä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Jos petän ja jään kiinni niin tyttöystäväni romahtaa täysin, tämän n. puolen vuoden suhteen aikana on käynyt jo hyvin selväksi, että olen hänelle kaikki kaikessa. Omasta omatunnostani en tiedä varmasti (on olemassa kyllä), mutta ihan kaikkea en ole halunnut kertoa muutenkaan. Pettämisessä ei ole mistään miehuuden pönkittämisestä kyse vaan oman kehon ja mielen kuuntelemisesta, ehkä myös jännityksen etsimisestä.

Tuo "kaikki kaikessa" lienee se syy miksi viihdyt niin hyvin tämän vanhemman amatsonin seurassa. Tuollaisesta tyttöystävästä voi tulla ongelmia pidemmän päälle, sillä tuo "kaikki kaikessa" tuppaa pahentumaan ajan kuluessa ja kohta huomaat, että tuollainen suhde alkaa kuristaa kaulaa pahemman kerran.
 

Fordél

Jäsen
Minä en halua loukata ketään naistani, joten en tietenkään kertonut. Olisin minä voinut sen itseni vuoksi kertoa mutta koska en nimenomaan halunnut pahoittaa mieltänsä, niin en kertonut. Sehän on kuule hienoa asia se!

Ei nyt ihan ollut Käyttäjänimettömän hoksottimet kohdallaan eli tarkoitin, että olisit kertonut tuon tarinasi aikasemmin täällä Jatkoajassa, ei naisellesi.


Sinun teoriasi ei päde kaikkiin, kuten ei minunkaan. Ihmiset kun sattuvat olemaan minun maailmassani erilaisia. Sinun ideaalimaailmassasi ihmiset ovat jalosti samanlaisia mutta koska maailma ja ihminen ei ole ideaali, niin joskus keinoja kaihtamatta on päästävä päämääräänsä.

Minun maailmassani ihmiset ovat erilaisia, mutta on tiettyjä yleismaailmallisia juttuja, jotka pätevät lähes poikkeusetta kaikkii ihmisiin. Sellainen on esimerkiksi se, että toista ihmistä ei pidä tahallaan satuttaa niin henkisesti kuin fyysisestikään. Aina on mahdollista, että toinen saa siitä tietää, joten turha ottaa sitä riskiä, että toista sattuu. Sun mielestä se on periaatteellisella tasolla ok, mun mielestä tuollainen periaate on väärä. Turha tästä on enempää kiistellä.

Se päämäärä oli oppia tuntemaan naisten anatomiaa ja pään sisäistä anatomiaa. Yksi on niin pieni otos, että siinä todellisuus vääristyy.

Mikään ei estä tutustumasta naisten anatomiaan ja heidän pääkoppaansa niin paljon kun sielu sietää. Sen voi tehdä joko parisuhteissa tai sinkkuna, mutta pettämistä se ei vaadi.

Eikä pidä unohtaa sitä Darwinia. Elukoita tässä ollaan ja suvunjatkajia. Sinäkin, arvon Fordél, ei sitä etiikka kokonaan estä.

Aika harva hakee pettäessään suvunjatkoa. Sitä yleensä haetaan juuri sen parisuhteessa olevan kanssa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mitä väliä sillä on milloin näitä tarinoita kertoo. Ihmettelen.

En minä ole tahallani koskaan satuttanut yhtäkään naistani. Yksikään nainen ei ole koskaan tiennyt minun pettäneen, joten teoriasi pääpointti kusee äänin sata - nolla.

Kyllä sitä parhaiten nuorena tutustuu naisten sielunelämään, kun sekä seurustelee, että sattuu niitä yhden yön juttuja. Pääsee ikään kuin kahden rintaman mieheksi!

Silläpä nyt tiedänkin naisista kaiken - enemmän kuin naiset itsekään.

Ei sitä suvunjatkoa mietitä mutta geeneissä se elää, se vietti. Sen nyt fiksuna ihmisenä ymmärtänet ilman sen kummempia rautalankaversioitakin.
 

Fordél

Jäsen
Mitä väliä sillä on milloin näitä tarinoita kertoo. Ihmettelen..

Minä en ihmettele kohdallasi mitään.

En minä ole tahallani koskaan satuttanut yhtäkään naistani. Yksikään nainen ei ole koskaan tiennyt minun pettäneen, joten teoriasi pääpointti kusee äänin sata - nolla..

Eli vahingossa "aukesi lastauslaituri ja laitoit lastisi ruumaan". Sun kannalta on ollut onni, että naiset eivät ole kuulleet pettämistäsi, sillä tuon vahinkoselityksesi kanssa olisit ollut rahtusen heikoilla jäillä. Mutta hei, tiedät kaiken naisista, joten eihän sulla ois ollu mitään hätää!

Edelleen, sun mielestä periaate "voin nuorempana pettää kunhan toinen ei sitä saa tietää" on ok kun taas mun mielestä pettäminen ei ole oikein ja itsensä sekä naisen anatomian voi löytää ilman, että aiheuttaa riskin toisen satuttamiseen.

Kyllä sitä parhaiten nuorena tutustuu naisten sielunelämään, kun sekä seurustelee, että sattuu niitä yhden yön juttuja. Pääsee ikään kuin kahden rintaman mieheksi!

Silläpä nyt tiedänkin naisista kaiken - enemmän kuin naiset itsekään..

Itse olen oppinut vasta vanhemmalla iällä oppinut tuntemaan naisia, mutta hienoa, että olet nykyään maailman ainut mies, joka tietää naisista kaiken. Suosittelen kirjoittamasta tekstejä muualle kuin tänne Jatkikseen: teet tolla tiedolla ihan helkkaristi rahaa!

Ei sitä suvunjatkoa mietitä mutta geeneissä se elää, se vietti. Sen nyt fiksuna ihmisenä ymmärtänet ilman sen kummempia rautalankaversioitakin.

Kyllä, toisila ihmisillä se ottaa vallan ja toisilla ei. Toisilla muut asiat ajavat panemisen edelle, toisilla ei. Ymmärrän tämän varsin hyvin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vahingossa? Täh? Ei ne mitään vahinkoja olleet. En ymmärrä mistä sinä tuon olkiukkosi nyt kaivoit. Eikö voisi puhua asiasta ja jättää olkiukot toisaalle.

Vai etkö muuten pärjää...

Miksi se olisi minun kannalta onni jos naiset olisivat sattuneet tietämään. Heidän kannaltaan hyvä asia, että eivät tienneet. Minulle aivan sama mitä ne minusta miettivät.

Naisten anatomian voi löytää panemalla niitä ja olemalla niiden kanssa samaan aikaan parisuhteessa ilman että satuttaa niitä. Ja näin olen nuorempana toiminut. Armeija-aikana oli nainen Turussa ja Oulussa. Se oli aika jännää!

Samsonov on juuri siinä vaiheessa ja minun pointtini on se, että älkööt ottako liiemmin syyllisyyttä kannettavakseen, sillä pettäminen on tuossa iässä yleistä ja joskus jopa opettavaa.

Tämä ei ole ideaalia vaan inhorealismia. Fordelit voivat vaikka perustaa Neuvostoliiton mutta minä olen käytännön mies!

En ole maailman ainoa mies, joka tuntee naiset. Tuonkin olkiukkosi voit työntää Valehtelun Jumalan perseeseen.

Hei, olen tienannut kirjoituksillani rahaa! Useammastakin lehdestä, joten neuvosi on myöhässä!

Ei se paneminen ottanut valtaa. Sitä vain meni kavereitten kanssa baariin ja ilman sen kummempia aikomuksia heräsi milloin mistäkin. Asuntoni ja avoparini olivat aina noin 400 km:n päässä, joten sikälikin vaara kärähtää oli olematon.

Samsonov siis hankkikoot kokemuksia, jos saumaa on! Juoksut kannattaa juosta, kun niiden aika on. Ei kannata miettiä, että nettipalstoilla syyllistäjiä riittää. Näiden palstojen perusteella juuri kukaan ei petä. Lähinnä vain jeesustelijat nousevat kapinaan ja omat komerot menneisyyden tai nykyisyyden haamuja omaavat ovat mykkiä. Otos vääristyy.
 

Fordél

Jäsen
Vahingossa? Täh? Ei ne mitään vahinkoja olleet. En ymmärrä mistä sinä tuon olkiukkosi nyt kaivoit. Eikö voisi puhua asiasta ja jättää olkiukot toisaalle.

Vai etkö muuten pärjää....

En todellakaan pärjää sulle, se on varmasti tullut jo aikoja sitten selväksi.

Puhuit vain, että et tahallasi halunnut satuttaa naistasi, mutta et tekohetkellä voinut tietää, että tuleeko naisesi tietämään pettämisestäsi vai ei. Todennäköistä oli, että eivät tule tietämään, mutta otit kuitenkin tietoisen riskin.

Miksi se olisi minun kannalta onni jos naiset olisivat sattuneet tietämään. Heidän kannaltaan hyvä asia, että eivät tienneet. Minulle aivan sama mitä ne minusta miettivät..

Lueppa uudestaan se lauseeni. Onni oli, että he eivät saaneet tietää...

Naisten anatomian voi löytää panemalla niitä ja olemalla niiden kanssa samaan aikaan parisuhteessa ilman että satuttaa niitä. Ja näin olen nuorempana toiminut. Armeija-aikana oli nainen Turussa ja Oulussa. Se oli aika jännää!.

Kyllä tuo kaikki on mahdollista eikä sitä kiellä kukaan. Se kuitenkin pitää sisällään riskin toisen satuttamisesta ja itse en ole valmis sitä riskiä ottamaan. Sinä olit ja se on sinun valintasi.

Hei, olen tienannut kirjoituksillani rahaa! Useammastakin lehdestä, joten neuvosi on myöhässä!

Mutta tunnistin kuitenkin selkeän potentiaalin, joten hyvä minä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös