Naisasiat

  • 7 512 792
  • 26 575

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Olimme kaverini luona aloittelemassa normaalia perjantai-iltaa, jonne myös kaksi naispuolista edustajaa saapui omasta tahdostaan. Siinä sitten perusaloittelut, hivenen naistennaurattamista jne.. Sitten koitti baariin lähtemisen aika, jolloin tytöille soitti heidän kaverinsa joka kutsui heidät bileisiin, jossa miehiä oli n. tusina, naisia taasen vain tämä kutsuja ja yksi hänen kaverinsa. Minä ja kaverini emme kuulemma olisi tervetulleita(tämän ymmärrän hyvin, en ole koskaan nähnyt bileiden pitäjää ja itsekin olen aika skeptinen näihin tuttujen tuttuihin omissa illanviettoissani). No, neidit sitten saivat hyvän idean; jos he menevät muutamaksi tunniksi kyseisiin juhliin ja me kaverini kanssa odottelisimme sillä aikaa ulkona.. Itse totesin siinä vaiheessa lähteväni kotiini nukkumaan, ja sanoin heille lähtiessäni(suora lainaus):"Moro, meitsi taitaa nyt lähteä himaan nukkumaan, katellaan joku toinen päivä lisää!", ja päälle vielä normaalit vilkutukset. En vain näe tuollaista rapussa montaa tuntia istumista muuna kuin täydellisenä aisankannattamisena.

No, juuri kuin kerkisin kotiini, niin alkoi tekstiviestipommitus siitä, kuinka olen täysi kusipää, koska en viitsi hyvästellä edes kunnollisella halauksella jne. Myös se tuli mainittua, että näiden toisten miesten seura on varmasti parempaa kuin minun tarjoamani. Se mikä tässä minua vituttaa, on se että olen kieltämättä ihastunut toiseen näistä naisista(toki en ole sitä koskaan myöntänyt, enkä varmasti myönnä), mutta mistä tulee tämä motivaatio lyödä jo lyötyä? Ihan niinkuin siinä ei olisi jo tarpeeksi, ettää jotkut vittumarkot kiinnostaa enemmän, vaan vielä pitää vittuilla päälle.

Voisi toki vitutusketjuunkin mennä, mutta laitetaan nyt tänne.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Ihan niinkuin siinä ei olisi jo tarpeeksi, ettää jotkut vittumarkot kiinnostaa enemmän, vaan vielä pitää vittuilla päälle.

Tämän tarinan perusteella nämä kimalaiset kuulostavat sen tason teinipissiksiltä, että taisit vain ja ainoastaan voittaa tässä tapauksessa. Heh, kuka ihme odottaisi rapussa kun toiset ovat muiden miesten vikiteltävänä? Kaikkea sitä kuuleekin.
 

Birchman

Jäsen
^^Sinun tilassa en vastaisi noihin viesteihin yhtään millään tavalla. Aika selkee tapaus. Naiset haluaa huomiota ja nämä jätkät sitä ovat varmasti antaneet. Seuraavan kerran kun näät niin älä ainakaan lässytä tapahtuneesta yhtään mitään. Olet kuin koko hommaa ei olisi tapahtunutkaan.

Naisille ei tarvitse olla vittumainen. Mutta ne sekoaa siitä, että heität niille vähän huulta ja seuraavaksi lähdetkin tilaamaan kaljaa sen kummempia kysymättä. Kyllä tulee tytöille kiire kun ne eivätkään ole sen miehen huomion keskipisteenä.

Tunnekylmyys on päivän sana ;)
 

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
^^Sinun tilassa en vastaisi noihin viesteihin yhtään millään tavalla. Aika selkee tapaus. Naiset haluaa huomiota ja nämä jätkät sitä ovat varmasti antaneet. Seuraavan kerran kun näät niin älä ainakaan lässytä tapahtuneesta yhtään mitään. Olet kuin koko hommaa ei olisi tapahtunutkaan.

Naisille ei tarvitse olla vittumainen. Mutta ne sekoaa siitä, että heität niille vähän huulta ja seuraavaksi lähdetkin tilaamaan kaljaa sen kummempia kysymättä. Kyllä tulee tytöille kiire kun ne eivätkään ole sen miehen huomion keskipisteenä.

Tunnekylmyys on päivän sana ;)

Jeps, en luonnollisestikaan vastannut mitään ja tein tuon poistumisenkin asiallisesti, enkä mitenkään herne nenässä. Tuskin neidit ovat edes älynneet että minua kyseinen asia vituttaa, siitä varmasti nuo viestitkin saivat alkunsa. Muutenkin kannan hieman kusipään mainetta. Esim. tuohon kaljanjuontiin vähän liittyen, itse kun en tykkää esim. baareissa tarjoilla juomia kenelläkään muulle kuin hyville kavereilleni. Joihin aika harva hempukka kuuluu. Tästähän moni neito vetää aika helposti herneen nenäänsä, se kun tuntuu olevan jo lähes odotusarvo, että mukana olevat miehet heitä juottavat.
 

Sääksi

Jäsen
No, juuri kuin kerkisin kotiini, niin alkoi tekstiviestipommitus siitä, kuinka olen täysi kusipää, koska en viitsi hyvästellä edes kunnollisella halauksella jne. Myös se tuli mainittua, että näiden toisten miesten seura on varmasti parempaa kuin minun tarjoamani. Se mikä tässä minua vituttaa, on se että olen kieltämättä ihastunut toiseen näistä naisista(toki en ole sitä koskaan myöntänyt, enkä varmasti myönnä), mutta mistä tulee tämä motivaatio lyödä jo lyötyä? Ihan niinkuin siinä ei olisi jo tarpeeksi, ettää jotkut vittumarkot kiinnostaa enemmän, vaan vielä pitää vittuilla päälle.

Hyvinhän jätkä hoiti tilanteen, kylmän viileä ja asiallinen poistuminen. Toki vielä parempi olisi ollut, kun olisit sanonut lähteväsi baariin tms.

Tätä kyseistä tilannetta tuntematta, niin olen sitä mieltä, että ei ne naiset ilman taka-ajatuksia viestejä perään lähettele.

Jatka samaan malliin, mutta sitä siimaakin pitää muistaa antaa jossain vaiheessa.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Olen iskenyt silmäni yhteen neitoon, joka on samassa koulussa kuin minä. Ongelmani on, että olen suoralta sanoen umpisurkea tekemään aloitetta naisten kanssa. En olen koskaan seurustellut ja tilastoni aloitteiden tekemisessä on 3 tappiota. Tämä tyttö on kaverinani facebookissa, mutta en ole koskaan puhunut hänen kanssaan. Kertokaa nyt joku vähän tyhmälle mitä kannattaisi tehdä.
 

scholl

Jäsen
No, juuri kuin kerkisin kotiini, niin alkoi tekstiviestipommitus siitä, kuinka olen täysi kusipää, koska en viitsi hyvästellä edes kunnollisella halauksella jne.

Pitääkö kuningas ovea auki palvelijalle vai palvelija kuninkaalle. Tässähän se on juuri se asia tiivistettynä. Jos mies on useimmiten parempi ja pätevämpi kuin nainen niin miksi pitäisi muka pokkuroida ja avata ovia. Se pitää mennä toistepäin. Teit mielestäni muuten oikein, paitsi... Sinuna olisin tehnyt selväksi niille, että jos lähdette sinne niin ette kuule meistä enää ikinä.

Olen lukenut tänään 93 sivua tuosta Klartext für Männer. Oikeasti VITTU mitä paskaa. En tiedä missä tuo Date Doctor kirjailija majailee, mutta takaan, että kohta tohtori schollista kuulee. Luettuani tuon kirjan kirjoitan niin monen sivun saksankielisen kirjeen kuin tarpeellista, jotta tulee selväksi se, että miehet eivät ole mitään pellejä, jotka hyppivät naisten pillin mukaan, vaan kerron miten asiat ovat. Naisten on syytä sopeutua ja suostua yhteistyöhön tai saavat olla ilman seksiä ja miehiä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Naisten on syytä sopeutua ja suostua yhteistyöhön tai saavat olla ilman seksiä ja miehiä.
Jep, voin jo sieluni silmin kuvitella, miten maailman naiset vajoavat epätoivon alhoon ja haluavat korkeintaan riistää hengen itseltään, kun über-germaanin ukaasi saavuttaa yleisönsä. Tosin kuolevat nauruun ennen sitä. Schollille pillua -projekti näyttäisi yhä edelleen olevan tukevasti vastatuulessa, eikä sääennuste näytä muuttumisen merkkejä.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
miehet eivät ole mitään pellejä, jotka hyppivät naisten pillin mukaan, vaan kerron miten asiat ovat. Naisten on syytä sopeutua ja suostua yhteistyöhön tai saavat olla ilman seksiä ja miehiä.

Miten ne asiat sitten ovat? Eikai sitä kummankaan sukupuolen tartte hyppiä toisen edessä?
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Naisten on syytä sopeutua ja suostua yhteistyöhön tai saavat olla ilman seksiä ja miehiä.
Niin valitettavaa kuin se onkin niin tätä kisaa eivät miehet voita.
Pihtaaminen on naisten vahvimpia aseita ja jos mies päättää antaa samaa lääkettä, on voittaja lähes varmasti kuitenkin nainen. Tuossa ei ole kuin lose-lose kortteja jaossa.
 

scholl

Jäsen
Miten ne asiat sitten ovat? Eikai sitä kummankaan sukupuolen tartte hyppiä toisen edessä?

Kyllä se vaan niin on. Moni mies on tuossa hyppimisessä mukana. Vaimon kanssa Ikeaan ja muuta paskaa. Suomikin on esim. matriarkaalinen yhteiskunta. Ostin puolivahingossa ton kirjan, kun olin kassajonossa ison kirjakasan kanssa ja toi maksoi vain 9,95e pokkarina niin päätin ostaa sen samaan syssyyn, jotta saan käsityksen siitä, kuinka naiset juonittelevat. On aivan uskomattomia juttuja kaikkeen syömiseen, pukeutumiseen ja ties mihin, millaisia ohjeita se eukko miehille antaa. Siis haloo. Lisäksi puhutaan tasa-arvosta ja siitä että pitää olla naiselle antelias samalla sivulla. Siis MVNT!

Ei ongelma ole se, etteivätkö miehet olisi riittävän hyvinkäyttäytyviä, hyvännäköisiä, sivistyneitä tms., vaan se, että naiset eivät kiinnosta miehiä. Oikeasti jos ottaa kadulta 90 naista sadasta niin niistä voi sadan prosentin varmuudella sanoa, että ovat ala-arvoista tasoa. Naisten pitäisi satsata huomattavasti siihen, että tekisivät itsestään kiinnostavampia. Miehethän ovat jo pääsääntöisesti kiinnostavia. Kirjassa sanotaan mm. ettei naisia kiinnosta paljonko autossa on hevosvoimia jne. No vittu sitten pitää alkaa kiinnostamaan, jos meinaavat kiinnostaa miehiä.

Hän kirjoittaa siitä, että halpaa perusrytkyä pitää yhdistellä kalliisiin vaatteisiin. Mitä vitun sönkötystä toi on. En ole ostanut koskaan halpaa perusrytkyä tai asioinut jossain H&M:ssä, enkä ala asioimaan. Olen takuuvarmasti ihan eri tason asiantuntija pukeutumisessa kuin joku Date doctor, joka on hitto ollut osa-aikaisena aiemmin jossain hiton baarissa. Siis haloo, mitä järkeä antaa miehille vääriä vinkkejä. Se on paskaa, mitä jossain H&M:ssä myydään. Toinen juttu astiat, nainen antaa sellaisen vinkin, että kaikkia astioita pitää olla vähintään kaksi. Siis haloo!?!? Astioitahan ostetaan joko puolitusinaa tai tusina. Mikä on KAKSI? Pistää kyllä vihaksi lukea jotain täyttä roskaa ja montakohan miljoonaa miestä tuonkin ostaa.

Olen aivan vakuuttunut, että tämä taistelu voitetaan. En anna periksi, koska jos naiset ovat väärässä niin kumpi pitää muuttua: Väärä oikeaksi vai oikea vääräksi? Se voi olla isompi haaste, mutta voittokin on sitten makeampi.
 

scholl

Jäsen
Pihtaaminen on naisten vahvimpia aseita ja jos mies päättää antaa samaa lääkettä, on voittaja lähes varmasti kuitenkin nainen. Tuossa ei ole kuin lose-lose kortteja jaossa.

Päinvastoin. Arvaapa kuinka suuri kunnia se on naiselle päästä tekemisiin sellaisen kanssa, joka ei suostu seksiin kenen tahansa perusnaisen kanssa. Katsovat sitten ihaillen.
 

julle-jr

Jäsen
Pistää kyllä vihaksi lukea jotain täyttä roskaa ja montakohan miljoonaa miestä tuonkin ostaa.
Jos täyttä roskaa on helppo myydä miehille, niin eikös se silloin tarkoita sitä, että miehet ovat urpoja, eivätkä siis pääsääntöisesti kiinnostavia, kuten aiemmin väitit? Miksi siis naisten pitäisi tehdä töitä sen eteen, että olisivat nykyistä parempia, jos kerran miehetkin ovat niin idiootteja, että uskovat miljoonittain kaiken roskan mitä joku kirjoittaa?
 

scholl

Jäsen
Jos täyttä roskaa on helppo myydä miehille, niin eikös se silloin tarkoita sitä, että miehet ovat urpoja, eivätkä siis pääsääntöisesti kiinnostavia, kuten aiemmin väitit? Miksi siis naisten pitäisi tehdä töitä sen eteen, että olisivat nykyistä parempia, jos kerran miehetkin ovat niin idiootteja, että uskovat miljoonittain kaiken roskan mitä joku kirjoittaa?

En tiedä uskovatko, mutta naiset juonittelevat. Miehet eivät juorua keskenään suhdehommia tai muuta vastaavaa, vaan juovat viinaa tai käyvät matseissa tms. Naisethan päättävät tavallaan kuinka poikaystävien muka pitäisi olla. Se ryhmän ruma johtaja kertoo kauniimmille tuttavilleen, miten näiden poikaystävien pitää käyttäytyä eri tilanteissa. Jos ei ole tinkimätön mies niin hän menee mukaan tuohon hommaan. Moni mies ei tiedä sitä, että on valmiiksi jo hyvä, koska naiset yrittävät aivopestä heitä. Eikä moni mies uskalla olla oma itsensä eli mies, koska kuvittelee, että yhteiskunnassa pitää toimia väärin.

Suurin valhe tossa kuviossa on se alkuasetelma. Ei miesten tarvitse juosta joidenkin naisten perässä, vaan kyllä se naisten (oman analyysini mukaan) keskimäärin huonompina yksilöinä pitää panostaa siihen, että mies haluaa olla tekemisissä. Ja silloin ei tule kuuloonkaan, että mies esim. maksaa jotkut treffit. Olen monta kertaa sanonut norminaisille ja kaduilla iholle tulleille huorillekin, että jos haluat, että olen kanssasi tekemisissä niin miksi minun pitäisi siitä maksaa.

Sitten jos on kysymys rakkaudesta eli molemmat rakastavat toisiaan niin eiköhän silloin kaikki makseta 50:50. Ei tule kusetusta tai hyväksikäyttöä kumpaakaan suuntaan ja vapaa-aikana saa sitten käyttää omat rahansa niinkuin haluaa.

Minulle on kuitenkin tehty enemmän kuin yksi tarjous avioliitostakin ja muitakin tarjouksia, joten ei tässä ole kysymys siitä, että itsessäni olisi jotain feelua, päinvastoin. Yritän vain tässä korjata niitä virheitä, mitä naiset ovat saaneet aikaiseksi toimintatavoissa, kun moni muu mies ei ole ollut tarpeeksi tiukkana. Kun annat pikkusormen niin se vie koko käden.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ostin puolivahingossa ton kirjan, kun olin kassajonossa ison kirjakasan kanssa ja toi maksoi vain 9,95e pokkarina niin päätin ostaa sen samaan syssyyn, jotta saan käsityksen siitä, kuinka naiset juonittelevat.
Pitihän se arvata, schollin käsitys naisista muodostuu kirjojen kautta. Toisaalta, en ole lainkaan yllättynyt.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri tällä tavalla on tullut vain epäonnistumisia.
Mä olen varmaan Pohjois-Euroopan huonoin naistenmies, mutta sen verran vaan sanon että tähän mennessä en kadu muita asioita kuin niitä tekemättä jätettyjä.
Kysyt sitä leffaan, kahville tai jotain. Voi olla ettei se lähde, mutta ainakin asia tulee sitten selväksi. Älä kuitenkaan katkaise yhteydenpitoa. Se voi hyvinkin olla että parin kuukauden päästä voi sitten lähteäkin, tosin tätä ei kannata odottaa enää vaan ottaa bonuksena mikäli tulee. Mikä on periaatteessa pahinta mitä voisi tapahtua?
Tiedän kyllä ongelman. Kun voittosarake näyttää nollaa ja tappiosarakkeessa luku kasvaa niin eihän se kivalta tunnu, eikä itsetunto siitä paljoa kohene. Mutta yrittämättä ja pyytämättä harvoin tässä maailmassa mitään saa.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mä olen varmaan Pohjois-Euroopan huonoin naistenmies, mutta sen verran vaan sanon että tähän mennessä en kadu muita asioita kuin niitä tekemättä jätettyjä.
Kysyt sitä leffaan, kahville tai jotain. Voi olla ettei se lähde, mutta ainakin asia tulee sitten selväksi. Älä kuitenkaan katkaise yhteydenpitoa. Se voi hyvinkin olla että parin kuukauden päästä voi sitten lähteäkin, tosin tätä ei kannata odottaa enää vaan ottaa bonuksena mikäli tulee. Mikä on periaatteessa pahinta mitä voisi tapahtua?
Tiedän kyllä ongelman. Kun voittosarake näyttää nollaa ja tappiosarakkeessa luku kasvaa niin eihän se kivalta tunnu, eikä itsetunto siitä paljoa kohene. Mutta yrittämättä ja pyytämättä harvoin tässä maailmassa mitään saa.

Ajattelin, että pitäisi ottaa jotain alkulämpöö, ennen ottelua. En ole kuitenkaan puhunut koskaan hänen kanssaan ja ainakin minusta tuntuu typerältä kysyä heti jonnekin ulos, koska tämä taktiikka on epäonnistunut edellisillä kerroilla. Kerran on tyttö tehnyt aloitteen joskus yläasteella ja sekin oli joku älyttömän ruma. Hän pyysi facebookissa ulos ja tuli sellanen vähän niinkuin "häh" tunne. Enhän edes tunne häntä. Olen samaa mieltä siitä, että jos ei koita ei voita, mutta eihän otteluunkaan tulla kylmiltään.
 

scholl

Jäsen
Mä olen varmaan Pohjois-Euroopan huonoin naistenmies, mutta sen verran vaan sanon että tähän mennessä en kadu muita asioita kuin niitä tekemättä jätettyjä.
Kysyt sitä leffaan, kahville tai jotain. Voi olla ettei se lähde, mutta ainakin asia tulee sitten selväksi.

Jos olisin sihvonen niin sanoisin: "johtavana guruna...", mutta kun en ole niin sanon vain: guruna sanoisin, että sano sille naiselle jotain muuta. Sellaista missä ei tarvitse pyytää mitään. Kaikissa ei ole mitään mielenkiintoista, mutta jos sillä on vaikkapa joku hyvä paita niin kehu sitä. Painotan sitä, että yleensä ongelma on se, että useimmissa ei ole mitään kehuttavaa. Mutta siis jos on jo väleissä niin on sitten parempi jomman kumman kysyä jotain. Vittumaista kysyä tai pyytää jotain tuntemattomalta.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Jos olisin sihvonen niin sanoisin: "johtavana guruna...", mutta kun en ole niin sanon vain: guruna sanoisin...

Sano vaan, sinun rekordisi oikean elämän naiskontakteissa ja Petterin rekordi SM-Liiga valmentajana ovat varmaan hyvin samankaltaiset. Paljon puhetta ja uhoa teorian hallinnasta, hyvin vähän vakuuttavaa näyttöä aikuisten sarjassa.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole kuitenkaan puhunut koskaan hänen kanssaan ja ainakin minusta tuntuu typerältä kysyä heti jonnekin ulos, koska tämä taktiikka on epäonnistunut edellisillä kerroilla.
Sori, mä en huomioinut tarpeeksi hyvin tätä ettei koskaan ole juteltu. No, jos se vaikka käyttää feissarin tsättiä niin ota sitä kautta joku kontakti. Periaatteessa mikä vaan, ei ole väärin vaikka valitella huonoa säätä tai sitä miten vituttaa(voit valita toisenkin sanan) jotkut testit tai muut siellä FB:ssä. Jotain vaan millä pääsee alkuun. Tyttö ihan varmaan aluksi ajattelee että mitä tuo nyt mulle juttelee? Ei noissa kontaktihommissa kannata liian syvällisiä yrittää, pitää vaan sua jonain tekotaiteellisena pellenä. Jos tämä sama taktiikka onnistuu muutamana iltana parin viikon ajan niin sitten voi jo harkita ulospyytämistä. Kyllä sä huomaat onko siellä mitään vastakaikua. Jos se vastailee aina vain sun juttuihin yhdellä sanalla tai pyrkii lopettamaan keskustelun niin ennusmerkit ei oo hyvät. Ota silti huomioon että joskus saattaa ihan oikeasti olla kiire tai muuten vaan toinen keskustelu kesken että sä et saa jakamatonta huomiota.

Mä olen reissunpäällä hostelleissa kuullut kun italiaanot ja fransmannit puhuu sellasta paskaa naisille että oksat pois ja niitä sentään pidetään hyvinä naistenmiehinä.

Kannattaa muistaa että harva nainen loukkaantuu siitä että saa mieheltä huomiota tai on haluttua treffiseuraa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Sori, mä en huomioinut tarpeeksi hyvin tätä ettei koskaan ole juteltu. No, jos se vaikka käyttää feissarin tsättiä niin ota sitä kautta joku kontakti. Periaatteessa mikä vaan, ei ole väärin vaikka valitella huonoa säätä tai sitä miten vituttaa(voit valita toisenkin sanan) jotkut testit tai muut siellä FB:ssä.

Olikos nämä nuoret samassa koulussa?

Vielä iisimpäähän on alkaa kysellä kouluasioista. Onko se ja se kurssi käytynä, mites nää tehtävät tehtiinkään, mitä muuten tykkäät sen-ja-sen opetustyylistä... Yleisessä höpinässä oppii toisesta jo jotain, ja jatkossa on helpompi vaikka kysellä kuulumisia, kun on jo kertaalleen jutellut.

Ulos ei kannata pyytää ennen kuin on edes vähän tutustunut. Kielteisen vastauksen todennäköisyys on liian suuri, jollei nyt satu olemaan palomies, Jarkko Ruutu ja Jason Lewis samassa paketissa, varustettuna hyvillä käytöstavoilla ja miehekkäällä äänellä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sydämeni päässä näkyi alumiininen folio, sieltä se luiski pois. Olipahan se piilojemmaantunut, tiennytkään en olevaisuudesta.

Näin sen menevän. Ei mennyt päin, vaan pois.

Niin kuuluu ihmisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös