Miten ne asiat sitten ovat? Eikai sitä kummankaan sukupuolen tartte hyppiä toisen edessä?
Kyllä se vaan niin on. Moni mies on tuossa hyppimisessä mukana. Vaimon kanssa Ikeaan ja muuta paskaa. Suomikin on esim. matriarkaalinen yhteiskunta. Ostin puolivahingossa ton kirjan, kun olin kassajonossa ison kirjakasan kanssa ja toi maksoi vain 9,95e pokkarina niin päätin ostaa sen samaan syssyyn, jotta saan käsityksen siitä, kuinka naiset juonittelevat. On aivan uskomattomia juttuja kaikkeen syömiseen, pukeutumiseen ja ties mihin, millaisia ohjeita se eukko miehille antaa. Siis haloo. Lisäksi puhutaan tasa-arvosta ja siitä että pitää olla naiselle antelias samalla sivulla. Siis MVNT!
Ei ongelma ole se, etteivätkö miehet olisi riittävän hyvinkäyttäytyviä, hyvännäköisiä, sivistyneitä tms., vaan se, että naiset eivät kiinnosta miehiä. Oikeasti jos ottaa kadulta 90 naista sadasta niin niistä voi sadan prosentin varmuudella sanoa, että ovat ala-arvoista tasoa. Naisten pitäisi satsata huomattavasti siihen, että tekisivät itsestään kiinnostavampia. Miehethän ovat jo pääsääntöisesti kiinnostavia. Kirjassa sanotaan mm. ettei naisia kiinnosta paljonko autossa on hevosvoimia jne. No vittu sitten pitää alkaa kiinnostamaan, jos meinaavat kiinnostaa miehiä.
Hän kirjoittaa siitä, että halpaa perusrytkyä pitää yhdistellä kalliisiin vaatteisiin. Mitä vitun sönkötystä toi on. En ole ostanut koskaan halpaa perusrytkyä tai asioinut jossain H&M:ssä, enkä ala asioimaan. Olen takuuvarmasti ihan eri tason asiantuntija pukeutumisessa kuin joku Date doctor, joka on hitto ollut osa-aikaisena aiemmin jossain hiton baarissa. Siis haloo, mitä järkeä antaa miehille vääriä vinkkejä. Se on paskaa, mitä jossain H&M:ssä myydään. Toinen juttu astiat, nainen antaa sellaisen vinkin, että kaikkia astioita pitää olla vähintään kaksi. Siis haloo!?!? Astioitahan ostetaan joko puolitusinaa tai tusina. Mikä on KAKSI? Pistää kyllä vihaksi lukea jotain täyttä roskaa ja montakohan miljoonaa miestä tuonkin ostaa.
Olen aivan vakuuttunut, että tämä taistelu voitetaan. En anna periksi, koska jos naiset ovat väärässä niin kumpi pitää muuttua: Väärä oikeaksi vai oikea vääräksi? Se voi olla isompi haaste, mutta voittokin on sitten makeampi.