Naisasiat

  • 7 571 720
  • 26 605

scholl

Jäsen
Miten ne asiat sitten ovat? Eikai sitä kummankaan sukupuolen tartte hyppiä toisen edessä?

Kyllä se vaan niin on. Moni mies on tuossa hyppimisessä mukana. Vaimon kanssa Ikeaan ja muuta paskaa. Suomikin on esim. matriarkaalinen yhteiskunta. Ostin puolivahingossa ton kirjan, kun olin kassajonossa ison kirjakasan kanssa ja toi maksoi vain 9,95e pokkarina niin päätin ostaa sen samaan syssyyn, jotta saan käsityksen siitä, kuinka naiset juonittelevat. On aivan uskomattomia juttuja kaikkeen syömiseen, pukeutumiseen ja ties mihin, millaisia ohjeita se eukko miehille antaa. Siis haloo. Lisäksi puhutaan tasa-arvosta ja siitä että pitää olla naiselle antelias samalla sivulla. Siis MVNT!

Ei ongelma ole se, etteivätkö miehet olisi riittävän hyvinkäyttäytyviä, hyvännäköisiä, sivistyneitä tms., vaan se, että naiset eivät kiinnosta miehiä. Oikeasti jos ottaa kadulta 90 naista sadasta niin niistä voi sadan prosentin varmuudella sanoa, että ovat ala-arvoista tasoa. Naisten pitäisi satsata huomattavasti siihen, että tekisivät itsestään kiinnostavampia. Miehethän ovat jo pääsääntöisesti kiinnostavia. Kirjassa sanotaan mm. ettei naisia kiinnosta paljonko autossa on hevosvoimia jne. No vittu sitten pitää alkaa kiinnostamaan, jos meinaavat kiinnostaa miehiä.

Hän kirjoittaa siitä, että halpaa perusrytkyä pitää yhdistellä kalliisiin vaatteisiin. Mitä vitun sönkötystä toi on. En ole ostanut koskaan halpaa perusrytkyä tai asioinut jossain H&M:ssä, enkä ala asioimaan. Olen takuuvarmasti ihan eri tason asiantuntija pukeutumisessa kuin joku Date doctor, joka on hitto ollut osa-aikaisena aiemmin jossain hiton baarissa. Siis haloo, mitä järkeä antaa miehille vääriä vinkkejä. Se on paskaa, mitä jossain H&M:ssä myydään. Toinen juttu astiat, nainen antaa sellaisen vinkin, että kaikkia astioita pitää olla vähintään kaksi. Siis haloo!?!? Astioitahan ostetaan joko puolitusinaa tai tusina. Mikä on KAKSI? Pistää kyllä vihaksi lukea jotain täyttä roskaa ja montakohan miljoonaa miestä tuonkin ostaa.

Olen aivan vakuuttunut, että tämä taistelu voitetaan. En anna periksi, koska jos naiset ovat väärässä niin kumpi pitää muuttua: Väärä oikeaksi vai oikea vääräksi? Se voi olla isompi haaste, mutta voittokin on sitten makeampi.
 

scholl

Jäsen
Pihtaaminen on naisten vahvimpia aseita ja jos mies päättää antaa samaa lääkettä, on voittaja lähes varmasti kuitenkin nainen. Tuossa ei ole kuin lose-lose kortteja jaossa.

Päinvastoin. Arvaapa kuinka suuri kunnia se on naiselle päästä tekemisiin sellaisen kanssa, joka ei suostu seksiin kenen tahansa perusnaisen kanssa. Katsovat sitten ihaillen.
 

julle-jr

Jäsen
Pistää kyllä vihaksi lukea jotain täyttä roskaa ja montakohan miljoonaa miestä tuonkin ostaa.
Jos täyttä roskaa on helppo myydä miehille, niin eikös se silloin tarkoita sitä, että miehet ovat urpoja, eivätkä siis pääsääntöisesti kiinnostavia, kuten aiemmin väitit? Miksi siis naisten pitäisi tehdä töitä sen eteen, että olisivat nykyistä parempia, jos kerran miehetkin ovat niin idiootteja, että uskovat miljoonittain kaiken roskan mitä joku kirjoittaa?
 

scholl

Jäsen
Jos täyttä roskaa on helppo myydä miehille, niin eikös se silloin tarkoita sitä, että miehet ovat urpoja, eivätkä siis pääsääntöisesti kiinnostavia, kuten aiemmin väitit? Miksi siis naisten pitäisi tehdä töitä sen eteen, että olisivat nykyistä parempia, jos kerran miehetkin ovat niin idiootteja, että uskovat miljoonittain kaiken roskan mitä joku kirjoittaa?

En tiedä uskovatko, mutta naiset juonittelevat. Miehet eivät juorua keskenään suhdehommia tai muuta vastaavaa, vaan juovat viinaa tai käyvät matseissa tms. Naisethan päättävät tavallaan kuinka poikaystävien muka pitäisi olla. Se ryhmän ruma johtaja kertoo kauniimmille tuttavilleen, miten näiden poikaystävien pitää käyttäytyä eri tilanteissa. Jos ei ole tinkimätön mies niin hän menee mukaan tuohon hommaan. Moni mies ei tiedä sitä, että on valmiiksi jo hyvä, koska naiset yrittävät aivopestä heitä. Eikä moni mies uskalla olla oma itsensä eli mies, koska kuvittelee, että yhteiskunnassa pitää toimia väärin.

Suurin valhe tossa kuviossa on se alkuasetelma. Ei miesten tarvitse juosta joidenkin naisten perässä, vaan kyllä se naisten (oman analyysini mukaan) keskimäärin huonompina yksilöinä pitää panostaa siihen, että mies haluaa olla tekemisissä. Ja silloin ei tule kuuloonkaan, että mies esim. maksaa jotkut treffit. Olen monta kertaa sanonut norminaisille ja kaduilla iholle tulleille huorillekin, että jos haluat, että olen kanssasi tekemisissä niin miksi minun pitäisi siitä maksaa.

Sitten jos on kysymys rakkaudesta eli molemmat rakastavat toisiaan niin eiköhän silloin kaikki makseta 50:50. Ei tule kusetusta tai hyväksikäyttöä kumpaakaan suuntaan ja vapaa-aikana saa sitten käyttää omat rahansa niinkuin haluaa.

Minulle on kuitenkin tehty enemmän kuin yksi tarjous avioliitostakin ja muitakin tarjouksia, joten ei tässä ole kysymys siitä, että itsessäni olisi jotain feelua, päinvastoin. Yritän vain tässä korjata niitä virheitä, mitä naiset ovat saaneet aikaiseksi toimintatavoissa, kun moni muu mies ei ole ollut tarpeeksi tiukkana. Kun annat pikkusormen niin se vie koko käden.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ostin puolivahingossa ton kirjan, kun olin kassajonossa ison kirjakasan kanssa ja toi maksoi vain 9,95e pokkarina niin päätin ostaa sen samaan syssyyn, jotta saan käsityksen siitä, kuinka naiset juonittelevat.
Pitihän se arvata, schollin käsitys naisista muodostuu kirjojen kautta. Toisaalta, en ole lainkaan yllättynyt.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri tällä tavalla on tullut vain epäonnistumisia.
Mä olen varmaan Pohjois-Euroopan huonoin naistenmies, mutta sen verran vaan sanon että tähän mennessä en kadu muita asioita kuin niitä tekemättä jätettyjä.
Kysyt sitä leffaan, kahville tai jotain. Voi olla ettei se lähde, mutta ainakin asia tulee sitten selväksi. Älä kuitenkaan katkaise yhteydenpitoa. Se voi hyvinkin olla että parin kuukauden päästä voi sitten lähteäkin, tosin tätä ei kannata odottaa enää vaan ottaa bonuksena mikäli tulee. Mikä on periaatteessa pahinta mitä voisi tapahtua?
Tiedän kyllä ongelman. Kun voittosarake näyttää nollaa ja tappiosarakkeessa luku kasvaa niin eihän se kivalta tunnu, eikä itsetunto siitä paljoa kohene. Mutta yrittämättä ja pyytämättä harvoin tässä maailmassa mitään saa.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mä olen varmaan Pohjois-Euroopan huonoin naistenmies, mutta sen verran vaan sanon että tähän mennessä en kadu muita asioita kuin niitä tekemättä jätettyjä.
Kysyt sitä leffaan, kahville tai jotain. Voi olla ettei se lähde, mutta ainakin asia tulee sitten selväksi. Älä kuitenkaan katkaise yhteydenpitoa. Se voi hyvinkin olla että parin kuukauden päästä voi sitten lähteäkin, tosin tätä ei kannata odottaa enää vaan ottaa bonuksena mikäli tulee. Mikä on periaatteessa pahinta mitä voisi tapahtua?
Tiedän kyllä ongelman. Kun voittosarake näyttää nollaa ja tappiosarakkeessa luku kasvaa niin eihän se kivalta tunnu, eikä itsetunto siitä paljoa kohene. Mutta yrittämättä ja pyytämättä harvoin tässä maailmassa mitään saa.

Ajattelin, että pitäisi ottaa jotain alkulämpöö, ennen ottelua. En ole kuitenkaan puhunut koskaan hänen kanssaan ja ainakin minusta tuntuu typerältä kysyä heti jonnekin ulos, koska tämä taktiikka on epäonnistunut edellisillä kerroilla. Kerran on tyttö tehnyt aloitteen joskus yläasteella ja sekin oli joku älyttömän ruma. Hän pyysi facebookissa ulos ja tuli sellanen vähän niinkuin "häh" tunne. Enhän edes tunne häntä. Olen samaa mieltä siitä, että jos ei koita ei voita, mutta eihän otteluunkaan tulla kylmiltään.
 

scholl

Jäsen
Mä olen varmaan Pohjois-Euroopan huonoin naistenmies, mutta sen verran vaan sanon että tähän mennessä en kadu muita asioita kuin niitä tekemättä jätettyjä.
Kysyt sitä leffaan, kahville tai jotain. Voi olla ettei se lähde, mutta ainakin asia tulee sitten selväksi.

Jos olisin sihvonen niin sanoisin: "johtavana guruna...", mutta kun en ole niin sanon vain: guruna sanoisin, että sano sille naiselle jotain muuta. Sellaista missä ei tarvitse pyytää mitään. Kaikissa ei ole mitään mielenkiintoista, mutta jos sillä on vaikkapa joku hyvä paita niin kehu sitä. Painotan sitä, että yleensä ongelma on se, että useimmissa ei ole mitään kehuttavaa. Mutta siis jos on jo väleissä niin on sitten parempi jomman kumman kysyä jotain. Vittumaista kysyä tai pyytää jotain tuntemattomalta.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Jos olisin sihvonen niin sanoisin: "johtavana guruna...", mutta kun en ole niin sanon vain: guruna sanoisin...

Sano vaan, sinun rekordisi oikean elämän naiskontakteissa ja Petterin rekordi SM-Liiga valmentajana ovat varmaan hyvin samankaltaiset. Paljon puhetta ja uhoa teorian hallinnasta, hyvin vähän vakuuttavaa näyttöä aikuisten sarjassa.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole kuitenkaan puhunut koskaan hänen kanssaan ja ainakin minusta tuntuu typerältä kysyä heti jonnekin ulos, koska tämä taktiikka on epäonnistunut edellisillä kerroilla.
Sori, mä en huomioinut tarpeeksi hyvin tätä ettei koskaan ole juteltu. No, jos se vaikka käyttää feissarin tsättiä niin ota sitä kautta joku kontakti. Periaatteessa mikä vaan, ei ole väärin vaikka valitella huonoa säätä tai sitä miten vituttaa(voit valita toisenkin sanan) jotkut testit tai muut siellä FB:ssä. Jotain vaan millä pääsee alkuun. Tyttö ihan varmaan aluksi ajattelee että mitä tuo nyt mulle juttelee? Ei noissa kontaktihommissa kannata liian syvällisiä yrittää, pitää vaan sua jonain tekotaiteellisena pellenä. Jos tämä sama taktiikka onnistuu muutamana iltana parin viikon ajan niin sitten voi jo harkita ulospyytämistä. Kyllä sä huomaat onko siellä mitään vastakaikua. Jos se vastailee aina vain sun juttuihin yhdellä sanalla tai pyrkii lopettamaan keskustelun niin ennusmerkit ei oo hyvät. Ota silti huomioon että joskus saattaa ihan oikeasti olla kiire tai muuten vaan toinen keskustelu kesken että sä et saa jakamatonta huomiota.

Mä olen reissunpäällä hostelleissa kuullut kun italiaanot ja fransmannit puhuu sellasta paskaa naisille että oksat pois ja niitä sentään pidetään hyvinä naistenmiehinä.

Kannattaa muistaa että harva nainen loukkaantuu siitä että saa mieheltä huomiota tai on haluttua treffiseuraa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Sori, mä en huomioinut tarpeeksi hyvin tätä ettei koskaan ole juteltu. No, jos se vaikka käyttää feissarin tsättiä niin ota sitä kautta joku kontakti. Periaatteessa mikä vaan, ei ole väärin vaikka valitella huonoa säätä tai sitä miten vituttaa(voit valita toisenkin sanan) jotkut testit tai muut siellä FB:ssä.

Olikos nämä nuoret samassa koulussa?

Vielä iisimpäähän on alkaa kysellä kouluasioista. Onko se ja se kurssi käytynä, mites nää tehtävät tehtiinkään, mitä muuten tykkäät sen-ja-sen opetustyylistä... Yleisessä höpinässä oppii toisesta jo jotain, ja jatkossa on helpompi vaikka kysellä kuulumisia, kun on jo kertaalleen jutellut.

Ulos ei kannata pyytää ennen kuin on edes vähän tutustunut. Kielteisen vastauksen todennäköisyys on liian suuri, jollei nyt satu olemaan palomies, Jarkko Ruutu ja Jason Lewis samassa paketissa, varustettuna hyvillä käytöstavoilla ja miehekkäällä äänellä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sydämeni päässä näkyi alumiininen folio, sieltä se luiski pois. Olipahan se piilojemmaantunut, tiennytkään en olevaisuudesta.

Näin sen menevän. Ei mennyt päin, vaan pois.

Niin kuuluu ihmisen.
 

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Päätä särkee, maha kipeä, huono olo... tässä tämän hetkiset fiilikset. Tuossa viiden tunnin päästä on elämäni yksi vaikeimmista hetkistä edessä. Sen piti olla iloinen jälleen näkeminen parin viikon erossa olon jälkeen, mutta muuttuikin menneenä viikonloppuna kertaheitolla yhdeksi tuskaksi.

Erittäin hyvin alkanut, kohta vuoden kestänyt suhde uhkaa tulla tiensä päähän. Fiilikset on todella maassa. Kliseisesti on sanottu, mutta mulla ei ole vielä ikinä tuntunut kenenkään naisen kanssa tältä, miltä on tämän nykyisen kanssa, ja minä sentään olen yhden kanssa ollut 6 vuottakin.

Naiseni oli kännipäissään tehnyt jotakin jonkun toisen miehen kanssa. On pyytänyt lukuisia kertoja anteeksi, mutta en tiedä pystynkö sitä anteeksi antamaan. Eikä sekään välttämättä vielä riitä, hän miettii, mistä tuo johtui, eikö hän olekaan vielä valmis sitoutumaan. Toisaalta olen tätä hieman pelännyt, meillä kun tuota ikäeroa on. Tosin meidän arjessa se ei näy mitenkään... ja tunteet ovat ohjanneet meitä yhteen väkisin.

Vaikeaksi tämän tekee, että me rakastetaan toisiamme. Tunteet ovat liian vahvat, että pystyisin hänet unohtamaan. Ja luonteeltaan tuo kyseinen neitokainen on kaikkea, mitä olen naiselta toivonut. Tänään on sitten määrä keskustella tilanteesta, en tiedä mitä sanoa. Ja auttaako sekään mitään, jos hänestä tuntuu, että tämä loppuu tähän. Itkettää... ei tässä muuta voi sanoa!
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Päätä särkee, maha kipeä, huono olo... tässä tämän hetkiset fiilikset. Tuossa viiden tunnin päästä on elämäni yksi vaikeimmista hetkistä edessä. Sen piti olla iloinen jälleen näkeminen parin viikon erossa olon jälkeen, mutta muuttuikin menneenä viikonloppuna kertaheitolla yhdeksi tuskaksi.

Erittäin hyvin alkanut, kohta vuoden kestänyt suhde uhkaa tulla tiensä päähän. Fiilikset on todella maassa. Kliseisesti on sanottu, mutta mulla ei ole vielä ikinä tuntunut kenenkään naisen kanssa tältä, miltä on tämän nykyisen kanssa, ja minä sentään olen yhden kanssa ollut 6 vuottakin.

Naiseni oli kännipäissään tehnyt jotakin jonkun toisen miehen kanssa. On pyytänyt lukuisia kertoja anteeksi, mutta en tiedä pystynkö sitä anteeksi antamaan. Eikä sekään välttämättä vielä riitä, hän miettii, mistä tuo johtui, eikö hän olekaan vielä valmis sitoutumaan. Toisaalta olen tätä hieman pelännyt, meillä kun tuota ikäeroa on. Tosin meidän arjessa se ei näy mitenkään... ja tunteet ovat ohjanneet meitä yhteen väkisin.


Voi nyyh nyyh...muija on kaks viikkoo jossakin ja jakaa persettään muille? Jaksat vielä oikeasti tippaa tirauttaa muualle kuin kusilaariin tai toisen muijan toosaan?

Ja muija viel pohtii et miks näin kävi? Pitäiskö sinun kans pohtia kanssa? Pitäkään nyt oikeasti oikea tunteistapuhumisiltama, käy vaikka tiimarista ostamassa tuoksukynttilöitä viel ni kaikki on täydellistä.

Oikeasti tossa on vain kaksi kysymystä jos oikeasti välität kyseisestä naikkosesta ja haluat jatkaa sen kanssa?

Uusiutuuko teko (ellet sitten seuraavasta ole jo sitä mieltä että antaa mennä vaan)?

Saatko sinä tehdä samaa?
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Voi nyyh nyyh...muija on kaks viikkoo jossakin ja jakaa persettään muille? Jaksat vielä oikeasti tippaa tirauttaa muualle kuin kusilaariin tai toisen muijan toosaan?

Ja muija viel pohtii et miks näin kävi? Pitäiskö sinun kans pohtia kanssa? Pitäkään nyt oikeasti oikea tunteistapuhumisiltama, käy vaikka tiimarista ostamassa tuoksukynttilöitä viel ni kaikki on täydellistä.

Oikeasti tossa on vain kaksi kysymystä jos oikeasti välität kyseisestä naikkosesta ja haluat jatkaa sen kanssa?

Uusiutuuko teko (ellet sitten seuraavasta ole jo sitä mieltä että antaa mennä vaan)?

Saatko sinä tehdä samaa?

Ja paikalle saapui nimimerkki skode tarjoamaan sympatiaa. Juuri näin pitää vastata tunteella kirjoitettuihin viesteihin. Uskoisin Grupilla olevan jo paljon parempi olo.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ja paikalle saapui nimimerkki skode tarjoamaan sympatiaa. Juuri näin pitää vastata tunteella kirjoitettuihin viesteihin. Uskoisin Grupilla olevan jo paljon parempi olo.
Elämme naminamiyhteiskunnassa, jossa parempi olo on itseisarvo. Jos mies ei ymmärrä kuinka perseily on perseestä, niin silloin pitää sanoa niin, että ymmärtää ehkä edes vähän paremmin.

Siis ei todellakaan mitään käyttöä sellaiselle naiselle. Ei se paha nainen ehkä ole, ehkä kesken, vaan ei yhtään mitään järkeä jatkaa sitä suhdetta tuollaisen jälkeen. Naisia kyllä löytyy tältä pallolta. Pane ja nussi niitä, samalla seurustele, kasva ja ota vähemmän keskenäinen.

Nyt jätät ja piste. Ja sen takaisinvongunnan jälkeen sama homma; ei enää. Lotnamoro ja elämä edessä. Ei se ole kylmää, vaan oodi rehellisyyden maailmalle.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja paikalle saapui nimimerkki skode tarjoamaan sympatiaa. Juuri näin pitää vastata tunteella kirjoitettuihin viesteihin. Uskoisin Grupilla olevan jo paljon parempi olo.

No annetaan sitten Grupille *sympatiahali*

Ei tuo asia nyt kuitenkaan siitä mikskään muutu, parempi vaan katsoa että asia ei tule tulevaisuudessa vastaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat

Ennen tuota keskustelua hänen kanssaan sinun pitää keskustella itsesi kanssa ja vastata rehellisesti kysymykseen:
"Voinko enää koskaan luottaa tuohon henkilöön?"
Tuo luottamus on nyt hajalla ja sen korjaamiseen menee aina aikaa; joillakin koko ihmisikä eikä se sittenkään onnistu. Jos olet epävarma itsestäsi ja kyvystäsi luottaa häneen enää näkyvissä olevan ajan puitteissa, harkitse tarkoin yhdessäolonne jatkamista, ota vaikka aikalisä sitä varten.

Tuhannet ja taas tuhannet tuhlaavat vain aikaansa liitossa, jossa ei ole tuota keskinäistä luottamusta; se on kuitenkin kaiken pysyvän perusta, ei rakkaus pelkästään.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi nyyh nyyh...muija on kaks viikkoo jossakin ja jakaa persettään muille? Jaksat vielä oikeasti tippaa tirauttaa muualle kuin kusilaariin tai toisen muijan toosaan?

Ja muija viel pohtii et miks näin kävi? Pitäiskö sinun kans pohtia kanssa? Pitäkään nyt oikeasti oikea tunteistapuhumisiltama, käy vaikka tiimarista ostamassa tuoksukynttilöitä viel ni kaikki on täydellistä.

Oikeasti tossa on vain kaksi kysymystä jos oikeasti välität kyseisestä naikkosesta ja haluat jatkaa sen kanssa?

Uusiutuuko teko (ellet sitten seuraavasta ole jo sitä mieltä että antaa mennä vaan)?

Saatko sinä tehdä samaa?

Tämän viestin perusteella skodea on joku nainen loukannut todella rankasti ja vahingoittanut minä kuvaa pahasti, tunteet on kielletty ja paneminen on ainoa mikä merkitsee.

Tunteet on ihmisen ominaisuus ja jos joku uskaltaa niistä kertoa, niin tämän tyylinen vastausviesti on naurettava. Vaikka olisi mitä mieltä kyseisen naiset toiminnasta, niin Grup:n tunteet ovat oikeutetut. Se, että kokee tulleensa petetyksi, ei aina poista rakkastamisen tunnetta toiseen ihmiseen, nämä kaksi tunnetta ei toisiaan pois sulkevia asioita. Joku voi kestää pettämien, koska rakastaa toista osapuolta tarpeeksi. Joidenkin mielestä tämä on aisankannattamista, eikä sellaista voi sallia, mutta joidenkin mielestä sillä ei ole väliä, koska suhde antaa niin paljon, että pettämisenkin sietää.

Eli skode sinä kerrot yhden ratkaisumallin, mutta tuomitset oman maailmankatsomuksesi kautta muuta vaihtoehdot.
 

Fordél

Jäsen
Voi nyyh nyyh...muija on kaks viikkoo jossakin ja jakaa persettään muille? Jaksat vielä oikeasti tippaa tirauttaa muualle kuin kusilaariin tai toisen muijan toosaan?

Hienoa palstaveljen tukemista. Pelle.

Vaikeita asioita nämä pettämisjutut. Elämään kuuluu tottakai myös anteeksianto, koska ihmiset tekevät virheitä. Kukaan meistä ei ole täydellinen. Tämä ei ole puolustusta teolle, koska se on tottakai väärin ja varmasti Grubin nainenkin sen ymmärtää. Nyt vain pitäisi jotenkin tietää, että onko tällainen käytös todellakin vain virhe tai reagointi johonkin hänen ongelmaansa vai kenties jopa osa häntä. Puhuessa varmasti asiat ratkeaa, suuntaan tai toiseen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos maailmassa hyväksyttäisiin vähemmän tökeröitä virheitä, niin maailmassa olisi vähemmän tökeröitä virheitä. Anteeksi antaminen on aina eräällä tavalla hyväksymistä. Ei minun maailmassani kumpikaan koskaan petä. Niin ei tule koskaan läymään, sillä sen rajan kohdalla toinen on ex.

Turha tähän on kenenkään ymmärtämättömän sanoa, että maailma ei ole ideaali paikka. On se, johonkin asti, omalla kohdalla. Kukin vetää rajansa ihan itse. Minä sallin naisten vittuilun, vaikka itse en sitä jaksakaan naiselle harrastaa. Pettäminen on fundamentaalinen virhe, jonka kanssa ei jatketa tulevaa historiaa.

Rakastaa voi senkin jälkeen. Kahdesti minua on petetty (olivat 17- ja 18-vuotiaita eli nuoria mölöjä, tapahtuivat vuosina 1999 ja 2008) ja molempien tietojen tullessa ilmi, olin rauhallinen ja halasin heidän lähtiessä, kun olin heidät jättänyt. Noin minä toimin ja toimin aina. Se on aina niin.

Paremman maailman puolesta! (tähän voi joku sanoa, että anteeksi antaminen kyseisessä asiassa olisi juuri sitä mutta näen asian toisin)
 

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hienoa palstaveljen tukemista. Pelle.

Vaikeita asioita nämä pettämisjutut. Elämään kuuluu tottakai myös anteeksianto, koska ihmiset tekevät virheitä. Kukaan meistä ei ole täydellinen. Tämä ei ole puolustusta teolle, koska se on tottakai väärin ja varmasti Grubin nainenkin sen ymmärtää. Nyt vain pitäisi jotenkin tietää, että onko tällainen käytös todellakin vain virhe tai reagointi johonkin hänen ongelmaansa vai kenties jopa osa häntä. Puhuessa varmasti asiat ratkeaa, suuntaan tai toiseen.

Lainaan nyt tätä, vaikka täällä on monta hienoa kirjoitusta... kiitos niistä!

Skoden jätän täysin omaan arvoonsa. Kun ei ymmärrä, niin ei ymmärrä.. se on voi voi!

Minä tosiaankin tiedän, että naisia on maailma täynnä! Ja tiedän, että pettämistä ei saa sallia, enkä sitä sallikaan! Ja tiedän, että tuon toistumiselle voi olla riski! Tiedän, että olisi JÄRKEVÄÄ jättää tuo kyseinen nainen! Tiedän, että luottamus on tästä kärsinyt todella ison kolauksen.

Mutta kuten monet täällä ovat todenneet, niin tunteilleen ihminen ei voi oikein mitään. Tämä olisi todella helppoa, jos minulla ei olisi noin vahvoja tunteita häntä kohtaan. Ja kun meillä on mennyt helvetin hyvin ennen tätä. Jostakin syystä ei vastaavaa naista ei ole ennen tätä kohdalleni osunut, siis sellaista, joka iskee tajuntaan tähän malliin... se tekee tästä asiasta vitun vaikeaa! Naiseni on aidosti katuvainen, siitä ei ole kyse... tietää tehneensä väärin. Hän miettii siis omalta kohdaltaan onko tämä merkki jostakin muusta, vai vain tyhmä virhe, joita ihmiset elämänsä aikana tekevät.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämän viestin perusteella skodea on joku nainen loukannut todella rankasti ja vahingoittanut minä kuvaa pahasti, tunteet on kielletty ja paneminen on ainoa mikä merkitsee.

Eli skode sinä kerrot yhden ratkaisumallin, mutta tuomitset oman maailmankatsomuksesi kautta muuta vaihtoehdot.


Itseasissa...ei . Mutta kaveripiiristä valitettavasti tutumpi, joten on kyllä tullut nähtyä muutamaan kertaan kumpi oikeasti toimii paremmin ja mistä oikeasti on helpotusta.

Minä kuva on siitä hyvissä kantimissa että omaan emäntään uskaltaa ja voi luottaa. Mutta kuten todettu jo, jos muija on kaksi viikkoa muualla, eikä selviä siitä ajasta ilman muun aisaa, niin miksi Grubin tulisi sen kummemmin pohtia omalta kantiltaan asiaa? Ongelma ei ole missään muualla kuin muijan päässä.

Ihminen (siis lue MIES), nyt on vaan siitä yksinkertainen olento, että hetkellinen helpotus ja saman toistaminen itse mitä muut on tehnyt vain tuppaa helpottamaan.

Hienoa palstaveljen tukemista. Pelle.

Vaikeita asioita nämä pettämisjutut. Elämään kuuluu tottakai myös anteeksianto, koska ihmiset tekevät virheitä. Kukaan meistä ei ole täydellinen. Tämä ei ole puolustusta teolle, koska se on tottakai väärin ja varmasti Grubin nainenkin sen ymmärtää. Nyt vain pitäisi jotenkin tietää, että onko tällainen käytös todellakin vain virhe tai reagointi johonkin hänen ongelmaansa vai kenties jopa osa häntä. Puhuessa varmasti asiat ratkeaa, suuntaan tai toiseen.

Näytä minulle oikeasti yksikin mies joka oikeasti jaksaa puhua naisten kanssa, ratkaista mahdollisen syyn, ja vielä antaa anteeksi keskustelun perusteella? Keskustelu tunteista tuppaa vaan olemaan se naisten oma spesialiteetti, ja miehet ovat sen verran heikoissa kantimissa tuolloin. Asia tulee kääntymään todennäköisesti loppujenlopuksi siihen että Grubi tulee olemaan se pohjimmainen syy miksi näin on päässyt tapahtumaan, jonka jälkeen päätä saadaan taas silitellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös