Mainos

Naisasiat

• 7 595 124
  • 26 631

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Palataanpa nyt kaiken suurimpaan kysymykseen, jota ihan takuu varmasti on käsitelty joka toisella sivulla. Mistä tietää, että nainen on kiinnostunut? Eilen juttelin erään tytön kanssa 4 tuntia, joten jos joku tietää jotain varmaa merkkiä, niin varmaan tänä aikana tuli ilmi. :D.. mutta elämä taitaa hymyillä nyt! Aijajaijai! =)

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Käytätkö päivästäsi neljä tuntia tiiviiseen(?) jutteluun muijan kanssa, jos et ole siitä kiinnostunut? En minäkään.

Sitä paitsi selviäähän se jutellessa kymmenessä minuutissa, onko vastapuolella minkäänlaista kiinnostusta vai ei. Kiinnostuksen tarkempi taso selviääkin vaikka reippaalla tapaamisehdotuksella. Kiinni vaan.

Kyl sä nää osaat hei!

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Käytätkö päivästäsi neljä tuntia tiiviiseen(?) jutteluun muijan kanssa, jos et ole siitä kiinnostunut? En minäkään.

Sitä paitsi selviäähän se jutellessa kymmenessä minuutissa, onko vastapuolella minkäänlaista kiinnostusta vai ei. Kiinnostuksen tarkempi taso selviääkin vaikka reippaalla tapaamisehdotuksella. Kiinni vaan.

Kyl sä nää osaat hei!

No en kai. Tosin ollaan me melko hyviä kavereitakin, mutta ei kai se nyt silti 4 tuntia juttele pelkästään kaverina? Tosin tämä tapahtui sosiaalisen median kautta, mutta ollaan me joskus päästy pariin tuntiin naamatustenkin.

No ei se autako täräyttää joskus treffipyyntöä.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
No en kai. Tosin ollaan me melko hyviä kavereitakin, mutta ei kai se nyt silti 4 tuntia juttele pelkästään kaverina? Tosin tämä tapahtui sosiaalisen median kautta, mutta ollaan me joskus päästy pariin tuntiin naamatustenkin.

No ei se autako täräyttää joskus treffipyyntöä.

Ei tietenkään. Nyt jatkat niitä piiiiiitkiä keskustelusessioita ja luot välillenne niin tiiviin ystävyyden, että kohta tyttö näkeekin sinut "kuin veljenä" ja eihän veljen kanssa panna. Mutta onneksi olet aina paikalla tarjoamassa lohduttavan olkapään kun joku kiekkojanari on jättänyt ja jollekkin pitää puhua. Olet kuitenkin niin hyvä kuuntelija.

Voi morjens, aloitteellisuus, missä pelaa. Otappa sellainen virheistä oppii-taktiikka. Yritys-erehdys. Eiköhän se sieltä löydy.

Think with your balls, not with your brains

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Mulla on taas sellainen tilanne ettei ihan helpolla ota selvää. Välillä ollaan niin kiinnostuneita, jutellaan ja mietitään milloin nähdään. Sitten useasti tulee joku este minkä takia pitää tapaamista siirtää eteenpäin. Välillä on radiohiljaisuutta päivän tai pari. Viesteihin ei vastata jne. Sitten taas ollaan jonkin verran kiinnostusta osoittamassa. Kun tuosta ei ota kunnolla selvää mitä se haluaa. Suoraan kysymykseen vastaus on suunnilleen, että "katsotaan, aika näyttää".

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Think with your balls, not with your brains

:D.. No tätä vähän pelkään, että se on jo siinä "moodissa" tosin aina aloitteet keskusteluihin tulee tytöltä. Niin ja kyllä, kyllä hän kertoi minulle viimeaikaisen suhdehistoriansa. Sitten tosin kyseli mitä mieltä olen hänen ulkonäöstään ja muuta vastaava. Mutta silti vähän pelkään, että se on mennyt jo tähän lohduttava olkapää-hommaan nimenomaan, koska hän kertoi niin paljon yksityiselämästään. Ei se auta, maailma on naisia täynnä, jos ei tämä nyt nappaa ja kyllä nyt on tullut sellainen fiilinki, että ei se auta kuin kysyä suoraan, että haluaako hän olla kaveri vai mikä. Tosin sitten se kaveriosuuskin saatta kariutua, mutta so not ja tuskin edes niin käy. Niin ja olen kyllä tätä virheistä oppii-taktiikkaa jo kokeillut. Onko toinen "virhe" sitten niin mukavaa? No se selviää sitten.

Mulla on taas sellainen tilanne ettei ihan helpolla ota selvää. Välillä ollaan niin kiinnostuneita, jutellaan ja mietitään milloin nähdään. Sitten useasti tulee joku este minkä takia pitää tapaamista siirtää eteenpäin. Välillä on radiohiljaisuutta päivän tai pari. Viesteihin ei vastata jne. Sitten taas ollaan jonkin verran kiinnostusta osoittamassa. Kun tuosta ei ota kunnolla selvää mitä se haluaa. Suoraan kysymykseen vastaus on suunnilleen, että "katsotaan, aika näyttää".

Tämähän on klassinen hyvän päivän tuttu -syndrooma. Eli siis paremman puutteessa, muttei mitään sen vakavampaa. Yritä päästä selkään ennen kuin juttu kuivuu kasaan.

Nimim. vittumaista mutta oon itsekin syyllistynyt samaan

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Otin tänään sen suurimman askeleen mitä mies ottaa voi. Tämä tapahtui tuon nykyisen morsiankandidaattini kanssa.

Kävin huoltoasemalla tekemässä muutaman rivin lottoa ja laitoin lottolapun kahteen osaan. Ei, en repinut vaan silleen 1/2 ja 2/2. Pelimiehet tietävät. Sitten annoin sen toisen lapun kandidaatilleni eli naiselleni.

Enkä perinyt hänen osuudestansa maksua vaan ihan vain yhteisenä projektina ja lahjana ojensin lapun hänelle.

<3

Metropolit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voihan saatana sentään!Pienen avautumisen paikka.Kesästä asti tapaillut mukavaa naista ja juttuun tultiin todella hyvin ja puhuttavaa riitti.Synkkiä pilviä alkoi tulemaan taivaalle kun tää nainen ei tuntunut oikein tietävän mitä haluaa tältä jutulta tai elämältä yleensä.Eihän siinä tietysti mitään ihmeellistä ole ja olin valmis odottamaan "päätöstä". Heitin pallon hänelle ja toivoin parasta...Kuningas alkoholi astui kuitenkin kuvioihin ja lauoin typeriä mielipiteitäni hänelle jurripäissään ja taisin helpottaa hänen ratkaisuaan.Äsken tuli soitto ja ilmoitus että eiköhän tää juttu ole ohi...Ois varmaan voinut päätös olla sama ilman kännipenailuakin mutta tuskin se ainakaan sitä ratkaisua vaikeutti.Vitutuskäyrä on tapissa omaa toimintaa kohtaan ja unet vähissä...

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ei vittu. Tämä on mennyt puhtaaksi kaverisuhteeksi. Mutta silti ihmetyttää miksi nainen haluaa, että minä katson hänen kuviaan tai videoitaan... tänäänkin. Paskat, tässä ollaan niin pahasti myöhässä, ettei tästä tule mitään. Noh, mennään kaveripohjalta etiäkäsin.

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei vittu. -clips- Noh, mennään kaveripohjalta etiäkäsin.
Eikä mennä. Eihän kukaan nyt sellaista vässykkää halua. Nyt kerrot sille naiselle, että oot menossa kissa kissasen kanssa treffeille ens keskiviikkona, ja sitten vain odotat mitä tapahtuu. Osoitat, että sulla on muuallekin vientiä. Tai pidät vähän aikaa radiohiljaisuutta. Mitä tahansa, mutta ei tuollaista vässyköintiä.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Eikä mennä. Eihän kukaan nyt sellaista vässykkää halua. Nyt kerrot sille naiselle, että oot menossa kissa kissasen kanssa treffeille ens keskiviikkona, ja sitten vain odotat mitä tapahtuu. Osoitat, että sulla on muuallekin vientiä. Tai pidät vähän aikaa radiohiljaisuutta. Mitä tahansa, mutta ei tuollaista vässyköintiä.

Heh.. no se! Nyt täytyy alkaa kehittää jotain peitetarinaa. Tai sitten vain kysyä suoraan. Perhana. Minähän uskallan. Joskus.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Heh.. no se! Nyt täytyy alkaa kehittää jotain peitetarinaa. Tai sitten vain kysyä suoraan. Perhana. Minähän uskallan. Joskus.

Ehdottomasti ensin näyttöä siitä, että vientiä on(Dynamo trick) ja sitten vasta kyselemään. Sanot vaan, ettei nyt ehdi jauhamaan paskaa/katsomaan videoita, vaan on muuta tekemistä jne.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ehdottomasti ensin näyttöä siitä, että vientiä on(Dynamo trick) ja sitten vasta kyselemään. Sanot vaan, ettei nyt ehdi jauhamaan paskaa/katsomaan videoita, vaan on muuta tekemistä jne.

Perhana! Nyt minä vasta tajuan, mitkä saumat mulla oli... Tämä naikkonen kysyi, että kävitkö baarissa jne. No kävinhän minä, sitten tuli kysymys, että tapahtuikos siellä mitään. Niin pöljänä kerroin rehellisen version. Olisi pitäny täräyttää, että noh kolmea naista pyöritin tanssilattialle ja yhden saatoin vielä kotiakin tms. Sitten kun minä kysyin, että mitenkäs sulla, oliko säpinää. Niin tämä enemmän tai vähemmän kierteli kysymyksen. Ääh, pelisilmä, missä pelaa?

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Kaikki sun kirjoitukset

En sano tätä millään pahalla, mutta jos jatkat samalla linjalla kuin tähän asti, niin et tule saamaan pillua ikinä.

Eli nyt jotain toimintaa siellä. Kokeile ensiksi itse jotain ja kysy vaikka sitten vasta täältä kaikkien pelimiesten luvatusta interwebistä.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
En sano tätä millään pahalla, mutta jos jatkat samalla linjalla kuin tähän asti, niin et tule saamaan pillua ikinä.

Eli nyt jotain toimintaa siellä. Kokeile ensiksi itse jotain ja kysy vaikka sitten vasta täältä kaikkien pelimiesten luvatusta interwebistä.

Nii-in.. todennäköisesti näin. Kyllä minä toimintaa jossain välissä tulen harjoittamaan, kuten tein aiemmassa tapauksessa. Nyt kyllä todennäköisesti teen niin, etten tänne raportoi enää mitään muuta kuin, jos joku joskus löytyy. (Vaarana tehdä Jomppa_Koo:t ja siten saada muistusta näistä asiosta joka käänteessä.) Menkööt sitten siihen kuinka kauan vain. Kyllä luulen osaavani "hoitaa hommani". Pitää vain odottaa hetkeä jolloin iskeä.

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitää vain odottaa hetkeä jolloin iskeä.

Karu totuus taitaa näissä touhuissa olla kuitenkin se, että odottavalle sitä hetkeä ei ikinä tule. Usko pois. Tokihan on joskus tilanteita, joissa on parempi vähän odottaa ja katsella, mutta harvemmin kuitenkaan. Omien kokemuksien mukaan niitä lykästää, keillä rohkeus riittää toimia eivätkä tyydy vain haaveilemaan, odottelemaan ja katselemaan vierestä. Nopeat syö, hitaat ei.

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Nii-in.. todennäköisesti näin. Kyllä minä toimintaa jossain välissä tulen harjoittamaan, kuten tein aiemmassa tapauksessa. Nyt kyllä todennäköisesti teen niin, etten tänne raportoi enää mitään muuta kuin, jos joku joskus löytyy. (Vaarana tehdä Jomppa_Koo:t ja siten saada muistusta näistä asiosta joka käänteessä.) Menkööt sitten siihen kuinka kauan vain. Kyllä luulen osaavani "hoitaa hommani". Pitää vain odottaa hetkeä jolloin iskeä.

Niin, en siis edelleenkään pahalla tarkoittanut, mutta!

Lueppa noi sinun n. 10-15 edellistä viestiä tähän ketjuun ja mieti lukiessasi, että ne olisivat jonkun muun.

"Tyttö heitti minua kumilla, mitähän se tarkoittaa?"
"Nyt se tiputti mun penaalin lattialle."
"Tänään se tökkäsi minua ohi mennessään, ihhihii."
"Me juteltiin eilen 20h naamakirjassa, onkohan se kiinnostunut musta?"

Hei oikeasti, käsittääkseni olet kuitenkin täysi-ikäinen ja normaalijärkinen ihminen, niin ei tuo toiminta ihan siltä kuulosta.

Ja haluan edelleen painottaa sitä, että toivon sinun löytävän ihanan ja hyvän naisen, mutta tuolla menolla et tule sitä tekemään.

Tarkoitus oli lähinnä herättää sinut ja pahoittelen jos pahoitit mielesi, se ei todellakaan ollut tarkoitus.

Tsemppiä!

Birchman

Jäsen
Päivitetääs tännekin

Tosiaan viiminen seurusteluyritys löytyy melkein puolentoista vuoden takaa. Siitä selvinneenä ja kaiken maailman paskat selättäneenä voi nytten katsoa taaksepäin ja tuntea kasvaneensa ihmisenä.

Oikeastaan hieman huolestuttaa tällainen tunnekylmyys joka on aika uudenlainen luonteenpiirre itsessäni. Empatiakyvyttömäksi meikäläistä ei voi haukkua. Kyllä tässä raavas mies liikuttuu tarvittaessa, mutta seurusteluhommiin ei mielenkiintoa tunnu riittävän.

Ei tätä kannata väärin käsittää. Kyllä meikä pimpistä tykkää ja sitä myöskin säännöllisin väliajoin metsästän. Se terävin kärki vaan tuntuu puuttuvan. Kun vielä vuosi sitten toivoi kelpaavansa edes jollekin, ajattelee nyt löytääkö sitä koskaan sellaista joka kelpaisi itselleni.

Olen minä pari kertaa tässä syksyllä epävirallisesti treffeilläkin käynyt, mutta ei oikein tunnu lähtevän. Ei saa sellaista huumaa sitten millään päälle, vaikka naiset ovatkin olleet erittäin mukavia ja nättejä. Jotenkin sitä vieläkin miettii kaikkea sitä paskaa jonka koki vielä vuosi sitten. On se vaan niin helvetin tyhjä olotila kun odottaa jotain jota rakastaa ja sitä ei koskaan tule takaisin saamaan. (ollutta ja mennyttä toim. huom.)

Kait tässä nyt taas käy se klassinen. Eli kun on mukava ja asiallinen, mutta täysin välinpitämätön, saa naisia. Heti kun alkaa kiinnostamaan, oma käyttäytyminen muuttuu ja se on lopun alkua.

Mitä sanoo jatkoajan raati? Onko birchman menetetty mies, ikisinkku, katkera, tyhmä vai joku muu vapaavalintainen adjektiivi. Innostuuko sitä taas yhtäkkiä kun vähiten odottaa. Huomaa odottavansa sitä tekstiviestiä kuin kuuta nousevaa. Käyttäytyy tyhmästi, katsoo maailmaa vaaleanpunaisten lasien läpi ja hajoittaa kaverit lässytyksillään siitä kuinka "tää nyt on vähän tällanen ettet ymmärrä, mut meillä on Lissun kaa sellanen yhteinen hauska juttu mikä tapahtu kerran ku oltiin kävelee..."

Perkele sentään kun ei viinakaan enää maistu. Sain uuden hyvän duunin tossa kuukausi sitten ja siellä tulee koulun ohella ihan hyvin vietettyä aikaa. Jääkiekkoa seuraan niinkuin ennen vanhaa ja kavereiden kanssa kyllä vietän aikaa. Ei tässä mitään masentuneita olla. Päinvastoin. Elämänilo on pitkästä aikaa löytynyt ja tavallaan toivoisi, että sen voisi jakaa jonkun toisen kanssa.

Oliskohan ollut boreoldlady joka joskus kirjoitti seuraavaa. Onni pitää löytää ensin itse. Sen jälkeen vasta voi ottaa jonkun toisen täydentämään elämää. Ei sitä onnea ja täyttymystä elämääsi kukaan muu tuo kuin sinä itse. Viisaita sanoja tosiaan ja nyt alan ymmärtämään mitä sillä tarkoitetaan.

Hyvää syksynalkua palstalaisille.

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Hyvää syksynalkua palstalaisille.

Melkein, kuin minun näppikseltä tuo. Mulla nyt tosin löytyy paljon lähempää tuo oma seurusteluyritykseni, mutta sen jälkeen ei ole jokseenkaan kiinnostanut seurustelut. Tuntuu, ettei sellaiset normaalisti hyvätkään naiset meinaa sytyttää.

Tosin, tapasin kesällä yhden naisen, joka kyllä sytytti/sytyttää edelleenkin kovasti ja ollaankin oltu melkein päivittäin yhteydessä siitä lähtien, kun tutustuttiin, joten tunne on molemminpuolinen. Ongelma on se, että tämä nainen on kihloissa, tosin jo jollain asteella kuolleessa suhteessa. Siitäpä johtuu myös, ettei odotuksia hänen suhteensa hirveästi ole. Kuitenkin mahdollisen eron jälkeen pakolliset sinkkuilut jne... mutta olisi ehdottomasti kiinnostava nainen jos vapaana olisi ja varmasti aloittaisin suhteen hänen kanssaan. Jännä juttu on se, että on minua 8 vuotta nuorempi. Ehkei tuollaisilla reiluilla parikymppisillä naisilla ole niin paljoa sitä paljon puhuttua elämänkokemusta, ettei sellainen kyynisyys tai muu vastaava paska piire ole kerennyt iskostautua.

Sanoisin siis, että kylläpä se Birchmanillekin löytyy se sytyttävä nainen ja vaihtoehdoistasi lähimpänä on ehkä ikisinkku, mutta sanoisin sinua vain oman arvosi tuntevaksi, koska et ole lähdössä mihinkään juttuihin, mitkä eivät kiinnosta sinua täysin. Etkä toisaalta halua kokea sitä samaa paskaa uudestaan, niin siksi kiinnostuksesi on ehkä aika rajoittunutta. Vain harvat iskee.

Ainut paska puoli on, että laatunaiset ovat yleensä varattuja, eivätkä lähde kuolleestakaan suhteesta helposti :) Enkä minä ainakaan jaksa taivutella yhtäkään naista jättämään edes sitä kuollutta suhdetta itseni takia. Kyllä se päätös pitää naisen itse tehdä.

Hieman hämää tuo, että miten käytöksesi sitten muuttuu jos joku nainen alkaa kiinnostaa? Alatko liikaa pitämään yhteyttä ja oletko kenties hieman takertuva/omistava liian aikaisin? Ehdottelet tapaamisia sinne ja tänne? Tuollainen lievä päällekäynti on nimittäin asia, mistä eivät naiset sen enempää kuin itsekkään pidä ja ajaa aika nopeasti fiilikset ja kiinnostuksen alas.

Birchman

Jäsen
Hieman hämää tuo, että miten käytöksesi sitten muuttuu jos joku nainen alkaa kiinnostaa? Alatko liikaa pitämään yhteyttä ja oletko kenties hieman takertuva/omistava liian aikaisin? Ehdottelet tapaamisia sinne ja tänne? Tuollainen lievä päällekäynti on nimittäin asia, mistä eivät naiset sen enempää kuin itsekkään pidä ja ajaa aika nopeasti fiilikset ja kiinnostuksen alas.

Niin oikeastaan asialla on kaksi eri puolta. Tämä toinen liittyy nimenomaan välinpitämättömyyteen, mikä on eri asia kuin mulkerosikailu. Eli tietyillä naisilla tuntuu mielenkiinto riittävän tasan niin tarkkaan kun olet saavuttamattomissa. Heti kun kala on koukussa se heivataan takaisin mereen pienillä haavoilla varustettuna. Tähän kyllä itsekin tulee syyllistyttyä. Jotenkin sitä kurottaa vain korkeammalle ja miettii ettei nykyinen kuitenkaan riitä.

Toinen on sitten tuo mainitsemasi takertuminen. Eli ehkä teen asian liian helpoksi toiselle. Tykkään viettää aikaa tykkäämäni naisen kanssa ja soitan jos siltä tuntuu. Ei kuitenkaan pidä ajatella, että olisin mikään maailman kamalin ripustautuja. Tiedän kyllä sellaisia ihmisiä lähipiiristäni ja mikään ei ole kamalampaa kuin se. Nuorempana tein varmasti tuonkin virheen, mutta vuodet ovat jonkinverran opettaneet itsehillintää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy