Hyvää syksynalkua palstalaisille.
Melkein, kuin minun näppikseltä tuo. Mulla nyt tosin löytyy paljon lähempää tuo oma seurusteluyritykseni, mutta sen jälkeen ei ole jokseenkaan kiinnostanut seurustelut. Tuntuu, ettei sellaiset normaalisti hyvätkään naiset meinaa sytyttää.
Tosin, tapasin kesällä yhden naisen, joka kyllä sytytti/sytyttää edelleenkin kovasti ja ollaankin oltu melkein päivittäin yhteydessä siitä lähtien, kun tutustuttiin, joten tunne on molemminpuolinen. Ongelma on se, että tämä nainen on kihloissa, tosin jo jollain asteella kuolleessa suhteessa. Siitäpä johtuu myös, ettei odotuksia hänen suhteensa hirveästi ole. Kuitenkin mahdollisen eron jälkeen pakolliset sinkkuilut jne... mutta olisi ehdottomasti kiinnostava nainen jos vapaana olisi ja varmasti aloittaisin suhteen hänen kanssaan. Jännä juttu on se, että on minua 8 vuotta nuorempi. Ehkei tuollaisilla reiluilla parikymppisillä naisilla ole niin paljoa sitä paljon puhuttua elämänkokemusta, ettei sellainen kyynisyys tai muu vastaava paska piire ole kerennyt iskostautua.
Sanoisin siis, että kylläpä se Birchmanillekin löytyy se sytyttävä nainen ja vaihtoehdoistasi lähimpänä on ehkä ikisinkku, mutta sanoisin sinua vain oman arvosi tuntevaksi, koska et ole lähdössä mihinkään juttuihin, mitkä eivät kiinnosta sinua täysin. Etkä toisaalta halua kokea sitä samaa paskaa uudestaan, niin siksi kiinnostuksesi on ehkä aika rajoittunutta. Vain harvat iskee.
Ainut paska puoli on, että laatunaiset ovat yleensä varattuja, eivätkä lähde kuolleestakaan suhteesta helposti :) Enkä minä ainakaan jaksa taivutella yhtäkään naista jättämään edes sitä kuollutta suhdetta itseni takia. Kyllä se päätös pitää naisen itse tehdä.
Hieman hämää tuo, että miten käytöksesi sitten muuttuu jos joku nainen alkaa kiinnostaa? Alatko liikaa pitämään yhteyttä ja oletko kenties hieman takertuva/omistava liian aikaisin? Ehdottelet tapaamisia sinne ja tänne? Tuollainen lievä päällekäynti on nimittäin asia, mistä eivät naiset sen enempää kuin itsekkään pidä ja ajaa aika nopeasti fiilikset ja kiinnostuksen alas.