Täällä on jo jonkin verran tullut hyviä vastauksia ja ehdotuksia tähän. Itse en varmaan hirveästi voi lisäarvoa tuoda, sillä omat keinoni ovat jokseekin itsestäänselvyyksiä. Ne ovat kuitenkin toimineet ja aina olen sen naisen saanut, jonka olen halunnut. Toki harvoin olen tiennyt mitä haluan ja siksi yhdestäkään ei ole mitään kestävää tullut, mutta se ei liity siihen alkuun pääsemiseen.
Ensiksi pitää hyväksyä mahdollinen kieltäytyminen. Sen pelkääminen ei saa olla esteenä, että jää mahdollisesti tutustumatta naiseen. Kieltäytyminen saattaa myös johtua täysin sinusta riippumattomasta seikasta, joten älä vajoa varjojen maille mikäli ei onnistaiskaan. Paras tapa katsoa asiaa on se, että sinulla on vain voitettavaa. Saat vastauksen ja et tuhlaa enään aikaasi ja päädy huomaamaan, että joku rohkeampi ehti tytön poimia. Itse pidän myös kaapissa kallista konjakki pulloa ja lohdutan itseäni juomalla sen, jos huonosti käy. Täten tunnen oloni voittajaksi kaikissa tapauksissa. Konjakki on tosin vielä juomatta, mutta kaikki voittoputket katkeaa joskus ja kuten totesin, se saattaa olla täysin sinusta riippumaton seikka.
Toisekseen minkä lähestymistavan ikinä valitsetkaan, ole oma itsesi. Et voi mitenkään tietää, minkälaisista miehistä kyseinen nainen pitää. Voit esittää jotain toista, mutta et ikinä ole se, vain pelkästään huono kopio. On toki vaikeaa olla oma itsensä, kun juttelee naisen kanssa johon on ihastunut ja tuntee kuinka turpa helottaa punaisena ja rintaa puristaa, mutta kunhan vältät tilanteen jossa alat miettimään, että mitä ylhäällä mainittu Jarkko Ruutu tekisi tässä tilanteessa, niin hyvin pyyhkii.
Olen kanssasi myös samaa mieltä siitä, että kannattaa hiukan lämmitellä, ennen kuin ehdotat treffejä. Toki kannatan suoraa toimintaa, mutta uskoisin, että tässä tapauksessa pieni hienovaraisuus olisi paikallaan. Koulussa voi olla hankala päästä juttusille, kun tytöillä on tapana liikkua laumassa, jopa vessaan mentäessä. Jos teillä on yhteisiä tunteja, niin kannattaa hakeutua mahdollisimman lähelle, ja täten on helppo päästä juttusille kysymällä vaikka josko hänellä olisi teroitinta. Tai kun huomaat hänen tonkivan penaaliaan niin tarjoat hänelle kumia (koska täällä on paljon kaksimielisiä, niin penaalilla tarkoitan sitä pussukkaa jossa säilytetään koulutarvikkeita ja kumilla sitä jolla voi korjata jo tehdyn virheen, en sitä jolla pyritään ennalta ehkäisemään). Itse kerrain käytin tuota kyseistä menetelmää ja se sai tytön hymyilemään. Kun saa tytön hymyilemään tai nauramaan, niin silloin ollaan jo puolessavälissä prosessia.
Toivotan rohkeutta ja menestystä. Se, että et tee asialle mitään, ei hyödytä millään tavalla. Jos sarakkeeseen tulee yksi tappio lisää, niin sitten tulee. Ainakaan et joudu myöhemmin katumaan mitään. Ja se voitto tulee sieltä kun jaksaa yrittää ja se voitto kyllä kumoaa kaikki tappiosta aiheutuneet mielipahat!