Naisasiat

  • 7 519 855
  • 26 580

Viljuri

Jäsen
Muistakaa nuoremmat majavanpamputtajat se, että pillu ei ymmärrä leikkiä. Olkaa siis varovaisia, että ette joudu maksamaan pillunvuokraa 18 vuoden ajan...

Olen kuullut tapauksista, jossa on väitetty "satunnaiselle kumppanille" ehkäisyn olevan kunnossa, mutta väite on ollut faktuaalisesti virheellinen.

Siellä on sellaisia "metsästäjiä" liikkeellä, että kannattaa jättää verta myös siihen yläpäähän. Moderni anonyymi herrasmies voi olla auttavasti muutoin tolkuissaan, mutta po. aihepiirin asioissa näyttää siltä, että monilta järki jäätyy.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Muistakaa nuoremmat majavanpamputtajat se, että pillu ei ymmärrä leikkiä. Olkaa siis varovaisia, että ette joudu maksamaan pillunvuokraa 18 vuoden ajan...

T: Lutikka - jolla ei ole enää muuta jäykkää kuin käytös...

No helkatti. Täällähän tulee semmosia vinkkejä, että en tiedä olisiko se parempi pysytellä tässä ketjussa koko ilta. Mutta joo, ei missään nimessä kyllä mitään 18-vuoden "vuokria" aleta maksamaan tässä vaiheessa. Pidän siitä takuu varmasti huolen, jos joskus tuolle asteelle päädyn. Pistetään perkele vaikka kaks, jos että usko! :) Mutta luulen siis, että pystyn pitämään pääni sen verran, ettei ihan tuollaisia vahinkoja käy.
 

Kaljurotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puhdistunut, Aholasta vapaa Ässät
No helkatti. Täällähän tulee semmosia vinkkejä, että en tiedä olisiko se parempi pysytellä tässä ketjussa koko ilta. Mutta joo, ei missään nimessä kyllä mitään 18-vuoden "vuokria" aleta maksamaan tässä vaiheessa. Pidän siitä takuu varmasti huolen, jos joskus tuolle asteelle päädyn. Pistetään perkele vaikka kaks, jos että usko! :) Mutta luulen siis, että pystyn pitämään pääni sen verran, ettei ihan tuollaisia vahinkoja käy.

Jos haluat oikein varman päälle pelata niin kannattaa pysytellä tässä ketjussa seuraavat 30 vuotta niin ei ole sitä vaaraa että pöheikköä pääsisit penkomaan.

Ai niin, ja kannattaa laittaa niiden kahden ilmapallon päälle vielä vaikka Prisman muovipussi jos haluat varmasti välttyä siltä vuokranmaksulta - ei oo sitten niin vaaraa niistä taudeistakaan...
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Jos haluat oikein varman päälle pelata niin kannattaa pysytellä tässä ketjussa seuraavat 30 vuotta niin ei ole sitä vaaraa että pöheikköä pääsisit penkomaan.

Ai niin, ja kannattaa laittaa niiden kahden ilmapallon päälle vielä vaikka Prisman muovipussi jos haluat varmasti välttyä siltä vuokranmaksulta - ei oo sitten niin vaaraa niistä taudeistakaan...

Mitä helvettiä? :D O.o? Kuten sanoin, ei tästä ketjusta kannata lähteä näemmä mihinkään. Onko Prisman muovipussissa muuten jotain ratkaisevaa eroa Cittarin vastaaviin? Varisinkin tuloksellisesti?... :)
 

Kaljurotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puhdistunut, Aholasta vapaa Ässät
Onko Prisman muovipussissa muuten jotain ratkaisevaa eroa Cittarin vastaaviin? Varisinkin tuloksellisesti?... :)

Joo se hohtaa kivasti pimeässä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viikkojen varrelta...

hän kyllä selvästä vähän kiusoitteli minua. Tai no kiusasi, perkele... Tökki mm. biljardimailalla niskaan ja sitten hihitteli perään.

Kyllähän tuo biljardikepillä lyönti pääsi pikkasen silloin yllättämään. Kieltämättä. Kyllä naisella oli sellainen ilmekkin, että vähän vihjasi, että voisi olla hakemassa vakavampaakin.

Päivän päivitys ja ihmetys. Tänään kyseinen tyttö sitten tuli suoraan päin jonossa. Siis tuli ja käveli minun selkään pahki..

Eräs oikein hyvänäköinen tyttö tuuppasi tai oikeastaan heitti piru vie minun penaalin lattialle...
Vittu että on rasittavan kuuloista naista liikkeellä teilläpäin.

Varsinkin kun jutuistasi päätellen nuo "kiusoittelut" eivät kovin pitkälle ole toistaiseksi johtaneet ts. pesän päälle tai edes kovin lähelle ei ole ollut asiaa, luulisi että alkaa hiljalleen vituttamaan tuollainen silmille hyppiminen ja suoranainen väkivalta ja kiusanteko.

Seuraavan kerran kun joku heittää penaalisi lattialle tai antaa biljardikepillä poikittaista niskaan, niin samaan malliin takaisin vaan! Kosta ja heitä käsilaukku koulun katolle tai aja tyttöä seinälle, eiköhän ne siitä opi. Ainakin jos ei pillua ole luvassa, on noista rottailuista syytä antaa kuittaus välittömästi ettei jää alakynteen.

Muutenkin, ennen kuin päänuppisi ja kassisi räjähtää, jätä edes hetkeksi näiden asioiden vatvominen sekä havainnoimiesi ja kokemiesi vihjailujen ja ennusmerkkien analysoiminen pois ja mene nussimaan jotain kireää luokkatoveriasi kunnolla.

Siitä se syksy lähtee käyntiin.
 

Kaljurotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puhdistunut, Aholasta vapaa Ässät
Muutenkin, ennen kuin päänuppisi ja kassisi räjähtää, jätä edes hetkeksi näiden asioiden vatvominen sekä havainnoimiesi ja kokemiesi vihjailujen ja ennusmerkkien analysoiminen pois ja mene nussimaan jotain kireää luokkatoveriasi kunnolla.

Siitä se syksy lähtee käyntiin.

Juurikin näin, kyseisiä tekoja on sitten kiva muistella porukalla jälkikäteen joskus vuosien päästä luokkakokouksissa.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä voisi kuulua jopa tuonne Pitäiskö itkeä vai nauraa? -ketjuun, mutta kirjoitetaan silti tänne "oikeaan" ketjuun.

Nimittäin eilen illalla olin intoa täynnä kuin ilmapallo. Yhtä kaikin puolin mukiinmenevää naista olin ehtinyt nähdä jo kaksi (tosin lyhyehköä) kertaa ja illalla olisi sitten ensimmäiset "kunnon" treffit. Noh, saavuin sovittuun aikaan sovittuun paikkaan, mutta seuralaistani ei vielä näkynyt missään. Koitin soittaa tälle, mutta ensimmäiset pari-kolme puhelua luuri tuuttasi varattua. Lopulta puhelin alkoi hälyttää (siis ei ollut enää varattu), mutta toisessa päässä ei vastattu ensimmäisellä kerralla. Eikä toisella, eikä vielä kolmannellakaan. Laiton typykälle viestiä, että mikä kestää. Lopulta tämä suostui vastaamaan yhteen puheluun ja selitti erittäin epävarmalla äänellä jotain tyyliin "sori hei oikeesti, mä unohdin ihan kokonaan että meidän piti tavata, oon nyt kaupassa...". Kun kysyin, että kauan kestää, niin tuskin koskaan olen kuullut yhtä epävarmasti annettua arviota "ehkä joku puoli tuntia". Neidille ei myöskään käynyt mitenkään se, että meinisin tätä vastaan.

Vähän aikaa odottelin kuppilassa, kunnes jossain vaiheessa päätin lähteä kävelemään vastaan. Kun naikkonen ei taaskaan suostunut vastaamaan puheluihini, menin istumaan erääseen läheiseen pubiin, jossa olimme jo kerran tavaneet, ja ilmoitin viestillä olinpaikkani. Tuolla ehdin sitten istua puolisen tuntia, mutta kun kertaakaan ei puheluihini vastattu, lähdin suutuspäissäni puolijuoksua kotiinpäin.

Muutaman tunnin kotona pämpättyäni tämä neitokainen laittaa sitten "pahoittelevia" viestejä mulle, joissa hän mainitsi "olenvansa yhden Mikon (nimi muutettu) kyydissä" ja toisessa viestissä mainitsi sen kuuluisan fraasin "sori, mutta et ehkä oo ihan mun tyyppiä". Näin tyyllikkäästi hoidetun "eron" olisi vielä voinut joissain ääritapauksissa katsoa vielä läpi sormien, mutta hetki sitten sain kyseiseltä naikkoselta viestin, jossa tämä kyseli, että voisinko myydä läppärini tälle. Olimme tosin aiheesta jo hieman puhuneet, mutta voi herranjumala, miten mimmi ajoitti tuon kyselynsä. Aika suoraan teki selväksi, että meikäläisen palvelut kelpaavat, mutta seura ei.

Ei mulla muuta.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Vittu että on rasittavan kuuloista naista liikkeellä teilläpäin.

Varsinkin kun jutuistasi päätellen nuo "kiusoittelut" eivät kovin pitkälle ole toistaiseksi johtaneet ts. pesän päälle tai edes kovin lähelle ei ole ollut asiaa, luulisi että alkaa hiljalleen vituttamaan tuollainen silmille hyppiminen ja suoranainen väkivalta ja kiusanteko.

Seuraavan kerran kun joku heittää penaalisi lattialle tai antaa biljardikepillä poikittaista niskaan, niin samaan malliin takaisin vaan! Kosta ja heitä käsilaukku koulun katolle tai aja tyttöä seinälle, eiköhän ne siitä opi. Ainakin jos ei pillua ole luvassa, on noista rottailuista syytä antaa kuittaus välittömästi ettei jää alakynteen.

Muutenkin, ennen kuin päänuppisi ja kassisi räjähtää, jätä edes hetkeksi näiden asioiden vatvominen sekä havainnoimiesi ja kokemiesi vihjailujen ja ennusmerkkien analysoiminen pois ja mene nussimaan jotain kireää luokkatoveriasi kunnolla.

Siitä se syksy lähtee käyntiin.

No niin, no niin. Joo, kyllä täältä tulee vain hienoja ohjeita. :)

Niin tuota noin, vaikka tämä tekstisi todennäköisesti on hieman humalatilassa kirjoitettu, niin en minä nyt sentään lähde kenenkään laukkuja viskomaan sun muuta. Vähän edes herrasmiestä minussa on. Mutta joo kyllähän tuo alkaa vähän ärsyttämään välillä, mutta toisaalta kyllä minä siitä jollain kierolla tavalla tykkäänkin. Tietää ainakin, ettei ihan ole jäännyt huomioimatta. Tiedä sitten onko se huomio hyvää vai huonoa.

Nyt olen kyllä siinä tilanteessa, etten lähde ketään ehdoin tahdoin painostamaan. Tulkoot itse puhumaan/tekemään mitä lystää, jos haluaa. Minä olen yhdelle aloitteen tehnyt ja en tässä ihan lähiaikoina toista ajatellut. Mutta avoin olen ainakin keskustelemaan, jos joku haluaa jotain.

Joo, ilmeisesti täälläpäin se on syksykiima, eikä kevät. :)
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Toinen jopa kertoi elatusapuja koskevassa oikeudenkäynnissä, ettei häntä kiinnosta "vittuakaan" nähdä (tuolloin alle 1-vuotiasta) lastaan, pokkana myös lateli tulojensa "todistettavasti" alentuneen merkittävästi (nimellisesti n. 10t€/v, todellisuudessa voi lisätä ainakin 110t€).

Hyi helvetti mikä limanuljaska, siis oikea paskahousu. Joutuuko kymppitonnin vuosituloilla maksamaan elatusmaksuja ollenkaan? Eli yhteiskunta maksaa äidille tuollaisen kusipään sijaan. Sylettää.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hyi helvetti mikä limanuljaska, siis oikea paskahousu. Joutuuko kymppitonnin vuosituloilla maksamaan elatusmaksuja ollenkaan? Eli yhteiskunta maksaa äidille tuollaisen kusipään sijaan. Sylettää.

Niin...kumpi tässä tilanteessa on se pahempi asia...että maksaa liian pientä elatusmaksua vai ettei halua nähdä lastaan? Hieman nyt valoja päälle. Rahako määrittelee ainoastaan sen mikä lapselle on parasta?
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Tämä voisi kuulua jopa tuonne Pitäiskö itkeä vai nauraa? -ketjuun, mutta kirjoitetaan silti tänne "oikeaan" ketjuun.

Nimittäin eilen illalla olin intoa täynnä kuin ilmapallo. Yhtä kaikin puolin mukiinmenevää naista olin ehtinyt nähdä jo kaksi (tosin lyhyehköä) kertaa ja illalla olisi sitten ensimmäiset "kunnon" treffit. Noh, saavuin sovittuun aikaan sovittuun paikkaan, mutta seuralaistani ei vielä näkynyt missään. Koitin soittaa tälle, mutta ensimmäiset pari-kolme puhelua luuri tuuttasi varattua. Lopulta puhelin alkoi hälyttää (siis ei ollut enää varattu), mutta toisessa päässä ei vastattu ensimmäisellä kerralla. Eikä toisella, eikä vielä kolmannellakaan. Laiton typykälle viestiä, että mikä kestää. Lopulta tämä suostui vastaamaan yhteen puheluun ja selitti erittäin epävarmalla äänellä jotain tyyliin "sori hei oikeesti, mä unohdin ihan kokonaan että meidän piti tavata, oon nyt kaupassa...". Kun kysyin, että kauan kestää, niin tuskin koskaan olen kuullut yhtä epävarmasti annettua arviota "ehkä joku puoli tuntia". Neidille ei myöskään käynyt mitenkään se, että meinisin tätä vastaan.

Vähän aikaa odottelin kuppilassa, kunnes jossain vaiheessa päätin lähteä kävelemään vastaan. Kun naikkonen ei taaskaan suostunut vastaamaan puheluihini, menin istumaan erääseen läheiseen pubiin, jossa olimme jo kerran tavaneet, ja ilmoitin viestillä olinpaikkani. Tuolla ehdin sitten istua puolisen tuntia, mutta kun kertaakaan ei puheluihini vastattu, lähdin suutuspäissäni puolijuoksua kotiinpäin.

Muutaman tunnin kotona pämpättyäni tämä neitokainen laittaa sitten "pahoittelevia" viestejä mulle, joissa hän mainitsi "olenvansa yhden Mikon (nimi muutettu) kyydissä" ja toisessa viestissä mainitsi sen kuuluisan fraasin "sori, mutta et ehkä oo ihan mun tyyppiä". Näin tyyllikkäästi hoidetun "eron" olisi vielä voinut joissain ääritapauksissa katsoa vielä läpi sormien, mutta hetki sitten sain kyseiseltä naikkoselta viestin, jossa tämä kyseli, että voisinko myydä läppärini tälle. Olimme tosin aiheesta jo hieman puhuneet, mutta voi herranjumala, miten mimmi ajoitti tuon kyselynsä. Aika suoraan teki selväksi, että meikäläisen palvelut kelpaavat, mutta seura ei.

Ei mulla muuta.

Hetken se vituttaa mutta kohta se helpottaa. Kusipää-ämmiä riittää vielä, usko pois. Eihän siinä auta muuta kuin leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä, kyllä se tästä vielä vituiks menee! ;)
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
K-A-L-I: nyt käytän fraasia minäkin, mutta eipä siis ollut mokoma pikkupimpsa sinun arvoisesi! Sosiaalisesti rajoittuneet naisihmiset toimivat juuri noin, usko wanhan ja kerran samantyyppisen jutun kokeneen sanaa. Nyt olet vain iloinen ettei homma ehtinyt tuon pitemmälle, hän ei koskaan siis välittänyt sinusta hevonpaskaa. Ja juuri siksi on hyvä että pääsit hänestä eroon noinkin nopeasti, tämä kääntyy nopeasti hyväksi, usko pois.. tiedän mistä puhun

Jakaakseni oman kokemukseni: minulle tehtiin myös viisi vuotta sitten samantyyppinen ohari, sillä erolla että olimme tosin ehtineet jo tavata useamman kuin kaksi kertaa. Pari päivää tämän oharin jälkeen hän pyysi minua muuttoavuksi(!!) "koska ei tuntenut Porista oikein muitakaan miehiä", kuten ei toki tuntenutkaan. Oli siis muuttamassa Tampereella opiskelupaikan ja (TADAA!) uuden poikaystävänsä perässä..
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin tyyllikkäästi hoidetun "eron" olisi vielä voinut joissain ääritapauksissa katsoa vielä läpi sormien, mutta hetki sitten sain kyseiseltä naikkoselta viestin, jossa tämä kyseli, että voisinko myydä läppärini tälle. Olimme tosin aiheesta jo hieman puhuneet, mutta voi herranjumala, miten mimmi ajoitti tuon kyselynsä. Aika suoraan teki selväksi, että meikäläisen palvelut kelpaavat, mutta seura ei.

Ei mulla muuta.

Vaikka tämä läppäri-case tässä tilanteessa onkin melko pieni murhe, synnytti se päässäni pienen ajatusleikin tämän tyyppisten naisten sielunelämästä.

Hauskaahan tässä nimittäin on se, että jos et läppäriä kyseiselle emännälle enää myykään tämän vittumaisen käytöksen vuoksi, olet "lapsellinen ja katkera eikä pää kestänyt rukkasien saamista". Näin siis luultavasti hänen mielestään, vaikka vitunko väliä sillä loppupeleissä on mitä mieltä ko. nainen enää tuossa kohtaa. Tosin jos nöyrtyy ja myy läppärin mukisematta kuten on ollut puhe, antaa pompottaa itseään miten huvittaa ja tietyllä tapaa hyväksyy paskan kohtelun ilman vastalauseita. Ainakin itseä jäisi vituttamaan oma munattomuus jälkikäteen.

Tietysti jos haluaa vittuilla naiselle takaisin, niin nyt sovit naisen kanssa tapaamisen johonkin missä varsinainen kauppa läppäristä tapahtuu ja luonnollisesti unohdat saapua paikalle.. olet sitten vaikka kaupassa tms ja pääsetkin paikalle vasta puolen tunnin päästä. Puolen tunnin päästä olet tietenkin tullut siihen päätökseen, että pidätkin läppärin itse. Kusipäistä, lapsellista, ja naisen toiminnan tasolle alentumista, mutta ehkä jotkut tosiaan ansaitsevat sen.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tietysti jos haluaa vittuilla naiselle takaisin, niin nyt sovit naisen kanssa tapaamisen johonkin missä varsinainen kauppa läppäristä tapahtuu ja luonnollisesti unohdat saapua paikalle.. olet sitten vaikka kaupassa tms ja pääsetkin paikalle vasta puolen tunnin päästä. Puolen tunnin päästä olet tietenkin tullut siihen päätökseen, että pidätkin läppärin itse. Kusipäistä, lapsellista, ja naisen toiminnan tasolle alentumista, mutta ehkä jotkut tosiaan ansaitsevat sen.
Pientähän tuollainen olisi, eikä edes mikään ylilyönti. Ihan sopiva haistattelu joka ei vahingoita ketään, mutta voisi tulla kyseiselle naiselle myös tarpeeseen.

Tosin en usko että tuo K-A-L-I:n nainen täysin tahallaan hoiti homman tuolla tavalla. Syy oli varmaan kantin puutteessa ja naisen yleisessä häilyvyydessä tms. Jotkut eivät pysty sanomaan epämiellyttäviä asioita aikanaan eivätkä varsinkaan naamatusten, jolloin tuleekin helposti loukanneeksi toista paljon ikävämmällä tavalla. Läppärin perään kyseleminen onkin jo hölmömpi juttu. Jos naisella olisi edes vähän tunneälyä, niin ymmärtäisi olla kyselemättä. Noin arrogantti ele sopii jo tulla palkituksi esimerkiksi Spiitin ehdottamalla tavalla.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Eikös tässä K-A-L-I:n tapauksessa vahinko paikkaannu parhaiten siten että myy läppärin naiselle härskiin ylihintaan? Akat kun eivät noiden laitteiden hintatasoista ymmärrä pätkääkään, niin laitappa vähän autokauppiaslisää siihen aparaatin hintaan ja otat hyvityksen valuuttana.
 

12961

Jäsen
En kyllä osaa yhtään arvostaa tuontyyppistäkään käytöstä. Mutta kuvaavaa tällä ajalle... Oma 'hyvinvointi' ajaa kaiken muun ohi.

Siksi kirjoitinkin, että päin helvettiä mennään siinä vaiheessa, kun toiminnan tarkoitus on pelkkä vittuilun maksimointi.

Lapset olivat erojen aikoihin vielä niin nuoria, ettei isille ollut muodostunut juuri minkäänlaista sidettä heihin, alle 1-vuotiaita kumpikin. Ei silti, melkoista toimintaa sitä on vierestä seurattu, enkä todellakaan halua puolustella sitä.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin...kumpi tässä tilanteessa on se pahempi asia...että maksaa liian pientä elatusmaksua vai ettei halua nähdä lastaan? Hieman nyt valoja päälle. Rahako määrittelee ainoastaan sen mikä lapselle on parasta?

Eihän miestä voi pakottaa tapaamaan lasta, jos hän ei itse halua! Ehkä parempikin niin...
Mutta joku joutuu elättämään hänen lapsensa joka tapauksessa.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Eihän miestä voi pakottaa tapaamaan lasta, jos hän ei itse halua! Ehkä parempikin niin...
Mutta joku joutuu elättämään hänen lapsensa joka tapauksessa.

On parempi niin. Itse olen ollut lapsenosassa tapuksessa jossa ei ollut halua eikä osaamista vaan hommat pyöri velvollisuudentunnosta, niin se vasta vaikeata oli. Paras olisi ollut vain sanoa, että ei tästä mitään tule ja lyödä kättä päälle. Sukulaistytön sulhanenkin lähti menemään lapsen tultua ja miestä ei lapsi kiinnostanut enään. Siinä tapauksessa sukulaisella oli puhtaampi pöytä uuden miehen saamiseksi (ei sitä yhtä jätkää pyörinyt nurkissa eikä tarvinnut tapaamisia sovitella). Ne menivät naimisiin ja uusi mies adoptoi lapsen itselleen. Lapsen isä pääsi ns. pälkähästä kun elatusmaksuja ei tavinnut enään maksaa, mutta olihan adoptio parasta lapselle. Lapsi oli n. puolivuotias kun uusi mies tuli ja tottakai lapsi kasvoi pitämään tätä uutta miestä isänään.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Eikös tässä K-A-L-I:n tapauksessa vahinko paikkaannu parhaiten siten että myy läppärin naiselle härskiin ylihintaan? Akat kun eivät noiden laitteiden hintatasoista ymmärrä pätkääkään, niin laitappa vähän autokauppiaslisää siihen aparaatin hintaan ja otat hyvityksen valuuttana.
Eivät varmaankaan ymmärrä.

Mun mielestäni K-A-L-I tekee fiksuiten kun pitää radiohiljaisuuden koko eukkoon.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Siksi kirjoitinkin, että päin helvettiä mennään siinä vaiheessa, kun toiminnan tarkoitus on pelkkä vittuilun maksimointi.

Lapset olivat erojen aikoihin vielä niin nuoria, ettei isille ollut muodostunut juuri minkäänlaista sidettä heihin, alle 1-vuotiaita kumpikin. Ei silti, melkoista toimintaa sitä on vierestä seurattu, enkä todellakaan halua puolustella sitä.
Tarkoitit varmaan, että lapsille ei ollut muodostunut sidettä isäänsä. Miten isä ei muka vajaassa vuodessa saa muodostettua sidettä omaan lapseensa? Varsinaisia paskiaisia. Tällaiset tyypit voisi kuohia, jotta lisää hylättäviä lapsia ei enää tulisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös