Vittu että on rasittavan kuuloista naista liikkeellä teilläpäin.
Varsinkin kun jutuistasi päätellen nuo "kiusoittelut" eivät kovin pitkälle ole toistaiseksi johtaneet ts. pesän päälle tai edes kovin lähelle ei ole ollut asiaa, luulisi että alkaa hiljalleen vituttamaan tuollainen silmille hyppiminen ja suoranainen väkivalta ja kiusanteko.
Seuraavan kerran kun joku heittää penaalisi lattialle tai antaa biljardikepillä poikittaista niskaan, niin samaan malliin takaisin vaan! Kosta ja heitä käsilaukku koulun katolle tai aja tyttöä seinälle, eiköhän ne siitä opi. Ainakin jos ei pillua ole luvassa, on noista rottailuista syytä antaa kuittaus välittömästi ettei jää alakynteen.
Muutenkin, ennen kuin päänuppisi ja kassisi räjähtää, jätä edes hetkeksi näiden asioiden vatvominen sekä havainnoimiesi ja kokemiesi vihjailujen ja ennusmerkkien analysoiminen pois ja mene nussimaan jotain kireää luokkatoveriasi kunnolla.
Siitä se syksy lähtee käyntiin.
No niin, no niin. Joo, kyllä täältä tulee vain hienoja ohjeita. :)
Niin tuota noin, vaikka tämä tekstisi todennäköisesti on hieman humalatilassa kirjoitettu, niin en minä nyt sentään lähde kenenkään laukkuja viskomaan sun muuta. Vähän edes herrasmiestä minussa on. Mutta joo kyllähän tuo alkaa vähän ärsyttämään välillä, mutta toisaalta kyllä minä siitä jollain kierolla tavalla tykkäänkin. Tietää ainakin, ettei ihan ole jäännyt huomioimatta. Tiedä sitten onko se huomio hyvää vai huonoa.
Nyt olen kyllä siinä tilanteessa, etten lähde ketään ehdoin tahdoin painostamaan. Tulkoot itse puhumaan/tekemään mitä lystää, jos haluaa. Minä olen yhdelle aloitteen tehnyt ja en tässä ihan lähiaikoina toista ajatellut. Mutta avoin olen ainakin keskustelemaan, jos joku haluaa jotain.
Joo, ilmeisesti täälläpäin se on syksykiima, eikä kevät. :)