Naisasiat

  • 7 520 784
  • 26 580

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Itse olen aina silloin tällöin tavannut tai jopa tapaillutkin jotain naista, mutta en ole vielä koskaan seurustellut. Kynnys on toki suurempi, koska sellaisessa tilanteessa joutuisin antamaan todennäköisesti enemmän kuin nainen. Minua on nimittäin vain yksi, mutta naisia on vaikka kuinka paljon.
Jokaista naistakin on vain yksi. Ilmankos et ole päässyt seurustelemaan, kun nykyaikana feminismin pilaamat ämmät tuppaavat luulemaan olevansa yksilöitä, eivätkä tajua olevansa karjaa josta mies saa valita.

Kyllä muuten kutkuttelisi paljon kysäistä, että oletkos saanut ikinä pillua? Siis sellaiselta naiselta, jolle ei ole tarvinnut maksaa.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Hmm. Mielenkiintoinen kysymys tässä ketjussa. Ehkä olen - ehkä en.

että oletkos saanut ikinä pillua?

Tähän on minua viisaammat joskus todenneet, että tervekätinen ja riittävän mielikuvituksen omaava mies ei sitä pillua/hukkaviivaa/nahkaviirua/pimperoa vältämättä tarvitse. Ja jos on riittävän notkea, niin voi tehdä "ronjeremyt". Omin käsin onneen tjsp...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Moni ei ymmärrä, mitä seurusteleminen tarkoittaa. Eivät tapailu tai kevytsuhteet ole seurustelua. Seurustelu on sitä, että virallisesti julkistaa esimerkiksi vanhemmilleen seurustelevansa. Eikä se ole yleensä niin, että elämän aikana monen kanssa seurustellaan.

Kaipa meillä on sitten erilainen käsitys siitä mitä seurustelu tarkoittaa. Minä nyt olen sitä mieltä, että ne minun seurusteluni eivät kuulu vanhemmilleni tippaakaan. Jossain vaiheessa, ehkäpä sivulausessa voin mainita, että tässä muuten seurustelen mutta mieleeni ei tule tehdä siitä mitään seremoniaa jossa virallisesti julkistetaan asia. Ei minuakaan kiinnosta vanhempieni elämä tässä suhteessa tippaakaan, joten katson ettei heidänkään tarvitse tietää kuin se minimaalinen omasta elämästäni.

vlad.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kaipa meillä on sitten erilainen käsitys siitä mitä seurustelu tarkoittaa. ...mieleeni ei tule tehdä siitä mitään seremoniaa jossa virallisesti julkistetaan asia.
Ei meillä tavallisilla ihmisillä tulekaan sellainen mieleen. Baijerilaisilla prinsseillä asia on eri.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Minä nyt olen sitä mieltä, että ne minun seurusteluni eivät kuulu vanhemmilleni tippaakaan. Jossain vaiheessa, ehkäpä sivulausessa voin mainita, että tässä muuten seurustelen mutta mieleeni ei tule tehdä siitä mitään seremoniaa jossa virallisesti julkistetaan asia. Ei minuakaan kiinnosta vanhempieni elämä tässä suhteessa tippaakaan, joten katson ettei heidänkään tarvitse tietää kuin se minimaalinen omasta elämästäni.

Naisille tämä asia tuntuu merkitsevän enemmän kuin miehille. Jos nainen kertoo, että haluaisi sinun tapaavan äitinsä / isänsä, niin kyllä se viestii, että nainen ottaa sinut "vakavasti". Kavereille ja jopa sisaruksillekin naiset voivat näyttää melkein kenet tahansa, mutta omille vanhemmilleen ei kaiken maailman kesäkolleista kerrota.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Itse olen aina silloin tällöin tavannut tai jopa tapaillutkin jotain naista, mutta en ole vielä koskaan seurustellut.
Taisi olla ensimmäinen kerta, kun puhuit itsestäsi ensimmäisessä persoonassa. Hassua se olisikin, jos scholl seurustelisi jonkun toisen virtuaalihahmon kanssa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Naisille tämä asia tuntuu merkitsevän enemmän kuin miehille. Jos nainen kertoo, että haluaisi sinun tapaavan äitinsä / isänsä, niin kyllä se viestii, että nainen ottaa sinut "vakavasti". Kavereille ja jopa sisaruksillekin naiset voivat näyttää melkein kenet tahansa, mutta omille vanhemmilleen ei kaiken maailman kesäkolleista kerrota.

Paitsi jos kaveriporukassa on potentiaalisia miesehdokkaita tai nainen muuten vain tykkää huomiosta ja sinkun esittämisestä. Tällöin on helppoa esitellä vanhemmat, mutta kaverit taas on no-no.

On käynyt siis toisinkin päin.
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Kävin treffeillä ja meni hyvin. Työpaikalla tavattiin ja nyt reilu kuukausi tunnettu, nyt käytiin ensimmäistä kertaa ulkona vähän paremmin tutustumassa toisiimme. Tulevalle viikolla sovittiin, että jotain tehdään yhdessä kun ei nyt töissäkään nähdä vähään aikaan ja mä nyt haluan niin paljon olla tuon naisen kanssa, kerrankin semmonen nainen jonka pelkkä näkeminen ja läsnäolo saa mut onnelliseksi. Haluaisin nyt ajaa nämä tutustumisvaiheet mahollisimman nopeesti alta pois, mutta pitää nyt malttaa kuitenkin. Hiljaa hyvä tulee...

Heikkik viestiin sen verra, että deittini on jo kertonut meikäläisestä kavereilleen, äitilleen ja joku työkaverikin tietää tästä. Tuntuu siltä et hän olisi tässä jutussa nyt aika hyvin mukana.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Yleensä nämä tapahtui kaverille -jutut ovat oikeasti omakohtaisia, mutta tällä kertaa näin ei ole. Asiaan...

...En oikein edes tiedä miksi tänne kirjoittelin. Tässä on vaan tullut aika sekava olo itsellekin, kun pitäisi pystyä sekä Masaa että tyttöä neuvomaan. Molemmat kun kääntyvät minun puoleen. En tiedä saatana...

Kaverisi tilanteeseen en ala mitään sanomaan, mutta sulle voin antaa rautaisen vinkin (valitettavasti kokemukseen perustuen)! Pysyttele tuosta mahdollisimman kaukana! Älä ala neuvomaan tai sekaannu koko juttuun, koska mahdollisuus sille, että sinä itse vaan saat nenillesi - ulkopuolisena - on varsin suuri. Jos nyt välttämättä haluat jotenkin olla tilanteessa osallisena, niin sitten siten, että toimit korvana eli kuuntelijana, mutta vain toiselle osapuolelle.

Minä tosiaan tein tämän virheen joitakin vuosia sitten, eli läheisin ystäväni ja silloinen kolleegani, jonka myös mielsin jollain tasolla ihan ystäväksi, ainakin hyväksi työkaveriksi, rakastuivat ja päätyivät aina avoliittoon asti. Alkuun ei ongelmia ollut (ei ollut vastaavia pettämisjuttuja tms taustalla, mutta sitten kun heillä parisuhde alkoi mennä väärille urille, kumpikin pyrkivät vetämään minua mukaan 'sovittelijaksi ja viestinviejäksi'. Tyhmyyksissäni tähän suostuinkin aluksi, vain todetakseni, ettei sanonta 'don't shoot the messenger' aivan tyhjästä ole syntynyt. Nyt on taas välit ystävääni kunnossa, mutta kyllä se aluksi horjutti mun ja ystävänikin kaveruutta. Ja koko aikana mulla ei ollut muuta kuin vilpitön pyrkimys auttaa kahta ystäväkseni kokenutta ihmistä, jotka olivat ilmeisen hukassa parisuhteensa kanssa. Silloin vitutti koko rahan edestä, mutta läksyni opin!
 

tutzba

Jäsen
Pysyttele tuosta mahdollisimman kaukana!

Yritin pysytellä mutta eihän siinä mennyt kuin kaksi päivää, niin tämä kauniimpi osapuoli alkoi lähetellä viestiä ja kertoa kuinka ei ole ollut yhteydessä Masaan ja on niin ylpeä siitä. En vastannut mitään, mutta puoli tuntia tuosta ensimmäisestä viestistä saan toisen viestin, jossa tyttö kertoo Masan soittaneen hänelle. Samalla hän kysyi olenko jutellut Masan kanssa. No olinhan minä ja kerroin tämän hänelle. Siihen tuli joku viesti johon en vastannut. Olin jo mennyt nukkumaan kun puhelin seuraavan kerran piippaa. Pyyteli kovasti anteeksi kun on sotkenut minut tähän ja kun minua varmasti ärsyttää niin kovasti hänen asiansa.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Yritin pysytellä mutta eihän siinä mennyt kuin kaksi päivää, niin tämä kauniimpi osapuoli alkoi lähetellä viestiä ja kertoa kuinka ei ole ollut yhteydessä Masaan ja on niin ylpeä siitä...

Mä sanoisin suoraan (kummallekin), että hoitakaa itse omat sotkunne ja et halua niihin olla millään tavoin osallisena. Mutta minä olenkin jo vanha ja kyyninen...

Oikeasti homma voi mennä likaiseksi siinä vaiheessa jos/kun tämä kaverisi future-ex (nykyinen tyttökaveri) saa asiasta vihiä ja kuulee, että olet ollut asiaan 'osallisena'. Siitä sotkusta et puhtain käsin selviä, vaan sut vedetään väistämättä mukaan! Mutta en mä tästä enempää länkytä, kyllä sä itse tiedät, mikä on parasta. Ja jos et tiedä nyt, tiedät sitten myöhemmin, heh.
 
Viimeksi muokattu:

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Itse en ole kyllä tähän ikään vielä kuullut sellaisesta jätkästä, joka olisi pillua saanut ilmaiseksi. Onko sellainen edes mahdollista?

Wham, Bang, Thank You Ma'am... kyllähän se mahdollista on... Joka tapauksessa mikään ei ole kalliimpaa kuin papin siunaama seksi, ellei Kirjoittelija sitten juuri tätä ajanut takaa..?
 

scholl

Jäsen
Jokaista naistakin on vain yksi. Ilmankos et ole päässyt seurustelemaan, kun nykyaikana feminismin pilaamat ämmät tuppaavat luulemaan olevansa yksilöitä, eivätkä tajua olevansa karjaa josta mies saa valita.

Ei pidä paikkansa. Naiset ovat nimenomaan kollektiivista porukkaa kuten japanilaiset. Sitähän on ihan tutkittukin. Juoruavat keskenään etc. ja liikkuvat ruman johtajan kanssa. Usein ei ole siis mitään eroa kenestä niistä on kysymys. Mutta se ei ole se pointti tässä kuitenkaan, vaan se, että heiltä puuttuu useimmiten lahjakkuus, kunnianhimo, kilpailuhenkisyys ja ovat tyytyväisiä aika vähään. Niinpä mitä vanhemmaksi sitä elää, huomaa olevansa ihan eri tasolla kuin ne naiset, joita tapaa ja naiset eivät ole niin mielenkiintoisia. Ja mitä tulee seksiin niin ei se mene niin, että olisin jotain saanut, vaan päinvastoin ilo on naisen puolella. Sen takia rajoitankin sitä kanssakäymistä, koska ei minun tehtäväni ole olla mikään naisten viihdyttävä. Todella loukkaavaa väittää siis, että minä olisin saanut, vaan kyllä se on nainen jäänyt aina noissa voitolle, jos olen suostunut. Samaahan olen huorillekin sanonut, jos ovat yrittäneet tulla mulle juttelemaan monissa maissa kaduilla, että jos kerran haluat seksiä kanssani niin miksi minun pitäisi siitä maksaa. Perverssi ajatus.

Mulla on aika hyvä kyky analysoida ihmisiä. Katson nopeasti ulkonäön, luonteen, vaatteet värien, merkkien ja kontrastin suhteen sekä tietysti kaikki muu mikä liittyy asiaan ja yleensä menetän kiinnostukseni noin 3 sekunnissa. On erittäin harvinaista, että joku on todella huippukiinnostava ja silloinkin saattaa olla joku no no -tekijä kuten kerran yksi mimmi oli nopeasti ajateltuna erittäin ok, mutta ei ollut oikea tausta, joten en jaksanut ajatella asiaa enempää.

Teoriassahan se voisi olla ihan jees tutustua enemmän uusiinkin ihmisiin, mutta olen jossain määrin pettynyt yleiseen laatuun. Niinpä pitää olla selektiivinen ja pessimisti.

Toki poikkeuksia on, mutta kirjoitan nyt yleistettävyyden takia siitä, miten naistilanne on keskimäärin esimerkiksi Helsingissä. Suurin osa, joka lähestyy, on ihan nollaporukkaa ja yrittävät kaiken lisäksi hyväksikäyttää. Aika harvoin käy niin, että Suomessa ei ole mitään taka-ajatuksia. Suomalaiset on epärehellistä kansaa.
 

scholl

Jäsen
Kaipa meillä on sitten erilainen käsitys siitä mitä seurustelu tarkoittaa. Minä nyt olen sitä mieltä, että ne minun seurusteluni eivät kuulu vanhemmilleni tippaakaan.

No sitten joku muu ulkopuolinen. Kyllä itse ainakin julkistaisin tilanteen siinä vaiheessa, jos seurustelu on virallista. Sen sijaan tapailu ei tarvitse olla edes romanttista eli vaikka jos joku sattuisikin näkemään niin ei tiedä onko joku kaveritapaaminen vai onko siinä jotain, jos ei repostele kuitenkaan yksityiselämällään. Eriasia sitten kun julkistaa suhteensa.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Mulla on aika hyvä kyky analysoida ihmisiä. Katson nopeasti ulkonäön, luonteen, vaatteet värien, merkkien ja kontrastin suhteen sekä tietysti kaikki muu mikä liittyy asiaan ja yleensä menetän kiinnostukseni noin 3 sekunnissa.

Luulisi, että moisella katseella, jolla näkee luonteen, näkisi ennemmin vaatteiden alle kuin itse vaatteet. Kerrotko tuosta analysointikyvystäsi hieman tarkemmin, ennen kuin menetät mielenkiintosi tähän aiheeseen?
 

Birchman

Jäsen
^ Vähän samanlainen fiilis täälläkin. Sanotaan näin, että en valita. Vuoden verran ihan täyttä alakulopaskaa takana niin kaikki ihailu otetaan mielellään vastaan.
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Aaaaaaaaaaa! Silleen ihanan hyvin alulla nyt lupaava juttu erään viehättävän naikkosen kanssa, mutta hänelle sattu just nyt lomamatka Prahaan ja on melkeen kaks viikkoo reissus... En nyt malttas odottaa, mutta sen parin viikon jälkeen ollaan lupauduttu toisillemme. Oonmä aika hyvin ihastunut, pitkästä aikaa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ja mitä tulee seksiin niin ei se mene niin, että olisin jotain saanut, vaan päinvastoin ilo on naisen puolella.

Kuulostaa orgasmivaikeuksilta, joita miehillä voivat aiheuttaa mm. mielialalääkkeet ja hermostolliset ongelmat.

Suosittelen visiittiä sukunne perhelääkärin luo, josko asialle olisi jotain tehtävissä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Itse en ole kyllä tähän ikään vielä kuullut sellaisesta jätkästä, joka olisi pillua saanut ilmaiseksi. Onko sellainen edes mahdollista?
En nyt tarkoittanut mitään muita kustannuksia, vaan ennen aktia omistajaa vaihtavaa käteistä. Katso tietosanakirjasta "prostituutio".
 

Viljuri

Jäsen
Kyllähän esimerkiksi evoluutiobiologian (sosiaalibiologian?) viesti siitä, että mitä mies joutuu tekemään saadakseen naista, on karua kertomaa. Moni tyytykin menemään vain kukasta kukkaan, kustannuksista välittämättä.

En valita, mutta koska naisten älyllinen jakauma sijoittuu paljon tasaisemmin kuin miesten, ja jos sattuu miessukupuolen edustajana olemaan jakauman kummassa tahansa päässä, niin homma muodostuu turhan vaikeaksi. Tai ainakin käytännössä kuivaksi ja teoriassa yksipuoliseksi.

Schollilla on poittinsa, yllättävää kyllä. ;-)
 
En nyt tarkoittanut mitään muita kustannuksia, vaan ennen aktia omistajaa vaihtavaa käteistä. Katso tietosanakirjasta "prostituutio".

Onko siis niin, että jos maksaa iloisessa talossa Visalla, se ei ole huorissakäyntiä?

Onko prostituution määritelmän kannalta muuten merkitystä sillä, kuinka pitkä aika rahanvaihdon ja aktin välillä on?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös