Naisasiat

  • 7 520 198
  • 26 580

Morgoth

Jäsen
Olen tehnyt listat kaikista hankinnoista mitä pitää hankkia että olohuoneesta tulee naisen vaatimusten näköinen (eli siis lähinnä värinen).

Siis mikä se sun rooli tuossa projektissa on? Olla se käytännön toteuttaja ja maksaa se kaikki lysti tietysti?

Sulle on annettu ymmärtää että muka päätät jostakin, mutta käytännössä vain toteutat sen mitä nainen haluaa.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
'Siis mikä se sun rooli tuossa projektissa on? Olla se käytännön toteuttaja ja maksaa se kaikki lysti tietysti?
Tottakai. Niinhän se homma toimii. Parempi antaa naisen valita värit ja muut. Tulee hienompi ja onpahan sitten taas harmoniaa pitkäksi aikaa. Mielelläni mä noita seiniä ja muita duunailen kuntoon.

'Sulle on annettu ymmärtää että muka päätät jostakin, mutta käytännössä vain toteutat sen mitä nainen haluaa.

Hmm. Outo kommentti.
Mä annan budjetin ja valvon sen toteutumista. Käytännössä siis en suostu maksamaan mitään yli kolmen tonnin sohvia, vaan jos tiukaksi menee niin ajan paikallisen Maskun pihaan ja lyön tonnin kouraan ja sanon että hae sohva saatana.
Mä siis päätän paljonko rahaa menee.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Täytyypä taas kysellä.

Elikkä nyt olen aika pitkäänkin katsellut yhtä naikkosta, joka käy baareissa joka perjantai ja lauantai, eli vaikeuksia ei ole nähdä tätä henkilöä.

Hän on todella sosiaalinen ja puhelias, tietyllä tapaa myös aika hölmö. Ei mikään juorukello, mutta jollain tapaa vähän yli-innostunut. Eikä aina niin vähääkään. Kavereita ja muita tuttuja on vaikka lampaat söis. Varmasti juuri tuon puheliaisuuden takia. Hän on baareissa aina kaveripiireissä, mutta sitten muut kaverit löytävät usein miesseuraa tai ainakin miespuolisen keskustelukumppanin. Tämä naikkonen sitten jää vähän ulkopuoliseksi ja etsii jotain juttuseuraa yksinään baareista.

Tapasin hänet 6 vuotta sitten rippileirillä, eikä sen jälkeen ole puhuttu mitään, eikä oikein nähtykkään. Nyt sitten yhtäkkiä, kun tein baarista lähtöä, niin hän moikkasi ja muisti vielä nimenkin. Kyseli kuulumisia, jne. Oli nähdäkseni ihan innoissaan siitä, että näki meikäläisen. Tietysti yli-innokas vähän kaikkea kohtaan.

Hän on kuitenkin harvinaisen nätti, siis oikein yllättää, miten nätti hän voi olla. Mutta juuri koskaan ei hänellä miesseuraa ole, ehkä joku jossain kyselee tupakille, mutta se on aina tuollaista "tuletko seuraksi"-juttua. Juttua lentää ja maisemat vaihtuu. Syy siihen, että kukaan ei oikein vakavissaan mitään yritä, on varmaan hänen tietynlainen lapsellisuus. Tai ainakin sellaiselta tuntuu.

Itselleni hän moikkaili usein ja uskaltauduin jopa juttelemaan hänen kanssaan baari-illan jälkeen. Todella innostunutta juttua lensi, hyvä kun suunvuoroa sai. Muutama minuutti ehdittiin turista, niin hänen piti lähteä. Nyt sitten viime viikonloppuna tartuin härkää sarvista ja menin baaritiskille hänen viereensä. Kysyin, olisiko hänellä hetki aikaa valomerkin jälkeen. Tarjosin vielä juomankin hänelle, ja hän sitten vuolaasti sitä kiitteli. Kerroin, että pidän hänestä ja että hän on todella kaunis. Hän ei vissiin ihan ymmärtänyt, mistä puhuin, hieman näytti siltä. "Tosi kiva tietää silleen"-tyylisiä vastauksia tuli, mutta oli sen oloinen, ettei ihan tajunnut pointtia. Vaikutti kuitenkin siltä, että keksi päästään juttuja, ettei olisi tarvinnut mennä pidemmälle. Mutta toisaalta kyseli myös asioita siihen tyyliin, että olisi ollut kiinnostunut. Mistä näitä tietää. Hän sanoi soittavansa sunnuntaina, mutta soittoa ei kuulunut. Sanoi enirosta etsivän numeroni.

Tiedän kyllä hänen numeron ja missä hän asuu, mutta jokin mättää. Voi olla, että häntä jännittääkin, selvinpäin hän ei niin puhelias ole kuin pikkuhuppelissa. Ehkä ei sitten vain uskaltanut täysin selvinpäin.

Voisikohan tuo olla jotain jännittämistä? Olen myös punninnut sitä, että olisiko hän itselleni sopiva kumppani. Tietyllä tapaa kyllä, mutta tietyllä tapaa ei. Puhelias voi olla, kunhan ei mikään juorukello. Sellainen hän ei ole. Ja jos tuo yli-innokkuus on tuota humaltumisen oireita, niin ihan hyvä sekin, ettei selvinpäin ole. Paremmalla tutustumisella voisi tuokin selvitä, ja sitä tässä yritetäänkin.

Tässä nyt on ollut parikin tapausta, joissa olen kysellyt neuvoja tässä ketjussa. Aiempaa tapausta en ole nähnyt baareissa vähään aikaan, eli eipä ole juttu edennyt. Tämäkin tapaus on hyvinkin helposti ratkaistavissa, mutta yleensä kun tänne kirjoittelee, niin juttu yleensä aukeaa helpommin. Monta uutta asiaakin tullut huomattua, kun tätä viestiä on kirjoittanut. Saa kuitenkin kokeneemmat neuvoa.
 
Suosikkijoukkue
NY Jets, Knicks, Yankees, Islanders, Chelsea & TPS
Sitä en tiedä puhuuko täällä sen kokeneempi mies, mutta jos tää on baarissa luvannu soittaa niin voisko tossa olla ihan vaan sellanen sauma, että on kuitenki sen verran kännissä ollu vielä, ettei oo muistanu ko. lupausta enää seuraavana aamuna?
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
HIFK: Itse todennäköisesti soittaisin hänelle selvinpäin. Pyydä vaikka kahville, miksei vaikka krapulapitsallekkin, jos sunnuntaina soittelet. ota selvää, kiinnostaako seurasi myös selvin päin. Parien treffien jälkeen sinulle todennäköisesti selviää, että onko tyttö "lapsellinen" vai jotain aivan muuta. Olet siinä reilut parikymmentä, niin minäkin. Tässä iässä sekä tytöt että pojat ovat lapsellisen oloisia humalassa, joten älä tuon seikan ainakaan anna kaataa mahdollista kaatoa!
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Täytyypä taas kysellä...

Minä kun en noista naisten aivoituksista aina tiedä, mutta olisiko nainen ollut sen verran humalassa, kuten yläpuolella sanottiin, ettei muista tällaista lupausta? Tai sitten on tullut sunnuntaimorkkis? Tai sitten kyseessä on todellakin jännittäminen.

Hienoa kumminkin, että lähestyit. Voisit tehdä saman mielestäni selvinpäinkin. Minä tein saman ja enkä ole katunut, vaikka vastaus nyt ei ihan toivottu ollutkaan. Kysymällä ne selviää ja turhaa sitä alkaa tuollaista murehtimaan, sillä ei se maailma tästä mihinkään häviä, jos sieltä selvänä pakit tulisikin. Sen olen itse huomannut.

Oikeastaan kun tarkemmin ajattelee, niin minulla saattaa olla jo toinen tyttö "kiikarissa". Mutta en kyllä hänelle ajatellut mitään serenadeja ihan heti esittää. Tämä tyttö vain on sellainen, että tuntuu, että voisi olla kiinnostunut. Vähän niin kuin sinulla, tai minulla edellisem yrityksen kanssa. Tämä tyttö nimittäin puhuu ja kyselee minulta sellaisia asioita, mitä ei taida muille pojille puhua. Sanoo, että "sulla on uusi paita" ja kyselee miten menee urheilut ja muut harrastukset. Sitten vielä sellaisena pointtina, että kun hän harrastaa tanssia, niin huomasin kun tanssimme tuossa tammikuussa, että hän oli itselleen aika vihainen, kun teki minun kanssani muutaman virheen. Muiden kanssa minusta tanssi aivan tyynesti. Minä lähinnä nauroin sille, mutta en kumminkaan mitenkään pilkallisesti.:)

Hienoa on elämä!
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Itse en ollut kyllä humalassa kovinkaan paljoa. Melkein selvinpäin. Pari olutta otin ja yhden viskipaukun.

Unohdin tosiaan mainita tuossa tohinassa sen, että lähetin hänelle viestiä sunnuntai-iltana ja kysyin yrittikö hän soitella aiemmin päivällä. Puhelimeni kun sammui lähes aina kun siihen joku yritti soittaa. Nyt ostin tänään uuden puhelimen, niin tuota ongelmaa ei ole. Itse siis etsin enirosta hänen numeron ja tällä pienellä paikkakunnalla ei toista saman nimistä ole ja osoitekkin stemmaa.

Mutta. En pistänyt viestin perään, ketä olen, kun oletin, että hän muistaisi tuon jutun. Onhan hän kuitenkin voinut jostain enirosta katsoa, kenen numerosta tuo lähettämäni viesti on tullut, eli virheeni ei välttämättä vaikuta tähän mitenkään.

Tai sitten vain hämmästyi lähettämääni viestiä, kun ei muista lupaneensa soittaa.
 
Suosikkijoukkue
NY Jets, Knicks, Yankees, Islanders, Chelsea & TPS
Kantapäätorjunnan hyökkäyskuviot.

Mutta en kyllä hänelle ajatellut mitään serenadeja ihan heti esittää.

Ite en tue noita hirveen aikasin tapahtuvia serenadeja. Allekirjottaneen pelikirja sanoo alkuhärdellistä, että saavutetaan jonkinlainen pikanen kaverisuhde (tähän ihan vaan mese on kätevä) ja sitä kautta sitte kysästään joku kerta, että haluisitko lähtee ulos joku kerta. Muutamien ekojen treffien tavote on ihan vaan tutustua tyttöön paremmin ja yrittää rauhassa rakennella sellasta perinteistä "Onpas jännää hihihi"-fiilistä. Ylipäätään lähettää sellanen viesti, että mä tykkään susta, mutta ei oo mikään kiire. Serenadeja voi kaivella esiin sitte ku ollaan oltu yhdessä jonkin aikaa (tapauskohtasta) ja on sellanen fiilis, että olis hienoo jos suhde olisi vakavampi. Alkuvaiheen avautumiset kun tuntuvat pelästyttävän tytön aika helposti. Täytyy toki muistaa se kuuluisa momentum silloinkin kun niitä serenadeja virittää.

Hienoa on elämä!

Näin on :)

Muokkaus: Piti muuten kirjottaa noin 2x pitempi romaani, mutta onnistuin tuon "Näin on"-kohtaa kirjottaessa pyyhkimään.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mutta toisaalta kyseli myös asioita siihen tyyliin, että olisi ollut kiinnostunut. Mistä näitä tietää. Hän sanoi soittavansa sunnuntaina, mutta soittoa ei kuulunut. Sanoi enirosta etsivän numeroni.

Jos mimmiä olisi oikeasti kiinnostanut soittaa, miksei hän olisi ottanut numeroasi saman tien?

Kuulostaa lähinnä siltä, että mimmin mielestä oli ihan kivaa, että toimit seurustelu-upseerina hetken ja tarjosit juomankin - ja siksi pyrki olemaan kohtelias kyselemällä jne. - mutta sen suurempaa mielenkiintoa et herättänyt. Etenkin teillä nuorilla miehillä on usein taipumusta luulla peruskohteliaisuutta ja siihen liitettyä pientä flirttiä kiinnostuksen osoitukseksi silloinkin, kun se ei sitä ole.

Jos nyt välttämättä haluat vielä kokeilla hepillä jäätä, tarjoa numeroasi tai pyydä ulos seuraavan kerran kun näette. Jos ei syty, eli lupaa soittaa muttei soita, tai jopa lähtee ulos muttei soita enää sen jälkeen, niin ala suosiolla katsastella muita, joiden kanssa kiinnostus olisi molemminpuoleista.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Mistä näistä ikinä tietää... Mutta vastaapa rehellisesti, kuulostaako tuo mielestäsi tekosyyltä?

Kyllähän tuo tekosyyltä kuulostaa aika vahvasti. Äsken lähetin viestiä, jossa kerroin haluavani tutustua paremmin. Ja pyysin tietenkin ulos.

Mutta tuo tapaus on niin erilainen verrattuna muihin. Siis erilainen persoona, jota on äärimmäisen helppo lähestyä. Tiedä sitten, että miten suhtautuu mahdollisiin parisuhdekuvioihin. Hänellä ei kuitenkaan mitään miesseuraa ole, joten tuntuisi, ettei edes ketään halua.

No, pianhan se nähdään.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos mimmiä olisi oikeasti kiinnostanut soittaa, miksei hän olisi ottanut numeroasi saman tien?
......

Etenkin teillä nuorilla miehillä on usein taipumusta luulla peruskohteliaisuutta ja siihen liitettyä pientä flirttiä kiinnostuksen osoitukseksi silloinkin, kun se ei sitä ole.

Kyllähän se niin on, että jos naista oikein kiinnostaa, niin ne tulee numeroa vonkaamaan, vaikka sitä ei ite antaa haluaiskaan. Jos nainen ei paria kieltäytymistä tajua, niin pyydä itse sitten numeroa naiselta, mutta soittaa siihen ei kannata =)

Mitkäs lasketaan tähän nuori mies kastiin? Itsellä lähempänä 30, kun 20 mutta nuoreks itteni vielä miellän. Kyllähän sen naisesta huomaa lähes heti, että hakeeko ne maksajaa juomille, munaa, baariseuraa vai jotain hiukan enemmän. Siinä kohtaa, kun ne kysyy että haetko mulle siiderin, on parempi jättää nainen oman onnensa nojaan. Voihan siinä pukille päästä, mutta kyllä naiselta täytyy saada ilman sitä 5 euron polttamistakin.

Itsekin oon baarissa monia vuosia nuorempana sillon tällön naisille tarjonnu juomista, mutta aina omasta halusta ja sillon ku sitä ei oo kinuttu. No okei, kerran tarjosin yhdelle, ku se vonkas juomaa. Tarjosin juoman, nuoleskelin sen kanssa illan ja sitten ku piti lähtee yhdes, niin sen mummo oli kotona.
 
Kyllähän sen naisesta huomaa lähes heti, että hakeeko ne maksajaa juomille, munaa, baariseuraa vai jotain hiukan enemmän.

No harva kai sitä baarista suoraan aviopuolisoa ja lastensa isää hakee? Kyllä itse olen yhä kovasti siinä uskossa että nykyinen vaimoni ja lasteni äiti haki about 13 vuotta sitten ennen kaikkea baariseuraa ja munaa.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Mitkäs lasketaan tähän nuori mies kastiin? Itsellä lähempänä 30, kun 20 mutta nuoreks itteni vielä miellän. Kyllähän sen naisesta huomaa lähes heti, että hakeeko ne maksajaa juomille, munaa, baariseuraa vai jotain hiukan enemmän. Siinä kohtaa, kun ne kysyy että haetko mulle siiderin, on parempi jättää nainen oman onnensa nojaan. Voihan siinä pukille päästä, mutta kyllä naiselta täytyy saada ilman sitä 5 euron polttamistakin.

Ite kyllä tarjosin tuon juoman omasta halusta. Ts. nainen oli baaritiskillä nojaamassa ja ajattelin tarjota.

Eipä ole viestiin vastannut, tarkkaa syytä en tiedä, mutta vaikuttaisi, että ei ole sillä tasolla kiinnostunut. Perjantaina varmasti baarissa on, joten ehkä se sitten selviää.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mitkäs lasketaan tähän nuori mies kastiin? Itsellä lähempänä 30, kun 20 mutta nuoreks itteni vielä miellän.

Kaikki kehdosta hautaan, mutta kaikkein eniten nuo parikymppiset, joita nimimerkki HIFK käsittääkseni edustaa ;)

Eipä ole viestiin vastannut, tarkkaa syytä en tiedä, mutta vaikuttaisi, että ei ole sillä tasolla kiinnostunut. Perjantaina varmasti baarissa on, joten ehkä se sitten selviää.

No älä nyt ainakaan mene ahdistelemaan, saat yhtä hyvän maineen kuin eräs aiemmin tässä ketjussa mainetta niittänyt sankari runoineen ja mukeineen ja rahakuorineen. Jos naisella on ollut hyvä syy olla vastaamatta viestiisi, hän tulee kyllä kertomaan sen itse. Jollei, niin tiedät kysymättäkin, ettei kiinnosta.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä ole viestiin vastannut, tarkkaa syytä en tiedä, mutta vaikuttaisi, että ei ole sillä tasolla kiinnostunut. Perjantaina varmasti baarissa on, joten ehkä se sitten selviää.

Syitä siihen miksei ole vielä vastannut, voi olla useita. Malta nyt vielä. Kai nyt muistit laittaa oman nimesi ;)?

Jos näet tytön esim. viikonloppuna ja siihen mennessä ei minkäänlaista vastausta viesteihisi ole kuulunut, älä nyt missään nimessä itse hakeudu tytön seuraan. Toki jos kohtaatte, luonnollisesti moikkaat, koska tuttuja olette. Mutta muuten, annapa olla. Jos tyttö tulee luoksesi, voit jutella niitä näitä ja ihan suoraan kysyä, että mitä ihmettä tyttö susta oikein haluaa? Sanot ystävällisesti, että olet hänelle muutaman viestin ilman vastauksia lähettänyt, joten onpa erikoista, että hän luoksesi kuitenkin ilmaantuu. Voit vielä sanoa, että olet pitänyt teitä kavereina, joten sitäkin suuremmalla syyllä on erikoista, ettei mitään ole hänestä kuulunut.

On ihan jees, jos ei ole jostain ihmisestä "sillai" kiinnostunut. Mutta on tosi vastenmielistä, ettei ole pokkaa rehellisesti vastata viesteihin. Itselleni ainakin tulisi sellainen fiilis, että juu, ei, eipä varmasti muutenkaan ole sellainen ihminen, jonka kanssa yhteiselo sujuisi.

Onneksi ei tarvitse arvuutella, mitäköhän vastakkaisen sukupuolen edustajat mahtavat todella tarkoittaa. Avioliiton hyviä, joskin usein myös huonoja puolia on se, että tietää tasan tarkkaan, mitä toisen päässä pyörii. Itseasiassa jo otsaluun asennosta sen näkee. Ei kovin jännittävää, mutta eihän sitä jännitystä vanha ihminen liika jaksa muutenkaan :).
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Syitä siihen miksei ole vielä vastannut, voi olla useita. Malta nyt vielä. Kai nyt muistit laittaa oman nimesi ;)?

Jos näet tytön esim. viikonloppuna ja siihen mennessä ei minkäänlaista vastausta viesteihisi ole kuulunut, älä nyt missään nimessä itse hakeudu tytön seuraan. Toki jos kohtaatte, luonnollisesti moikkaat, koska tuttuja olette. Mutta muuten, annapa olla. Jos tyttö tulee luoksesi, voit jutella niitä näitä ja ihan suoraan kysyä, että mitä ihmettä tyttö susta oikein haluaa? Sanot ystävällisesti, että olet hänelle muutaman viestin ilman vastauksia lähettänyt, joten onpa erikoista, että hän luoksesi kuitenkin ilmaantuu. Voit vielä sanoa, että olet pitänyt teitä kavereina, joten sitäkin suuremmalla syyllä on erikoista, ettei mitään ole hänestä kuulunut.

Joo, ajattelinkin, että en enää viestejä tälle naikkoselle lähetä, ellei hän itse tuohon vastaa. Ja juurikin siksi, että en halua olla häiriöksi.

Siis 6 vuotta sitten tapasin hänet rippileirillä, jossa vaihdoimme oikeastaan vain pari sanaa. Muuten en sitten hänestä ole mitään kuullutkaan. Nyt sitten baarissa hänet näin n. kuukausi sitten ja hän tuli iloisesti juttelemaan. Siitä sitten lähti tämä tapahtumasarja liikkeelle.

Laitoin oman nimeni mukaan kyllä mukaan, mutta voihan olla, että puhelin on rikki, tms. Itselleni on meinaan niin käynyt pari kertaa. Todella tärkeitä asioita piti hoitaa ja juuri silloin puhelin sanoi sopimuksensa irti.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No harva kai sitä baarista suoraan aviopuolisoa ja lastensa isää hakee? Kyllä itse olen yhä kovasti siinä uskossa että nykyinen vaimoni ja lasteni äiti haki about 13 vuotta sitten ennen kaikkea baariseuraa ja munaa.

Äläs sano, kyllä niitä aviopuolison etsijöitä siellä riittää. Varsinkin yksinhuoltajissa näitä riittää. Tietysti kun ollaan lähempänä 20 vuotta, niin eipä ne naiset sieltä suuremmin lastensa isää etsi. Tietysti muutama teininä lapsen saanut saattaa kovinkin etsiä sitä lapsensa isää käsiinsä... Toivottavasti itse ei joudu etsittävän asemaan ja toivon mukaan ei oo syytäkään.

Mää suosittelen kanssa HIFK:lle, että jättää naisen nyt rauhaan. Kyllä se sieltä vastaa, jos halua on. Itsekin kerran lähetin yhdelle naiselle viestiä, mutta vastausta ei kuulunu. Lähetin toisenkin kerran varmaan parin kuukauden jälkeen, eikä vastausta. Siitä meni sitten pari vuotta ja näin sitten naisen baarissa (noin 4 kuukautta sitten), aluks menin jutteleen ja vastaukseks sain, että oon liian nuori. Eli nainen halus vanhemman miehen. No jätin naisen rauhaan ja jatkoin kaverin kanssa bilettämistä. Meni ehkä puolen tuntia ja tää nainen olikin oikein innostunu, siitä sitten jatkoille ja... Tän jälkeen nainen alko pommittaan ja mää otin etäisyyttä. Nyt nainen on kai muuttamassa samalle paikkakunnalle, missä määkin pyörin. Itse tapasin tän jälkeen paremman puoliskon, jonka kanssa nyt oikein hyvin viihdyn.

Eli välillä kannattaa antaa naiselle tilaa (pari vuotta) ja olla "välinpitämätön", niin saattaa saada erittäin hyvän suihinoton ja seuraa pidemmäksikin aikaa, jos niin haluaa.
 

dimmu

Jäsen
Tässä olisi nyt pikku pulma ratkaistavaksi.

Olen nyt vähän kiinnostunut eräästä neitokaisesta, jota voisi ehkä pyytää treffeille. Tullaan juttuun todella hyvin, ja selvästi häntäkin kiinnostaa edes vähän. Mutta mutta, tässä on semmoinen outo juttu, että hän ei aloita keskusteluja lähes ikinä. Sanotaan, että minä joudun aloittamaan 90% keskusteluistamme. Sitten kun alamme jutella, tulemma juttuun todella hyvin ja hän kyselee ja on kiinnostunut ja kyselee miksen seurustele jne. Mutta se tässä hämää, että miksi hän ei ikinä aloita keskusteluja, kun kuitenkin olemme jutelleet jo parin viikon ajan lähes joka päivä, joten tuskin ujouden ja jännityksen piikkiin voi pistää. Varmaan jonkinlaista testausta.

Kertokaa te mielipiteenne, apu olisi tarpeen!

Edit: Hahhah heti kun painoin lähetä-nappia niin tuli kännykkään viesti tytöltä, jospa tämä tästä...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kertokaa te mielipiteenne, apu olisi tarpeen!

Haluaa susta vaan domin itselleen. Selkeä merkki ja käytä hyväksesi tää dude. Jos enempi apua kaipaat niin heitä yhteystietoja yyveellä. Tuun paikalle jos aikataulut täsmää.
 

Jeffrey

Jäsen
Pistetäänpäs pikkasen taas päivitystä.

Äskön se sitten tapahtui. Se mitä tässä kaksi viikkoa ehdittiin odottamaan elikkäs saatiin vastaus. Noh se oli tietenkin ei ja sekin tuli sieltä hieman kaivelun jälkeen.

Tässä tosiaan edellisen viestin jälkeen tuli tyttö pari kertaa nähtyä ja viime sunnuntain kohtaamisen jälkeen olin täysin varma, että me palataan yhteen. Hommat meni ihan nappiin ja tyttökin halusi nähdä mahdollisimman pian uudestaan. Itselläni tietysti oli pääsykokeet jotka menin nekin tyrimään ja näin ollen en tyttöä ehtinyt nähdä ja sovittiin, että oltaisiin nähty tänään keskiviikkona. Tytön kanssa siinä sitten ma ja ti soiteltiin ja siis tyttökin soitti. Ja tuntui jo siltä, että kyllä tää tästä vielä herää henkiin. Noh eilen illalla sitten yhtäkkiä tuli taas kylmempi vaihde silmään "huomenna ei kerkeekkään" jne. Tästä tietysti sitten vedin omat johtopäätökseni. Jotenkin tuntuu siltä, että joku ehti vaikuttaa tytön mielipiteisiin tuona aikana.

Tuossa sitten hetki sitten muutama tunti puhuttiin ja keskustelu oli aika selvästi urillaan alusta asti. Okei sovittiin, että nähtäisiin huomenna ja sitten tyttö alkoi taas sönköttämään, että ei tämä mitenkään johdu susta, mutta mä vaan en ole vielä valmis seurustelemaan. Okei tytön edellinen suhde päättyi erittäin rumasti ja olen sitä ymmärtänytkin kun hän on puhunut, että haluaa olla täysin varma ennen kuin lähtee mukaan. Siinä hän sitten valitteli sitäkin, että tämmönen kaksi viikkoa ei riitä hänelle päätöksen tekoon vaan hän tarvitsee pidemmän ajan. Elikkä siis suomeksi, että erotaan nyt ja kattellaan sitten syksymmällä. Tietysti itse sain nyt jo pistettyä vähän kovaa vastaan ja kyllä tyttökin sen huomasi. Ensin halusi pysyä yhteyksissä ja myöhemmin ei sitten enää halunnutkaan koska on kuullemma vielä liikaa tunteita, joskin niitä ei ole tarpeeksi. Sain sitten "pakotettua" tytön treffeille vielä huomenna, siihen pitäisikin sitten jotain juttua keksiä.

Tyttö yritti tietysti selittää, että tilanteeseen ei vaikuta kukaan muu mies, mutta hieman ihmetyttää kyllä. Tottakai sain senkin sanottua, että miltä hänestä tuntuisi jos mä ilmottaisin, että haluun olla nyt kesän sinkku, mutta katsellaan sitten uudestaan. Ymmärrän myöskin sen, että niin vakavasti kun tämä nainen surusteluasiat ottaa niin hän haluaa nähdä muitakin. Ja vaikka kyseessä nyt onkin aika tämmöinen tapaileva tyttö niin ei häntä helppo ole sänkyyn saada. Jotenkin vielä kun tähän ei mitään riittävän selkeää syytä saatu niin jotenkin tuntuu siltä, että tyttö haluaa katsoa pari korttia ensin ja sitten ottaa säälistä mut takaisin jos sikseen.

Vaikeintahan tässä jutussa on edelleen se, että nainen oli se "unelmieni nainen". Tai ainakin niin lähellä sitä kun siihen on realistista päästä. Isompi vitutus on taas se, että itse kun tuppaan olemaan "pariutuvaa" tyyppiä niin mun elämä vaan on paljon parempaa parisuhteessa. Joskin itse olen suht huono solmimaan sellaisia ja tuntuukin nyt siltä, että tässä saa taas olla sinkkuna aika kauan. Menihän multa reilu 22v löytää hänetkin. Ja kaikki se rumpa. Ja kun vielä uskon siihen, että naista ei voi ettiä vaan sen löytää. Tietysti vielä se, että tällaisen ensimmäisen vakavan seurustelun jälkeen tulen aina vertaamaan kaikkia naisia häneen ja haikailemaan häntä yms. Ja esim. se, että uskallanko enää heittäytyä suhteeseen näin täysillä? Tai kauan siihen menee?

Jotenkin vaan naurattaa tämä tilanne. Tyttö sanoo edelleen pitävänsä minusta, mutta ei ole valmis. Tytön vanhemmat ja käsittääkseni kaveritkin pitävät minua loistavana miehenä hänelle, mutta tyttö ei ole asiasta varma. Jotenkin musta tuntuu vaan edelleen, että nainen hakee sellaista miestä jota ei ole olemassa. Ja sitten kun lehdet alkaa putoilemaan puista niin alkaa haikailemaan Jeffreyn perään. Ja itsellänihän ei ole mitään käsitystä miten pitäisi toimia tällaisessa mahdollisessa skenaariossa.

Jotenkin vaan musta tuntuu, että tämän jutun viimeiset kappaleet ovat vielä kirjoittamatta.

Ei muuta kun nokka ylös ja kohti uusia epäonnistumisia!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös