Naisasiat

  • 7 512 792
  • 26 575

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Tuosta Niksin tapauksesta täytyy sanoa, että olisi erittäin tärkeaää sen muijan päästä pois ja niin nopeasti kuin mahdollista. Muijaa petetään ja jätkä selittää sille, et "tää on sun vika". Nyt nainen kuka lie oletkin lähde menee kun vielä ehdit. Jätä Niksi pelailemaan koneella ja katselemaan naisten kuvia.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kerran petin, eikä ole toista kertaa tulossa. Tiedän sen itse varsin hyvin ja kuka sanoo että muijan tarttee väkisin mun kanssa olla? Onhan sillä vapaat kädet lähteä milloin vain pois? Hän juuri viimeiseksi eroa tahtoo, minä itse väläytin ero sanaa ekan kerran koko suhteessa.

Ja en jaksa lähteä kiistelemään missään netissä suhde asiastani sen enempää. Täällä leimataan pelkästä pettämisestä ja täällä ei pysty näkemään sen syvemmälle asiaan. Joten, hyvät pääsiäiset jokaiselle! Pistän sitten välillä aina infoa tilanteesta, joka tänäkin aamuna oli hyvä.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niksin tapauksesta on kyllä pakko olla ihmeissään. Parisuhde jossa toinen pettää ja hyväksyttää sen itsellään tuohon tyyliin, ei voi olla pitkäikäinen. Lisäksi vielä toinen on mustasukkainen ja vieläpä syystä. Suhteesta puuttuu kunnioitus toiselta ja luotto toiselta. Jos nyt kuitenkin suhde jatkuu, niin se johtuu siitä, että toinen saa tyydytettyä siinä vallanhimoaan ja toinen on vaan niin vässykkä ja epävarma itsestään. Säälittävä tapaus kaiken kaikkiaan.
 

Morgoth

Jäsen
Kerran petin, eikä ole toista kertaa tulossa. Tiedän sen itse varsin hyvin ja kuka sanoo että muijan tarttee väkisin mun kanssa olla? Onhan sillä vapaat kädet lähteä milloin vain pois? Hän juuri viimeiseksi eroa tahtoo, minä itse väläytin ero sanaa ekan kerran koko suhteessa.

Eli suhteesi jatkuu, koska muijasi on niin väsykkä, että on kanssasi vaikka kävit panemassa jotain muuta ja se että kävit panemassa muuta oli muijasi vika tietysti. Etkä ehkä itsekään halua eroa, koska sulla on kaikki valta suhteessa, vaikka muija nyt aukoo päätääkin sulle ja tekee elämästäsi helvettiä, että välillä pakko käydä painamassa muita, mutta se kiltisti kotona odottaa, kun tulet kotiin.

Sinä tietysti nautit vallasta ja tiedostot tilanteen ja erolla uhkaamisella saat muijasi vielä enemmän roikkumaan sussa. Kuulostaa kahden sairaan ihmisen suhteelta.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Minulla oli aikoinaan parisuhde, jossa tilanne oli melko samanlainen kuin Niksin suhde ennen tuota pettämistä ja kehityskeskustelua, tosin onneksi emme asuneet yhdessä. En esimerkiksi voinut käydä luennolla ilman epäilyksiä siitä, että olen nussinut jotain naista siellä salissa. Puoli vuotta jaksoin, sitten lähdin lätkimään.

Niksin kertoman perusteella tuo suhde alkaa olla terminaalivaiheessa.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Niksin kertoman perusteella tuo suhde alkaa olla terminaalivaiheessa.

Kyllä homma alkaa olla housuissa. Vanhaa sanalaskua vähän muokkaamalla voisikin sanoa, että mustasukkaisuuden vähentäminen pettämällä on yhtä järkevää kuin ripulin parantaminen pieremällä.
 

Nuggumatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild
Mites Nuggis teillä noin muuten? Vältteleekö vaimo, vai haluaako läheisyyttä? Tykkääkö viettää aikaa kanssasi, vai onko muita "tosi tärkeitä" menoja huomattavan paljon? Jutteletteko, vai mököttääkö kumpikin omassa nurkassaan? Vastauksista voit päätellä aika paljon, onko kyse väsymisestä suhteeseen ja sinuun, pettämisestä vai ihan rehellisestä viinan houkutuksesta ja järjen jättämisestä.
.

Niin no ei sillä semmosia "ylimääräsiä" menoja ole... Ja hänellä on tällä hetkellä niin että ei halua tuntea kenenkään kosketusta.
Voi toki olla myös väsymystä ihan kaikkeen mitä tässä nyt on viimeisen vuoden aikana tapahtunut (molemmilla).
Nyt on sellanen tunne että tuosta keskenmenosta johtuen alkanut oireilemaan.
Käsittelee ongelmaa muualla kuin minun kanssa ja mieluiten kännissä

Yhtenä syynä voi olla se minkä joku jo mainitsikin, että molen liian kiltti sanoakseni mitään poikkipuolista mutta, olen tehnyt sen mielestäni vaimolleni selväksi että ei tunnu hyvältä ko.toiminta... ja hän sanoo että jos yritän liikaa hallita hän ahdistuu ja etäytyy. (tämä ollut selvää jo alusta asti)

Mielestäni olen sanonut ihan aiheesta, jotenkin vaan tuntuu että hän ei ymmärrä... ehkä se pitäisi näyttää hänelle miltä se tuntuu jos minä herään jostain muualta... enkä nyt puhu mistään panohommista.

Kait meillä on sitten vaan niin eri käsitykset mitä parisuhteessa voi tehdä ja mitä ei... hienoa huomata näin 4 vuoden yhteiselon jälkeen... Mutta en minä tätä tän paremmin osaa tehdäkään. So must go on ja ohitse.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Ja hänellä on tällä hetkellä niin että ei halua tuntea kenenkään kosketusta.

Tuo särähti korvaan. Muutama vuosi sitten kaveri avautui samasta aiheesta ja sen muija oli sanonu tasan nuo samat sanat. Kyllä sille naiselle kuitenkin ihan muna kelpasi. Ehkäpä kuitenkin nyt on niin, ettei sun muijas halua sua satuttaa ja sillä vaan ei ole selkärankaa sanoa, että tämä on nyt tässä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja hänellä on tällä hetkellä niin että ei halua tuntea kenenkään kosketusta.

Teidän tilanteestanne en tietenkään tiedä, mutta aikoinaan mulle sanottiin nuo samat sanat. Meillä meni huonosti muutenkin ja jotenkin olin niin saatanan tyhmä, että uskoin tuon. Myöhemmin selvisi, että kosketus kyllä kelpasi, kunhan se ei ollut minun kosketukseni. Vieläkään, vaikka erosta on aikaa jo kolmisen vuotta, ei tuo eukko ole suostunut myöntämään tekojaan, vaikka tiedän kyllä helvetin tarkkaan miten homma eteni. Tai itse asiassa hän on jollain tasolla tuon myöntänyt, mutta suoraan ei pysty sitä sanomaan. En tiedä että häpeääkö omaa toimintaansa vieläkin, syytä ainakin olisi.

Toivottavasti sulle ei käy niin, että jonkin ajan päästä selviää naisen säätäneen selkäsi takana jo hyvän tovin. Erostakin pääsee yli, mutta omasta sinisilmäisyydestä ja tyhmyydestä ei, ainakaan niin helposti.

Nyt on sellanen tunne että tuosta keskenmenosta johtuen alkanut oireilemaan.

Tuo on kyllä sellainen asia, joka mutkistaa tilannetta helvetisti. En osaa edes kuvitella miltä tuollainen tuntuu.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Nyt on sellanen tunne että tuosta keskenmenosta johtuen alkanut oireilemaan.
Käsittelee ongelmaa muualla kuin minun kanssa ja mieluiten kännissä

En halua teidään tilanteeseenne muuten puuttua, mutta olen kohtalaisen läheltä nähnyt tilanteita keskenmenon jälkeen ja tiedän (tai no en tietenkään täysin tiedä kun omalle kohdalle ei ole sattunut) että se on todella vaikea paikka. On kuitenkin ihmisestä kiinni kuinka nopeasti tällaisen tapahtuman jälkeen pystyy keskittymään tulevaisuuteen eikä elä siinä aikaisemmin tapahtuneessa.

En sano, etteikö keskenmenoa saa surra ja etteikö se olisi todella traumaattinen kokemus, mutta siinä tekee itselleen karhunpalveluksen jos siihen suruun jää rypemään. Siinä tuhoaa äkkiä nimenomaan parisuhteen ja ajautuu muutenkin väärille urille.

Eli jos tämä on syy siihen, että suhteessanne on alkanut olla ongelmia, niin mielestäni kannattaa ottaa asia puheeksi tai käydä puhumassa asiasta jonkun ammattilaisen kanssa. Tsemppiä kuitenkin Nuggikselle!
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Minulla oli aikoinaan parisuhde, jossa tilanne oli melko samanlainen kuin Niksin suhde ennen tuota pettämistä ja kehityskeskustelua, tosin onneksi emme asuneet yhdessä. En esimerkiksi voinut käydä luennolla ilman epäilyksiä siitä, että olen nussinut jotain naista siellä salissa. Puoli vuotta jaksoin, sitten lähdin lätkimään.

Niksin kertoman perusteella tuo suhde alkaa olla terminaalivaiheessa.

No ainakin tässä vielä yritetään. Seuraavat viikot ja kuukaudet näyttää paljon.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
No ainakin tässä vielä yritetään. Seuraavat viikot ja kuukaudet näyttää paljon.

Ei se pojat niin onnistu, että ensin ollaan haukuttavana ja muijan mustamaalaamisen/vittuilun kohteena ja yhtäkkiä ollaan niin pomoa ja vaihdetaan rooleja. Ihmiset ei muutu todellakaan helpolla/koskaan. Ne entiset tunteet vaan haudataan ja jossain vaiheessa räjähtää sitten kunnolla.

Kannattaa ihan alusta asti miettiä mitä suhteelta haluaa, ettei ajaudu tuollaisiin hämmentäviin tilanteisiin.

Kyllä sitä pillua saa ilman nöyristelyäkin. Minulla tietysti on siinä mielessä hyvä tilanne, että viihdyn hyvin yksin, eikä ole tarvetta pitää nurkissa väkisin mitään "kodin hengetärtä", vaan otan mansikat kakusta. Tämä toki vain sellaisen naisen kanssa, joka on samalla aaltopituudella.

Nimim. 7 vuotta avioliitossa juuri tuollaisen "pomon" kanssa. Never again.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heh, ei kai parisuhteessa sen takia ollakaan, että saadaan pillua? Enemmänhän sitä sinkkuna saa, jos nyt ylipäätään on joku tarve saada pillua ylettömästi. Parisuhteessa on saatavana vain se yksi pillu ja sinkkuna se ja kaikki muut.

Molempia tapoja kokeneena voin kertoa, että parisuhteessa, siis toimivassa, seksi on paaaljoon parempaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Molempia tapoja kokeneena voin kertoa, että parisuhteessa, siis toimivassa, seksi on paaaljoon parempaa.

Olet niin oikeassa.

Onhan se pelkkä pillun saantikin hienoa ja tuntuu hyvältä, mutta kyllähän se on parasta, kun haluaa pillun sijasta sitä ihmistä(ja saa).
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Molempia tapoja kokeneena voin kertoa, että parisuhteessa, siis toimivassa, seksi on paaaljoon parempaa.

Ihan ilman provoja, niin myös molempia kokeneena valitsen siltä ja väliltä, eli vakinainen mutta ei parisuhdetta. Eli kaikki edut, mutta ei haittoja. Makuja on monia...
 

Nuggumatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild
Ehkäpä kuitenkin nyt on niin, ettei sun muijas halua sua satuttaa ja sillä vaan ei ole selkärankaa sanoa, että tämä on nyt tässä.

Voipi olla että se on juurin näin!! ja juu, eipä tullut kotiin baarista... no mutta. En sillä nyt vaivaa sen enempää enään päätäni, enään ei uskallakaan välittää... lisää vaan tuskaa, itkua ja hammasten kiristelyä.

Kehityskeskustelu edessä... luultavasti heti kun tuloo kotio.
Huudot on huudettu, jäljellä tuntuu olevan vaan tyhjää... hiljaiseksi vetää.
Mutta kyllä tää pojat tästä... aikanaan!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Paskapuhetta. Makuasioita tietenkin kuten sanoit, mutta kyllä se oikea rakastelu jonkun itselle tärkeän ihmisen kanssa on aika helvetisti paljon eri asia kuin vakipano... jonkin verran molempia kokeneena.

Kyllä mies tarvitsee sekä rakastelua että raakaa panemista. Tai tarkemmin ajatellen ilman ensimmäistä tulee toimeen.
 

Veijari

Jäsen
ja juu, eipä tullut kotiin baarista... no mutta. En sillä nyt vaivaa sen enempää enään päätäni, enään ei uskallakaan välittää... lisää vaan tuskaa, itkua ja hammasten kiristelyä.

Kehityskeskustelu edessä... luultavasti heti kun tuloo kotio.
Huudot on huudettu, jäljellä tuntuu olevan vaan tyhjää... hiljaiseksi vetää.
Mutta kyllä tää pojat tästä... aikanaan!

Jos ei muija taivu tahtoosi niin taulut jakoon vaan, turhaa sitä on itseänsä kituuttaa tuollaisessa helvetissä. Jotenkin minusta tuntuu ettei vaimoasi kauheasti häiritse vaikka ilmoittaisit että nyt tuli lähtö.

Mulle riittäisi tasan ensimmäinen kerta jos vaimo jättäisi tulematta kotiin yöksi.
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Jos ei muija taivu tahtoosi niin taulut jakoon vaan, turhaa sitä on itseänsä kituuttaa tuollaisessa helvetissä. Jotenkin minusta tuntuu ettei vaimoasi kauheasti häiritse vaikka ilmoittaisit että nyt tuli lähtö.

Mulle riittäisi tasan ensimmäinen kerta jos vaimo jättäisi tulematta kotiin yöksi.

Taitaa olla kaksi vaihtoehtoa. Joko ei kauheasti häiritse toisen lähtö tai sitten vasta herää, että on menettämässä jotain tärkeää ja korjaa tilanteen. Toivotaan Nuggumatin puolesta tuota jälkimmäistä.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Toi Nuggumatin tilanne on kyllä jo niin käsittämätön, että en edes pysty kuvittelemaan sitä. Vaimo tulee ja menee miten haluaa ja missä vaan muualla paitsi kotona.

Nyt vaan mahd pian lusikat jakoon, niin pääsee molemmat jatkamaan elämää. Ei muuta kuin voimia sinne ja toivottavasti saat asiat järjestykseen.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Jos vain mahdollista, niin itseäni kiinnostaisi tietää, miten sun tilanne etenee Nuggumatti.

Voimia!
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Kyllä näitä tarinoita täällä välillä vituttaa lukea. Siis ei suinkaan sen takia, että ihmiset omista tilanteistaan kertoo vaan se, miten ihmiset toisiaan kohtelee parisuhteessa.

Voimia vaan Nuggikselle ja pidä vaimon kanssa palaveri.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ihan ilman provoja, niin myös molempia kokeneena valitsen siltä ja väliltä, eli vakinainen mutta ei parisuhdetta. Eli kaikki edut, mutta ei haittoja. Makuja on monia...

Joutuu komppaamaan. Tällä hetkellä tälläinen tilanne päällä, ja en kyllä ihan heti vaihtaisi pois. Hyvää seksiä usein, ja sen lisäksi gimma on vielä todella hyvä kaverikin jonka kanssa on mukava jutella ihan mistä vaan, eli tullaan loistavasti toimeen sängyn ulkopuolellakin.

Tilanne sopii molemmille loistavasti, ja itseasiassa oli tytön toive ettei tämä mene sen vakavammaksi. Meillä molemmilla on ero suhteesta noin vuoden takaa, ja kumpikaan ei oikein tunne mitään hinkua mihinkään seurusteluun sen kummemmin. Ei tietenkään ole pois suljettua, etteikö tämä voisi siihenkin suuntaan joskus kehittyä, mutta tällä hetkellä homma toimii loistavasti juuri näin. Olen todella todella tyytyväinen naisasioihini tällä hetkellä. Muunkin kokeilemiseen on lupa, tietyillä rajoitteilla tosin, eli ei tuttuja ja tietty varovaisuus mikä nyt on itsestään selvää, ettei tuo mukanaan mitään epämiellyttäviä yllätyksiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös