Naisasiat

  • 7 489 208
  • 26 542

scholl

Jäsen
Oon taas joutunut epärehellisyyden uhriksi, ts. minua on yritetty käyttää hyväksi. Joku sanoo, että yön yli nukkuminen auttaa. Se on skeidaa. Olen nukkunut jo pari yötä ja vieläkin haluaisin pahoinpidellä kenet tahansa.

Se on muuten kumma, että epärehellisyys menee aina niin päin, että minut pyritään saamaan jäämään häviölle. Ei koskaan niin päin, että voittaisin jotain. Ja kilpailuhenkisenä otuksena ja muutenkin hyvään kohteluun normaalielämässä tottuneena minua vituttaa suunnattomasti, että vapaa-aikana minua yritetään kusettaa. Se alkoi joku 30 vuotta sitten, kun jotkut kusipäälapset yrittivät kusettaa lainaamalla rahaa neverback-periaatteella. Sitä on tapahtunut jatkuvasti, enkä millään jaksaisi saatana käyttää aikaani siihen, että pitää huolehtia mulkqvisteista, että maksavat takaisin. Miksei niillä btw ole lompakko mukana alunperin. Lapsien vanhemmat voisivat huolehtia vittu, että lapsilla on 100 markkaa lompakossa ja aikuistuttuaan voisivat huolehtia sitten perhana vieköön itsestään, kun ovat oppineet periaatteet lapsina.

Moni nainen on tosiaan yrittänyt kusettaa varsinkin drinkeissä ja safkoissa. Sitten kun minulla on erittäin hyvä muisti niin se alkaa vituttaa, kun huomaan, että jään häviölle, enkä voitolle. Vihaan häviöitä, joten se ei kyllä onnistu pidemmän päälle. Kaikista läpinäkyvintä on se, jos nainen ei meinaa kaivaa ollenkaan lompakkoa esiin. Osa ei edes tajua miten läpimätiä ovat. Nyttenkin piti lähes ottaa pillistä kiinni viikonloppuna ja se ei tuntunut silti menevän perille. Haukuin tyyppiä prostituoiduksi ja vaikka mitä, eikä silti meinannut auttaa, vaan minä olin yht'äkkiä se pahin terroristi, enkä saanut edes minkäänlaista rahallista korvausta. Tiedän mihin se johtaa, jos antaa pikkusormen. Eli siihen, että mimmi juo vähintään 500 eurolla drinksuja per kuukausi laskuuni.

Olen erittäin tarkka siitä oman viihtyvyyteni vuoksi, että kun lähden liikenteeseen niin minulla on mukana paitsi joitakin kortteja niin tietty määrä käteistä rahaa. En tunne oloani mukavaksi, jos esim. käteistä ei ole tarpeeksi mukana, jos lähden kotoa ulos, koska voi olla esim. niin, että jossain ei saa maksaa kortilla jne. Mutta nyt olen sellaisessa jaakobin paini tilanteessa, jossa pitää harkita sellaista, että mm. tämän naisen seurassa on pakko jättää lompakko kotiin. En voi nimittäin ottaa lompakkoa tai rahaa mukaan, jos jään häviölle. Ei millään jaksaisi taistella, vaan pitää hauskaa. Ja jos toinen on epärehellinen niin pakko jättää rahat ja kortit kotiin niin hän maksaa sitten siihen asti kunnes tunnen, että kusetus on korvattu edes jossain määrin. Eikä kysymys ole edes siitä, että meneekö joku tasan, vaan siitä, että minun pitää saada myös jotakin. Mikä vittu sellainen diili on missä toinen saa lahjoja ja toinen ei. Ja jos se menee niin, että toinen vaan saa niin silloin se on scholl. Olen paljon älykkäämpi ja muutenkin pätevämpi. Sitä paitsi tiedän paremmin mikä on hyvä palvelu jne. ja olen tottunut aina hemmotteluun. Mimmille kelpaa mikä vain (jopa mussuttaa siitä, kun olen tarkka siitä, mikä ruoka kelpaa ja millaisesta lasista tietty olut esim. voidaan juoda), joten miksi vitussa alkaa minua kusettamaan.

Todella vituttaa se, ettei keneenkään meinaa voida luottaa. Sairasta.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mikä vittu sellainen diili on missä toinen saa lahjoja ja toinen ei. Ja jos se menee niin, että toinen vaan saa niin silloin se on scholl. Olen paljon älykkäämpi ja muutenkin pätevämpi.
No, sanotaan näin, että jos joku nainen on sulle joskus antanut, ilman että ensin on ilmoittanut että "pilu viiskymppi", niin olet jo voiton puolella. Yleisesti ottaen kaltaisesi joutuvat seksistään maksamaan, eivätkä saa muutenkaan kuin ostettua naisseuraa. Se, tapahtuuko maksu sitten juottamalla ja syöttämällä vai ihan suorana valuutansiirtona, riippuu vain tapauksesta.
 

scholl

Jäsen
Avioliittotarjous ei ilmeisesti ole johtamassa vakaviin neuvotteluihin?

Puhumme eri naisesta. Nyt on ainakin neljä naista, jotka yrittävät schollia. Avioliittotarjousnaista en ole tavannut.

Amerikkaan matkustettaessa tiedustellaan, että onko toiminut sodan aikana natsihommissa tai jotain vastaavaa. Täytyy varmaan kehitellä naisille tuollainen peruslomake, johon tulee muutama rasti ja nimi alle jo ennen kuin tapaan ketään.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on muuten kumma, että epärehellisyys menee aina niin päin, että minut pyritään saamaan jäämään häviölle. Ei koskaan niin päin, että voittaisin jotain.

Mitäs ihmeellistä tässä nyt on? Vai luuletko, että on kovinkin yleistä, että kusettajat yrittävät saada itsensä maksajan asemaan? Joten tämän(kin) suhteen olet aivan tavallinen kuolevainen. Get over it.

En ymmärrä, miksi hengailet ihmisen kanssa, jonka seurasta ja käytöksestä tulee vitutus tai paha mieli. Jos tilanne on, kuten edellä kerroit, sano daamille ensi kerralla, että Scholl voi lähteä, mutta molemmat maksavat itse omat virvokkeensa. Ei perskärpäsiä kiinnosta tuon taivaallista, paljonko sua ottaa päähän heidän toimintansa, jos lopputuloksena on se, että maksat kuitenkin kaiken. Yleensähän tällaiset ihmiset ovat oppineet suodattamaan kaikki nenän nyrpistämiset ja pikkukitinät, koska loppupeleissä niillä ei ole muuta merkitystä kuin ehkä pieni töyssy hauskuuden suhteen. Ja sekin on helppo unohtaa, kun vain ajattelee, paljonko rahaa itsellä taas säästyi.

Scholl on ilmeisesti joutunut tipputtamaan vaatimustasoaan, kun kaikki kaupungin oikeat prinsessat ovat Schollin jo heikkolaatuikseksi todenneet? Eihän varakkaat ihmiset tuolla tavalla käyttäydy, vaan kyllä ne moukat löytyy rahvaan joukosta.
 

scholl

Jäsen
kun kaikki kaupungin oikeat prinsessat ovat Schollin jo heikkolaatuikseksi todenneet?
.
Mainitsepa yksi kaupungin prinsessa? Olisi ihan kiva tietää. Olen aivan varma, että esim. Helsingissä niitä ei ole ainoatakaan.

Korostan, etten ole mihinkään vakavampaan ryhtymässä, vaan kerään tässä nyt jotain mahdollista vapaa-ajan viettoseuraa talven varalle. Silloin on aina niin kiire, ettei ehdi operoimaan, joten se kartoitus on pakko tehdä nyt semiloma-aikaan.

Eihän varakkaat ihmiset tuolla tavalla käyttäydy, vaan kyllä ne moukat löytyy rahvaan joukosta.

Väittäisin, että enemmän kyse on miesten ja naisten välisestä erosta. Miehet ovat sivistyneempiä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mainitsepa yksi kaupungin prinsessa? Olisi ihan kiva tietää. Olen aivan varma, että esim. Helsingissä niitä ei ole ainoatakaan.

Mistä minä tietäisin? Eikä minun kuulukaan tietää, olen nimittäin kiinnostunut ainoastaan miehistä.

Korostan, etten ole mihinkään vakavampaan ryhtymässä, vaan kerään tässä nyt jotain mahdollista vapaa-ajan viettoseuraa talven varalle. Silloin on aina niin kiire, ettei ehdi operoimaan, joten se kartoitus on pakko tehdä nyt semiloma-aikaan.

Vai niin. Eli olet vähän niin kuin pistämässä marjoja pakkaseen? Niitä voi sitten syödä, kun sinulle itsellesi sopii. Sen kuin pakastimen oven avaat ja herkku on kätesi ulottuvilla.


Väittäisin, että enemmän kyse on miesten ja naisten välisestä erosta. Miehet ovat sivistyneempiä.

Jaa, ovatko? Todella? Miesten ja naisten välisestä erosta voi hyvinkin olla kysymys, mutta en nyt lähtisi millään tavalla yleistämään, että miehet ovat naisia sivistymättömämpiä. Naiset voivat mainitsemallasi pummaus-saralla olla röyhkeämpiä, mutta kyllä miehiltäkin omat erityispiirteensä löytyy.

Tässä nyt taitaa olla kyseessä klassinen hyväksikäyttötilanne, eikä nainen ole käytöksensä perusteella kovinkaan vaikuttunut muista Schollin avuista. Itsehän pistäisi moisen pummin takaisin karuselliin ja antaisin vahingon kiertää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vihaan häviöitä, joten se ei kyllä onnistu pidemmän päälle.
Näemmä Jomppa_Koon saama palstahuomio toi tappion tunteen, joten trollin piti tehdä näyttävä paluu parrasvaloihin.

scholl kirjoitti:
Nyt on ainakin neljä naista, jotka yrittävät schollia.
J-Tuk, Ruususka, BB-Henna... Kuka se neljäs rahanahne lehmä lienee, jolla on ureaa kupolissa, ketunhäntä kainalossa ja re-tale -tatuointi otsassa?
 

Genesis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näemmä Jomppa_Koon saama palstahuomio toi tappion tunteen, joten trollin piti tehdä näyttävä paluu parrasvaloihin.

J-Tuk, Ruususka, BB-Henna... Kuka se neljäs rahanahne lehmä lienee, jolla on ureaa kupolissa, ketunhäntä kainalossa ja re-tale -tatuointi otsassa?

Sinkkuäiti-Hinni sopii tuohon porukkaan ku silikonit tisseihin!


Omat naisasiat on tällä hetkellä toisella paikkakunnalla. Hetkonen niistäkin onneksi lomaa.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Olisi scholin pitänyt katsoa helppo elämä tv-sarjaa ja ottaa mallia siitä kaupunginjohtajasta tms. Siinä aina lyötiin exceliin summat, mitä kumpikin oli maksanut ja tietyin väliajoin annettiin eukolle lasku, että tämän verran pitäisi sitten maksaa. Samanlainen case kuin tässä. Nainen on pyrkyri ja haluaa päästä tällaiseen eliittiseuraan, niin se maksaa ainakin pari ekaa laskua ihan mukisematta. Tämähän on ihan kuin siitä ohjelmasta. Talouskin saadaan balanssiin ja ketään ei kuseteta. Toinen saa pinppiä ja toinen pyörii erittäin halutussa ja arvokkaassa seurassa. Kulut +/- 0.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tämähän on ihan kuin siitä ohjelmasta. Talouskin saadaan balanssiin ja ketään ei kuseteta. Toinen saa pinppiä ja toinen pyörii erittäin halutussa ja arvokkaassa seurassa. Kulut +/- 0.
Tämän logiikan mukaan viisaan naisen tulisi hinnoitella tavaransa, ja toki miehenkin. Oikeudenmukainen laskutusperuste olisi esimerkiksi verovuoden bruttotulojen mukaan taulukoitu aikaperusteinen palkkio. Tämän lisäksi tulee lähtötaksa, johon otetaan huomioon henkilön koulutustaso, tutkintojen määrä ja laatu sekä saksan kielen taito.

Sivistyneen, tasokkaan ja kallispalkkaisen partnerin veloitus aktista voisi olla luokkaa 420 e per alkava tunti plus hyppyrahana lähtötaksa 300 e. Perimältään sekä koulutus- ja tulotasoltaan alaluokkaisen naimakumppanin kantti kestäisi veloittaa esim. 80 e alkavalta tunnilta ynnä lähtötaksa 10 e.

Näillä lukemilla sivistyneistön edustajan veloitus aktin toteuttamisesta olisi 720 e, kun alhaisolainen kykenisi raapustamaan paragoniin vain 90 e edestä loppusummaa. Erotuksen eli 630 e vajakkiosapuoli voisi hyvittää omalla tuntitaksallaan esimerkiksi siivous-, ruoanlaitto- ja kauppa-asiointipalveluna, mitä hommia nyt sattuukaan olemaan tarjolla. Tai sitten paaria voi korvata erotuksen tarjoilemalla sivistyneemmälle kumppanille riittävän määrän drinkkejä kuukauden mittaan.
 

Jeffrey

Jäsen
Jees. Tässä nyt sitten kalsarikännitellessä tuli sellainen olo, että ei vittu. Mun elämässä ei ole oikeasti tällähetkellä mitään sisältöä. Duuni, satunnainen hauskanpito kavereiden kanssa, sekä ryyppääminen. Joten tällä päivämäärällä päätin, että minusta tulee seurusteleva mies, sanotaan nyt vaikka, että kuukauden sisään. Tällähetkellä sisässä olevan naisen kanssa ollaan nyt soudettu ja huovattu vuoronperään. Elikkäs nyt olisi aika sitten jo jollekkin muulle.

Helppoa tämä pariutuminen ei tule olemaan, mutta nyt sitten tein sellaisen päätöksen, että Go Whit The Flow. Eli antaa mennä vaan ja katotaan. Huomenna on baari-ilta jällein tiedossa ja nyt tavoitteena on sellaiset normaalin ihmisen kännit ja väh. yksi puhelin numero. Omia ihmissuhteita naisten kanssa on nyt pahasti rassannut se, että oma kaveri/tuttava piiri on niin laaja, että aina on joku joka tietää jotain joka tuntee jonkun. Eikö ne naiset nyt saatana ymmärrä, että jos tein jotain 15-16 vuotiaana niin en välttämättä tee sitä enää 22-vuotiaana? Tiedän, että omista virheistään saa maksaa, mutta omastamielestäni olen maksanut niistä jo ylihinnan jopa kohtuuttomalla korolla. Kuinka nuoreksi saa tytöt tulla, että eivät tietäisi tiettyjä asioita. Nyt kun olen jo törmännyt itseäni neljä vuotta nuorempiin, jotka ovat kuulleet näitä asioita jostain. En sitten tiedä, että olenko niin helvetin kiinnostava/kuvottava yksilö, että jengi jaksaa näistä juoruta.

Yksi suurin ongelma mulla on se, että en jaksa/osaa tutustua tyttöihin. Sanotaan, että tuolta 16 kesäisestä kaikki seurustelukumppanini ovat tulleet ensin kavereiksini jonka jälkeen eivät ole enää välittänyt juoruista koska ovat ymmärtäneet asian laidan. Mikä itseäni eniten kuvottaa uskon erään kaverini levittelevän näitä juttuja, mutta minkäs ilman hyviä todisteita teet. Ei sitä viitsi mennä kaveriaan keuhkoon vetämään jos tämä sitten onkin täysin syytön.

Miksi miesten on helpompi unohtaa naisten menneisyys kuin naisten miehen?
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Jees. Tässä nyt sitten kalsarikännitellessä tuli sellainen olo, että ei vittu. Mun elämässä ei ole oikeasti tällähetkellä mitään sisältöä. Duuni, satunnainen hauskanpito kavereiden kanssa, sekä ryyppääminen. Joten tällä päivämäärällä päätin, että minusta tulee seurusteleva mies, sanotaan nyt vaikka, että kuukauden sisään. Tällähetkellä sisässä olevan naisen kanssa ollaan nyt soudettu ja huovattu vuoronperään. Elikkäs nyt olisi aika sitten jo jollekkin muulle.

Helppoa tämä pariutuminen ei tule olemaan, mutta nyt sitten tein sellaisen päätöksen, että Go Whit The Flow. Eli antaa mennä vaan ja katotaan. Huomenna on baari-ilta jällein tiedossa ja nyt tavoitteena on sellaiset normaalin ihmisen kännit ja väh. yksi puhelin numero.

Mulla on tavallaan pyörineet samat ajatukset mielessä, tosin en pidä välttämättömänä että seurustelisin 1-2kk sisällä. Sekin olisi hyvä askel että pääsisi edes treffeille 1v3kk tauon jälkeen... Tämän jutun joutuu hoitamaan täysin tuntemattomien neitosten kanssa kun kaveripiirin kautta ei oikein ole mahdollisuuksia löytää varteenotettavia ehdokkaita. Työt/harrastukset ovat semmoisia sausagefestejä mistä ei myöskään oikein voi odottaa mitään järkevää.

Mutta mistä hitosta saisi sen ratkaisevan potkun että uskaltaisi käytännössäkin lähestyä naisia? Olen pitkään sitä yrittänyt, mutta en ole ikinä onnistunut. Ne harvat lähestysmisyritykset ovat menneet vituiksi n. 20 sekuntia sen jälkeen kun kysyn jotain. Sitten tulee vastaan naisen hankaluus tai mielikuvituksen puute jatkamasta keskustelua. Jälkimmäinen tulee lähinnä siitä liian kovasta jännityksestä josta ei taida pystyä pääsemään eroon.

Toistaiseksi olen onnistunut välttelemään kaikkia naiskontakteja baareissa sillä verukkeella että ajattelu siitä että pitäisi tehdä asialle jotain pilaa hauskanpidon siltä illalta ihan täysin. Tämä pitää ihan oikeastikin paikkansa, sillä se ettei ajatuksista huolimatta kykene potkimaan itseään tarpeeksi perseelle aiheuttaa yleensä pahan mielen vähintään koko illaksi.

Tämän aloitteen tekemisen jälkeen tulee muitakin hankalia kohtia vastaan, kuten se että olen aina saanut pakit treffikumppanilta kun on edes hieman itseäni kiinostanut. Mutta jos nyt ensin noi ensiaskeleet saisi vähemmän haparoiviksi...
 

Ender00

Jäsen
Onko seuraava muuten yleistä vai onko "vika" vain omassa päässäni.

Eli kun naisen kanssa hommaa menee seurusteluksi niin vaikka yhdessä onkin kivaa niin kaipaan silti suuresti myös sitä omaa vapaata aikaani. Yhdessä puuhaillaan vaikka pari vuorokautta jotain, mutta silti on äärimmäisen hieno hetki, sitten kun eroamme ja tiedän pääseväni muutamaksi päiväksi/viikoksi omiin oloihini.

Sitten kun olen naisesta erossa niin tunteeni häntä kohtaan ovat vahvemmat kuin yhdessä ollessa. Erossa kaipaan häntä, muistelen lämmöllä ja ajattelen vaikka mitä pehmoisia ihastuneen ajatuksia. Mutta kun olemme yhdessä niin nämä tunteet eivät tunnu niin vahvasti vaan välillä jopa odotan sitä, että pääsen taas viettämään omaa aikaani yksin.

Yhdessä on ihan mukavaa, mutta erossa rakastan naista.

Käytännössä koko elämäni ja kaikki naissuhteeni ovat noudattaneet tätä kaavaa.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Eli kun naisen kanssa hommaa menee seurusteluksi niin vaikka yhdessä onkin kivaa niin kaipaan silti suuresti myös sitä omaa vapaata aikaani.
Eikös tuo nyt ole ihan normaalia? Seurustelun alkuvaiheessa kaikki "omat jutut" jää väliin kun tulee vietettyä yhteistä aikaa. Omalla kohdallani tämä tarkoittaa mm. studioajasta ja salilla käymisestä luopumista. Molemmat ovat kuitenkin niin rakkaita harrastuksia, etten ilman niitä pysty elämään, jolloin hetken ero naisesta tuntuukin todella hyvältä. Jossain vaiheessa suhde tasaantuu taas siten, että aikaa riittää molemmille tasapuolisesti.

Kannattaa muuten pitää huoli siitä, että omille jutuille jää ihan oikeasti aikaa suhteen kehittyessä. Olen muutaman kerran löytänyt itseni tilanteesta, jossa nainen on jämähtänyt johonkin sellaiseen tilaan, että jatkuvasti pitäisi olla yhdessä, ja itse taas olen halunnut hoitaa noita harrastuksiankin jotenkin. Liika yhdessäolo ahdistaa, eikä omista jutuistaan kannata turhaan luopua ainakaan kokonaan.
 

scholl

Jäsen
En voi käsittää miten voi vituttaa koko homma taas niin paljon. Kenenkään ei voi luottaa. Ja yleensä se menee kaiken lisäksi niin, että mitä enemmän jotain henkilöä oppii tuntemaan niin sitä huonommaksi se osoittautuu.

Mistä minä tietäisin? Eikä minun kuulukaan tietää, olen nimittäin kiinnostunut ainoastaan miehistä..

Ajattelin vain, että jos sinulla on jotain esimerkkejä mainittavaksi, kun niin polleana asiasta kerroit.

Vai niin. Eli olet vähän niin kuin pistämässä marjoja pakkaseen? Niitä voi sitten syödä, kun sinulle itsellesi sopii. Sen kuin pakastimen oven avaat ja herkku on kätesi ulottuvilla..

Vähän niin. Eikö olekin loistava idea. Tiedän, että kun syksy koittaa niin olen erittäin kiireinen, enkä ehdi riittävästi esimerkiksi viihteellä käydä. Kuitenkin jossain määrin on vapaa-aikaakin, enkä jaksaisi yksinkään nyhjöttää, jos oletetaan tosiaan, etten jaksa tai ehdi koko ajan kavereiden kanssa viihteelle lähteä. Ja nyt kun eletään vielä kesää niin pitää olla enemmän kuin yksi kandidaatti talvea varten, koska jos asiat menevät jotenkin puihin niin ei jää sitten ilman.

Tässä nyt taitaa olla kyseessä klassinen hyväksikäyttötilanne, eikä nainen ole käytöksensä perusteella kovinkaan vaikuttunut muista Schollin avuista. Itsehän pistäisi moisen pummin takaisin karuselliin ja antaisin vahingon kiertää.

Mielenkiintoista on muuten se, että kun tiedustelin, että kuka maksaa naisen kulut, kun hän on yksin liikenteessä niin närkästyi ja sanoi, että kyllä hän omat ruoat ja juomat maksaa. Mutta silti yrittää minua kusettaa. Olen jotenkin hämmentynyt, kun hän vaikuttaa hyväsydämiseltä henkilöltä ja silti löytyy pimeä puoli. En oikein tiedä pystynkö lähtemään tässä tilanteessa edes oikein mihinkään kostotoimenpiteisiin. Taas on nukuttu yksi yö ja vitutus vaan pahenee.
 

scholl

Jäsen
Sitten kun olen naisesta erossa niin tunteeni häntä kohtaan ovat vahvemmat kuin yhdessä ollessa.


Erossa kaipaan häntä, muistelen lämmöllä ja ajattelen vaikka mitä pehmoisia ihastuneen ajatuksia.


Joo. Naiset ovat vähän kuin Suomi. Ulkomailla Suomikin tuntuu olevan aina ihan ok, mutta kun tänne tulee takaisin niin huomaa, miten huono se sitten onkaan. Naisissa homma on taas se, että esim. messengerin välityksellä on ihan hauska jutella, kun sitä ei tarvitse tehdä kovinkaan paljon ja tulee niitä lämpimiä ajatuksia, mutta sitten jos joutuu viettämään vaikka pari päivää yhdessä niin sitä aina huomaa, että kuinka tylsiä naiset ovatkaan. Se on todellakin ihan mieletön juhlan paikka, kun pääsee siitä taas omaan sänkyyn kunnolla nukkumaan ja käyttämään aikaansa mielenkiintoisten asioiden parissa.
 

Rocco

Jäsen
Miten voi naiselle kertoa kohteliaasti, että hänen koiransa on rasittava ja ärsyttävä eläin, ja en haluaisi sen elikon seurassa olla? Koira on onneksi yhteinen hänen exän kanssa ja koira on onneksi aika paljon siellä exän luona.

Koira on pieni superenerginen ja pomppii kaikkialle, haukkuu rapusta kuuluville pienillekin äänille, jatkuvasti hyppii jaloissa kun yrittää kävellä jonnekin, nyppii naamalle kun koittaa katsoa teeveetä, kussut lattiallekin kerran... Kun koira on täällä niin kaikki muu jää taka-alalle kun koira varastaa shown jatkuvasti. Lisäksi minusta tulee kiukkuinen ja vittuuntunut koiran ollessa läsnä, ihan syystäkin...
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Miten voi naiselle kertoa kohteliaasti, että hänen koiransa on rasittava ja ärsyttävä eläin, ja en haluaisi sen elikon seurassa olla?
Ihan sama miten kohteliaasti sanot. Riita siitä tulee ja lopputulos on, että olet kapeakatseinen rasisti.
 

Ender00

Jäsen
Kiitoksia kommenteista. Selvästikään en ole ajatuksineni yksin ja ainakin miehille tämä on hyvin tuttu tilanne.

Mutta ovatko naiset sitten ihan eri maata? Ainakin omien kokemusteni pohjalta seurustelukumppanini ovat halunneet viettää aina mahdollisimman paljon aikaa kanssani ja eron hetkillä ovat sitten kyyneleet silmissä. Eli siinä missä itse salaa tunnen helpotusta, kun pääsen taas hetkeksi omiin oloihini niin naiset haluaisivat vain viettää aikaa yhdessä.

Jotenkin tuntuu, että tuossa on taas yksi sovittamaton ristiriita miesten ja naisten välillä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Miten voi naiselle kertoa kohteliaasti, että hänen koiransa on rasittava ja ärsyttävä eläin, ja en haluaisi sen elikon seurassa olla?
Ymmärrän tilanteesi täysin. Kannattaisiko miettiä ja katsoa totuutta silmiin, että voiko semmoinen nainen olla oikealla taajuudella kanssasi, joka tuonlaisen koiran kanssa jaksaa ihkuilla?

Yksi vaihtoehto on tietenkin se, että koira jotenkin sattuu katoamaan täysin mystisesti ja jätteet löytyvät kaatopaikalta lihamyllyn läpikäyneinä, jos löytyvät. Tuossa on vain se huono vaihtoehto, että nainen saattaa hankkia joskus uuden koiran tilalle ja sama ongelma on jälleen edessä.

Jos meinaat keskustelemalla asian selvittää, niin helpommalla pääset kun annat katuporan porata päähäsi.

Siis lyhyesti sanottuna, mainitse asiasta naisellesi, jos näyttää myrsky nousevan, juokse vuorille karkuun, äläkä koskaan palaa!
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten voi naiselle kertoa kohteliaasti, että hänen koiransa on rasittava ja ärsyttävä eläin, ja en haluaisi sen elikon seurassa olla?
Jo lähtökohtaisesti suhde, jossa on koiria rakastava ihminen, ja toinen joka ei niitä voi sietää, on aika lailla tuhoon tuomittu. Sillä eläinrakkaat ihmiset eivät eläimistään luovu uusien poika/tyttöystävien vuoksi.

Mutta sinuna ilmottaisin suoraan, mitä koiratilanteesta ajattelet. Sillähän se selviää miten naisesi asiaan reagoi.
 

Ender00

Jäsen
Miten voi naiselle kertoa kohteliaasti, että hänen koiransa on rasittava ja ärsyttävä eläin, ja en haluaisi sen elikon seurassa olla?

Jos nainen käyttää koirasta termiä "hän" niin voit kaiken toivon heittää ja kannattaa juosta, lujaa ja kauas.

Olen ymmärtänyt, että lemmikkeihin voi kiintyä kuten lapsiin ja siinä ei joku satunnainen miesystävä yleensä vertailussa pärjää alkuunkaan.
 

Rocco

Jäsen
Niin, en siis ole mitenkään eläimiä vihaava tai muuta, on meillä perheessäkin koiria ollut aina kun vanhempien luona asuin. Olen kohteliaasti koittanut niellä kiukun ja vittuuntumisen aina, mutta kyllä sen varmasti nainen aistii (koska naiset aistii aina kaiken, myös sellaisen mitä ei ole olemassakaan). Siksi sen teen, koska tiedän ettei minulla ole mahdollisuuksia jos koiraa vastaan joudun eliminointiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös