Naisasiat

  • 7 520 084
  • 26 580

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Ja vielä mitä! Hauskaahan tuon kanssa oli. Oikein viereen tuli nukkumaan. Seuraavana päivänä juteltiin ja kiiteltiin seurasta jne. Mutta illalla taisi minulle iskeä pieni psykoosi koskien ensimmäisen kappaleen lupausta. Koneen välityksellä juteltaessa aistin tytöstä aika kovaa kiinnostusta. Kaippa minua rupesi ahdistamaan, mutta heitin sitten päättäväisesti, että minusta ei miestä saa. Tyttö tottakai pettyi tästä.

Olen onnellinen puolestasi, mutta hiukan surullinen myös tytön puolesta. Olen vakaasti niitä ihmisiä ettei koskaan pidä sanoa ei koskaan, ja milloinkaan ei pidä naulata asenteita "ei naista enää koskaan" liian tiukasti tai estää itseään elämästä. Kenties ihastumastakin, ja rakastumasta.

Ihminen elää, kasvaa, muuttuu ja kehittyy. Rakastumisen ja ihastumisen voi kokea myöhemmin ihan eri tavalla, mutta kuitenkin yhtä mahtavana. Itse tosiaankin vannoiduin poikamieheksi ja saman tien siitä parin viikon sisään kävi jotain odottamatonta. Olen tässäkin ketjussa kertonut.

Nyt seurustelen ja olen elämääni aika tyytyväinen. Tietysti koko hommassa hauskinta oli se, että tämä nainenkin oli päättänyt olla ottamatta enää koskaan miestä. Ja hommat menikin perse edellä puuhun, ei mitään treffejä eikä meikkejä - vain hyvää keskustelua, punaviiniä ja lopulta seksiäkin. Ennakkoluulotonta ei-seurusteluun tähtäävää seksiä. Elämäni parasta. Vaan nyt seurustellaan, ja aina jaksetaan nauraa asian absurdiutta ja elämän arvoituksellisuutta.
 

OJIS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomen maajoukkueet
Tästä voisi päätellä, että jos mies joskus tapaa niin uskomattoman ihmeellisen naisen, kenen kanssa menee ystävän ominaisuudessa aivan tajuttoman hyvin ja luontevasti, niin sellaiseen ei pitäisi missään nimessä mennä ihastumaan ja rakastumaan, ainakaan siinä määrin, että siitä syntyy suhdetta.

Tästä minulla on kokemusta. Muutama vuosi sitten tapasin naisen, jonka kanssa saatoin raatailla ihan mistä tahansa ja siinä ajan saatossa tutustuttiin paremmin ja paremmin ja nyt vaikka tämä nainen on kaikkea mitä naisen parisuhdetta ajatellen minulle tulee olla, ei meidän parisuhde tulisi toimimaan, mutta ystävyys tulee olemaan huomattavasti pitempikestoinen....Ei voi sanoa että ikuine, vaikka sitä toivonkin...
 

Birchman

Jäsen
Ja homma jatkuu

Eilen sitten oli kait ne viralliset ensitreffit. Pitkälle yöhön juttua ja jatkui. Vuokrattu leffa jäi aika pitkälti katsomatta. Jason Statham taisi jonkun pankin ryöstää siinä!

Nopeasti tuntuu etenevän tämä juttu. Vähän epäilyttää mikä on, koska hänen kanssaan tuntuu kuin oltaisiin tunnettu jo ties kuinka kauan. Vaikka todellisuus on, että olemme kunnolla tutustuneet vasta muutaman tunnin. Tästä puuttuu kaikki sellainen perustreffailuun liittyvä jään kokeileminen kepillä. Aika suorapuheinen tyttö kyllä on. Se onkin ehkä se mikä itseäni niin paljon kiehtoo.

Mikäs tässä kun hiihtolomatkin alkoivat. Eiköhän tämän naisimmeisen kanssa aika nopeasti tavata uudelleen! Which is nice.
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Nopeasti tuntuu etenevän tämä juttu. Vähän epäilyttää mikä on, koska hänen kanssaan tuntuu kuin oltaisiin tunnettu jo ties kuinka kauan. Vaikka todellisuus on, että olemme kunnolla tutustuneet vasta muutaman tunnin. Tästä puuttuu kaikki sellainen perustreffailuun liittyvä jään kokeileminen kepillä. Aika suorapuheinen tyttö kyllä on. Se onkin ehkä se mikä itseäni niin paljon kiehtoo.

Ehdottoman hienoa. Itselläni on pitkälti samankaltainen tilanne, ja eka kertaa yhden avioliiton ja muutaman pitkähkön ihmissuhteen jälkeen tunnen olevani kotona.

EDIT:
Tosin suhde on kestänyt jo 2kk, mutta alusta asti oli juuri noin.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin oliko kellään siis sellaista kokemusta, että ystävä-/kaverikortin käyttäneestä olisi todella saanut ystävän? Siksi tällaista ennakkotapausta kyselen, että satuin sieltä edelliselläkin sivulla mollatulta treffisivustolta löytämään sellaisen todella kivan ja omaan silmään kauniinkin tytön, joka on vieläpä monissa asioissa hämmästyttävän samanlainen kuin itsekin olen. Niin, tämä tyttö pelasi siis tuon ystäväkortin ja vaikka olihan se pettymys silloin niin olisin kuitenkin todella kiinnostunut hänestä ystävänäkin. Eikä mua häiritse, että voisin tykätä hänestä enemmänkin, miten se voisi silloin siis häiritä häntä? Aikuisia ihmisiä tässä kuitenkin jo ollaan niin luulisi tuon asian pystyvän käsittelemään. Enkä ainakaan itse voisi edes harkita seurustelua sellaisen ihmisen kanssa, josta en pitäisi vain ystävänäkin. Olen kuitenkin aistivinani, ettei vastapuoli mieluummin ehkä olisi kanssani tekemisissä. Se olisikin sitten kuin isku vyön alle jos hän onkin oikeasti tuota mieltä. Varsinkin kun en itse ole mitään sosialisoitumista koskaan ennen harrastellut ja ensimmäistä kertaa yritin luoda sellaista ihmissuhdetta jolle laitoin jotain painoarvoakin. Paljastin itsestäni luottamuksella ihan helvetisti, kun toinen vaikutti alkuun aidosti kiinnostuneelta ja kertoi itsekin asioita, joita ei ollut aiemmin kertonut kenellekään. Olin kuulemma niitä harvoja ihmisiä joille hän pystyy kunnolla avautumaan itsestään.

Myös ihmettelyketjuun sopivaa olisi, että onko naisilla yleensäkin kauhea tarve mielistellä? Esimerkiksi kerran sellainen tyttö, joka ei profiilissaan kertomansa mukaan siedä tunteilla leikkimistä, otti yhteyttä ja kehui omaa profiiliani lähes ylitsevuotavin sanakääntein, kertoi nimensä pyytämättä, pyysi omatoimisesti sähköpostiosoitetta, muttei kuitenkaan ikinä meilannut kovista lupailuista huolimatta, vaikka kertoi edelleen ehdottomasti seisovansa sanojensa takana. Pari muutakin vastaavanlaista tapausta on tullut vastaan, "profiilisi vaikuttaa tosi hyvältä ja suoraan sanottuna meissä taitaa olla aika samaa", muttei enää vastausta toiseen viestiin. Joskus joku sentään vastasi, että "suoraan sanottuna meillä ei taida olla paljoakaan yhteistä, mutta kiitos kuitenkin viestistäsi ja hyvää jatkoa". Voiko naisista sitten ottaa mitään tolkkua jos "meissä on paljon yhteistä" ja "meillä ei ole yhteistä" tarkoittavatkin samaa asiaa? Onko se naisten mielestä jotenkin kohteliaampi tapa sanoa, ettei kiinnosta, kun sanookin, että pidän sinusta tosi paljon ystävänä yms?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jopas ovat naisasiat yhtäkkiä mallillaan. Yksi tekstasi tunti sitten: "huomiseen ja pannaan sit kuin pikkuoravat, tällä himolla ei ole sanoja!" - emme ole koskaan keskenämme sitä harrastaneet. Ja puoli tuntia sitten muuan toinen tekstasi, jonka viime yönä kohtasin ensi kerran, (siten että taksijonossa menin vain eteensä seisomaan ja sanoin "ajattelin tämän niin, että me mennään tuolla taksilla sun luo". "Mennään vain", vastasi hän ja sitten menimme) että tulisin häntä huomenna hoitelemaan.

Ajattelin tehdä kompromissin ja pysytellä yksikseni kotosalla. Pesu- ja pyykkikonekin minulla jo on, niin mihin sitä tervekätinen mies naista tarvitsee. (hymiö)

Mies tarvitsee joskus saalistamista, eikä valmiita lihatiksille tuotuja jauhelihapaketteja.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
EI saakeli!!!

Täytyy myöntää, että nyt täytyy antaa tunnustusta ja paljon!
Ykkösluokan naisia on taas pitkästä aikaa olemassa ja sellainen on oikeasti hemmetin mukava kun vertaa Suomen semikommareihin. Laittakaa muuten merkille, jos teette jotain yliopistotutkimusta niin tuo termi semikommunisti. Se pätee suurimpaan osaan naisista.

Joo. Hemmetin kiva tyyppi, aina iloinen. Todella pätevä ja keskustelee todella intohimoisesti liike-elämän asioista. Huomasin, että sitä jatkaa samaa lausetta melkein siitä, mihin toinen lopetti. Asunut Saksassa lapsuudessaan. Osaa sujuvasti saksan lisäksi italiaa, englantia ja ranskaa sekä espanjaakin. Siis miten oikeasti joku voi olla niin käsittämätön hyvä melkein kaikessa, kun vertaa normijengiin. Ihan käsittämättömän paljon piristää tällainen elämää.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
EI saakeli!!!
Joo. Hemmetin kiva tyyppi, aina iloinen. Todella pätevä ja keskustelee todella intohimoisesti liike-elämän asioista. Huomasin, että sitä jatkaa samaa lausetta melkein siitä, mihin toinen lopetti. Asunut Saksassa lapsuudessaan. Osaa sujuvasti saksan lisäksi italiaa, englantia ja ranskaa sekä espanjaakin. Siis miten oikeasti joku voi olla niin käsittämätön hyvä melkein kaikessa, kun vertaa normijengiin. Ihan käsittämättömän paljon piristää tällainen elämää.

Ja et pannut. Kunnon vässykkähinttarimeininkiä, varsinkin kun tarvitsee tulla johonkin nettipalstalle huokailemaaan, kuinka jälleen yksi lisääntymiskykyinen naaras jutteli sinulle vain kohteliaisuuttaan.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Täytyy myöntää, että nyt täytyy antaa tunnustusta ja paljon!

Ne tunnustukset annetaan niin että mimmi huokaa, valot päällä, ilman peittoa, jos miehessä on yhtään munaa..
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ykkösluokan naisia on taas pitkästä aikaa olemassa ja sellainen on oikeasti hemmetin mukava kun vertaa Suomen semikommareihin.

Joo. Hemmetin kiva tyyppi, aina iloinen. Todella pätevä ja keskustelee todella intohimoisesti liike-elämän asioista. Huomasin, että sitä jatkaa samaa lausetta melkein siitä, mihin toinen lopetti. Asunut Saksassa lapsuudessaan.

Joo-o. Muistithan, että semi- ja täysikommariaate on ulkolaista tuontitavaraa tänne päin maailmaa. Otithan selvää, että kyseisen naisen (lähisukulaisissa) isoisovanhemmissa esmes ei löydy mitään Marxiin ja Engelsiin viittaavaa. Muistuttaisin, että tuota vihaamaasi vasemmiston aatetta löytyy yhä esmes Italiasta, Ranskasta, Saksasta, Iberian niemimaalta ja jopa Brittein saarilta. Kyseisen naisen isovanhemmat ovat saattaneet olla jollain tavalla mukana työväenliikkeessä. Myös naisesi vanhemmat ovat saattaneet olla aikanaan ns. älykkö-vasureita. Kauheata.

Toivottavasti naisesi lähisuku on tehnyt lähempää tuttavuutta Horthyjen, Salazarien, Francojen ja Mussoliinin aatemaailman kanssa. Iso pulssa olisi myös NSDAP-puolueen jäsenyys...

T: suomalaisen semikommarin kanssa seukkaava/lisääntynyt Holocaust
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Melkoinen "Patrick Bateman" juttujensa perusteella tämä nimimerkki scholl, mutta onhan noissa herran kirjoituksissa yksi ihan oikeasti hyväkin näkökulma, jota noudatan itsekin: Nimittäin se, että miksi ihmeessä pitäisi tyytyä yhtään vähempään, kuin mitä etsii ja mistä todella pitää/mitä arvostaa?

Itsekin olen sinkku hyvin pitkälti siksi, että olen sangen tarkkaan rajannut kriteerit sen suhteen, että millaisen naisihmisen kanssa voisin elämääni vakavammin kuluttaa. Minusta seurustelu pelkästään seurustelun takia on aika onttoa ja epäreiluakin, jos se toinen onkin pohjimmiltaan vain joku perus "mötkö" jota kohtaan ei mitään syvempää tunne. Yksin on tässä tapauksessa paljon parempi olla.

Ja PS. yliopistomaailmaa puolueettomalta kantilta nähneenä voin sanoa, että yllättävän monet suomalaiset naiset todellakin tuntuvat olevan asenteiltaan vasemmalle kallellaan. Eivät välttämättä äärilaidan herttakuusisia, mutta kuitenkin. Eli ehkä näissä "semikommari" väitteissä on jotain pohjaakin..?
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ne tunnustukset annetaan niin että mimmi huokaa, valot päällä, ilman peittoa, jos miehessä on yhtään munaa..
Sehän riippuu ihan pelitilanteesta. Pelikirjaa sovelletaan siis sen mukaan, mikä on pelin tilanne. Liian aktiivinen hyökkäyspeli ei ihan alkuvaiheessa ole välttämättä hyväksi, vaan hieman ehkä kannattaa tunnustella vastustajan sommitelmia ja vasta sitten hyökätä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Itsekin olen sinkku hyvin pitkälti siksi, että olen sangen tarkkaan rajannut kriteerit sen suhteen, että millaisen naisihmisen kanssa voisin elämääni vakavammin kuluttaa. Minusta seurustelu pelkästään seurustelun takia on aika onttoa ja epäreiluakin, jos se toinen onkin pohjimmiltaan vain joku perus "mötkö" jota kohtaan ei mitään syvempää tunne. Yksin on tässä tapauksessa paljon parempi olla.

Tämänhän pitäisi olla itsestään selvä asia - miksi tuhlata aikaa seurusteluun seurustelun vuoksi jos toinen ei miellyttä millään muotoa? Siinähän ei ole mitään järkeä mutta tätä "järjettömyyttä" monet harrastavat ilmeisesti vain ja ainoastaan sen tähden kun tapana on seurustella jonkun kanssa - jollei seurustele niin siinähän saa ties minkä leiman otsaansa, vaikkapa semiviherhomokommarileiman (jollainen minun otsassa taitaa olla).

Täsmennetään vielä. Itse seurustelemisessa ei ole mitään väärää mutta kannattaa olla rehellinen itselleen ja miettiä miksi seurustelee. Tavan vuoksi vai onko taustalla rakastuminen tai muita voimakkaita tunteita? Jos vain tavan vuoksi niin mitä järkeä siinä on? Minusta ei mitään.

vlad.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Sehän riippuu ihan pelitilanteesta.

No juu, en tarkoittanutkaan että hommiin ruvettais baaritiskillä parin snapsin jälkeen.

Mutta toi että mainiota mimmiä kehutaan keskustelupalstoilla, sen sijaan että otettas homma haltuun niin, että muijakin näkis ettei pongaile marjanpoimijaa, menee vähän yli.

Tuskin itsekään kihloissa olisin, jos treffailu vaiheessa olisin kulkenut pikkusormi pystyssä jotain aulangon puistometsiä.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Siinähän ei ole mitään järkeä mutta tätä "järjettömyyttä" monet harrastavat ilmeisesti vain ja ainoastaan sen tähden kun tapana on seurustella jonkun kanssa - jollei seurustele niin siinähän saa ties minkä leiman otsaansa, vaikkapa semiviherhomokommarileiman (jollainen minun otsassa taitaa olla).

Hah, sittenhän meitä on kaksi. Pakko myöntää, että se on jopa kierolla tavalla hauskaa, kun oikeassa elämässäkin kuulee naisten supisseen esim. "Onkohan se Paul Kemp oikeesti kaapissa, kun se ei edes jatkoilla yrittänyt mitään..?". Miksi yrittäisin, jos ei miellytä eikä edes paneta? No, pääasia että kaverit tietää miten asiat on ja voi porukalla nauraa näille.:D Eli homoleima jo löytyy mutta poliittinen vielä puuttuu(koputtaa puuta).
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Miksi olisin pannut. Luuskia voi panna. Korostan sitä, että olen tuntenut ko. naisen jo siitä asti, kun hän oli todella nuori. Ehkä joku 18-20v. Tosin sain jo siltä silloin aika hyvän 30v lahjan, mikä ei liittynyt toki mihinkään romantiikkaan, vaan full öykkäröintiin. Eli siis tuollaisessa ystävyydessä on jotenkin epänormaalia lähteä vonkaamaan yht'äkkiä. Täytyy vain se todeta, että mitä enemmän häntä näkee on se sitten kerran vuodessa tai pari kertaa vuodessa tai kerran parissa vuodessa niin olen huomannut, että olen alkanut arvostaa häntä ihan eri tavalla kuin aikaisemmin. On nimittäin oikeasti päteväkin, eikä vain hyvännäköinen ja mukava. Se on itseasiassa aika yllättävää huomata tuollaista.

Jatkoajassa on ketju naisista, jotka veivät jalat alta. Tässä ei ole niin kuitenkaan tapahtunut. Jos ei mene jalat alta, jota tapahtuu ehkä pari krt elämässä niin on vaikea herrasmiehen, joka odottaa naisten puolelta hemmottelua, lähteä itse mitään yrittämään. Sitä paitsi särkisin sydämen anyway. Täytyy kuitenkin muistaa, että ihmisillä on prioriteetteja ja mulla perhehenkiset asiat eivät ole listan kärjessä tällä hetkellä. On niin paljon asioita tekemättä. Intohimoa on paljon enemmän bisnesasioihin ja teorian tekemiseen kuin vässyköintiin. Sitä paitsi mikä voisi olla parempaa kuin jutella oikeasti jostain substanssista naisen kanssa. Voi antaa luovuuden laukata lähes täysillä ja keskustella ideoista etc. Mä en halua edes vässyköidä tällä hetkellä.

Toki lennän ko. naista tapaamaan todennäköisesti muutaman viikon päästä, mutta mitään ei tule tapahtumaan. Mulla on hyvä koulutus itsekuriin. Tunteita ei näytetä hautajaisissa jne.
 

scholl

Jäsen
mikä on pelin tilanne.

Itse en pelaa mitään. Jos tilanne on sopiva niin voin tehdä tarjouksen saman tien ilman mitään pelejä. Kaikki perustuu analyysiin. Sama kuin autokaupassa. Joko haluaa ostaa tai ei halua.

Tuo seurustelu seurustelun vuoksi johtuu monella siitä, etteivät tiedä, mitä se tarkoittaa, jos ja kun nainen vie jalat alta. Aletaan vonkaamaan ja yrittämään seurustelua jo sen perusteella, että joku näyttää semisiedettävännäköiseltä. Se on ihan eri asia silloin, jos joku oikeasti vie jalat alta ja jonka läsnäolon aistii monen metrin päästä, vaikka henkilö olisi selän takana.
 

Reinomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Manchester United, Montreal Canadiens
Miksi olisin pannut. Luuskia voi panna.
No kun ei voi, jos yhtään arvostat itseäsi. Miksi pitäisi luuskalle antaa sellainen mielikuva, että hänen ansaitsee saada sinulta. Toki jos olet vähän sellainen että jakelet itseäsi kaikille, niin asia on eri.
 

scholl

Jäsen
No kun ei voi, jos yhtään arvostat itseäsi. Miksi pitäisi luuskalle antaa sellainen mielikuva, että hänen ansaitsee saada sinulta.

Tuossa olet ihan oikeassa ja sen takia olenkin pidättäytynyt seksistä jo melko pitkään. Itseasiassa siitä asti kun tajusin, että pitää olla tarkempi sen suhteen, miten menettelee, koska se ilo on nimenomaan naisten puolella näissä asioissa.

Korostan vain sitä, että vastasin retaleelle, joten pitää pystyä mukautumaan ja käyttämään sen kansan omaa kieltä. Kuten paneminen nyt esimerkkinä mainitakseni. Silloin voi panna luuskia, jos vain panna tarvitsee.

Luuskista tuli muuten mieleeni sellainen tarina, että minähän usein poistan naisia miesten wc-tiloista. Perverssiä jengiä sinänsä ja tasa-arvon vastaista toimintaa. Itselleni ei tulisi mieleenkään mennä häiriköimään naisten wc:hen. Ja kerran yksi kollega, joka vahingossa erehtyi ovesta, kun symbolit olivat vaikeasti tulkittavia, sai jo melkein turpaansa ja hirveän huudon, vaikka avasi ovea vain ehkä noin puolisen metriä niin naisilla tilanne on eri. Ovat usein aika sikamaista porukkaa. Monesti olen nähnyt ravintoloissa vähän epämääräisiä naisia miesten wc-tiloissa, enkä ole jaksanut enää vuosiin sanoa kohteliaasti, vaan "uhkailen" usein suoraan. Se tehoaa paremmin. No kerran kävi niin etten sinänsä uhkaillut, vaan melko lakoonisesti sanoin melkokovaäänisesti "luuska ulos". Siihen joku juippi, joka oli ns. nuorison edustajia tuli sanomaan, että ei se ole luuska, vaan Jenni. Palaillaas tollaiseen.

"Onkohan se Paul Kemp oikeesti kaapissa, kun se ei edes jatkoilla yrittänyt mitään..?". Miksi yrittäisin, jos ei miellytä eikä edes paneta?

Miksei ko. nainen yritä, jos jotain haluaa? Jotenkin vastuuntunnotonta siirtää vastuu toiselle. Itse pidän vähintäänkin kohteliaana sitä, että nainen on se, joka tulee seksiasioissa vonkaamaan. Itselläni ei tulisi mieleenkään käyttää aikaa ja vaivaa tms. siihen, että itse jotain sönköttäisin. Se pitää olla niin, että joku sanoo, mitä haluaa ja sitten itse voi vastata kyllä tai ei.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Miksei ko. nainen yritä, jos jotain haluaa? Jotenkin vastuuntunnotonta siirtää vastuu toiselle. Itse pidän vähintäänkin kohteliaana sitä, että nainen on se, joka tulee seksiasioissa vonkaamaan. Itselläni ei tulisi mieleenkään käyttää aikaa ja vaivaa tms. siihen, että itse jotain sönköttäisin. Se pitää olla niin, että joku sanoo, mitä haluaa ja sitten itse voi vastata kyllä tai ei.

Niin. Noinhan se asioiden pitäisi mennä, mutta ilmeisesti opitut mallit istuvat syvässä. Tällä tarkoitan siis sitä, että ainakin Suomessa vallitsee kärjistetysti sellainen ajatusmalli, jonka mukaan miehen tulee kerjätä ruusu suussa lattialla kierien ja nainen sitten antaa jos antaa. Tämä on väärin, eikä siihen tulisi kenenkään miehen alentua.

Toisin sanoen naiset eivät itse yritä, paitsi toki 3 promillen kännissä suomalaisten "yökerhojen" tiskeillä, koska lähtökohtana on jo se, ettei edes tarvitse. Sitten jos joku mies ei iskekään kiinni, vaan saattaa jutella ihan normaaliin sävyyn(tai olla noteeraamatta mitenkään) on hän luonnollisesti "hintti". Koskaan ei siis ole kyse naisen itsensä riittämättömyydestä tai puutteellisesta aloitekyvystä, niinpä niin.
 

scholl

Jäsen
lähtökohtana on jo se, ettei edes tarvitse.

Eli meinaat, että naiset hakevat vain sitä huonompaa känniörveltäjäpokaaja materiaalia. Eli lähtökohtaisesti haluavat huonolaatuista seuraa.

Kyllähän se homma muuttuisi, jos miehet kieltäytyisivät pokaamasta. Tehdä yksinkertaisesti yhteispäätös. Itse pokasin kerran huvin vuoksi 2004 kesällä jonkun ehkä 5 sekunnin ajan. Kai sen takia, että sulaudun ns. joukkoon, mutta mimmi osoittautui aika perusotukseksi myöhemmin yöllä ja kaiken lisäksi loukkaannuinkin semivakavasti. Sittemmin en ole enää alentunut ko. puuhaan. Se on aika vastenmielistä hommaa siinä mielessä, että tiedät, että joku tyyppi ei kiinnosta yhtään ja sitten pitäisi keksiä jotain valheita. Itselläni pokaus tosin meni niin, että kysyin, että onko nainen ko. paikkakunnalta ja se riitti eli en kusettanut mitään. Jostainhan se pitää saada selville, että joku tyyppi on kiinnostava eli pokaus toimii ainoastaan silloin, jos lähettää ennalta esisönköttäjän, joka ottaa selville, onko nainen jotain enemmän kuin popcornpussi. Jos näin on niin sittenhän sitä voi jutella intohimoisesti mistä vain ja se voi johtaa johonkin.

Se olisi paljon helpompaa, jos naiset tulisivat esittelemään itsensä ja herättämään kiinnostuksen itseensä. Vähän niinkuin työpaikkahaastattelussa. Muutenhan on mahdotonta tietää esim. ravintolassa, että kuka niistä on sellainen, jota edes viitsisi pokata. Eli siis naisten tunnistamisen vaikeus on se pohjimmainen perussyy pokaamisen idioottimaisuuden taustalla. Ymmärrän toki näet pokauksen siinä tapauksessa, että henkilö on oikeasti sellainen, jota kannattaa tavoitella. Ja se menee silloin molempiin suuntiin. Mies tai nainen. Se voi pokata, joka on havainnut tämän tilanteen. Mutta sellainen random peruspokaus on sama kuin naisi itseään takapuoleen.
 

axe

Jäsen
Tuossa olet ihan oikeassa ja sen takia olenkin pidättäytynyt seksistä jo melko pitkään. Itseasiassa siitä asti kun tajusin, että pitää olla tarkempi sen suhteen, miten menettelee, koska se ilo on nimenomaan naisten puolella näissä asioissa.

Itse pokasin kerran huvin vuoksi 2004 kesällä jonkun ehkä 5 sekunnin ajan. Kai sen takia, että sulaudun ns. joukkoon, mutta mimmi osoittautui aika perusotukseksi myöhemmin yöllä ja kaiken lisäksi loukkaannuinkin semivakavasti.

Ootko varma, että panet ihan oikein?
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Miksei ko. nainen yritä, jos jotain haluaa? Jotenkin vastuuntunnotonta siirtää vastuu toiselle. Itse pidän vähintäänkin kohteliaana sitä, että nainen on se, joka tulee seksiasioissa vonkaamaan. Itselläni ei tulisi mieleenkään käyttää aikaa ja vaivaa tms. siihen, että itse jotain sönköttäisin. Se pitää olla niin, että joku sanoo, mitä haluaa ja sitten itse voi vastata kyllä tai ei.

Lisäsin boldauksen. Mitä muutakaan tämä on kuin vastuun siirtämistä toiselle. Jos jonkun asian kokee ongelmaksi, niin ensimmäiseksi kannattaa pyrkiä muuttamaan niitä asioita joihin pystyy itse vaikuttamaan. Tässäkin tilanteessa kuten monessa muussa, voi vain muuttaa omaa käytöstään tai ajatuksiaan, eikä aina etsiä syitä muista.

Itse en ole mikään ns. pelimies, enkä välttämättä haluakkaan. Voisin kyllä olla joskus hieman aloitekykyisempi, mutta en kuitenkaan lähde tästä naisia syyttämään.


Niin. Noinhan se asioiden pitäisi mennä, mutta ilmeisesti opitut mallit istuvat syvässä. Tällä tarkoitan siis sitä, että ainakin Suomessa vallitsee kärjistetysti sellainen ajatusmalli, jonka mukaan miehen tulee kerjätä ruusu suussa lattialla kierien ja nainen sitten antaa jos antaa. Tämä on väärin, eikä siihen tulisi kenenkään miehen alentua...

... Koskaan ei siis ole kyse naisen itsensä riittämättömyydestä tai puutteellisesta aloitekyvystä, niinpä niin.


Toisekseen eihän pokauksen tarvi ollakkaan mitään kerjäämistä, mutta jos se tuntuu siltä, niin sitten on vika pokaajassa. Kyllähän joillakin vässyköillä homma menee välillä säälittävyyden puolelle, eivätkä he edes huomaa sitä. Ja kyllähän jotkut naiset osaavat pompotella, mutta eihän siihen itse tarvitse sotkeutua, jos ei halua.
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Eli siis naisten tunnistamisen vaikeus on se pohjimmainen perussyy pokaamisen idioottimaisuuden taustalla. Ymmärrän toki näet pokauksen siinä tapauksessa, että henkilö on oikeasti sellainen, jota kannattaa tavoitella. Ja se menee silloin molempiin suuntiin. Mies tai nainen.
Aika häkellyttavää, olen luullut sinua umpiheteroksi aikaisempien vuodatuksiesi perusteella. Nyt siis kelpaa mies tai nainen. Vai liittyykö tämä nyt siihen, että et aina erota naista miehestä, kuten tuossa alussa mainitsit, vaan työstät vain silmät ummessa.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Aika häkellyttavää, olen luullut sinua umpiheteroksi aikaisempien vuodatuksiesi perusteella.

Kyllä mä siitä schollista kertovasta dokkarista olen aina tuntenut aika kovat värähtelyt siihen suuntaan, että siinä käyntikorttien mittauskisassa on pojilla muutakin mielessä. Eikä se miestenvessassa tapahtuva kohtauskaan ole mikään vahinko ja ollenkaan niin vastenmielinen juttu Bate.. schollille, vaikka se muuta väittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös