Itsekin olen sinkku hyvin pitkälti siksi, että olen sangen tarkkaan rajannut kriteerit sen suhteen, että millaisen naisihmisen kanssa voisin elämääni vakavammin kuluttaa. Minusta seurustelu pelkästään seurustelun takia on aika onttoa ja epäreiluakin, jos se toinen onkin pohjimmiltaan vain joku perus "mötkö" jota kohtaan ei mitään syvempää tunne. Yksin on tässä tapauksessa paljon parempi olla.
Tämänhän pitäisi olla itsestään selvä asia - miksi tuhlata aikaa seurusteluun seurustelun vuoksi jos toinen ei miellyttä millään muotoa? Siinähän ei ole mitään järkeä mutta tätä "järjettömyyttä" monet harrastavat ilmeisesti vain ja ainoastaan sen tähden kun tapana on seurustella jonkun kanssa - jollei seurustele niin siinähän saa ties minkä leiman otsaansa, vaikkapa semiviherhomokommarileiman (jollainen minun otsassa taitaa olla).
Täsmennetään vielä. Itse seurustelemisessa ei ole mitään väärää mutta kannattaa olla rehellinen itselleen ja miettiä miksi seurustelee. Tavan vuoksi vai onko taustalla rakastuminen tai muita voimakkaita tunteita? Jos vain tavan vuoksi niin mitä järkeä siinä on? Minusta ei mitään.
vlad.