Naisasiat

• 7 587 175
  • 26 609

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Itsekin olen sinkku hyvin pitkälti siksi, että olen sangen tarkkaan rajannut kriteerit sen suhteen, että millaisen naisihmisen kanssa voisin elämääni vakavammin kuluttaa. Minusta seurustelu pelkästään seurustelun takia on aika onttoa ja epäreiluakin, jos se toinen onkin pohjimmiltaan vain joku perus "mötkö" jota kohtaan ei mitään syvempää tunne. Yksin on tässä tapauksessa paljon parempi olla.

Tämänhän pitäisi olla itsestään selvä asia - miksi tuhlata aikaa seurusteluun seurustelun vuoksi jos toinen ei miellyttä millään muotoa? Siinähän ei ole mitään järkeä mutta tätä "järjettömyyttä" monet harrastavat ilmeisesti vain ja ainoastaan sen tähden kun tapana on seurustella jonkun kanssa - jollei seurustele niin siinähän saa ties minkä leiman otsaansa, vaikkapa semiviherhomokommarileiman (jollainen minun otsassa taitaa olla).

Täsmennetään vielä. Itse seurustelemisessa ei ole mitään väärää mutta kannattaa olla rehellinen itselleen ja miettiä miksi seurustelee. Tavan vuoksi vai onko taustalla rakastuminen tai muita voimakkaita tunteita? Jos vain tavan vuoksi niin mitä järkeä siinä on? Minusta ei mitään.

vlad.

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Sehän riippuu ihan pelitilanteesta.

No juu, en tarkoittanutkaan että hommiin ruvettais baaritiskillä parin snapsin jälkeen.

Mutta toi että mainiota mimmiä kehutaan keskustelupalstoilla, sen sijaan että otettas homma haltuun niin, että muijakin näkis ettei pongaile marjanpoimijaa, menee vähän yli.

Tuskin itsekään kihloissa olisin, jos treffailu vaiheessa olisin kulkenut pikkusormi pystyssä jotain aulangon puistometsiä.

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Siinähän ei ole mitään järkeä mutta tätä "järjettömyyttä" monet harrastavat ilmeisesti vain ja ainoastaan sen tähden kun tapana on seurustella jonkun kanssa - jollei seurustele niin siinähän saa ties minkä leiman otsaansa, vaikkapa semiviherhomokommarileiman (jollainen minun otsassa taitaa olla).

Hah, sittenhän meitä on kaksi. Pakko myöntää, että se on jopa kierolla tavalla hauskaa, kun oikeassa elämässäkin kuulee naisten supisseen esim. "Onkohan se Paul Kemp oikeesti kaapissa, kun se ei edes jatkoilla yrittänyt mitään..?". Miksi yrittäisin, jos ei miellytä eikä edes paneta? No, pääasia että kaverit tietää miten asiat on ja voi porukalla nauraa näille.:D Eli homoleima jo löytyy mutta poliittinen vielä puuttuu(koputtaa puuta).

Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Miksi olisin pannut. Luuskia voi panna. Korostan sitä, että olen tuntenut ko. naisen jo siitä asti, kun hän oli todella nuori. Ehkä joku 18-20v. Tosin sain jo siltä silloin aika hyvän 30v lahjan, mikä ei liittynyt toki mihinkään romantiikkaan, vaan full öykkäröintiin. Eli siis tuollaisessa ystävyydessä on jotenkin epänormaalia lähteä vonkaamaan yht'äkkiä. Täytyy vain se todeta, että mitä enemmän häntä näkee on se sitten kerran vuodessa tai pari kertaa vuodessa tai kerran parissa vuodessa niin olen huomannut, että olen alkanut arvostaa häntä ihan eri tavalla kuin aikaisemmin. On nimittäin oikeasti päteväkin, eikä vain hyvännäköinen ja mukava. Se on itseasiassa aika yllättävää huomata tuollaista.

Jatkoajassa on ketju naisista, jotka veivät jalat alta. Tässä ei ole niin kuitenkaan tapahtunut. Jos ei mene jalat alta, jota tapahtuu ehkä pari krt elämässä niin on vaikea herrasmiehen, joka odottaa naisten puolelta hemmottelua, lähteä itse mitään yrittämään. Sitä paitsi särkisin sydämen anyway. Täytyy kuitenkin muistaa, että ihmisillä on prioriteetteja ja mulla perhehenkiset asiat eivät ole listan kärjessä tällä hetkellä. On niin paljon asioita tekemättä. Intohimoa on paljon enemmän bisnesasioihin ja teorian tekemiseen kuin vässyköintiin. Sitä paitsi mikä voisi olla parempaa kuin jutella oikeasti jostain substanssista naisen kanssa. Voi antaa luovuuden laukata lähes täysillä ja keskustella ideoista etc. Mä en halua edes vässyköidä tällä hetkellä.

Toki lennän ko. naista tapaamaan todennäköisesti muutaman viikon päästä, mutta mitään ei tule tapahtumaan. Mulla on hyvä koulutus itsekuriin. Tunteita ei näytetä hautajaisissa jne.

scholl

Jäsen
mikä on pelin tilanne.

Itse en pelaa mitään. Jos tilanne on sopiva niin voin tehdä tarjouksen saman tien ilman mitään pelejä. Kaikki perustuu analyysiin. Sama kuin autokaupassa. Joko haluaa ostaa tai ei halua.

Tuo seurustelu seurustelun vuoksi johtuu monella siitä, etteivät tiedä, mitä se tarkoittaa, jos ja kun nainen vie jalat alta. Aletaan vonkaamaan ja yrittämään seurustelua jo sen perusteella, että joku näyttää semisiedettävännäköiseltä. Se on ihan eri asia silloin, jos joku oikeasti vie jalat alta ja jonka läsnäolon aistii monen metrin päästä, vaikka henkilö olisi selän takana.

Reinomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Manchester United, Montreal Canadiens
Miksi olisin pannut. Luuskia voi panna.
No kun ei voi, jos yhtään arvostat itseäsi. Miksi pitäisi luuskalle antaa sellainen mielikuva, että hänen ansaitsee saada sinulta. Toki jos olet vähän sellainen että jakelet itseäsi kaikille, niin asia on eri.

scholl

Jäsen
No kun ei voi, jos yhtään arvostat itseäsi. Miksi pitäisi luuskalle antaa sellainen mielikuva, että hänen ansaitsee saada sinulta.

Tuossa olet ihan oikeassa ja sen takia olenkin pidättäytynyt seksistä jo melko pitkään. Itseasiassa siitä asti kun tajusin, että pitää olla tarkempi sen suhteen, miten menettelee, koska se ilo on nimenomaan naisten puolella näissä asioissa.

Korostan vain sitä, että vastasin retaleelle, joten pitää pystyä mukautumaan ja käyttämään sen kansan omaa kieltä. Kuten paneminen nyt esimerkkinä mainitakseni. Silloin voi panna luuskia, jos vain panna tarvitsee.

Luuskista tuli muuten mieleeni sellainen tarina, että minähän usein poistan naisia miesten wc-tiloista. Perverssiä jengiä sinänsä ja tasa-arvon vastaista toimintaa. Itselleni ei tulisi mieleenkään mennä häiriköimään naisten wc:hen. Ja kerran yksi kollega, joka vahingossa erehtyi ovesta, kun symbolit olivat vaikeasti tulkittavia, sai jo melkein turpaansa ja hirveän huudon, vaikka avasi ovea vain ehkä noin puolisen metriä niin naisilla tilanne on eri. Ovat usein aika sikamaista porukkaa. Monesti olen nähnyt ravintoloissa vähän epämääräisiä naisia miesten wc-tiloissa, enkä ole jaksanut enää vuosiin sanoa kohteliaasti, vaan "uhkailen" usein suoraan. Se tehoaa paremmin. No kerran kävi niin etten sinänsä uhkaillut, vaan melko lakoonisesti sanoin melkokovaäänisesti "luuska ulos". Siihen joku juippi, joka oli ns. nuorison edustajia tuli sanomaan, että ei se ole luuska, vaan Jenni. Palaillaas tollaiseen.

"Onkohan se Paul Kemp oikeesti kaapissa, kun se ei edes jatkoilla yrittänyt mitään..?". Miksi yrittäisin, jos ei miellytä eikä edes paneta?

Miksei ko. nainen yritä, jos jotain haluaa? Jotenkin vastuuntunnotonta siirtää vastuu toiselle. Itse pidän vähintäänkin kohteliaana sitä, että nainen on se, joka tulee seksiasioissa vonkaamaan. Itselläni ei tulisi mieleenkään käyttää aikaa ja vaivaa tms. siihen, että itse jotain sönköttäisin. Se pitää olla niin, että joku sanoo, mitä haluaa ja sitten itse voi vastata kyllä tai ei.

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Miksei ko. nainen yritä, jos jotain haluaa? Jotenkin vastuuntunnotonta siirtää vastuu toiselle. Itse pidän vähintäänkin kohteliaana sitä, että nainen on se, joka tulee seksiasioissa vonkaamaan. Itselläni ei tulisi mieleenkään käyttää aikaa ja vaivaa tms. siihen, että itse jotain sönköttäisin. Se pitää olla niin, että joku sanoo, mitä haluaa ja sitten itse voi vastata kyllä tai ei.

Niin. Noinhan se asioiden pitäisi mennä, mutta ilmeisesti opitut mallit istuvat syvässä. Tällä tarkoitan siis sitä, että ainakin Suomessa vallitsee kärjistetysti sellainen ajatusmalli, jonka mukaan miehen tulee kerjätä ruusu suussa lattialla kierien ja nainen sitten antaa jos antaa. Tämä on väärin, eikä siihen tulisi kenenkään miehen alentua.

Toisin sanoen naiset eivät itse yritä, paitsi toki 3 promillen kännissä suomalaisten "yökerhojen" tiskeillä, koska lähtökohtana on jo se, ettei edes tarvitse. Sitten jos joku mies ei iskekään kiinni, vaan saattaa jutella ihan normaaliin sävyyn(tai olla noteeraamatta mitenkään) on hän luonnollisesti "hintti". Koskaan ei siis ole kyse naisen itsensä riittämättömyydestä tai puutteellisesta aloitekyvystä, niinpä niin.

scholl

Jäsen
lähtökohtana on jo se, ettei edes tarvitse.

Eli meinaat, että naiset hakevat vain sitä huonompaa känniörveltäjäpokaaja materiaalia. Eli lähtökohtaisesti haluavat huonolaatuista seuraa.

Kyllähän se homma muuttuisi, jos miehet kieltäytyisivät pokaamasta. Tehdä yksinkertaisesti yhteispäätös. Itse pokasin kerran huvin vuoksi 2004 kesällä jonkun ehkä 5 sekunnin ajan. Kai sen takia, että sulaudun ns. joukkoon, mutta mimmi osoittautui aika perusotukseksi myöhemmin yöllä ja kaiken lisäksi loukkaannuinkin semivakavasti. Sittemmin en ole enää alentunut ko. puuhaan. Se on aika vastenmielistä hommaa siinä mielessä, että tiedät, että joku tyyppi ei kiinnosta yhtään ja sitten pitäisi keksiä jotain valheita. Itselläni pokaus tosin meni niin, että kysyin, että onko nainen ko. paikkakunnalta ja se riitti eli en kusettanut mitään. Jostainhan se pitää saada selville, että joku tyyppi on kiinnostava eli pokaus toimii ainoastaan silloin, jos lähettää ennalta esisönköttäjän, joka ottaa selville, onko nainen jotain enemmän kuin popcornpussi. Jos näin on niin sittenhän sitä voi jutella intohimoisesti mistä vain ja se voi johtaa johonkin.

Se olisi paljon helpompaa, jos naiset tulisivat esittelemään itsensä ja herättämään kiinnostuksen itseensä. Vähän niinkuin työpaikkahaastattelussa. Muutenhan on mahdotonta tietää esim. ravintolassa, että kuka niistä on sellainen, jota edes viitsisi pokata. Eli siis naisten tunnistamisen vaikeus on se pohjimmainen perussyy pokaamisen idioottimaisuuden taustalla. Ymmärrän toki näet pokauksen siinä tapauksessa, että henkilö on oikeasti sellainen, jota kannattaa tavoitella. Ja se menee silloin molempiin suuntiin. Mies tai nainen. Se voi pokata, joka on havainnut tämän tilanteen. Mutta sellainen random peruspokaus on sama kuin naisi itseään takapuoleen.

axe

Jäsen
Tuossa olet ihan oikeassa ja sen takia olenkin pidättäytynyt seksistä jo melko pitkään. Itseasiassa siitä asti kun tajusin, että pitää olla tarkempi sen suhteen, miten menettelee, koska se ilo on nimenomaan naisten puolella näissä asioissa.

Itse pokasin kerran huvin vuoksi 2004 kesällä jonkun ehkä 5 sekunnin ajan. Kai sen takia, että sulaudun ns. joukkoon, mutta mimmi osoittautui aika perusotukseksi myöhemmin yöllä ja kaiken lisäksi loukkaannuinkin semivakavasti.

Ootko varma, että panet ihan oikein?

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho

Lisäsin boldauksen. Mitä muutakaan tämä on kuin vastuun siirtämistä toiselle. Jos jonkun asian kokee ongelmaksi, niin ensimmäiseksi kannattaa pyrkiä muuttamaan niitä asioita joihin pystyy itse vaikuttamaan. Tässäkin tilanteessa kuten monessa muussa, voi vain muuttaa omaa käytöstään tai ajatuksiaan, eikä aina etsiä syitä muista.

Itse en ole mikään ns. pelimies, enkä välttämättä haluakkaan. Voisin kyllä olla joskus hieman aloitekykyisempi, mutta en kuitenkaan lähde tästä naisia syyttämään.

Niin. Noinhan se asioiden pitäisi mennä, mutta ilmeisesti opitut mallit istuvat syvässä. Tällä tarkoitan siis sitä, että ainakin Suomessa vallitsee kärjistetysti sellainen ajatusmalli, jonka mukaan miehen tulee kerjätä ruusu suussa lattialla kierien ja nainen sitten antaa jos antaa. Tämä on väärin, eikä siihen tulisi kenenkään miehen alentua...

... Koskaan ei siis ole kyse naisen itsensä riittämättömyydestä tai puutteellisesta aloitekyvystä, niinpä niin.

Toisekseen eihän pokauksen tarvi ollakkaan mitään kerjäämistä, mutta jos se tuntuu siltä, niin sitten on vika pokaajassa. Kyllähän joillakin vässyköillä homma menee välillä säälittävyyden puolelle, eivätkä he edes huomaa sitä. Ja kyllähän jotkut naiset osaavat pompotella, mutta eihän siihen itse tarvitse sotkeutua, jos ei halua.

Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Eli siis naisten tunnistamisen vaikeus on se pohjimmainen perussyy pokaamisen idioottimaisuuden taustalla. Ymmärrän toki näet pokauksen siinä tapauksessa, että henkilö on oikeasti sellainen, jota kannattaa tavoitella. Ja se menee silloin molempiin suuntiin. Mies tai nainen.
Aika häkellyttavää, olen luullut sinua umpiheteroksi aikaisempien vuodatuksiesi perusteella. Nyt siis kelpaa mies tai nainen. Vai liittyykö tämä nyt siihen, että et aina erota naista miehestä, kuten tuossa alussa mainitsit, vaan työstät vain silmät ummessa.

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Aika häkellyttavää, olen luullut sinua umpiheteroksi aikaisempien vuodatuksiesi perusteella.

Kyllä mä siitä schollista kertovasta dokkarista olen aina tuntenut aika kovat värähtelyt siihen suuntaan, että siinä käyntikorttien mittauskisassa on pojilla muutakin mielessä. Eikä se miestenvessassa tapahtuva kohtauskaan ole mikään vahinko ja ollenkaan niin vastenmielinen juttu Bate.. schollille, vaikka se muuta väittää.

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Eli meinaat, että naiset hakevat vain sitä huonompaa känniörveltäjäpokaaja materiaalia. Eli lähtökohtaisesti haluavat huonolaatuista seuraa.

Kyllähän se homma muuttuisi, jos miehet kieltäytyisivät pokaamasta. Tehdä yksinkertaisesti yhteispäätös. Itse pokasin kerran huvin vuoksi 2004 kesällä jonkun ehkä 5 sekunnin ajan. Kai sen takia, että sulaudun ns. joukkoon, mutta mimmi osoittautui aika perusotukseksi myöhemmin yöllä ja kaiken lisäksi loukkaannuinkin semivakavasti. Sittemmin en ole enää alentunut ko. puuhaan. Se on aika vastenmielistä hommaa siinä mielessä, että tiedät, että joku tyyppi ei kiinnosta yhtään ja sitten pitäisi keksiä jotain valheita. Itselläni pokaus tosin meni niin, että kysyin, että onko nainen ko. paikkakunnalta ja se riitti eli en kusettanut mitään. Jostainhan se pitää saada selville, että joku tyyppi on kiinnostava eli pokaus toimii ainoastaan silloin, jos lähettää ennalta esisönköttäjän, joka ottaa selville, onko nainen jotain enemmän kuin popcornpussi. Jos näin on niin sittenhän sitä voi jutella intohimoisesti mistä vain ja se voi johtaa johonkin.

Se olisi paljon helpompaa, jos naiset tulisivat esittelemään itsensä ja herättämään kiinnostuksen itseensä. Vähän niinkuin työpaikkahaastattelussa. Muutenhan on mahdotonta tietää esim. ravintolassa, että kuka niistä on sellainen, jota edes viitsisi pokata. Eli siis naisten tunnistamisen vaikeus on se pohjimmainen perussyy pokaamisen idioottimaisuuden taustalla. Ymmärrän toki näet pokauksen siinä tapauksessa, että henkilö on oikeasti sellainen, jota kannattaa tavoitella. Ja se menee silloin molempiin suuntiin. Mies tai nainen. Se voi pokata, joka on havainnut tämän tilanteen. Mutta sellainen random peruspokaus on sama kuin naisi itseään takapuoleen.

En tarkoita, että naiset hakevat vain sitä kännipossea, mutta se on juuri sitä mitä ne useimmiten saavat, kun omalta muistikortilta ei löydy sitä "Tee itse jotain" komentoa. Monet ihan sivistyneet ja kauniit naisetkin saavat ikäväkseen kontaktia monesti vain tällä tavoin, koska homman ei missään vaiheessa edes oleteta toimivan molempiin suuntiin. Riittää, että nainenhan "ei koskaan näytä huonolta" ja miehen pitää pelata upporikasta ja rutiköyhää. Siinä mielessä olisi kyllä mielenkiintoista(ja oikein!) nähdä, että mitä tapahtuisi miesten lopettaessa vonkauksen ja keskittyessä omiin juttuihinsa epätoivoisen huomionhaun sijaan.

Enkä tietenkään lyttää pokaamista idealtaan aivan täysin. Onnistunut illan istuminen sellaisen naisen kanssa, jonka ajatukset ja tavoitteet elämässä natsaavat omien kanssa ovat toki aina juhlaa, todellakin. Suorastaan niitä hetkiä elämässä, jotka haluaa muistaa aina. Mutta edelleen, kun kelaa tässäkin onnistumisprosenttia, joka on yksi osuma about vähintään kymmentä hutia vastaan, niin kyllä koko homman mielekkyyttä voi myös kyseenalaistaa. Yleensä myös löydettäessä tällainen nainen on aina varattu, joten sinänsä innostavat keskustelut eivät käytännössä koskaan edes johda mihinkään. Siinä mielessä toi "työpaikkahaastattelu"-malli säästäisi molempia osapuolia turhalta sössöttämiseltä.

Myönnän toki myös sortuneeni joskus erittäin kännipokauksen suorittamiseen, jonka jälkeen sitten aamulla tekikin mieli vaan istua suihkussa muutama tunti ja harjata itseään puhtaaksi. Kokemus toki sekin, kai..

Viimeksi muokattu:

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Toisekseen eihän pokauksen tarvi ollakkaan mitään kerjäämistä, mutta jos se tuntuu siltä, niin sitten on vika pokaajassa. Kyllähän joillakin vässyköillä homma menee välillä säälittävyyden puolelle, eivätkä he edes huomaa sitä. Ja kyllähän jotkut naiset osaavat pompotella, mutta eihän siihen itse tarvitse sotkeutua, jos ei halua.

Pokauksen ei pidä olla mitään kerjäämistä ja sitä paitsi kärjistin tahallani, joka kai meni taas ohi ja kovaa. Peräänkuulutin vain sitä, että koko homma on päin persettä siinä, että pokaaminen(alan jo pahasti kyllästyä koko sanaan) toimii vain siltä lähtöpohjalta, että jätkä tekee aloitteen. Miksi näin? Otetaan jokin kevyempi esimerkki: Miksi nainen ei muka voi pyytää miestä juomaan vaikkapa kupillista matea opiskelu-/työpäivän lomassa tai päätteeksi, vaan sekin on ulkoistettu miehelle(jonka luonnollisesti oletetaan aika usein myös maksavan)? Luulisi olevan kaikille helpompaa, jos ovi avautuisi tässäkin molempiin suuntiin.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tunteita ei näytetä hautajaisissa jne.
Suotavaa kuitenkin varmaankin lienee, että niitä tunteita kuitenkin olisi. Ei tunteita näytetä, jos niitä ei ole. Jos niitä on, ne voivat olla lieviä tai voimakkaita. Vaihtoehtoja on monia.

Itse en pelaa mitään. Jos tilanne on sopiva niin voin tehdä tarjouksen saman tien ilman mitään pelejä. Kaikki perustuu analyysiin
En tarkoittanutkaan pelikirjaesimerkilläni mitään pelaamista siinä mielessä, että ns. pelimiehenä olisi, vaikka myöntää täytyy, että esimerkistäni niin helposti ymmärsi. Täytyy olla silmää nähdä tilanne kokonaisuutena. Itsehän kun viime la-aamuyönä menin taksijonoon rahattomana (kiitos sen saatanan yöllä toimimattomaksi huomaamani Visa Elektronini!) ja päätin, että isken siinä jonkun naisen, kun toinen vaihtoehto olisi ollut kävellä kotiin toista tuntia 2,5 promillen humalassa aamuyöllä pakkasessa. Ei kiinnostanut. Naisen iskin ja koska nainen ystävällisesti maksoi taksit ja sitä rataa, niin menin sitä 8 vuotta vanhempaa mutta erittäin hyvin säilynyttä luuskaa panemaan ja näin lähes puolen vuoden selibaattini särkyi, joka hieman vituttaa mutta tilanne oli se, että jokainen sai jotakin. Olipahan 2. yhden illan suhteeni seitsemään vuoteen. En tietenkään sitä toiste tapaa, vaikka se sitä kyselikin. Ja eräs toinen tuossa perkele tekstailee koko ajan, että tavata pitäisi heti. Vituttaa edes tekstata se, että hauskaa loppuelämää. Analysoikoot kaverinsa kanssa ihan rauhassa vaikka mitä teorioita, ei kiinnosta. Säälittävä tarrautuva munahaukka sekin.

Sen sijaan ensi lauantaita odotan. Laitan kämpilläni ruokaa laatunaiselle, jonka tapasin reilu viikko sitten 4 kk:n satunnaisen säännöllisen kirjoittelun jälkeen. Häntä arvostan niin paljon, että sitä juttua ei viitsi nussimalla lähteä rakentamaan. Haluan puhua taiteista, tieteistä, yhteiskunnan asioista, tulevasta mahdollisesta Pietarin matkastamme jne. Hän ei ole luuska. Hänellä on omakin elämä ja kummallakin on nyt vaihe, ettei tässä parisuhteilua elämän pääsisällöksi ole aikaa asettaa, kun on niin paljon muita tavoitteita. Tapaamme korkeintaan viikonloppuisin, jos ehdimme. Ja hyvä niin.

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters

Kyllähän se homma muuttuisi, jos miehet kieltäytyisivät pokaamasta. Tehdä yksinkertaisesti yhteispäätös. Itse pokasin kerran huvin vuoksi 2004 kesällä jonkun ehkä 5 sekunnin ajan. Kai sen takia, että sulaudun ns. joukkoon, mutta mimmi osoittautui aika perusotukseksi myöhemmin yöllä ja kaiken lisäksi loukkaannuinkin semivakavasti. Sittemmin en ole enää alentunut ko. puuhaan. Se on aika vastenmielistä hommaa siinä mielessä, että tiedät, että joku tyyppi ei kiinnosta yhtään ja sitten pitäisi keksiä jotain valheita.

Ootko varma, että panet ihan oikein?

Ja oikeaa sukupuolta?

Nuo jutut ei voi olla naisista kiinnostuneen heteromiehen näppiksesltä. Alkaa näyttää yhä enemmän siltä, että kirjoittaja saa tyydytyksen vasta voidessaan punnita kumppaninsa kasseja pannessaan partneria takaapäin.

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Hah, sittenhän meitä on kaksi. Pakko myöntää, että se on jopa kierolla tavalla hauskaa, kun oikeassa elämässäkin kuulee naisten supisseen esim. "Onkohan se Paul Kemp oikeesti kaapissa, kun se ei edes jatkoilla yrittänyt mitään..?". Miksi yrittäisin, jos ei miellytä eikä edes paneta? No, pääasia että kaverit tietää miten asiat on ja voi porukalla nauraa näille.:D Eli homoleima jo löytyy mutta poliittinen vielä puuttuu(koputtaa puuta).

Kolmas ilmoittautuu joukkoon. En kerta kaikkiaan ymmärrä miksi seurustella vain seurustelun vuoksi. Itse ainakin huomaan hyvin nopeasti, onko kokelaasta itselleni sopivaksi seurustelukumppaniksi vai ei.
Viimeksi pari viikkoa sitten kulin, kuinka oikein pomon avovaimo oli mietiskellyt, että onkohan se sixtus poikiin päin suuntautunut kun ei seurustele. Siis mitä ihmettä, ehkä viihdyn yksiksenikin ja mikäli en ole jonkun tytön kanssa onnellisempi kuin yksin, miksi tuhlata molempien aikaa.

Pontus Toikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
C of RED
Toki lennän ko. naista tapaamaan todennäköisesti muutaman viikon päästä, mutta mitään ei tule tapahtumaan. Mulla on hyvä koulutus itsekuriin. Tunteita ei näytetä hautajaisissa jne.

No kysytään uudelleen sitten kun sinulle verhot valitseva äiti kuolee, rupeaako itkettämään. Niin minäkin aina vannoin etten itke, mutta kun mutsi kuoli niin aika moinen Niagara sitä oltiin.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Viimeksi pari viikkoa sitten kulin, kuinka oikein pomon avovaimo oli mietiskellyt, että onkohan se sixtus poikiin päin suuntautunut kun ei seurustele.
Sen verran ajankohtainen aihe, että neljäs ilmoittautuu. Menin tuossa parin minua lähes kymmenkunta vuotta nuoremman sisarukseni kanssa baariin joulukuussa. Siellä baarissa "erehdyin" naisten sijaan juttelemaan jollekin vaihto-oppilaana Suomessa olevalle miehelle, jolla olikin huikeaa elämäntarinaa kerrottavanaan. Noh, tämän jälkeen sitten aikuisiän alkutaipaleella olevat veljeni ja siskoni ovat jonkun kerran vihjailleet homoudesta. Ei ilmeisesti riitä pari avoliittoa (naisten kanssa) ja ainakin kymmenkunta seurustelusuhdetta naisten kanssa, jos juttelee entuudestaan tuntemattoman miehen kanssa baarissa, on oltava homo. Juuri viime lauantaina, kun heräsin sieltä jostakin, naisen luota, niin veljelleni soitin aamusella, että sattuisiko olemaan sillä suunnalla, kun usein on, että veisi minut kotio. "Noh, jonkun miehen tykönä kuitenkin oot siellä... ihan varmasti!". Ja semmoista.

Ajattelin tuota sitten vittuillessani vedättää heitä oikein kunnolla. Seuraavan ulkomaanmatkani varaan Barcelonaan. Siellä kun on niin rento meininki. Sitten voisin kysellä, että millä operaattorilla on halvinta soitella Ruotsiin. Jonkun semmoisen lappusen voisin jättää pöydälle, jossa olisi joitain senlaisia nimiä, kuten vaikkapa Jacke, Mikke, Pantsu ja Tosimies25. Tietenkin sitten käyn "salaa" siskoni meikki- ja kasvorasvapurkeilla. Vien asian siihen pisteeseen, että muka jonkun poikakaverin kanssa kirkkoa varaisimme ja kysyisin, että voisiko isäni taluttaa minut kirkkoon, kun mä oon se niinq feminiinisempi puoli ja mulla kun on se morsiuspukukin jo valmiina. Lopulta isäni kännispäissään tirauttaa elämänsä ensimmäiset minun nähden suoritetut itkunsa.

No, ehkä vielä harkitsen, että riittäisikö vähempikin vittuilu ja kertoisin vain, että olen kyllä ihan hetero.

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Itse ainakin huomaan hyvin nopeasti, onko kokelaasta itselleni sopivaksi seurustelukumppaniksi vai ei.

Ja mitä nopeammin tästä aina pääsee selville, niin sitä "kylmempi" ja "tunteettomampi" ihminen ilmeisesti olet. Näin ainakin mä saan kuulla. Naiset taitavat tässä(kin) asiassa toimia keskimäärin hitaammalla sytyttimellä..

Viimeksi muokattu:

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
En tarkoittanutkaan pelikirjaesimerkilläni mitään pelaamista siinä mielessä, että ns. pelimiehenä olisi, vaikka myöntää täytyy, että esimerkistäni niin helposti ymmärsi. Täytyy olla silmää nähdä tilanne kokonaisuutena.

Taitaa ko. nimimerkki olla ns. "käsikirja" miehiä...

Kyllähän naisten kanssa tarvitaan nimenomaan ns. pelisilmää. Ne joilla sitä ei ole, yrittävät iskeä ja ne joilla sitä on, antavat naisten iskeä. Kuitenkin niin, että nainen kokee miehen iskeneen.

Jotkut kävelevät kotiin ja toiset hankkivat kyydin. Siinä on vässykän ja "pelimiehen" ero. Toiset haaveilevat ja toiset tekevät haaveista totta. "Pelimieheksi" joko synnytään tai sitten on harjoiteltava. Turha lässyttää kaverikorteista, kun ongelman voi ratkaista oman pään sisällä.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaa, että ne pelimiehet vaan saa naisia? En näe ja koe itseäni millään lailla pelimieheksi ja silti on muutamaa parisuhdetta ja jonkinmoista pientä irtosuhdettakin löytynyt. Kyse on enemmänkin siitä, että oikea paikka, oikea aika. Tai sitten vaan kahdella ihmisellä synkkaa niin hyvin. Tuollaiset pelimies tai vässykkä asettelut on ihan täyttää potaskaa. Ei asiat niin mustavalkoisia ole.

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Jaa, että ne pelimiehet vaan saa naisia?

Pelimiehillä tarkoitetaan kai näitä töyhtötukkaisia punttijuntteja, jotka hyppivät seduloiden pöydillä Martti Vainaan tahtiin ja elävät ikuista nuoruuttaan yli 25 vuotiaanakin samalla jahdaten paikallisen amiksen parturikampaajaritsoja. No, se heille suotakoon. Se ei pane joka valkkaa, reikä se on leivässäkin ja Toytan takana kaikki näytti vielä hyvältä.. pelimies.

Birchman

Jäsen
Neuvoa kaivataan kokeneemmilta

Terve!

Vähän jo kertoilinkin tässä ketjussa orastavasta tapailusta erään naikkosen kanssa. Nyt on kuitenkin todella kaksijakoiset fiilikset.

Oma suhde loppui noin puolivuotta sitten ja viimeinen tapaaminen jäähyväisten merkeissä oli n. kuukausi sitten. Olen nyt nähnyt tätä uutta tyttöä ja viihdyn kyllä todella hyvin hänen seurassaan. Ongelmana on lähinnä se, että olen alkanut käsittelemään entistä suhdettani mielessä huomattavasti aikaisempaa enemmän. En kaipaa mitään siitä vanhasta, päin vastoin hyvä kun loppui.

Ajatus seurustelusta ahdistaa, mutta toisaalta tekisi mieli nähdä tämä uusi tyttö taas mitä pikimmiten. Hieman aihetta sivuttiinkin kun kerran juteltiin asiasta ja tyttö sanoi, että sulla on tuore suhde alla, hän ymmärtää ja heittikin pallon minulle sanomalla, että anna ajan kulua ja katsotaan myöhemmin uudestaan.

Onko vastaavanlaisia kokemuksia? Jotenkin järki sanoo, että kannattaisi nyt ottaa aika rauhallisesti. Sen verran kiva tyttö, etten halua hänestä mitään toipumissuhdetta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy