Naisasiat

• 7 587 175
  • 26 609

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Taitaa ko. nimimerkki olla ns. "käsikirja" miehiä...
En ole ainuttakaan ns. käsikirjaa kyllä eläissäni lukenut, ei kyllä edes mielenkiinnosta kiinnosta lukea sellaisia. Elämä opettaa jos pitää korvat ja silmät auki ja ottaa kokemuksista oppia. Harvoin kyllä baareista (tai taksijonoista...) naisia isken. Nykyisin se on keskimäärin alle kerran vuodessa. Joskus se 2000-luvun alussa se oli kymmeniä vuodessa. Aikansa kutakin. Naisia saa muualtakin.

Jaa, että ne pelimiehet vaan saa naisia
Ei kait täällä kukaan liene niin väittänytkään, en ainakaan minä. Itse en ainakaan jaksa naisille jauhaa mitään muuta kuin sitä miten asiat ovat. Baareissa naisten ns. iskeminen on kyllä helkutin tylsää puuhaa. Mieluummin juon jätkien kanssa ja jauhamme paskaa. Tanssilattialle minua ei saa edes kantamalla ja sieltä niitä naisia vissiin paljon isketään.

Pelimiehillä tarkoitetaan kai näitä..
Itse en kyllä täytä Paul Kempin määrittelemää pelimiehen määritelmää lainkaan, vaan liekö tuo minuun viittasikaan. Ei tarvitse olla pelimies, että voi olla tilanteiden vaatimaa pelisilmää.

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Itse en kyllä täytä Paul Kempin määrittelemää pelimiehen määritelmää lainkaan, vaan liekö tuo minuun viittasikaan. Ei tarvitse olla pelimies, että voi olla tilanteiden vaatimaa pelisilmää.

Joo, siis en viitannut sinuun todellakaan. Pelisilmässä ei ole mitään vikaa, sitähän nimen omaan tarvitaan.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kyllähän naisten kanssa tarvitaan nimenomaan ns. pelisilmää. Ne joilla sitä ei ole, yrittävät iskeä ja ne joilla sitä on, antavat naisten iskeä. Kuitenkin niin, että nainen kokee miehen iskeneen.

No johan on vähintään JYPin mestaruushaaveiden kokoinen yleistys.
Harva meistä miehistä on naamaltaan mitään BradPittejä tai CristianoRonaldoja, että naiset vain tulevat baarissa siihen syliin istumaan. No okei, Moby hakeekin varmasti sitä heitollaan, että naiset antavat paljonkin huomiota miehille, mutta ero tuleekin siinä kuka sitä osaa lukea ja kuka ei. Toki spontaani ja ystävällinen lähestyminen naista kohtaan ei ole pahasta, kunhan osaa valita sanansa ja ei tartu naisen kielellisiin testeihin. Toisin sanoen pidät tilanteen hallussa. Toki on myös aina olemassa niitä alfauroksia joiden syliin ne naiset kirjaimellisesti tulevat, itse nyt en niihin kuulu oikeastaan milloinkaan, enkä täysin kumoakkaan kyseistä väitettä. Aloitteen olen aina itse tehnyt, jota myös naiset tuntuvat useimmiten arvostavan.
Yksi hyvä juttu minkä olen huomannut ensi kertaa naisen kanssa keskusteltaessa on se, että et vastaa mihinkään naisen kysymykseen suoraan vaan aina vähän kiemurrellen. Katsokaa James Bondia naisten kanssa niin ymmärrätte. Se siitä Pavlikovskyn iskuoppaasta....

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ajatus seurustelusta ahdistaa, mutta toisaalta tekisi mieli nähdä tämä uusi tyttö taas mitä pikimmiten. Hieman aihetta sivuttiinkin kun kerran juteltiin asiasta ja tyttö sanoi, että sulla on tuore suhde alla, hän ymmärtää ja heittikin pallon minulle sanomalla, että anna ajan kulua ja katsotaan myöhemmin uudestaan.

Onko vastaavanlaisia kokemuksia? Jotenkin järki sanoo, että kannattaisi nyt ottaa aika rauhallisesti. Sen verran kiva tyttö, etten halua hänestä mitään toipumissuhdetta.

Sen tietää siitä, että jos ei pysty olemaan toisistaan erossa, niin sitten ei kannata olla. Jos taas jompikumpi suhteellisen vaivattomasti pystyy ajattelemaan järkeviä ja vetämään tuollaisia "myöhemmin uudestaan" -kortteja, niin kovin syvästä rakastumisesta ei silloin ole kysymys. Kyllä sen tietää sitten kun se on menoa. Vaikka olisi tuore suhde alla tai vaikkapa parhaillaan menossakin.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
No johan on vähintään JYPin mestaruushaaveiden kokoinen yleistys.
Harva meistä miehistä on naamaltaan mitään BradPittejä tai CristianoRonaldoja, että naiset vain tulevat baarissa siihen syliin istumaan.

No siis kovimmat "pelimiehet" eivät todellakaan ole BradPittejä, vaan ihan normaaleja jamppoja, joiden sylissä ne naiset istuvat. Brad Pitt on juurikin Schollin kuvailema metroseksuaali, joka on komea ja rikas ja saa noilla perusteilla naisia tarjoamalla drinkkejä ja ostamalla timantteja. Kuka tahansa saa naisia rahalla. Noita tyyppejä naiset käyttävät hyväksi aikansa ja kyllästyttyään dumppaavat surutta. Näin köyhänä joutuu turvautumaan muihin keinoihin.

Uskokaa nyt jo pikkuhiljaa, että naama ja rahat eivät merkitse mitään, jos mies osaa asiansa. Kysymys on itseluottamuksesta ja uskalluksesta tehdä jotain muuta kuin mihin naiset ovat tottuneet.

On mukava joskus järkyttää pahimpien prinsessojen maailmankuvaa. He menevät ihan sekaisin, kun hieman kertoo elämän tosiasioita. Muutenkin melko turha edes yrittää noita prinsessanaisia. Yleensä ovat melko tyhmiä ja lisäksi sängyssä aivan lahnoja, kun luulevat olevansa joka miehen ihanteita.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
On mukava joskus järkyttää pahimpien prinsessojen maailmankuvaa. He menevät ihan sekaisin, kun hieman kertoo elämän tosiasioita. Muutenkin melko turha edes yrittää noita prinsessanaisia. Yleensä ovat melko tyhmiä ja lisäksi sängyssä aivan lahnoja, kun luulevat olevansa joka miehen ihanteita.

Niin, tässä olen samaa mieltä. Mukavan raastavan herjan ja suoranaisen vittuilun raja on tosin tässäkin häilyvä. On kuitenkin tosiaan mukava huomata näiden huomion keskipiste-emäntien reagoinnit tuollaiseen kohteluun, mihin eivät ole tottuneet. Rahan kautta naiset osaavat kyllä kusettaa miestä, mutta tosiaan nämä suhteet jäävät todella pintaliitoisiksi, kuten yleensäkin näillä prinsessoilla tuppaa käymään.

Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Oma suhde loppui noin puolivuotta sitten ja viimeinen tapaaminen jäähyväisten merkeissä oli n. kuukausi sitten. Olen nyt nähnyt tätä uutta tyttöä ja viihdyn kyllä todella hyvin hänen seurassaan. Ongelmana on lähinnä se, että olen alkanut käsittelemään entistä suhdettani mielessä huomattavasti aikaisempaa enemmän. En kaipaa mitään siitä vanhasta, päin vastoin hyvä kun loppui.

Ajatus seurustelusta ahdistaa, mutta toisaalta tekisi mieli nähdä tämä uusi tyttö taas mitä pikimmiten. Hieman aihetta sivuttiinkin kun kerran juteltiin asiasta ja tyttö sanoi, että sulla on tuore suhde alla, hän ymmärtää ja heittikin pallon minulle sanomalla, että anna ajan kulua ja katsotaan myöhemmin uudestaan.

Onko vastaavanlaisia kokemuksia? Jotenkin järki sanoo, että kannattaisi nyt ottaa aika rauhallisesti. Sen verran kiva tyttö, etten halua hänestä mitään toipumissuhdetta.

Oman kokemukseni mukaan maltti on valttia, myös nais-asioissa. Ehkä tämä uusi mimmi on saanut sut prosessoimaan edellistä suhdetta. Mä antaisin tossa kohtaa itselleni aikaa pohdiskella sitä rauhassa. Kun on saanut jonkun verran välimatkaa, niin sitä voi huomata ihan uuden näkökulman tapahtumiin. Siis siitä mitkä asiat menivät pieleen, ja erityisesti miksi ne menivät pieleen. Ainakin omalla kohdallani havaitsin aikanani, että ne asiat joita luulin suhteen päättymisen syiksi, olivatkin seurauksia paljon arkisemmista ja syvemmistä ongelmista. Ja kun sen oivaltaa, osaa myös jatkossa vältää moiset sudenkuopat, tai ainakin reagoida niihin ajoissa.

Jos mimmi tuntuu mukavalta, niin miksei hänen kanssaan silti voisi aikaa viettää. Eihän sen välttämättä tarvitse heti seurustelua merkitä. Katsoo rauhassa mihin asiat johtaa. Mulla on kohta vuoden roikkunut vastaavanlainen "avoin tapaus" kuvioissa. Soitellaan, viestitellään ja nähdään säännöllisen epäsäännöllisesti. Siitä voi joskus kehittyä jotain, tai sitten ei. Kaikki edellytykset on olemassa.

Ja mitä tulee tuohon, että mimmi heitti pallon sulle: voihan olla, että mimmi jostain syystä pelkäsi sun laittavan luukut kokonaan kiinni, ja pelasi tällä tavoin vielä itselleen option uida sun liiveihin. Näin voi olla, ehkä, en tiedä.

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Uskokaa nyt jo pikkuhiljaa, että naama ja rahat eivät merkitse mitään, jos mies osaa asiansa. Kysymys on itseluottamuksesta ja uskalluksesta tehdä jotain muuta kuin mihin naiset ovat tottuneet.

Niinpä. Yritä tässä sitten saada jotain säpinaa aikaiseksi, kun ei ole naamaa eikä itsetuntoa.

Vuosikausien selkäänsaannin tuloksena motoksi on alkanut pikkuhiljaa muodostua: Miksi pitäisin itsestäni, kun kukaan muukaan ei pidä?

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Ja mitä nopeammin tästä aina pääsee selville, niin sitä "kylmempi" ja "tunteettomampi" ihminen ilmeisesti olet. Näin ainakin mä saan kuulla. Naiset taitavat tässä(kin) asiassa toimia keskimäärin hitaammalla sytyttimellä..

Aivan. Tai vaihtoehtoisesti olet sitoutumiskammoinen tms.

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Miksi pitäisin itsestäni, kun kukaan muukaan ei pidä?

Tuo lausahduksesihan tavallaan sisältää myös vastauksen. Juuri siksi, ettei kukaan muu pidä(jos nyt asia noin heikosti on). Koskaan ei mun mielestä pidä alkaa antamaan lopullisia määrittelyjä itsestään muiden ihmisten mielipiteiden perusteella, koska ihminen on ihmiselle susi.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aivan. Tai vaihtoehtoisesti olet sitoutumiskammoinen tms.
Paitsi jos nainen tekee vastaavan teon, niin silloin hän on itsenäinen, oman arvonsa tunteva, rohkea nainen. Vastaavassa tilanteessa mies sen sijaan on kusipää yms. Se on sitä suomalaista tasa-arvoa. Ja tämä tilanne on niiden vässykkämiesten syy, jotka ovat antaneet periksi ja suostuneet pingispalloiksi. Me, jotka emme pingiksestä pidä, me emme tilanteesta varsinaisesti kärsi - paitsi hyvän tarjonnan niukkenemisen johdosta - joten ongelmaa ei siis meille varsinaisesti ole.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt sitten vajaan kuukauden ajan olen ollut tekemisissä erään neidon kanssa, jonka olen tuntenut jo lukioajoista lähtien, eli sellaiset 9 vuotta. Aiemmin kumpikin on tahoillaan seurustellut, joten mitään ei ole kehittynyt tätä ennen. Tässä on nyt tullut huomattua, että kyseinen tapaus tuntuu sopivan mulle kuin nyrkki silmään. Tullaan loistavasti juttuun keskenämme, eikä hänen seurassaan tarvitse esittää mitään, on helppoa olla oma itsensä. Tässä pitäisi todennäköisesti nostaa kissa pöydälle ja keskustella mihin tämä tilanne on menossa. Itse olen ainakin mennyt ihastumaan neitoon, ehkä vähän liikaakin tässä vaiheessa, mutta tuntuu siltä kuin nyt olisi löytynyt mahdollisesti se jonka kanssa voisi helposti kuvitella elämäänsä viettävän.
En halua maalata piruja seinälle tai latistaa mitenkään, mutta näissä on se todellinen vaaran paikka olemassa. Tuo, että tulee aivan mahdottoman hyvin juttuun keskenään on usein vastakkaisen sukupuolen kanssa sitä, että ei ole yrityksiä pokailla, vaan nimenomaan viettää aikaa ilman takaa-ajatuksia, ainakaan selkeitä sellaisia. Omien kokemusteni mukaan naiset ovat usein aivan tajuttoman hyviä vaistoamaan, jos miehellä on syvempiä fiiliksiä heitä kohtaan (ehkä miehiä on vaan keskimäärin helppo lukea eleistä ja ilmeistä). Tällöin heistä voi tulla pidättyväisempiä ja varovaisempia joka asiassa. Etenkin jos se mies on sellainen, kenet he ovat aina kokeneet enemmänkin veljellisenä tyyppinä, jonka kanssa voi toimia platonisesti.

Mielestäni ennen kuin täräytät tunteistasi mitään, kannattaisi yrittää selvittää, onko hänellä samankaltaisia tuntemuksia sinua kohtaan. Vaikea homma, tiedän. Tuossa tosiaan voi olla se riski, että jos kerrot tunteistasi, se voi hämmentää tuota naisihmistä, etenkin kun olette tunteneet niin kauan. Hänelle on varmasti muodostunut tietynlainen tuttu ja turvallinen kuva sinusta. Se, että olet häneen syvästi ihastunut/rakastunut, voi ehkä hämmentää. Näillä ikävä kyllä tahtoo olla vaikutuksensa ystävyyssuhteisiin ja niiden mutkattomuuteen. Voi tulla sellaista vaivautuneisuutta ja aprikointia "mitähän tuo ele taas tarkoittaa, yrittääköhän se jotain?". Sellainen luontevuus voi kadota. Ei tietysti välttämättä, mutta sen mahdollisuus on tosi suuri.

Mieti tosiaan sitä, että oletko nyt ihastunut vain siksi, että yksinäisyys vaivaa mieltä ja joku hyvin tuntema ihminen tuntuu parhaimmalta lievittäjältä sitä olotilaa kohtaan. Pitkäaikaista ystävyyttä ei kannata pilata hetken hurmostilassa.

En nyt anna näitä tietysti minään ehdottomina neuvoina, jos nyt neuvoina ollenkaan. En tunne sinua, enkä koko tilannetta. Kunhan vaan mietit näitä seikkoja ja ehkä mietitkin jo. =)

On vaan jossain määrin tuttuja juttuja vuosien takaa ja peilailin omiin kokemuksiini ja myös tehtyihin virheisiin.

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Brad Pitt on juurikin Schollin kuvailema metroseksuaali, joka on komea ja rikas ja saa noilla perusteilla naisia tarjoamalla drinkkejä ja ostamalla timantteja. Kuka tahansa saa naisia rahalla. Noita tyyppejä naiset käyttävät hyväksi aikansa ja kyllästyttyään dumppaavat surutta.

Kysy muutamalta tuntemaltasi naiselta dumppaisiko hän miehen, joka a) näyttää Brad Pittiltä ja b) ostelee naiselleen timantteja. Jos saat enemmän kuin kaksi myönteistä vastausta kymmenestä kysymyksestä, niin olen yllättynyt.

edit.

Ei helvetti, jos saat edes yhden myönteisen vastauksen, niin olen yllättynyt. Tai sitten liikut aktiivisesti joissakin anarko-feministi-vasemmisto-viher-piireissä.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkälainen nainen on luuska? Onko hiusten värillä väliä? Entäpä silmien? Näytteleekö paino merkittävää osaa arvioissa? Miten luuska pukeutuu?

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minkälainen nainen on luuska? Onko hiusten värillä väliä? Entäpä silmien? Näytteleekö paino merkittävää osaa arvioissa? Miten luuska pukeutuu?
Ei hajuakaan "oikeasta" vastauksesta, mutta kyllä mulla oma mielikuva on. Jos joku kuvailee minulle naista luuskaksi niin minä miellän tuon sellaiseksi epäsiistiksi ja muutoinkin saamattomaksi ihmiseksi, jota ei juuri mikään kiinnosta ja mistään ei välitä. Hiuksien tai silmien värillä tai painolla ei minusta ole mitään tekemistä asian kanssa. Pukeutuminen voisi olla joko epäsiistiä tai sitten totaalisen liioiteltua tyyliin minihame ja korkokengät -30 c pakkasessa.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kysy muutamalta tuntemaltasi naiselta dumppaisiko hän miehen, joka a) näyttää Brad Pittiltä ja b) ostelee naiselleen timantteja. Jos saat enemmän kuin kaksi myönteistä vastausta kymmenestä kysymyksestä, niin olen yllättynyt.

Minä olisin myös yllättynyt, mutta olen sentään oppinut, että naisten puheilla ja teoilla ei ole välttämättä kovin suurta yhteyttä. Tokihan naiset käyttävät hyväksi tolloja, jotka yrittävät ostaa heidät rahalla mutta pesää jaetaan ihan muualle. Tämänhän voi itse todeta menemällä baariin ja tarjoamalla drinkkejä kaikille jotka niitä pyytävät. Tarjoappa baarissa juotavaa kymmenelle naiselle ja raportoi sitten tänne, kuinka moni antaa sinulle numeronsa tai haluaa nähdä jälkeenpäin.

Brad Pitt on saanut kenkää moneltakin naiselta ja nykyään on pahasti tossun alla. Vaimo kertoo lehdissä, ettei tykkää kun Brad käy viihteellä kavereiden kanssa... Melko nihkeää.

Jaaha, täällä ollaanki varmaan kärsimättömänä ooteltu VK:n naisasia-päivitystä. No, vitun sekavaa on. Edes Tapparan perseily ei oo jaksanu vituttaa, kun tää osio on nyt niin persiillään. Se mimmi on edelleen sielä hevonvitunperseessä, enkä oo päässy päässäni edelleenkään irti siitä. No, sittenhän yks semituttu tytsi ihastukin meikäläiseen, ja jonkin aikaa tossa ollaan tapailtu. Meikäläinenhän sille kuitenki ilmotti, että oon tunnevammanen, että pysyis rehellisyys mukana. Ja sittemmin myös tarkensin, että minkäasteisesta vammasuudesta on kyse. Noh, likka tykkää musta edelleen. Tyttöhän on tosi kiva, tekee hyvää ruokaa jne. Ihan pikkasen vaan hämää se, että avioeroprosessi on menossa ja sit sillä on muksu. Ja sitten tää vitun Unkarinperse. Yhä enemmän on vahvistunut se päätös, että kesään asti oon ilman mitään vitun suhteita, paitti jos tota tulevaa yh:a puksin, kun se sitä haluaa - mutta oon sille sanonu, että nyt ei oo meikäläisestä mihkään tunnepuolella. Sitä kuitenki kiku kummasti kiinnostaa, sopii mulle.
Mutta meikäläisen historian jotenkuten tuntien, vituiks menee varmaan nääkin kaikki päätökset.

Viimeksi muokattu:

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Tämänhän voi itse todeta menemällä baariin ja tarjoamalla drinkkejä kaikille jotka niitä pyytävät. Tarjoappa baarissa juotavaa kymmenelle naiselle ja raportoi sitten tänne, kuinka moni antaa sinulle numeronsa tai haluaa nähdä jälkeenpäin.

Mitä sinä oikein horiset? Mitä sillä, että minä - tavallinen, keski-ikäinen duunari - menen baariin ja tarjoan drinkkejä kaikille niitä pyytäville on tekemistä alkuperäisen kirjoituksesi kanssa?

Sinä väitit että naiset dumppaavat surutta komean, rikkaan ja anteliaan miehen. Tuohan on aivan täyttä paskaa. Jos naiset saavat itselleen komean, rikkaan ja anteliaan miehen, niin he pitävät miehestä kiinni kynsin hampain. Ei pelkästään sen takia, että komeat, rikkaat ja anteliaat miehet ovat h-vetin harvinaisia, vaan myös sen takia, että sellaisen miehen saaminen nostaa naisen itsetuntoa - ja statusta muiden naisten silmissä - ettei heidän tarvitse antaa pesää tavalliselle jampalle - ei, vaikka tämä olisikin pelimies.

Brad Pitt on saanut kenkää moneltakin naiselta ja nykyään on pahasti tossun alla. Vaimo kertoo lehdissä, ettei tykkää kun Brad käy viihteellä kavereiden kanssa... Melko nihkeää.

Keneltä Pitt on saanut kenkää? Pesää Pitt on saanut monelta, mutta että kenkääkin?

Tossun alla? Mies käy viihteellä kavereiden kanssa ja kun vaimo kertoo lehdissä, että ei oikein pidä asiasta, niin se tarkoittaa että mies on pahasti tossun alla. Ziisus, oletko sinä ihan pihalla?

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Sinä väitit että naiset dumppaavat surutta komean, rikkaan ja anteliaan miehen. Tuohan on aivan täyttä paskaa. Jos naiset saavat itselleen komean, rikkaan ja anteliaan miehen, niin he pitävät miehestä kiinni kynsin hampain. Ei pelkästään sen takia, että komeat, rikkaat ja anteliaat miehet ovat h-vetin harvinaisia, vaan myös sen takia, että sellaisen miehen saaminen nostaa naisen itsetuntoa - ja statusta muiden naisten silmissä - ettei heidän tarvitse antaa pesää tavalliselle jampalle - ei, vaikka tämä olisikin pelimies.

Olen kyllä näitä tapauksia seurannut pariin kertaan aika läheltä. Kyllä sen naisen mielenkiinnon ylläpitämiseen tarvitaan muutakin kuin rahaa ja komea naama. Nämä komeat ja rikkaat ovat huomanneet, että nainen juoksee vieraissa miehissä, jotka ovat kiinnostavia muulla tavalla. Eli timantit saadaan toiselta ja toisen kanssa niitä käytetään. On olemassa prinssimiehiä, jotka luulevat pelkän komean ulkokuoren ja rahojen riittävän ja eivät muuten panosta aikaa ja vaivaa naiseen. Yleisempää tuo touhu on naisilla, jotka luulevat että pelkkä kaunis ulkokuori riittää ja tekevät itsensä naurettaviksi.

Tossun alla? Mies käy viihteellä kavereiden kanssa ja kun vaimo kertoo lehdissä, että ei oikein pidä asiasta, niin se tarkoittaa että mies on pahasti tossun alla. Ziisus, oletko sinä ihan pihalla?

Eiköhän se nyt ole itsestään selvää, että tuollaista ei tehdä. Eikö sinusta tuossa ole mitään epänormaalia? Levittelee yksityisasioita/loukkaa miestään julkisesti. Kyllä aika tossu mies on jos nainen uskaltaa tuollaista tehdä. Antaisitko naisesi levitellä julkisesti mielipiteitäsi sinusta? Toki näitä tossumiehiä näkyy päivittäin, joiden naiset loukkaavat ja nöyryyttävät heitä julkisilla paikoilla. Hyi helvetti.

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Ei hemmetti, taas on tämä sanahirviö "pelimies" päästetty valloilleen. Pelimiehestä tulee juurikin mieleen jossain Onnelan jonossa hilluvat Mr. Finland osakilpailijat. Ehkä tällainen toiminta tuottaa juuri sen hieltä haisevan parturi-kampaaja opiskelijan omaan petiin, mutta itseäni ei tällainen toiminta liiemmin kiinnosta.

Muutenkin jos sattu tapaamaan oikeanlaisen ihmisen ja sen kanssa on mukavaa yhdessä, niin ei siinä tarvita mitään "pelikirjoja" ja ihme PELAAMISTA. Muutenkin naurattaa kun aina monella on joku oikea "taktiikka" jokaiseen tilanteeseen naisten kanssa. Ihmiset on erilaisia ja mitään oikeaa "pelitaktiikkaa" tuskin on. Kannattaa vaan olla oma itsensä mitä normaalisti on ja katsoa toimiiko homma vai ei.

Mutta sen olen huomannut, että ainakin Suomessa kannattaa olla hieman tyly naisille ja välinpitämätön, mutta en tietenkään väitä etteikö kiltit miehet saisivat naisia myös. Monet naiset tuntuvat välillä liitävän aivan liian korkealla omaan tasoonsa nähden ja juuri näille välinpitänättömyys ja jopa pieni vittuilu tehoaa yleensä hyvin. Suomalaiset naisethan ovat keskimäärin aikamoisia karjuja, saisivat pukeutua hieman naisellisimmin. Mutta mikäs minä olen tuomitsemaan, jokainen tyylillään.

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Sympatiat K-Espoo & Minnesota Wild
Muutenkin jos sattu tapaamaan oikeanlaisen ihmisen ja sen kanssa on mukavaa yhdessä, niin ei siinä tarvita mitään "pelikirjoja" ja ihme PELAAMISTA. Muutenkin naurattaa kun aina monella on joku oikea "taktiikka" jokaiseen tilanteeseen naisten kanssa. Ihmiset on erilaisia ja mitään oikeaa "pelitaktiikkaa" tuskin on.

Kyllä on olemassa selkeitä suuntalinjoja mitä noudattamalla voi pärjätä naisten kanssa. Ei kukaan väitä että joku juttu toimisi kaikkiin naisiin, mutta eipä kukaan väitäkkään mitään sellaista. On silti olemassa taktiikoita jotka toimivat huomattavasti paremmin kuin toiset.

On myös melko selkeästi havaittavissa ominaisuuksia jotka tekevät miehen tosi hyväksi kaveriksi naisilla mutta eivät mihinkään muuhun. Nainen voi pitää tällaista miestä jopa parhaana kaverinaan. Tämmöisten tapausten olemassaolo ihan selkeästi viittaa siihen, että pelkkä "mukavaa olla yhdessä" ei riitä suhteen muodostamiseen. Hyvät kaverit nyt vaan valitaan lähes täysin eri kriteereillä kuin seurustelukumppanit.

Kannattaa vaan olla oma itsensä mitä normaalisti on ja katsoa toimiiko homma vai ei.
Mitäs sitten jos ei toimi?

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kysy muutamalta tuntemaltasi naiselta dumppaisiko hän miehen, joka a) näyttää Brad Pittiltä ja b) ostelee naiselleen timantteja

Tämäkin on vähän kaksipiippuinen juttu. Sellainen pilvissä leijuva nykyprinsessa katselee tuollaisia timantteja ostelevaa Brad Pittiä tietyn aikansa, kunnes hoksaa, että hänen tasolleen pitää löytää uusi tällainen Brad Pitt. Tämän jälkee heivaa Pittin. Toki kyseinen prinsessa voi ottaa tuon Pittin rinnalleen jäädäkseen, mutta epäilen jos kusitaso on valmiiksi jo ollut kovin korkealla.
Pintaliitosuhteita nämä ovat ja tarinan Brad luulee myös että timanttien ostelulla hän saa unelmiensa naisen pysyäkseen, vaikka käytännössä tuhlaa vaan rahansa ja nainen käyttää kaiken hyväkseen. Tuolla tavalla kyllä niitä pintaliitoblondeja saa tuolta Seduloista, eriasia kuinka kauan suhteet kestävät.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery

Eikös luuska ole sellainen passiivinen ja penseä, mistään kiinnostumaton emmäätiiä-säkki? Hiusten väri varmaan vastaa usein maantietä, kun niillekään ei huvita mitään tehdä. Paino ei sinänsä ole kynnyskysymys, mutta ns. ulkoinen habitus paistaa kyllä kauaksi ts. onko sinut itsensä kanssa ja sitä kautta onnellinen vai ei. Luuskaa harvemmin sekään kiinnostaa, joten vastauksen voit päätellä tästä.

Juuri tänään käydessämme ystävänpäivätreffikumppanini kanssa keskustelua eri asioista hän oli sitä mieltä, että tykkää ulkotreffeistä siksi, että sinne voi vähän laittautua nätiksi ja pukeutua ja tykkää kulkea ulkomaailmassa kumppaninsa rinnalla. Mun mielestäni erittäinkin tyhjentävä vastaus mielestäni terveesti naiselliselta, aikuiselta naiselta. Ei siis luuskalta.

Ja tosiaan, vähän aiheestakin. Kala on liikkunut ja käynyt pyydykseen. Kassellaan. Onpi sillai eri-tavalla-kuin-ennen -tyyppisesti jännittävä olo. Entäs, jos päädynkin seesteytymään ihmisten ulottumattomiin jonnekin jeeraan ottamaan tuosta ihmisestä selkoa lopuksi ikääni?

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei helkuta. Yhtäkkiä olen saattanut itseni tilaan, jossa juuri tätä kirjoitettaessa puhelimeni soi ja eräs nainen yrittää soittaa, vaan en minä jaksa jutella mitään. Ja muuan toinen nainen tänään kämpilläni kävi ja toimenpiteen jälkeen sitten toivotin sille hauskaa loppuelämää. Ja kolmannen kanssa on lauantaina kämpilläni syöntiä ja nukkumista ja sitä iltaa odotan ihan innolla. Muuten tekisi vain mieli paeta vuorille ja ryhtyä vuohipaimeneksi.

Hulluja nuo naiset.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kyllä on olemassa selkeitä suuntalinjoja mitä noudattamalla voi pärjätä naisten kanssa. Ei kukaan väitä että joku juttu toimisi kaikkiin naisiin, mutta eipä kukaan väitäkkään mitään sellaista. On silti olemassa taktiikoita jotka toimivat huomattavasti paremmin kuin toiset.

Tuo Pelimies-käsite on saanut huonon maineen ja sanasta tulee mieleen kaikkea negatiivista. Kuitenkin nykyajan pelimiehet ovat hieman toista kuin nuo mielikuvat. He ovat normaalia kiinnostuneempia sosiaalisista verkostoista ja muutenkin ihmisten välisestä kanssakäymisestä.

Lehdissä ja jopa TV:ssä on ollut kymmeniä juttuja nykyajan pelimiehistä ja sanoma on tullut melko hyvin esille. Oikeat pelimiehet osaavat kunnioittaa naisia. Tämä on jopa heidän tavoitteensa. Se että tuntee hieman syvemmin naisten mielenliikkeitä ja osaa hieman manipuloida niitä, ei tee näistä miehistä mitään hikisiä wannabe Finnairin lentäjiä, jotka huijaavat naisia mennen tullen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy