Jaaha, täällä ollaanki varmaan kärsimättömänä ooteltu VK:n naisasia-päivitystä. No, vitun sekavaa on. Edes Tapparan perseily ei oo jaksanu vituttaa, kun tää osio on nyt niin persiillään. Se mimmi on edelleen sielä hevonvitunperseessä, enkä oo päässy päässäni edelleenkään irti siitä. No, sittenhän yks semituttu tytsi ihastukin meikäläiseen, ja jonkin aikaa tossa ollaan tapailtu. Meikäläinenhän sille kuitenki ilmotti, että oon tunnevammanen, että pysyis rehellisyys mukana. Ja sittemmin myös tarkensin, että minkäasteisesta vammasuudesta on kyse. Noh, likka tykkää musta edelleen. Tyttöhän on tosi kiva, tekee hyvää ruokaa jne. Ihan pikkasen vaan hämää se, että avioeroprosessi on menossa ja sit sillä on muksu. Ja sitten tää vitun Unkarinperse. Yhä enemmän on vahvistunut se päätös, että kesään asti oon ilman mitään vitun suhteita, paitti jos tota tulevaa yh:a puksin, kun se sitä haluaa - mutta oon sille sanonu, että nyt ei oo meikäläisestä mihkään tunnepuolella. Sitä kuitenki kiku kummasti kiinnostaa, sopii mulle.
Mutta meikäläisen historian jotenkuten tuntien, vituiks menee varmaan nääkin kaikki päätökset.