Naisasiat

  • 7 504 887
  • 26 557

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Päivää arvon Jatkoaikalaiset!
Onko kellään palstalaisella mitään neuvoja/kokemuksia tähän asiaan?
Rallar

Oletkin jo saanut vastauksia kysymyksiisi, mutta lisäänpä nyt vielä oman mielipiteeni.

Muutaman kerran itse vastaavanlaiseen tilanteeseen joutuneena sanon, ettei se tuosta paremmaksi muutu. Siksi olenkin aina lopettanut yhteydenpidon jos tämmöistä on ilmennyt. En ole muuten koskaan katunut sitä, että niin olen tehnyt. Yhden mimmin kohdalla se sitä paitsi oli oikea ratkaisu siinäkin mielessä, että mimmi rupesi ottamaan yhteyttä. Ilmeisesti meni ratkaisustani sen verran hämilleen, että sitä yhtäkkiä rupesikin meikäläinen kiinnostamaan aivan uudella tavalla.

Sitä en sitten tiedä, että pitikö vaan testata, että vieläkö saa meikäläisen koukkuunsa. Olipa mitä oli, mutta itseä ei napannut enää siinä vaiheessa ko. mimmi ollenkaan ja jotenkin tuli vain olo, että tekipä nyt itsensä naurettavaksi.

Välimatkan otto on todellakin hyvä ajatus ja mielellään niin, että sen naisen puolelta saa tulla sitten ne yhteydenotot jos ovat tullakseen.

Meikäläinen ainakin sen aikoinaan on päättänyt, ettei yksikään mimmi pidä mua hätävarana tai pompottele mielensä mukaan. Tällä tavoin saa vielä suht nopeesti karsittua ne potentiaaliset kusettajat.

Ottaa asiat rennosti ja pitää oman päänsä tietyissä asioissa, nii hyvä tulee!

Tsemppiä Rallar!
 

Ender00

Jäsen
Päivää arvon Jatkoaikalaiset!

Tässä nyt on ollut sellainen tilanne pitkin kevättä, että olen tapaillut erästä kivaa neitoikaista. Seurustelemaan ei olla kuitenkaan alettu ihan molempien suostumuksella.
.
.
Onko kellään palstalaisella mitään neuvoja/kokemuksia tähän asiaan?

Rallar

Paljon olet jo neuvoja saanut, ja todennäköisesti ihan päteviäkin. Ajattelin nyt kuitenkin tuoda vielä hieman toisenlaisen, ehkä hieman kylmemmän ja kyynisemmän näkökulman.

Te siis tapailette, mutta toivoa mistään vakavammasta ei ole. Harrastatte varmaan kuitenkin seksiä?

Eli kylmä ja kyyninen näkökantani asiaan olisi se, että jollain tavalla alkaisit pikkuhiljaa vieroittaa itseäsi hänestä tunteiden tasolla, kyllä se on mahdollista. Kuten joku jo sanoi, että kun jotain asiaa itselleen jankuttaa niin siihen alkaa lopulta uskomaan.

Sillä päästyäsi tarpeeksi viileälle tasolle tunteissa on sinulla käsissäsi yksi ihannetilanteista. Seksiä mukavan naisen kanssa ilman pelkoa sitoutumisesta.

Jos homma ei kuitenkaan ole edes seksin tasolle edennyt niin sitten tämän viestin voi unohtaa - samoin naisen.
 

Birchman

Jäsen
Ihan naulan kantaan osuit viestilläsi. Tuolla tasolla tässä mennäänkin eli sängyssä ollaan oltu. Tunteiden kylmettäminen onkin se mitä tällä hetkellä kannattaa yrittää. Vaikeaa se tulee olemaan, koska niitä tunteita on alkanut kertymään tässä ajan myötä.

Saa nyt katsoa mitä tässä tapahtuu. Varmaankin parin viikon päästä osaan jotain fiksua tämän asian suhteen kertoa. Naisia on mullakin tullut vastaan, mutta ei ketään näin mageeta. Sen takia tämä vaikeeta onkin. Jos olisi kyseessä ihan peruslissu niin tuskin tällaisia asioita kirjottelisin.

Tuhannet kiitokset edelleen kaikille palstalaisille. Täältähän saa paremmat neuvot kuin frendeiltä :)
 
Viimeksi muokattu:

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Ihan naulan kantaan osuit viestilläsi. Tuolla tasolla tässä mennäänkin eli sängyssä ollaan oltu. Tunteiden kylmettäminen onkin se mitä tällä hetkellä kannattaa yrittää. Vaikeaa se tulee olemaan, koska niitä tunteita on alkanut kertymään tässä ajan myötä.

Saa nyt katsoa mitä tässä tapahtuu. Varmaankin parin viikon päästä osaan jotain fiksua tämän asian suhteen kertoa. Naisia on mullakin tullut vastaan, mutta ei ketään näin mageeta. Sen takia tämä vaikeeta onkin. Jos olisi kyseessä ihan peruslissu niin tuskin tällaisia asioita kirjottelisin.

Tuhannet kiitokset edelleen kaikille palstalaisille. Täältähän saa paremmat neuvot kuin frendeiltä :)

Munkin mielestä kannattaa kertoa tytölle suoraan, että tykkäät siitä. Sellaisesta kaveruussuhteesta ei tule muuta kuin paska olo, jos kuitenkin haluaisit oikeasti seurustella. Kaveruus voi toimia ainoastaan silloin, jos kummallakaan ei todellakaan ole mitään seurusteluun liittyviä tunteita toista kohtaan. Ehkä se on vähän karu näkökulma, mutta muulloin minusta ihmiset siinä kaveruudessa eivät ole avoimia toisilleen ja muutenkin siitä tulee vain sellaista roikkumista ja todennäköisyydet että se koskaan miksikään muuksi muuttuisi pienevät koko ajan.

Pistä siis parastasi ja kerro että tykkäät, etkä suostu mihinkään frendimeininkiin. Jos siis oikeasti haluat sen tytön ja vielä sellaiseen suhteeseen, jossa molemminpuoleinen kunnioitus säilyy. Toki siinä on se riski, ettei tyttöä kiinnosta, tai ehkä se muuten vaan on sitten niin eri vaiheessa kuin sinä ettei vaan halua seurustella. Tiedän kyllä että se voi olla tuskallistakin, jos olet jo syvästi rakastunut, mutta elämää sekin vain on. Ei toista voi väkisin muuttaa miksikään, eikä varsinkaan seurustelukuvioissa. Toki voit kertoa omia mielipiteitä seurustelusta, ihastumisesta jne ja jättää tytön miettimään asioita. Ja jos se on heti kohta jo toisen miehen kainalossa, niin mun mielestä olit vain onnekas ettei tuon pidemmälle homma mennyt.

Henk.koht. mielipide sänkyyn menemisestä noin niin kuin kaveripohjalta tai yhdenillanhommana on että yleensä se vain mutkistaa asioita, kun ei oikein tiedetä mistä on kyse. Jos haluaa seurustella, niin minusta kannattaa tutustua ihmiseen muutoin hyvin ennen kuin alkaa liian läheiseksi, että tietää millaiseen ansaan on astumassa.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Noh, joopajoo. Tämä tyttö joka tuli juttelemaan vappuna sanoi sitten että sen elämäntilanne on sellainen ettei nyt haluaisi tapailla vakavammassa mielessä, mutta kaverina toki. Ajatukset ovat tosin kaksisuuntaisia siinä mielessä, että joko hän sitten päätti ettei mun kanssa voi tulla mitään (kävi kyllä ihan treffailumielessä kyllä aikaisemmin mun kanssa), tai sitten sillä on oikeasti sellainen elämäntilanne... Jälkimmäistä puoltaisi se että hän todellakin haluaisi jatkaa siten että nähdään aina joskus kaveriporukoissa tms, eli yhdeydenpito säilyisi kuitenkin. Toisaalta hän ei kyllä ole kertoillut mitään mistään elämäntilanteen muutoksesta. (tutustui johonkin toiseen? tai sitten tosiaan ei kiinostanut...) Ei tässä kavereita liikaa ole, ja hän kyllä oli kaveriainestakin.

Sinällään hyvä että tämä selvisi suoraan puhelimessa, eikä tarvinnut arvailla sen enempää. Ei tule ristiriitaisia fiiliksia.
 

Pitbull

Jäsen
Suosikkijoukkue
Taistelukiekko
Tulipa tuosta edellisestä mieleen jonkun vanha sanonta, jossa todetaan että kun nainen sanoo että "ollaan vain kavereita" se on sama kuin toteaisi lapselle että sun lemmikki kuoli mutta voit silti pitää sen...
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Voi hemmetti jampat... mitenkähän sanoisi kauniisti tai edes rakentavasti..

Teitä nimittäin viedään kuin litran mittaa. En tiedä, mistä se oikein johtuu, mutta tilanne näyttää olevan tyypillinen ongelma juuri sellaisille mukaville, kunnollisille kavereille. Te tsemppaatte ja yritätte liikaa. Ei parisuhde mitään matemaattisia kaavoja ole.

Olkaa oma itsenne. Jokainen täysjärkinen nainen haistaa kilometrin päähän jos kundi yrittää vetää jotain roolia, olipa se "kovaa kundia" tai spanielia, joka rientää tottelemaan kaikki naisten keksimät oikut. Ette te itsekään arvosta naista, joka pomppii kuin jojo uuden käskyn saatuaan, jolla ei ole omaa tahtoa ja selkärankaa. Ei mitään suhdetta voi rakentaa feikin varaan. Miettikää mitä asioita arvostetta naisessa ja todennakoisesti ne ovat samoja piirteita, joita naiset arvostavat teissä.

Sitä paitsi vääntäminen ja pienet kriisit kuuluvat parisuhteeseen kuin nenä päähän. Ei niitä kannata pelätä tai vältellä.

Te teette tästä ihan liian monimutkaista - ja ihan itse!
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tulipa tuosta edellisestä mieleen jonkun vanha sanonta, jossa todetaan että kun nainen sanoo että "ollaan vain kavereita" se on sama kuin toteaisi lapselle että sun lemmikki kuoli mutta voit silti pitää sen...

Jep. Joskus näitä kommentteja olen itsekin kuullut. Silloin olen yleensä vain todennut että kiitos ei, kavereita minulla on ihan riittävästi enkä kaveria ole etsimässä.
Joku ketjussa mainitsi liian kilteistä miehistä ja siitä että näitä miehiä naiset sitten vedättävät. Ehkä kysymys on sittenkin enemmän selkärangan puuttumisesta, tai heikosta itsetunnosta. Olen itse aika monella tavalla ns äijä, mutta silti kiltti ja fiksusti käyttäytyvä, mutta sen verran itsekunnioitusta ja selkarankaa on että voin/uskallan sanoa naiselle ettei minua voi pomputtaa kuten palloa. Tasa-arvoisesti mennään ja kompromisseja tahdään tarvittaessa, mutta vain toisen ehdoilla homma ei pelaa.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sillä päästyäsi tarpeeksi viileälle tasolle tunteissa on sinulla käsissäsi yksi ihannetilanteista. Seksiä mukavan naisen kanssa ilman pelkoa sitoutumisesta.

Jaa? Nautitte erotiikasta kylmin tuntein? Extremelaji, eikä onnistu ihan keneltä vaan.

Proffa tuolla olikin jo ytimessä: ole oma itsesi. Silloin voit olla varma siitäkin, että sinuun ihastutaan sinun itsesi takia - ei minkään 'roolin' vuoksi. Se vasta tuskaa on, jos pitää esittää jotain ja epäillä koko ajan, että toinen tykkää vain esityksestä.
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Liittyisi oikeastaan vitutusketjuun mutta laitettakoon tänne. Voiko oikeasti olla mikään sen vaikeampaa kuin yrittää löytää nainen? Jokaikinen tuntemani nainen tai johon joskus olen edes etäisesti osoittanut kiinnostusta on joko varattu taikka sitten haluaa olla vain kaveri. Ja ellei asia mene näin, kaatuvat nekin harvat vapaat naiset kavereiden syliin. Ei ole mukava rypeä itsesäälissä mutta olen jo omasta mielestäni tarpeeksi kauan katellut vierestä kun muita onnistaa ja meikäläinen jää lehdelle soittelemaan. Eikä myöskään pitäisi verrata itseä muihin, se on tosiaan vihonviimeinen juttu ja todella osoitus huonosta itsetunnosta. En tosin sanoisi että se mulla niinkään hyvä on muutenkaan.

Tässähän ei kohta edes kehtaa enää yrittää. Eikä enää edes jaksa iloita kavereidenkaan puolesta, vituttaa jo suorastaan aivan helvetisti tää tilanne mutta minkäs teet?

Tulipahan avauduttua.
 
Viimeksi muokattu:

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Voi hemmetti jampat... mitenkähän sanoisi kauniisti tai edes rakentavasti..

Teitä nimittäin viedään kuin litran mittaa. En tiedä, mistä se oikein johtuu, mutta tilanne näyttää olevan tyypillinen ongelma juuri sellaisille mukaville, kunnollisille kavereille. Te tsemppaatte ja yritätte liikaa. Ei parisuhde mitään matemaattisia kaavoja ole.
Jep. Joskus en yrittänyt, ja ei mulla edes ollut kavereita. Nyt, vaikka kuinka yritän olla ei-liikaa-yrittävä, niin tuokin tapaus kaatui todennäköisesti siihen että yritin liikaa. En edes jaksa vastustaa tätä ajatusta. Meni jo...

Olkaa oma itsenne. Jokainen täysjärkinen nainen haistaa kilometrin päähän jos kundi yrittää vetää jotain roolia, olipa se "kovaa kundia" tai spanielia, joka rientää tottelemaan kaikki naisten keksimät oikut.
Mutta kun se "olen vaikea"-asenne tuntuisi nimenomaan roolilta. Sehän tässä olisi korjattavana...

Sinällään kommentti ei ollut "ollaan vaan kavereita" vaan että "tapaillaan ainakin nyt kavereina", mutta tuskinpa noilla nyt mitään väliä tässä tapauksessa on. Saa sitten itseään syyttää jos yht'äkkiä huomaa että onkin kiinostunut ja mä deittailen sitten jonkun muun kanssa vakavammin. Tosin "hyvän ja tylsän kaverin" maineessa tätä tilannetta tuskin on tulossa. Pitänee ruveta keksimään tekosyitä vaikeasti saatavuudelle ja olemaan vittumaisempi, sillä kai sitten saa jonkun kiinnostumaan. Tosin sitten toinen hyppää kyydistä heti kun huomaa että toinen on sittenkin kiltti tyyppi.

Ja joo, itsetuntoa ei kyllä liiemmalti ole tässä tilanteessa.

SamSpade kirjoitti:
Ehkä kysymys on sittenkin enemmän selkärangan puuttumisesta, tai heikosta itsetunnosta.
No ainakin jälkimmäisestä. Vaikka miten paljon yrittää sitä piilottaa niin eipä se näköjään ihan heti lähde pois.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ja joo, itsetuntoa ei kyllä liiemmalti ole tässä tilanteessa.


No ainakin jälkimmäisestä. Vaikka miten paljon yrittää sitä piilottaa niin eipä se näköjään ihan heti lähde pois.

Joskus tätä jossain kirjoituksessani sivusin. Itsetunto ja omanarvontunto on sellaisia juttuja joita voi opetella. Helppoa se ei ole mutta mahdollista.
Tee listaa omista hyvistä puolistasi. Toistele itsellesi niitä hyviä ominaisuuksia mielessäsi usein tyyliin "olen kohtelias ja mukava" "osaan olla rento naisten seurassa" jne.
Mieti omia kehityskohteitasi ja yritä kehittää niitä ja vakuuttele itsellesi että osaat ja voit. "en osaa, en voi, en ole" ovat myrkkyä. Jos noin ajattelee niin ikinä ei osaa, voi jne.. Mieli on ihmeellinen, kun tarpeeksi kauan vakuuttelee itselleen niin alkaa vähitellen uskomaan siihen ja sitten jonain päivänä huomaa että on sitä mitä on ajatellut olevansa. Tämä sitten toimii myös kääntäen.. eli negatiiviset jutut paisuu ja vahvistuu jos niissä pyöriskelee..
Pitkä ja joskus paskamainen prosessi tuo on. Tutkia itseänsä ja käyttäytymisään niin sanotusti, pervessin rehellisesti. Mutta vain sitä kautta hommat lähtee muuttumaan parempaan suuntaan ja toivon mukaan kehittyy ihmisenäkin.
Itsevarmuus tuolla tavalla kyllä kehittyy ajan kanssa -> naiset huomaavat sen -> vientiä on yhtäkkiä enemmän -> itsetunto nousee -> eli siis itseään toteuttava ennustus niin sanotusti.
"Voiman pimeän puolen houkutus on suuri" eli aina kun huomaa että takapakkia otetaan niin pitää vain pakottaa itsensä taas ajattelemaan positiivisesti ja rakentavasti.

Sitten eräs asia mistä voi olla hyötyä: Hallinnan ympyrä
Piirrä A4-paperille iso ympyrä, piirrä sen sisään vähän pienempi ympyrä, ja sen sisäät vielä vähän pienempi ympyrä. Eli siis 3 sisäkkäistä ympyrää.
Uloin kehä on "en voi vaikuttaa, vaikuttaa minuun"
Asioita joihin sinulla ei ole mitään valtaa mutta vaikuttavat sinuun. Kuten verot, sää, kansallisuus, lait ym.. kirjaa lisää käytännön läheisiä asioita mitä tulee mieleen. Eli älä tappele tuulimyllyjä vastaan koska nämä vaikuttavat mutta et voi vaikuttaa. On siis turhaa valittaa niistä, ne vain on hyväksyttävä.

Keskimmäinen kehä on "voin vähän vaikuttaa, vaikuttaa minuun"
Työpaikka, palkka, asuinpaikka ym..
Kirjaa taas mieleen tulevia ja mieti miten voit muuttaa näitä vähän paremmiksi.
Näitäkään ei liiemmälti kannata valitella koska vaikuttamismahdollisuudet ovat vähäiset.

Sisin ympyrä on "vaikuttaa minuun, voin vaikuttaa/päättää"
Nämä ovat sitten niitä asioita elämässä joihin voit todellakin vaikuttaa ja päättää itsenäisesti. Kuten, aamulla herätessäsi päätät, olen tänään hyväntuulinen vaikka tulisikin vastoinkäymisiä.
Kirjaa tänne asioita ja keskity näihin. Näillä se elämä paranee.
Kahden uloimman ympyrän asiat ovat kuten käteen jaetut pelikortit ja pelin säännöt. Niillä pelataan mitkä käteen sattuivat. Isoin osa ihmisistä käyttää valtavasti negatiivista energiaa valittamalla asioista joihin eivät mitenkään voi vaikuttaa.
Tulipa saarna ja ehkä vähän sekavasti kirjoitettu mutta itse olen tuota jo pitkään käyttänyt ja muutokset huomaa aika äkkiä.
Tsemppiä.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
. Isoin osa ihmisistä käyttää valtavasti negatiivista energiaa valittamalla asioista joihin eivät mitenkään voi vaikuttaa.

Todellakin noin. Oma tapani on melkein samanlainen - punnitsen tilanteen valitsemalla onko kyseessä asia, johon voin vaikuttaa vai en. Jos voin vaikuttaa, seuraa jatkokysymys 'miten'. Jos en voi vaikuttaa, sopeudun ja hyväksyn.

Omat asenteet ja ajatukset ovat vaikutettavissa oleva asia, juuri niinkuin yksityissilmä tuossa sanoi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse huomasin tuossa viikonlopun pituisella ruotsinreissulla kavereitten kanssa sen, että naiset todellakin on keskim. kovempia stressaamaan ja oikuttelemaan pikkuasioista. Ts. porukassamme olleet naisenpuolikkaat oli välillä vähän naama nurin.

Miehet osaa ihan oikeasti keskim. ottaa rennommin, vaikka asiat ei sujuisikaan niin kuin on suunniteltu, tai olosuhteet olisi ne kaikkein mukavimmat. Liekö syy se biologinen jälleen, se millaisiksi miehet on rakennettu metsästäjinä ja sotijoina.

Ei sillä, naiset on ihania olemassa kaikin puolin, mutta kyllä tuo tilanteiden sietokyky on usein aika luvattoman heikko.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näistä joistakin kirjoituksista, siis että nainen on sanonut että "ollaan vaan kavereita", tuli mieleen kysästä. Miten nämä naiset ovat aluksi antaneet ymmärtää että ovat kiinnostuneet tai että he tapailevat "seurustelumielessä"? Siitäkö vain, että on alkanut jossain työpaikalla, baarissa, tai vaikkapa jossain ulkona juttelemaan tai kyselemään jotain, ja että on hymyillyt "kivan näköisesti" jne, ja on ehkä menty toiselle yöksi ja sänkyynkin tai muuta vastaavaa vai. Tai nykyaikana varmaan moni näkee siten, että on alunperin tavannut toisen netin keskustelupalstoilta, ja siellä sopinut että näkee livenä, niin voiskohan se mahdollisesti saada esimerkiksi nyt vaikka sellaisen käsityksen, että kaikki näppiksen kautta tapahtuvan keskustelemisen ulkopuolinen ja muu kommunikointi tarkoittaisi sitä, että toinen on kiinnostunut seurustelemaan, ja siis että vain siinä mielessä tapailee. Onko se joillekin jotenkin oletus, että normaali olosuhteissa normaali ihminen juttelisi ja tapailisi muita ihmisiä vain seurustelumielessä, eikä siis silleen tavallisesti, kuten normaalit ihmiset tapailevat ihmisiä. Siis ollaanko näissä jutuissa missään vaiheessa millään lailla yhteisesti sovittu missä mennään ja millä mielellä ollaan liikkeellä.

Hitto kun tääkin meni taas tällaiseksi paskaksi, vaikka ihan tosissaan aattelin kirjoittaa, kun mun mielestä tässä on pointti.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
the ultimate vitutus™

~GRATE!!!

Minulla on ilo ja kunnia ilmoittaa että olen tänään saavuttanut neljän päivän sisään ns. säälittävyyden putken!!!

Tänään on se päivä jolloin Golden AWe on virallisesti säälittävä!!!


Perjantaina onnistuin töpeksimään kaverin ja minun seuraani vapaaehtoisesti liittyneen kuuman, uhkean punapään petiseuran ihmeellisellä töpeksinnällä. Jäivät ne saappaat, hyvät tissit ja kroppa sekä jo baarissa esitelty vaihdekepin sulava hierominen kokematta kebabaivopieruajoituksen™ takia!!! Joo ei mennä vielä me syödään nämä kebabit ensin!!! ~BREASTS!!!

Lauantaiksi sitten olin sopinut treffit, puhelinnumeroni oli eräällä toisella kauniilla punapää/brunetilla. Mitään ei kuulunut, eilen hän ilmoitti sitten unohtaneensa kokonaan, oli kuulemma toisella paikkakunnalla!!! UNOHTI!!!

Tänään saan töissäollessani viestin jossa kuukausi, pari aiemmin tapailemani kimalainen pistää pokalla pirteän viestin jossa kysyy "oletko vielä tyttökaveria vailla, mulla olis näpsäkkä kaveri jne.". VITTU! Jo sen homman kariutumisessa oli sulattelemista niin perkeleesti vaikken tietenkään ollut jäänyt laakereilleni lepäämään!!!

Oletteko koskaan kuulleet vastaavaa, että jollakulla on "ystävällisenä eleenä" ollut pokkaa tarjota kaveriaan kundille joka on ollut tähän tarjoajaan ihastunut, mutta homma on jäänyt liian yksipuoliseksi, eli olen joutunut pettymään? Ja vielä tekstiviestillä perkele!!!

Perkele, meinasin oksentaa! Puhaltelin surun ja ihmettelyn välimaastossa enkä saanut enää oikein mitään töissä aikaiseksi, tuijottelin sorakasaa pihalla!!! Vastasin viestiin kysymällä olenko oikeasti tehnyt jotain pahaa jne.. Pyyteli sitten anteeksi.

Sitten kuitenkin töistä päästyäni minua rupesi naurattamaan ja tein "järkevät", soitin tuolle kimalaiselle ja kysyin ovatko he kännissä. Eivät olleet, mutta oli kuulemma vain tullut puheeksi kun juttelivat miestapahtumistaan, oli saanut sellaisen idean. Asiaa ei auttanut että jo hänen suututtua rupesin vittuillessani kyselemään oliko todellakin tarpeen, ja perään onko kaveri kenties hyvännäköinen? Käskin antaa hyvät suosittelut ja soittaa itse. ~HA! Suuttui.

Suositteluja tuo puhelu ei kyllä parantanut, ja HIUKAN epäilen että kaverin puhelua ei tulla kuulemaan. Siis MINÄ olen nyt kusipää koska minä järkytyn siitä kun ihastukseni kohde antaa pakit ja rupeaa suosittelemaan kaveriaan?!!!

*****

Vieläkö joku ihmettelee mistä Hitlerit syntyvät ja valloittavat Puolaa ja muita käpylöitä???

~HEUTE POLEN, MORGEN DIE WELT!!! Pyörryttää vieläkin!!!

Lääkkeeksi Mustasch, painonnostoa ja vettä!!!
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Seksi seksinä.

Tämä on laji jota minä en osaa, mutta jonka tahtoisin oppia. Miten sen teette? Runkkaatte pillulla kuin toista ei olisikaan?

Mulla kun tahtoo nautintoon liittyä kaikenlaisia tunteita, myös hellyyttä ja läheisyyttä ja sen sellaista paskaa. En vain osaa ottaa seksiä seksinä, ei se tunnu miltään.
 

julle-jr

Jäsen
Jaa? Nautitte erotiikasta kylmin tuntein? Extremelaji, eikä onnistu ihan keneltä vaan.
Sanoisin, että luonnollisesti erotiikka on mukavampaa jos on tunteita mukana, mutta niin on esimerkiksi kahvinjuontikin mukavampaa ihmisen kanssa josta sattuu välittämään paljon. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettei kahvinjuonti voisi olla ihan kivaa myös jonkun tytön kanssa joka on mukava ja viehättävä, vaikka mukana ei olisikaan sen suurempia tunteita. Sama erotiikassa, voihan sitä kaikkea muutakin hyötyliikuntaa harrastaa ihmisen kanssa johon ei ole rakastanut, joten miksei myös makuuhuonejumppaa. Ei se tietenkään yhtä kivaa ole kuin vaikka tyttöystävän kanssa, mutta voi se nyt ihan hauskaa silti olla.
 

scholl

Jäsen
Entä jos se seksi on parempaa silloin, kun ei ole tyttöystävästä kyse. Usein ne, jotka hallitsevat seksin parhaiten ja ovat kaikista kiihkeimpiä ja tietävät, mitä sängyssä tehdään, eivät ole tyttöystäväainesta. Ja hyvä niin. Jos tyttöystävä olisi sellainen himonussija niin miehen kunto ei kestäisi ja toisaalta maku menisi siitä touhusta, jos niitä kokemuksia sen henkilön kanssa olisi enemmän kuin yksi. Ei se olisi toisella kerralla samanarvoista.
 

julle-jr

Jäsen
Entä jos se seksi on parempaa silloin, kun ei ole tyttöystävästä kyse. Usein ne, jotka hallitsevat seksin parhaiten ja ovat kaikista kiihkeimpiä ja tietävät, mitä sängyssä tehdään, eivät ole tyttöystäväainesta. Ja hyvä niin. Jos tyttöystävä olisi sellainen himonussija niin miehen kunto ei kestäisi ja toisaalta maku menisi siitä touhusta, jos niitä kokemuksia sen henkilön kanssa olisi enemmän kuin yksi. Ei se olisi toisella kerralla samanarvoista.
Totta puhut, on mukavaa, että on olemassa ns. horoja, joiden kanssa voi tehdä kaikenlaista hassua. Tyttöystäväksi ottaisin kuitenkin mieluummin jonkun hieman kiltimpään genreen kuuluvan tytön. (Siis jos tyttöystävät olisivat noin vain otettavissa ja jos sattuisin tyttöystävää tarvitsemaan) Seksi tyttöystävän kanssa on aikalailla eri asia kuin jonkun edellä mainitun kaltaisen sänkypuuhissa parhaiten viihtyvän tytön kanssa.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Näistä joistakin kirjoituksista, siis että nainen on sanonut että "ollaan vaan kavereita", tuli mieleen kysästä. Miten nämä naiset ovat aluksi antaneet ymmärtää että ovat kiinnostuneet tai että he tapailevat "seurustelumielessä"?
Omassa tapauksessani hän suostui menemään "kahville" ihan normaalisti, toisella kerralla kun pyysin niin hän sanoi että tuon, ja pyys kyllä samalla sit rannalle sen kaveriporukan kanssa. Sillä tavalla olisi ehkä hyväkin juttu että voisi tutustua sen naispuolisiin kavereihin, ja sitä kautta löytää uusia treffailtavia. :)
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perjantaina onnistuin töpeksimään kaverin ja minun seuraani vapaaehtoisesti liittyneen kuuman, uhkean punapään petiseuran ihmeellisellä töpeksinnällä. Jäivät ne saappaat, hyvät tissit ja kroppa sekä jo baarissa esitelty vaihdekepin sulava hierominen kokematta kebabaivopieruajoituksen™ takia!!! Joo ei mennä vielä me syödään nämä kebabit ensin!!! ~BREASTS!!!

Eihän tuo ole mitään töpeksimistä vaan parasta mahdollista cooliutta ja tylytystä. Itselläni vähän vastaavan tyylinen tapahtuma sattui, tosin ihan tietoisesti ja harkiten, Naganon olympialaisten aikaan. Olin Vanhalla hippaamassa ja olin saavuttanut ns. lähitaisteluetäisyyden erään tyttären kanssa. Tämä jopa ehdotteli siirtymistä rauhallisempaan paikkaan ja siellä valaistuksen himmentämistä, mutta ehei! Minä huomasin, että kello on sen verran, että ison mäen kilpailu alkaa puolen tunnin kuluttua ja nyt on lähdettävä taksilla kiireen vilkkaa Pasilaan kisastudioon, jossa muu äijäseurue jo odottelikin yöstä kotiutuvia penkkiurheilijoita. Ja kyllähän olympialaisten seuraaminen hyvässä seurassa aina panemisen voittaa, eikö niin?

Toisen kerran vastaavaa tapahtui Hultsfredin festareilla, jossa ruotsalainen n. 30 min aiemmin tapaamani seuralainen ei vakuuttunut Cast-yhtyeen neroudesta ja ehdotti telttaansa siirtymistä, mutta ehei! Minä sanoj katsovani keikan loppuun ja niin myös tein. Yksin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Eihän tuo ole mitään töpeksimistä vaan parasta mahdollista cooliutta ja tylytystä.
---
Toisen kerran vastaavaa tapahtui Hultsfredin festareilla, jossa ruotsalainen n. 30 min aiemmin tapaamani seuralainen ei vakuuttunut Cast-yhtyeen neroudesta ja ehdotti telttaansa siirtymistä, mutta ehei! Minä sanoj katsovani keikan loppuun ja niin myös tein. Yksin.

Hehheh...oikea asenne! Voi kun olisin jaksanut olla yhtä viileänä, vitutti saamattomuus sen verran. Viime aikojen näytöjen perusteella minulla ei ollut todellakaan vara. Olen harrastanut ihme kaveritouhujen puolikkaita. Noh, kävin siihen vitutuksen päälle puntilla ja tuntuu että olen kokenut täyden herätyksen. Vässyköinti on siirtynyt historiaan. Uutta tilaisuutta pukkaa nimittäin huolella, siis uusien pesien suhteen. Tuntuu että nyt olen enemmän sillä vanhalla hyvällä linjalla kun dumppasin tytön jos se ei tietyllä kerralla suostunut istumaan naamalle. Katseli vaan ihmeissään toiselta puolelta katua myöhemmin kun tuli äitinsä kanssa vastaan.

Mustasch auttaa myös!!!

Älkää miehet vässyköikö perkele!!!
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Sen verran kyllä pitää sanoa että en myöskään yritä sulkea pois täällä olevia juttuja. Ei vaan ole ikinä kokemusta kaveruudesta treffailun jälkeen, ja toki tiedän että monille se on vaikeaa. Täytyy vaan ihan itse kokea tämä vaikeus, ja enpä yllättyisi jos toteaisin nopeasti ettei siitä tule mitään. Tietää sitten varmasti tulevaisuudessakin miten toimin vastaavissa tilanteissa.

Tähän vielä:
SamSpade kirjoitti:
Itsetunto ja omanarvontunto on sellaisia juttuja joita voi opetella. Helppoa se ei ole mutta mahdollista.
Juuh niin on. Tähän olen kerennyt avautumaan jo vitutusketjuun, ja tokihan se on kerennyt kohentuakin reippaasti. Pitkä ja paskamainen prosessi tosiaan.

Tuosta "hyvä kaveri"-imagosta poikkeaminen ei taas varmaan tule sujumaan ikinä. Se tuntuisi vaan epämiellyttävältä yrittää olla itsekkäämpi ja estollisempi ihminen vain sen takia että ihmisiä kiinnostavat ulkoisesti itsekkäät persoonat. Vai? Saa yrittää muuttaa mielipidettäni...

Arvostan toki naisessa korkealle myös sitä, että hän voi olla myös minulle samalla hyvä kaveri että se rakas ihminen. Vähän hankalaa kuvitella että voisi olla pelkästään jälkimmäistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös