Naisasiat

  • 7 522 021
  • 26 580

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tilanne on nyt seuraavanlainen:

Puhutaan tilanteesta kahden viikon päästä perjantaina. Vaimolla alkaa silloin lomaviikko ja maanantaina on meidän hääpäivä. Tuohon väliin mahtuu semmoinen tilanne, että minulla olisi oma peli tuolloin lauantaina.

Niin, ei kai minun aivan pakko ole pelata? Eiköhän ne jätkät siellä pärjää.

Se on ihan totta, että voisi olla ihan kivaa viettää myös vaimon kanssa tuota viikonloppua, kun kerran on se hääpäiväkin.

Mutta. Hänen mielestään tämä hääpäiväviikonloppu pitää olla perjantaista sunnuntaihin, koska jos vaikka lähtisi perjantaina jonnekin ja menisi lauantaina johonkin ravintolaan, niin siellä olisi enemmän tunnelmaa. Minä menen kuulema myös maanantaina töihin, se voi olla tottakin, mutta aivan kuin en voisi ottaa sitä vapaaksi?

Minun ehdotukseni on se, että lähdetään sinne jonnekin lauantaina pelin jälkeen ja ollaan siellä sitten sunnuntaina ja maanantaina jne.

Ymmärrän tuonkin erittäin hyvin, että joku vaikka Tukholman yö saattaa olla mielenkiintoisempaa lauantaiyönä kuin sunnuntaiyönä, mutta jos sinne jonnekin kerran ollaan kahdestaan menossa, niin itse ainakin olisin mielummin jossain missä ei olisi niin paljoa porukkaa ja jonoja?

Onhan tässä vielä aikaa riidellä, mutta semmoinen nyt ei hirveästi kiinnosta. Miten näitä hoidetaan? Ennenkuin kukaan alkaa huutelemaan, niin voin kertoa, että en todellakaan ole tossun alla, mutta kaksihan tässä veneessä on.

Ja kyllä, minä haluaisin pelata silloin lauantaina, ei niitä pelejä niin paljoa kuitenkaan ole. Hääpäiväkin on vain kerran vuodessa, mutta se tarkka päivä on sitä paitsi maanantai.
 

Ender00

Jäsen
Tilanne on nyt seuraavanlainen:

Puhutaan tilanteesta kahden viikon päästä perjantaina. Vaimolla alkaa silloin lomaviikko ja maanantaina on meidän hääpäivä. Tuohon väliin mahtuu semmoinen tilanne, että minulla olisi oma peli tuolloin lauantaina.

Naiset eivät aina (koskaan?) ymmärrä miten tärkeäksi mies kokee nuo yhteiset, aivan liian harvat hetket, miesporukassa. Esimerkiksi juuri urheilun parissa. Siksi he luulevat ettei se nyt mikään suuri uhraus ole, jos jonkun pelin jättää väliin. Joten ehkä voit aluksi koittaa neuvotella hänen kanssaan. Kertoa että sinulle tuo peli on todellakin tärkeä asia, ja sinua todellakin tulisi suuresti harmittamaan jos se jäisi välistä.

Ethän sinä välttämättä tossun alla ole, mutta jos joudut pelin jättämään väliin noudattaaksesi naisesi toiveita niin eikös kyseessä ole (taas?) hyvin yksipuolista joustamista? Parisuhteessa sen pitäisi olla molemmin puolista. Minusta sinulta on jo aivan riittävää joustamista, jos otat vaikkapa maanantain ja tiistain töistä vapaata, tuota yhteistä juhlaa varten.

Ja onko se nyt kenenkään etu, jos joudut luopumaan sinulle rakkaasta asiasta tuon juhlan takia, ja vielä noin turhaan, kun aivan yhtä hyvin sitä voi alkaa viettämään sitten lauantainakin pelin jälkeen. Pahimmillaan tuo jää sinua todella harmittamaan ja olet koko juhlaviikon naama norsunvi*ulla.
 

scholl

Jäsen
Mikä siinä hääpäivässä on se juttu? Siis en tarkoita sitä, jolloin mennään naimisiin vaan jatkossa. Itse en sitä tajua. Varsinkaan sellaisissa hääpäivissä, jos niitä häävuosia on esim. alle 25. Samalla tavalla en myöskään oikein ymmärrä syntymäpäivien juhlistamista. Mikä juttu siinä on, että kun numero vaihtuu niin siitä pitäisi tehdä joku juttu. Spontaani juhliminen on paljon kivempaa. Mikset juhli vaimon kanssa silloin kun tuntuu suhde hyvältä vaikka mikä päivä tahansa.
 

Cassu

Jäsen
Naiset eivät aina (koskaan?) ymmärrä miten tärkeäksi mies kokee nuo yhteiset, aivan liian harvat hetket, miesporukassa. Esimerkiksi juuri urheilun parissa. Siksi he luulevat ettei se nyt mikään suuri uhraus ole, jos jonkun pelin jättää väliin.

Tuota tuota tuohon on pakko tarttua. En tiedä muista naisista, mutten itse ainakaan käyttäydy noin. Tiedän kyllä että jos nainen ei ole urheiluihmisiä on ymmärtäminen joskus vaikeaa. Mutta itse olen töissä kiekkojoukkueessa ja reissannut pelireissuilla pahimmillaan 18 tuntia yhteenmenoon joten tiedän kyllä mitä se on. Ymmärrän täysin miehiä, jotka haluavat kuulua joukkueeseen, mutta ei niillä naisillakaan aina niin mukavaa kotona ole.
Joten nuoren tytön neuvona puhu suoraan ja kerro mitä on olla osa joukkuetta.
 

Birchman

Jäsen
En tiedä kumpi mahtaisikaan olla kivempaa. Se, että ei ole naista ja elämä on suurimmaksi osaksi sellaista harmaata massaa - ei naurata eikä vituta. Vai tällainen tilanne jossa se nainen on - puolet viikosta saa olla onnensa kukkuloilla ja puolet taas vituttaa niin paljon ettei öisin meinaa saada unta. Ei mikään ihan tavallinen parisuhde jos nyt suhteesta voi vielä puhua.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tilanne on nyt seuraavanlainen:

Puhutaan tilanteesta kahden viikon päästä perjantaina. Vaimolla alkaa silloin lomaviikko ja maanantaina on meidän hääpäivä. Tuohon väliin mahtuu semmoinen tilanne, että minulla olisi oma peli tuolloin lauantaina.

Hääpäiväkin on vain kerran vuodessa, mutta se tarkka päivä on sitä paitsi maanantai.

Minä ymmärrän sinun kantasi täysin! Jos seuraava viikko on vaimosi lomaviikko ja voisit mahdollisesti pitää ko. maanantain vapaata, en oikein tajua, mikä tässä nyt on vaimollesi niin ongelmallista. Varsinkin, kun hääpäivä on oikeasti vasta maanantaina.

Järkkää se maanantai nyt ensimmäiseksi vapaaksi, lähdittepä matkalle minä päivänä tahansa. Luulisi vaimosi arvostavan sitä, että olet vapaalla hääpäivänne, vaikka ette sitten tekisi yhtikäs mitään. Seuraavaksi myyt vaimollesi tarkkaan mietityn matkasuunnitelman, mutta korostat, että mitään ei ole lyöty lopullisesti lukkoon ohjelman suhteen ja hän voi kertoa omat ehdotuksensa (naiset tykkää, kun mies on kelannut asiat valmiiksi, mutta voi myös itse muuttaa jotain, jos joku ei tunnu hyvältä). Ilmoitat, että käyt pelaamassa pelin alta pois, jotta voitte sitten keskittyä mukavaan yhdessäoloon.

Täytyy sanoa, että meikäläiselle ei noi vuosipäivät ihan kauheasti merkitse. Siis sillä tavalla, että pitäisi olla jotain tarkkaan mietittyä ohjelmaa. Ennemminkin niin, että voidaan käydä vaikka yhdessä syömässä, jos se ei aiheuta stressiä. Esim. jos päivä osuu keskelle viikkoa, duuniaikataulu voi olla totaalisen tiukka ja ravintoloissa istuttu kyllästymiseen asti. Eihän sellainen silloin piristä ketään. Toisaalta, onhan se kiva, jos mies vaikka toisi kukkia tai edes muistaisi ko. päivän.

Tänä vuonna kävi niin, että illalla muistutin miestä hääpäivästämme ja hän meni ihan noloksi. Vähän aikaa siinä sitten leikilläni olin marttana, kunnes tunnustin, että itsekin juuri muistin ko. päivän. Meidän häät eivät kyllä ollet mitkään prinsessa- ja sukulaishäät, vaan rennonletkeä piipahdus maistraatissa, mutta hääpäivä kuitenkin. Ja tärkeä päivä. Pääasia on rakkaus ja se yhteinen enimmäkseen mielekäs arki. Ei juhlapäivistä pitäisi joutua ottamaan stressiä!

Onnea kuitenkin Mr & Mrs Pernaveikolle hääpäivänänne! Toivottavasti päädytte molempia tyydyttävään ratkaisuun ihan rauhanomaisesti.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Mitä tulee tuohon suomalaisnaisten tyylitajuun.. Olen samoilla linjoilla Hemingwayn kanssa. Ei olla kuten esim. venäläisnaiset jotka yrittävät miellyttää miehiä. Ja miksi pitäisikään. Miksi pitäisi paklata naamaa tunnin ennenkuin uskaltaa mennä lähikauppaan. Toki jos tykkää muotivaatteista ja muusta ehostamisesta ei siinä mitään. Mutta miksi pitäisi yrittää miellyttää muita.

Tähän pitää sen verran tarttua, ettei venäläismimmeistä puhuttaessa pidä yleistää ihan noin rankasti. Muutamia tunnen ja yhden kanssa joskus seurustellutkin, niin kyllä minulle selväksi kävi, ettei heidän pukeutumisensa ja pynttäyksen takana ole miesten miellyttäminen vaan ihan itsensä miellyttäminen. He haluavat pukeutua ja pynttäytyä itsensä tähden hyvin, mutta tottakai hekin haluavat mieheltään (jos semmoinen on) kehuvia kommentteja, mikä taas on ihan normaalia.

Epänormaalia taas on jos mies kehuu naistaan kauniiksi ja nainen menee vaikeaksi tyyliin: "Joo joo älä viitti." Aika moni suomalainen nainen käyttäytyy em. tavalla ja minusta se on hieman rasittavaakin, kun kuitenkin tykkään kehaista toisen ulkonäköä jos siihen on aihetta.

Mutta, siis ettei nyt jää epäselväksi, niin kotimaiset mimmit ovat muuten aivan jees, enkä niitä millään tapaa aliarvosta =) .
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ei olla kuten esim. venäläisnaiset jotka yrittävät miellyttää miehiä. Ja miksi pitäisikään. Miksi pitäisi paklata naamaa tunnin ennenkuin uskaltaa mennä lähikauppaan. Toki jos tykkää muotivaatteista ja muusta ehostamisesta ei siinä mitään. Mutta miksi pitäisi yrittää miellyttää muita.

Eiköhän se ole pikemminkin niin kuin Nebula tuossa yläpuolella mainitsi, että kun miellyttää itseään, miellyttää myös muita. Enkä nyt puhu tyytyväisyydestä ja liiasta hyvän olon tunteesta, sillä liika tyytyminen on kaikella lailla perseestä, vaan siihen että malttaa panostaa ja tehdä töitä fyysisen ja henkisen kunnon eteen. Ei pidä nähdä pientä laittautumista ja kuntoilua jonkinlaisena uhrautumisena vaan kokea se positiivisena ilmiönä ja joskus pysähtyä miettimään kuinka paljon paremmin voi kun pitää itsensä ja itseensä panostamisen kaikella lailla tasapainossa.

Heh, niin kai sitten ihannoidaan. Schollin kannattaisi ehdottaa jollekin hyvän päivän tutulleen että baaria pystyyn vaan, siis sellaista jonne pääsee vain harvat ja valitut yläluokkaan kuuluvat.

Tallinnaan on itseasiassa sellainen nousemassa, myös schollin avustuksella...kannattaa lukea DK-News useammin että tietää tällaiset asiat.

Erästä monitoimimiestä lainaten:

"Mainostimme aikanaan kuppilaamme teemalla "Rocn Rollia ja kauniita naisia", no kyseinen herra sitten loihi lausumaan eräälle naiselle joka ei ollut mikään ruusu, "ette kuulu ravintolamme liikeideaan":) Perkele että osasi tämä ruusu nostaa kauhean metelin asiasta, jouduin nauruani pidätellen kuuntelemaan kuinka paska jätkä olen itsekkin...jne..:) "
 

Birchman

Jäsen
Neuvoa pyydetään

Päivää arvon Jatkoaikalaiset!

Tässä nyt on ollut sellainen tilanne pitkin kevättä, että olen tapaillut erästä kivaa neitoikaista. Seurustelemaan ei olla kuitenkaan alettu ihan molempien suostumuksella.

Tuossa pari viikkoa sitten otin kuitenkin esille seuraavanlaisen asian; Tuleeko meistä koskaan paria? Siis joskus jossain erilaisessa tilanteessa? Koska meikäläistä se jollain tavalla houkuttaisi.

Vastaus oli about tällainen: Jos tilanne olisi eri niin me seurustelisimme jo. Siinä vaiheessa kun tyttö olisi valmis seurustelemaan hän luultavasti etsisi jonkun toisen ihmisen itselleen. Kuulemma ihastumisen tunnetta hakisi siinä vaiheessa. Olisin kuulemma liian tuttu ja turvallinen, vaikka olenkin kaikki se mitä hän miehestä haluaa.

Hommahan on nyt niin, että meikäläinen on vähän niinkuin hätävarana tässä. Kyllä oli mieltäylentävää kuulla tuo edellinen kommentti hänen suustaan. Okei kaveripohjalta tätä lähdettiin rakentamaan, mutta en minä sitä kestäisi, että hän joku kerta esittelisikin minulle uuden poikaystävänsä.

Ei meinaa mennä vaan jakeluun miten voi asiat noin mennä. Olen muka täydellinen, mutta tosipaikan tullen en sitten kelpaisikaan.

Ollaan aika paljon nähty ja meikä on käytännössä aina kun hän on jotain ehdottanut olen rukannut omia aikataulujani jotta voitaisiin nähdä. Hänen suunnastaan "EI" vastauksia on tullut huomattavasti enemmän. On tainnut käydä klassinen, että olen ollut liian helppo ja aina kun tytsy on halunnut nähdä niin se on myös onnistunut. Muitakin ihme sääntöjä tässä on ollut. Johonkin peruskysymyksiin ei saa vastausta ja jotkut ihan normaalit asiat ovat täysin poissuljettuja. Ja sitten ihmetellään kun meikäläistä välillä vituttaa.

Olenkin tässä nyt miettinyt, että otan vähän etäisyyttä ja katson kuinka paljon sitä tyttöä oikein kiinnostaa meikäläistä katsoa. Vähän taitaa meikäläistä itsestäänselvyytenä pitää. Mua vituttaa kaikenmaailman pelien pelaamiset ylikaiken, mutta nyt taidan itsekin niihin sortua. Tavallaan tekisi mieli ruveta itsekin keksimään jotain ihan vitun tyhmiä sääntöjä, mutta ei helvetti ei meikäläinen siihen kyllä alennu.

Ja tosiaan alkuun ei ollut mitään sääntöjä tai kyssäreitä mitä ei saanut kysyä. Pikkuhiljaa niitäkin on alkanut tulemaan enemmän ja enemmän. Eli olen tossun alla ilmeisesti aika hyvin? Hyvänä esimerkkinä kysymyssäännöstä on esim. "Mitäs teit eilen?" ahaa "No kenes kanssa olit?". Ei todellakaan saa vastausta, eikä saisi edes kysyä.

Fiilis on kuitenkin hyvä kun sain tuonkin yhden asian selville (mahd. seurustelu) eli ei maailma mitenkään kaatunut. Nyt kun tuon tekstin luki niin eihän tässä hommassa ole mitään järkeä :D Ei vittu sääntöjä...

Onko kellään palstalaisella mitään neuvoja/kokemuksia tähän asiaan?


Rallar
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Päivää arvon Jatkoaikalaiset!


Vastaus oli about tällainen: Jos tilanne olisi eri niin me seurustelisimme jo. Siinä vaiheessa kun tyttö olisi valmis seurustelemaan hän luultavasti etsisi jonkun toisen ihmisen itselleen. Kuulemma ihastumisen tunnetta hakisi siinä vaiheessa. Olisin kuulemma liian tuttu ja turvallinen, vaikka olenkin kaikki se mitä hän miehestä haluaa.
Onko kellään palstalaisella mitään neuvoja/kokemuksia tähän asiaan?

Rallar
Edit lyhennetty lainausta.

Did it, done it, been there. Pirullinen tilanne ja sanoisin että tuossa tilanteessa oman itsesi kannalta on ehkä parasta vähentää yhteydenpitoa tai lopettaa se kokonaan. Toki kannattaa tälle kyseiselle naiselle kertoa mitä mieltä olet hänestä, mitä hänestä haluat ja kertoa ettei ystävyys ole se mitä sinä haluat je ettei se riitä sinulle. Muuten jäät roikkumaan siihen sivuun, ja aina kun nainen kaipaa niin ottaa yhteyttä. Kun sinä haluat nähdä ei sitä aikaa ehkä olekaan. Samoin joudut varmaankin pian todistamaan kun naisella on uusi mies kainalossa.. ja heillä menee huonosti niin sinuun otetaan yhteyttä. Jne..
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Olenkin tässä nyt miettinyt, että otan vähän etäisyyttä ja katson kuinka paljon sitä tyttöä oikein kiinnostaa meikäläistä katsoa. Vähän taitaa meikäläistä itsestäänselvyytenä pitää. Mua vituttaa kaikenmaailman pelien pelaamiset ylikaiken, mutta nyt taidan itsekin niihin sortua. Tavallaan tekisi mieli ruveta itsekin keksimään jotain ihan vitun tyhmiä sääntöjä, mutta ei helvetti ei meikäläinen siihen kyllä alennu.

Muistan erään jatkoaikalaisen maininneen tässä ketjussa jotain tähän suuntaan: Elämässä riittää alivoimatilanteita tarpeeksi omasta takaa, joten ei kannata ruveta niissä vapaaehtoisesti peliään viettämään, vaan keskittyä omaan peliin ja pelata se oikein.
Naiset monesti pelaavat näitä pelejään, ja melkeinpä ainoa 'vastaisku' on pistää heidät menemään omaan ansaan.

Mutta voimia!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Keskity Rallar nyt siihen että jos joku esittelee uuden seuralaisen niin se olet sinä!

Muutenkin, koita malttaa ja keskittyä siihen että se on hän joka ottaa yhteyttä, et sinä. Helpommin sanottu kuin tehty mutta...
 

Pikku hiljaa päätät ensin, että hän ei merkitse mitään sinulle henkisesti. Vaikka tunteiden säätely kuulostaa aluksi vaikealta niin tosi asia on, että mitä tahansa uskoo, kun tarpeeksi itselleen toistelee. Sitten kun tämä on onnistunut niin kysyt itseltäsi "tarvitsenko tällaista väliaikaisratkaisua?", koska olet onnistuneesti muuttanut hänet sellaiseksi, mitä hän sinusta ajattelee.

Toinen, ja paras, vaihtoehto on, että ilmoitat suoraan haluavasi olla pelkästään sitten se kaveri. Mitä nopeammin sitä paremmin. Jos hän ei halua kanssasi seurustella ja tietääkin sen niin todennäköisesti vain petyt jossain vaiheessa, jos turhia odottelet. Tämä voi herättää hänessä sellaisia tunteita, joita hän ei tiennyt olevan ja jos näin käy, on tilanne optimi. Hän haluaakin jatkaa ja tosissaan. Jos ei halua niin asiahan ei muuttunut mihinkään muuhun kuin parempaan suuntaan.
 

Birchman

Jäsen
Kiitoksia vastauksista. Noin olen asioita jäsennellytkin mielessäni. Siitä saa mahtavan voimavaran, että muutkin ovat samoilla linjoilla. Katsotaan nyt miten homma etenee. On se mahtava mimmi en sitä kiellä, mutta itsensä kiduttaminenkin on aika turhaa.

Tretjakille vielä. Hyvin sanottu toi, että sen toisen kiinnostuksen asteen näkee siinä hyvin kuinka paljon hän ottaa yhteyttä jatkossa jos itse kylmettyy. Siinähän sen sitten näkee eli jos ei ota yhteyttä niin tuskin sitä kiinnostusta niin paljon koskaan olikaan, että tästä olisi jotain kehkeytynyt.

Noh kesä on tulossa ja kyllä se tästä :)
 

Vaihtorotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Edellisiin ei lisättävää. Itse tosin taidan olla muutenkin väärä ihminen neuvomaan, kun kusin jo omat naisasiani huolella. Mutta siis, etäisyyttä, etäisyyttä, arvon Rallar. Vaikeaa se on, mutta voi kantaa hedelmää.

Turha itseään on väkisin tyrkyttää. Nainen ottaa sinuun yhteyttä, jos kaipaa seuraasi oikeasti.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Edellisiin ei lisättävää. Itse tosin taidan olla muutenkin väärä ihminen neuvomaan, kun kusin jo omat naisasiani huolella. Mutta siis, etäisyyttä, etäisyyttä, arvon Rallar. Vaikeaa se on, mutta voi kantaa hedelmää.

Turha itseään on väkisin tyrkyttää. Nainen ottaa sinuun yhteyttä, jos kaipaa seuraasi oikeasti.

Juuri samasta syystä sekä sinä että minä olemme juuri oikeita ihmisiä neuvomaan :) Eihän kukaan "virheetön" osaa neuvoa ja kertoa missä asiassa milloinkin on ryssitty ja kunnolla. Kantapään kautta se oppi näköjään aina tulee....
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Samaa mieltä edellisten kanssa. Etäisyyttä ja vähän kusipäisyyttä kehiin. Ei mitään aikataulujen muutoksia sinun puolelta, eikä muutenkaan enää siimaa. Varmasti nainen ottaa yhteyttä jos homma kiinnostaa. Tosin tuolta kaveripohjalta homma enää harvoin menee eteenpäin.
 

Vaihtorotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Juuri samasta syystä sekä sinä että minä olemme juuri oikeita ihmisiä neuvomaan :) Eihän kukaan "virheetön" osaa neuvoa ja kertoa missä asiassa milloinkin on ryssitty ja kunnolla. Kantapään kautta se oppi näköjään aina tulee....
Niin, hyvä pointti itseasiassa. Eipä tullut mietittyä tuolta kantilta. Kyllä se vaan taitaa olla niin, että naisasioissa jokaisen neuvot ovat tärkeitä. Sen verran haastavia ovat välillä yksilahkeiset. :)

SamSpadelta on tullut hyviä viestejä. Vinkkejä ja ymmärrystä tuli tähänkin suuntaan, kun vaikeaa oli. Kaljat tarjoan joskus!
 

Vaihtorotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ja täällä sitä taas ollaan. Missäpä muuallakaan.

Kerroin tuolla edellisillä sivuille, että meni poikki muijan kanssa, koska olin kuulemma liian vainoharhainen naisestani, ja tämän kaverista. Mitään "peliä" ei kuulemma ollut, pelkkää satunnaista soittelua ja tapasivatpa muutaman kerran kasvokkainkin. No, ero tuli siis ja nyt muutama viikko eron jälkeen kyselin naikkoselta kuulumisia. Hyvää kuului ja missäs muuallakaan sitä oltiin, kun tämän samaisen juipin luona toisella paikkakunnalla! Siis ei morjes!

Suhde menee poikki muka minun vainoharhaisuuteni takia, mutta heti, kun sopiva tilanne tulee, neiti ajeleekin jo tämän "hyvän ystävänsä" luo ja kehtaa vielä sanoa päin naamaa! Ja tässä ei ole enää kysymys pelkästä ystävyydestä, sen vahvistaa useat silminnäkijähavainnot. Että oltiinpa sitten vainoharhaisia juu.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ja täällä sitä taas ollaan. Missäpä muuallakaan.

Kerroin tuolla edellisillä sivuille, että meni poikki muijan kanssa, koska olin kuulemma liian vainoharhainen naisestani, ja tämän kaverista. Mitään "peliä" ei kuulemma ollut, pelkkää satunnaista soittelua ja tapasivatpa muutaman kerran kasvokkainkin. No, ero tuli siis ja nyt muutama viikko eron jälkeen kyselin naikkoselta kuulumisia. Hyvää kuului ja missäs muuallakaan sitä oltiin, kun tämän samaisen juipin luona toisella paikkakunnalla! Siis ei morjes!

Suhde menee poikki muka minun vainoharhaisuuteni takia, mutta heti, kun sopiva tilanne tulee, neiti ajeleekin jo tämän "hyvän ystävänsä" luo ja kehtaa vielä sanoa päin naamaa! Ja tässä ei ole enää kysymys pelkästä ystävyydestä, sen vahvistaa useat silminnäkijähavainnot. Että oltiinpa sitten vainoharhaisia juu.

Ikävä juttu, todellakin. Itsellä oli ihan samanlainen tilanne aikanaan ex:n kanssa. Kokoajan tunne että jokin tässä ei ole kohdallaan (viihtyi miespuolisen kaverin kanssa mielestäni liian hyvin). Kauheita riitoja ja vainoharhaisuus syytteitä.. kunnes muutin. Muuttoa seuraavana päivänä ajoin aamulla vähän ennen 7 hakemaan muutamia kamoja mitä oli jäänyt. Piti mennä 7 duuniin ja osa duunivaatteista oli vielä siellä. No mitäs silmäni näkevätkään. Minun, tai siis vielä edellisenä päivänä minun, autopaikalla on sen duunikaverin auto, osin lumen peitossa. Ollut siinä koko yön. No painelin ärräpäitä päästellen suoraan duuniin. Ei siellä kädestä pitämässä yötä ollut vietetty.
Sittemmin silmiini on osunut tieteellisissä piireissä käytetty Occamin partaveitsi niminen teoria. Teorian mukaan kilpailevista teorioista tai syistä pitää aina valita yksinkertasin. Eli yksinkertaisin selitys on aina paras (ja usein se oikea)
Tai kuten tuttu rikospoliisi sanoi kun tästä teoriasta keskustelimme:
Jos se näyttää paskalla, haisee paskalle ja maistuu paskalle, se on paskaa.
Saakeli että sitä pitää joskus olla sinisilmäinen vaikka tunne syvällä selkärangassa väittää että jokin on pielessä. Eikä tarvi olla naisistakaan aina kyse, kun on oppinut luottamaan siihen tunteeseen

Itselläni kävi niin että todistin pe iltana entisen naisystävän (erosta muutama kk) ja uuden miehen kuumia suudelmia yökerhon baaritiskillä. Että osasi vtuttaa raskaasti. Paljon muutakin liittyy kyseiseen naiseen mutta vielä ei pää kestä suodattaa ja perata asioita niin tarkasti.

Voimia sinne ja tässä vaiheessa voi vain todetta että asioilla on tapana järjestyä, toivottavasti tässä tapauksessa uuden, paremman naisen merkeissä. Kesä tulee, poikamies elämä on silloin antoisimmillaan..
 

ipaz

Jäsen
Rallarille ja SamSpadelle molemmille Spaden itsekin jo toteama vinkki: kesä tulee kovaa vauhtia ja helmat senkun lyhenevät. Ei muuta kun uusi mato koukkuun ja onki veteen, niin ei mene ainakaan oma kesä vituilleen näiden mainittujen naisen perään kyräillessä. Ja jos Hyvin käy niin voipi olla syksyllä uusi irmeli kainalossa katsomassa kun SM-Liiga pyörähtää käyntiin...

"Ei saa jäädä tuleen makaamaan!"
 
Viimeksi muokattu:

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Rallarille ja SamSpedelle molemmille Speden itsekin jo toteama vinkki: kesä tulee kovaa vauhtia ja helmat senkun lyhenevät. Ei muuta kun uusi mato koukkuun ja onki veteen, niin ei mene ainakaan oma kesä vituilleen näiden mainittujen naisen perään kyräillessä. Ja jos Hyvin käy niin voipi olla syksyllä uusi irmeli kainalossa katsomassa kun SM-Liiga pyörähtää käyntiin...

"Ei saa jäädä tuleen makaamaan!"

repeilin.. Spade on nimi.. Spedeksi saa toki haukkua hehehhe itsekin kun tätä viestiä luin niin vasta toisella lukemalla silmät tämän havaitsivat :)
 

Fordél

Jäsen
Olenkin tässä nyt miettinyt, että otan vähän etäisyyttä ja katson kuinka paljon sitä tyttöä oikein kiinnostaa meikäläistä katsoa. Vähän taitaa meikäläistä itsestäänselvyytenä pitää. Mua vituttaa kaikenmaailman pelien pelaamiset ylikaiken, mutta nyt taidan itsekin niihin sortua. Tavallaan tekisi mieli ruveta itsekin keksimään jotain ihan vitun tyhmiä sääntöjä, mutta ei helvetti ei meikäläinen siihen kyllä alennu.

Itsekään en ole varmasti häävi neuvoja, sillä sen verran on tullut ite kustua se tärkein juttu, joka on ollu...

No mutta yhdyn kyllä muiden kirjoittajien mielipiteeseen ja sanoisin, että tee juuri noin ja ota sitä etäisyyttä. Oot tehnyt musta tähän mennessä todella hienosti ja venynyt, mutta nyt on sun vuoro käyttää valtaa ja sitähän sulla kuitenkin on. Olen täysin samaa mieltä, että pelien pelailu on kyllä puuduttavaa homma eikä sellaista jaksa. Mutta se, että otat nyt aikalisän, ei ole kyllä mitään pelailua. Saatpahan itsellesi aikaa ajatella asioita vähän kauempaa ja samalla tämä toinen ehkä huomaa kuinka hienosta kaverista onkaan kyse tai se huonompi vaihtoehto; ettet olekkaan tarpeeksi tärkeä. Toivotaan ilman muuta tuota ekaa vaihtoehtoa.

Sen olen oppinut, että jos pitää toista itsestäänselvyytenä niin homma loppuu todella lyhyeen. Töitä ja kompromisseja on tehtävä ja paljon, mutta kyllä se on sen arvoista kun on oikea kaveri kyseessä. Toivotaan tosiaan, että teillä natsaisi kunhan vaan molemmat tietää mitä haluaa. Sen jälkeenhän ollaan jo todella pitkällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös