Naisasiat

  • 7 521 964
  • 26 580

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
No niin.

Enpäs olisi uskonut koskaan kirjoittavani tänne. Toissa päivänä sain kuulla että vaimolla on suhde meidän yhteisen kaverin kanssa. Tosin soppaan kuuluu vielä tämä miehen tyttöystävä joka on vaimoni serkku. On muuten serkuksilla oletettavasti aika lämpimät välit....

Osanottoni. Minulle ei käynyt noin mutta erosin kuitenkin n. vuosi sitten. Meidän suhde oli kuollut jo kauan sitten ja vei kauan aikaa ennenkuin kyllästyin kaikkeen ja lähdin menemään.

Eikö vaimosi antanut mitään merkkejä aikaisemmin. Yleensä kaiken tapahtuneen jälkeen on helpompi analysoida tilannetta kuin silloin kun tilanne on päällä. Se on vaikeaa mutta kannattaa varmasti tulevaisuutta ajatellen.

Minusta tuli eron jälkeen erilainen ihminen. Siedin monta vuotta kaikenlaista paskaa lasten vuoksi, mutta nyt tiedän mitä elämältä haluan. Minulla OLI tyttöystävä josta todella pidin. Tuli kuitenkin kaikenlaista paskaa esiin. Minä yritin parhaani mutta emäntä halusi elää kuten aina ennen. Lähdin menemään taas, vaikka todella rakastin tuota naista. Rakkaus ei enää riitä minulle vaan haluan elää rauhassa.

Voimia sinulle. Elämä ei lopu tähän. Keskity lapsiin ja yritä tehdä heille hyvä elämä ilman aikuisten välistä paskaa. Pahinta mitä voi tehdä on ottaa lapset mukaan riitoihin. Trust me I know.
 

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Moby kirjoitti....




Kiitos! Ainoita järkeviä ajatuksia oli heti tosiaan tuo, ettei lapsia sotketa tähän soppaan ollenkaan. Eikä lapset vielä tiedä tästä koko hammasta mitään. Odotetaan nyt niitä päätöksiä tämän asian suhteen.
Nyt kun miettii taakse päin. niin olihan siinä selviä merkkejä. Todella nihkeä suhtautuminen lähinnä minuun. Ihmeellisen herkkä kiukuttelemaan.
Mutta ei ollut kuitenkaan kykeneväinen kertomaan todellista ongelmaa. Lopussa kysyin suoraan ja sitten tuli vastaus. Menee muuten ihminen karun näköiseksi kun joutuu tunnustamaan. Kaveri vanheni hetkessä ainakin 10 vuotta.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Omaankin eroon tuli kyllä perspektiiviä kun luki sidneyn jutun. Mä olen kuitenkin vasta 20-vuotias eikä ole lapsia ym kuviossa mukana. Mutta kyllähän se silti sattuu ihan sairaasti ja olisi ihana saada sellainen vakuus että kuukauden kuluttua tuntuisi paremmalta..

Siitä ihastumisesta olen sitä mieltä ettei sille voi mitään. Siis sille tunteelle. Se mitä tekee sen asian suhteen, on tottakai toinen juttu.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Nyt kun miettii taakse päin. niin olihan siinä selviä merkkejä. Todella nihkeä suhtautuminen lähinnä minuun. Ihmeellisen herkkä kiukuttelemaan.
Mutta ei ollut kuitenkaan kykeneväinen kertomaan todellista ongelmaa. Lopussa kysyin suoraan ja sitten tuli vastaus. Menee muuten ihminen karun näköiseksi kun joutuu tunnustamaan. Kaveri vanheni hetkessä ainakin 10 vuotta.

Jep. Jälkiviisaus on helppoa. Oikeasti kukaan ei voi huomata tuollaista. Tai voi huomata mutta ei ymmärrä mitä se tarkoittaa.

Olen huomannut että puhuminen on kaikkein tärkeintä parisuhteessa. Jos ei puhuta, kaikki paska kasautuu pikkuhiljaa ja jossain vaiheessa tapahtuu räjähdys tai jotain muuta paskaa, kuten sinun tapauksessa.

Hyvät palstaveljet ja siskot. Puhukaa toisillenne, jos on paha olla, älkää kasatko paskaa sisällenne vaan työntäkää se ulos.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Hyvät palstaveljet ja siskot. Puhukaa toisillenne, jos on paha olla, älkää kasatko paskaa sisällenne vaan työntäkää se ulos.

Tämä on täysin oikea tapa, mutta...

Edellisessä suhteessani, suhteen alkuvaiheessa tyttöystäväni itse hoki, että puhutaan asioista koska se on parisuhteen peruspilareita. Totta.

Toisin kuitenkin kävi. Kun alkoi tulla ensimmäiset perseilyt suhteessa ja olin kaikkeen hänen mielestä syyllinen, niin hänpä ei halunnutkaan puhua enää asioista, kuin korkeintaan 5min viikossa (kuvainnollisesti). Keskustelin aivan rauhallisesti, nalkuttamatta ja toista syyttämättä, mutta muutaman minuutin jälkeen toinen osapuoli kyllästyi ja sanoi, ettei jaksa enää puhua.

Helkutin vaikeaa on puhua jos toinen juoksee joka kerta karkuun, eikä itsellä ole mitään halua lähteä hänen perässään juoksemaan yrittäen puhua.

Moby sanoit helvetin hyvin tuon, minkä minäkin huomasin edellisessä suhteessa: "Rakkaus ei enää riitä minulle, haluan elää vain rauhassa."
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Helkutin vaikeaa on puhua jos toinen juoksee joka kerta karkuun, eikä itsellä ole mitään halua lähteä hänen perässään juoksemaan yrittäen puhua.

Moby sanoit helvetin hyvin tuon, minkä minäkin huomasin edellisessä suhteessa: "Rakkaus ei enää riitä minulle, haluan elää vain rauhassa."

Tämä tuli myös minulle eteen edellisessä suhteessa. Yritin tehdä kaiken mutta naista ei kiinnostanut puhua. Minä olin syyllinen myös kaikkeen ja hän täydellinen. Vituttaa sikäli, että muuten tuo nainen oli täydellinen. Ei voi mitään. NEXT. Rakkaus ei enää riitä minulle, haluan elää vain rauhassa ja ONNELLISENA. VITTU. Taas tulee ex kohta juttelemaan tänne minun kämpille. Se haluaa edelleen asua kimpassa. Mä en tiedä mitä sille pitäisi sanoa. Se ei ymmärrä että mä olen täysin kyllästynyt siihen paskan mitä sen kanssa asuminen aiheuttaa. Toisaalta rakastan sitä naista edelleen helvetisti. Vittu kun se asuu tuossa 50m:n päässä... Ei ole helppoa.
 
Viimeksi muokattu:

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Siitä ihastumisesta olen sitä mieltä ettei sille voi mitään. Siis sille tunteelle. Se mitä tekee sen asian suhteen, on tottakai toinen juttu.

Nimenomaan. Tunteelle ei tavallaan voi mitään, mutta jossakin on vika jos antaa itselleen luvan ihastumiseen.

Enivei nyt sitten sovittiin,että lähdemme erisuuntiin ainakin toistaiseksi. Mä jään lasten kanssa kotiin ja hän hakee itselleen asunnon.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Taas tulee ex kohta juttelemaan tänne minun kämpille. Se haluaa edelleen asua kimpassa. Mä en tiedä mitä sille pitäisi sanoa. Se ei ymmärrä että mä olen täysin kyllästynyt siihen paskan mitä sen kanssa asuminen aiheuttaa. Toisaalta rakastan sitä naista edelleen helvetisti. Vittu kun se asuu tuossa 50m:n päässä... Ei ole helppoa.

Mulla ei tätä onneksi suhteen jälkeen jäänyt, mutta voin vaan kannustaa sua pitämään pääsi kylmänä, vaikka tunteet ovatkin vielä olemassa, koska ei se paska kuohimalla parane.

Kyllä sen naisesta huomaa sitten jos hän tosiaan on muuttunut ja näin ei ilmeisesti sinunkaan mielestä ole? Tsemppiä!
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minä olin syyllinen myös kaikkeen ja hän täydellinen.

Voi kuinka yllättävää. Et sitten varmaan vienyt roskapussia ajoissa, unohdit hakea pyykit koneesta (joka kuuluu oikeasti naisille), et muistanut laittaa ikkunaa auki, blaa blaa blaa. On ne rasittavia ihmisiä.
 

FaceOffs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Ässät
Ei sitä aina ole asioista helppo puhua.Oma exä tuli kirjoittaneeksi aikanaan paperille asioita, jotka häntä askarruttivat suhteessa.
Lopulta exä myös tunnusti pettämisensä kirjeellä.Kaikkien ei vain ole helppo sanoa asioita suoraan, että onhan tuokin yksi tapa "puhua".
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Pyysin yhtä varsin vetävän näköistä salituttavuutta, jonka kanssa juttu luisti hyvin ulkoilemaan kanssani noin kuukausi takaperin. Useamman kerran tässä ollaan ehditty tapailemaan, mutta eipä tästä taida rakkaustarinaa syntyä, vaikka aika neitosen kanssa hengaillessa meneekin kuin siivillä. Teinpä sitten päätöksen, että tää oli tässä eikä harmita yhtään. Jos olisin jäänyt jahkailemaan ja jossittelemaan, enkä olisi mitään tehnyt, niin sitten olisi voinut jäädä kaivelemaankin. Naisiahan on kuitenkin kaupunki täynnä ja osa jopa ihan kauniitakin.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mulla ei tätä onneksi suhteen jälkeen jäänyt, mutta voin vaan kannustaa sua pitämään pääsi kylmänä, vaikka tunteet ovatkin vielä olemassa, koska ei se paska kuohimalla parane.

Kyllä sen naisesta huomaa sitten jos hän tosiaan on muuttunut ja näin ei ilmeisesti sinunkaan mielestä ole? Tsemppiä!


No problems. Tämä nainen ei varmasti muutu mihinkään. Vittu mikä urpo. Luuli että seksillä minut saa takaisin. Hahahaa melaa mekkoon ja sitten ovesta ulos. Kyllähän minäkin osaan olla paskiainen. Miksi vitussa naiset on niin tyhmiä.

Voi kuinka yllättävää. Et sitten varmaan vienyt roskapussia ajoissa, unohdit hakea pyykit koneesta (joka kuuluu oikeasti naisille), et muistanut laittaa ikkunaa auki, blaa blaa blaa. On ne rasittavia ihmisiä.

Kokeilin ihan vittuillakseni valitaa noista samoista asioista ja paskaa käteenhän sieltä tuli. Se ei vaan ymmärrä että pitäisi joskus nostaa oma perse ylös ja tehdä jotain.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kannatti lähteä eilen juomaan kaverin houkuttelemana, sillä tulipa tavattua pippaloissa kiva naikkonen..tosin on kahden pojan yksinhuoltaja, mutta haitanneekko tuo mittään?

Puolitoista vuotta on aikaa kun tuli erottua ex-avokkaasta. Syynä oli kun rupesin itse säätämään toisen mamman kanssa, mutta tietäähän kuinka noissa jutuissa käy, kun vaihtaa mammaa lennossa..

Silloin ajattelin vaan pitää hauskaa ja pysyä sinkkuna, eli muutamaa vakihoitoa tuli käytyä jyystämässä baarista mukaan tarttuneiden lisäksi. Eipä tullut vastaan naikkosta jota olisi voinut ajatella tapaavansa muutenkin, mutta eilinen mamma vaan iski kuin miljoona volttia. Huomenna jos säät sallii niin mamman ja muksujen kaa rannalle ja joku ilta sit aikuisten kivaa jos lapsenvahti löytyy..

Kahellaan, mitä tapahtuu, mut itselläni hyvät vibat..
 

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Enivei nyt sitten sovittiin,että lähdemme erisuuntiin ainakin toistaiseksi. Mä jään lasten kanssa kotiin ja hän hakee itselleen asunnon.

Hieman päivitystä tilanteeseen. Samalla kun sovittiin tämän naisen muutosta, niin sovittiin, että vietetään juhanukset ja kesälomat lasten kanssa. Ettei tule kovia pettymyksiä siihen mitä on sovittu lasten kanssa. Äsken sitten suunnitelmat oli hieman muuttuneet. Hän lähteekin tuon uuden miehen kanssa viettämään juhanusta johonkin mökille. *vittuuntunut hymiö*
Käsittämätöntä pelleilyä sanon ma. Se siitä sopimuksien pitämisestä...

En halua olla selittämässä lapsille tuota. Ei kai auta. Pakko. -rkele


sid
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Hieman päivitystä tilanteeseen. Samalla kun sovittiin tämän naisen muutosta, niin sovittiin, että vietetään juhanukset ja kesälomat lasten kanssa. Ettei tule kovia pettymyksiä siihen mitä on sovittu lasten kanssa. Äsken sitten suunnitelmat oli hieman muuttuneet. Hän lähteekin tuon uuden miehen kanssa viettämään juhanusta johonkin mökille. *vittuuntunut hymiö*
Käsittämätöntä pelleilyä sanon ma. Se siitä sopimuksien pitämisestä...

En halua olla selittämässä lapsille tuota. Ei kai auta. Pakko. -rkele


sid

Näin tarinaa sivusta seuranneena todella paskamaiselta ja epäkypsältä käytökseltä kuulostaa. Sana, jota haen on kaiketi itsekäs. Ihmiset osaa olla joskus niin paskamaisia, ettei uskoisikaan.

Kaikkea mahdollista jaksamista sinulle.
 

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Hän lähteekin tuon uuden miehen kanssa viettämään juhanusta johonkin mökille.

Mites tämä vaimosi serkku? Ei taida hänkään ilahtua tästä. Muuten aika lailla samoilla linjoilla Pärden kanssa, mutta sen vain sanon, että naisen käytös tulee ennemmin tai myöhemmin hänelle itselleen kostautumaan.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
sidney;1911526 Hän lähteekin tuon uuden miehen kanssa viettämään juhanusta johonkin mökille. *vittuuntunut hymiö* Käsittämätöntä pelleilyä sanon ma. Se siitä sopimuksien pitämisestä... En halua olla selittämässä lapsille tuota. Ei kai auta. Pakko. -rkele sid[/QUOTE kirjoitti:
Ok. Käsitämättömän puusilmäistä toimintaa. Muta pysy miehenä äläkä kerro lapsille mitään paskaa. Pikkuhiljaa kaikki palaa uomilleen. Tärkeintä on että lapset saavat olla rauhassa, eikä heidän tarvitse miettiä mitään sheissea.

Minun lapset miettivät nyt kaikenlaista, kun erosimme tyttöystävän kanssa. Hänen lapsi oli/on heille paras kaveri ja heillä on nyt todella iso huoli siitä, että voivatko mennä leikkimään enää yhdessä. VITTU. Aikuisten pitäisi pikkuisen miettiä mitä tekevät lapsille. Edes joskus.
 

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Ok. Käsitämättömän puusilmäistä toimintaa. Muta pysy miehenä äläkä kerro lapsille mitään paskaa. Pikkuhiljaa kaikki palaa uomilleen. Tärkeintä on että lapset saavat olla rauhassa, eikä heidän tarvitse miettiä mitään sheissea.

Minun lapset miettivät nyt kaikenlaista, kun erosimme tyttöystävän kanssa. Hänen lapsi oli/on heille paras kaveri ja heillä on nyt todella iso huoli siitä, että voivatko mennä leikkimään enää yhdessä. VITTU. Aikuisten pitäisi pikkuisen miettiä mitä tekevät lapsille. Edes joskus.



Joo olen tässä nyt miettinyt tätä kaikkea sotkua ja päätin todellakin etten ikinä, koskaan ala arvostelemaan heitä. Tehköön lapset, sitten kun ovat isompia, omat johtopäätöksensä.

Tämä on kuulkaa sellainen peli, ettei tässä ole kuin pelkkiä häviäjiä! Kukaan ei voi voittaa tätä peliä. Lapset suurimpia häviäjiä. Joku etsi mitä sanaa käyttää.... Itsekäs on ihan v***n oikea sana.


Tämä serkku on tosiaan jokseenkin pettynyt tähän tilanteeseen. Voi hyvin kuvitella miten joulun piirileikki kuusen ympärillä saa ihan uuden ja järisyttävän merkityksen.


Anteeksi taas tilitykseni. Olen vaan sellainen perus-urpo jonka on pirun vaikea kertoa kellekkään. Tässä on se hyvä puoli, että voi tehdä tämän anonyymisti.

Koittakaa kestää...


sid
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ihmiset osaa välillä olla niin perkeleen itsekkäitä ja elää hetken huumassa, ettei sitä voi ymmärtää. Toisilla se ajatus ei vain kanna tarpeeksi pitkälle. Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä naiset on vaikeita tapauksia, kun vertaa miehiin. Miehille riittää vähempi siihen niin sanottuun onnen tunteeseen, mitä tavoitellaan. Joillekin naisille taas ei tunnu riittävän mikään. Tarkoitus ei ole yleistää, mutta paljon on tullut tavattua ylimielisiä, kaikki mulle heti nyt - tyyppisiä naisia, jotka ovat todella ärsyttäviä. Toki poikkeuksiakin löytyy, kuten nykyinen avopuolisoni :)
 

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Ihmiset osaa välillä olla niin perkeleen itsekkäitä ja elää hetken huumassa, ettei sitä voi ymmärtää. Toisilla se ajatus ei vain kanna tarpeeksi pitkälle. Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä naiset on vaikeita tapauksia, kun vertaa miehiin. Miehille riittää vähempi siihen niin sanottuun onnen tunteeseen, mitä tavoitellaan. Joillekin naisille taas ei tunnu riittävän mikään. Tarkoitus ei ole yleistää, mutta paljon on tullut tavattua ylimielisiä, kaikki mulle heti nyt - tyyppisiä naisia, jotka ovat todella ärsyttäviä. Toki poikkeuksiakin löytyy, kuten nykyinen avopuolisoni :)

Totta! Minen todella voi käsittää, miten ihminen voi kuvitella elävänsä, kun hänellä ei ole töitä, ei uutta asuntoa, ei oikein rahaakaan... Kuka maksaa kaiken tämän. Ei ole mitään tavaroita mitä tarvii elääkseen.

Ei ehkä ihan ole nyt realistiset ajatukset hänellä, ei ehkä joo todellakaan.

sid
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
..Anteeksi taas tilitykseni. Olen vaan sellainen perus-urpo jonka on pirun vaikea kertoa kellekkään. Tässä on se hyvä puoli, että voi tehdä tämän anonyymisti.

Koittakaa kestää...


sid

Sitähän varten tämä ketju on olemassa, että saa tilittää. Itselleni aikanaan todella hyvä paikka opetella avautumista, myöhemmin olen muuttunut aika paljon ihmisenä entistä avoimempaan suuntaan, myös irl. Vaikka palstaveljien tsemppaukset ei paljon auttane, niin ei tässä silti voi kuin toivotella jaksamisia! Muistat pitää itsestäsi huolta ja välttää katkeroitumista. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta jonkun verran tiedän mistä puhun.

Se mitä joku sanoi, että jossain vaiheessa "nainen" huomaa virheensä ja herää todellisuuteen, tapahtui myös omassa tapauksessani. Kaikki ne asiat joita koitin puhua useamman kuukauden rauhallisesti ja meuhkaamatta ovat alkaneet nyt valjeta hänelle, kovasti kelpaisin nyt takaisin, tosin tunteeni on kuollut koska se piti lopulta kuopata.. Siltikään en tunne mitään iloa siitä että pääsisin sanomaan: "Mitäs minä sanoin". Tuo ihminen on minulle edelleen tärkeä, mutta ei juurikaan ajatuksissani enää. Ihan ok väleissä siis ollaan, mutta tarve nähdä&jutella on kadonnut kokonaan. Tosin siihen vaikuttanee se että vihdoin on sydämen valloittanut eräs uusi tapaus, jotenkin kinkkiseltä sekin vaan nyt vaikuttaa, kun olosuhteet tavallaan estää ainakin toistaiseksi mitään suurempaa tapahtumasta. Ei nää vahvasti tunteella eläville ihmisille ole oikein helppoja juttuja, on sitten kyse positiivisesta tai negatiivisesta kierteestä, pää meinaa toisinaan haljeta..
 

Ender00

Jäsen
Tullut aiemminkin täällä purettua mieltä parisuhteesta niin jatketaan.

Eli kovin hyvin ei todellakaan ole viime aikoina sujunut. Nyt taitaa olla mennyt jo reilut viisi viikkoa siitä, kun on viimeksi harrastettu seksiä. Eilen sitten ajattelin varovaisesti ehdottaa, että mitäs jos.. Ok, ehkä yritykseni ole tökerö, mutta kevyt läpsäys poskelle ja kommentti: "näin pitkään kun on ilman menty niin tähän alkaa jo tottua. Saat ainakin kunnolla kerjätä, ennenkuin on toivoakaan."

Ja arvaahan sen minun luonteeni tuntien, että kerjäämään en alistu, aina sitä on tavattu kerjäämättä seksiä saamaan. Alkoi taas kivasti vituttamaan. Eipä ole koskaan ennen tätäkään koettu tässä parisuhteessa. Eli kyllähän tämä kovasti suhteen loppusuoralta tuntuu.

Pitäisi varmaan ottaa härkää sarvista ja oikeasti ruveta keskustelemaan tästä suhteen tilasta ja ennen kaikkea siitä, että onko tätä mitään järkeä jatkaa. Näin monen vuoden jälkeen vain se on aika vaikeaa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tullut aiemminkin täällä purettua mieltä parisuhteesta niin jatketaan.

Eli kovin hyvin ei todellakaan ole viime aikoina sujunut. Nyt taitaa olla mennyt jo reilut viisi viikkoa siitä, kun on viimeksi harrastettu seksiä. Eilen sitten ajattelin varovaisesti ehdottaa, että mitäs jos.. Ok, ehkä yritykseni ole tökerö, mutta kevyt läpsäys poskelle ja kommentti: "näin pitkään kun on ilman menty niin tähän alkaa jo tottua. Saat ainakin kunnolla kerjätä, ennenkuin on toivoakaan."

Keskustelu varmasti kannattaa ja "kissa" pitää nostaa pöydälle.. ;) käsitä miten haluat.
Tuo pihtaaminen on muuten sellainen laji jossa nainen voittaa käytännössä aina. Mies miettii että en kerjää, mutta piru vie, mies kuin mies nöyrtyy jossain vaiheessa taas kerjäämään. Naiset sen sijaan pitävät päänsä ja pihtaavat niin kauan kuin huvittaa..
Sitten on myös naisia jotka käyttävät piparin antamista valtapelinä, mikä sekin on erittäin törkeää...
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Anteeksi taas tilitykseni. Olen vaan sellainen perus-urpo jonka on pirun vaikea kertoa kellekkään. Tässä on se hyvä puoli, että voi tehdä tämän anonyymisti.

Älä nyt hyvä mies anteeksi pyytele. Tiedän kokemuksesta, että asiasta kirjoittaminen auttaa. Olen itse ollut viisi vuotta sitten samassa tilanteessa, eli vaimo ihastui toiseen ja sen jälkeen ei mitään ollut tehtävissä. Lähdettiin eri osoitteisiin ja lapset jäivät minulle. Nyt on tuo ihastus, kuten muutama muukin jo jääneet ex-vaimolta ja hän elelee nykyään yksin ja ihmettelee kun lapsetkaan eivät oikein halua tulla käymään. Todella rajut olivat seuraukset siitä ihastumisesta ja hänkin ymmärtää sen nyt.

Minä otin aikanaan ohjenuoraksi, että lapsille en puhu pahaa exästä, vaikka kuinka v*tutti toisen käytös. Huomaan, että olet tullut samaan johtopäätökseen. Yleensäkin kaikki tekeminen tilanteessasi pitäisi tähdätä siihen, että lapset kärsisivät mahdollisimman vähän. Silti he kärsivät ja se ottaa vastuuntuntoisella aikuisella todella koville.

Tsemppiä!
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Eli kovin hyvin ei todellakaan ole viime aikoina sujunut. Nyt taitaa olla mennyt jo reilut viisi viikkoa siitä, kun on viimeksi harrastettu seksiä. Eilen sitten ajattelin varovaisesti ehdottaa, että mitäs jos.. Ok, ehkä yritykseni ole tökerö, mutta kevyt läpsäys poskelle ja kommentti: "näin pitkään kun on ilman menty niin tähän alkaa jo tottua. Saat ainakin kunnolla kerjätä, ennenkuin on toivoakaan."
Suhteessa on kyllä jotain peruuttamattomasti pielessä, jos toisen pitää kerjätä seksiä ennen kuin toista saattaisi huvittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös