Juuri sen takia, koska et ole koskaan ollut parisuhteessa, etkä ilmeisimmin rakastunutkaan.
Voihan tilanne olla niinkin, että sellaista olisi tapahtunut, mutta on paljastunut, millaista jengiä ihmiset ovat. Itselläni ainakin on niin, että nuorena oli idealistinen kuva, että jengi olisi hyvää porukkaa, mutta eihän se niin välttämättä ole. Joidenkin mielestä on ja joidenkin. Voi olla, ettei kannata seurustella, koska muut ihmiset priorisoivat väärin kuten Tobias sanoo. Tai eivät kaikki, mutta oikein ajattelevia on maailmanlaajuisesti erittäin vähän ja ei naisen etsintä saa olla ykkösprioriteetti, johon voisi käyttää liikaa aikaa.
Sinänsä vaikka olisi hyväkin itsetunto niin voi alkaa korpeamaan muut ihmiset. Silloin kannattaa lähteä Suomesta pois. Muualla ei ole vastaavaa lottovoittoa syntyä Suomeen, joten fiilikset voi piristyä kummasti. Vaikka onhan tietysti saappaita joka paikassa.
Veini on pitkälti oikeassa jutustelussaan DK:ssa. Suomessa ämmät alkavat olla äijiä ja äijät vässyköitä tai sitten hinaajia korvis korvassa pitkissä hiuksissa puhumassa homojen adoptiosta kuten se idolsäijä tänään. Eikä mikään ihme sitten, että miehet suostuvat mihin vaan. Rumuuden lisäksi suomalaisnaisille on tullut huono asenne ja totaalinen epänaisellisuus. Niinpä jos on naisasioissa ongelmia niin lähtekää reissuun. Euroopan metropoleissa kun liikutte niin siellä on ihmisiä, jotka tykkäävät jutella, eikä vaan katsoa vihaisesti tai vittuilla kuten täällä vaikkapa palveluammateissa porvareille on tapana tehdä (edit. koin mm. tänään kaksi totuudenhetkeä asiakkaana, jolloin koin käsittämättömän röyhkeän huonoa palvelua. Saa nähdä jaksanko asiakaspalveluketjuun). Niinpä ne päivät ovat stressittömämpiä ja voi tutustuakin mahdollisesti johonkin ihmisiin. Eikä siellä välttämättä mennä laput silmillä uskoen, että tämä on paratiisi kun täällä on paremmin asiat kuin vaikkapa turussa, vaan joku voi ymmärtää asioita laajemmin, jos on enemmän kansainvälistä kokemusta.
Kenenkään miehen ei kannata ottaa skeidaa niskaan eikä suostua mihinkään pelleilyyn tai oikutteluun. Puhumattakaan mistään typerästä pelailusta suhteen alkuvaiheessa. En tajua sellaista porukkaa. Pitää pystyä tekemään päätöksiä. Ainakin itse näen välittömästi, että onko jostain johonkin. On se sitten auto, nainen, kirja, vaate tai mikä tahansa. Pitää tietää että kiinnostaako se vai ei. Ei siinä sen kummallisempaa kommervenkkia ole. Sehän on hemmetin helppo analysoia pintapuolisesti joku ihminen ja sitten kun juttelee vaikka yhden illan niin varmasti pystyy tekemään sellaisen haastattelun, että saa loput selville. Pitää osata olla vain tarkkaavainen. Sellainen nainen, joka arpoo ei osaa analysoida mitään. Sille pitää sanoa se.
AWen kimalaisrekisteriin tekisi mieli lisätä "haluan viimeisen sanan"-kimalaisen. Siinä on näsäviisastelijoita, joilla ei kaiken lisäksi rahkeet riitä lähteä esim. minun kanssani kiistelemään. Ei ole pelkoa siitä, ettenkö minä saisi viimeistä sanaa ja kaikenlisäksi jos on esim. asiakaspalvelutehtävä niin on sen firman kannalta ikävää, jos heidän työntekijänsä pyrkii kohottamaan omaa egoansa kiistelemällä, kun se palvelu voisi tapahtua ihan mukisemattakin, jos asiakaspalvelua olisi hieman harjoiteltu. Sama pätee myös ihan vapaalla oleviin naisiin. Siellä on tämä "haluan viimeisen sanan"-porukka, joka on kyllä aikamoista jännittäjäjengiä. Relaisivat.
Niin ja kannattaa muistaa se, ettei anna seksiä joka naiselle, joka sitä kärttää. Se parantaa miesten suhteellista asemaa ja kieltäytyminen nostaa fiiliksiä kummasti. Kun itse on laatua niin ei kannata myydä itseään liian halvalla. Ainakaan alle neljässä promillessa.
Joka epäilee niin voi miettiä, että milloin on viimeksi nähnyt tai tavannut sävähdyttävän naisen. Sitten miettiä, että oliko se Suomessa vai missä. Itse olen ns. törmännyt Suomessa vuonna 86 ja 95. Se on aika vähän kun ottaa huomioon aikajanan pituuden. Muualla on tapahtunut useammin. Jossain siis täällä on vika. Rohkeasti vaan rajojen yli.
edit. ei kaikki ole naisten vikaa, vaan miehet ovat samanlaisia. Kansa on henkisesti sosialidemokratisoitunut ja siihen on paljon syyllisiä