Naisasiat

  • 7 524 515
  • 26 580

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
1Timer kirjoitti:
Miten niin nykyaan??

Tosiaan jos mennään oikein kauaksi historiaan, niin huolimatta siitä, että Jumala sanalla sanoen käski lisääntymällä täyttämään maan, tuskin Aatami Eevaa lykkiessään edes tiesi laittavansa tämän mahdollisesti paksuksi.

Aatehistorian opiskelijana minun pitäisi kai tietää mistä asti lykkimisen ja lisääntymisen välinen yhteys on ollut yleisessä tiedossa, mutta enpä osaa tuohon ainakaan näin äkkiseltään mitään sanoa.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No niin, nyt on olo helpottunu, kun pääsee taas vapaamaan tallaamaan omia polkujaan. Neito oli hyvännäkönea, mukava ja koulussa hyvin pärjäävä, mutta yleisesti ottaen hiukan liian blondi.. Reilu kuukausi "seurusteltiin" ja pitkän aikaa oli sellanen olo, että ei tää toimi. Eilen sitten hyvässä yhteisymmärrykses erottiin. Sen huomasin, että kaipaan enemmän samoista asioista kiinnostunutta naikkosta. Sellanen ketä pitää urheilusta, moottoripyöräilystä jne...
Onneks taas on omaa aikaa 24/7, voi mennä ja tulla niinku haluaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
julle-jr kirjoitti:
Mene ja tiedä. Ihme juttu kuitenkin, varsinkin nykyään, kun seksi ei ole sama asia kuin lisääntyminen.

Kyllähän nykyään seksin harrastaminen otetaan ihan liian vakavasti, naisien syyllistäminen vilkkaasta seksielämästä lienee edelleen se pahin epätasa-arvossa oleva seikka, en ole koskaan ymmärtänyt miksi seksin harrastamisen pitää olla kenellekään millään lailla häpeiltävä tai nolo seikka. Enkä tarkoita että intiimiasioita pitäisi aina kuvailla yksityiskohtaisesti vaan sitä että yleensäkin "myöntäminen" että on harrastanut seksiä jonkun kanssa on jotenkin noloa. Seksi kun on edelleen hel~wetin luonnollinen juttu, miksi sitä pitäisi mitenkään salailla.

No yksi syyllinen lienee ainakin "kristillinen" kasvatus.
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No niin...

Sovittiin paremman puoliskon kanssa, että eletään näin ja katsotaan kohtaako tiet vielä joku päivä. Parempi tämäkin niin voi hyvillä mielin katsella muita naisia. Eilen olis ollut jo lohduttajakin tarjolla,mutta ei kiitos. Tässä sitä mennään päivä kerrallaan eteenpäin ja odotetaan, jos johkin pimuun törmäis. Olo helpotti, mutta silti vituttaa. Pääasia että kaljaan jne ei nyt turvauduta...
 

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei päässyt Tahmee sitten rakastumaan tänä(kään) viikonloppuna. Tai no onhan tässä vielä yli kuusi tuntia aikaa.

Tekstiviestejä liikuttelin suuntaan jos toiseenkin, kylilläkin pyörin ja naisen vieressäkin nukuin. Lopputulemana kuitenkin kevyen kevyt rapeli, muttei morkkista.

Ihmettelen miksei kukaan vieläkään ole täällä ilmoittautunut tulevaksi lasteni äidiksi, kun ykslahkeisia enemmältikin taitaa täällä hengailla. Eipä taida Jatkoaika mikään varsinainen deittipalvelu sitten ollakaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tahmee kirjoitti:
Ihmettelen miksei kukaan vieläkään ole täällä ilmoittautunut tulevaksi lasteni äidiksi, kun ykslahkeisia enemmältikin taitaa täällä hengailla. Eipä taida Jatkoaika mikään varsinainen deittipalvelu sitten ollakaan.

Heh, no en oleta että tosissaan tuota olisit kirjoittanutkaan mutta yleisesti jos ajatellaan niin kyllähän kiekkoyleiö on pääsääntöisesti sen verran ronskisti miespitoista että jos naisseuraa etsii niin ainoastaan metallibändien konserteissa on suppeampi tarjonta.

Alle kaksikymppiset on Pinkin konserteissa ja muissa pissitouhuissa...20-30 -vuotiaista ihanimpia on isoja määriä mukavilla klubikeikoilla...yli kolmekymppisiä löytää Janne Tulkin, Yölinnun ja Jean S.:n keikalla...aivan sama arvostaako kyseisiä musiikkeja itse, naisia siellä kyllä on.

Niin ja Suomi24...voi sitä MILFien määrää...
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
MaZaa kirjoitti:
Onneks taas on omaa aikaa 24/7, voi mennä ja tulla niinku haluaa.

Jep, sama täällä. Tuli about kuukausi sitten päätettyä 13 kk suhde, josta alkoi arvo hiipua viimeisinä aikoina. Heti alussa oli tietty ihan oudot fiilarit, kun jotain mihin on kuitenkin kiintynyt, niin ei olekaan lähellä. Mutta yllättynyt olen siitä kuinka nopeasti on päässyt ns. jaloilleen. No, itse sen eron tein, ehkä se. Ja myös että kyseessä oli yli 200km etäsuhde. Ei onneksi muutettu asumaan yhteen, olisi surkeempi tilanne jos siinä vaiheessa olisi huomannut että ei olla oikeita toisillemme.

Aikansa kutakin. Nyt mennään omillaan ja hyvältä tuntuu. Otetaan seuraavalla kerralla opiksi ensimmäisestä.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Olin tuossa aika pitkään poissa kotoa ja vieläkin väsyttää, joten en ole ehtinyt pohtimaan, mitä täällä on sanottu. 10 sivua tekstiä tullut ja pari kun niistä luin niin näköjään käsitelty enemmän schollia kuin naisasioita. Ei oikein nyt jaksa lukea koko 10 sivua läpi, enkä lähde tässä sen kummemmin puolustelemaan itseäni tai väittämään, että oma "uskontoni" on tässä asiassa ainoa oikea, mutta ei se silti tarkoita etteikö voisi käyttää puheenvuoroa, jos on sitä mieltä, että maailma on joltain osalta mätä. Samallahan tavalla politiikassakin menetellään. On erilaisia ideologioita.

Anteeksi vain, mutta itse olen sitä mieltä, että kyse ei ole mistään toisen huomioimisesta, vaan siitä, että haetaan huomiota mieheltä, kiukutellaan miehelle ja harjoitetaan terroria. Ja miksi pitäisi huomioida, jos on kyse jostain asiasta, mikä ei itselle kuulu tai jonka toinen pystyy tekemään itsekseen. Ei siinä saavuta kukaan mitään mielihyvää sillä, että joku on saatu väkisin johonkin hölmöön mukaan. Siis jos on kyseessä älykäs ihminen, jolla on paljon mielenkiinnonkohteita niin hänen aikansa kuluu ihan mukavasti ja jos hän rakastaa toista niin se yhteinenkin juttu toimii ilman, että pitää sotkea toista sellaisiin asioihin, minkä asianomainen voi tehdä itsenäisestikin tai josta tämä ei pidä. Jos esim. scholl on korkean älykkyyosamäärän omaava henkilö, joka osaa useita kieliä ja on innokas väittelemään syvällisemminkin erilaisista asioista niin arvata saattaa että keskusteleeko scholl mielummin naisen kanssa kahden kesken mullistavista asioista jotka ovat nousseet esiin vaikkapa jollakin terassilla drinkkilasin ääressä vai lähteekö scholl maskotiksi naisen kanssa jonnekin tapaamaan typeriä ihmisiä, kun ei muutenkaan kestä valtaosaa ihmisistä yleensä vittuuntumatta. Eräs kolleegani oli sanonut 87 vuotiaalle isälleen, että tämän tulisi kuunnella, mitä ihmiset puhuvat ja vastata heille. Hänen isänsä oli sanonut, että yleensä huomaa heti, että tuleeko sellaista asiaa, että jotain kannattaa kuunnella. Niinhän se on: mitä vanhemmaksi elää niin sitä vähemmän keskivertoihminen tuottaa lisäarvoa.

En kertakaikkiaan pysty ymmärtämään naisten keskinäistä juonittelua, mitä miesten päänmenoksi tapahtuu ja sitä että pyritään dominoimaan ja vaikuttamaan, eikä keskitytä olennaiseen. Tuntuu, että naisille se rakastaminen on toissijaista. Tärkeintä on luoda jonkinlainen imago. Itse olen ainakin nimittäin sillä kannalla, että ei ole mitään merkitystä sillä, mitä naapurit tai sukulaiset ajattelevat. Tapanani ei ole edes kertoa yksityisasioista tuolla ihmisille, mutta jos huomaan että rakastan niin jos se on ilmoitettu niin homma on selvä. Jos jotain on sovittu niin silloin täytyy pystyä uskomaan sen toisen osapuolen pätevyyteen eli pystyy täyttämään sopimukset ja lupaukset. Se, että onko kyseessä etä- tai lähisuhde tai ei suhdetta ollenkaan niin silti, jos rakastaa niin se tunne on läsnä kellon ympäri, vaikkei näkisi kymmeneen vuoteen. Ihminen on kuin sveitsiläinen kello siinä mielessä, eikä siihen tarvita hokkuspokkuskonsteja. Ja jos molemmat ovat älykkäitä ihmisiä niin tottakai yhteistä vapaa-aikaa voi viettää antoisasti ilman minkäänlaista hampaat irvessä -toimimista tai tyhjänpäiväisyyksiin päiviään tuhlaamatta.
 

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
avatar kirjoitti:
Mutta, mitä sitten? Mielestäni lievä mustasukkaisuus on ihan tervettä. Se voi jopa näkyä lievästi jossain vastaavissa tilanteissa. Ei se ihmisestä tee vielä huonoa mielestäni.

Pakko ottaa tähän kantaa. Olen aivan samaa mieltä avattaren kanssa. Näin naisena koen, että on aika "imartelevaa", että mies on hieman mustasukkainen, jos muut miehet tulevat naistaan iskemään. Tulee semmoinen olo, että toinen ainakin välittää ja on valmis osoittamaan sen myös muille. Sairaalloinen mustasukkaisuus on asia erikseen. Molemmilla täytyy olla tilaa hengittää sekä oikeus myös vastakkaista sukupuolta oleviin ystäviin.
 

purkki_paa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
scholl kirjoitti:
En kertakaikkiaan pysty ymmärtämään naisten keskinäistä juonittelua, mitä miesten päänmenoksi tapahtuu ja sitä että pyritään dominoimaan ja vaikuttamaan, eikä keskitytä olennaiseen. Tuntuu, että naisille se rakastaminen on toissijaista.

Tässä kyllä osuit aika asian ytimeen...siis joidenkin muijien osalta. Esim. välillä kun on seurustelevia pareja liikkeellä tarpeeksi samassa baari poppoossa, niin homma tahtoo mennä siihen "Voi ku on kivaa seurustella, kattokaa kuinka ihana ja hyvinvoiva suhde meillä on!" hehkutukseen.

Ongelmaa tuossa ei olisi, jos kaikki messissä olevasta porukasta seurustelisi...ja haluaisivat tuota hehkutusta kuunnella. Mutta esim. meikäläistä ei voisi vähempää kiinnostaa sen kuunteleminen, kun seurustelevat parit kilpahuudon lailla hehkuttavat omaa suhdettaan muille tuoden vain hyvät asiat suhteesta esille sivuttaen kaikki ongelmat. Välillä suorastaan tulee mieleen, että ovatko esim. kaverini ja hänen muijansa rakkauden takia yhdessä, vai sen takia että naisen imago näyttää paremmalta ja ei ole "hylkiö" omassa kaveriporukassaan. Niin ja se kaverini tällöin on tietysti pillun perässä.

Toi kavereiden tyttöystäviä on silloin tällöin kiva tavata ja yhdessä hengata esim. viihteellä, mutta silloin illan sisällön pitäisi olla jotakun muuta kun "voiku meijän suhde on nii ihqu"-hehkutusta.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
jessie kirjoitti:
Pakko ottaa tähän kantaa. Olen aivan samaa mieltä avattaren kanssa. Näin naisena koen, että on aika "imartelevaa", että mies on hieman mustasukkainen, jos muut miehet tulevat naistaan iskemään. Tulee semmoinen olo, että toinen ainakin välittää ja on valmis osoittamaan sen myös muille. Sairaalloinen mustasukkaisuus on asia erikseen. Molemmilla täytyy olla tilaa hengittää sekä oikeus myös vastakkaista sukupuolta oleviin ystäviin.

Itse tykkään taas siitä, että välittäminen osoitetaan jollain muulla kuin mustasukkaisuudella. Mielestäni mustasukkaisuudessa ei ole mitään imartelevaa ja osaan kyllä ihan itsekin hoitaa nämä iskijät matkoihinsa. Mustasukkaisuus on epävarmuutta, huonoa itseluottamusta ja omistamisenhalua eikä siinä ole kyse millään lailla välittämisestä. Tunteen voimakkuus vaan vaihtelee siedettävästä sietämättömään.
 

Riksuliini78

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Michael Schenker Group
purkki_paa kirjoitti:
Tässä kyllä osuit aika asian ytimeen...siis joidenkin muijien osalta. Esim. välillä kun on seurustelevia pareja liikkeellä tarpeeksi samassa baari poppoossa, niin homma tahtoo mennä siihen "Voi ku on kivaa seurustella, kattokaa kuinka ihana ja hyvinvoiva suhde meillä on!" hehkutukseen.

Ymmärrän mitä tuolla tarkoitat..mutta voisiko myös ikä vaikuttaa tuohon?
Eli kun ikää (ja viisautta?) tulee lisää niin tajutaan,ettei sitä tarvitse koko ajan hehkuttaa ja osataan ajatella asiaa myös niiden kannalta jotka ei seurustele.
Kun meitä lähtee baariin tai jonkun kaverin luo iso porukka,niin tarkoitus todellakin on pitää hauskaa..siinä kyllä unohtuu tuollaiset "hehkutukset".

Liika hehkutus voisi myös viitata siihen,että ko.hehkuttajalla on huono itsetunto tai on jollain tavalla epävarma suhteen hyvinvoinnista tms...ja hakee tuolla huomiota ja kavereiden vakuutteluja "joo,te näytätte niiiin rakastuneilta"-tyyliin.
 

purkki_paa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Riksuliini78 kirjoitti:
Ymmärrän mitä tuolla tarkoitat..mutta voisiko myös ikä vaikuttaa tuohon?
Eli kun ikää (ja viisautta?) tulee lisää niin tajutaan,ettei sitä tarvitse koko ajan hehkuttaa ja osataan ajatella asiaa myös niiden kannalta jotka ei seurustele.
Kun meitä lähtee baariin tai jonkun kaverin luo iso porukka,niin tarkoitus todellakin on pitää hauskaa..siinä kyllä unohtuu tuollaiset "hehkutukset".

Liika hehkutus voisi myös viitata siihen,että ko.hehkuttajalla on huono itsetunto tai on jollain tavalla epävarma suhteen hyvinvoinnista tms...ja hakee tuolla huomiota ja kavereiden vakuutteluja "joo,te näytätte niiiin rakastuneilta"-tyyliin.

Ikä varmaan vaikuttaakin aika paljon, ainakin näin luulisin..vaikka toki niitä ns.ikipissiksiä on varmaan aina jonkun verran, jotka eivät iän myötä aikuistu yhtään.

Ja heikosta itsetunnosta kaiketi tuo johtuu, mistä muustakaan se voisi johtua? Tuskin ketään tietoisesti kuitenkaan haluaa yrittää pilata muiden iltaa...jos ei tunnu pakottavaa tarvetta tuoda itseään esille.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Alkaa tulla meikäläisen suhde siihen pisteeseen että loppu on lähellä. Neitokaisen kanssa on menny ylä- ja alamäkeä koko tämä vuosi. Ja nyt viimeiset 2 viikkoa on ollut kun olisin ollut ilmaa, neiti oli 4päivää reisussa ja olin hoitamassa hänen kotia sinäaikana. Muija tulee yöllä himaan kahdenjälkeen ja ainoa huomio minkä saan on pikainen halaus ja poskipusu ei muuta. Eilen olin sitten taas hänen luona ja sama kylmyys jatkui, ei mitään "hellyyttä" tahi muutakaan huomiota. Ah vittu että vituttaa, kai tää on tässä ja ensiviikolla kun taas "jippii" nähdään puhella ja kaiketi kerätä romunsa mukaan. Ei voi ymmärtää koska ennen tätä kahdenviikon kylmyyttä oli taas kahdenviikon periodi kun kaikki oli paremmin kuin hyvin. Ei vittu ku ei voi tajuu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Another HAB kirjoitti:
Alkaa tulla meikäläisen suhde siihen pisteeseen että loppu on lähellä. Neitokaisen kanssa on menny ylä- ja alamäkeä koko tämä vuosi. Ja nyt viimeiset 2 viikkoa on ollut kun olisin ollut ilmaa, neiti oli 4päivää reisussa ja olin hoitamassa hänen kotia sinäaikana. Muija tulee yöllä himaan kahdenjälkeen ja ainoa huomio minkä saan on pikainen halaus ja poskipusu ei muuta. Eilen olin sitten taas hänen luona ja sama kylmyys jatkui, ei mitään "hellyyttä" tahi muutakaan huomiota. Ah vittu että vituttaa, kai tää on tässä ja ensiviikolla kun taas "jippii" nähdään puhella ja kaiketi kerätä romunsa mukaan. Ei voi ymmärtää koska ennen tätä kahdenviikon kylmyyttä oli taas kahdenviikon periodi kun kaikki oli paremmin kuin hyvin. Ei vittu ku ei voi tajuu.
Yksi sana: kommunikaatio.
 

ipaz

Jäsen
Sano se suoraan

Olen tässä jo muutama vuosi kestäneellä poikamiehen urallani tullut sellaiseen pisteeseen että perkele, yht'äkkiä sitä piparia ei enää tunnukaan irtoavan niin helposti.

Kysyin apuja parilta naispuoleiselta kaveriltani ja nämä yhdestä suusta kertoivat, että turhaan kuluttaa aikaa juttelemalla ympäripyöreitä jonkun neidon kanssa koko illan, kun mulla kuitenkin on mielessä tasan yksi asia. Likat sanoivat että kun juttuun jonkun riman ylittävän kanssa pääset niin naiselle pitäisi tehdä asia selväksi alle minuutissa että haluat vain sänkyyn. Sillä samat mielessä tosi moni nainenkin on liikkeellä. Joten siis näillä ohjeilla viime viikonloppuna liikkeelle.

Vaikka olinkin jonkin verran maistaneena, niin muistan silti kirkkaasti kaikki viisi keskusteluani (=vonkaustani) sinä iltana. Siis alle minuutissa piti tytöille tehdä asia selväksi, että ei tässä mitään vuosisadan romanssia olla hakemassa vaan pelkkää fyysistä lähikontaktia. Kolme ensimmäistä keskustelua loppui sillä sekunnilla kun sanoin että sopisiko siirtyminen rauhallisempaan paikkaan toisistamme nauttimaan, tavallinen vastaus "en ole sellainen tyttö". Näiden jälkeen jo toivosta luopuneena tuli minulle juttelemaan varsin vetävä, n. 25 v neito jonka kanssa tuli juteltua säännöstä poiketen paljon pidempään kuin tuo minuutti. Puhetta riitti ja juttu oli välillä aika levotontakin, mutta enhän minä sinne juttelemaan lähtenyt joten ehdotus ulos. Ja vastaus tyyliin "aha, ai sä olet kanssa tuollainen". Ja taas istuttiin yksin. Viimeinen olikin sitten jo loppuhitaiden aikaan tanssilattialla jonne minut haettiin. Vaistosin kyllä että neito ehkä halusi vain pitää kiinni ja halailla, mutta koska jo lähituntumassa olimme niin pieni huolimaton vinkki heti musiikin loputtua - ja taas sama vastaus: "mä en ole sellainen joka lähtee heti panemaan".

Siispä olen varsin hämmentynyt. Osuiko kohdallani yhdessä Tampereen suurimmista lihatiskeistä tavallista siveellisempiä neitoja, vai onko tyttökavereitteni vinkit sittenkään "oikeita"? Naisia on toki paljon erilaisia, mutta toisin päin homma toimii kuin vanha Volvo, mies lähtee varmasti mukaan jos on seksiä tiedossa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
ipazin jutusta tuli mieleen Lapinlahden lintujen loistava sketsi, missä ollaan jossain sosiaalitukiryhmässä ratkomassa tavisten kanssa kaikenlaisia ongelmia. Tässä nimenomaisessa oli ongelmana parisuhde, kun toisen tekee mieli ja toisen ei.

Ekan pariskunnan mies hokee sängyllä istuen koko ajan: "Anna nyt!" Eukko toteaa joka kerta: "En kyllä anna."

Juttu ei tuota mitään tulosta. Lähestymistapa ei ole riittävän romanttinen.

Seuraavan pariskunnan mies lepertelee romanttisia imelyyksiä tovin, yrittäen lämmitellä naistaan, kunnes lopulta tämä tokaisee: "En anna!"

Että silleen.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
ipaz kirjoitti:
Siispä olen varsin hämmentynyt. Osuiko kohdallani yhdessä Tampereen suurimmista lihatiskeistä tavallista siveellisempiä neitoja, vai onko tyttökavereitteni vinkit sittenkään "oikeita"? Naisia on toki paljon erilaisia, mutta toisin päin homma toimii kuin vanha Volvo, mies lähtee varmasti mukaan jos on seksiä tiedossa.

Huono tuuri.

Ajattele asiaa toisinpäin. Jos pahin skenaario on lähteminen yksin kotiin, niin menetkö mieluummin sinne niin että tunnet kysyneesi suoraan silloin kun piti, vai joutuessasi jossittelemaan "entä jos olisin kysynyt"?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sniper kirjoitti:
Alle minuutin avausrepliikkinä on tiettävästi toiminut mm. "mulle et sitten ala mitään pillua antamaan!", joten mitään Runeberg-tasoa ei edellytetä.
Yhtä lailla patenttiosastoon menee esim. hitaita diippejä naisen kanssa tanssilattialla jortsutessa, eroottisen tiiviisti vartalot toisissaan kiinni nojaillen lausutut sanat: "kuivaa jo se märkä v**tu".
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Panettaa

Antoisasta ja kiihkeästä kiekkotrilleristä ja sen jälkimainingeista selvittyäni saavuin kotiin tietoisena avopuolisoni emännöimästä "tyttöjen illasta", enkä tästä syystä ollut kovin innoissani kotiinpaluustani.

Mutta mitä vielä. Kuusi tai seitsemän saunanraikasta, eteisessä ja kylpyhuoneessamme pynttäytyvää reilun parinkympin ikäistä neitoa olivat yllätyksekseni vastaanottamassa Big Daddy-isäntä Ikeriä kotiin pikkuhiprakoissaan, ilman että omasta puoliskostani oli tietoakaan. Räikkösen sanoin: "Ihan jees," piristävä tilanne ja tällaisia kotiinpaluita kaipaisin vaikka jokaisen työpäivän jälkeen. Kouraan lyötiin välittömästi patonkia, boolia ja viiniä, minä olisin ollut valmis tarjoamaan vastalahjana vaikka mitä.

Puolisoni oli hetkeä aiemmin lähtenyt saattamaan yhtä kaveriaan juna-asemalle, joten sainpa viettää piristävän puolituntisen boolin merkeissä keskenäni näiden nuorten ja monen kohdalla varsin virikkeellisen näköisen naisen kanssa.

Nyt ovat sitten kaikki kaupungilla rientämässä, minä luen ja kirjoittelen Jatkoajan sivuilla ja tasan yksi asia pyörii mielessä. Vai oliko niitä nyt kuusi vai seitsemän..?
 

ipaz

Jäsen
ipaz kirjoitti:
Olen tässä jo muutama vuosi kestäneellä poikamiehen urallani tullut sellaiseen pisteeseen että perkele, yht'äkkiä sitä piparia ei enää tunnukaan irtoavan niin helposti.

Enää ei mitään hätää. Ilves ei petä! Hyvä ilta/yö eilen ja tulee jatkumaan vielä tänäänkin. Pitää vaan muistaa tehdä neidolle selväksi ettei ala odottamaan liikoja jatkosta.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
ipaz kirjoitti:
Enää ei mitään hätää. Ilves ei petä! Hyvä ilta/yö eilen ja tulee jatkumaan vielä tänäänkin. Pitää vaan muistaa tehdä neidolle selväksi ettei ala odottamaan liikoja jatkosta.

Eiköhän tuo ootas hetki, käyn kirjoittamassa Jatkoaikaan, pidä huolen siitä että liikoja odotuksia ei ole.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
jessie kirjoitti:
Pakko ottaa tähän kantaa. Olen aivan samaa mieltä avattaren kanssa. Näin naisena koen, että on aika "imartelevaa", että mies on hieman mustasukkainen, jos muut miehet tulevat naistaan iskemään. Tulee semmoinen olo, että toinen ainakin välittää ja on valmis osoittamaan sen myös muille. Sairaalloinen mustasukkaisuus on asia erikseen. Molemmilla täytyy olla tilaa hengittää sekä oikeus myös vastakkaista sukupuolta oleviin ystäviin.


Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että mikäli nainen haluaa tehdä miehen mustasukkaiseksi niin voi aivan hyvin tehdä sen jonkun muun kuin minun kohdallani. Yleensä en halua edes samaan baariin, ettei tarvitsisi vahingossakaan törmätä tällaisiin tilanteisiin:) Todella ärsyttävää, eikä kyllä ole ollenkaan mukava olotila. Että se jos on välittämistä niin... nou tänks.

Baariin saa mennä vaikka kuinka monta kertaa jos haluaa. Luottoa löytyy sen verran ja ajatuskin on aina tehty selväksi, että mikäli sieltä sitten jonkun toisen kainalossa herää niin kamani mahtuvat kyllä autooni ja huristelen siitä sitten muualle, häiritsemästä. Jahka itse olen ajokunnossa:)


Minulle lyönti ja pettäminen ovat sama asia (toki kaukana mustasukkaisuudesta) kumpaakaan en hyväksy missään muodossa.
 

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Puolitoista vuotta erosta ja olisi ihan kiva joskus päästä siitä yli. Tiedän varsin hyvin, että yhteiselo ei onnistu. Kuitenkin sydämeni kuuluu kyseiselle henkilölle kaikesta hyvästa ja pahasta huolimatta. Järkevin ratkaisu lienee olisi katkaista yhteydenpito kokonaan. Tällä hetkellä olemme lähinnä parhaat ystävät, eikä tuota ystävyyttä kuitenkaan haluaisi menettää.

Onko teillä kokemuksia tällaisesta tilanteesta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös