Naisasiat

  • 7 531 638
  • 26 610

scholl

Jäsen
Minusta lapasesta lähteminen karaisee. No okei kerran olen meinannut paleltua, mutta minusta pienet sattumukset kuuluvat elämään. Ja jos joku ryöstää kadulla oli sitten selvinpäin tai humalassa niin mitä siitä auttaa viestitellä. Tosin itseltäni viimeksi ryöstön yhteydessä vietiin nimenomaan se kännykkä. Jotenkin hemmetin vaikeata tajuta vahtimiskulttuuria. Jos joku käy huono tuuri niin ei siitä tiedottaminen auta asiaa ollenkaan. Sen vitutuksen yli pitää saada maattua itsensä. Muutamassa päivässä fiilis yleensä paranee.

Pernaveikolta asiallista tekstiä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Monenlaista mielipidettä täällä on. Ei ainakaan minusta ole sitä oikeaa tyyliä tuollaista hoitaa. Jokainen hoitakoon parhaaksi katsomallaan tavalla.
Toisaalta, jos sovitaan siitä viestin laittamisesta kotiin tultuaan, on asia tietysti niin, että se viesti on silloin hyvä laittaa. Vaikka sitten taksista tai sängyn pohjalta aivan kuten Simonin oli tarkoitus tehdäkin.
Se riippuu myös siitä mihin toisen osapuolen totuttaa. Esimerkkejä omasta elämästäni.
Käytännössä joka aamu laitan herättyäni viestiä kauniimmalle osapuolelle ja toivotan hyvää huomenta ja muuta lässynläätä heti aamusta, ja joskus kun on jäänyt laittamati, niin viimeistään siinä klo 16-17. aikoihin tulee soittoa tai viestiä, että mikäs helvetti nyt on kun ei äijästä mitään kuulu. Ja kysymyksessähän on tasan tarkkaan se, kun neiti on tottunut siihen, että sitä viestiä tulee, niin huoli ehtii tupla-triplaantua päivän aikana.
Samoin menetellään, kun olen itse baarissa huseeraamassa ja jää se yöviesti laittamatta, vaikka olen sanonut, että laitan viestiä kun olen tullut kotiin, ja kaikki on hyvin. Aamulla, kun heräilen on känny viestejä täys, jotta missäs herra luuraa, kun ei paljon yöllä sitä viestiä tullut.
Tosin meillä se toimii toisinkin päin. Ja sieltä se viesti tai joinain onnettomina kertoina puhelu tulee, että nyt ollaan kotona.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kun neidon kanssa ollaan tätä asiaa taas yritetty setviä, on sanoma ollut sieltä päin sellainen, että mä en selvästikään arvosta enkä välitä tarpeeksi hänestä tai hänen tunteistaan, eli hänen huolehtimisensa mun hyvinvoinnista ei merkitse mulle kuulemma paskan vertaa. Jos nimittäin välittäisin ihan tosissani, saisin sen viestin lähetettyä ennen sammahtamista. Hän ei kuulemma jaksa tällaista kuviota enää, liian raskasta puuhaa, kun on muitakin huolia, eikä tarttis enää tällaista painolastia yön pikkutunneille.

Ans kattoo nyt sitten, mitä tästä seuraa...
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Tsempppiä Simonille kriisin kanssa. Olen kyllä henk. koht. sitä mieltä että tuo viestin lähettäminen ei varmasti onnistu ihan kaikilta jos on tarpeeksi jurrissa. Itseäni tunnen ainakin sen verran että jos on tullut tarpeeksi otettua niin viesti ei kyllä tule lähtemään vaikka itse sen haluaisinkin lähettää. Ei vaan promillelukemien vuoksi tule edes mieleen.

Onko muuten Simon nyt kyseessä ensimmäinen kerta kun tämä kaikkivaltias yöviesti jää lähettämättä? Vai onko näin käynyt aikaisemminkin?
 

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Eikös tämä Simonin nainen ollut varattu tapaus? Tukee kyllä tuota Alamummon kuvausta vielä enemmän kuin hyvin, jos näin on. Huono itsetunto>omaa markkina-arvoaan täytyy testailla vaikka seurustelisikin+jatkuva itkeminen täysin oudoista asioista. Ajatuskin tuollaisen kanssa elämisestä puistattaa.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä öinen känniviesti-teema onkin mielenkiintoinen. Itse edustan sitä koulukuntaa jolle ei tuota mitään vaikeuksia lähettää vaikka 10 textaria ties missä kondiksessa ja mihin kellonaikaan tahansa, mihin numeroihin tahansa. Tämä tosin on useimmin enemmän huono kuin hyvä asia. Simonin tapauksessa toteaisin, niin välinpitämättömän toverillisesti kuin ulkopuolinen voi, että jos nainen tuollaisesta vetää herneet eikä ymmärrä, niin lopeta asian stressaaminen, ja pahinta mitä voit tehdä on liika nöyristely!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Gunners kirjoitti:
Eikös tämä Simonin nainen ollut varattu tapaus?
Ikävä kyllä näin on. On mukamas tehnyt eroa jo muutaman kuukauden, mutta mitään konkreettista ei ole tapahtunut. Siihen sitten päälle nämä meikäläisen "vahtimiset". Kovin positiivisten tähtien alla tämä juttu ei taida tulla jatkumaan, jos yleensäkään jatkuu ollenkaan. Järkeähän tässä ei ole ollut missään vaiheessa, kaikkeen sitä ihminen ihastuneena ryhtyykin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Simon kirjoitti:
Ikävä kyllä näin on. On mukamas tehnyt eroa jo muutaman kuukauden, mutta mitään konkreettista ei ole tapahtunut. Siihen sitten päälle nämä meikäläisen "vahtimiset".

Jaa, no nyt sytyttää paremmin. Olenkin tainnut aikaisemmin jotain ko. tilanteesta kommentoidakin.

Jos tilanne on todellakin noin vaikea ja naisen puolelta kaikki perustuu enemmänkin kontrollointiin kuin "aitoon" hätään ja huoleen, niin enpä todellakaan sinuna pyytelisi yhtään enempiä anteeksi.

Noin ylipäänsä olen sitä mieltä, että jos ollaan joistain pelisäännöistä sovittu, niistä tulee pitää molempien kiinni. Toki sääntöjen on oltava sellaisia, että ne ovat toteuttamiskelpoisia ja sopivat molemmille. Tämä teidän keissi näyttää sisältävän sen verran paljon mutkia, että eipä luulisi moinen yöviestittely olevan ihan ensimmäisenä agendassa. Naisella ei ainakaan ole varaa vaatia tätä, kun itse kerran on suhteessa toisaalla.

Etsi itsellesi nainen, joka todella haluaa olla vain sinun kanssasi ja osoittaa sen käytännössäkin. Sulla menee vain oma elämä solmuun moisen vahtimestarin kanssa.
 

scholl

Jäsen
Onko Simon kysynyt naiselta halukkuutta ostaa vokaali?

Mitä järkeä asua yksin, jos pitää olla kuitenkin tilivelvollinen. Siis ymmärrän sen, että jos asuu yhdessä, että voi olla hankala nukkua kun takaraivossa jyskyttää se, että saattaa herätä siihen, kun toinen tulee ja laittaa musan soimaan ja alkaa vetämään viinaa tai safkaamaan tai katsomaan telkkaria, mutta silloin jos on eri asunnot niin eikö voi jättää terrorismin väliin ja antaa miehen keskittyä siihen hauskanpitoon eli dokaamiseen. Harva sitä kuitenkaan joka ilta on baarissa. Silloin nainenkin voi mennä omassa kotona nukkumaankin siihen aikaan kuin haluaa ja herätä koska tahtoo ilman mitään häiriötekijöitä. Itse en edes kyllä varmaan edes kertoisi milloin menen baariin, mutta en ainakaan laittaisi viestiä, että olen tullut kotiin. Kuvernöörin kanssa samaa mieltä siitä, että toki kännissä voi viestejä lähetellä, mutta ei niistä ennakkosuunnitelmaa ole. Ne tulevat hetken mielijohteesta.

Yksi nainen haukkui minua vähän aikaa sitten porealtaassa homoksi, kun sanoin, etten ole virallisesti asunut kenenkään kanssa samassa asunnossa, enkä pidä sitä kovin tärkeänä asiana. Se oli asunut jokaisen poikaystävän kanssa yhdessä ja halusi kai jotain sympatiaa.

Ja se mitä tulee noihin tunteista välittämiseen niin sanoisin sillä tavalla, että harvoin väärässäolevan tunteita kannattaa miettiä. Jos saa nelosen kokeista niin turha alkaa mussuttaa vaan opiskella ensi kerralla paremmin. Samoin vaikkapa feministirumaystävätär olisi houkutellut miehenvastaisilla puheillaan niin siitäkin huolimatta naisen pitää tajuta se, ettei sääliä tule siitä, että tämä toimii älyttömästi tai on väärässä. Tekisi jotain positiivista, mistä voi saada kunnioitusta, eikä toimi säälittävästi. Jos kaikki ajattelisivat kaiken aikaa jotain noin typeriä tunneasioita niin silloin mikään ei toimisi.

En yhtään ihmettele, että DK:ssa on ketju "oletko joutunut tirvaisemaan muijaasi otsalumpioon". Siis vaikka itse en pidä väkivallasta enkä halua joutua naistenkaan kanssa mihinkään konfliktitilanteeseen, enkä naista lyö, vaan poistan ne elämästäni kivuttomasti niin silti jos tuollaisia naisia on niin en yhtään ihmettele, jos moni joutuu tirvaisemaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
scholl kirjoitti:
Mitä järkeä asua yksin, jos pitää olla kuitenkin tilivelvollinen. Siis ymmärrän sen, että jos asuu yhdessä, että voi olla hankala nukkua kun takaraivossa jyskyttää se, että saattaa herätä siihen, kun toinen tulee ja laittaa musan soimaan ja alkaa vetämään viinaa tai safkaamaan tai katsomaan telkkaria, mutta silloin jos on eri asunnot niin eikö voi jättää terrorismin väliin ja antaa miehen keskittyä siihen hauskanpitoon eli dokaamiseen. Harva sitä kuitenkaan joka ilta on baarissa. Silloin nainenkin voi mennä omassa kotona nukkumaankin siihen aikaan kuin haluaa ja herätä koska tahtoo ilman mitään häiriötekijöitä. Itse en edes kyllä varmaan edes kertoisi milloin menen baariin, mutta en ainakaan laittaisi viestiä, että olen tullut kotiin. Kuvernöörin kanssa samaa mieltä siitä, että toki kännissä voi viestejä lähetellä, mutta ei niistä ennakkosuunnitelmaa ole. Ne tulevat hetken mielijohteesta.
Kerrankin olen harvinaisen samaa mieltä schollin kanssa, halleluja.

Helvetin paljon saa tapahtua, että kenenkään kanssa muuttaisin yhteen asumaan vielä pitkään aikaan. Nimenomaan siksi, että haluan pitää kiinni siitä omasta laatuajasta, jolloin omistaudun vain ja ainoastaan itselleni. Olenhan paras. Niin että vaikka joku loistomimmi (terveellä itsetunnolla varustettu) osuisi kohdalle, yhdessä asuminen saisi luvan odottaa otollisempia aikoja.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
scholl kirjoitti:
Kuvernöörin kanssa samaa mieltä siitä, että toki kännissä voi viestejä lähetellä, mutta ei niistä ennakkosuunnitelmaa ole. Ne tulevat hetken mielijohteesta.

Niinkuin tuossa yllä jo alustavasti totesin niin useimmiten näistä viesteistä tuppaa olemaan enemmän haittaa kuin iloa. Nykypäivänä tämä tekniikka on vielä niin kehittynyttä että matkapuhelimissa kun on tämä automaattinen lähetettyjen viestien tallentaminen, se saa aamuheräämisestä usein hyvin kiusallisen. Vähän niinkuin lottokuponkeihin on pistetty jokerinumero näkyviin, vaikka ei haluaisi edes jokeria pelata. Siinä sitten arvot, menisikö suoraan "poista lähetetyt viestit", vai tarkista numero huvikseen ja mieti jäikö jotain voittamatta vai tuliko peräti jackpot... Tottakai kännissä on aina matalampi kynnys myös lähestyä jotain naista turhilla puheluilla tai viesteillä ja niistä nyt ei ainakaan hyvä seuraa, joten olen pyrkinyt pitämään siitä periaatteesta kiinni, että jos tapailu tai seurustelu loppuu niin poistan numeron puhelimesta tai ainakin naamioin nimen niin oudoksi, etten kännissä edes tajua kenen numero se on. Tätä on pari kaveriakin tuskaillut tätä ongelmaa, ja ollaankin ideoitu promillerajatunnistinta kännykkään, joka estäisi täysin puhelut ja viestit tietyn rajan ylittyessä. Myös verkkokalvotunnisteinen oluthana-automaatti on vielä vähän suunnittelun alaisena.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuvernööri kirjoitti:
Tottakai kännissä on aina matalampi kynnys myös lähestyä jotain naista turhilla puheluilla tai viesteillä ja niistä nyt ei ainakaan hyvä seuraa, joten olen pyrkinyt pitämään siitä periaatteesta kiinni, että jos tapailu tai seurustelu loppuu niin poistan numeron puhelimesta tai ainakin naamioin nimen niin oudoksi, etten kännissä edes tajua kenen numero se on.
Vastaavista viestisekoiluista on myös kokemusta (kuka vittu sen kännykän menikään keksimään) ja sellainen keino tuli mieleen, että ns. kriittisten puhelinnumeroiden eteen voi tallentaa sen numeronäytön estokoodin (eli olikohan se joku *31*040xxxxxxx tms.), jolloin kyseiseen numeroon voi soittaa, mutta oma numero ei näy vastaanottajan luurissa ja sit puolestaan tekstarien lähetys ei onnistu ton koodin kanssa.
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Simon kirjoitti:
...kaikkeen sitä ihminen ihastuneena ryhtyykin.

Vähän offtopiccina, mutta pakko päästä tänne kertomaan omaa tyhmyyttään ja samalla todeta Simonin viisaus todeksi:

Nyt on kahtakin ihastusta aivoni miettineet viimeaikoina, vaikka edellisen eron jälkeen, josta on 1,5 kk, vannoin pysyväni vapailla markkinoilla, ottaa haun pois päältä, elää itelleen ja ottaa iisisti. Silti huomaan toisinaan ajattelevani ihastuneesti parista kolmesta tutusta tytöstä. Tässähän oppii riitelemään ja tappelemaan ittensä kanssa, kun järki sanoo että elä nyt hyvä mies rennosti kun elämä on vasta auennut eteesi, mutta tunteet vaan meinaa viedä seurustelun yms. sälän tielle. Perhana.

"Jos lyöt vielä kerran niin minä tapan sut"
 
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
Kuvernööri kirjoitti:
Tätä on pari kaveriakin tuskaillut tätä ongelmaa, ja ollaankin ideoitu promillerajatunnistinta kännykkään, joka estäisi täysin puhelut ja viestit tietyn rajan ylittyessä. Myös verkkokalvotunnisteinen oluthana-automaatti on vielä vähän suunnittelun alaisena.

Valitettavasti patenttia ette tule keksinnölle saamaan, koska tämän kaltainen kapistus taisi olla jo olemassa. Olisiko systeeminä ollut, että aikaisemmin ajastat puhelimeesi lukon tiettyjä numeroita varten, ja lukkoa et pysty purkamaan ennen valitsemasi aikarajan täyttymistä, et vaikka kuinka kännissä haluaisitkin.
Näin säästytään ikäviltä tekstareilta ja puheluilta vaikka exille, tai firman pomolle.
En muista oliko kyseessä jonkinlainen lisälaiteominaisuus, vai puhelimessa itsessään oleva, mutta Suomessa tätä kai ei kaupitella. Pitäisi kyllä nimenomaan täällä käydä kauppa. :)
 
Onkohan tuo sitten se miesten tapa soitella noita kännipuheluita ym.. No kyllä varmaan naisissakin noita löytyy. Itse korkeintaan hukkaan puhelimeni humalassa. Kerrankin se putosi bussiin ja päätyi Ouluun. No sain sentään sen takaisin. Tuota Simonin tilannetta jos nyt kommentoin minäkin. Kyllähän sen ymmärtää että nainen on siitä vähän suuttunut jos on luvattu tuosta viestin laitosta. Mutta ainakin minä ymmärrän myös sen että se saattaa jäädä tosiaan sen humalatilan takia vahingossa laittamatta. Ja kyllähän sitä on huolissaan jos tietää että toisella on tapana vetää kunnon kännit. Tiedä sitten mihin se sammuu tms. Tosin itse olen ollut huolissani vain kerran. Kun exä oli ulkomailla ja hänen puhelin varastettiin. No puhelimeen ei saanut tietenkään minkäänlaista yhteyttä, kun hän sai sen liittymän kuitenkin suljettua. Joten siinä sai sitten pelätä useita päiviä ties mitä, kun kyseinen maailman kolkka ei niitä turvallisimpia ole. Tiesin kuitenkin että hänen pitäisi tulla Suomeen parin päivän päästä. Joten aika iso helpotus kun hän Suomeen tullessa jostain kolikkopuhelimesta sai soitettua, että kaikki on ok ja hän on tulossa kohta. Mutta tuossa Simonin tapauksessa tuntuu aika ylireagoivalta tuo nainen. Mikäli on vieläpä itse suhteessa toiseen mieheen edelleen.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Simon kirjoitti:
Nyt kun neidon kanssa ollaan tätä asiaa taas yritetty setviä, on sanoma ollut sieltä päin sellainen, että mä en selvästikään arvosta enkä välitä tarpeeksi hänestä tai hänen tunteistaan, eli hänen huolehtimisensa mun hyvinvoinnista ei merkitse mulle kuulemma paskan vertaa. Jos nimittäin välittäisin ihan tosissani, saisin sen viestin lähetettyä ennen sammahtamista. Hän ei kuulemma jaksa tällaista kuviota enää, liian raskasta puuhaa, kun on muitakin huolia, eikä tarttis enää tällaista painolastia yön pikkutunneille.

Ton sais käännettyä aika nopeasti tota mimmiä vastaan, jos haluaisi:) Ihan noilla Mendietankin neuvoilla.

"Sä et välitä mun tunteista, etkä hyvinvoinnista, kun laatta lähtee heti liikkeelle viestiä kirjoittaessa. Katto itte yhdellä silmällä sekavassa olotilassa oudon väristä pientä ruutua ja koeta näillä nakkisormilla kirjoittaa viestiä!"


Loppuun vielä kysymys? Mitä hemmettiä se auttaa, vaikka lähettäisit viestin, että nyt on tullut turpaan ja makaan täällä sairaalassa. Menee vaan mimmin loppu-yö pilalle, kun siellä turhaan huolehtii. Henkilökunta huolehtii ihan riittävästi jo!

Minä haluaisin tietää ainoastaan silloin asiasta heti, jos kyseessä on hengenlähtö lähellä, että nyt on sattunut jotakin. Muuten saapi soitella vasta 7 jälkeen, kiitos. Ehtii varmasti katsomaan sitä poikki mennyttä jalkaa myöhemminkin ja kirjoittelemaan rivouksia kipsivalokseen... Muuten menee yöunet ja jaksaminen täysin siinä stressatessa.



Otat nyt sen mimmin kanssa pitkän juttutuokion ja selvittelet sitä ennen oman ajatusmallisi asian hoitamiseksi. Tämän lisäksi myös pitää osata perustella oma kantansa...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Unohda, Simon, tuollaiset raportointiviestit kokonaan. Jos kerran nainen haluaa tietää, että et ole saanut baarissa turpaasi tai päätynyt sieltä nussimaan jonkun uuden tuttavuuden kanssa, niin mene aina baari-illan jälkeen tuon naisen luo loppuyöksi. Kenenkään ei tarvitse stressata mistään viesteistä, ja saattaa se naisen eroprosessikin saada ihan uutta tuulta purjeisiin. Tai sitten sinun ei tarvitse enää murehtia koko juttua suuntaan tai toiseen.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Tän vois laittaa vitutusketjuunkin, mutta pistetään nyt tänne.

Vittu mua vituttaa kaksinaismoralistiset ämmät! Vittu! Nyt on kyse periaatteesta ei siitä, että mua kiinnostaisi, mitä entinen akka tekee ja missä.

Minua jaksettiin kritisoida monta kertaa suhteen aikana historiastani. Kun mulla ja tällä viimeisimmällä naisystävällä kun oli ja on edelleen yhteisiä puolituttavia niin sana oli vapaa jo ennen kuin alettiin edes hengaamaan. No, jos olen elänyt sinkkuna vuositolkulla niin eihän siinä nyt kukaan ala selibaatissa kärvistelemään kovin pitkään. Sehän toki johtaa siihen, että irtosuhteita aina silloin tällöin ilmaantui. Siitä se jaksoi avautua syyttävästi minulle ja lopulta kun ämmä oli muutenkin niin perkeleen mustasukkainen. Joka kerta jos edes mainitsin, että olin jutellut vaikka junassa jonkun naisen kanssa, niin siitä herkesi aina hirveä mykkäkoulukohtaus ja sitten piti tehdä jotain asian eteen, että mieli paranisi.

Nyt minä olen meidän yhteisten puolituttujen välityksellä saanut nähdä kautta kuulla, että se ämmä on pistänyt haisemaan ihan urakalla kun on vapaus koittanut eikä siinä vielä kaikki. Olisi yksi iltama tuossa jonkin ajan kuluttua johon olen päättänyt mennä. Mitä se akka tekee. Kuullessaan, että osallistun tulee sinnekin rääppimään. Ja jos joku nyt sanoo, että ylidramatisoin, niin ehkä, mutta olen tasan varma, että ehdottomasti päällimmäinen syy osallistua on se, että mua vaan vituttaisi enemmän. Hän kun omien sanojensa mukaan tuhlasi muhun aikaa kolme kuukautta, koska minä olen mitä olen enkä voi olla luotettava ja olen muutenkin moraalisesti arveluttava. Olenhan harjoittanut irtosuhteita. Ja mitä tekee akka? Ihan vitun samaa.

Vittu se lehmä saa täyslaidallisen paskaa jos avaakin suunsa mua kohti jos se nyt on tulossa moiseen iltamaan. Se saa niin paljon skeidaa, ettei usko poliisikaan.

Kyse on periaatteesta. Mikään ei vituta enemmän kuin ihmiset, jotka puhuvat toista ja tekevät toista ja vielä syyttävät toisia asioista, mutta lopulta käyttäytyvät itse samoin. Olenko katkera? Olen. Syystä? Kyllä. Ja tiedän, että pitäisi vaan antaa olla, mutta kun luonne ei anna periksi. Myönnän jos teen virheitä, mutta en saatana ala kyykistelemään kaksinaismoralistien naaman edessä. Vittu.
 
Simon kirjoitti:
Ikävä kyllä näin on. On mukamas tehnyt eroa jo muutaman kuukauden, mutta mitään konkreettista ei ole tapahtunut. Siihen sitten päälle nämä meikäläisen "vahtimiset". Kovin positiivisten tähtien alla tämä juttu ei taida tulla jatkumaan, jos yleensäkään jatkuu ollenkaan. Järkeähän tässä ei ole ollut missään vaiheessa, kaikkeen sitä ihminen ihastuneena ryhtyykin.
Been there, done that. Ja persiilleen meni. "tekivät eroa" sellaisen puolisen vuotta, ja sitten kun erosivat, niin loppu meidänkin juttu. Ihan hyvä niin, näin jälkeenpäin.

Mutta nythän on sitten taas kinkkinen tilanne. Oikein ihastuttava donna, mut asuu tunnin ajomatkan päässä. Ok, eihän se nyt varsinaisesti oo ongelma. Mut en osaa sanoa tykkäänkö sen ulkonäöstä vai en - sillä on väliä - ja muistikuvani "livenä" on hyvä, mutta sitten näkemäni kuvat ei niin sytytä. No ok, ei kai sekään oo niin justiin, koska todella fiksun ja mukavan oloinen on. Mutta kaiken kukkuraks se on muutaman sentin mua pidempi! Ja ite oon kuitenkin yli 180cm. Taas toisaalta se on erittäinkin hyvässä tikissä. Miks tää on niin vaikeeta, vai teenköhän tästä vaan niin hankalaa....
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestejä siitä missä on ja onko tullut kotiin? What the fuck? Mustasukkaiset ihmiset kontrolloimassa toisiaan ilman luottamusta? Ei nyt, eikä koskaan.


MACK
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Designer kirjoitti:
Unohda, Simon, tuollaiset raportointiviestit kokonaan. Jos kerran nainen haluaa tietää, että et ole saanut baarissa turpaasi tai päätynyt sieltä nussimaan jonkun uuden tuttavuuden kanssa, niin mene aina baari-illan jälkeen tuon naisen luo loppuyöksi. Kenenkään ei tarvitse stressata mistään viesteistä, ja saattaa se naisen eroprosessikin saada ihan uutta tuulta purjeisiin.
Vois tosiaan kuvitella, että jos menisin aina baarista naisen luo yöksi - eli hänen ja avomiehensä väliin pötköttämään - eroprosessi saattais saada tuulta purjeisiin hieman nopeemmin... Saattaisin myös saada iloisesti äijältä pataan.

avatar kirjoitti:
Minua jaksettiin kritisoida monta kertaa suhteen aikana historiastani.
Kuulostaa jälleen kerran kovin tutulta. Itsehän olen mennyt sellaista syntiä tekemään menneisyydessäni, että aloitin seurustelun 14-vuotiaana saman ikäisen tytön kanssa, jonka kanssa tuli pidettyä yhtä lähes 11 vuotta, joista vikat neljä naimisissa. Sit erottiin hyvinä ystävinä ja sen jälkeen halusin opetella yksin olemista sekä testata sinkkuelämää. Niinpä niitä irtosuhteita tuli harrastettua jonkin verran.

No, näistä molemmista, avioliitosta ja irtosuhteista, on tullut kritiikkiä, enkä kyllä mitenkään kykene moista käsittämään. Kaikilla on omanlaisensa historia, perkele sentään, ei sitä (yleensä) tartte mitenkään hävetä.
 

scholl

Jäsen
Miksi niistä irtosuhteista pitää kertoa? Siis jos ovat sattuneet sinkkuaikoina niin ketä naista edes kiinnostaa kuulla niistä. Samahan se on toistepäin. Harva edes olettaa, etteikö nainen olisi joskus ollut aiemminkin miehen kanssa, mutta harva mies haluaa kuulla, että minkälaisen säälittävän äijän kanssa nainen on ollut. Se on historiaa ja unohdettu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Katsos, scholl, kun ainaki meikäläisen kohdalla tuli tähän nykyiseen naiseen tutustuttua ihan kaveripohjalta ja silloin jossain baarissa tuli juteltua kaikkea omasta historiasta ja sitten ko. nainen on kuullut juttuja meikäläisen menneisyydestä myös meidän yhteisiltä tutuilta. Silloin hän tietty suhtautui huomattavasti neutraalimmin niihin, mutta nyt ei toki enää jutella mistään vanhoista irtosuhteista.
 

scholl

Jäsen
Mitä nämä irtosuhteet sitten ovat? Yhdenillanjuttuja vai sellaista menoa, ettei ole papin aamenta kuultu? Jos on hiemankaan pitänyt yksityiselämänsä yksityisenä niin kukaan ulkopuolinen henkilö ei pysty tietämään harrastaako henkilö irtosuhteita vai ei. Ei edes paras ystävä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Yhden illan juttuja tai sitten hieman useamman illan juttuja... Eipä oma yksityiselämäni ainakaan niin kovin salaista ole, etteikö siitä voisi joskus frendien kanssa jutella. Siis käytännössä jos joku naispuolinen, utelias kaveri on kysellyt, niin en toki mitään yksityiskohtia ole kertoillut, mutten ole tuppisuunakaan ollut. Sehän on jokaisen päätettävissä, paljonko kertoo yksityiselämästään. Se vain on perseestä, että jotkut käyttävät toisten historiaa ns. lyömäaseena sitten jälkikäteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös