Onko Simon kysynyt naiselta halukkuutta ostaa vokaali?
Mitä järkeä asua yksin, jos pitää olla kuitenkin tilivelvollinen. Siis ymmärrän sen, että jos asuu yhdessä, että voi olla hankala nukkua kun takaraivossa jyskyttää se, että saattaa herätä siihen, kun toinen tulee ja laittaa musan soimaan ja alkaa vetämään viinaa tai safkaamaan tai katsomaan telkkaria, mutta silloin jos on eri asunnot niin eikö voi jättää terrorismin väliin ja antaa miehen keskittyä siihen hauskanpitoon eli dokaamiseen. Harva sitä kuitenkaan joka ilta on baarissa. Silloin nainenkin voi mennä omassa kotona nukkumaankin siihen aikaan kuin haluaa ja herätä koska tahtoo ilman mitään häiriötekijöitä. Itse en edes kyllä varmaan edes kertoisi milloin menen baariin, mutta en ainakaan laittaisi viestiä, että olen tullut kotiin. Kuvernöörin kanssa samaa mieltä siitä, että toki kännissä voi viestejä lähetellä, mutta ei niistä ennakkosuunnitelmaa ole. Ne tulevat hetken mielijohteesta.
Yksi nainen haukkui minua vähän aikaa sitten porealtaassa homoksi, kun sanoin, etten ole virallisesti asunut kenenkään kanssa samassa asunnossa, enkä pidä sitä kovin tärkeänä asiana. Se oli asunut jokaisen poikaystävän kanssa yhdessä ja halusi kai jotain sympatiaa.
Ja se mitä tulee noihin tunteista välittämiseen niin sanoisin sillä tavalla, että harvoin väärässäolevan tunteita kannattaa miettiä. Jos saa nelosen kokeista niin turha alkaa mussuttaa vaan opiskella ensi kerralla paremmin. Samoin vaikkapa feministirumaystävätär olisi houkutellut miehenvastaisilla puheillaan niin siitäkin huolimatta naisen pitää tajuta se, ettei sääliä tule siitä, että tämä toimii älyttömästi tai on väärässä. Tekisi jotain positiivista, mistä voi saada kunnioitusta, eikä toimi säälittävästi. Jos kaikki ajattelisivat kaiken aikaa jotain noin typeriä tunneasioita niin silloin mikään ei toimisi.
En yhtään ihmettele, että DK:ssa on ketju "oletko joutunut tirvaisemaan muijaasi otsalumpioon". Siis vaikka itse en pidä väkivallasta enkä halua joutua naistenkaan kanssa mihinkään konfliktitilanteeseen, enkä naista lyö, vaan poistan ne elämästäni kivuttomasti niin silti jos tuollaisia naisia on niin en yhtään ihmettele, jos moni joutuu tirvaisemaan.