Tässä on nyt tullut uutta tietoa eli kysyisin, että onko se kovin yleistä, että mies kehuu tyttöystävänsä ulkonäköä? Itse en ole koskaan varmaankaan kehunut kenenkään ulkonäköä, eikä sitä ole vaadittukaan. Olen ollut itseasiassa siinä käsityksessä, etteivät naiset pidä, että heidän ulkonäöstään puhutaan. Kyllähän sen voi laittaa merkille, jos joku on hyvännäköinen, mutta ei siitä tarvitse mainita. Sama juttu kun jos jollain frendillä on vaikkapa joku siisti takki niin kyllähän sen huomaa, muttei siitä välttämättä jaksa tehdä numeroa ja ottaa asiaa esille. No tuosta naisten ulkonäöstä tuli ihan mieleen yksi espanjan oppikirjan kappale aikoinaan. En nyt löytänyt sitä näin äkkisältään, mutta siinä kerrottiin jonkun lapsista. Pojasta kerrottiin vaikka mitä osaamista ja ominaisuuksia kun taas seuraavassa lauseessa sanottiin "ja Maria on sympaattinen". Professori naureskeli tuolle aika huolella. Siinä jos missään naista pidettiin vain hauskana otuksena, esineellistettiin niinsanotusti.
Kuka menee baariin kehumaan tai kuuntelemaan kehuja? Sinnehän mennään juomaan viinaa. Ja kuka tahansa voi sanoa, mitä tahansa, vaikka se olisi valehteluakin. Ja viinasta tuli nyt se mieleen, että olen iloinen, että olen selvinpäin. Kävin näet yhden kaverin kämpällä äsken pyörähtämässä ja ne olivat kyllä niin jurrissa siellä, ettei mitään tolkkua. Kiskoivat pullotolkulla vodkaa kuin vettä ilman mitään blandiksia. Ihme kestävyys kun heillä on kuitenkin jo perjantaina iltapäivällä alkanut keitotus.