Naisasiat

  • 7 529 609
  • 26 599
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Aarrrrghhh. Sattuu. Miten voi olla niin vaikea asia kuin nainen? Siis mitä vittua? Muija oli eilen baarissa ja soitti sit tossa tovi sitten että ei ole paha olo jne jne ja oli kivaa. Sovittiin että meen illalla sit sen luokse. Noh, akka soitti puol tuntia sitten ja alko taas kauhee syyllistäminen, miksi mua kehutaan baarissa kauniiks ja hyvännäköiseks mutta sun kanssa en saa samoja kehuja?!?!?!?!?!? Sanoin että ainahan mä sanon että oot kaunis jne jne, ei kuulemma riitä, mun pitää tarkottaa sitä!?!?!?!? Ei saatana mä sanon, sanoin että ainahan mä tarkotan sitä ja oot seksikäs ja nätti ja kaunis ja hyvännäkönen. Joo mut se ei tunnu siltä että sä tarkotat sitä. WTF? Nyt pitää miettiä illaksi miksi se on mun mielestä kaunis ja seksikäs ja kertoa sillalailla että se tuntuis siltä joltain. Ei vittu mitä läppää, kuvittelenko vai onko akat oikeesti noin hankalia? En heti muista että kukaan muu mun tyttöystävistä ois ollu näin hankala. Kele tana ttu.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Another HAB kirjoitti:
Joo mut se ei tunnu siltä että sä tarkotat sitä.

En sano tätä usein, mutta nyt sanon: Jätä se! Ei tuollaisella naisella tee mitään ennen kuin se joko kasvaa henkisesti tai oppii karvaiden kokemusten kautta arvostamaan kumppanin yritystä. Todennäköisesti se juoksuttaa sinua loputtomiin ja lopuksi jättää.
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Hemingway kirjoitti:
En sano tätä usein, mutta nyt sanon: Jätä se! Ei tuollaisella naisella tee mitään ennen kuin se joko kasvaa henkisesti tai oppii karvaiden kokemusten kautta arvostamaan kumppanin yritystä. Todennäköisesti se juoksuttaa sinua loputtomiin ja lopuksi jättää.

Aivan. Loppuviimeiseksi noin tekemällä tulet olemaan voittaja, jos tyttösi ei muuta arvomaailmaansa ja ajattelutapaansa. Tietty varovainenhan näissä päätöksissä saa olla, ja miettiä rauhassa asiat.

Itsellä on yli vuoden kestänyt suhde (tosin onnellinen), ja matkalla on oppinut katsomaan asioita arjen ja kaiken muun kautta pitkällä aikatähtäimellä. Kaikkea ei tarvitse sietää.

Vanha viisauskin sanoo: parempi yksin erämaassa kuin nalkuttavan naisen kanssa saman katon alla.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Another HAB kirjoitti:
Muija oli eilen baarissa ja soitti sit tossa tovi sitten että ei ole paha olo jne jne ja oli kivaa. Sovittiin että meen illalla sit sen luokse. Noh, akka soitti puol tuntia sitten ja alko taas kauhee syyllistäminen, miksi mua kehutaan baarissa kauniiks ja hyvännäköiseks mutta sun kanssa en saa samoja kehuja?!?!?!?!?!? Sanoin että ainahan mä sanon että oot kaunis jne jne, ei kuulemma riitä, mun pitää tarkottaa sitä!?!?!?!?

Huomion kipeä tapaus taitaa olla. Suosittelen että jätät koko kanan muille ruikuttamaan.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Another HAB kirjoitti:

Nyt pitää miettiä illaksi miksi se on mun mielestä kaunis ja seksikäs ja kertoa sillalailla että se tuntuis siltä joltain. Ei vittu mitä läppää, kuvittelenko vai onko akat oikeesti noin hankalia?

Tollanen on v*ttumaista, kyl se siitä kertoo että nainen ei oo henkisesti kovin vanha. Yhden exän kanssa hiukan sama homma ja sitä ei saanu korjattua puhumalla. Tai sai, mutta se kesti sen vajaan viikon ja sitten alko taas valitus kaikenmaailman asioista.
Samanen exä oli myös sellanen, että alkuaikoina se koitti saada mua suuttumaan. Oon kuitenkin sen verran rauhallinen, ettei mua suuttumaan saanu. Sitten se meni kavereillensa sanomaan, että mua ei saa millään suuttumaan vaikka kuinka koittas... Se kertoo jotain siitäkin naisesta.. On joitakin tapauksia, jotka koittaa pitää miehiä pelinappuloinansa.. Ehkä ne naiset kasvaa sitten erojen myötä, toivottavasti.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Tässä nyt jonkin aikaa jo tullut elettyä opiskelun takia aika kaukana tuosta paremmasta puoliskosta, mutta hienosti on mennyt.

Pahinta on nämä päivät, kun on viikonloppu oltu yhdessä ja nyt sitten toinen lähtee taas toiselle paikkakunnalle. Nyt on jälleen sellainen haistakaakaikkivittu -fiilis, mutta jospa se tästä. Onhan se vielä hienompaa pienen erossa olon jälkeen nähdä, kuin että olisi koko ajan yhdessä. Vielä pitäisi jonkin aikaa kestää toisella paikkakunnalla asumista. Sitten kyllä ei tule mieleenkään lähteä kovin kauas toistemme luota.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Another HAB kirjoitti:
Nyt pitää miettiä illaksi miksi se on mun mielestä kaunis ja seksikäs ja kertoa sillalailla että se tuntuis siltä joltain.

Sanot sille, että haluut panna sitä nii paljon ettei veri kierrä päässä. Jos et saa panna, niin sano meneväs vessaan runkulle, kerta naikkonen on niin hotti.

Jos saat panna niin toimituksen jälkeen, vedä vaatteet pikaiseen päälle ja totea "et tuota kovin hyvä ole sängyssä" ja jätä akka.
Jos et saa panna, niin voit todeta vessaan mennessä "paremmalta se oma käsi tuntuukin, kuin sinun kanssa vehtaaminen", ja sitten voi taas jättää akan toimituksen jälkeen.


Ei, mutta oikeesti tuommoinen syyllistäminen naisen taholta ei ole mistään kotoisin.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Grainger kirjoitti:
Tässä nyt jonkin aikaa jo tullut elettyä opiskelun takia aika kaukana tuosta paremmasta puoliskosta, mutta hienosti on mennyt.

Toimii tiettyyn pisteeseen asti. Itse asuin edellisen naikkoseni kanssa eri paikkakunnilla. Kun toinen ei ole valvomassa, niin kännipäissään sitä tekee kaikenlaista. "Sehän asuu siellä muualla", oli varmaan aina päässä turkulaisen juottolan tiskillä, kun toinen nainen tunki vulvahajujaan meikäläisen verenkiertoon. Pakkohan se oli kertoa näistä jossain vaiheessa, eikä nainen sitä sitten hyvin ottanut. Vikahan oli itsessäni, myönnän sen. Jos toinen asuu kaukana, niin halut vain ottavat aina välillä vallan, kun ei pääse hippasille niin useasti.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Koala kirjoitti:
Kun toinen ei ole valvomassa, niin kännipäissään

No, jos tämä on ainoa ongelma, niin sitten ei ole mitään hätää. Kun kaksi raitista ihmistä harvemmin on kännipäissään.

Itsekin ajattelin ennen kyseisen neitokaisen tapaamista, etten koskaan pystyisi etäsuhteeseen, mutta hyvin on toiminut ja vielä, kun jonkin aikaa kestää erossa, niin pääsen muuttamaan samaan kämppään.

Ja onneksi pari viikkoa aina jaksaa, kun odottelee seuraavaa tapaamista. Menee aikakin mukavammin, kun on mitä odottaa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Another HAB kirjoitti:
Aarrrrghhh. Sattuu. ....clip
..En heti muista että kukaan muu mun tyttöystävistä ois ollu näin hankala. Kele tana ttu.

Uhh..voisko sanoa, että vittu mikä eukko. Jos rauhallisesti puhumalla ei mikään auta, niin rautakangella pois elämästä. Normaali ihminen ymmärtää puhetta. Jos ei heti, niin viimeistään seuraavana päivänä. Ja keskustelun jälkeen ei sama asia tule sitten heti esille myöhemmin.

Jos tuolla tavalla avautuu siitä, että hänen ulkonäköään ei kehuta tarpeeksi, niin kyllä lähtisin miettimään että mikä on turhamaisuuden raja, mitä itse siedät.
Itse kyllä miettisin tarkasti, mitä noilla ajatuksilla liikkuvan naisen kanssa haluaisin pitemmällä aikajänteellä tehdä. Hyvin vähän, tulee ensimmäisenä mieleen.
 
Another HAB kirjoitti:
Sanoin että ainahan mä sanon että oot kaunis jne jne, ei kuulemma riitä, mun pitää tarkottaa sitä!?!?!?!? Ei saatana mä sanon, sanoin että ainahan mä tarkotan sitä ja oot seksikäs ja nätti ja kaunis ja hyvännäkönen. Joo mut se ei tunnu siltä että sä tarkotat sitä. WTF?

Tuo on kyllä yksi asia, mitä en naisissa ole tajunnut ja tuskin koskaan tajuankaan. Itsellä ei ole tuota ongelmaa sinänsä, että ulkonäköä pitäisi olla jatkuvasti kehumassa, mutta kaikessa muussa sitten.

En tiedä, miten helvetti pitäisi jotkut asiat ilmaista tai teot tehdä, että minä tarkoittaisin niitä. Vituttaa aivan kympillä, kun vastaa johonkin suoraan kysymykseen esim. ja toinen vastaa siihen, että sano se sillä tavalla, että tarkoitat sitä. Toisen yrityksen jälkeen tulee sitten luovutettua ja sanottua asia hyvinkin lakonisesti, että tarkoitan mitä sanon ja piste, jolloin koko idea menee jostain kehusta, rakkauden tunnustuksesta, mistä lie asiasta. Kaikki naiset eivät ole tällaisia, mutta monella on vaikeuksia ymmärtää suomen kieltä. Jos jotain asiaa en tarkoita sanoessani, sen kyllä huomaa ihan varmasti, joten aika ihmeellinen argumentti on sanoa (silloin kun en sarkastisesti vitsaile), että ei kuulosta siltä, että tarkoitat tuota.

Naiset.. niiden kanssa ei voi elää eikä niitä voi upottaa suohonkaan. Parempi siis ottaa rennosti ja vähentää ajattelun astetta, niin pääsee lähemmäksi samaa tasoa. Olipas sovinistista, mutta tunteissa ja muissa jos ajattelee hitusenkin liikaa, niin vituiksi menee.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Another HABin tyttöystävälle on täällä heitetty nyt niin paljon paskaa niskaan, että naisena haluan kyllä sanoa muutaman sanasen hänen puolustuksekseenkin. Toki itsekin ihmettelen tuollaista käytöstä ja kuten jo aiemmin sanoin, niin huono itsetunto paistaa kauas.

Mutta... Kyllä me naiset vaan ollaan sellaisia, että ei niitä kehuja tule liikaa ja aina ne tuntuvat yhtä hyvälle kun ne tulevat rakkaan ihmisen suusta. Jokainen fiksu nainen erottaa aidon ja vilpittömän rakkaudentunnustuksen tai kehun fuulasta ja myös arvostaa sellaista. Jos tällaista joutuu kerjäämään, niin näitä tunnustuksia joko ei tule tai sitten daami on jostakin syystä epävarma suhteesta ja itsestään.

En mä ketään tämän takia dumppaamaan lähtisi, vaan selvittäisin, mikä on asian takana on oikeasti. En toki tunne tämän suhteen taustoja sen enempää kuin mitä täällä on kerrottu.
 

Sera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai ne pelaa taas...
Mummo puhuu jälleen asiaa. Kyllähän se tuntuu naisesta pahalta, jos ainoat kehut tulee vierailta miehiltä, kolmessa promillessa.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sera kirjoitti:
Mummo puhuu jälleen asiaa. Kyllähän se tuntuu naisesta pahalta, jos ainoat kehut tulee vierailta miehiltä, kolmessa promillessa.
Niin mutta eikö HAB kehunutkin tota naista? Näin ainakin käsitin.

Kyllä tässä rupeaa tilanne kääntymään sille mallille että HAB sanoo suorat sanat muijalle,ja esim repe_joke:n neuvot vaikuttivat ihan fiksuilta. Uskoisin että jos muija nyt nykii oikeista naruista niin hänellä on pienet mahdollisuudet pelastaa tilanne, mutta hän on kyllä..sanotaanko hyvin heikoilla jäillä. Eli pelkällä kinkku-munakkaalla tilannetta ei enää pelasteta vaan on kyllä pantava pöytään pikkusen enemmän..
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Sera kirjoitti:
Mummo puhuu jälleen asiaa. Kyllähän se tuntuu naisesta pahalta, jos ainoat kehut tulee vierailta miehiltä, kolmessa promillessa.
Eli kun mies sanoo jotain, ja naisen mielestä mies ei tarkoita sitä, ja kun mies vakuuttaa tarkoittavansa, ja naisesta yhä tuntuu siltä että mies ei tarkoita, niin.. mitä hittoa mies voi enää tehdä? Kertokaas se meille, tieto lienee arvokas miehelle kuin miehelle.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Designer kirjoitti:
Eli kun mies sanoo jotain, ja naisen mielestä mies ei tarkoita sitä, ja kun mies vakuuttaa tarkoittavansa, ja naisesta yhä tuntuu siltä että mies ei tarkoita, niin.. mitä hittoa mies voi enää tehdä? Kertokaas se meille, tieto lienee arvokas miehelle kuin miehelle.

Ilmeisesti itsekin pitää juoda kolme promillea ja sitten ne kehut vasta otetaan tosissaan.

Tuleepa tuosta tilanteesta mieleen, että joskohan naisella olisi tosiaankin todella vakava itsetunto-ongelma, ja silloin kannattaa häipyä, jos ei ole valmis kestämään kovia koettelemuksia. Sellainen ihminen ei näe ikinä itsessään mitään hyvää ulkoisesti (ja sisäinen itseinhokin voi olla voimakas), sairastaa tod.näk anoreksiaa/bulimiaa, hakee hyvää oloa ihmisten kehuista ja ehkäpä muustakin, kunhan vaan hivelee itsetuntoa. Lapsena kokenut itsensä hylätyksi, käytetty hyväksi jne. nuo on ne pahimmat vaihtoehdot, paras olisi saada nainen puhumaan asiasta ja suoraan kysyä mikä on homman nimi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen verran on tullut lyötyä päätä seinään itsetunto-ongelmaisten naisten takia, että pyrin jatkossa pysymään kaukana moisista. Helppoahan se ei tietenkään ole, koska harvemmin se itsetunnon taso päälle päin näkyy. Muutaman kerran on ollut niitäkin tapauksia, jotka vaikuttavat henkisesti varsin vahvoilta tyypeiltä, eikä itsetunnon kanssa näytä olevan ongelmia, mutta lopulta pinnan alta paljastuukin varsin haavoittuvainen olento.
 
Ja sehän on todellista kypsyyttä häipyä jos toisella on huono itsetunto... Kyllähän se olisi hyvä keskustella asiasta. Miksei toinen ole vakuuttunut saamistaan kehuista. Sillä on aika paljon merkitystä missä tilanteessa nuo kehut tulee. Onko se ns. spontaanista. Itse kyllä helpommin uskoisin poikakaverin kehuja kuin jossain baarissa känniläisiltä saamia kehuja. Niin ja naisen ulkonäköä ei tosiaan voi kehua liikaa. Kyllä varmaan miehetkin on mielissään jos heidän ulkoisia avujaan ja rakastajan taitojaan kehutaan. Onhan se varmaan rasittavaa jos toinen jatkuvasti kerjää huomiota ja kehuja. Vaikka itsellä ei paras itsetunto olekaan niin en oikein ymmärrä tuota. Mitä muuta mies voi vastata kuin että tietenkin olet kaunis tms. Ei sitä silloin ota niin tosissaan, kuin jos mies toteaa saman ihan oma-alotteisesti. Sama juttu varmaan miehillä. Jos kysytte naiselta onko se tarpeeksi iso, niin pakkohan siihen on melkein vastata myöntävästi. Ja paremmalta se tuntuu jos nainen toteaa sen ilman kyselyitä oikeassa tilanteessa tietynlainen katse silmissään tms.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
pikkukatti kirjoitti:
Ja sehän on todellista kypsyyttä häipyä jos toisella on huono itsetunto... Kyllähän se olisi hyvä keskustella asiasta.
En tiedä, oliko tarkoitettu meikäläiselle, mutta kommentoin silti. Itsehän en ole missään väittänyt, että jos kohdalle osuu huonon itsetunnon omaava nainen, ratkaisisin asian häipymällä. Aina olen pystynyt naisten kanssa juttelemaan asiasta kuin asiasta ja jos vain kykenen olemaan avuksi jonkun itsetunto-ongelmia pohdittaessa, niin totta kai haluan auttaa. Mutta kun tuntuu joskus siltä, että siellä itsesäälissä on sittenkin jotenkin kiva kieriä, eikä halutakaan muutosta asiaan, mutta silti valitetaan asiasta ja ollaan älyttömän huomionkipeitä kaiken aikaa. Se ei mene jakeluun. Kuten ei sekään, että pitää jatkuvasti pohtia sitä, mitä muut ihmiset ajattelevat.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Lopullinen ratkaisu

Niin, itse näkisin tämän ko. ja juuri nyt vellovan asian niin, että asiaa lähestytään täysin väärästä suunnasta ja tavalla.

Voidaan nimittäin kiistatta osoittaa, että ko. episodissa ongelmia aiheuttaa nainen ja hänen käytöksensä, josta johtuen on sanomattakin selvää, että mikäli tämä ongelma halutaan ratkaista, on naisen suoritettava tiettyjä itsetutkintoja ja muita asiaan liittyviä toimenpiteitä.

Mies on tässä tapauksessa joutunut aiheettomasti ja suorastaan naisen tuottamuksen kautta kiusalliseen tilanteeseen, johon hänellä ei herra paratkoon ole osaa, arpaa, eikä varsinkaan mitään tarvetta, saatika velvollisuutta etsiä minkään valtakunnan korjausehdotuksia, koska voidaan kiistatta ja täysin vedenpitävästi osoittaa naisen pääkopan aiheuttaneen ongelmat.

Asiain tässä valossa päädyn vetämään lopputulennoksi sellaisen ratkaisun, että naisen on muututtava, tahi muussa tapauksessa mies saa sanella vapaasti suhteen jatkossa käytettävät säännöt.

Täältä tähän
 
Simon kirjoitti:
En tiedä, oliko tarkoitettu meikäläiselle, mutta kommentoin silti.
Täällä yksi jos toinenkin kehoitti jättämään kyseisen naisen. En minäkään luultavasti jaksaisi kuunnella itsesäälissä jatkuvasti rypevää miestä. Tietysti sitä koittaisi selvittää asiaa ja koittaa nostaa toisen itsetuntoa. Jokaisella varmaan on niitä kausia jolloin se on aika matalalla. No omakohtaisia kokemuksia ei tällaisesta asiasta ole. Miehillä harvemmin on paineita ulkonäöstä. Ymmärrän hyvin jos toinen osapuoli lähtee kävelemään jos toinen vaan valittaa. Vaikkei se sen toisen itsetuntoa yhtään parannakkaan että tulee jätetyksi. Mutta siinä saa sitten itse miettiä minkälainen on ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös