scholl kirjoitti:Ihme kestävyys kun heillä on kuitenkin jo perjantaina iltapäivällä alkanut keitotus.
Tuohan on juuri sitä kestävyyttä tuovaa siedätysharjoitusta. Huippukunto vasta lähenee...
Että silleen...
scholl kirjoitti:Ihme kestävyys kun heillä on kuitenkin jo perjantaina iltapäivällä alkanut keitotus.
scholl kirjoitti:Tässä on nyt tullut uutta tietoa eli kysyisin, että onko se kovin yleistä, että mies kehuu tyttöystävänsä ulkonäköä? Itse en ole koskaan varmaankaan kehunut kenenkään ulkonäköä, eikä sitä ole vaadittukaan.
Designer kirjoitti:Eli kun mies sanoo jotain, ja naisen mielestä mies ei tarkoita sitä, ja kun mies vakuuttaa tarkoittavansa, ja naisesta yhä tuntuu siltä että mies ei tarkoita, niin.. mitä hittoa mies voi enää tehdä? Kertokaas se meille, tieto lienee arvokas miehelle kuin miehelle.
Alamummo kirjoitti:Sanoin jo aiemmassa kommentissani, että fiksu nainen tunnistaa aidon ja tunteella tehdyn rakkaudentunnustuksen/kehun/tms.
Eli siis tuo AH:n kuvaama tapaus ei ole fiksu. Ja jos mies haluaa olla fiksun naisen kanssa niin eipä tuossa tilanteessa ole kuin yksi asia tehtävänä.Alamummo kirjoitti:Sanoin jo aiemmassa kommentissani, että fiksu nainen tunnistaa aidon ja tunteella tehdyn rakkaudentunnustuksen/kehun/tms.
snaphappy kirjoitti:Kun saa kuulla kivoja asioita tavallisissa arjen tilanteissa kun ei omasta mielestä ole hehkeimmillään, niin eihän niitä voi olla ottamatta todesta ja se todella lämmittää mieltä. Nämä vain omia mietteitä näin naisihmisenä.
Gentleman kirjoitti:Eli kohteliaisuus on tyyliä "hyvä pointti" "hienosti hoidettu"..
Olet vain hukannut todellisuuden ja elät siellä norsunluutornissa josta voit sitten nostaa katsetta ja antaa kehuja kun se "toinen tyyppi joka teillä asuu" tekee kotityöt hyvin.Gentleman kirjoitti:Minä ymmärrän että ulkonäkö on monelle tärkeä asia, ymmärrän että siitä ollaan joskus aiheestakin ylpeitä.
Mutta sitä minä en ymmärrä, että siitä halutaan jatkuvasti kohteliaisuuksia parisuhteessa. Halutaanko siis, että mies on suhteessa lähinnä naisen ulkonäön takia? Mies haluaa esittelykappaleen, jota näytellä kavereille?
Ei jumalauta.... toivottavasti olen väärässä.
Itse en liene koskaan kehunut naiselle suoraan hänen ulkonäköään, jos kysytty on olen toki vastannut, rehellisesti.
Itse en ole yhteenkään suhteeseen lähtenyt naisen ulkonäön vuoksi, ja toivon että aniharva lähtee moisella perusteella.
Tiedän, että fiksutkin naiset haluavat tuntea olevansa kauniita ja haluttuja, mutta ei sitä ruinata pidä. Rakkaudenosoitukset voivat olla pieniä huomaavaisuuksia, sipaisuja, hymyjä. Minusta on aika kömpelöä vain sanoa "oletpas kaunis tänään", "voi kun olet nätti", "kiva kampaus"...
Paljon mieluummin kosketan kättä, olkapäätä. Kohotan katseeni näytöltä ja hymyilen.
Jos kohteliaisuuden haluan lausua, tulee se jostain niistä syistä miksi suhteessa olen. Eli kohteliaisuus on tyyliä "hyvä pointti" "hienosti hoidettu"..
Noh, kukin tavallaan suhteessaan.
Kawalski kirjoitti:Olet vain hukannut todellisuuden ja elät siellä norsunluutornissa josta voit sitten nostaa katsetta ja antaa kehuja kun se "toinen tyyppi joka teillä asuu" tekee kotityöt hyvin.
Kawalski kirjoitti:. Kehut sille joka ne ansaitsee, aiheesta kuin aiheesta.
Gentleman kirjoitti:Tiedän, että fiksutkin naiset haluavat tuntea olevansa kauniita ja haluttuja, mutta ei sitä ruinata pidä. Rakkaudenosoitukset voivat olla pieniä huomaavaisuuksia, sipaisuja, hymyjä. Minusta on aika kömpelöä vain sanoa "oletpas kaunis tänään", "voi kun olet nätti", "kiva kampaus"...
Paljon mieluummin kosketan kättä, olkapäätä. Kohotan katseeni näytöltä ja hymyilen.
Jos kohteliaisuuden haluan lausua, tulee se jostain niistä syistä miksi suhteessa olen. Eli kohteliaisuus on tyyliä "hyvä pointti" "hienosti hoidettu"..
Noh, kukin tavallaan suhteessaan.
scholl kirjoitti:Olen toki aiemminkin tiennyt, että Venäjällä eletään lähes kivikautisesti, mutta tuntuu todella vastenmieliseltä tuollainen touhu, jossa naisia pidetään automaattisesti toisen luokan kansalaisina ja naiset itsekin ovat asiasta sitä mieltä, eikä se asia näytä haittaavan heitä.
scholl kirjoitti:En ymmärrä, miksi ihmisiä pitää kategorisoida. Ei mies ja nainen voi olla automaattisesti jotakin. Samaa paskaa on mm. 90-luvun alussa julkaistut naisjohtajuuskirjatkin. Siis miksei ihmisiä kohdella yksilöinä, eikä pyritä lokeroimaan jotenkin kummallisesti.
1Timer kirjoitti:Toihan on sita naisten esille tuomaa tasa-arvoa. He sita haluavat painottaa ja erotella, ei miehet.
redcat kirjoitti:Kyllä se vain valitettavasti on sillä lailla, että kun naisen ikä on 35 ja/tai yli, niin silloin alkaa kelpaamaan tavanomaiset mukavatkin miehet. Moni nainen kuvittelee 20-30 ikävuoden paikkeilla, että se Mr Unelmaprinssi on todellakin olemassa. Siinä vaiheessa on mieskriteerit niin järkyttävän epärealistisella tasolla, että kaikki tavanomaiset (mukavatkin) miehet ovat pelkkää ilmaa.
Hemingway kirjoitti:Missäköhän iässä naisilta alkaa mennä pahin prinsessavaihe ohi? Milloin he alkavat etsiä ihmissuhdetta romantiikan, ihailun ja seksin sijaan?