Go for it!!
Deer Gold-digger!
Onneksi olkoon! Sussa on munaa! Ja vieläpä niin paljon että tussua tulee oikealta ja vasemmalta. Ja vieläpä 18-vuotiailta ja nuoremmilta. Itse tekisin niin että kihlaisin sen 15-vuotiaan mielellään ennen joulua. Sen jälkeen tuskin tarvitsee enää pelätä täysjärkiset nuoret naiset osoittaisivat tosissaan mielenkiintoa. Tai ehkäpä se saisi heidät yrittämään kovemmin kun näköjään nuorempi nainen vie voiton kamppailussa seutukunnan kovimmasta sonnista.
Miksi tunteesi tulevat perseestä? Itselläni ne lähtökohtaisesti tulevat sydämestä. Ainakin tällaiset herkemmät jutut. Perseestäni yleensä suollan paskaa.
Hauskaa koulunalkua sinulle! Pie ittes miehenä!
kullankaivaja kirjoitti:Itse olen todella oudossa tilanteessa tällä hetkellä. "Ongelma" pääpiirteittäin on se, että olen ihastunut 3 vuotta nuorempaan tyttöön. Itse siis olen 18 ja tyttö 15.
Arveluttaa aivan helvetisti, että mitä pitäisi tehdä, sillä en itseäni luokittelisi miksikään "hikinaama-amikseksi". Olen itse näes aina ollut ns. suosittujen poikien joukossa, esimerkiksi viimeksi viime viikolla eräs toinen - omaikäinen - tyttö pyysi leffaan ja jatkoille. Mitä edellisellä yritin sanoa on se, että "saisin" luultavasti noin 75% vapaista ikäisistäni tytöistä. Valitettavasti tämä kyseinen 15-vuotias tyttö pieksee muut tytöt kaikessa muussa paitsi iässä, enkä todellakaan tiedä mitä minun tulisi tehdä.
Tunteet on perseestä.
Deer Gold-digger!
Onneksi olkoon! Sussa on munaa! Ja vieläpä niin paljon että tussua tulee oikealta ja vasemmalta. Ja vieläpä 18-vuotiailta ja nuoremmilta. Itse tekisin niin että kihlaisin sen 15-vuotiaan mielellään ennen joulua. Sen jälkeen tuskin tarvitsee enää pelätä täysjärkiset nuoret naiset osoittaisivat tosissaan mielenkiintoa. Tai ehkäpä se saisi heidät yrittämään kovemmin kun näköjään nuorempi nainen vie voiton kamppailussa seutukunnan kovimmasta sonnista.
Miksi tunteesi tulevat perseestä? Itselläni ne lähtökohtaisesti tulevat sydämestä. Ainakin tällaiset herkemmät jutut. Perseestäni yleensä suollan paskaa.
Hauskaa koulunalkua sinulle! Pie ittes miehenä!