Naisasiat

  • 7 535 202
  • 26 611

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
kullankaivaja kirjoitti:
Ja ei, en väitä taaskaan että 7/10 tuosta olisivat heti kinnostuneita menemään sänkyyn.

Mutta pienen hehkutuksen jälkeen kyllä? Ei se mitään, hienoa että nuorella kaverilla on itseluottamusta ja uskoa omaan viehätysvoimaan. Ehkä vanhemmiten huomaat myös, että pokaamiseen liittyy myös monia muita asioita kuin ulkonäkö.

Kauneuskin on aina katsojan silmässä.


kullankaivaja kirjoitti:
Mikäli sinun kuvaasi näytettäisiin tuolla oleville samanikäisille tytöille, ni mitä luulet olisiko heistä kukaan mahdollisesti kiinnostunut? Jos olisi, niin kuinka monta esimerkiksi kymmenestä?

Veikkaisin, että yksi gay-mies Keravalta sekä n 1,5 pissistä Liedosta kirjoittaisi söps ja ihq.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Go for it!!

kullankaivaja kirjoitti:
Itse olen todella oudossa tilanteessa tällä hetkellä. "Ongelma" pääpiirteittäin on se, että olen ihastunut 3 vuotta nuorempaan tyttöön. Itse siis olen 18 ja tyttö 15.

Arveluttaa aivan helvetisti, että mitä pitäisi tehdä, sillä en itseäni luokittelisi miksikään "hikinaama-amikseksi". Olen itse näes aina ollut ns. suosittujen poikien joukossa, esimerkiksi viimeksi viime viikolla eräs toinen - omaikäinen - tyttö pyysi leffaan ja jatkoille. Mitä edellisellä yritin sanoa on se, että "saisin" luultavasti noin 75% vapaista ikäisistäni tytöistä. Valitettavasti tämä kyseinen 15-vuotias tyttö pieksee muut tytöt kaikessa muussa paitsi iässä, enkä todellakaan tiedä mitä minun tulisi tehdä.

Tunteet on perseestä.

Deer Gold-digger!
Onneksi olkoon! Sussa on munaa! Ja vieläpä niin paljon että tussua tulee oikealta ja vasemmalta. Ja vieläpä 18-vuotiailta ja nuoremmilta. Itse tekisin niin että kihlaisin sen 15-vuotiaan mielellään ennen joulua. Sen jälkeen tuskin tarvitsee enää pelätä täysjärkiset nuoret naiset osoittaisivat tosissaan mielenkiintoa. Tai ehkäpä se saisi heidät yrittämään kovemmin kun näköjään nuorempi nainen vie voiton kamppailussa seutukunnan kovimmasta sonnista.
Miksi tunteesi tulevat perseestä? Itselläni ne lähtökohtaisesti tulevat sydämestä. Ainakin tällaiset herkemmät jutut. Perseestäni yleensä suollan paskaa.

Hauskaa koulunalkua sinulle! Pie ittes miehenä!
 

kullankaivaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR.
teemu_s kirjoitti:
Deer Gold-digger!
Onneksi olkoon! Sussa on munaa! Ja vieläpä niin paljon että tussua tulee oikealta ja vasemmalta. Ja vieläpä 18-vuotiailta ja nuoremmilta. Itse tekisin niin että kihlaisin sen 15-vuotiaan mielellään ennen joulua. Sen jälkeen tuskin tarvitsee enää pelätä täysjärkiset nuoret naiset osoittaisivat tosissaan mielenkiintoa. Tai ehkäpä se saisi heidät yrittämään kovemmin kun näköjään nuorempi nainen vie voiton kamppailussa seutukunnan kovimmasta sonnista.
Miksi tunteesi tulevat perseestä? Itselläni ne lähtökohtaisesti tulevat sydämestä. Ainakin tällaiset herkemmät jutut. Perseestäni yleensä suollan paskaa.

Hauskaa koulunalkua sinulle! Pie ittes miehenä!

En tiedä pitäisikö tähänkään vastata, mutta olkoon nyt menneeksi. Viitsitkö sinäkin sinäkin näyttää minulle, että missä postissani olen maininnut tussun tulosta? Tai vaikkapa sen missä olen maininnut olevani "seutukunnan kovin sonni"?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
scholl kirjoitti:
Gaussin käyrän mukaanhan näet ehkäpä joku 5% on ykkösluokan laatua, 15% siedettävää, 60% mitäänsanomatonta porukkaa, 15% pahoinvointia aiheuttavaa kohdattaessa ja 5% todellista ongelmajätettä.

Sama jako pätee myös miehiin.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
kullankaivaja kirjoitti:
Näytä ihmeessä minulle, että missä viestissä noin olen kirjoittanut?

"Ja ei, en väitä taaskaan että 7/10 tuosta olisivat heti kinnostuneita menemään sänkyyn."

Ja samahan tuo on, propseja kuitenkin tuosta 7/10 veikkauksesta!
 
K

kiwipilot

kullankaivaja kirjoitti:
En tiedä pitäisikö tähänkään vastata, mutta olkoon nyt menneeksi. Viitsitkö sinäkin sinäkin näyttää minulle, että missä postissani olen maininnut tussun tulosta? Tai vaikkapa sen missä olen maininnut olevani "seutukunnan kovin sonni"?

Vain yksi sana: si-sä-lu-ku-tai-to.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Ymmärrän hyvin kullankaivan tunteen !

kullankaivaja kirjoitti:
Näytä ihmeessä minulle, että missä viestissä noin olen kirjoittanut?

Ymmärrän hyvin kullankaivajan tunteen, on vaikeaa kun on nuori ja komea jätkä, valintoja ei todellakaan ole helppo tehdä, niin kuin hän mainitsi 75 prosenttia naisilta valuu näin kuvainnollisesti sanoen (mehut housuihin) nähdessään minutkin. Tee siinä sitten oikeat ratkaisut, hänen ikäisellään pojalla ei todellakaan ole helppoa koska se tälläiselle vanhemmalle herrasmiehellekin on vaikeaa. Olen yleensä ratkaisut ongelman lantilla, kruuna panen klaava jätän väliin. Muulla tavalla jäätkin pohdiskelemaan pitkiksi ajoiksi asiaa, ja uusi tilanne on jo päällä !

Hyvä tapa olisi kuitenkin antaa joku muisto lähtiessään, ei jää sitten neidoille huono mieli, itse olen antanut uimahousuvalokuvani lähtiessäni ! Saavat sitten leuhkia kavereilleen kotosalla ja muistella veinin kanssa olleita ihania hetkiä !

veini
 

kullankaivaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR.
jupster kirjoitti:
"Ja ei, en väitä taaskaan että 7/10 tuosta olisivat heti kinnostuneita menemään sänkyyn."

Ja samahan tuo on, propseja kuitenkin tuosta 7/10 veikkauksesta!

Nojoo, tuo "heti" on täysin turha tuossa, my bad. Kun edellisen sivun galleria-"tutkimus" tehtiin puhtaasti ulkonäöllisin perustein, mutta siltikin vielä naureskelet tuolle 7/10-luvulle, niin voitko kenties linkittää jonkun miehen kuvan, joka noissä kymmenessä ensimmäisessä tytössä aiheuttaisi kiinnostusta ainakin seitsemälle?
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
kullankaivaja kirjoitti:
Nojoo, tuo "heti" on täysin turha tuossa, my bad. Kun edellisen sivun galleria-"tutkimus" tehtiin puhtaasti ulkonäöllisin perustein, mutta siltikin vielä naureskelet tuolle 7/10-luvulle, niin voitko kenties linkittää jonkun miehen kuvan, joka noissä kymmenessä ensimmäisessä tytössä aiheuttaisi kiinnostusta ainakin seitsemälle?

Jos puhut tutkimuksesta, niin poustaa oma naamasi ja lähetä kaikille niille likoille viesti "kiinnostaako" niin saadaan hieman opponointia tuolle väitteellesi.

Voisin linkittää sinun kuvasi, koska olet ainoa mies joka tällaista on tähän asti väittänyt. Lukuunottamatta Veiniä, mutta uskoisin että Veini voisi saada jopa 10/10 tuloksen ja eihän V koko ajan ehdi lihaa erilaisiin vaginoihin piilottaa.
 

krobbe

Jäsen
Sv veinikretski kirjoitti:
Olen yleensä ratkaisut ongelman lantilla, kruuna panen klaava jätän väliin.
veini

Jaahas, nyt tiedänkin miksi esittelit minulle Tallinnassa niin ylpeänä kolikkoasi, jossa oli kruuna molemmilla puolin.
 

kullankaivaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR.
jupster kirjoitti:
Jos puhut tutkimuksesta, niin poustaa oma naamasi ja lähetä kaikille niille likoille viesti "kiinnostaako" niin saadaan hieman opponointia tuolle väitteellesi.
Ei taida olla sähköposteja heillä näkyvissä. Mutta jotta asiaan joku ratkaisu saadaan, niin toki voin sinulle linkittää privana kuvani. Tietenkin sillä ehdolla, että kuvaa ei sen jälkeen linkitetä muualle.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
1980 Siljan-mestari !

jupster kirjoitti:
Voisin linkittää sinun kuvasi, koska olet ainoa mies joka tällaista on tähän asti väittänyt. Lukuunottamatta Veiniä, mutta uskoisin että Veini voisi saada jopa 10/10 tuloksen ja eihän V koko ajan ehdi lihaa erilaisiin vaginoihin piilottaa.

Joo kiitos vaan jups luottamuksesta, tulihan sitä nuorempana urheiltua "26 pudotusta" oli Silja:linen ennätys vuonna 1980, lähin finninaama baarimestari pääsi ehkä 20,neen. Laitoimme muuten ruksin aina paikkaan missä panimme, taitaa Silvia Vaginassa olla vieläkin löytämättömiä rukseja :) Kolmeenkymmeneen ei millään jaksanut, pitihän sitä omaa muijaa polkaista myöskin silloin tällöin. Valokuvia tosin ei ehtinyt paljon laittelemaan minnekkään kun piti vielä töitäkin tehdä !

Harrastukseni olen tosin nykyään keskittänyt kotia, mutta muistot jäivät. Kiitänkin tässä lukuisia mukavia tyttöjä anteliaisuudesta, varmaankin monien lädäreiden vaimot kaiholla muistelevat Tukholman reissujaan, hei vaan teille kaikille, mukavaa oli :)

veini

Ps. Onko vaimo käynyt Ruotsissa noina aikoina kysäiskääpä, ja laittakaa terkut !
Ps. Tuhannenmulkun Tilliä ei muuten laskettu :)
Ps. 3. tuo oli muuten kuukaudessa, joka jätkä tuohon nyt vuodessa pääsi !
 
Viimeksi muokattu:

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
kullankaivaja kirjoitti:
Ei taida olla sähköposteja heillä näkyvissä. Mutta jotta asiaan joku ratkaisu saadaan, niin toki voin sinulle linkittää privana kuvani.

Saako sitä katsoessa harrastaa ns. rehellistä nahkahissiä?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
jupster kirjoitti:
Jos puhut tutkimuksesta, niin poustaa oma naamasi ja lähetä kaikille niille likoille viesti "kiinnostaako" niin saadaan hieman opponointia tuolle väitteellesi.

Voisin linkittää sinun kuvasi, koska olet ainoa mies joka tällaista on tähän asti väittänyt. Lukuunottamatta Veiniä, mutta uskoisin että Veini voisi saada jopa 10/10 tuloksen ja eihän V koko ajan ehdi lihaa erilaisiin vaginoihin piilottaa.

Nyt olenkin utelias. Eikös Veini voisi linkittää kuvaansa...
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Alamummo kirjoitti:
Nyt olenkin utelias. Eikös Veini voisi linkittää kuvaansa...

No voihan perskeles, unohdinko antaa kuvani lähtiessäsi :)

veini
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
kullankaivaja kirjoitti:
hmm, mikä siinä sitten on niin huvittavaa, mikäli asiasta olemme samaa mieltä? Itselleni tärkeämpää on se, että tajuaisin myös teidän näkökulmanne, kuin se että "tilanne pahenee entisestään" :).

No ma voi sulle kertoa vanhempana ja paljon kokeneempana mika mun nakokulma on aina ollut naisasioissa.

Se menee tahan tapaan:

Olen aina yrittanyt etsia sita parasta mahdollista enka lahtenyt koittamaan sita kuinka monta voisin saada talla hevosen naamalla. En lahtenyt esim siihen kun ystavani Kari (nimi muutettu), jonka piti/pitaa saada (mielellaan eri) pillua joka vitun ilta. Niin ennen avioliittoa kuin nytkin avioliitossa. Saalittavaa.

Mulle ei koskaan ollut siis tarkeeta se, kuinka monta vois saada, jos vaan viitsis yrittaa. Tarkeampaa oli loytaa sellanen, jonka kanssa homma toimisi. Rukki meni kivelle useampaankin otteeseen, mutta jokaisesta opittiin.

Eli siis lyhyesti, homman nimi ei ollut se, saisinko edes 10% ikaisistani (joka sekin on muuten jo ihan vitusti), vaan saisinko sen keta mua kiinnostaa. Siina on vissi ero, joka johtuu jo ihan pelkastaan itsetunnosta.

Noh, matkan varrella oppii.
 

Jeffrey

Jäsen
kullankaivaja kirjoitti:
En tiedä pitäisikö tähänkään vastata, mutta olkoon nyt menneeksi. Viitsitkö sinäkin sinäkin näyttää minulle, että missä postissani olen maininnut tussun tulosta? Tai vaikkapa sen missä olen maininnut olevani "seutukunnan kovin sonni"?

Ei varmasti viestiä pystytä näyttämään, mutta onhan se selvää, että mainitsemaasi seurusteluun tai "kiinnostumiseen" liittyy seksi. Sinua kaksi? vuotta "kokeneenmpana" voisin sanoa, että seurusteluun seksi liittyy hyvinkin olennaisena osana. Vai meinaatko, että nuo tytöt on kiinnostuneita seurustelemaan kanssasi, mutta ei seksiin kanssasi?

Sanotaan tähän vielä se, että mulle on aivan se ja sama vaikka 100% maapallon tytöistä ois musta kiinnostuneita, mutta jos joskus löytäis niinstä miljardeista sen yhden kuka olisi mulle juuri se sopiva. Kenellä olisi balanssi kohdallaan niin ulkoisten kuin sisäistenkin avujen suuntaa...

Kysytään vielä naisilta, että mitä mieltä he ovat nuoremmista pojista. Seurustelumielessä siis? Itselläni olisi tällainen propleema.

Edit: Suuresti arvostamani jääkiekko valmentajani joskus sanoi, että "jos nainen ei anna ekan seurustelu-viikon aikana, jätä se"
 
Viimeksi muokattu:

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Jeffrey kirjoitti:
Kysytään vielä naisilta, että mitä mieltä he ovat nuoremmista pojista. Seurustelumielessä siis? Itselläni olisi tällainen propleema.

Itse olen viime vuosina pääasiassa tapaillut itseäni reilusti nuorempia miehiä. Ehkä olen itse jäänyt jollekin taantuma-asteelle, mutta olen ollut heidän kanssaan huomattavasti paremmin samalla aallonpituudella joka asiassa kuin ikäisteni kanssa. Eli mikäs siinä, jos siltä tuntuu. Enemmän se on tuntunut ympäristöä häiritsevän, itse en välitä pätkän vertaa muiden mielipiteistä.
 

Kaivanto

Jäsen
JWill kirjoitti:
Aika legendaarista juttua tulee kyllä nyt. :D Nuoruuden innolla ja kokemuksen syvällä rintaäänellä. Menee kyllä allekirjoituskamaksi. "Isompi vehje kuin 30 prosentilla suomalaisista miehistä." Siirretäänkö keskustelu naisasioista pissisketjuun? Vois olla sopivampi paikka. :)

Olisi varmaan älyllisesti sopivan tasoinen ympäristö. Tulee mieleen, miten presidentti Truman tarinan mukaan järkyttyi syvästi kuultuaan, että 50 prosenttia amerikkalaisista saa älykkyystesteistä alle keskiarvotuloksen.

Ja mitä tulee tuohon kullankaivajan heittoon "'saisin' luultavasti noin 75% vapaista ikäisistäni tytöistä", jolla hän ilmaisi, että markkinoilla olisi ns. kysyntää, on kyllä huvittavaa seurata sitä seurannutta alemmuuskompleksin hyökyaaltoa.
 

scholl

Jäsen
jupster kirjoitti:
Hyvä Scholl, kai tiedät sanonnan:" Pussy has no face."


Harva sitä tavaraa tulee Suomessa näyttämään. Ei muistu mieleen kuin kerran viime kesältä siis vuosi sitten, kun yks mimmi laski housunsa baaritiskin tuntumassa vieressäni Kaivon yläkerrassa kun odoteltiin juomia. Siihenkään en tosin kiinnittänyt mitään huomiota sen kummemmin. Joissain vähemmän kehittyneimmissä maissa on enemmän sitä meininkiä, että mimmit vetävät miehen käden väkisin hameen alle.

No sitten toiseen aiheeseen. Näin äsken salilta tullessani aivan oikeasti kauniin naisen. Ja se tapahtui yhtään liioittelematta Helsingin keskustassa, siis SUOMESSA! Havaitsin hieman parkkitalosta ulos ajamisen jälkeen, että joku n. 90 asteen kulmassa vastaan kävelevä blondi stalkkaa joko minua tai autoa (lemmikkieläimiä ei ole joten en saanut säälipisteitä koirasta) ja katsoin itsekin siihen suuntaan, kun olin muutenkin kääntymässä vasemmalle. Siinä oli kyllä sellaiset kasvonpiirteet, ettei yksikään missikisoihin osallistunut ole päässyt koskaan edes lähellekään. Valitettavasti vain kyseinen otus oli tupakoitsija. Spaddu roikkui näet tassussa eteenpäin mennessä. Kaikkea voi sattua.
 

scholl

Jäsen
1Timer kirjoitti:
vaan saisinko sen keta mua kiinnostaa.

Niinhän se kuuluisi olla. Pitää ensin löytää se, josta on kiinnostunut ja sen jälkeen pitää huoli siitä, että homma toimii. Tietysti pitäisi varmistua siitäkin, että se toinenkin on kiinnostunut. Valitettavasti se voi jäädä joskus meidän kaltaisilta henkilöiltä varmistamatta, jotka emme kuuntele soraääniä. Hommahan näet yleensä maailmassa yleisesti menee niin, että mikään ei ole mahdotonta, vaan korkeintaan yrittämisen puutteesta tai laiskuudesta kiinni ja jos jotain haluan niin tottakai sen hankin. Naisasioissa se ei vain aina mene ehkä niin ja se voi olla silloin vitutusketjun paikka.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
scholl kirjoitti:
Valitettavasti vain kyseinen otus oli tupakoitsija. Spaddu roikkui näet tassussa eteenpäin mennessä. Kaikkea voi sattua.

Tätä on pakko peesata, röökaava nainen ei ole kaunis näky.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös