Naisasiat

  • 7 535 235
  • 26 611

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Köpi kirjoitti:
Naiset ei osaa ikinä sanoa mitään suoraan. Onkohan se joku ihmeellinen geeni niillä? Kertokaa mulle, jooko?

Aivan varmasti sellainen löytyy! Jumaliste, meikäläinen ei tajua vhjailuista hönkäsen pöläystä. Sitten ymmärrän asian väärin ja siinä sitä sitten taas ollaan.
Onneksi kohta on maanantai ja näemme taas.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
tombraider kirjoitti:
Toki nykyään kamerakänny antaa uusia ulottuvuuksia hameenalle katsomiseen. Nyt vaan suoristaa käden alaviistoon ja räps.

En tunne Suomen lainsaadantoa asian tiimoilta, mutta tassa maassa kun kamera sanoo raps, niin kasiraudat sanoo naps. Elikka se on jonkun asteinen rikos. Siina rikotaan ihmisen yksityisyytta aika raikeasti. En osaa kyllakaan sanoa onko joka osavaltiossa nain.

Notta tarkkana ettei leikki muutu itkuksi.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
1Timer kirjoitti:
En tunne Suomen lainsaadantoa asian tiimoilta, mutta tassa maassa kun kamera sanoo raps, niin kasiraudat sanoo naps. Elikka se on jonkun asteinen rikos. Siina rikotaan ihmisen yksityisyytta aika raikeasti. En osaa kyllakaan sanoa onko joka osavaltiossa nain.

Notta tarkkana ettei leikki muutu itkuksi.

Suomessa nyt saa julkisella paikalla räpsiä niin että filmi palaa poikki. Tosin tuollainen hameen alle salakuvaaminen taitaa kyllä mennä rikoksen puolelle. Mikään ei sitten taas kiellä napsaisemasta kuvaa, jos hame sattuu kumartuessa tms tilanteessa nousemaan. Mutta muistakaa sitten, että sitä ei saa itse käydä nostamassa...

Että silleen...
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
fat of the land kirjoitti:
Avatar: kannattaa sitten ruveta harkitsemaan kun alkaa olla siinä tilassa että sanoo "pitäisi" eikä "pitäisikö"...

En nyt kyllä löydä asiayhteyttä tähän, mutta tuskimpa oli kovin oleellista.
 

kullankaivaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR.
Ikäero

Itse olen todella oudossa tilanteessa tällä hetkellä. "Ongelma" pääpiirteittäin on se, että olen ihastunut 3 vuotta nuorempaan tyttöön. Itse siis olen 18 ja tyttö 15.

Arveluttaa aivan helvetisti, että mitä pitäisi tehdä, sillä en itseäni luokittelisi miksikään "hikinaama-amikseksi". Olen itse näes aina ollut ns. suosittujen poikien joukossa, esimerkiksi viimeksi viime viikolla eräs toinen - omaikäinen - tyttö pyysi leffaan ja jatkoille. Mitä edellisellä yritin sanoa on se, että "saisin" luultavasti noin 75% vapaista ikäisistäni tytöistä. Valitettavasti tämä kyseinen 15-vuotias tyttö pieksee muut tytöt kaikessa muussa paitsi iässä, enkä todellakaan tiedä mitä minun tulisi tehdä.

Tunteet on perseestä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
kullankaivaja kirjoitti:
Itse olen todella oudossa tilanteessa tällä hetkellä. "Ongelma" pääpiirteittäin on se, että olen ihastunut 3 vuotta nuorempaan tyttöön. Itse siis olen 18 ja tyttö 15.

Tuo nyt on vielä köykäistä kamaa. Itse olen ihastunut minua 32 vuotta nuorempaan tyttöön... tai siis kahteen tyttöön, ovat nimittäin kaksoset. Itse siis olen 50 ja tytöt 18.

On tää ViidenKybän Kriisi hirvee - on jo ennestään vaimo ja tyttöystävä... ja nyt vielä tulivat nämä 18-kesäiset vonkaamaan...
 

Jeffrey

Jäsen
kullankaivaja kirjoitti:
Itse olen todella oudossa tilanteessa tällä hetkellä. "Ongelma" pääpiirteittäin on se, että olen ihastunut 3 vuotta nuorempaan tyttöön. Itse siis olen 18 ja tyttö 15.

Arveluttaa aivan helvetisti, että mitä pitäisi tehdä, sillä en itseäni luokittelisi miksikään "hikinaama-amikseksi". Olen itse näes aina ollut ns. suosittujen poikien joukossa, esimerkiksi viimeksi viime viikolla eräs toinen - omaikäinen - tyttö pyysi leffaan ja jatkoille. Mitä edellisellä yritin sanoa on se, että "saisin" luultavasti noin 75% vapaista ikäisistäni tytöistä. Valitettavasti tämä kyseinen 15-vuotias tyttö pieksee muut tytöt kaikessa muussa paitsi iässä, enkä todellakaan tiedä mitä minun tulisi tehdä.

Tunteet on perseestä.

Jos vaikka ensiksi hyppäisit pois sieltä pilven päältä. Et sä niin erikoinen oo.

Vierestä seuranneena, kaverini seurusteli itseään kaksivuotta nuoremman kanssa tossa parivuotta sitten. Oltiin silloin kaverin kanssa lukion tokalla ja tyttö ysillä. Kyllähän he vissiin vuoden verran seurusteli, mutta taisi olla aika vaikeaa hommaa. Niin eri jutut kumminkin vielä tässä iässä on jos oot pari/kolme vuotta nuorempi/vanhempi kuin toinen. Tietysti tuota kyseistä suhdetta vaikeutti helkkaristi myös se, että kummatkin olivat/ovat omassa lajissaan ikäluokkansa maajoukkueessa ja treenasivat sen n. 6 kertaa viikossa.

Kolme vuotta ei sinäänsä ole paljoa, mutta jotenkin tuntuu, että juuri tässä vaiheessa elämää se on.

Mutta eihän siinä. Kannattaa toki kokeilla jos siltä tuntuu. Kannattaa vaan tiedostaa se, että tytön vanhempien/faijan hyväksynnän saaminen ei välttämättä olekkaan se hankalin homma.

Ja sitten vielä tiedoksi, että mun neuvoja näissä asioissa ei kannata kuunnella. päätin nyt vain tuoda esiin oman mielipiteeni.

Mitens se menikään... Profeetta vieraalla maalla?
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
kullankaivaja kirjoitti:
Mitä edellisellä yritin sanoa on se, että "saisin" luultavasti noin 75% vapaista ikäisistäni tytöistä.

Oho!
Vaatimattomuus näköjään kaunistaa. Mahtaa ovesi takana ja ehkä käytävälläkin olla jonoa, jos Suomen 75% 18-vuotiaista "naisista" jonottaa luoksesi pääsyä. Mihinkähän tämä prosenttilukusi perustuu? Riittääköhän potenssi?
Nimimerkillä vanhahko ja kateellinen paska.
 

kullankaivaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR.
Holocaust kirjoitti:
Oho!
Vaatimattomuus näköjään kaunistaa. Mahtaa ovesi takana ja ehkä käytävälläkin olla jonoa, jos Suomen 75% 18-vuotiaista "naisista" jonottaa luoksesi pääsyä. Mihinkähän tämä prosenttilukusi perustuu? Riittääköhän potenssi?
Nimimerkillä vanhahko ja kateellinen paska.

Hah, arvasin, että joku tarttuu tähän. Olisi täytyny kirjoittaa hiukan asiallisemmin. Pointti oli siis siinä, ettei minun ole ikinä täytynyt miettiä aiemmin nuorempaa "naista".

Ja ei, en tietenkään totea ääneen oikeassa elämässä, että Suomen 75% 18-vuotiaista "naisista" jonottaa luokseni pääsyä.

Luku on sitä paitsi alhaisempi, sillä satunnaisella varatulla tytöllä on todennäköisesti ns. korkeammat kriteerit kuin seurustelemattomalla. Huom. siis todennäköisesti, ei aina.

Kerroppa Holocaust minulle, että mikäli olisit 18-vuotiaana itse ensiksi lämmittäny vaikkapa 20 eri sinkkutyttöä, ja sitten kysäissyt elokuviin, niin montako olisi suostunut? Huomioi siis, että tuo 20 tyttöä on läpileikkaus suomalaisista tytöistä, eli löytyy kaunista, vähemmän kaunista, hoikkaa, lihavaa, kanaa ja jopa "helppoa nakkia".

Vastaustasi odotellen.

EDIT. Jeffrey sama siis sinulle. Tarkoitukseni ei ole väittää että saisin kenet tahansa. Ei, en todellakaan saa. Mielestäni suurin osa tämän ikäisistä pojista ajattelee aivan liian negatiivisesti omasta "viehätysvoimastaan". Se, että esimerkiksi sinä et myönnä omaa "viehätysvoimaasi" on ainoastaan omaa tyhmyyttäsi. Enkä edelleenkään avoimesti totea noin, koska en kokisi sitä kovin korrektina käytöksenä.

Voit verrata toteamustani esimerkiksi siihen, että samalla väitän omaavani suuremman peniksen kuin 30% suomalaisista. Siltäkään lahkeessani ei lepää 20-senttinen.
 
Viimeksi muokattu:

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
kullankaivaja kirjoitti:
Kerroppa Holocaust minulle, että mikäli olisit 18-vuotiaana itse ensiksi lämmittäny vaikkapa 20 eri sinkkutyttöä, ja sitten kysäissyt elokuviin, niin montako olisi suostunut? Huomioi siis, että tuo 20 tyttöä on läpileikkaus suomalaisista tytöistä, eli löytyy kaunista, vähemmän kaunista, hoikkaa, lihavaa, kanaa ja jopa "helppoa nakkia".

Vastaustasi odotellen.

Vastataanpa kysymykseesi kysmyksellä. Miksi ylipäätänsä tervekätinen mies naista tarvitsee?

Silloin joskus viime vuosituhannella, kun minä olin saavuttanut täysi-ikäisyyden rajan maailma oli toisenlainen. Sieltä mistä minä tulen ei olisi ollut 20 vapaata naista. Tai no ehkä sitten, jos kylän kaikki sonnivapaat lehmät ja muut naaraspuoliset eläimet olisi laskettu yhteen, niin ehkä tuo luku 20 olisi saatu täyteen. Eläinten kanssa kun en välitä seurustella, niin tokkopa yksikään kylän tytöistä edes rahasta olisi kanssani treffaillut saati pilua antanut - iso hymiö tähän.
T: Edelleen kateellinen vanha paska.
 

kullankaivaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR.
Jeffrey kirjoitti:
Kolme vuotta ei sinäänsä ole paljoa, mutta jotenkin tuntuu, että juuri tässä vaiheessa elämää se on.

Mutta eihän siinä. Kannattaa toki kokeilla jos siltä tuntuu. Kannattaa vaan tiedostaa se, että tytön vanhempien/faijan hyväksynnän saaminen ei välttämättä olekkaan se hankalin homma.

Jeap, etenkin kun miettii millainen itse oli yläasteella :). Sinällään en ole huolestunut siintä kuinka meillä kahdella synkkaa, sillä tyttö on erittäin kypsä ikäisekseen.

Lähinnä pelottaa vain muiden ihmisten mielipiteet (jep, olen heikkopaska, sillä mietin muidenkin ihmisten mielipiteitä). Tytön vanhemmat tuskin olisivat moksiskaan, sillä vaikken millään tavalla aikuiseksi itseäni laske, olen suhteellisen kypsä asioissa joita vanhemmat yleensä arvostavat (koulu, mielipiteet ja muutenkin ns. sivistynyt keskustelu) .
 

Jeffrey

Jäsen
kullankaivaja kirjoitti:
EDIT. Jeffrey sama siis sinulle. Tarkoitukseni ei ole väittää että saisin kenet tahansa. Ei, en todellakaan saa. Mielestäni suurin osa tämän ikäisistä pojista ajattelee aivan liian negatiivisesti omasta "viehätysvoimastaan". Se, että esimerkiksi sinä et myönnä omaa "viehätysvoimaasi" on ainoastaan omaa tyhmyyttäsi. Enkä edelleenkään avoimesti totea noin, koska en kokisi sitä kovin korrektina käytöksenä.

Voit verrata toteamustani esimerkiksi siihen, että samalla väitän omaavani suuremman peniksen kuin 30% suomalaisista. Siltäkään lahkeessani ei lepää 20-senttinen.

En tietenkään kiellä omaa viehätysvoimaani. Mähän oon helvetin komee, varsinainen adonis. Pilluakin sain viimeks joskus ala-asteella. Mistäköhän lie johtus? Väitän kumminkin olevani parempi runkkaamaan kuin n. 99,9% muista miehistä, joten pärjään vallan mainiosti. Vaikka naiset mut kiertäisivätkin.

Ja kyllä mulla paalua löytyy, molenpiin lahkeisiin! Aattelit sitten halkasta tämän 15v:n?

Tottahan se on, että jätkä alkaa saamaan heti sen jälkeen kun koulussa/yms. mestassa joku tyttö porukka päättää, että joku tietty poika onkin yhtäkkiä suosittu, mutta en sitten tiedä, että onko se peruste seurustelulle?
 

kullankaivaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR.
Jeffrey kirjoitti:
En tietenkään kiellä omaa viehätysvoimaani. Mähän oon helvetin komee, varsinainen adonis. Pilluakin sain viimeks joskus ala-asteella. Mistäköhän lie johtus? Väitän kumminkin olevani parempi runkkaamaan kuin n. 99,9% muista miehistä, joten pärjään vallan mainiosti. Vaikka naiset mut kiertäisivätkin.
Aina mukavaa, että täältä löytyy näinkin asiallisia kirjoittajia...

Aattelit sitten halkasta tämän 15v:n?
Niinkö olenkin väittänyt?

Tottahan se on, että jätkä alkaa saamaan heti sen jälkeen kun koulussa/yms. mestassa joku tyttö porukka päättää, että joku tietty poika onkin yhtäkkiä suosittu, mutta en sitten tiedä, että onko se peruste seurustelulle?

Mikäli sinä uskot jotain yksittäistä tyttöporukkaa, niin omapa on mokasi. On se kumma, jos ei pysty 18 vuodessa muodostamaan minkäänlaista kuvaa siitä, miten pärjäät "urosvertailussa" muihin. Ja tottakai makuja on monia, mutta puhun luonnollisesti ns. valtavirrasta, väittämättä, että jok'ikinen tyttö olisi yhtään kiinnostunut. Jos itse arvioisit prosenttiosuutta 18-vuotiaista tytöistä, jotka eivät pidä sinua yhtään hullumpana, niin kuinka suuri tämä prosenttiosuus olisi?

EDIT: ehkä arvioin oman osuuteni väärin, sillä en välttämättä usko, että 3/4 tytöistä haluaisi ikinä seurustella. Olen siis väärässä, pahoittelen.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
kullankaivaja kirjoitti:
Mitä edellisellä yritin sanoa on se, että "saisin" luultavasti noin 75% vapaista ikäisistäni tytöistä.

No sulta ei ainakaan pillua tule elamasta puuttumaan, jos 75% kaikista ikaisistasi on saatavillasi, kunhan vaan itseasi kiinnostais.

Onnea matkaan! Ja muista ne spardarit!!!!
 

kullankaivaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR.
1Timer kirjoitti:
No sulta ei ainakaan pillua tule elamasta puuttumaan, jos 75% kaikista ikaisistasi on saatavillasi, kunhan vaan itseasi kiinnostais.

Onnea matkaan! Ja muista ne spardarit!!!!
En omasta mielestäni ole sanonut, että saisin ne 75% sänkyyni. Luulisi herran jo tuossa iässä tietävän, ettei ne hommat ihan niin helposti mene.

Yritän nyt esimerkillä selventää kirjoituksiani:
Tästä löytyy samaa ikäluokkaa olevia naispuolisia sinkkuja. Jos vertaillaan vaikkapa linkin kymmentä ensimmäistä tyttöä ulkonäöllisin kriteerein (ulkonäkö ei tietenkään merkitse kaikkea jne, mutta muuten vertailu on kovin vaikeaa), tytöistä seitsemän tulisi olla mahdollisesti kiinnostuneita kunnollisen tutustumisen jälkeen. Pyöristin puolikkaan alaspäin, sillä galleriaan kuvansa laittavat lienevät keskimäärin kauniimpia. Ovatko nuo kymmenen ensimmäistä täysin mielettömiä pakkauksia, jotka ainoastaan naureskelevat ns. perusjätkille? Tottakai, testiä ei voida pitää kovin paikkaansapitävänä, sillä siinä arvioitiin ainoastaan ulkonäköä, mutta muu arvioiminen on internetin välityksellä hieman hankalaa.
 

krobbe

Jäsen
kullankaivaja kirjoitti:
En omasta mielestäni ole sanonut, että saisin ne 75% sänkyyni. Luulisi herran jo tuossa iässä tietävän, ettei ne hommat ihan niin helposti mene.

Yritän nyt esimerkillä selventää kirjoituksiani:
Tästä löytyy samaa ikäluokkaa olevia naispuolisia sinkkuja. Jos vertaillaan vaikkapa linkin kymmentä ensimmäistä tyttöä ulkonäöllisin kriteerein (ulkonäkö ei tietenkään merkitse kaikkea jne, mutta muuten vertailu on kovin vaikeaa), tytöistä seitsemän tulisi olla mahdollisesti kiinnostuneita kunnollisen tutustumisen jälkeen. Pyöristin puolikkaan alaspäin, sillä galleriaan kuvansa laittavat lienevät keskimäärin kauniimpia. Ovatko nuo kymmenen ensimmäistä täysin mielettömiä pakkauksia, jotka ainoastaan naureskelevat ns. perusjätkille? Tottakai, testiä ei voida pitää kovin paikkaansapitävänä, sillä siinä arvioitiin ainoastaan ulkonäköä, mutta muu arvioiminen on internetin välityksellä hieman hankalaa.

Tuon Maisulin saisin minäkin ehkä hurmattua, vaikka vanha ja ruma olenkin. Onko vapaa?

edit: no niin heti sen kuva hävis sieltä, oletko mustis? (Maisuli taisi olla cockerspanieli)
 

kullankaivaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR.
krobbe kirjoitti:
Tuon Maisulin saisin minäkin ehkä hurmattua, vaikka vanha ja ruma olenkin. Onko vapaa?

edit: no niin heti sen kuva hävis sieltä, oletko mustis? (Maisuli taisi olla cockerspanieli)
Siis en tiedä yhtäkään noista tytöistä, kunhan määritin sukupuolen, iän ja sen, että yhteisöissä on Sinkut-niminen yhteisö (jotta seurustelemattomuudesta voitaisiin varmistua). Yhteisössä näyttää olevan 1281 käyttäjää, joten jonkilainen läpileikkaus suomalaisista sieltä löytynee.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Aika legendaarista juttua tulee kyllä nyt. :D Nuoruuden innolla ja kokemuksen syvällä rintaäänellä. Menee kyllä allekirjoituskamaksi. "Isompi vehje kuin 30 prosentilla suomalaisista miehistä." Siirretäänkö keskustelu naisasioista pissisketjuun? Vois olla sopivampi paikka. :)
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
kullankaivaja kirjoitti:
En omasta mielestäni ole sanonut, että saisin ne 75% sänkyyni. Luulisi herran jo tuossa iässä tietävän, ettei ne hommat ihan niin helposti mene.


Kyllahan mina sen tiedan ja siksi toi sun juttus olikin niin huvittava.

Ja pieni vinkki hei, selittely ei yleensa muuta kun pahenna tilannetta... ;-)

Take it easy!
 

kullankaivaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR.
JWill kirjoitti:
Aika legendaarista juttua tulee kyllä nyt. :D Nuoruuden innolla ja kokemuksen syvällä rintaäänellä. Menee kyllä allekirjoituskamaksi. "Isompi vehje kuin 30 prosentilla suomalaisista miehistä." Siirretäänkö keskustelu naisasioista pissisketjuun? Vois olla sopivampi paikka. :)

Tuo vehje-juttu oli puhdas heitto. Kerro ihmeessä, miten omasi arvioisit, mikäli tuo on jollain tavalla leuhkimista tai ylvästelyä. Kuka tässä on kokemukseen vedonnut mitenkään?

1Timer kirjoitti:
Kyllahan mina sen tiedan ja siksi toi sun juttus olikin niin huvittava.

Ja pieni vinkki hei, selittely ei yleensa muuta kun pahenna tilannetta... ;-)

Take it easy!

hmm, mikä siinä sitten on niin huvittavaa, mikäli asiasta olemme samaa mieltä? Itselleni tärkeämpää on se, että tajuaisin myös teidän näkökulmanne, kuin se että "tilanne pahenee entisestään" :).
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
kullankaivaja kirjoitti:
Siis en tiedä yhtäkään noista tytöistä, kunhan määritin sukupuolen, iän ja sen, että yhteisöissä on Sinkut-niminen yhteisö (jotta seurustelemattomuudesta voitaisiin varmistua). Yhteisössä näyttää olevan 1281 käyttäjää, joten jonkilainen läpileikkaus suomalaisista sieltä löytynee.

Eli siis tarkennetaan: Noista 1281:sta (jos kaikki olisivat tyttöjä) sinuun "tulisi mahdollisesti olla" kiinnostuneita 7/10 eli 897 kappaletta. Teikä on pieni donjuan!

Ilmeisesti lasket siis sekä ulkonäkösi että viehätysvoimasi suhteellisen korkeaksi.

Niin ja vielä, eihän tuo ikäero 3 vuotta ole paha. Lähinnä itselleni tuli mieleen, että jos itse käyt baarissa, niin käytkö aina välillä morjestamassa likkaa torilla tai missä paikkakuntasi teinisi kokoontuvat? Naimalupa lienee jo 15-vuotiaalla tytöllä (eli rippikoulu käyty) ?
 

scholl

Jäsen
Mikä juttu tämä "samanikäinen" nyt sitten on.
Suurimmaksi osaksi nussimiseen menevissä tilanteissa nainen on kuitenkin eri-ikäinen. Se johtuu siitä, koska naiset alkavat vässyköimisen nuorempana kuin miehet, joten me muutaman vuoden yli kolmekymppiset, jotka olemme parhaimmillaan juhlimisen suhteen (kokemusta, varallisuutta ja taitoa vetää viinaa ja järjestää bileitä löytyy), kohtaamme viihteellä keskimäärin ehkä 10v nuorempia naisia. On tietysti myöskin vanhempia otuksia, sellaisia nelikymppisiä milffejä, mutta ne ovat eripaikoissa ja ovat ilmeisesti kaikista pahimpia vonkaajia.

Sen sijaan ne samanikäiset naiset ovat väliinputoajia. Monet ovat pahasti demarisoituneita ja jännittävät duunia, elävät tilanteessa, jossa kaverit vässyköivät kundin tai jopa lasten seurassa ja itsekin pyrkivät keinolla millä tahansa naimisiin alta aikayksikön. Niinpä heille ei jää muuta mahdollisuutta kuin mennä Kalleen hakemaan epäsiistejä akateemisia demarikundeja, joilta ehkä seksin lisäksi irtoaa aviosopimus. Säälittävä kohtalo, mutta ei voi mitään.

Nyt en siis puhunut siitä, mikä silmää miellyttävää, vaan yleisesti tuosta pelikentästä, mikä ainakin Helsingissä vallitsee. Harvoin kenenkään luona vierailee yli 25 vuotiasta neitokaista. Toki voin olla joskus väärässä ja lupaan palata asiaan, jos etelä-helsinkiläiset vanhemmatkin naiset ovat vallanneet tänään Kaivon terassin (prkl. kun siellä ei seurustele hyvän juoman merkeissä pelkästään etelä-helsinkiläisiä, vaan kaikenmaailman turisteja Vantaalta).
 

kullankaivaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR.
jupster kirjoitti:
Eli siis tarkennetaan: Noista 1281:sta (jos kaikki olisivat tyttöjä) sinuun "tulisi mahdollisesti olla" kiinnostuneita 7/10 eli 897 kappaletta. Teikä on pieni donjuan!

Ilmeisesti lasket siis sekä ulkonäkösi että viehätysvoimasi suhteellisen korkeaksi.

Niin ja vielä, eihän tuo ikäero 3 vuotta ole paha. Lähinnä itselleni tuli mieleen, että jos itse käyt baarissa, niin käytkö aina välillä morjestamassa likkaa torilla tai missä paikkakuntasi teinisi kokoontuvat? Naimalupa lienee jo 15-vuotiaalla tytöllä (eli rippikoulu käyty) ?

Itseasiassa tuo 1281 löytyy kokonaismäärästä naisten osuus on 45,7% (lukee sivuilla), joten naispuoleisia on noin 585, joista 18-vuotiaiden lukumäärää en tiedä. Ja ei, en väitä taaskaan että 7/10 tuosta olisivat heti kinnostuneita menemään sänkyyn.

Mikäli sinun kuvaasi näytettäisiin tuolla oleville samanikäisille tytöille, ni mitä luulet olisiko heistä kukaan mahdollisesti kiinnostunut? Jos olisi, niin kuinka monta esimerkiksi kymmenestä?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Tuttu tilanne !

Paitselo kirjoitti:
Tuo nyt on vielä köykäistä kamaa. Itse olen ihastunut minua 32 vuotta nuorempaan tyttöön... tai siis kahteen tyttöön, ovat nimittäin kaksoset. Itse siis olen 50 ja tytöt 18.

On tää ViidenKybän Kriisi hirvee - on jo ennestään vaimo ja tyttöystävä... ja nyt vielä tulivat nämä 18-kesäiset vonkaamaan...

Ajauduttuaini vaimoni mummon kanssa suhteeseen on elämäni saanut uuden ulotuvuuden, anoppini ihmettelikin kovasti miksi mummi ostaa pojilemme niin paljon synttärilahjoja (5-7 v.), liekö jälleen mustasukkainen !

veini
 

scholl

Jäsen
jupster kirjoitti:
Eli siis tarkennetaan: Noista 1281:sta (jos kaikki olisivat tyttöjä) sinuun "tulisi mahdollisesti olla" kiinnostuneita 7/10 eli 897 kappaletta. Teikä on pieni donjuan!

Ilmeisesti lasket siis sekä ulkonäkösi että viehätysvoimasi suhteellisen korkeaksi.

Lasket suht väärinpäin tuon asian. Sillähän ei ole mitään merkitystä, ovatko naiset kiinnostuneita siitä henkilöstä, vaan olennaista on se, että onko se
kullankaivaja kiinnostunut niistä naisista. Tuskin kukaan mies sellaista naista katsoo, joka ei häntä kiinnosta. Itse en voi kyllä kuvitella miestä, joka hyväksyisi 75% naisista edes keräilyeriin. Gaussin käyrän mukaanhan näet ehkäpä joku 5% on ykkösluokan laatua, 15% siedettävää, 60% mitäänsanomatonta porukkaa, 15% pahoinvointia aiheuttavaa kohdattaessa ja 5% todellista ongelmajätettä. Siinä ei sitten voi hurraata aina todellakaan huutaa, koska jokainen vonkaava nainen ei kuulu ykkösluokkaan ellei mukana ole Ewa Wahlström henk.kohtaisena henkivartijana pitämässä huolen siitä, että osa porukasta ei edes halutessaan pääse lähituntumaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös