Osmo Rapeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kuusijuhla - Sex Festival
Tommy kirjoitti:Tätä on pakko peesata, röökaava nainen ei ole kaunis näky.
Riippuu onko sillä pikkarit jalassa vai ei ja missä toinen käsi on.
Tommy kirjoitti:Tätä on pakko peesata, röökaava nainen ei ole kaunis näky.
Jeffrey kirjoitti:Kysytään vielä naisilta, että mitä mieltä he ovat nuoremmista pojista. Seurustelumielessä siis? Itselläni olisi tällainen propleema.
1Timer kirjoitti:Olen aina yrittanyt etsia sita parasta mahdollista enka lahtenyt koittamaan sita kuinka monta voisin saada talla hevosen naamalla. En lahtenyt esim siihen kun ystavani Kari (nimi muutettu), jonka piti/pitaa saada (mielellaan eri) pillua joka vitun ilta.
Tähän nyt on ihan pakko puuttua. Eli siis väität että sulla on suurempi penis kuin 30% suomalaisista. Pidät siis itseäsi ilmeisesti suhteellisen pienen peniksen omistajana? Eli kun oletetaan, että väitteesi pitää paikkansa, niin sinua suuremman peniksen omaavia suomalaisia on siis ainoastaan 70%. Tästä taas voimme päätellä, että peniksesi koko on huomattavasti alle keskiarvon suomalaisten keskuudessa. Eli ei kannata tota väitettä ainakaan niille kaikille naisille/tytöille kertoa. Voihan se tietysti olla, että suurin osa niistä sun ikäisistä sinkkutytöistä tykkääkin pienestä peniksestä, joka taas toisaalta tukisi tätä sinun toista 75%-osuuden sisältänyttä väitettäsi.kullankaivaja kirjoitti:Voit verrata toteamustani esimerkiksi siihen, että samalla väitän omaavani suuremman peniksen kuin 30% suomalaisista. Siltäkään lahkeessani ei lepää 20-senttinen.
Miten niin? Nimim. kullankaivajahan totesi aiemmin:Janda kirjoitti:Tähän nyt on ihan pakko puuttua. Eli siis väität että sulla on suurempi penis kuin 30% suomalaisista. Pidät siis itseäsi ilmeisesti suhteellisen pienen peniksen omistajana? Eli kun oletetaan, että väitteesi pitää paikkansa, niin sinua suuremman peniksen omaavia suomalaisia on siis ainoastaan 70%.
Olen samaa mieltä ja sama pätee tuohon peniksen koko -settiin. Itsevarmuus rokkaa aina ja siksi on parempi ajatella että on ainakin kolmeakymmentä prosenttia lajitovereistaan parempi. Samalla muistaen, että suurin osa muista pyörii varmasti samoissa senttilukemissa ja ne isokulliset ovat sitten niitä rumiluksia, jotka eivät ikinä pääse sitä käyttämään.Mielestäni suurin osa tämän ikäisistä pojista ajattelee aivan liian negatiivisesti omasta "viehätysvoimastaan". Se, että esimerkiksi sinä et myönnä omaa "viehätysvoimaasi" on ainoastaan omaa tyhmyyttäsi.
Janda kirjoitti:Tähän nyt on ihan pakko puuttua. Eli siis väität että sulla on suurempi penis kuin 30% suomalaisista. Pidät siis itseäsi ilmeisesti suhteellisen pienen peniksen omistajana? ...
fat of the land kirjoitti:Nojoo okei, siis tämä yksi kaveri on siis 18 vee ja muija on 15 vee, tässä halutaan jotain siunausta ja hyviä neuvoja?!
Jos spede yhtään tajuat mistään mitään niin 15 v. muija ei ole todellakaan niin helvetin kehittynyt kuin varmaan toivoisit!
Ei pahalla mutta kisko vaikka lapaseen!
Sv veinikretski kirjoitti:Ps. 3. tuo oli muuten kuukaudessa, joka jätkä tuohon nyt vuodessa pääsi !
1Timer kirjoitti:No ma voi sulle kertoa vanhempana ja paljon kokeneempana mika mun nakokulma on aina ollut naisasioissa.
Se menee tahan tapaan:
Olen aina yrittanyt etsia sita parasta mahdollista enka lahtenyt koittamaan sita kuinka monta voisin saada talla hevosen naamalla. En lahtenyt esim siihen kun ystavani Kari (nimi muutettu), jonka piti/pitaa saada (mielellaan eri) pillua joka vitun ilta. Niin ennen avioliittoa kuin nytkin avioliitossa. Saalittavaa.
Mulle ei koskaan ollut siis tarkeeta se, kuinka monta vois saada, jos vaan viitsis yrittaa. Tarkeampaa oli loytaa sellanen, jonka kanssa homma toimisi. Rukki meni kivelle useampaankin otteeseen, mutta jokaisesta opittiin.
Eli siis lyhyesti, homman nimi ei ollut se, saisinko edes 10% ikaisistani (joka sekin on muuten jo ihan vitusti), vaan saisinko sen keta mua kiinnostaa. Siina on vissi ero, joka johtuu jo ihan pelkastaan itsetunnosta.
Noh, matkan varrella oppii.
fat of the land kirjoitti:Ihan asiallisesti:
Jos kuvitteellisesti olisitte 15 vuotiaan tytön vanhempia niin hyväksyisittekö itse että 9.luokkalainen tai lukion/amiksen aloittava tyttärenne seurustelee kaverin kanssa joka on jo ajanut ajokortin ja ravannut baareissa ja ym. nauttii iän tuomista eduista joista tyttäresi pääsee nauttimaan 3 vuoden päästä?
Itse en todellakaan hyväksyisi, ehkä oon niin vanhanaikainen.
fat of the land kirjoitti:Ihan asiallisesti:
Jos kuvitteellisesti olisitte 15 vuotiaan tytön vanhempia niin hyväksyisittekö itse että 9.luokkalainen tai lukion/amiksen aloittava tyttärenne seurustelee kaverin kanssa joka on jo ajanut ajokortin ja ravannut baareissa ja ym. nauttii iän tuomista eduista joista tyttäresi pääsee nauttimaan 3 vuoden päästä?
Itse en todellakaan hyväksyisi, ehkä oon niin vanhanaikainen.
JWill kirjoitti:Aika mustavalkoisesti ajateltu. Itse voisin kuvitella antavani oman 15-vuotiaan tyttären seurustella 18-vuotiaan pojan kanssa, jos oman arvioni mukaan tyttäreni olisi siihen riittävän kypsä ja tyyppi vaikuttaisi tutustuttaessa asialliselta hemmolta.
Hemingway kirjoitti:Tuollaiset tapaukset taitavat olla usein myös sellaisia, että kieltämisellä ei aiheuteta kuin lisää vahinkoa ja mahdollisesti kapinointia. Palavasti ihastunut hormonimyrskyssä elävä nuori on melkoinen pideltävä, jos niikseen tulee.
Jos kyseessä ei ole selkeä hyväksikäyttö, niin viisaampaa lienee korostaa vastuuta (mm. ehkäisyä) ja yrittää samalla katsella vähän perään kuin asettaa ehdottomia kieltoja.
Ei kuulosta minun mielestäni yhtään pahalta. Kuulostaa ihan normaalilta.wilco kirjoitti:Nuo ikäerothan tuntuvat aina kaikkia rassaavan ja kyllä tuo 18 vs 15 kuulostaa hieman pahalta.
Eikö edes hieman tee mieli kokeilla? Minä ainakin kokeilisin miltä homma tuntuu, jos sinun "housuissa" olisin..tintti83 kirjoitti:Ja koska minulla ei ole miesasioita niin kirjoitetaan sitten tänne. Alan ymmärtämään miksi miehet ei ymmärrä naisia. Jossain vitutusketjussa tästä taisin jo avautua. Eräästä naispuoleisesta kaverista, joka on osoittanut kiinnostusta minuun. Vaikka tietää ettei ole mitään mahdollisuuksia. En ole ajatellut kääntyä lepakoksi.
Älä aliarvioi tiskauksen ja siivoamisen maagista voimaa! ;)irGGu kirjoitti:Vielä kun tietäisi miksi miehet itselleen naisia haluavat, itse en sellaista tahtoisi kun tiedän millaisia naiset ovat (myös minä itse). Tuskin pelkkä pillukaan voi saada pariutumista aikaiseksi..