Naisasiat

  • 7 533 543
  • 26 611

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tommy kirjoitti:
Tätä on pakko peesata, röökaava nainen ei ole kaunis näky.

Riippuu onko sillä pikkarit jalassa vai ei ja missä toinen käsi on.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Jeffrey kirjoitti:
Kysytään vielä naisilta, että mitä mieltä he ovat nuoremmista pojista. Seurustelumielessä siis? Itselläni olisi tällainen propleema.

Tiän, että tätä ei kysytty eikä varsinkaan minulta, mutta vastaan kuitenkin eriävästi eli henkilökohtaisesti majoriteetti tapailemistani naisista on ollut itseäni vanhempia ja haitari yleisesti on ollut (-4 )- (+10)-vuotta. Ehkä täysin sattumaa, mutta nyt 26-vuotiaana en kyllä ole kovin kiinnostunut about alle 22-vuotiaista. Toki poikkeuksia on aina, mutta ei tuon alle menevät naisihmiset ole yleensä henkisesti aivan sillä tasolla mitä toivoisin.
 

Kyle

Jäsen
1Timer kirjoitti:
Olen aina yrittanyt etsia sita parasta mahdollista enka lahtenyt koittamaan sita kuinka monta voisin saada talla hevosen naamalla. En lahtenyt esim siihen kun ystavani Kari (nimi muutettu), jonka piti/pitaa saada (mielellaan eri) pillua joka vitun ilta.

Aamen, sieltä se tuli kuin meikäläisen näppäimistöstä.

Ja noi "Karit" on oikeasti helvetin vittumaisia esim. baarissa. Itse kun näen baarissa hyvännäkösen naisen/t ja suunnittelen että mennäämpä kaverin kanssa jutteleen niille, niin eikös tää kaveri oo jossain rotkojen pöydässä. Yleensä kysyn vielä että miksei mennä tonne "parempaan" pöytään, niin vastaus on tyyliin "ei noilta kuitenkaan mitään saa" ja sitten loppuilta tuleekin notkuttua puoliväkisin ihan ookoo tai huonommassa seurassa.

Toista se oli vielä jokin aika sitten kun pari vuotta vanhemman serkun kanssa kierrettiin kuppilat. Kyseinen jätkä ei todellakaan ole mistään suunnasta varmasti yhdenkään naisen unien/unelmien kohde, mutta kuin automaattisesti loppuillasta istuttiin stän jätkän kanssa baarin kauniimpien tyttöjen pöydässä ja tämä toistui aina kun oltiin viihteellä. Nykyään hän on vakisuhteessa yhtään liioittelematta helvetin hyvännäkösen muijan kanssa(Antaa rumemmillekkin toivoa).

Karit sikseen ja avaudutaan nyt omaltakin osalta tähän ketjuun.

Itsellä on ollut kiikarissa kaverin kaveri jo pitkän aikaa, kyseinen naikkonen on oikeastaan pessyt kaikki tähän asti näkemäni naiset/tytöt mennen tullen. Ainut ongelma on kun oikeastaan ekan kerran olimme juttusilla noin puoli vuotta sitten, niin olen nähnyt hänet vain kolme kertaa sen jälkeen. Tosin viimme kerroilla löysimme jo nopeasti yhteisen aaltopituuden ja itse annoinkin jo täysin selvän merkin hänelle ja hän oli tavallaan "mukana". Elikkä antoi merkin että kyllä hän tietää mitä tässä olen yrittänyt.

Olen päättänyt tämän kohdalla, etten tee itsestäni mitään painostavaa, esim. yhteisen kaverimme avulla, vaan jatkan pikkuhiljaa kun seuraavan kerran näemme.
 

Janda

Jäsen
kullankaivaja kirjoitti:
Voit verrata toteamustani esimerkiksi siihen, että samalla väitän omaavani suuremman peniksen kuin 30% suomalaisista. Siltäkään lahkeessani ei lepää 20-senttinen.
Tähän nyt on ihan pakko puuttua. Eli siis väität että sulla on suurempi penis kuin 30% suomalaisista. Pidät siis itseäsi ilmeisesti suhteellisen pienen peniksen omistajana? Eli kun oletetaan, että väitteesi pitää paikkansa, niin sinua suuremman peniksen omaavia suomalaisia on siis ainoastaan 70%. Tästä taas voimme päätellä, että peniksesi koko on huomattavasti alle keskiarvon suomalaisten keskuudessa. Eli ei kannata tota väitettä ainakaan niille kaikille naisille/tytöille kertoa. Voihan se tietysti olla, että suurin osa niistä sun ikäisistä sinkkutytöistä tykkääkin pienestä peniksestä, joka taas toisaalta tukisi tätä sinun toista 75%-osuuden sisältänyttä väitettäsi.

Tässä samalla voisi kommentoida tämän hetkistä omaa naisasioiden tilaa varsin vanhalla sananparrella: hyvin menee mutta menköön.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pussy, pussy, pussy ja fuck, fuck, fuck!
Pitää olla iso sladde, beckhamin staili ja madon kieli...
Pitää olla sixpack ja iso haukka, muijien pitää olla vähän niinkuin pamela mutta fiksumpi, ei kuitenkaan liikaa.
Sen pitää antaa mulle tilaa olla oma itteni ja mennä kavereitten kanssa, käydä peleissä ja istua baarissa.
Sen pitää haluta seksiä silloin kun mä haluan, sillein miten mä haluan, sen pitää imeä ja tietysti niellä ja perseeseen pitää saada laittaa sehän on selvä!

Miehenä olo on perkeleen rankkaa, hirveet paineet nykynuorilla.

Nojoo okei, siis tämä yksi kaveri on siis 18 vee ja muija on 15 vee, tässä halutaan jotain siunausta ja hyviä neuvoja?!

Well fuck off!
Jos spede yhtään tajuat mistään mitään niin 15 v. muija ei ole todellakaan niin helvetin kehittynyt kuin varmaan toivoisit!
ehkä kroppa voi olla jo siinä lopullisessa muodossa mutta tunteet noilla on niin helposti johdateltavissa että siihen pystyy kuka tahansa apina joilla edes hiukan pysyy "sanan säilä" hanskassa!
Tietenkin siihen surullisempaan kastiin kuuluu ne joille riittää honda civic tai corolla riittävällä stereovarustuksella ja hyvin asennetuilla "lisävarusteilla".

Totta helvetissä varsinkin kaltaisesi isomuna saa kaikki muijat mitä haluaa... Ja se 75% ikäisistäsi naisista on kiinnostunut, lähinnä vetämään turpaan kaltaistasi amis-retardoa (joka btw ei ollut loukkaus kaikkia niitä hienoja amiksen käyneitä ihmisiä kohtaan)
Toivottavasti tytön vanhemmat tajuavat ajoissa että kaltaisesi spede on rakastunut tyttärensä alaikäiseen pehkoon ja ajatukseen siitä että teillä on ihana tulevaisuus vahinkolapsen urpoina vanhempina.

Ei pahalla mutta kisko vaikka lapaseen!
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Janda kirjoitti:
Tähän nyt on ihan pakko puuttua. Eli siis väität että sulla on suurempi penis kuin 30% suomalaisista. Pidät siis itseäsi ilmeisesti suhteellisen pienen peniksen omistajana? Eli kun oletetaan, että väitteesi pitää paikkansa, niin sinua suuremman peniksen omaavia suomalaisia on siis ainoastaan 70%.
Miten niin? Nimim. kullankaivajahan totesi aiemmin:
Mielestäni suurin osa tämän ikäisistä pojista ajattelee aivan liian negatiivisesti omasta "viehätysvoimastaan". Se, että esimerkiksi sinä et myönnä omaa "viehätysvoimaasi" on ainoastaan omaa tyhmyyttäsi.
Olen samaa mieltä ja sama pätee tuohon peniksen koko -settiin. Itsevarmuus rokkaa aina ja siksi on parempi ajatella että on ainakin kolmeakymmentä prosenttia lajitovereistaan parempi. Samalla muistaen, että suurin osa muista pyörii varmasti samoissa senttilukemissa ja ne isokulliset ovat sitten niitä rumiluksia, jotka eivät ikinä pääse sitä käyttämään.

Mites se meni, "hyvää läppää tässä ketjussa"?
 

Kaivanto

Jäsen
Janda kirjoitti:
Tähän nyt on ihan pakko puuttua. Eli siis väität että sulla on suurempi penis kuin 30% suomalaisista. Pidät siis itseäsi ilmeisesti suhteellisen pienen peniksen omistajana? ...

Öö, mikä muu tuon letkauksen pointti alun alkujaan olisi voinut ollakaan kuin havainnollistaa, että toisinaan numerot hämäävät ja synnyttävät kalajuttu-efektin?

Sinä selität tyypille kädestä pitäen auki juttua, jonka hän itse juuri kertoi, ja puoli palstaa nauraa samalle jutulle, koska ei tajua sitä.

Uuh.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Naisasiakeskustelu on kyllä viimeisen kahden kolmen sivun aikana saanut huvittavia piirteitä. Siinä missä kullankaivaja "galleria-tutkimuksineen" ja muine pinnallisuuksineen antoi makeat naurut, niin kyllä monet muutkin palstaveljet ovat hymähtelyä saaneet aikaan. En tiedä mikä tähän keskusteluun osallistuneiden ikäjakauma näiden katkeria kommentteja suoltaneiden osalta on, mutta ei se kovin korkealta vaikuta. Sen verran rankasti kullinkaivajaa maan pinnalle yritetään palauttaa. Luulin tämän olevan pitkälti aikuisten ihmisten keskustelupalsta. :)

Joka tapauksessa tämä on ollut kiva trippi takaisin omiin teiniaikoihin, jolloin kulmaa ympäri kävellessä tapitettiin tiukasti vastaantulevia tyttöjä silmiin, tehtiin syväluotaavia analyyseja vastaantulevan ulkonäön ja katsekontaktin pohjalta. "Toi ois musta kiinnostunu", "toi vois olla musta kiinnostunu", "ton saisin varmasti, mutten haluu ku on nii ruma", "toi ei varmaan olis musta kiinnostunu"...

Toisaalta esiin nousivat nuo "Karit", jotka omasta mielestäni ovat täyttä roskasakkia. En tiedä juuri mitään sen epäkunnioittavampaa asia, kuin kaverin muijan tietoinen vokotteleminen. Oksettavaa toimintaa.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
fat of the land kirjoitti:
Nojoo okei, siis tämä yksi kaveri on siis 18 vee ja muija on 15 vee, tässä halutaan jotain siunausta ja hyviä neuvoja?!

Jos spede yhtään tajuat mistään mitään niin 15 v. muija ei ole todellakaan niin helvetin kehittynyt kuin varmaan toivoisit!

Ei pahalla mutta kisko vaikka lapaseen!

Hear, hear.

Voiko tuota paljon selvemmin sanoa. Kyllähän se melko huvittavaa on luulla, että 15v olisi henkisesti täysin, tai edes lähes, valmis. Paitsi tietysti itse sitä luulee olevansa tuossa iässä kaikkitietävä.

Nuo ikäerothan tuntuvat aina kaikkia rassaavan ja kyllä tuo 18 vs 15 kuulostaa hieman pahalta. Taas sitten kolmekymppisenä ei tuollainen 10v ero tunnu missään, nelikymppisenä ei 20v ero, viiskymppisenä ei edes 30v ero tunnu pahalta ja niin edelleen.

Että silleen...
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Kysymys kuuluukin, onko 15-vuotias tyttö tarpeeksi kehittynyt 18-vuotiaalle pojalle. Nimittäin itse olen tuntenut aikoinani ja tätä nykyä työni kautta tavannut monia 15-vuotiaita tyttöjä, jotka ovat kehitystasoltaan edellä 18-vuotiaita "miehiä". Omasta mielestäni nämä ovat aina vähän tapauskohtaisia juttuja, vaikka varmaankin voittopuolisesti tuo 15/18 yhtälö ei toimiva olekaan. Ei ole silti syytä tuomita sokeasti tällaista suhdetta epäonnistumaan. Itse aloin seurustelemaan 18-vuotiaana tytön kanssa, joka oli silloin 9. luokalla (juuri täyttänyt 16). Ja hyvä, pitkäkestoinen suhde siitä tulikin.
 
Viimeksi muokattu:

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Sv veinikretski kirjoitti:
Ps. 3. tuo oli muuten kuukaudessa, joka jätkä tuohon nyt vuodessa pääsi !


Piditkö vapaa-päiviä vai miksi olit noin kronkeli, kuukaudessa on 30 päivää ja kolme kertaa illassa tekee 90, 26/90=28,9%, mikä on samaa luokkaa kuin Karl Goeringin torjuntaprosentit.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Olen nyt 29. Olin reilu vuosi sitten erään 17-vuotiaan tytön kanssa ja tyttö sanoi "olet vanhin jonka kanssa olen ollut".

Sanoin: "Olin juuri aikeissa sanoa sinulle saman".
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Eipä tuo ikäero nyt ainakaan minusta kauhean pahalta tunnu. Itse olin aikanaan 19 ja tyttö 16, kun yhdessä alettiin pyöriä. Kahdeksan vuotta tuota kesti sitten, eikä missään vaiheessa tullut mieleen, että tyttö olisi ollut jotenkin lapsellinen. Karkeasti yleistäen voisi sanoa, että 15-vuotias tyttö vastaa kyllä henkiseltä kehitykseltään vähintäänkin 18-vuotiasta "miestä".
 

Rocco

Jäsen
Olen itse seurustellut 27-vuotiaana 17-vuotiaan kanssa. Tai no se just oli täyttämässä 18v.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan asiallisesti:

Jos kuvitteellisesti olisitte 15 vuotiaan tytön vanhempia niin hyväksyisittekö itse että 9.luokkalainen tai lukion/amiksen aloittava tyttärenne seurustelee kaverin kanssa joka on jo ajanut ajokortin ja ravannut baareissa ja ym. nauttii iän tuomista eduista joista tyttäresi pääsee nauttimaan 3 vuoden päästä?

Itse en todellakaan hyväksyisi, ehkä oon niin vanhanaikainen.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
1Timer kirjoitti:
No ma voi sulle kertoa vanhempana ja paljon kokeneempana mika mun nakokulma on aina ollut naisasioissa.

Se menee tahan tapaan:

Olen aina yrittanyt etsia sita parasta mahdollista enka lahtenyt koittamaan sita kuinka monta voisin saada talla hevosen naamalla. En lahtenyt esim siihen kun ystavani Kari (nimi muutettu), jonka piti/pitaa saada (mielellaan eri) pillua joka vitun ilta. Niin ennen avioliittoa kuin nytkin avioliitossa. Saalittavaa.

Mulle ei koskaan ollut siis tarkeeta se, kuinka monta vois saada, jos vaan viitsis yrittaa. Tarkeampaa oli loytaa sellanen, jonka kanssa homma toimisi. Rukki meni kivelle useampaankin otteeseen, mutta jokaisesta opittiin.

Eli siis lyhyesti, homman nimi ei ollut se, saisinko edes 10% ikaisistani (joka sekin on muuten jo ihan vitusti), vaan saisinko sen keta mua kiinnostaa. Siina on vissi ero, joka johtuu jo ihan pelkastaan itsetunnosta.

Noh, matkan varrella oppii.

Kiitoksia 1Timer ajatusteni sanoiksi pukemisesta. Eipä tätä voi kuin kompata.

Minullakin oli lukioaikoina kaveri nimeltä Seppo (nimi muutettu) jolla oli pakkomielteenä päästä panemaan jokaista vastaankävelevää vaaleahiuksista neitoa. Jos vaaleahiuksisilta ei syystä tai toisesta irronnut (kuten yleensä kävi) tummahiuksisetkin kelpasivat. Ja mihin kaikkeen tämä jätkä oli valmis pillua saadakseen: Hän raahasi naisia vanhempiensa kotiin kilometrien päästä kävellen, vaikka neidit lähes poikkeuksetta olivat siinä kunnossa että raahaaminen oli ainoa oikea sama kuvaamaan tuota "saatille pääsyä". Jälkeenpäin hän harmitteli että "olisi pitänyt tajuta ettei se pysty". Kummasti Seppo sai kaikki naiset kiinnostumaan itsestään pelkillä muskeleilla, järkeä kun tuon pojan päässä ei juurikaan ollut.

Sepolle kävi loppujen lopuksi ihan hyvin, vaikka dokaaminen lähti loppujen lopuksi hanskasta.
 
Viimeksi muokattu:
Saattaahan se 3 vuoden ikäero tuossa iässä tuntua isolta. Vaikka yleensä tytöt on silloin kehityksessä sen 3 vuotta poikia edellä. Itse olin joku vuosi sitten vähän aikaa itseäni 2 vuotta vanhemman pojan kanssa. Ihan kakara se vielä oli, eikä siitä mitään tullut. Toki tuo kehittyminen on aika yksilöllistä. Itse kun en ollut teininä mikään pissis.

Ja koska minulla ei ole miesasioita niin kirjoitetaan sitten tänne. Alan ymmärtämään miksi miehet ei ymmärrä naisia. Jossain vitutusketjussa tästä taisin jo avautua. Eräästä naispuoleisesta kaverista, joka on osoittanut kiinnostusta minuun. Vaikka tietää ettei ole mitään mahdollisuuksia. En ole ajatellut kääntyä lepakoksi. Viime yönä tuo kaveri oli taas pirun rasittava, oli ottanut vähän kuppia. Itki minulle sitten pahaa oloaan. No arvasin mistä se johtuu, mutta hän ei sitten halunnut siitä puhua. Tai halusi kenties, mutta ei halunnut minua vaivata. Itse taas olisin halunnut puhua asian selväksi. Ei tarvitsisi tuota enää kuunnella. Parempi olisi ettei pitäisi mitään yhteyttä. Ainakin omasta mielestä. Mutta sillä kaverilla ei kaikki taida olla kunnossa. Sillä on toisinaan hieman itsetuhoisia puheita. Eikä se vissiin muille näistä ikinä puhu. Ja selvinpäin ja hyvällä tuulella ollessaan on kuitenkin ihan hyvä tyyppi.
No tämäkin on nyt nähty. Minä avaudun tässä ketjussa. Tosin ei ensimmäinen kerta kun en ymmärrä kanssa sisaria. En kai minä ole sellainen, enhän? No en ainakaan niin pahasti. Omasta mielestäni.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
fat of the land kirjoitti:
Ihan asiallisesti:

Jos kuvitteellisesti olisitte 15 vuotiaan tytön vanhempia niin hyväksyisittekö itse että 9.luokkalainen tai lukion/amiksen aloittava tyttärenne seurustelee kaverin kanssa joka on jo ajanut ajokortin ja ravannut baareissa ja ym. nauttii iän tuomista eduista joista tyttäresi pääsee nauttimaan 3 vuoden päästä?

Itse en todellakaan hyväksyisi, ehkä oon niin vanhanaikainen.

Aika mustavalkoisesti ajateltu. Itse voisin kuvitella antavani oman 15-vuotiaan tyttären seurustella 18-vuotiaan pojan kanssa, jos oman arvioni mukaan tyttäreni olisi siihen riittävän kypsä ja tyyppi vaikuttaisi tutustuttaessa asialliselta hemmolta. Luultavasti yrittäisin olla normaalia enemmän hajulla siitä mitä heidän välillä tapahtuu, mutta en suoralta kädeltä lähtisi tuomitsemaankaan. Omakohtaiset kokemukset omasta nuoruudesta ovat tämän käsityksen pohjana. Joku jo tilanteeseen törmännyt vanha gubbe voisi varmaan kertoa oman näkemyksensä asiasta? Ainakin oma armeijan leivissä työskentelevä "appiukkoni" otti minut vastaan todella hyvin aikoinaan. Ehkä hieman varauksellisesti alussa, mutta silti mahdollisuuden antaen. Hyvin tultiin juttuun, eikä hänen vanhempiensa puolelta tullut koskaan mitään ongelmia.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
fat of the land kirjoitti:
Ihan asiallisesti:

Jos kuvitteellisesti olisitte 15 vuotiaan tytön vanhempia niin hyväksyisittekö itse että 9.luokkalainen tai lukion/amiksen aloittava tyttärenne seurustelee kaverin kanssa joka on jo ajanut ajokortin ja ravannut baareissa ja ym. nauttii iän tuomista eduista joista tyttäresi pääsee nauttimaan 3 vuoden päästä?

Itse en todellakaan hyväksyisi, ehkä oon niin vanhanaikainen.

En hyväksyisi. Tosin oma asiansahan tuo olisi mutta ainakin tuon 18-vuotiaan tulisi olla erikoisen hyvä tyyppi eikä mikään corolla-amis.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
JWill kirjoitti:
Aika mustavalkoisesti ajateltu. Itse voisin kuvitella antavani oman 15-vuotiaan tyttären seurustella 18-vuotiaan pojan kanssa, jos oman arvioni mukaan tyttäreni olisi siihen riittävän kypsä ja tyyppi vaikuttaisi tutustuttaessa asialliselta hemmolta.

Tuollaiset tapaukset taitavat olla usein myös sellaisia, että kieltämisellä ei aiheuteta kuin lisää vahinkoa ja mahdollisesti kapinointia. Palavasti ihastunut hormonimyrskyssä elävä nuori on melkoinen pideltävä, jos niikseen tulee.

Jos kyseessä ei ole selkeä hyväksikäyttö, niin viisaampaa lienee korostaa vastuuta (mm. ehkäisyä) ja yrittää samalla katsella vähän perään kuin asettaa ehdottomia kieltoja.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Hemingway kirjoitti:
Tuollaiset tapaukset taitavat olla usein myös sellaisia, että kieltämisellä ei aiheuteta kuin lisää vahinkoa ja mahdollisesti kapinointia. Palavasti ihastunut hormonimyrskyssä elävä nuori on melkoinen pideltävä, jos niikseen tulee.

Jos kyseessä ei ole selkeä hyväksikäyttö, niin viisaampaa lienee korostaa vastuuta (mm. ehkäisyä) ja yrittää samalla katsella vähän perään kuin asettaa ehdottomia kieltoja.

Lastensuojeluun yhteyttä ja oma tytär perhetukikeskukseen. Sen jälkeen usutetaan viranomaiset kaverin perään, katsotaan löytyykö vielä kiinnostusta puikottaa isin omaa kullannuppua :)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
wilco kirjoitti:
Nuo ikäerothan tuntuvat aina kaikkia rassaavan ja kyllä tuo 18 vs 15 kuulostaa hieman pahalta.
Ei kuulosta minun mielestäni yhtään pahalta. Kuulostaa ihan normaalilta.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
tintti83 kirjoitti:
Ja koska minulla ei ole miesasioita niin kirjoitetaan sitten tänne. Alan ymmärtämään miksi miehet ei ymmärrä naisia. Jossain vitutusketjussa tästä taisin jo avautua. Eräästä naispuoleisesta kaverista, joka on osoittanut kiinnostusta minuun. Vaikka tietää ettei ole mitään mahdollisuuksia. En ole ajatellut kääntyä lepakoksi.
Eikö edes hieman tee mieli kokeilla? Minä ainakin kokeilisin miltä homma tuntuu, jos sinun "housuissa" olisin..
Nyt tuumasta toimeen ja pikaista raporttia jatkoaikaan, että onko kikkeli turha vekotin sänky hommissa.

t. Mies, jolla pienempi kuin 10%:lla suomen miehistä
 

Rocco

Jäsen
irGGu kirjoitti:
Vielä kun tietäisi miksi miehet itselleen naisia haluavat, itse en sellaista tahtoisi kun tiedän millaisia naiset ovat (myös minä itse). Tuskin pelkkä pillukaan voi saada pariutumista aikaiseksi..
Älä aliarvioi tiskauksen ja siivoamisen maagista voimaa! ;)

On tämä outoa kun yksi naisen kanssa seurustellut naisystäväni yhtälailla haukkui naisia miesten kanssa tasaveroisesti...

Ei kai... oikeasti. Onhan se niin että yleinen ilmapiiri tavallaan "pakottaa" ihmisen pariutumaan, vaikkei oikeasti sitä tarvetta olisi. Jos kolmekymppisenä joku on sinkkuna niin heti alkaa huhuja kulkemaan. "Varmasti toi on ihan outo kun ei sillä ole ketään... varmana on homo... varmaan just avioeron kokenut epätoivoinen tapaus..." Onhan näitä. Sitten ei ainakaan saa ketään kun tuollaiset huhut kulkevat.

Itse olen koittanut elää sen mukaan kuin "mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa" mutta monet elävät päinvastoin. Että otetaan joku ettei jäädä ilman.

Toki valtaosa ihmisistä on sellaisia että pariutuminen on normaalia ja se on kaikinpuolin jees jos on hyvä kumppani.

Women - Can´t kill them, can´t have heterosexual relationship without them.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös