Naisasiat

  • 7 491 010
  • 26 542

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
mtmela kirjoitti:
Tuska ja oppi omista virheistä, ja sen ymmärtäminen, ettei kaikki johdu aina itsestä, ovat olleet niin kallisarvoisia, etten halua vaihtaa yhtään kyyneltä menneestä pois.
On tärkeää kyllä juuri tiedostaa, että kaikki pahat asiat ja virheet eivät aina johdu omasta itsestä. Liian usein moni, myös minä, on soimannut itseään epäonnesta ja asioiden hajoamisesta. Eihän se niin voi koskaan olla. Ihmettelen jos on. Parisuhteissa on aina väh. ne kaksi pelaajaa ja jokaisella on panoksensa pelissä. Harva pelaa oikein, jos asiat kaatuu.

Prkl, tuon kun oppisi muistamaan ja ymmärtämään niinäkin hetkinä, kun sitä paskaa tapahtuu.
 

scholl

Jäsen
Täytyy vielä lisätä se, että en tiedä olenko itse ollut harvinaisen epäonninen vai onko muille sattunut seuraavaa:

Nainen soittaa tai sanoo nähdessämme: Mikset oo soitellut?

Siis tuollaista on itselleni tapahtunut pari kertaa ja silloin olen vittuuntunut lähes lopullisesti. Siis miten osa naisista voi olla niin typeriä, että kuvittelevat, että joku soittaa puhelimella puhelun, jos ei ole asiaa. Ja jos naisella on asiaa niin miksei hän soita. Scholl ei ole eikä tule koskaan allekirjoittamaan mitään paperia, missä vaaditaan soittelemaan, vaan soittaa silloin, jos tulee asiaa tai lähettää sähköpostin, tekstiviestin tms. Samoin jos on fiilistä niin saatan vastata minulle tulevaan puheluunkin, jos näen kuka soittaa.

Onko tämä perustelujen kyseleminen soittamattomuuteen jonkinlaista smalltalkia vai tarkoitushakuista vittuilua?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itsehän olen sellainen ihminen, että soittelen puhelimella vasta kun on jotain oikeaa asiaa. Yleensä sen oikean asian hoitaminen sujuu vajaassa minuutissa. Eli käsittelen asian loppuun ja suljen puhelimen, koska puhelin ei muutenkaan ole kauhean luonteva väline hoitaa kaikenmaailman sellaisia asioita, jotka voi paremmin selvitellä kasvokkain.

Eli ns. turhanlöpinät eivät kiinnosta ja kun vielä seurustelin, niin tyttöystävälle tietysti piti soitella, tai hän soitteli ja piti jutella minuuttitolkulla niitä näitä. Ihan kiva sinänsä ja mukavahan se on kuulla toisen ääntäkin, mutta jotenkin sellainen väkinäinen tunne siinä hommassa välillä oli, kun ei oikeasti keksinyt mitään uutta ja ihmeellistä puhuttavaa ja sanottavaa, kaikki oli sitä kaavamaista pölöttelyä. Laskua vaan tuli.

Eli tuo pitkä löpiseminen puhelimessa on ainakin sellainen asia, jota en ihan kauheasti kaipaa parisuhteessa, etenkin, jos sillä ei tosiaan mitään funktiota ole olemassa. Toivon totisesti, että törmään naiseen jos törmään, jolle ylimääräinen höpöttely puhelimessa ei ole kauhean tärkeä osa suhdetta. Tässä asiassa en osaa muuttua, että tulisin hyväksi seuramieheksi puhelimessa, koska minulle se on vain virallisten asioiden hoitamiskeino (varaukset, tilaukset jne.) ja keino sopia pikaisesti juttuja ja olen juuri sen mukainen, kuin asiaan vaaditaan, eli mahd. virallinen.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
scholl kirjoitti:
Täytyy vielä lisätä se, että en tiedä olenko itse ollut harvinaisen epäonninen vai onko muille sattunut seuraavaa:

Nainen soittaa tai sanoo nähdessämme: Mikset oo soitellut?
Mikähän tuohon muuten on oikea vastaus? Kaikki mahdolliset syyt mietittyäni en keksinyt mitään mitä naiseläjä ei voisi kääntää mieseläjää vastaan.

-En ole kerennyt = ts. Joku muu asia on tärkeämpi kuin naiseläjä = ei hyvä

-Ei ole ollut mitään asiaa = "Eikö sinua kiinnosta miten minun päivä meni jne.."

jne.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
scholl kirjoitti:
Ja jos naisella on asiaa niin miksei hän soita.

Nimenomaan, minä vastaan tuohon "mikset ole ite soitellut?".

VARSINKIN jos kyseessä on nainen joka ei edes tarjoa persettä. Toisekseen, minä näen sen pelkästään positiivisena ettei itse tarvitse soitella perään, pitää hoitaa asiat niin että se on toinen se utelias jota kiinnostaa mitä minä touhuan, minua ei kiinnosta mitä nainen touhuaa jos se touhu ei ole jotain ruokaa tai sukkahousuja missä on se sauma takana, siis jotain mistä koituu MINULLE mielihyvää ja sittenkin on parempi että tulee itse esittelemään. Syksyllä itselläni oli jokin ihme vässykkävaihe ja kävin läpi paria kaveritouhua, nehän pistivät vain vituttamaan entistä enemmän. Nyt on vuosi 2006 ja taas iso nälkä päällä. Kävin oikein parturissa, näytän nyt vähemmän Benny Hilliltä..

Järki käteen mieluummin toki kuin aina oma vehje, kun lähden käymään toisessa kaupungissa soitan siellä asuvalle notta tulen piipahtamaan, tai kun vaihtoehtona on kotona makailu tai lähtö pubiin parin kissan seurassa niin mieluummin se jälkimmäinen, aina on hyvä pysyä liikkeellä ja aktiivisena.
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Golden AWe kirjoitti:
Nimenomaan, minä vastaan tuohon "mikset ole ite soitellut?".
Blondin onkin sitten helppo vastata tuohon "-No just mä sulle soitan!" Eikö? :)
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Golden AWe kirjoitti:
Nyt on vuosi 2006 ja taas iso nälkä päällä. Kävin oikein parturissa, näytän nyt vähemmän Benny Hilliltä..

Benny Hillin omaa nimeä kantavassa show-ohjelmassa mieshän on aikamoinen naismagneetti ja mojo käy suorastaan ylikierroksilla. Sikäli ei olisi ollenkaan huono vaihtoehto. Käsittääkseni tällaiset julkkis-look-a-liket herättävät vastakkaisenkin sukupuolen mielissä tiettyjä fiksaatioita.

Osakkeitaisi olisi kuitenkin laskennut tieto siitä, että taisi Benny olla ritari ruskeanreiän. Tulemme siis lopputulokseen, että olet oikealla tiellä.
 

scholl

Jäsen
Itse näin joskus jonkun dokumentin, jossa sanottiin, että Benny Hill olisi kuitenkin ollut hetero. Masentui kuulemma siitä kun Thames päätti lopettaa shown ja se sitten ajoi lopulta miehen kuolemaan saakka. Erikoinen äijä kuulemma, joka ei juuri perheeseensä/sukuun yhteyttä pitänyt tai ehkä he eivät pitäneet Hilliin ja vaatimattomista elämäntavoista huolimatta jätti aika ison perinnön jälkeensä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toisaalta homomiehet on usein niitä, keihin naiset ihastuvat. Nämä kun ovat miehinä juuri sellaisia, kuin haluaisivat. Paitsi sitten se juttu, mikä liittyy seurusteluun ja seksiin...
 

scholl

Jäsen
Mistä niin päättelet? Kuka haluaa naisen, joka haluaa homon?

Itse haluaisin kyllä, että Mythbustersit ottaisivat käsittelyyn tuon myytin. En itse usko lainkaan, että se on noin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
scholl kirjoitti:
Mistä niin päättelet? Kuka haluaa naisen, joka haluaa homon?
Siitä mitä olen nähnyt ja huomannut. En suinkaan meinaa, että kaikki naiset, mutta hyvin usein naiset pitävät homoja määrätyllä tapaa viehättävinä, koska ilmaisevat tunteitaan vapaammin kuin heterot, kiinnittävät huomiota pukeutumiseen jne. ja muutoinkin ovat huumoriltaan ja mentaliteetiltaan naisten kanssa lähempänä samaa aaltopituutta, näin sanoakseni. Luulen siis, että ihastumisia voi tapahtua, mutta jos nainen tiedostaa miehen olevan homoseksuaali, se ihastus vähitellen laantuu. Joka tapauksessa homot yleensä tulevat naisten kanssa juttuun, ja mikseivät tulisi. Heillähän ei ole mitään takaa-ajatuksia naisten suhteen ja voivat olla ihan normaalisti ja kytätä toisia miehiä yhdessä naisystäviensä kanssa.

Eli sanotaanko näin, että homoissa voi olla joidenkin naisten mielestä ihannepiirteitä, mitä miehissä tulisi olla. Näin olen itse ymmärtänyt ja sivusta seuraamalla päätellyt.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Lunttasin hiukan netistä back-upia infoihini.

Elikkä Benny oli kyllä hetero joka masentui toivottomaan rakkauteensa, hän kosi kahta naista elämänsä aikana ja sai molemmilta pakit, toinen hänen rakkauksistaan oli muistaakseni yksi Hill's Angels-ryhmän tanssijoista. Kuollessaan Benny jätti taakseen about 10 miljoonan punnan omaisuuden mukanaan viestin jossa hän toivoi läheisten ystäviensä jakavan rahat, valitettavasti nimikirjoitus unohtui ja rahat jaettiin vähemmän läheisille omaisille.

Täytyy siis välttää Bennyn elämän epäonnisempi puolisko ja kerätä samanlainen omaisuus sekä luomaan oman "elämäntyön" kanssa jotain vähintään yhtä nerokasta kuin mies loi shownsa aikana, on jo nyt oivallista että olen saanut oppia elämän perusasioita komedian avulla, kun jo 7-8:n vanhana aloitti katselun ohjelma oli naamanvääntelyineen jo hassu, opin myös että kun nainen nousee auton tms. kyytiin häntä täytyy auttaa pepusta nostamalla, nyt kun vanhempana katselee samaa showta nauraa samalle asialle ja ihailee samoja naisia joiden toppi tipahtaa, mutta myös loputtomille sanallisille oivalluksille ja upealle parodialle milloin saksalaisista, milloin jenkeistä, milloin ranskalaisista tai japanilaisista, milloin englantilaisista itsestään, milloin vanhoillisista tavoista tai tv:n irvokkuudesta..."Learning all the time, learning all the time!

"You know the commercial where the young woman is peeling off a chocolate bar? Oh me husband really loves it..."
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Keskity olennaiseen, keskity olennaiseen, keskity..... TISSIT!

Ted Raikas kirjoitti:
Joka tapauksessa homot yleensä tulevat naisten kanssa juttuun, ja mikseivät tulisi. Heillähän ei ole mitään takaa-ajatuksia naisten suhteen ja voivat olla ihan normaalisti...

Niin, kyllähän sen itsestäänkin huomaa, että naisten seurassa ajatus alkaa välittömästi harhailla mm. siinä, että miltähän se tuokin näyttäisi omassa keittiössä keittämässä aamupuuroa pukeutuneena pelkkään kaulakoruun ja fuckme-saappaisiin.

Miesten seurassa en ole koskaan saanut mitään vastaavia ajatuksia, tai en ainakaan tunnusta.

Naiset ovat muutenkin yleensä sen verran tarkkasilmäisempiä, etta haistavat kaikki niljakkaat ajatukset jo kilometrin päähän, ja sitä kautta, tietysti henkilöstä riippuen, alkavat suhtautua nuivasti moiseen palavasilmäiseen kuolaajaan.

On tietysti sellaisiakin naisia jotka suhtautuvat suopeasti moiseen, näitä naisia on tosin valitettavan harvassa ja yleensä vain niiden kuuluisien "isojen poikien" jutuissa.

Täältä tähän
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Joo, toisaalta on sitten olemassa hintahtavia miehiä jotka eivät kuitenkaan ole hinttejä, nämä tulevat lespojen kanssa parhaiten toimeen. Alueella olisikin laajemman tutkimuksen paikka, homoja on tutkittu hyvinkin tarkasti, mutta ns, hintahtavasti käyttäytyvät miehet ovat jääneet paitsioon melkein kokonaan. Kuitenkin tälläinen ihmisryhmä edustaa suomessakin prosentuaalisesti aika suurta joukkoa miehistä. Näin ulkomailla pitkään asuneena tämä paistaa ehkä paremmin silmään nyt täällä koto suomessa.

Itse pidän näitä tekohinttejä kaikkein vaikeimpana ihmisrotuna yleisesti ottaen, heillä voi kyllä olla miehinen olemus ja pujoparta, saattavat jopa ajella rekkaakin, mutta kuitenkin pienet liikkeet ym, paljastavat heissä aidon tekohintin. Tässä olisi ehdottomasti tutkimuksen paikka jollekin joka on asiasta kiinnostunut, itse yritän pysyä tälläisistä mahdollisimman kaukana. Vaikeita aarniometsiä on vielä kyntämättä suomenkin miesmaailmassa.

veini
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sv veinikretski kirjoitti:
Itse pidän näitä tekohinttejä kaikkein vaikeimpana ihmisrotuna yleisesti ottaen, heillä voi kyllä olla miehinen olemus ja pujoparta, saattavat jopa ajella rekkaakin, mutta kuitenkin pienet liikkeet ym, paljastavat heissä aidon tekohintin. Tässä olisi ehdottomasti tutkimuksen paikka jollekin joka on asiasta kiinnostunut, itse yritän pysyä tälläisistä mahdollisimman kaukana. Vaikeita aarniometsiä on vielä kyntämättä suomenkin miesmaailmassa.
Tarkoitatko tälläisillä tekohinteillä nyt sitä, että mies tarkoituksella käyttäytyy naismaisesti? Eli on ottanut eräänlaisen tiedostetun roolin päälle, mahdollisesti tehdäkseen vaikutuksen naisiin tai muuten hakien erikoisuutta? Valaisepa.

Pitää muistaa, että femiiniset piirteet miehessä johtuu hormonitasapainosta. Jos kehossa on normaalia enemmän estrogeeniä, niin mies on "naismaisempi" olemukseltaan. Minkäs sillekään mahtaa. Vai pitäisikö tälläisen henkilön kenties mennä johonkin hormonihoitoon?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Ted Raikas kirjoitti:
Tarkoitatko tälläisillä tekohinteillä nyt sitä, että mies tarkoituksella käyttäytyy naismaisesti? Eli on ottanut eräänlaisen tiedostetun roolin päälle, mahdollisesti tehdäkseen vaikutuksen naisiin tai muuten hakien erikoisuutta? Valaisepa.

Pitää muistaa, että femiiniset piirteet miehessä johtuu hormonitasapainosta. Jos kehossa on normaalia enemmän estrogeeniä, niin mies on "naismaisempi" olemukseltaan. Minkäs sillekään mahtaa. Vai pitäisikö tälläisen henkilön kenties mennä johonkin hormonihoitoon?

En oikein usko että tekohintillä on kysymys hormoneista, enemmänkin äidin rooli on ollut ratkaiseva tekijä. Elikkä tälläinen kaveri on samaistunut yksinkertaisesti voimakkaasti äitiinsä. Homo on sitten taas aivan erijuttu, tekohintin elämää varjostaa hänen äitinsä koko elämän ajan, äidin jälkeen saattaa sitten voimakas vaimo tulla peliin mukaan, äiti kuitenkin haluaa pojastaan miehekkään miehen jota tämä ei kuitenkaan ole, lapsesta asti äidin pelon alla oleminen on altistanut tämän kaverin mielistelevään rooliin suhteessa naisiin. Usein tekohintin ammatti onkin sitten joko rekkakuski tai joku jonka hän kokee paikkaamaan hinttimäistä käyttäytymistään muilta osin.

Niin mainittakoon vielä että hän itse onkin melkein viimeinen joka tajuaa olevansa tekohintti. Tälläinen kaveri on kuitenkin usein naisten mieleen, tai paremminkin tulee heidän kanssaan toimeen, vaimona tälläisillä tyypeillä on yleensä aikas karmeat läskit tai sen suuntaiset naistet joita tavallinen nainen ei katsoisi päinkään. Kaikein karmeinta on jos tälläinen mies on pieni kooltaan, ja sairastuu vielä suureen napoleon kombleksiin.

Siinä pieniä ajatuksia tekohintistä noin yleisesti ottaen.

veini
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaahas, veinin esittelemä miestyyppi taitaa olla nössö. Kiitoksia selvennyksestä, uskoisin, että hokasin, millaisesta ihmistyypistä on kyse. Tuollaisia kyllä on.

Mitä tulee sitten hormooneihin, niin en usko, että normaalia enemmän estrogeeniä tuottava mieskään välttämättä on homoseksuaali, vaikka käyttäytyisi ja ennen kaikkea näyttäisi femiininiseltä. Tälläinen voi hyvinkin olla hetero. Pidän siis mahdollisena eräänl. mieslesboja. Eli mies, joka on henkisesti lesbo.
 

Pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tänään soitin ensimmäistä kertaa likalle kysyäkseni häntä johonkin kanssani. Yksi vaikeimmista soitoista ikinä mutta kun vaihtoehtona oli pään totaalinen hajoaminen, ei siinä muu auttanut. Ajattelin ensin tekstiviestiä mutta sitten hylkäsin tämän idean liian kökkönä tähän asiaan.

Jatkoaika: "No, miten kävi?"

Näin kävi:
Vastaus ei ollut kyllä eikä ei vaan, "en mä tiiä, ihastelen jotain toista mutta kiva kun soitit".

Sanoin että ei voi sitten mitään ja pistin vielä tekstiviestin perään missä kiitin hienosti hoidetusta vastauksesta, mikä olikin häneltä paljon parempi kuin joskus ala-asteella jollekin heittämäni "haista vittu". Pelini ei ole vielä pelattu kuitenkaan; tyttö on mun mutsilla töissä ja mutsin mukaan ihastelu on todellakin oikea sana ja mitään merkkejä tuon kaverin tunteista ei ole ilmennyt.

Toivossa on hyvä elää, ainakin parempi kuin epätietoisuudessa. Minä olen korttini näyttänyt ja olen ylpeä siitä. En ala todellakaan piinaamaan häntä mutta en myöskään katsasta muita vaihtoehtoja vähään aikaan.

Onneksi tulee jalkapallon MM-kisat niin eipä tässä paljon muuta ehdikään.
 
Viimeksi muokattu:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pete kirjoitti:
...Toivossa on hyvä elää, ainakin parempi kuin epätietoisuudessa. Minä olen korttini näyttänyt ja olen ylpeä siitä. En ala todellakaan piinaamaan häntä mutta en myöskään katsasta muita vaihtoehtoja vähään aikaan.

...
Nämä on aikas kinkkisiä asioita. Toisaalta tulee sivullisena sellainen fiilis, että eikö tällainen tilanne ole hieman...hmmm...toisella sijalla olemista? Eikö kannattaisi sittenkin elää omaa elämää ja pitää silmänsä auki muidenkin 'vaihtoehtojen' suhteen? Jos nainen ei ymmärrä hyvän päälle, menetys on hänen. Tällaisenkin asenteen voisi ottaa, sillä tietyssä mielessä 'odottaminen' kuulostaa silti 'roikkumiselta'. Omanarvontunto on luvallista, ja siksi toisen ei saisi antaa ikään kuin hallita ja valita. En tiedä, osaanko selittää, mutta rohkea eteen päin meneminen voisi olla tälle kyseiselle naisellekin signaali siitä, että et ole itsestäänselvyys, etkä kenenkään 'otettavissa'. Muutenkin, onnellisuutta ei kannata suotta työntää eteenpäin toivoen, että 'sitten jos mahdollisesti kenties..' jo ihan senkin vuoksi, että jos haaveet eivät toteudukaan, tulee suru puseroon. Unelmat ovat tärkeitä, mutta liikaa ei ehkä kannata niiden varaan rakentaa, koska silloin tulee ikään kuin etukäteen lyötyä lukkoon oman onnellisuuden avaimet. Todellisuudessa onni voi ollakin aivan nenän edessä, kunhan vain k a t s o o..
No niin, meikäläinen filosofoi taas hieman vaikeasti..JA huom! En minä arvostelevalla mielellä tässä kirjuuttele, lähinnä pohdiskelen...Näitä kai me sinkut pohdiskellaan, yksi sun toinen. :)
 

Pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
mauri kirjoitti:
Nämä on aikas kinkkisiä asioita. Toisaalta tulee sivullisena sellainen fiilis, että eikö tällainen tilanne ole hieman...hmmm...toisella sijalla olemista? Eikö kannattaisi sittenkin elää omaa elämää ja pitää silmänsä auki muidenkin 'vaihtoehtojen' suhteen? Jos nainen ei ymmärrä hyvän päälle, menetys on hänen. Tällaisenkin asenteen voisi ottaa, sillä tietyssä mielessä 'odottaminen' kuulostaa silti 'roikkumiselta'. Omanarvontunto on luvallista, ja siksi toisen ei saisi antaa ikään kuin hallita ja valita. En tiedä, osaanko selittää, mutta rohkea eteen päin meneminen voisi olla tälle kyseiselle naisellekin signaali siitä, että et ole itsestäänselvyys, etkä kenenkään 'otettavissa'. Muutenkin, onnellisuutta ei kannata suotta työntää eteenpäin toivoen, että 'sitten jos mahdollisesti kenties..' jo ihan senkin vuoksi, että jos haaveet eivät toteudukaan, tulee suru puseroon. Unelmat ovat tärkeitä, mutta liikaa ei ehkä kannata niiden varaan rakentaa, koska silloin tulee ikään kuin etukäteen lyötyä lukkoon oman onnellisuuden avaimet. Todellisuudessa onni voi ollakin aivan nenän edessä, kunhan vain k a t s o o..
No niin, meikäläinen filosofoi taas hieman vaikeasti..JA huom! En minä arvostelevalla mielellä tässä kirjuuttele, lähinnä pohdiskelen...Näitä kai me sinkut pohdiskellaan, yksi sun toinen. :)

Juu, kyllä nämä ovat vaikeita asioita. Ei aina tiedä mitä ja miten pitäisi ajatella. Sinänsä ei ole ongelma että jatkaisin sinkkuna koska sinkku olen aina ollutkin eikä se itsessään harmita, mutta jos mielenkiinto toiseen herää niin kyllähän se vie mennessään. Olen aika sulkeutunut persoona ja siinä mielessä olen yleensä ollut todella hukassa näissä asioissa. Nyt sentään jotain tapahtui hyödyttömän ujostelun sijaan, ja sain asiani esitettyä kuulostamatta Rainmanilta.

Olisi mielenkiintoista lukea kuinka vaikeaa muille on ollut sen ensimmäisen kontaktin ottaminen kun on huomannut että tunteita on herännyt ja ne pitäisi tuoda jotenkin julki. Aikaisemmat tilanteeni ovat kaikki olleet juuri näitä missä kumpikaan ei uskalla tehdä yhtään mitään.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pete kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista lukea kuinka vaikeaa muille on ollut sen ensimmäisen kontaktin ottaminen kun on huomannut että tunteita on herännyt ja ne pitäisi tuoda jotenkin julki. Aikaisemmat tilanteeni ovat kaikki olleet juuri näitä missä kumpikaan ei uskalla tehdä yhtään mitään.
Lue tätä ketjua alusta loppuun saakka, eiköhän esimerkkejä joka suuntaan ole runsain mitoin.

***

Itse taas kerran taannoin kiinnostuin varatusta naisesta... tosin en aluksi tiennyt, että hän on varattu. Selvisi kyllä kunnolla se siviilisäätystatus illan mittaan, kun poikaystävänsä kävi hieman ärähtelemässä minulle, asiat toki sovittiin jälkeenpäin. Että tälläistä tällä kertaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meinasin ensin kirjoittaa kesätyttöketjuun, mutta tulinkin avautumaan tänne. Mua on yksi asia kummastuttanut jo jonkin aikaa. Monet jätkät sanovat, esim täällä jatkoajassa, mutta myös "oikeassa" elämässäkin, että kauniit naiset ovat silmänruokaa ja niitä on kiva katsella. No niin tavallaan onkin, mutta en mä pelkästä katselusta kovinkaan paljoa nauti. Siis seurustelu (tai vaikka ystävä-mielessä keskustelukin) on monen mielestä kivaa ja myös itse akti kivan naisen kanssa on kivaa, mutta ei siitä sitä ennen tai sen jälkeen kovinkaan suuria kiksejä saa. Siis esim jos vaikka netistä näkee kuvan, kadulla nainen kävelee vastaan tai vaikka rannalla katselee vähänpukeisia naisia. Sitten on siis tämä pelkkä katselujuttu, josta mä en oikein saa kiksejä tai mitään suurta tyydytystä. Onko mussa jotain vikaa.
 
Viimeksi muokattu:

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
En kyllä koskaan tule varmaan ymmärtämään naisia. Taas on sellainen epätietoinen olo. Ei hajuakaan onko vielä mahdollisuus johonkin vai ei. Parempi kyllä olis sanoa suoraan eikä vaan olla ihan hiljaa ja olla vastaamatta. Menee tässä sitten hyvät yöunet ja työmotivaatiot ihan reisille. Mikä kumma siinä on kun ei ole ensimmäinen kerta eikä toinen kerta kun näin käy. Pelkkää nappista tulee vaan haarojen väliin kerta toisensa jälkeen.

ps. Milloin on seuraava Jatkoajan lähtö Valamoon?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viikon asiantuntijavinkki, osa 69.

mafioso kirjoitti:
En kyllä koskaan tule varmaan ymmärtämään naisia. Taas on sellainen epätietoinen olo. Ei hajuakaan onko vielä mahdollisuus johonkin vai ei...

Niin, eli nyt kannattaa tehdä niin, että lähetät viikonloppuyönä paljon kirjoitusvirheitä sisältävän tekstarirunon vaikkapa tyyliin: "Ja ne rimtojesi kummut kun ponhgorummut, mi4tä ihanampata olla vois."

Seuraavana päivänä sitten pahoittelet "nolona", että taisit lähettää ko. viestin väärälle henkilölle. Tämän jälkeen naisessa herää kateus ja hän suorastaan hyökkää suoraan syliisi. Ja ensi kesänä tanssitaan häitä.

Kannattaa vielä myös esittää hieman vaikeasti tavoiteltavaa, koska tämä vain parantaa naisen hurmosta.

Tietysti kaikki saattaa mennä vituiksikin, mutta sellaistahan elämä on. Silkkaa vittuilua siis.

Täältä tähän
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt on naisasiat muuttunu jonkin verran.. Kovin olin sitä mieltä, että naista ei tähän väliin tarvita, mutta vappuna sitten olikin mieli muuttunu muutaman juodun kaljan ja useemman juotetun paukun jälkeen.. Siitä asti on ollut peliä erään neitokaisen kanssa.. Toisaalta hieno fiilis, mut sitten taas toisaalta on sellanen tunne ettei kannata alkaa mitään suurempaa säätämään.. Saa nähdä miten käy, voittajana tilanteesta selviää lopputilanteesta riippumatta :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös