Naisasiat

  • 7 488 527
  • 26 542

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Niin siinä kävi että neljännen kerran elämässäni suhde päättyy tasan kolmen vuoden kohdalla. 2 avioliittoa ja 2 avoliittoa nyt sitten takana. Joku maaginen muuri on tuossa kolmessa vuodessa. Noh ei muuta kuin etiäpäin.
 

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Markus Nurmi/HC/FCTPS, katsomokulttuuri
Vaikka toi työpaikan blondi menikin reisille, niin mukava tarina lauantailta. Menin paikalliseen pienessä huurussa pelin jälkeen ja eräs tuttu Gilf ilmaantui paikalle. Ikäisekseen ihan mukavassa kunnossa, eikä luokkaa pubiruusukuosi. No siinä sitten taas (ei eka kerta, kun näin käy) tanssimista, kielareita, ilmaista juomaa ja käsi housuihin baarin pöydässä. En toki ymmärrä miten selvisin tästä puhumalla. Todellisuudessa aloin olemaan sen verran humalassa, että totesin että meikäläisen on parempi lähteä kotiin. Seuraavaa vastaavaa näkemistä odotellessa :D . vanhemmat naiset <3
 

Kurt

Jäsen
Vaikka toi työpaikan blondi menikin reisille, niin mukava tarina lauantailta. Menin paikalliseen pienessä huurussa pelin jälkeen ja eräs tuttu Gilf ilmaantui paikalle. Ikäisekseen ihan mukavassa kunnossa, eikä luokkaa pubiruusukuosi. No siinä sitten taas (ei eka kerta, kun näin käy) tanssimista, kielareita, ilmaista juomaa ja käsi housuihin baarin pöydässä. En toki ymmärrä miten selvisin tästä puhumalla. Todellisuudessa aloin olemaan sen verran humalassa, että totesin että meikäläisen on parempi lähteä kotiin. Seuraavaa vastaavaa näkemistä odotellessa :D . vanhemmat naiset <3
Mikä on Gilf, tai tarkalleen ottaen G-kirjain siinä? Grandmother? Milf on kyllä tuttu.
Ja pieni, mutta olennainen tarkentava kysymys: Kumman käsi oli kumman housuissa?
Miksi teikäläisen oli parempi lähteä kotiin, eikäs tuossa ollut ilta parhaimmillaan :)
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Joo-o tulee oltua hieman sekavissa tilanteissa. Yhden kaverin kanssa tulee usein pussailtua, mutta hän on vähän sitä mieltä että en ole oikein parisuhteeseen yhteensopiva hänen kanssaan. Noh mikäs siinä. Erään toisen kanssa on selkeä järjestely että se on seksiä ja keikoilla/baarissa käyntiä aina välillä kun molemmilla on aikaa. Sitten on jotain muutakin säätöä. Ei tässä silti tule semmoinen tyytyväinen olo elämään, vaikka tuntuisi siltä että on actionia paljonkin.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Vaikka toi työpaikan blondi menikin reisille, niin mukava tarina lauantailta. Menin paikalliseen pienessä huurussa pelin jälkeen ja eräs tuttu Gilf ilmaantui paikalle. Ikäisekseen ihan mukavassa kunnossa, eikä luokkaa pubiruusukuosi. No siinä sitten taas (ei eka kerta, kun näin käy) tanssimista, kielareita, ilmaista juomaa ja käsi housuihin baarin pöydässä. En toki ymmärrä miten selvisin tästä puhumalla. Todellisuudessa aloin olemaan sen verran humalassa, että totesin että meikäläisen on parempi lähteä kotiin. Seuraavaa vastaavaa näkemistä odotellessa :D . vanhemmat naiset <3
Tästä tulikin mieleeni tuttavani, jolla oli säännöllisesti tapana käydä opiskeluaikoinaan eräässä paikallisessa varttuneemman kansanosan suosiossa olleessa tanssiravintolassa ”varmoilla päivillä.” Määritelmällä oli tyypillisesti kaksoismerkitys.

Nerokas toimintamalli, jossa kaikki saivat haluamansa.
 

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Markus Nurmi/HC/FCTPS, katsomokulttuuri
Mikä on Gilf, tai tarkalleen ottaen G-kirjain siinä? Grandmother? Milf on kyllä tuttu.
Ja pieni, mutta olennainen tarkentava kysymys: Kumman käsi oli kumman housuissa?
Miksi teikäläisen oli parempi lähteä kotiin, eikäs tuossa ollut ilta parhaimmillaan :)
Itellä tulee alkon kanssa yleensä seinä vastaan ja olo, että nyt on pakko lähteä himaan nukkumaan. Kai tää on ihan hyvä juttu, niin ei aivan lapasesta hommat lähde. ja tosiaan +50 naikkosia meinasin tuolla gilfillä.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Minulla kävi tuuri. 24v, kaunis ja hyvärunkoinen nainen lähestyi minun yksityisviestillä. Tykkää kuulemma vanhemmista miehistä ja himottaa niin perkuleesti. Ja minä niin hirveän kuuma ja haluttava olen.

Ettei nyt vaan joku yrittäisi minua huijata, ei varmaankaan. Päivittäin tuollaiset käyvät päälle kuin yleisetsyyttäjät...
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Minulla kävi tuuri. 24v, kaunis ja hyvärunkoinen nainen lähestyi minun yksityisviestillä. Tykkää kuulemma vanhemmista miehistä ja himottaa niin perkuleesti. Ja minä niin hirveän kuuma ja haluttava olen.

Ettei nyt vaan joku yrittäisi minua huijata, ei varmaankaan. Päivittäin tuollaiset käyvät päälle kuin yleisetsyyttäjät...
Niin eikös se olekin niin että jos asia on liian hyvää ollakseen totta niin se on aivan pakko olla totta ;)
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Minulla kävi tuuri. 24v, kaunis ja hyvärunkoinen nainen lähestyi minun yksityisviestillä. Tykkää kuulemma vanhemmista miehistä ja himottaa niin perkuleesti. Ja minä niin hirveän kuuma ja haluttava olen.

Ettei nyt vaan joku yrittäisi minua huijata, ei varmaankaan. Päivittäin tuollaiset käyvät päälle kuin yleisetsyyttäjät...

Tähän hyvä nyrkkisääntö olis: Ensimmäinen ajatus että onko nainen Gold Digger? Jos sun oma profiili/imago antaa sellaisen käsityksen toiselle että oot julkkis tai varakas niin silloin kannattaa olla varuillaan.
 

BaronFIN

Jäsen
En tiedä miten päin nauraisin, mutta nyt on reilun kuukauden päivät tullut pyörittyä lakanoissa oikein klassisen, hyvärunkoisen, sinisilmäisen blondin kanssa.

Ei olla vieläkään varsinaisesti ensimmäisille virallisille treffeille eksytty. Tinderosuman ja viikon höpöttelyn jälkeen oli tyyliin sunnuntaina sovittu treffit jonnekin keskiviikolle, mutta tiistaina osuikin aikataulut yhteen siten, että kutsu kävi iltateelle ja sen jälkeen ollaankin oltu toistemme seurassa enemmän ilman vaatteita kuin vaatteiden kanssa.

Minulle ihan uusi kokemus tämänkaltainen vetovoima puolin ja toisin. Ei siinä, että pahakseni pistäisin, mutta olen hieman hämmentynyt, että puoliviaton try-out eskaloitui näin nopeasti loppukauden artisti-sopimukseen ja yv-kuvioiden fläppitaululle piirtelyyn ja käytännön toteutukseen.

Kyllä, jokainen parisuhde on täydellinen kolmen kuukauden ajan, joten otetaan kohtaaminen ilolla vastaan ja katsotaan mitä tästä tulee.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Avaudutaan nyt vaikka tänne, vaikkei sinänsä varsinaisesti ongelmia tahi vastaavia olekaan. Tai no, ongelma sinänsä, että päädyttiin ratkaisuun, jossa vaimo palaa Suomeen kevääksi duuniin. Sinänsä helppo ratkaisu, kun työpaikkoja ei irronnut täältä, ja toisaalta Suomessa on kämppä hiljaisessa myynnissä, jolloin siihenkin saa vähän enemmän ehkä vauhtia. Myös irtaimistoa on vielä myymättä. Eikä täällä kotikoristeena kökkiminen tekevälle ihmiselle oikein sovi, kun keväällä voi kuitenkin Suomessa hoitaa asiat finaaliin ja ansaita ihan hyvän setin rahaa siinä samalla.

Mutta siis nyt kyllä riipii ihan helvetisti. Ei olla aihetta sen erityisemmin vältelty, mutta ei tee mieli suoranaisesti ottaa edes puheeksi, kun pala nousee kurkkuun aivan väkisin. Syksyllä oli eri asia olla kaksi kuukautta yksin, kun lähti kohti uuttaa ja tiesi, että toiset tulevat perästä, mutta nyt ehdittiin jo tänne asettua ja työkuvio oli hyvin selkeä, vaikkei varma. Tuttavapiiri, tutut kulmat, harrastukset ja arki kun on alkanut vakiintua, on kyllä vaikea rikkoa se vaimon osalta ja jäädä tänne kökkimään, vaikkakin pojan kanssa onneksi kahden. Se helpottaa kyllä suuresti ja kannustaa pitämään pyörät pyörimässä ihan jo hänenkin vuokseen tietysti, kun toinen on ison uhkauksen jo tehnyt ja jättänyt kaveriporukkansa Suomeen.

Mutta enpä vain olisi uskonut, että näin looginen ratkaisu voi näin kovaa ottaa. Nytkin alkaa kastua silmät väkisin, mitähän lie tapahtuu, kun taksi lähtee kotipihasta kentälle ja jäädään pojan kanssa pihalle ihmettelemään... Tai ei kai siinä kuin puuron keittoon ja töihin/kouluun. Siihen se arki pikkuhiljaa taas uomansa hakee. Ja kohta on jo kevät sekä perheen naisväen lomareissu tänne. Sitten kesällä itse Suomeen lomille ja kaiken järjen mukaan syksystä lähtien ihan virallisesti vaimon kanssa täällä uudestaan.

Mutta vähän erilaista naisasiaa tällä kertaa. On ne vaikeita!
 

hege

Jäsen
Tsemppiä vaan @sampio !
Täällä hieman sama kuvio kun parempi puolisko lähtee ensiviikolla viimeistelemään väitöskirjaa Pohjois-Amerikkaan ja paluu on lokakuun lopussa ja itse jään kahden teinin kanssa tänne. Tämä tuli hieman odotettu nopeammalla aikataululla kuin suunniteltiin mutta mikäs siinä.
Kesällä nyt lasten kanssa suunnataan sitten rouvan luokse 5 viikoksi ja hänellä suunnitelmissa tulla koulujen loppuun tänne 1.5 viikoksi mutta varmaan ikävä tulee puolin ja toisin.
 

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Markus Nurmi/HC/FCTPS, katsomokulttuuri
Tylsäähän se olisi jos ei olis mitään mistä haaveilla. Jaetaan tupakkapaikka viereisen talon kanssa töissä ja siinä käy ihan mielenkiintoisen oloinen nainen myös. Aina jutellaan niitä näitä ja tänään ylitin itseni kysymällä nimeä. Vilkutellut ym mulle jos on lähtenyt töistä ja oon vienyt esim roskia ja tosiaan niitä näitä puheltu. Eiköhän tämäkin jollain tapaa reisille mene.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mahtavan suomalainen tilanne. Juteltu jo viikkoja/kuukausia, ennenkuin tajutaan kysyä että niin kukas sä mahdat oikein olla.

Lippu vaan korkealle ja tulta päin, turha tässä kohtaa vielä kaivaa pessimistivaihdetta päälle.
Joo liiallinen suomalaisuus tässä on pahasta, mutta jos alkaisi kysellä nimeä ekalla tai toisella kerralla satunnaisesti tupakkapaikalla yms. niin varovaisempi tyyppi voisi pelästyä ja välttää kohtaamista.

Liiallinen pessimismi ei poista pettymyksen tunnetta, joten tosiaan tulta päin.
 

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Markus Nurmi/HC/FCTPS, katsomokulttuuri
Mietiskelin tuossa, että jos osuu vielä mestoille niin pitäiskö jotenkin salakavalasti kysyä, että saako hänet lisätä jossain sosiaalisessa mediassa. On nää pahoja, kun olettamukset on aina että a)varattu b) ei kiinnosta :D
 

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari
Mietiskelin tuossa, että jos osuu vielä mestoille niin pitäiskö jotenkin salakavalasti kysyä, että saako hänet lisätä jossain sosiaalisessa mediassa. On nää pahoja, kun olettamukset on aina että a)varattu b) ei kiinnosta :D
Ei kannata kysyä. Viikonloppuyönä yllättäen lähetetty kaljanhuuruinen viesti toimii paljon paremmin. Kunhan vain ensin olet stalkannut hänen somensa.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Mietiskelin tuossa, että jos osuu vielä mestoille niin pitäiskö jotenkin salakavalasti kysyä, että saako hänet lisätä jossain sosiaalisessa mediassa. On nää pahoja, kun olettamukset on aina että a)varattu b) ei kiinnosta :D

Suosittelen Jatkoajan palstalla hyväksi havaittua keinoa, eli käteistä kirjekuoressa. Erotut varmasti muista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös