HakametsänHaamu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara
Sanotaanko, että jos noin nopeasti on jo tullut noinkin vahvoja negareaktioita niin ei ihan hirveän ruusuiselta kuullosta tulevaisuuskaan. Tietysti lääkkeiden lopettaminen sun muut voivat olla avittavia tekijöitä.Voisin tarvita vähän apuja. Olen alkanut 2kk sitten seurustelemaan naisen kanssa, johon olen ihan helvetin rakastunut. Olemme olleet alusta asti ihan kuin teinejä, vaikka teini-iästä molemmilla yli 10v. Ollaan etäsuhteessa, mutta onnistuttu näkemään tosi paljon, esitelty perheille, tulen hänen lapsensa kanssa hyvin juttuun jne. ja nyt viimeksi 1vko sitten olimme 13/14 päivää yhdessä, enimmäkseen siis hänen luonaan. Tuossa sitten jossain vaiheessa nainen alkoi etääntymään, ei enää tullut lähelle, istui eri puolelle sohvaa jne. Sitten sain selvitettyä, että kaipaa omaa aikaa. Eka päivä menikin hyvin, hän oli muhun yhteydessä yöllä ja kuvittelin, että kaikki ok, mutta sitten ei kuulunutkaan mitään pariin päivään ja itse mokasin ja olin liikaa yhteydessä.
Noh, nyt hän myönsi, että ahdistan häntä, eikä tunne enää samoin kuin aiemmin ja siitä johtunut käytös. Kuulemma haluaa kuitenkin vielä yrittää. Onkohan mitään enää tehtävissä?
Hän myös lopetti masennuslääkkeiden käytön reilu 3vko sitten, jos tällä on vaikutusta.
Veikkaisin, että itselles säästäisit aika paljon kärsimystä jos vain menisi etiepäin. Ainakin itse vastaavassa tapauksessa sitten tulisi kokoajan mietittyä, että olenko liikaa yhteydessä tai liikaa iholla jne. Sillä ei kyllä saa kun oman pään kipeeksi, jos ei pysty olemaan vaan luontevasti omana itsenään.