Itsestäänselvyyksiä, mutta hyvä aina välillä muistutella muille ja erityisesti myös itselleenkin.
- Jos toinen haluaa sua oikeasti nähdä, kyllä se on valmis näkemään vaivaa asian eteen.
Vaivalla tarkoitan sitä, että kuten juuri sanoin, jos sitä halua on oikeasti, niin kyllä sieltä mystisesti alkaa kalenterista sopivia välejä löytymään.
Tottakai on tilanteita ja ajanjaksoja, jolloin on kaikkea ja ei vain millään taivu, etenkin jos on vähän jotain välimatkaa tai vastaavaa, joiden taittaminen vie jo myös vähän aikaa, mutta vähintäänkin selkeä kommunikointi, että "Nyt on sitä ja tätä, mutta ajankohtana X mulle käy ja haluan ehdottomasti nähdä" tms.
Kaikenlaiset "Nyt on vähän kiirettä seuraavat pari viikkoa" jaarittelut voi heittää suoraan mappi-Ö:hön ja mennä eteenpäin.
- Deittailussa ja parisuhteen metsästyksessä etsitään kumppania MOLEMMILLE.
Liian usein edelleen huomaa ja kuulee lähtökohtia, joissa etenkin mies tekee, yrittää ja välillä jopa oletetaan tekevän vaikka minkälaisia taikatemppuja saavuttaakseen naisen. Eli lähtökohtaisesti nainen asetetaan jo jalustalle jonkinlaisena palkintona, jonka alla sitten pompitaan ja tehdään taikoja, jotta tämä huomaisi ja poimisi juuri minut sieltä.
Ja tämähän on sitten eri asia kuin se ylempänä oleva vaivan näkeminen, mutta se vaivan näkeminen olisi suotavaa olla molemminpuolista. On ne sitten kuinka pieniä asioita tai suuriakin.
- Luottakaa siihen intuitioon myös. Jos joku asia ei tunnu hyvältä, niin mappi-Ö:hön ja eteenpäin.
Miksi hakata päätä seinään, jos homma ei vain toimi luonnollisesti? Ai se on tosi kaunis ja viehättävä ulkoisesti?
No maailma on täynnä viehättäviä naisia, joiden kanssa se homma toimii myös sisäisesti paremmin. Eteenpäin.
Esimerkki tuosta vaivasta.
Tapailin ihmistä, joka asuu noin 50km päässä.
Mua ei siis niinkään haittaa ajella toisen luokse, mutta kyllä mä oletan, että se välillä edes toimisi toisinkin päin.
Mä ajan vielä 100km päivittäin työajoa edestakaisin juuri päinvastaiseen suuntaan.
Ja tämä etätöitä kotonaan tekevä, auton omistava ihminen totesi vain, että "Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin mua kyllä hirveästi kiinnosta lähteä ajelemaan töiden jälkeen jonnekin X (minun asuinpaikka)".
Niin niin. Eli olisi mun tehtävä ajella joka kerta ensin 100km työajoja, käydä välissä kotona ja ajella toiset 100km edestakaisin sinun luoksesi. JOKA KERTA.
Niitä pieniä punaisia lippuja.
Etenkin kun vastakohtana on ihmisiä, jotka suorastaan vaatii tasapuolisuuden nimissä jo toisilla treffeillä saada tulla minun paikkakunnalle, vaikka se vaatiikin heiltä VAIVAA.