Naisasiat

  • 7 488 860
  • 26 542

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
No en mä siihen usko et ainakaan tämä eka kerta oli sellainen, että nyt lähti naiselta jalat alta. Toisaalta sitten onko se kaikilla ihmisillä niin, että eka kerta pitää olla joku aivan tajuton, että voi ajatella toisen kerran näkevän? Osallahan taitaa näin olla, mutta tuskin kaikilla sentään kun ihmisiä on niin erilaisia.

Ehkä tässä muutaman päivän odottelee ja sitten iskee viestiä. Toisaalta miettii taas et onko sitten jo liian myöhäistä, mutta kait sen pitäis olla aina näissä niin, että uskaltaa ihan millon tahansa iskeä viestiä ettei tarvi miettiä onko huono juttu vai ei.

Eikös näissä usein todeta, että pari päivää pitää antaa aikaa, ja sitten kysyä tilannetta.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Eikös näissä usein todeta, että pari päivää pitää antaa aikaa, ja sitten kysyä tilannetta.
No näin se varmaan on ja ehkäpä teen niin. Jos sieltä yllättäen tuliskin naiselta itseltään joku viesti. Oli nyt meikäläisen kannalta sitten positiivinen tai negatiivinen. Jotkut ihmiset sukupuolesta riippumatta taitaa kyllä toki myös tehdä niin, että antaa vain olla et jos se toinen ihminen sitten itse ymmärtää siitä ettei nyt lähtenyt.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ajatteleekohan joku oikeasti jotenkin auttavansa, kun tulee vaikkapa tänne sanomaan että ”mikäs niiden naisten kanssa nyt niin vaikeaa on, mä oon ollut 26 vuotta naimisissa jo ja hyvin menee”? Tätä oon aina välillä miettinyt, koska näitä tämmösiä hahmoja on. ”Ai sulla ei oo rahaa, no mikäs siinä nyt on niin vaikeaa, mulla on tilillä 300 000€ näköjään ja hyvin menee”, ”Ai sä oot masentunut, no mikäs siinä nyt on niin vaikeaa, mä en oo 40 vuoteen ollut masentunut ja hyvin menee”,
Tähän ei taida olla kuin yksi ratkaisu: ketju jaetaan kahtia Naisasiat - positiivisuusketjuun ja Naisasiat - vitutusketjuun.

Pysyisivät asiat järjestyksessä ja jokainen saisi just sitä mitä tilaa.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
No näin se varmaan on ja ehkäpä teen niin. Jos sieltä yllättäen tuliskin naiselta itseltään joku viesti. Oli nyt meikäläisen kannalta sitten positiivinen tai negatiivinen. Jotkut ihmiset sukupuolesta riippumatta taitaa kyllä toki myös tehdä niin, että antaa vain olla et jos se toinen ihminen sitten itse ymmärtää siitä ettei nyt lähtenyt.

Mitä menetettävää sulla on, jos laitat viestiä jo huomenna? Minä olen toki pihalla nykyajan deittailusta, mutta jos nainen kolahtaisi kunnolla, niin olisin laittanut viestiä jo tänään. Minusta kaikki kolmen päivän säännöt on ihan perseestä.

Laittaa viestiä, että oli mukavaa ja kiinnostaisiko nähdä uudelleen. Jos sitä kiinnostaa niin se vastaa kyllä, jos ei kiinnosta niin mitä sitten, uutta matoa koukkuun. Kyllä siellä vastapuoli tietää jo oman kiinnostuksen tason, ei se sinun viestin päiväyksestä ole kiinni.
 

iRobot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
No en mä siihen usko et ainakaan tämä eka kerta oli sellainen, että nyt lähti naiselta jalat alta. Toisaalta sitten onko se kaikilla ihmisillä niin, että eka kerta pitää olla joku aivan tajuton, että voi ajatella toisen kerran näkevän? Osallahan taitaa näin olla, mutta tuskin kaikilla sentään kun ihmisiä on niin erilaisia.

Ehkä tässä muutaman päivän odottelee ja sitten iskee viestiä. Toisaalta miettii taas et onko sitten jo liian myöhäistä, mutta kait sen pitäis olla aina näissä niin, että uskaltaa ihan millon tahansa iskeä viestiä ettei tarvi miettiä onko huono juttu vai ei.
Ite laittaisin suoraan vain viestiä tyyliin "Oli kiva nähdä ja kiinnostaisi nähdä uudestaan, millaiset fiilikset sulle jäi?". Ei tarvi sit turhaan murehtia paria päivää...
 

Lavis

Jäsen
Ehkä tässä muutaman päivän odottelee ja sitten iskee viestiä. Toisaalta miettii taas et onko sitten jo liian myöhäistä, mutta kait sen pitäis olla aina näissä niin, että uskaltaa ihan millon tahansa iskeä viestiä ettei tarvi miettiä onko huono juttu vai ei.
Huomenna suosittelen laittamaan siinä kello 17 jälkeen viestiä, ihan rennosti sen suurempia miettimättä, esimerkiksi "miten lähti viikko käyntiin?". Siihen nainen vastaa jotain ja parhaimmassa tapauksessa kysyy sulta miten viikkosi lähti käyntiin ja siitä on sitten helppoa jatkaa keskustelua.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Itse olen nuoresta iästä huolimatta sellainen, etten hirveästi tykkää pitää yhteyttä viestitse, niin en ole treffienkään jälkeen oikein ikinä tiedustellut sen enempää mitään fiiliksiä vaan sitten kun on sopivalta tuntunut niin laittanut viestin tyyliin että "oli kivaa, haluaisitko nähdä uudestaan?". Varmasti joidenkin tapausten kohdalla tämä on aiheuttanut sen ettei enempää treffejä ole tullut, mutta niiden itselle sopivien tyyppien kanssa on toiminut hyvin.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Huomenna suosittelen laittamaan siinä kello 17 jälkeen viestiä, ihan rennosti sen suurempia miettimättä, esimerkiksi "miten lähti viikko käyntiin?". Siihen nainen vastaa jotain ja parhaimmassa tapauksessa kysyy sulta miten viikkosi lähti käyntiin ja siitä on sitten helppoa jatkaa keskustelua.
Tässä oli kyllä tarkat ohjeet, niin mennään tällä. :D

Hyviä vinkkejä kaikilta, joten huomenna iltapäivällä lähtee naiselle viesti. Paras asia on, jos ylipäätään vastaa jotain!

No ainakaan se ei minään ihmishirviönä pidä kun uskalsi numeronsa antaa ja ei ole tullut mitään estoa.
 
Viimeksi muokattu:

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Miksi sen pitäisi olla joku tavoite, että ihmiset ovat saman ihmisen kanssa koko elämänsä?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Miksi sen pitäisi olla joku tavoite, että ihmiset ovat saman ihmisen kanssa koko elämänsä?
Miksi se ei voisi olla, joillekin?

Meitä on erilaisia, joten jollekin tuo tavoite sopii ja jollekin toiselle ei.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Miksi sen pitäisi olla joku tavoite, että ihmiset ovat saman ihmisen kanssa koko elämänsä?
Tavoite, toive, halu...
Aina ei hommat mene kuitenkaan niin, harvoin nykyään menee, ja erotaan joskus hyvinkin kevyeltä vaikuttavista syistä.
Omalla kohdallani eniten kärsin siitä, ettei minun nykyisellä puolisollani ja minulla ole yhteistä historiaa toisistamme ja lapsistamme, puoleen tai toiseen. Joku voi pitää sellaista tyhjänä sentimentalismina, mutta me emme ole olleet nuorina yhdessä emmekä taivaltaneet lapsinemme läpi vuosikymmenten tähän päivään.
Meillä on tietysti nyt kahden varttuneen ihmisen suht' seesteinen kasvava historia, jota värittävät kummankin aiemmat kokemukset ja koettelemukset...
Olen onnellinen mutta samalla hieman haikeakin, vaikken millään tasolla haluaisi palata entiseen suhteeseen... kokeneet ymmärtävät... ehkä...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Miksi sen pitäisi olla joku tavoite, että ihmiset ovat saman ihmisen kanssa koko elämänsä?
En nyt jaksa kahlata ketjua niin paljon taaksepäin, että mistä tämä lähti. Muistikuva vaan on, että joku väitti kaikkien pitkien liittojen sisältävän pahoja kriisejä. Sitten tänne ilmoittautui niitä, joita se ei koske. Ja siihen joku koiranleuka, että paskaakos täällä keulitte. En oikeastaan tiedä, miten tämä kaikki liittyy ja mihin liittyy, mutta kyllä mä koen niin, että aika monet avioon mennessään ihan oikeasti haluaisivat liiton jatkuvan kunnes kuolema meidät erottaa -vaiheeseen asti. Mulle sen sijaan olisi vieras ajatus olla määräaikaisessa parisuhteessa. Onhan menneisyydessä sellaisia säätöjä, joissa varmaan molemmat tiesivät alusta lähtien, että on vain ajan kysymys, milloin siirrytään elämässä eteenpäin. Seukkaamisella ja parisuhteella on aika paljon eroa. Eivät ole poissulkevia, mutta ymmärtänette pointin.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvä, että tuli selkeä päätös ja näin varhaisessa vaiheessa. Paskamaisinta on jäädä epätietoiseen limboon. Tsemppiä!

Nimenomaan näin. Ja jos hylky tuntuu paskalta niin nurinkurisesti tavallaan hyvä niinkin. Silloin huomaa, että ihmisillä on merkitystä eikä ole itse kyynistynyt liikaa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Nykyisin tehdään tätä ghostausta. Karmean kuuloista ja oloista, varsinkin kun tätä tekee nuoret toisilleen. Olen kyllä tästä kehittyneemmästäkin ihmisten käsittelytavasta kuullut, mutta kyse perusmuodossaan on siis siitä, että sitten kun on treffeillä nähty ja varmaan jotenkin petytty, niin kadotaan tutkasta täysin. Ei sanaakaan.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Nykyisin tehdään tätä ghostausta. Karmean kuuloista ja oloista, varsinkin kun tätä tekee nuoret toisilleen. Olen kyllä tästä kehittyneemmästäkin ihmisten käsittelytavasta kuullut, mutta kyse perusmuodossaan on siis siitä, että sitten kun on treffeillä nähty ja varmaan jotenkin petytty, niin kadotaan tutkasta täysin. Ei sanaakaan.
Tuo on kyllä perseestä, mutta kaikkein eniten perseestä on se kun jätetään toinen/asia roikkumaan eikä olla suoria. Annetaan vähän ymmärtää kiinnostusta, mutta ei sitten kuitenkaan.

Tästä annan siis tälle naiselle kyllä pisteet kotiin, että oli suora!
 

Spire

Jäsen
Nykyisin tehdään tätä ghostausta. Karmean kuuloista ja oloista, varsinkin kun tätä tekee nuoret toisilleen. Olen kyllä tästä kehittyneemmästäkin ihmisten käsittelytavasta kuullut, mutta kyse perusmuodossaan on siis siitä, että sitten kun on treffeillä nähty ja varmaan jotenkin petytty, niin kadotaan tutkasta täysin. Ei sanaakaan.
Kyllä ja se vasta ärsyttääkin jos on jo edetty seurusteluvaiheeseen ja toinen päättää ghostata vaikkapa muutaman kuukauden jälkeen. Nämä ovat ehkä enemmän nuorten aikuisten juttuja, mutta silti. Olen myös todistanut tilannetta jossa eräs tuttuni oli käynyt pari kertaa treffeillä naisen kanssa, joka ei sitten kuitenkaan kiinnostunut tutustani. Sen sijaan että olisi antanut hylkäävän päätöksen itse, kehotti hän erästä tuttuni kaveria sanomaan tälle tutulle ettei heistä tule paria. Karalahti hoiti myös eron ex-vaimostaan tyylikkäästi aikoinaan lähtemällä Vermoon ja jääneensä sille tielle ilmoittamatta sanaakaan, koska "ei vain pystynyt" sanomaan.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Kyllä ja se vasta ärsyttääkin jos on jo edetty seurusteluvaiheeseen ja toinen päättää ghostata vaikkapa muutaman kuukauden jälkeen. Nämä ovat ehkä enemmän nuorten aikuisten juttuja, mutta silti. Olen myös todistanut tilannetta jossa eräs tuttuni oli käynyt pari kertaa treffeillä naisen kanssa, joka ei sitten kuitenkaan kiinnostunut tutustani. Sen sijaan että olisi antanut hylkäävän päätöksen itse, kehotti hän erästä tuttuni kaveria sanomaan tälle tutulle ettei heistä tule paria. Karalahti hoiti myös eron ex-vaimostaan tyylikkäästi aikoinaan lähtemällä Vermoon ja jääneensä sille tielle ilmoittamatta sanaakaan, koska "ei vain pystynyt" sanomaan.
Karalahti on onkin alfa uros vellihousu
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Kyllä ja se vasta ärsyttääkin jos on jo edetty seurusteluvaiheeseen ja toinen päättää ghostata vaikkapa muutaman kuukauden jälkeen. Nämä ovat ehkä enemmän nuorten aikuisten juttuja, mutta silti. Olen myös todistanut tilannetta jossa eräs tuttuni oli käynyt pari kertaa treffeillä naisen kanssa, joka ei sitten kuitenkaan kiinnostunut tutustani. Sen sijaan että olisi antanut hylkäävän päätöksen itse, kehotti hän erästä tuttuni kaveria sanomaan tälle tutulle ettei heistä tule paria. Karalahti hoiti myös eron ex-vaimostaan tyylikkäästi aikoinaan lähtemällä Vermoon ja jääneensä sille tielle ilmoittamatta sanaakaan, koska "ei vain pystynyt" sanomaan.
Siis mikähän homma, että ei itse vaivaudu sanomaan? Jos kuitenkin jaksaa sanoa toiselle ihmiselle, että kerro sinä!

Ei tuossa ainakaan mitään miehen mahdollista hermostumista vältetä tälle naiselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös