Kai se pitää neitsyys menettää tämänkin ketjun suhteen.
Olen 17-vuotias joten minun kohdalla ei edes voi puhua naisasioista, vaan enemmänkin eri sukupuolten välisen vuorovaikutuksen harrastamisesta. Nuorempana (11-14v) olin todella ujo tytöille juttelemiseen ja en ikinä keksinyt mitään aihepiiriä mistä puhua koska sain mielikuvan että ei tyttöjä kiinnosta urheilu tai videopelit ollenkaan. 14-vuotiaana koin lämpimiä tunteita tyttöön ensimmäistä kertaa elämäni aikana. Hänen kanssaan koin ensisuudelmani ja tein hänen kanssa paljon hauskoja asioita ja juteltiin todella monesta aihepiiristä. Hänen kanssaan oleminen aidosti avarsi näkemystäni tästä toisesta sukupuolesta josta olin luonut stereotypioita koko elämäni ajan. Lopulta sain hänen kavereilta turpiini enkä oikein osaa antaa sitä varten syytä. Lopulta teki kaverinsa kanssa minulle pienen källin. Hänen kaveri kertoi että tämä tyttö oli kiinnostunut minusta mutta ei ollut uskaltanut avautua. Menin laittamaan tälle tytölle viestiä kuinka minusta tuntuu. Hän vastasi näin "Sori Rupture, mutta minulla on jo parisuhde. Olet muutenkin niin lapsenmielinen eikä sinulla ikinä ole aikaa nähdä minua niin en tiedä haluanko edes olla sinun kaveri enää." En ole enää hänen kanssaan yhteyksissä, mutta muistelen häntä erittäin lämpimästi vaikka me ei koskaan "seukkailtu".
Nyt kun tässä on tultu aikuisikää lähemmäs ja lähemmäs niin olen 3 kertaa pyytänyt tyttöä treffeille. Yksi näistä tapauksista oli tyttö jonka kanssa olin jutellut noin 3 viikkoa ja juttu tuntui pyörivän meidän välillä hyvin. Hänkin myös on KooKoo-kannattaja niin kuin minä ja käy paljon vieraspeleissä niin meillä oli myös yhteinen aihepiiri. Pyysin häntä eräänä syksyisenä yönä rinteen päälle katsomaan tähtiä ja hän tämän hyväksyi. Pyöräilin 5km matkan rinteelle ja kävelin päälle. En olisi osannut arvata, että rinteelle olisi tullut hänen mukanaan hänen kaveri, jonka kanssa haukkui minut maan rakoon. He kertoivat minulle kuinka olen sissi ja täysi mammanpoika. Se pyörämatka takaisin kotiin ei ollut mukava.
Toinen tarina on eräs tyttö johon tutustuin koulun TET-jaksossa. Oltiin samassa päiväkodissa harjoittelussa ja hänestä heti huomasi että oli hiljaisempaa kansaa. Hänen kanssa kuitenkin juttelin paljon ja hänestä paljastui puheliaampi puoli sen jälkeen kun oltiin nähty ensimmäistä kertaa päiväkodin ulkopuolella. Juttelimme vuoden verran ja tässä aikavälissä pyysin häntä monta kertaa näkemään. Ehdotukset olivat luokkaa, mennään rannalle, mennään katsomaan auringonlaskua, mennään shoppailemaan eikä mitään mennään meille jynkyttämään. Hän ei kuitenkaan koskaan halunnut nähdä julkisella paikalla vaan halusi aina jotain yksityisempää. Noh, eräänä iltana kun meillä ei ollut ketään kotona, pyysin häntä käymään meidän luona ja kenties viettämään iltaa. Tämän hän hyväksyi ja ehdotti että jäisi yöksi. Tämä kävi minulle ja tietenkin siivosin huoneeni ja asettelin melkeinpä kaiken oikealle paikalleen. Snapchatissa kun on sellainen toiminto josta näkee kavereittensa sijainnin niin näin kun hän kokoajan lähestyi kotiani päin. Ihan meidän vierestä hän kuitenkin meni ohi eikä koskaan tänne tullut. Hän aina tykkäsi keksiä tekosyitä sille että hän ei halunnut nähdä, tällä kertaa se oli se että tuli muuta menoa. Myöhemmin sainkin selville että tämän kaiken juttelun ja sen yhden tapaamisen aikana hänellä oli ollut jo joku toinen kumppani. Se siitä.
Kolmas tapaus on tyttö johon tutustuin lukiotaipaleeni aikana. Hänen kanssaan istuin muutaman kurssin vierekkäin ja juteltiin koulun ulkopuolella paljon. Jutuissa tuntui olevan molemminpuolista kiinnostusta ja hän tuntui oikeasti välittävän minusta ja minun elämästä. Hänellä ei kuitenkaan ollut ikinä aikaa nähdä, sillä hänen vanhemmat olivat hänen aikatauluistaan todella tiukkoja. Hänellä meni myös suuri osa vapaa-ajastaan kouluhommiin ja kirjojen lukemiseen. Tämä kyseinen tyttö oli kuitenkin niin mukava ja avoin, niin halusin olla häneen yhteyksissä aina kun pystyin. Pyysin häntä tanssimaan vanhojentansseja, mutta siinä sain kuulla että hän ei voi luvata mitään, sillä hän saattaa muuttaa pois hetkenä minä hyvänsä isänsä töitten takia. Nyt toukokuussa hän kertoi että hän muuttaa kesän aikana Belgiaan, ja että me varmaan näemme viimeisiä kertoja nyt koulussa. Hiukan ennen kuin hän tämän kertoi, niin aloimme selkeästi juttelemaan vähemmän. Toissapäivänä kerroin hänelle minun tunteistani ja olin erittäin onnellinen siitä kuinka avoin ja ystävällinen viitsi olla minun kanssa tekemisissä. Tämän hän otti hyvin vastaan, mutta hän kertoi että hänellä ei koskaan ollut minuun samanlaisia tunteita. Olin hänelle enemmänkin hyvä ystävä. Juttelin hänelle tänään koulussa asiasta kasvotusten ja toivotin hänelle hyvää jatkoa elämään jonka jälkeen halattiin. Hän kertoi minulle että vaikka tässä ei käynyt niin miten olit halunnut, niin hän aina muistaa minut sillä olin hänelle aito ja rehellinen hänen sanojen mukaan. Tämä tuntui pahimmalta näistä kaikista, sillä hänen kanssa juttelin eniten koska käydään samaa lukiota. Syynä on kuitenkin varmaan se että tästä on vain 2 päivää aikaa.
Jos sitä joskus sen oikean löytäisi, vaikka se tuskin tapahtuu tässä iässä ja elämäntilanteessa. Toivottamalta se kuitenkin tuntuu kun 4 kertaa on saanut kunnon pakit eikä se parisuhde ole lopulta tuntunut käyvän edes lähelläkään minua.