Naisasiat

  • 7 487 334
  • 26 542

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Kari Runk En muuta osaa sanoa mutta laittaisin kyllä itse tuolle vastapuolelle sellaisen viestin että vieläkin vit... , siis harmittaa se temppu minkä aikanaan teki (koska näin tuon osaltasi nyt tulkitsen)... Meni tuo nyt mihin suuntaan tahansa niin onhan se pesä selvitettävä jossain vaiheessa, joten miksei heti.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
@Kari Runk Ei muuta kun teet vain selväksi että turha yrittää mitään, näin sanoisin. Jos hän olisi sinua oikeasti halunnut niin varmastikin olisi pitänyt sinusta kiinni jo aiemmin. Itse en tuollaista pelleilyä ainakaan jaksaisi ollenkaan, varsinkaan kun hän itse oli se jolta kiinnostus alunperin kuoli.

Eilen muuten törmäsin sitten kampuksella tähän "kaveriini" jonka poistin yhteystiedoistani parisen viikkoa sitten juuri osittain samasta syystä (halusin itse päästää lopullisesti irti). Ei ollut tuntevinaankaan, ei siinä, en minäkään häntä. Mikäs siinä sitten, eteenpäin. Ehkä parempi niin, ei ainakaan tule kiusallisia tilanteita tai herää vahingossakaan mitään turhia tunteita joista voisi olla itselle haittaa.
 

Sj991

Jäsen
Jos alkaisit tuota naista tapailla niin muista sitten, että jos teille joskus tulisi jotain parisuhde ongelmia niin on todennäköistä, että sama nainen alkaa etsimään uutta miestä ennenkuin jättää sinut. Muutenkin vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä joka pitää itsestään huolen välittämättä siitä että satuttaako muita ihmisiä samalla. Suomeksi sanottuna todennäköisesti ei kannata.

Mielestäni parhaiten voit hoitaa asian sanomalla jollekin yhteiselle kaverille, että mainitsee ohimennen tälle naiselle, että et ole enää kiinnostunut, koska sinä et ole kenenkään vara vaihtoehto ja että et pidä naista luotettavana.

Tottakai voit myös sanoa asiasta suoraan hänelle, mutta yleensä naiset näissä tilanteissa kieltävät koko asian.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Mielestäni parhaiten voit hoitaa asian sanomalla jollekin yhteiselle kaverille, että mainitsee ohimennen tälle naiselle, että et ole enää kiinnostunut, koska sinä et ole kenenkään vara vaihtoehto ja että et pidä naista luotettavana.

Tottakai voit myös sanoa asiasta suoraan hänelle, mutta yleensä naiset näissä tilanteissa kieltävät koko asian.
Eiköhän lähes kaikki ihmissuhdeasiat lähtökohtaisesti kuitenkin kannata hoitaa asiaan liittyvien henkilöiden välillä eikä toisen osapuolen avittamana ?

Edit. Ammattilaisen kanssa suoritettavat parisuhdekonsultaatiot tietysti erikseen.
 

Sj991

Jäsen
Eiköhän lähes kaikki ihmissuhdeasiat lähtökohtaisesti kuitenkin kannata hoitaa asiaan liittyvien henkilöiden välillä eikä toisen osapuolen avittamana ?

Edit. Ammattilaisen kanssa suoritettavat parisuhdekonsultaatiot tietysti erikseen.
Yleensä olen samaa mieltä, mutta mielestäni tämä tilanne on hieman erillainen. Ensinnäkin kyseinen nainen ei ole mielestäni kohdellut häntä kovinkaan hyvin, joten ei hän mielestäni ole velvoitettu toimimaan yhtä eettisesti kuin jossain parisuhde oppaissa. Toiseksi jos nainen kuulee asiasta joltakin muulta ohi mennen on hänen helpompi jatkaa eteenpäin kun ei ole "menettänyt kasvoja". Ainakin itse kun on joskus ollut vastaavanlaisissa tilanteissa niin ei naiset ole niihin pakkeihin suhtautunut todellakaan hyvin. Ja tuloksena on ollut kiukuttelua tai jotain muuta kostamista.

Mutta en minä suoraan puhumista vastaankaan ole.
 

Draco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Yleensä olen samaa mieltä, mutta mielestäni tämä tilanne on hieman erillainen. Ensinnäkin kyseinen nainen ei ole mielestäni kohdellut häntä kovinkaan hyvin, joten ei hän mielestäni ole velvoitettu toimimaan yhtä eettisesti kuin jossain parisuhde oppaissa. Toiseksi jos nainen kuulee asiasta joltakin muulta ohi mennen on hänen helpompi jatkaa eteenpäin kun ei ole "menettänyt kasvoja". Ainakin itse kun on joskus ollut vastaavanlaisissa tilanteissa niin ei naiset ole niihin pakkeihin suhtautunut todellakaan hyvin. Ja tuloksena on ollut kiukuttelua tai jotain muuta kostamista.

Mutta en minä suoraan puhumista vastaankaan ole.

Samaa mieltä, paitsi en nyt ehkä olisi puhumatta naisen tähden, vaan ihan oman itsensä tähden. Jos sinulla @Kari Runk alunperäinen fiilis oli kunnollinen parisuhde sen naisen kanssa, niin olet jo nähnyt kaiken tarpeellisen päätelläksesi, että nainen kuuluu niihin tapauksiin, jotka ovat melko toksisia. Tulet dumpatuksi jonkun toisen tähden, joka nyt jo hetken perästä tulee dumpatuksi sinun tähtesti. Tai luultavimmin nainen on huomioriippuvainen ja tunnemaailmaltaan hukassa, koska on hypättävä suhteesta toiseen tai sitten vaan yksinkertaisesti suhdepelaaja, jolle miehet tulevat ja menevät. Jos suhde toiseen mieheen on loppusuoralla, sinä olet tuossa tilanteessa nyt se matalimmalla roikkuva hedelmä.

Vaikka tosiaan puhuminen on pääsääntöisesti hyvä tapa, niin tuossa se on vaan pikkusormen antamista hänen tavoitteluilleen ja siinä vaan himmenee itseltä kokonaiskuva, joka kertoo kyllä selvästi, että parempi olla säätämättä yhtään enempää.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Ei nyt mikään vakava juttu, mutta yhden naisen kanssa treffisovelluksesta jutellut ign kautta ja laitoin sille tuossa pari viikkoa sitten viestin, johon ei vastannu mitään. No ajatellut, että sillä on kiire ja tuossa laitoin viisi päivää sitten toisen viestin, mutta ei siihenkään mitään vastausta. Omat ig-tarinat kuitenkin käy aina katsomassa kun sinne jotain laitan.

Eikö ois helppo taas sanoa ettei kiinnosta tai sitten yksin kertaisesti poistua ja poistaa seuraajista. Ei sillä nyt selkeästi niin kiire kuitenkaan ole, että eikö voisi yhteen viestiin halutessaan vastata.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Ei nyt mikään vakava juttu, mutta yhden naisen kanssa treffisovelluksesta jutellut ign kautta ja laitoin sille tuossa pari viikkoa sitten viestin, johon ei vastannu mitään. No ajatellut, että sillä on kiire ja tuossa laitoin viisi päivää sitten toisen viestin, mutta ei siihenkään mitään vastausta. Omat ig-tarinat kuitenkin käy aina katsomassa kun sinne jotain laitan.

Eikö ois helppo taas sanoa ettei kiinnosta tai sitten yksin kertaisesti poistua ja poistaa seuraajista. Ei sillä nyt selkeästi niin kiire kuitenkaan ole, että eikö voisi yhteen viestiin halutessaan vastata.
Näinhän sitä miehen putkiaivoillq voisi kuvitella..naisten aivoituksia ei vaan aina voi ymmärtää.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ei nyt mikään vakava juttu, mutta yhden naisen kanssa treffisovelluksesta jutellut ign kautta ja laitoin sille tuossa pari viikkoa sitten viestin, johon ei vastannu mitään. No ajatellut, että sillä on kiire ja tuossa laitoin viisi päivää sitten toisen viestin, mutta ei siihenkään mitään vastausta. Omat ig-tarinat kuitenkin käy aina katsomassa kun sinne jotain laitan.

Eikö ois helppo taas sanoa ettei kiinnosta tai sitten yksin kertaisesti poistua ja poistaa seuraajista. Ei sillä nyt selkeästi niin kiire kuitenkaan ole, että eikö voisi yhteen viestiin halutessaan vastata.
No tässäpä taas semmoinen tarina, johon voisin laittaa pienen vastineen, kun tässä nyt naisasiat ovat aika kohdallaan.

Mulla oli reilu vuosi sitten yksi vakavasti otettava kotimainen prospekti, mutta se länsimaalaiseen tapaan otti jostain kauheat raivarit, jolloin totesin, että ovi on tuolla ja ei tarvitse tulle enää mun kämpille. Yritti soitella takaisin ja selitellä jotain, mutta sanoin, ettei kiinnosta pätkääkään. Oli jo aiemmin vittuillut, kun hengasin frendien kanssa, kun hän oli duunissa. Mulla on tämmöinen tapa, että kerran varoitan ja toisella kerralla se on ulos...

Mutta asiaan. Moni varmaan muistaa, että mulle toi Thaimaa on kova juttu ja olen ollut siellä vajaa 3v duunissakin. Aiemmin olin siellä myös parisuhteessa, joka kuivui kasaan osin koronan takia, osin muiden asioiden vuoksi.

Olen ollut pitkän aikaa haku päällä yhdellä thaikkujen online deittisaitilla. Juttua on ollut monen kanssa, mutta ne ovat kuivuneet kasaan yleensä sen takia, etteivät naiset ole olleet sitä mitä olen hakenut 100%. No sitten toukokuun alussa tapasin deittisaitilla ns. täydellisen tapauksen. Hänen eka kommentti oli, että onko mahdollista työskennellä, jos hän tulee Suomeen? Hyvä alku, mutta onhan näitä nähty aiemminkin...

Juteltiin pari kuukautta online ja sain selville kaikenlaista juttua, jotka näyttivät liian hyvältä ollakseen totta. Nainen on yrittäjä, jolla on kaikenlaista toimintaa ja koko ajan ideoimassa uudenlaista yritystoimintaa. En ole koskaan tällaista naista Thaimaassa tavannut ja ajattelin, että paskapuhetta mutta uskon :)

Naisella ei ole lapsia, koska ei voi saada lapsia. Tämän takia on eronnut pitkästä parisuhteesta muutama vuosi sitten. Nyt etsi uutta suhdetta länkkärin kanssa, koska tämmöiset naiset eivät ole enää kiinnostavia paikallisten miesten parissa. Hän on siis 44v ja itse olen 47v, eli ihan jees ikäero. Ei se perinteinen 20v, mitä tällaisissa suhteissa usein on.

Mulla oli suunnitelma mennä kuukaudeksi Thaikkuihin kesälomalla, mutta tiettyjen juttujen jälkeen irtisanoin itseni duunista ja pidin 2kk loman, koska se oli tässä tilanteessa mahdollista. Uusi duuni oli siis sovittu alkavan 1.9 ja irtisanoin itseni ja duunit loppui 30.6 ja 2.7 hyppäsin Finnairin koneeseen kohti Bangkokia.

Näissä jutuissa ei aina kaikki puheet mene ihan perille asti, eli väärinymmärryksiä sattuu. Neiti lupasi tulla lentokentälle vastaan ja sitten mentäisiin Pattayalle, missä hänellä on kämppä Bangkokin talon lisäksi. No tämähän meni just niinkuin oli sovittu. Löysin neidin kentältä ja hän opasti minut taksiin(neiti maksoi), jolla mentiin Pattikselle. Kun saavuimme perille airbnb kämpälleni, hän nosti taksin perästä lentolaukun ja sanoi, että nyt asutaan kimpassa :)

Jahas. Tätä en ollut suunnitellut näin menevän, mutta mikäs siinä. Alusta asti homma pelasi viimeisen päälle. Hänellä oli duunia, jonka pystyi tekemään online tai puhelimella. Mulla oli vapaa-aikaa runsaasti, kun hän teki duunia, jolloin pystyin ottamaan rennosti, eli kaljoittelemaan kavereiden kanssa missä milloinkin. Käytiin neidin kanssa silloin tällöin turistinähtävyyksiä katsomassa ja esim. saunassa rentoutumassa. Neiti on mieletön kokki, joten mahtavat illalliset seurasivat toistansa. Kuukauden asuttiin airbnb-kämpässä ja sitten muutin neidin kämpille toiseksi kuukaudeksi.

Muutaman kerran tuli vähän selkkausta, eli häneltä tuli kysymyksiä mun tavoista tehdä juttuja. Esim. kysyi miksi lopetan puhelimen selaamisen, kun hän tulee näkösälle. Sanoin että siksi, etten halua räplätä puhelinta, kun ollaan kimpassa ja sanoin, että tossa on mun puhelin. Katso sieltä jos haluat. Ei halunnut. Toinen juttu oli sellainen, että halusi tehdä videopuhelun, kun oli Bangkokissa ja minä himassa. Halusi tsekata olenko pahoilla teillä:) Tämän jälkeen ei tullut epäluottamuslauseita. Käytiin mm. baareissa ja tankobaareissa tapaamassa mun vanhoja tuttuja. Hän ei juo alkoholia ollenkaan, joten näitä ei montaa kertaa ollut. Minä toki sain tehdä mitä lomalainen haluaa tehdä.

Neiti on kumma thaikku. Tykkää aamulenkeistä, ei haittaa aurinko(rusketus), eikä tykkää tulisesta ruoasta. Kysyinkin muutaman kerran, että oletko varma, että olet thaikku? Myös tuo ylenmääräinen palvelu miehelle löytyi hänenkin repertuaarista. Manikyyrit ja pedikyyrit viikottain ja jalkapohjien skrabaus parin viikon välein. Korva- kulma- ja nenäkarvojen siistiminen kuului ohjelmaan ja EI oli huono vastaus näihin. Tapahtui joka tapauksessa.

Petihommat alkoivat heti kun olin päässyt yli vitullisesta jetlagista, kun en osaa nukkua koneessa, eli tokana päivänä, eikä loppunut kunnes viimeisenä päivänä aamuviideltä, kun herätti mut ja sanoi, että nyt on pakko urheilla viimeisen kerran, kun hänellä ol menoa klo 9am :)

Nyt neiti on tulossa kohtapuolin Suomeen pariksi kuukaudeksi katsomaan miltä elo täälläpäin maailmaa näyttää. Puhe oli ettei olla sidottu paikkaan tai toiseen. Voidaan olla Thaimaassa tai Suomessa, koska kummankaan duunit eivät tätä estä.

Kaikille miehille, jotka eivät osaa/muuten saa naista Suomesta. Kaakkois-Aasiassa on paljon hyviä ja myös huonoja naisia saatavilla. Löytyy myös sellaisia, jotka eivät tarvitse rahaa/perhe ei tarvitse rahaa, joka on positiivinen juttu. Näitä tosin on harvassa ja mitä nuorempi nainen, sen varmemmin on lapsia ja vanhemmat, joille pitää lähettää rahaa kuukausittain.

Nämä naiset ovat ns. old school, eli yleensä erittäin perinteiset arvot, jotka eroavat länsimaista melko tavalla. Pakko sanoa, että Thaimaassa ainoat tyytymättömät naamat kuuluivat miehille, jotka ovat tuoneet hiekkaa rannalle, eli länsimaalaisen naisen mukanaan :D
 
Viimeksi muokattu:

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Näinhän sitä miehen putkiaivoillq voisi kuvitella..naisten aivoituksia ei vaan aina voi ymmärtää.
Al Bundya mukaillen: "Don't try to understand women. Women understand women and they hate each other"
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Työpaikkaihastuksesta pari sanaa tekee mieleni nyt avautua.

Alkoi menemään jo aika pahasti yli äyräiden. Meillä on jo pitkään menneet nuo työvuorot aika pahasti ristiin, ja ollaan suhteellisen harvoin samoissa vuoroissa. Sitten niinä päivinä, kun olemme sattuneet samoihin vuoroihin, tai että ollaan peräkkäisissä vuoroissa, niin olen jopa mennyt töihin selvästi etuaikaan, jotta varmistan sen lyhyen ajan, jossa pääsen näkemään häntä. Joitakin kertoja, kun ollaan oltu samassa vuorossa ja samalla työpisteellä, niin juttu on luistanut hyvin ja tunteita hän on paljon minussa herättänyt. Olen viihtynyt valtavan hyvin hänen seurassaan, ja se on tuntunut olevan vastavuoroista. Sitten taas se, että näen hänet juttelemassa työpaikan muille miehille on kuin puukkoa vedettäisiin hitaasti rintalastan läpi. Tiedän. Aivan uskomattoman typerää tällainen mustasukkaisuus, mutta minkäs teet.

Jotenkin minulle on vain semmoinen tunne tullut, että ei hän kuitenkaan mitenkään kaveruutta kummempaa huoli. Jos vielä keväällä kyttäsin kuin järkeni menettänyt sitä, että koska satumme samoihin työvuoroihin, niin nyt olen lähinnä helpottunut siitä, että näyttäisi tässä syksyllä meille sattuvan aika vähän kohtaamisia. Oman mielenterveyteni tähden.

Kysyin kyllä häneltä, että haluaisiko hän lähteä joskus telttailemaan. Molemmat kun pidämme luonnossa liikkumisesta. Vastasi iloisen myöntävästi, ja ainakin vaikutti siltä, että ei sanonut sitä pelkästään kohteliaisuuttaan, ajatellen oikeasti jotain muuta, vaan että hän ihan oikeasti haluaisi lähteä sinne kanssani.

Jonkin verran olemme myös whatsapissa viestitelleet, mutta useimmiten se aloitteentekijä olen ollut minä. Jotenkin rupesi tulemaan semmoinen olo, että vain tuputan itseäni. Enkä halua sitäkään.

Puhetta oli, että jos talven jälkeen se telttareissu tehtäisiin. Ongelmana on se, että itselläni ei ole vielä telttaa, mutta meinaan semmoisen joskus talvena hankkia. Tällä hetkellä minusta tuntuu parhaalta saadakin jonkinlainen irtiotto hänestä. Sen takia, että nämä tunteeni saisivat jonkinlaiset kohtuullisuuden mittasuhteet. Hän on saanut paljon hyvää minussa aikaan, mutta en haluaisi mielenterveyttäni kuitenkaan menettää.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Sivuan vähän naisasioita kun olen lukenut kaksi siihen liittyvää uutista tänään.
Toisen sisältö oli että naiset ovat talousasioista enemmän huolissaan. Meillä ei ainakaan satavarmasti ole niin, joskaan en ole itsekään huolissani mutta kun akka ei ei edes ymmärrä niistä mitään. Tuskin tietää lainan korkoa, marginaalia tai oikeastaan edes asuntolainan määrää.
Viime viikolla kilpailutin vakuutuksia, vakuutukset jäi samaan yhtiöön mutta vuosilasku putosi 265€. Kerroin vaan asiasta vaimolle niin vastaus oli jotenkin että "ajatelle, aika moni vaan antaisi mennä ja maksaisi laskut". Piti ihan kysyä että olisitko itse tullut hoitaneeksi kun tuo on aika yleinen ylimääräisen maksun läpi.
No ei tietenkään, mutta kyllähän hän vuolaasti kehui miten helppoa on olla kun mies ymmärtää talousasiat ja jaksaa hoitaa tälläisetkin asiat joita ei tule itse ajatelleeksi.

No sitten toinen Danske Bank: Joka kolmas pitää taloudellisia syitä esteenä avioerolle – harva on tehnyt avioehdon IS uutinen avioehdoista, sattui ajankohtaan kun aamulla maksoin oman avioehdon rekisteröinnin. Teetin samalla myös testamentin ja molemmille edunvalvontapaperit.

"
Tutkimuksen mukaan lähes joka kolmas lapsiperheissä elävistä suomalaisnaisista kokee olevansa taloudellisesti heikommassa asemassa kuin puolisonsa. Miehistä näin kokee vain joka kahdeksas.
Taloudellisesti heikommassa asemassa olevat tuntevat myös huonommin perheen kokonaistulot sekä kotitalouden lainojen ja säästöjen tarkat määrät."


Ja tuossa sitten otos jutusta. Jännä juttu että jos ei taloudesta mitään ymmärrä niin saattaa olla myös taloudellisesti heikommassa asemassa.

Siis tämä sukupuoli on enemmän huolissaan talousasioista, mutta ei myöskään ehkä tiedä kokonaistuloja, lainojen tai säästöjen määrää saati sitten että voisi tietää vaikkapa lainojen kuluja tai sijoitusten tuottoja.

Jos minä olen jostain asiasta huolissani niin otan siitä selvää.

Ei ole tarkoitus solvata omaa akkaa eikä ketään muitakaan naisia mutta jotenkin järjenvastaiset tulokset noissa kahdessa tämänpäiväisessä uutissa.

Naisasiat itselläni on kaikinpuolin hyvin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tive

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Selittäkääs nyt mulle, niin ymmärrän.

Eli siis on olemassa miehiä, jotka syyttää naisia siitä etteivät saa seksiä ja parisuhdetta=inceleitä. Tähän asti ymmärrän, mutta onko myös sellaiset miehet inceleitä, joilla ei ehkä luista parhaiten naisten kanssa, mutta eivät syytä siitä naisia tai muitakaan?

Tämä keskustelu näyttää nyt hieman olevan pinnalla niin siksi mietin.
 

RockTheRink

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NHL
Selittäkääs nyt mulle, niin ymmärrän.

Eli siis on olemassa miehiä, jotka syyttää naisia siitä etteivät saa seksiä ja parisuhdetta=inceleitä. Tähän asti ymmärrän, mutta onko myös sellaiset miehet inceleitä, joilla ei ehkä luista parhaiten naisten kanssa, mutta eivät syytä siitä naisia tai muitakaan?

Tämä keskustelu näyttää nyt hieman olevan pinnalla niin siksi mietin.

Toiset syyttävät naisia, toiset yhteiskunnan rakenteita, toiset maahanmuuttajia, toiset itseään. Käytännössä incelin määritelmähän on "involuntary celibacy", eli sehän kattaa jo aika paljon.

Usein muuten inceleihin kytketään naisvihan kokeminen ja lietsominen, mutta minusta siinä niputetaan aika inhottavasti kaikki tahattomasti selibaatissa olevat, vaikkeivat he tuntisi naisia kohtaan vihaa tai katkeruutta lainkaan. Naisviha kun on paljon laajempi ilmiö, sitä voivat ilmentää parisuhteessakin olevat ihmiset.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Selittäkääs nyt mulle, niin ymmärrän.

Eli siis on olemassa miehiä, jotka syyttää naisia siitä etteivät saa seksiä ja parisuhdetta=inceleitä. Tähän asti ymmärrän, mutta onko myös sellaiset miehet inceleitä, joilla ei ehkä luista parhaiten naisten kanssa, mutta eivät syytä siitä naisia tai muitakaan?

Tämä keskustelu näyttää nyt hieman olevan pinnalla niin siksi mietin.
Älä yritä ymmärtää nykyajan ilmiöitä ja terminologiaa. Ensi kuussa niihin tulee jo uudet päivitykset. Lue vaikka joku Veikko Huovisen romaani. Niissä on tolkkua asiaa.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Toiset syyttävät naisia, toiset yhteiskunnan rakenteita, toiset maahanmuuttajia, toiset itseään. Käytännössä incelin määritelmähän on "involuntary celibacy", eli sehän kattaa jo aika paljon.

Usein muuten inceleihin kytketään naisvihan kokeminen ja lietsominen, mutta minusta siinä niputetaan aika inhottavasti kaikki tahattomasti selibaatissa olevat, vaikkeivat he tuntisi naisia kohtaan vihaa tai katkeruutta lainkaan. Naisviha kun on paljon laajempi ilmiö, sitä voivat ilmentää parisuhteessakin olevat ihmiset.

Niin siis tätä kun en juuri ymmärrä. Itselläni nyt ei kovin hyvin nämä naisasiat yleensä suju, mutta en kyllä syytä siitä naisia tai ketään muutakaan tai koe vihaavani naisia, vaikka joskus joku tietty nainen saattaa ärsyttääkkin jostain syystä ja tietysti harmittaa, että jonkun naisen kanssa asiat menee päin puuta.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Aika usein nykypäivänä vika on aina jossain muualla kuin itsessä. Ikävä kyllä.

No itse ainakin ajattelen homman mennessä puihin, että joku/jotkut jutut itsessä ei ollut naiselle hyvä juttu ja se on luonnollisesti aivan ok. Tai sitten toisinpäin tai molemmat samaan aikaan. Onko se sitten varsinaisesti mikään vika kuitenkaan kenessäkään.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
No itse ainakin ajattelen homman mennessä puihin, että joku/jotkut jutut itsessä ei ollut naiselle hyvä juttu ja se on luonnollisesti aivan ok. Tai sitten toisinpäin tai molemmat samaan aikaan. Onko se sitten varsinaisesti mikään vika kuitenkaan kenessäkään.

Ja onko se nyt mikään "vika" jos jonkun kanssa ei nyt synkkaakaan jostain syystä. Toki siinä vaiheessa kun ei ikinä ns natsaa ja kaikkialla tulee torjutuksi niin voi alkaa miettimään onko omassa käytöksessä jotain sellaista mikä aiheuttaa tuon. Toki oma käytös on monelle ihmiselle iso sokea piste. Itsekin havahduin pariin asiaan itsessäni vasta psykologin tapaamisten jälkeen.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Usein muuten inceleihin kytketään naisvihan kokeminen ja lietsominen, mutta minusta siinä niputetaan aika inhottavasti kaikki tahattomasti selibaatissa olevat, vaikkeivat he tuntisi naisia kohtaan vihaa tai katkeruutta lainkaan. Naisviha kun on paljon laajempi ilmiö, sitä voivat ilmentää parisuhteessakin olevat ihmiset.
Tämä on vähän samalla tavalla ikävää yleistämistä ja niputtamista kuin seksuaalisesti aktiiviset naisetkin niputetaan "huoriksi". Tästähän välillä näkee valitusta, miten miehelle seksuaalinen aktiivisuus on vain meriitti siinä missä seksuaalisesti aktiivinen nainen saa negatiiviseksi koetun huoran leiman. Kritiikin ydin on siis siinä, että naisen "arvo" mielletään sitä vähäisemmäksi, mitä vapautuneemmin tämä toteuttaa seksuaalisuuttaan. Sivulauseessa (miehelle se on vain meriitti) tunnistetaan myös, että samalla tavalla miestenkin arvostuksen voidaan nähdä riippuvan heidän seksuaalisesta aktiivisuudesta. Arvoasteikko vain menee miehillä toisinpäin, ja kulmakerroin on ehkä jopa jyrkempi. Niinpä siellä kaikkein pahnan pohjimmaisena onkin incel eikä "huora".

Joskus tässä kritiikissä on myös sellainen klangi, että tämä ilmentäisi naisten alisteista asemaa yhteiskunnassa, koska naiselle joku asia, tässä tapauksessa seksuaalinen aktiivisuus, lyö negatiivisen leiman, vaikka miehelle sama asia on meriitti. Tällöin jää kuitenkin tunnistamatta se, että tässäkin asiassa kaikkein halveksituimmasta asemasta löytyvät ovat miehiä, inceleitä. Itse asiassa tässä asiassa koko peli on naisille sillä tavalla helpompi, että tekemättä mitään pääsee oman sukupuolensa "arvoasteikon" kärkeen, kun taas miehille mitään tekemättömyys johtaa inceliyteen ja tämän halveksitun roolin välttämiseksi pitää aktiivisesti kehittää itseään ja harrastaa onnistuneesti erilaisia soidintemppuja.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nainen ehdotti tapaamista tänä viikonloppuna, ja sanoin kyllä sille, että on vähän vaikeaa, kun on Hanoita ja KooKoota. Viikonloppu menikin täysin naista huomioimatta. Ja nainen on Lahesta, oli viikonlopun täällä kaverinsa luona.

Aika täydellinen shittaus siis. Uskaltaako tuolle sanoa enää mitään? Siis muuta kuin anteeksi. Miten tuota nyt enää lähestyisi? On varmaan todella kylmä, olisin itsekin.
 
Suosikkijoukkue
KK
Nainen ehdotti tapaamista tänä viikonloppuna, ja sanoin kyllä sille, että on vähän vaikeaa, kun on Hanoita ja KooKoota. Viikonloppu menikin täysin naista huomioimatta. Ja nainen on Lahesta, oli viikonlopun täällä kaverinsa luona.

Aika täydellinen shittaus siis. Uskaltaako tuolle sanoa enää mitään? Siis muuta kuin anteeksi. Miten tuota nyt enää lähestyisi? On varmaan todella kylmä, olisin itsekin.
Ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Olet sopinut jo menoa eikä sen PITÄISI vaikuttaa mihinkään. Ehdotat uutta tapaamista esim menemällä Lahteen näkemään häntä niin luulisi hänen ymmärtävän, että olet edelleen kiinnostunut. Jos hän ei tätä ymmärrä niin voit vääntää rautalangasta miksi et ehtinyt nähdä häntä. Jos ymmärtää niin kannattaa pitää kiinni, jos taas ei niin ei ole sen arvoista. Kyllä pitää olla omiakin menoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös