Jos heti ensimmäisenä tulee "Murdoch, i'm coming to get you", niin hän on se oikea.Plussaa jos muistaa Trautmanin nimen ja jos vuorosanoja, niin kirkkoa varaamaan.
Jos heti ensimmäisenä tulee "Murdoch, i'm coming to get you", niin hän on se oikea.Plussaa jos muistaa Trautmanin nimen ja jos vuorosanoja, niin kirkkoa varaamaan.
Olisiko kamala turnoff, jos hän sekoittaisi kyseisen henkilön MacGyverin viholliseen?Jos heti ensimmäisenä tulee "Murdoch, i'm coming to get you", niin hän on se oikea.
Olisi. Kyllä nämä pitää tietää, ei seurustelusta muuten tule yhtään mitään.Olisiko kamala turnoff, jos hän sekoittaisi kyseisen henkilön MacGyverin viholliseen?
Nyt on ollu jonkun aikaa kivanoloisen naisen kanssa juttelut tulilla deittisovelluksessa. Nainen yksi päivä elokuvista puhuttaessa kysyi, että mitkä on mun lempi naisista kertovat elokuvat ja sarjat. No enhän osannu nimetä kun ihan muutaman mitä olen katsonut eikä nekään suosikkeja. Joo tiedän, että pitäisi olla katsottuna paljon enemmä naisista kertovia elokuvia ja sarjoja. No nyt tänään nainen sitten taas elokuvista puhuttaessa kysyi, että onko mun vaikea katsoa naisista kertovia elokuvia/sarjoja, kun sitä hieman kiukuttaa tämä etten osannut sanoa hyviä.
Kaikella ystävyydellä sanottuna, olisi sinun itsesi kannalta varmaankin parhaaksi, että kosahtaisi. Ei mikään terve ihmissuhde perustu tuollaisiin ehtoihin, mitä tämä nainen oli sinulle asettanut.Toivottavasti tämä juttu nyt ei kosahda tähän. Pikkuinen raportti näin tähän yöhön.
Joo tiedän, että pitäisi olla katsottuna paljon enemmä naisista kertovia elokuvia ja sarjoja. No nyt tänään nainen sitten taas elokuvista puhuttaessa kysyi, että onko mun vaikea katsoa naisista kertovia elokuvia/sarjoja, kun sitä hieman kiukuttaa tämä etten osannut sanoa hyviä.
Tässähän se vastaus tulikin. Kuvittele myöhemmin jos teillä on vaikka erilaiset poliittiset näkemykset, tai ajattelet eri tavalla jostain elämänkatsomuksellisesta asiasta. Voi tulla ikäviä riitoja.@Fiftie suosittelen jättämään väliin, jos jo tuolla viestittelyllä nainen laittaa sut ahtaalle ja joudut liiaksi miettimään mitä vastaat. Vaikuttaa tapaukselta, joka ottaa pultit yhdestäkin hänen mielestään väärästä mielipiteestä. Ei mies saa liian kiltti olla ellet sitten ole cuckoldiksi haluamassa.
@Fiftie Vaikuttaa pelkästään tolla yhdellä kysymyksellä hyvin raskaalta ihmiseltä, ellette keskustelleet jostain näihin arvoihin liittyvästä. Skippi vaan.
No sain suosituksia leffoista ja olihan siellä esimerkiksi Juno elokuva joukossa josta kyllä tykkäsin, mutta se ei nyt tullut vain mieleen. Sitten esimerkiksi Seurapeli elokuva, jonka oon kyllä halunnut nähdä, mutta en ole vielä katsonut.
Mites Kill Billit, Thelma & Louise, Amelie, Monster tai vaikkapa Charlien enkelit noiden mainittujen lisäksi? Onhan noita nyt ihan helvetisti, ja kotimaisistakin löytyy vaikka kuinka paljon. Sarjoissakin varmaan, mutta niistä en niin tiedä, kun en sarjoja juuri katsele.
Naisen yli voi ehkä romanttisessa mielessä vetää kyllä ruksin, mutta aistin tässä toisaalta hienon mahdollisuuden antautua pidempäänkin debattiin, jos sellaisesta vänkäämisestä diggailee.
Aina voi myös kysyä, onko Flora Tristanin Paarian vaellukset luettu.
@Fiftie Internetistä kuulemma löytyy aika paljon sellaisia pätkiä, joissa nainen on vähän niinkuin pääosassa, mutta ei niitä oikein voi suositella. Aika lyhyitä eikä niitä koskaan jaksa katsoa kokonaan. Täällä palstallakin oli yhteen sivustoon keskittyvä ketju, mutta se lukittiin.
Kyseisen elokuvan lisäksi suosittelen katsomaan The Help (Piiat).Ottamatta kantaa kuinka perseestä tuollaisesta kilahtava nainen on, ei kukaan ole vielä antanut OIKEAA vastausta eli tietenkin Hidden figures. Se kertoo, ei pelkästään naisesta, vaan useammasta naisesta. Ja kaiken kukkuraksi ovat vähemmistöön kuuluvia, tummaihoisia naisia, jotka ansaitsevat kunnioituksen olemalla työssään parempia kuin valkoinen mies. Ja on vielä tositapahtumiin perustuva.
Mistä voin noutaa palkintoni? Ja jos palkinto on se kilahteleva nainen, niin voisiko joku teistä soittaa minulle esim. 10 minuutin päästä palkinnon noudosta, jotta saan tekosyyn poistua paikalta?
Priscilla, aavikon kuningatar on hyvä vaihtoehto myös. Siinä vasta on naisenergiaa.Mrs. Doubtfire, Big Momma ja White Chicks -elokuvissa oli normaalia paljon paremmat naisnäyttelijät, kannattaa ne mainita nirppanokkanaiselle, varmasti saa pisteitä.
Terry Crews tuli sivusta ja ownasi koko leffan. Eli ei poikatyttöenergiaa, vaan OLD SPICE!White Chicks
Mä ehdottaisin, että @Fiftie kysyisi, minkä Jane Austenin kirjan nainen on lukenut useimmin. Voi tuoda esille sen, että vaikka BBC:n tuottamat filmatisoinnit esim. Ylpeys ja ennakkoluuloista ovatkin populäärikulttuuriksi ihan OK, ei filmi kuitenkaan tuo esille kirjailijan poikkeuksellista lahjakkuutta monusävyiseen kieleen ja aikakauden yhteiskuntakritiikkiin.Vai että jonkunlaisia elokuvia tai sarjoja pitäisi olla enemmän katsottuna...kaikenlaista sitä netistä saa lukea.
Sano sille että et ihan oikeasti keksinyt kun ei niissä ole yhtään hyvää.
Jos ei huumori riitä niin juokse silmänkantamattomiin, heitä kännykkä järveen ja pelastaudu kaikin mahdollisin keinoin tuolta naiselta.