Naisasiat

  • 7 483 256
  • 26 542

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
@king of the jungle
Jos jotain positiivista haetaan, niin ongelmaa ei ilmeisesti ainakaan ole päästä treffeille. Voipi olla, että tällä naisella on tullut joku juttu, että nyt ei kiinnostakaan. Ilmeisesti ihmisillä yleensä saattaa ihan joku pieni tai mitätönkin asia viedä mielenkiinnon. Näistä kun ei aina ota selvää. Kannattaa varmaan vaan iskeä toinen viesti ja katsoa miten siihen reagoi. Jos lukee, mutta ei vastaa mitään, niin eiköhän se ole valitettavasti siinä.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ihan hyvällä kannalla naisasiat. Rouvan kanssa mentiin kihloihin 31.12.1999. Monta vuotta tuota ennen tunnettiin..

Naimisissa 23.9.2000- päivää ennen, kuin täytin 20.

Jokunen hetki ollut hieman vaikeampaa, mutta isossa kuvassa ei lähelläkään suurta kriisiä. Nyt jo tunnetaan ja tiedetään toisemme niin hyvin, että voin aika varmaksi sanoa, että hauta meidät erottaa.

Ensi rakkaudet yhdessä. Onko niin yleistä? En tiedä?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tuommoinen ghostaaminen on kyllä piirre, mitä itse en voi arvostaa ihmisessä yhtään. Miksi ei vain voi sanoa suoraan, ettei kiinnosta, sekin olisi parempi? Mielestäni rehellisyys on tällaisissa asioissa kaiken A ja O, ja osoittaa henkistä selkärankaa siltä toiselta. Kaikenlaiset paikalta liukenemiset ilmoittamatta, radiohiljaisuudet tms. ovat jotenkin niljakasta toimintaa.

Voihan se olla, että hän vain ei osaa tällä hetkellä toimia mitenkään tai käy päässään läpi mitä hän haluaa. Mutta jos jättää vastaamatta niin parempi kun et uhraa tälle naiselle enää ajatustakaan.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Tuommoinen ghostaaminen on kyllä piirre, mitä itse en voi arvostaa ihmisessä yhtään. Miksi ei vain voi sanoa suoraan, ettei kiinnosta, sekin olisi parempi? Mielestäni rehellisyys on tällaisissa asioissa kaiken A ja O, ja osoittaa henkistä selkärankaa siltä toiselta. Kaikenlaiset paikalta liukenemiset ilmoittamatta, radiohiljaisuudet tms. ovat jotenkin niljakasta toimintaa.

Voihan se olla, että hän vain ei osaa tällä hetkellä toimia mitenkään tai käy päässään läpi mitä hän haluaa. Mutta jos jättää vastaamatta niin parempi kun et uhraa tälle naiselle enää ajatustakaan.
No näissä tapauksissa ihmistä ei varmaan kiinnosta tippaakaan sen toisen tunteet ja fiilikset. Kyllä se lopulta on kohtuu helppoa antaa jonkinlainen tiedote, että nyt ei nappaa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
No näissä tapauksissa ihmistä ei varmaan kiinnosta tippaakaan sen toisen tunteet ja fiilikset. Kyllä se lopulta on kohtuu helppoa antaa jonkinlainen tiedote, että nyt ei nappaa.
Näinhän se varmasti todennäköisimmin onkin.

En vain jotenkaan näin "periaatteen miehenä" pysty ymmärtämään tuollaista toimintaa. Jos ei kiinnosta niin kyllä tällaisessa tapauksessa olisi tietynlainen velvollisuus myös itse siitä ilmoittaa.

Ei siinä, jokainen tyylillään. Mutta tällaisille no respect.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tuommoinen ghostaaminen on kyllä piirre, mitä itse en voi arvostaa ihmisessä yhtään. Miksi ei vain voi sanoa suoraan, ettei kiinnosta, sekin olisi parempi? Mielestäni rehellisyys on tällaisissa asioissa kaiken A ja O, ja osoittaa henkistä selkärankaa siltä toiselta. Kaikenlaiset paikalta liukenemiset ilmoittamatta, radiohiljaisuudet tms. ovat jotenkin niljakasta toimintaa.
Tämä on aivan helvetin ärsyttävää. Menee varmaan väärään ketjuun, mutta olen myyntityössä törmännyt tähän melko usein. En ymmärrä mikä on niin vaikeaa siinä että vaikka ilmoittaisi, että "olemme päättäneet luopua hankkeesta toistaiseksi" tai "päädyimme toiseen järjestelmätoimittajaan".

Arvostan suuresti sitä, että rehdisti ilmoitetaan. Kiitänkin kyllä aina siitä ja toivottelen onnea jatkoon jne.

Olisiko syynä tuohon ghostaaminen jonkinlainen häpeä tai sitten pelko vastapuolen reaktiosta. Raukkamaista yhtä kaikki.
 

BaronFIN

Jäsen
Ihan hyvällä kannalla naisasiat. Rouvan kanssa mentiin kihloihin 31.12.1999. Monta vuotta tuota ennen tunnettiin..

Naimisissa 23.9.2000- päivää ennen, kuin täytin 20.

Jokunen hetki ollut hieman vaikeampaa, mutta isossa kuvassa ei lähelläkään suurta kriisiä. Nyt jo tunnetaan ja tiedetään toisemme niin hyvin, että voin aika varmaksi sanoa, että hauta meidät erottaa.

Ensi rakkaudet yhdessä. Onko niin yleistä? En tiedä?
Tämä oli tavoite ja vuodet 1996-2022 meni ihan putkeen. Nyt puoli vuotta sitten erottu ja omille muutettu heinäkuussa.

Joo, on uutta tyttöystävää, mutta aivot on vielä niin edellisessä suhteessa, että yöunet vievät ajatuksia menneeseen ja aamulla on aina pala fiilis herätä.

Ei auta kuin päivä kerrallaan. Kait tämä tästä. Mutta on tämä outoa rakentaa elämää yksin neljännesvuosisadan jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
@king of the jungle
Jos jotain positiivista haetaan, niin ongelmaa ei ilmeisesti ainakaan ole päästä treffeille. Voipi olla, että tällä naisella on tullut joku juttu, että nyt ei kiinnostakaan. Ilmeisesti ihmisillä yleensä saattaa ihan joku pieni tai mitätönkin asia viedä mielenkiinnon. Näistä kun ei aina ota selvää. Kannattaa varmaan vaan iskeä toinen viesti ja katsoa miten siihen reagoi. Jos lukee, mutta ei vastaa mitään, niin eiköhän se ole valitettavasti siinä.
Noniin tulihan sieltä vastaus, kun laitoin uutta viestiä, että mikäs meno haluaako hän nähdä tai mitään ylipäänsä?

Ilmeisesti seuraavana päivänä kun oltiin nähty, niin exänsä oli laittanut viestiä ja olivat tässä joku päivä nähneet ja vähän ollut pää sekaisin. Ero kuulemma oli aika huono/vaikea, niin ei pysty nyt sopimaan treffejä, kunnes asia on saatu selvitettyä johonkin suuntaan.

Eli se siitä.

Toivotin hänelle hyvää jatkoa ja sanoin, että vaikutat tosi mahtavalta seuralta, joten laita joskus viestiä, jos tilanteet on niille otolliset, niin katsotaan sitten mikä oma tilanteeni on elämässä.

Tosi iso harmi, mutta hyvä näin, että sai nyt edes jonkun vastauksen ja sinetin.

Nyt sitten taas metsästetään sitä yksisarvista ja "tajunnanräjäyttävää".
Pakko myöntää, että luulin niiden jo kadonneen. Varmaan joskus 10v. sitten koin saman tunteen heti kättelyssä, kuin tämän neidon kanssa.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Noniin tulihan sieltä vastaus, kun laitoin uutta viestiä, että mikäs meno haluaako hän nähdä tai mitään ylipäänsä?

Ilmeisesti seuraavana päivänä kun oltiin nähty, niin exänsä oli laittanut viestiä ja olivat tässä joku päivä nähneet ja vähän ollut pää sekaisin. Ero kuulemma oli aika huono/vaikea, niin ei pysty nyt sopimaan treffejä, kunnes asia on saatu selvitettyä johonkin suuntaan.

Eli se siitä.

Toivotin hänelle hyvää jatkoa ja sanoin, että vaikutat tosi mahtavalta seuralta, joten laita joskus viestiä, jos tilanteet on niille otolliset, niin katsotaan sitten mikä oma tilanteeni on elämässä.

Tosi iso harmi, mutta hyvä näin, että sai nyt edes jonkun vastauksen ja sinetin.

Nyt sitten taas metsästetään sitä yksisarvista ja "tajunnanräjäyttävää".
No hyvä, että sai sanottua rehellisesti mikä on tilanne. Ei kuin vain uutta matoa koukkuun!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Noniin tulihan sieltä vastaus, kun laitoin uutta viestiä, että mikäs meno haluaako hän nähdä tai mitään ylipäänsä?

Ilmeisesti seuraavana päivänä kun oltiin nähty, niin exänsä oli laittanut viestiä ja olivat tässä joku päivä nähneet ja vähän ollut pää sekaisin. Ero kuulemma oli aika huono/vaikea, niin ei pysty nyt sopimaan treffejä, kunnes asia on saatu selvitettyä johonkin suuntaan.

Eli se siitä.
Mulla oli kesällä vähän samanlainen kokemus erään naisen kanssa - treffit menivät todella hyvin ja puhuttiin jo seuraavasta tapaamisesta. Sitten hiljaisuus ja lopulta vastaus viestiin, että oli eksän kanssa vielä hommat kesken ja selvittämättä.

Deittailin itse myös kesällä aika runsaasti - joskus muutamaa samaan aikaan - mutta ei monikaan sytyttänyt. Kunnes sitten kesän lopulla kohtasin sen yhden, joka todellakin nousi yli muiden. Yksisarvisen, kuten sanoit. Eikä ole tarvinnut enää muihin suuntiin katsella.

Joten tsemppiä sinne, kyllä se jossain kohtaa vastaan kävelee tilanteen ollessa oikea.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ei suoranaisesti yllä olleisiin viesteihin viitaten, mutta tuli vain mieleen, että liika innostus voi joskus vain ajaa sitä toista ihmistä kauemmaksi sinusta. Ripustautuminen ja huono itsetunto hohkaa kauas. Itsensä kanssa pitäisi ensin olla jollain lailla sujut, että pystyy terveitä suhteita luomaan. Eikä niiden tarvitse välttämättä mitään romansseja olla, vaan se pätee ihan pelkkiin ystävyyssuhteisiinkin.

Tuossa taannoin hengailin vapaa-ajalla aika paljon yhden naispuolisen kollegan kanssa. Viestiteltiin aika tiuhaan tahtiin myös. Hän oli ihastunut minuun, mutta tunteet eivät olleet molemminpuolisia, ja asiasta puhuttiin, jonka jälkeen molemmat oli ihan fine asian kanssa. Oltiin jonkun aikaa kuitenkin ihan vain kaverilinjalla tuonkin jälkeen, mutta tuotakin rupesi ajan kanssa kuitenkin hänen ripustautumisensa sabotoimaan. Viestejä tuli välillä ihan päivittäin, eikä niissä usein ollut mitään ihmeempää sisältöä, muuta kuin se, että huomiota piti saada. Lisäksi hän vuodatti omia ongelmiaan niin paljon minulle, että koin hänen tekevän jonkinlaista terapeuttia minusta itselleen Ja tuollainen ripustautuminen rupeaa vain aika nopeasti näkymään, ja se alkoi ainakin minua ahdistamaan, sekä ajamaan pois päin.

Tätä oppia olen siitä lähtien yrittänyt itsekin soveltaa, että ihmisten kanssa ystävystyminen ja siitä läheisemmiksikin muuttuvat ihmissuhteet pitäisi pohjautua siihen, että ensin on itsensä kanssa hyvissä väleissä. Se rupeaa kantamaan hedelmää sitten suhteissa muihinkin ihmisiin. Se, että välittää itsestään, rupeaa myös näkymään ulospäin, mutta positiivisella tavalla. Jotain vetovoimaa se kai on.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Nyt on ollu jonkun aikaa kivanoloisen naisen kanssa juttelut tulilla deittisovelluksessa. Nainen yksi päivä elokuvista puhuttaessa kysyi, että mitkä on mun lempi naisista kertovat elokuvat ja sarjat. No enhän osannu nimetä kun ihan muutaman mitä olen katsonut eikä nekään suosikkeja. Joo tiedän, että pitäisi olla katsottuna paljon enemmä naisista kertovia elokuvia ja sarjoja. No nyt tänään nainen sitten taas elokuvista puhuttaessa kysyi, että onko mun vaikea katsoa naisista kertovia elokuvia/sarjoja, kun sitä hieman kiukuttaa tämä etten osannut sanoa hyviä.

No selitin sitten naiselle kyllä, että ei se siitä naisen/naisten keskiössä olemisesta johdu, mutta ei kyllä vain tule mieleen oikeen äkkiseltään mitään hyvää. Ja sitten olen kyllä ihan samaa mieltä naisen kanssa, että pitäisi olla enemmän vastaavia missä ei ole mies/miehet keskiössä. Toivottavasti tämä juttu nyt ei kosahda tähän. Pikkuinen raportti näin tähän yöhön.
 

rpeez

Jäsen
Joo tiedän, että pitäisi olla katsottuna paljon enemmä naisista kertovia elokuvia ja sarjoja. No nyt tänään nainen sitten taas elokuvista puhuttaessa kysyi, että onko mun vaikea katsoa naisista kertovia elokuvia/sarjoja, kun sitä hieman kiukuttaa tämä etten osannut sanoa hyviä.

No selitin sitten naiselle kyllä, että ei se siitä naisen/naisten keskiössä olemisesta johdu, mutta ei kyllä vain tule mieleen oikeen äkkiseltään mitään hyvää. Ja sitten olen kyllä ihan samaa mieltä naisen kanssa, että pitäisi olla enemmän vastaavia missä ei ole mies/miehet keskiössä. Toivottavasti tämä juttu nyt ei kosahda tähän. Pikkuinen raportti näin tähän yöhön.

Mitä ihmettä? Miksi pitäisi olla enemmän naisista kertovia sarjoja katsottuna? Saattaa liittyä jotenkin wokeiluun?

Itse luultavasti sanoisin tuollaiselle kysyjälle kohteliaasti, että katson ohjelmia jotka kiinnostaa itseäni, enkä päähenkilön sukupuolesta johtuen. Tuohon tyyliin kyllä vastasitkin. Ja onhan se aika selvää myös, että miespuolisen tähdittämään ohjelmaan on usein miehen helpompi samaistua.

Ei kyllä pitäisi kosahtaa tuohon, imho. On myös muistettava, että naiset arvostaa miestä jolla on mielipiteitä, eikä sylikoiraa joka yrittää olla naiselle mieliksi kaikessa. Jos kosahti, niin ehkä hyväkin sitten.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nyt on ollu jonkun aikaa kivanoloisen naisen kanssa juttelut tulilla deittisovelluksessa.

No nyt tänään nainen sitten taas elokuvista puhuttaessa kysyi, että onko mun vaikea katsoa naisista kertovia elokuvia/sarjoja, kun sitä hieman kiukuttaa tämä etten osannut sanoa hyviä.
Nämä ei ole kyllä ihan linjassa keskenään.

Kysy mikä on naisen mielestä paras Rambo. Suutu jos ei tykkää, lemppaa jos ei ole edes nähnyt kaikkia.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt on ollu jonkun aikaa kivanoloisen naisen kanssa juttelut tulilla deittisovelluksessa. Nainen yksi päivä elokuvista puhuttaessa kysyi, että mitkä on mun lempi naisista kertovat elokuvat ja sarjat. No enhän osannu nimetä kun ihan muutaman mitä olen katsonut eikä nekään suosikkeja. Joo tiedän, että pitäisi olla katsottuna paljon enemmä naisista kertovia elokuvia ja sarjoja. No nyt tänään nainen sitten taas elokuvista puhuttaessa kysyi, että onko mun vaikea katsoa naisista kertovia elokuvia/sarjoja, kun sitä hieman kiukuttaa tämä etten osannut sanoa hyviä.

No selitin sitten naiselle kyllä, että ei se siitä naisen/naisten keskiössä olemisesta johdu, mutta ei kyllä vain tule mieleen oikeen äkkiseltään mitään hyvää. Ja sitten olen kyllä ihan samaa mieltä naisen kanssa, että pitäisi olla enemmän vastaavia missä ei ole mies/miehet keskiössä. Toivottavasti tämä juttu nyt ei kosahda tähän. Pikkuinen raportti näin tähän yöhön.
Voi hyvänen aika! Joo, ihmisillä on erilaiset mielenkiinnon kohteet, ja on hyvä tietää, ollaanko liian erilaisia. Silti ihmeellistä testaamista jos pitää alkaa väkisin iskemään toiseen ikäviä leimoja itse keksityillä väittämillä.

Pitääkö näihin keskusteluihin vastavuoroisesti heittää kysymys, mikä on eniten inhoamasi jäähy jääkiekossa. Miksi? Etkö tiedä? Inhoatko jääkiekkoa? Onko sun vaikea katsoa, kun miehet pelaa keskenään jääkiekkoa? Et kai sä vihaa miehiä?!
 

Draco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt on ollu jonkun aikaa kivanoloisen naisen kanssa juttelut tulilla deittisovelluksessa. Nainen yksi päivä elokuvista puhuttaessa kysyi, että mitkä on mun lempi naisista kertovat elokuvat ja sarjat. No enhän osannu nimetä kun ihan muutaman mitä olen katsonut eikä nekään suosikkeja. Joo tiedän, että pitäisi olla katsottuna paljon enemmä naisista kertovia elokuvia ja sarjoja. No nyt tänään nainen sitten taas elokuvista puhuttaessa kysyi, että onko mun vaikea katsoa naisista kertovia elokuvia/sarjoja, kun sitä hieman kiukuttaa tämä etten osannut sanoa hyviä.

Elokuvasivistys kuntoon. Jatkaen aiempien vastausten linjaa, kun nainen esittää tämän kysymyksen, niin vastaushan on yksinkertainen. Luutnantti Ellen Ripley, Nostromon ainoa henkiin jäänyt. Olisin itse selittänyt todella tarkkaan ja yksityiskohtaisesti, kuinka Alien muurasi perustuksen scifi-kauhulle ja Aliens -Paluu sitten vielä lanseerasi oikeastaan scifi-kauhu-toiminnan.

Valitettavasti elokuvasarja ei näiden jälkeen oikein ole enää päässyt ihan omalle tasolleen, mutta olisihan tuosta jo riittänyt paljon kerrottavaa. Mutta nämä todisteena sille, että ei minulla ole mitään ongelmia katsella naisesta kertovia elokuvia.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Yläasteella oli paha, jos ihastus kuunteli jotain Backstreet Boysia, eikä ymmärtänyt rock n rollista mitään. Olisin kuvitellut, että nämä "tykkäätkö, mikset tykkää" keskustelut olisi jäänyt myös sinne, mutta ei näemmä.

Jos palvoo saatanaa, tai on äärikristitty, niin tälläisen keskustelun ymmärtää, koska parisuhde tuskin toimii, ellei toinen omaa samoja uskomuksia. Mutta normaalien ihmisten suhteessa pitäisi olla aivan se ja sama, mitä mieltä on jostain genrestä tai elokuvasta.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Toivottavasti tämä juttu nyt ei kosahda tähän. Pikkuinen raportti näin tähän yöhön.
Kaikella ystävyydellä sanottuna, olisi sinun itsesi kannalta varmaankin parhaaksi, että kosahtaisi. Ei mikään terve ihmissuhde perustu tuollaisiin ehtoihin, mitä tämä nainen oli sinulle asettanut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös