Nyt on ollu jonkun aikaa kivanoloisen naisen kanssa juttelut tulilla deittisovelluksessa. Nainen yksi päivä elokuvista puhuttaessa kysyi, että mitkä on mun lempi naisista kertovat elokuvat ja sarjat. No enhän osannu nimetä kun ihan muutaman mitä olen katsonut eikä nekään suosikkeja. Joo tiedän, että pitäisi olla katsottuna paljon enemmä naisista kertovia elokuvia ja sarjoja. No nyt tänään nainen sitten taas elokuvista puhuttaessa kysyi, että onko mun vaikea katsoa naisista kertovia elokuvia/sarjoja, kun sitä hieman kiukuttaa tämä etten osannut sanoa hyviä.
Elokuvasivistys kuntoon. Jatkaen aiempien vastausten linjaa, kun nainen esittää tämän kysymyksen, niin vastaushan on yksinkertainen. Luutnantti Ellen Ripley, Nostromon ainoa henkiin jäänyt. Olisin itse selittänyt todella tarkkaan ja yksityiskohtaisesti, kuinka Alien muurasi perustuksen scifi-kauhulle ja Aliens -Paluu sitten vielä lanseerasi oikeastaan scifi-kauhu-toiminnan.
Valitettavasti elokuvasarja ei näiden jälkeen oikein ole enää päässyt ihan omalle tasolleen, mutta olisihan tuosta jo riittänyt paljon kerrottavaa. Mutta nämä todisteena sille, että ei minulla ole mitään ongelmia katsella naisesta kertovia elokuvia.