Ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Olet sopinut jo menoa eikä sen PITÄISI vaikuttaa mihinkään. Ehdotat uutta tapaamista esim menemällä Lahteen näkemään häntä niin luulisi hänen ymmärtävän, että olet edelleen kiinnostunut. Jos hän ei tätä ymmärrä niin voit vääntää rautalangasta miksi et ehtinyt nähdä häntä. Jos ymmärtää niin kannattaa pitää kiinni, jos taas ei niin ei ole sen arvoista. Kyllä pitää olla omiakin menoja.Nainen ehdotti tapaamista tänä viikonloppuna, ja sanoin kyllä sille, että on vähän vaikeaa, kun on Hanoita ja KooKoota. Viikonloppu menikin täysin naista huomioimatta. Ja nainen on Lahesta, oli viikonlopun täällä kaverinsa luona.
Aika täydellinen shittaus siis. Uskaltaako tuolle sanoa enää mitään? Siis muuta kuin anteeksi. Miten tuota nyt enää lähestyisi? On varmaan todella kylmä, olisin itsekin.
Näinhän sen pitäisi ollakin. Tottakai molemmilla on omia menoja. Itse sovin yleensä naisten kanssa tapaamisia aktiivisesti, koska en halua joutua säätämään, haluan päättää mahdollisimman paljon itse. Ja jotenkin olen ymmärtänyt, että monet naiset toivovatkin mieheltä tällaista. Minä en todellakaan hyppää sinne, minne nainen toivoo, vaan minä kerron, missä nähdään ja koska. Vaikka toki huomioin sen, jos ei naiselle millään käy, en tietenkään ole kohtuuton. Mutta tämä vähän yllätti. Eipä ole naisesta enää kuulunut. Katsotaan, kuuluuko vielä.Ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Olet sopinut jo menoa eikä sen PITÄISI vaikuttaa mihinkään. Ehdotat uutta tapaamista esim menemällä Lahteen näkemään häntä niin luulisi hänen ymmärtävän, että olet edelleen kiinnostunut. Jos hän ei tätä ymmärrä niin voit vääntää rautalangasta miksi et ehtinyt nähdä häntä. Jos ymmärtää niin kannattaa pitää kiinni, jos taas ei niin ei ole sen arvoista. Kyllä pitää olla omiakin menoja.
Otti varmaan nokkiinsa. Toki naiset haluavat olla prioriteetti ykkösiä. Hänestä saattaa tuntua, että KooKoo ja Hanoi Rocks on hänen yläpuolellaan eikä tajua, että olet jo hankkinut lipun keikalle, ja että olet sopinut/päättänyt mennä katsomaan peliä. Jos on kiinnostava tapaus niin kannattaa ehkä yrittää selvittää asia hänelle, mutta jos veti jo porot nokkaan niin asiaa ei välttämättä pysy korjaaman. Toivotaan että siitä leppyisi.Näinhän sen pitäisi ollakin. Tottakai molemmilla on omia menoja. Itse sovin yleensä naisten kanssa tapaamisia aktiivisesti, koska en halua joutua säätämään, haluan päättää mahdollisimman paljon itse. Ja jotenkin olen ymmärtänyt, että monet naiset toivovatkin mieheltä tällaista. Minä en todellakaan hyppää sinne, minne nainen toivoo, vaan minä kerron, missä nähdään ja koska. Vaikka toki huomioin sen, jos ei naiselle millään käy, en tietenkään ole kohtuuton. Mutta tämä vähän yllätti. Eipä ole naisesta enää kuulunut. Katsotaan, kuuluuko vielä.
Tottakai KooKoo ja Hanoi Rocks ovat vielä hänen yläpuolellaan. Pitää olla jo jonkinlainen matka parisuhdetta, ennen kuin olisi toisin. KooKoo ja Hanoi Rocks ovat minulla aina, naisesta en tiedä. Eikä tämä ole vasta kuin tapailua. Jos naisella olisi vastaavaa priorisointia, niin ymmärtäisin sen, vaikka voisihan se vituttaa, jos olisin todella kiinnostunut. Jos se vaikka priorisoisi jonkun Juha Tapion keikan, varsinkin kun se musiikki on ihan skeidaa. Mutta olen itsekin tuollaisia harmistumisen tunteita kokenut. Tässä tilanteessa tarjosin kuitenkin muita vaihtoehtoja näkemiseen, ja jos ne eivät kelpaa, niin harmillista on.Otti varmaan nokkiinsa. Toki naiset haluavat olla prioriteetti ykkösiä. Hänestä saattaa tuntua, että KooKoo ja Hanoi Rocks on hänen yläpuolellaan eikä tajua, että olet jo hankkinut lipun keikalle, ja että olet sopinut/päättänyt mennä katsomaan peliä. Jos on kiinnostava tapaus niin kannattaa ehkä yrittää selvittää asia hänelle, mutta jos veti jo porot nokkaan niin asiaa ei välttämättä pysy korjaaman. Toivotaan että siitä leppyisi.
No niin, my old flame Raumalta laittoi juuri viestiä, että lähetään pöhisemään, hän on nyt Stadissa. Olisi käynyt toki, mutta täällä Haagassa junat myöhästelevät. Eli tunti menisi. Vitun kommunismiliikenne. Olisi ollut kyllä kiva nähdä tämä vanha rakas.
Ihan saatanasti nyt harmittaa ja laittelin juuri Piialle viestiä, että nähdään nyt selvin päin, ennen kuin hän lähtee kotia Raumalle.
No, voihan vitsit... jätkä sai naiselta ihan oikean kirjeen tänä somen pikaviestein kirottuna aikana - WAU!No nyt tuli Lahen naiselta viesti. Viikon jälkeen. Sanoo, että ymmärtää kiireet, eikä suuttunut. Sanoi myös, että tämä lokakuu on nyt hänelläkin vähän kiireinen, mutta jos sitä marraskuulle alkaisi treffejä suunnitella.
Tämähän on ihan sellaista vanhan ajan kirjeenvaihtoa. Oli se hienoa, kun postiluukku kilahti, ja sieltä löytyi nätillä käsialalla kirjoitettu kirje. Joskus saattoi olla tuulahdus parfyymiäkin mukana, ja voi että se huumasi. Parasta oli, kun mukana oli kuva, joka näytti nätiltä.
Olen tuotakin toki harrastanut, mutta ei oikein nyt nykyaikaan asetu tämä rytmi. Ei nyt oikeasti kukaan voi olla noin old school, kun minäkään en ole. Vai voiko? Nuorekkaan setämiehen elämässäkin kuukausi on jo pitkä aika. Siinä ajassa ehtii löytyä uusia naisia, siihen aikaan mahtuu paljon jääkiekko-otteluita, ja siinä ajassa ehtii sopia uusia baarireissuja poikain kanssa.
Jos positiivisesti ajatellaan, niin onhan siinä kuukaudessa taas paljon aikaa KooKoolle ja Hanoille.
No, kai tästä jotain opin - ei kannata säätää sellaisten kanssa jotka opiskelevat tai työskentelevät päivittäin samassa paikassa.
Osuva sanonta.Tähän on ihan jenkkiläinen sanontakin ”Don’t shit where you eat”.
Kannattaa noudattaa, etenkin aikanaan työelämässä.
Minulla on ollut elämässäni kaksi vakavampaa työpaikkaromanssia, lyhyempiä ei lasketa. Kummastakaan ei ole pahaa sanottavaa. Toinen meni aika kevyesti ehkä valta-asemasta johtuen, mutta toisesta tuli pitkä parisuhde.Nuo työpaikkaromanssit voivat olla hankalia. Meillä on niitä useita, ja on siellä monet ihan oikeasti sen elinikäisen kumppaninkin löytäneet.
Vähän kaksipiippuinen juttu tuo. Työpaikalla olosta voi tulla valtavan hankalaa, jos ero tulee, mutta sitten taas toisaalta, jos siellä jonkun kanssa kunnolla kolahtaa, eikä sitä riskiä ikinä ota, niin niin... Ei ole yksiselitteistä.
Toteamuksestasi, jotka yleensä osuvat hyvin kohdalleen, olen tällä kertaa täysin eri mieltä, sori vaan. Pitkään jo meni ettei koko nainen ollut ajatuksissakaan, eikä mitään tunteita (romanttisia ainakaan) häntä kohtaan enää ole. Ne ovat kuolleet. En ottaisi häntä takaisin vaikka hän sitä itse tarjoaisi. Kuten sanoin, minua ei hänen tekemisensä liikuta, etenkin jos pysyy poissa silmistäni.@Steril , ihan kaikella kunnioituksella, mutta et tästä naisesta ole yli päässyt. Et edes lähelle. Mutta nää on näitä ja lähes kaikki kokee tuollaista joskus. Kyllä säkin vielä yli tästä pääset. Asiassa auttaa aika ja/tai uusi heila. Kannattaa pokata jostain bileistä vaikka joku yhden illan juttu ihan vain, jotta pääset tästä nyt yli. Laastari. Mutta muistat, ettet ihastu tai lupaa mitään sen illan aikana. Kai opiskelijoilla vieläkin jotain bileitä on, missä viina virtaa ja aamulla virtaa tuskanhiki ja hävettää, että "tuli sillä tavalla heitettyä vapaalle, kun en mä yleensä" :)?
Omaan kokemukseeni nojaten, tätä on kompattava.Nimittäin ihmiselle, joka oikeasti on päässyt yli ihastuksesta, jonka kanssa ei edes koskaan ollut mitään suhdetta, sen ihastuksen näkeminen jonkun muun kanssa, on oikeasti aivan yhdentekevää.