Naisasiat

  • 7 489 615
  • 26 542

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Oletko harkinnut vaikka jonkin blogin kirjoittamista Afrikan seikkailuista? Yleisöä uskoisi riittävän. :)

Kyllähän pitkälti harmaaseen Suomeen lomareissuja lukuunottamatta sidottuna työnarkomaanina jonkinlainen irtiotto kiinnostaisi jossain vaiheessa tehdä, kun parisuhdemarkkinatkin näyttävät olevan ihan eri levelillä noilla tienoilla.
Ei mulla riitä kärsivällisyys blogin kirjoittamiseen.

Mitä irtiottoihin tulee, niin Kampala on käsittääkseni melko suosittu kohde diginomadien keskuudessa. Eli jos on mahdollisuus tehdä etätöitä ulkomailta käsin, tämä on hyvä vaihtoehto perinteisille Thaimaalle ja Balille.

Eilen tempaisin kahdet Tinder-treffit samana päivänä. Ensin tapasin vuoren huipulla erään yliopisto-opiskelijan. Mukava pimu, mutta on kotoisin meikäläisen kukkarolle liian varakkaasta perheestä. Tarkoittaa, että hänellä on liian kallis maku. Juotiin muutamat drinksut tuolla rikkaiden asuinalueella, mutta sitten oli pakko keksiä tekosyy poistumiselle. Täällä slummissa saa 3 olutta samalla rahalla kuin yhden Kampalan Beverly Hillsissä.

Illalla olin juuri lähdössä läheiseen yökerhoon katsomaan livebändiä, kun eräs neiti kyseli illan suunnitelmista. Neiti tulikin baariin ja lähti tänään hotellilta sopivasti juuri ennen futismatsin alkua. Perfect timing!

Tänään joutuu ilmeisesti taas treffeille. Eräs nainen on hinkunut säkenöivää seuraani jo pari viikkoa, mutta aikataulut eivät ole aiemmin sopineet yhteen.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täällä toinen uuvelo, joka ei tiedä miten nämä asiat pitää hoitaa. Jotkut vaan meinaa, että ei pitäis viestitellä niin paljon. En sitten tiedä olenko tässä tapauksessa niin tehnyt kun tosiaan eilen yhden viestin laitoin ja sitä ennen tiistaina sovin sitä leffailtaa. Jos oon liian innokas sitten taas naisen mielestä, että mistä tuota tietää. Jotenkin nyt vaan huvittaa jutella tässä mahdollisen seuraavan näkemisen välillä, koska itestä jotenkin vaikea olla vaan sanomatta mitään.
Viestiä vaan menemään. Jos ei vastaile mitään, tuskin on kiinnostunut. Harvassa ovat ne ihmiset, jotka eivät tutustumisvaiheessa halua olla tekemisissä muutoinkin kuin treffien muodossa.

Treffejä ajatellen on myös kiva, kun on jo ajatuksia vaihdettu, ja voidaan ikään kuin jatkaa siitä mihin jäätiin.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Viestiä vaan menemään. Jos ei vastaile mitään, tuskin on kiinnostunut. Harvassa ovat ne ihmiset, jotka eivät tutustumisvaiheessa halua olla tekemisissä muutoinkin kuin treffien muodossa.

Treffejä ajatellen on myös kiva, kun on jo ajatuksia vaihdettu, ja voidaan ikään kuin jatkaa siitä mihin jäätiin.

No näinhän se on. Toisaalta nyt oli aikaisemmin tänään ig-tarinassa et ois lemmikki kuollut, joten se voi aiheuttaa tämän hiljaisuuden. Toisaalta taas kun ei ole koko viestiä edes lukukuitannut, niin ihmetyttää. Pitää laittaa viestiä joku päivä, jos ei kuulu.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisaalta taas kun ei ole koko viestiä edes lukukuitannut, niin ihmetyttää.
Whatsapp viestit voi lukaista siitä esikatselunäkymästä ja se ei merkkaa viestiä vielä luetuksi.
 

BaronFIN

Jäsen
Itse olen sen (vanhan) koulukunnan edustaja, että pidän kalan koukussa pienellä taustamelulla ihan vaikka tyhmistä asioista. Se on merkki kiinnostuksesta.

Jos päiviin ei laiteta viestiä (”viestittelen viikon päästä, moro!”) ja yhteys ”hiipuu”, niin ei se nainen silloin itseään kovin merkityksellisenä pidä sinun silmissä ja se on mielestäni ainoa asia millä on mitään merkitystä: naisen on tunnettava itsensä aidosti mielenkiintoiseksi miehen silmissä. Jos näin ei ole, niin kylmäävä hiljaisuus on vastine.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Puolitoista tuntia metsäpolkukävelyä elämästä, töistä, perheistä, matkusteluista jutellen. Nainen ei paljastunut ylipainoiseksi karaoke-emännäksi viskin karhaisemalla äänellä, joten olen edelleen kiinnostunut. Tuli leffatreffit sovittua.

On se jännä miten askel kevenee ja paskatkin asiat on helpompi ottaa vastaan kun tietää jonkun olevan sinusta kiinnostunut eikä maailma vain tarjoa märkää rättiä vasten kasvoja.
Näissä on puolensa. Sen verran hajalla ihan ymmärrettävästi olet ollut, että ainakin lyhyellä aikavälillä tuollainen uusi juttuseura on varmasti hyväksi.

Mutta tuossa on se vaara, että pidemmän päälle saattaa sattua entistä enemmän. Jos käy niin, että tuo uusi tuttavuus ihastuttaa sinua jatkossakin ja hän ihastuu sinuun, niin voi tulla esim muutaman kuukauden tai jopa vuoden kestävä suhde. Ja sitten nainen voi syystä X kertoa, että ei olekaan valmis suhteeseen, olet ihana, ei ole sinun vikasi ja plaa plaa.

Siinä kohtaa nyt vasta loppuneen pitkän suhteesi taakka ja uuden juuri menetetyn suhteen tuskasi rysähtävät kerralla päällesi. Siinä onkin sitten luovimista pääkopalla kestää kumpikin suru samaan aikaan.

Näkisin, että tälle skenaariolleni on hyvinkin yli 50 % toteutumismahdollisuus.

Kannattaa siis nauttia uudesta tuttavuudesta, mutta jollain tapaa miettiä sitäkin asiaa jos se homma kosahtaisi, niin miten siitä jatkaisit.
 

BaronFIN

Jäsen
Onneksi tämän suhteen ollaan samalla karttasivulla: molemmilla lapset aiemmista liitoista pyörimässä omissa jaloissa ja mitään uusioperheitä ei tulla perustamaan.

Kauhea ajatuskin :)
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Tässä just taas mietin, että iskeäkkö naiselle joku viesti tänään vai ei. Vai pitääkö odottaa tässä vielä useampi päivä? Enkä sitten tiedä mitä järkevää laitan.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tässä just taas mietin, että iskeäkkö naiselle joku viesti tänään vai ei. Vai pitääkö odottaa tässä vielä useampi päivä? Enkä sitten tiedä mitä järkevää laitan.
Jos se nainen on sinusta kiinnostunut/sinuun ihastunut, niin hän on sitä luultavasti ihan huolimatta siitä, että laitatko viestiä tänään vai kolmen päivän päästä. Sama pätee myös sitten toiseen suuntaan, eli jos ei ole kiinnostunut, niin ei silloinkaan tuolla päivällä väliä ole.

Sellainen ripustautuminen kyllä aika nopeasti tulee ilmi, ja semmoinen harvemmin toisessa herättää isompia intohimoja. Eli jos nyt ihan koko ajan pommitat toista viesteillä ja haet kauheasti toisen hyväksyntää, niin pois päin se vaan toista ajaa. Et viestisi perusteella semmoista kuitenkaan ole tehnyt.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Jos se nainen on sinusta kiinnostunut/sinuun ihastunut, niin hän on sitä luultavasti ihan huolimatta siitä, että laitatko viestiä tänään vai kolmen päivän päästä. Sama pätee myös sitten toiseen suuntaan, eli jos ei ole kiinnostunut, niin ei silloinkaan tuolla päivällä väliä ole.

Sellainen ripustautuminen kyllä aika nopeasti tulee ilmi, ja semmoinen harvemmin toisessa herättää isompia intohimoja. Eli jos nyt ihan koko ajan pommitat toista viesteillä ja haet kauheasti toisen hyväksyntää, niin pois päin se vaan toista ajaa. Et viestisi perusteella semmoista kuitenkaan ole tehnyt.

No totta tämäkin. Siis perjantaina iltapäivällä laitoin vain "Moi miten menee?" tyyppisen viestin ja siihen ei ole tullut mitään vastausta. Sitä ennen tiistaina sovin alustavasti sitä leffailtaa naisen kanssa. Sitä ennen olin laittanut muutaman viestin naisen kanssa lauantaina näkemisen jälkeen.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
No totta tämäkin. Siis perjantaina iltapäivällä laitoin vain "Moi miten menee?" tyyppisen viestin ja siihen ei ole tullut mitään vastausta. Sitä ennen tiistaina sovin alustavasti sitä leffailtaa naisen kanssa. Sitä ennen olin laittanut muutaman viestin naisen kanssa lauantaina näkemisen jälkeen.
Hiljaisuus tarkoittaa todennäköisesti sitä, että ei ole kiinnostusta toisella puolella. Tuo on kuitenkin jo kaksi päivää sitten lähetetty viesti. Aseta itsesi samaan asemaan. Jos viesti olisi tullut ihastukseltasi, niin vastaisitko tuollaiseen viestiin kahden päivän kuluessa? No totta ihmeessä vastaisit. Jos et nyt ihan välittömästi, niin ainakin saman päivän kuluessa.

En halua olla mitenkään ilkeä, mutta näissä pääsee aina pienemmällä mielipahalla ja sydänsurulla, mitä nopeammin myöntää tosiasiat, eikä jää kiusaamaan itseään, ja menee eteenpäin. Vaikka vaikeaahan se on silloin, jos on toiseen oikein ihastunut ja haluaisi nähdä semmoisia asioita, joita ei oikeasti ole olemassa. Tulkitsee asioita jotenkin parhain päin niissä hormonimyrskyissään yms.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Hiljaisuus tarkoittaa todennäköisesti sitä, että ei ole kiinnostusta toisella puolella. Tuo on kuitenkin jo kaksi päivää sitten lähetetty viesti. Aseta itsesi samaan asemaan. Jos viesti olisi tullut ihastukseltasi, niin vastaisitko tuollaiseen viestiin kahden päivän kuluessa? No totta ihmeessä vastaisit. Jos et nyt ihan välittömästi, niin ainakin saman päivän kuluessa.

En halua olla mitenkään ilkeä, mutta näissä pääsee aina pienemmällä mielipahalla ja sydänsurulla, mitä nopeammin myöntää tosiasiat, eikä jää kiusaamaan itseään, ja menee eteenpäin. Vaikka vaikeaahan se on silloin, jos on toiseen oikein ihastunut ja haluaisi nähdä semmoisia asioita, joita ei oikeasti ole olemassa. Tulkitsee asioita jotenkin parhain päin niissä hormonimyrskyissään yms.

No siis juu suurella todennäköisyydellä olet oikeassa. Ihmetyttää vaan minkä takia hänelle vielä tiistaina sopi se leffailta ja vielä itse sellaisesta puhui treffien päätteeksi sekä kaikki toiminta treffien lopussa viittasi vahvasti siihen, että kyllä kiinnostaa. Mietin sitä lemmikin kuolemaakin tässä, että miten se vaikuttaa. Jos ei oikeasti kiinnostanut tiistaina eikä treffien jälkeen, niin en ihan ymmärrä mitä asiasta valehteleminen hyödyttää.

Ihmetyttää vaan ylipäätään, että miten aikuiset ihmiset ei saa sanottua, että ei kiinnosta. Olin tässä kerran yhden naisen kanssa treffeillä ja jo siinä huomasi vahvasti ettei sitä kiinnosta(omakaan kiinnostus nyt ei kovin korkea ollut). Seuraavana päivänä tuliki asiallinen viesti missä kertoi tämän ihan suoraan ja totesi hyviä jatkoja. Siis erittäin hyvin hoidettu kyseiseltä naiselta ja nousee peukku aina tälläisistä.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Juu no kyseinen nainen nyt vastasi sitten kun laitoin uuden viestin. On ollut kuulemma raskas loppuviikko. Vähän vaikutti siltä, että nyt ei sen suuremmasti kannata sille jutella. Sanoin sitten, että sanoo vaan, jos voin jotenkin olla avuksi.
 

Barney

Jäsen
No siis juu suurella todennäköisyydellä olet oikeassa. Ihmetyttää vaan minkä takia hänelle vielä tiistaina sopi se leffailta ja vielä itse sellaisesta puhui treffien päätteeksi sekä kaikki toiminta treffien lopussa viittasi vahvasti siihen, että kyllä kiinnostaa.
Onhan se ihan mahdollista, että silloin vielä kiinnosti, mutta enää ei. Itselleni on ainakin monesti käynyt noin. Syitä tuohonkin on monia. Voi olla, että henkilökohtaisessa elämässä on tapahtunut jotain sellaista tuolla aikavälillä, että fiilis on muuttunut. Omalla kohdallani on usein käynyt niin, että on tullut sellainen fiilis että toinen osapuoli on ollut selvästi enemmän kiinnostunut kuin itse. Noissa tilanteissa sitten usein ne omat fiilikset häviää, kun toinen osapuoli vaikuttaa liian innokkaalta.

Ihmissuhteet ovat vaikeita ja loppujen lopuksi tärkeintä olisi osata lukea toista ihmistä ja tunnistaa tilanteet. Tuokin on toisaalta sellainen taito, joka usein tulee vasta sitten kokemuksen myötä. Paras neuvo on varmaan se, että koittaa mukauttaa sitä omaa aktiivisuuttaan toisen aktiivisuuden mukaan. Jos toinen vastaa viesteihin parin tunnin välein, niin itse ei välttämättä kannata parissa minuutissa vastata takaisin. Ainakin itse olen sellainen ihminen, että en jaksa jatkuvasti viestitellä alkuvaiheessa, vaikka olisinkin kiinnostunut. Liiallinen aktiivisuus voi helposti näyttäytyä vastapuolelle epätoivona, mikä taas ei tee hyvää vaikutusta. Rennolla, mutta itsevarmalla toiminnalla pääsee yleensä pitkälle.

Itsellä tällä hetkellä sellainen ongelma, että parikin erittäin kiinnostavaa naista kuvioissa. Toisen kanssa oli jo syksyllä jotain pientä säätöä, mikä sitten jäi vähän roikkumaan ja on nyt taas aktivoitunut kevään aikana. Toiseen taas törmäsin vasta muutama viikko sitten ja sen jälkeen ollaankin nähty melkein joka viikonloppu. Tavoitteena oli vielä pitää ikimuistoinen sinkkukesä nyt tänä kesänä, joten vaihtoehtoja tuntuu tällä hetkellä olevan aika paljon ja kaikki vaikuttavat melko hyviltä. Katsotaan miten tässä nyt käy.
 

Byvajet

Jäsen
Jatkatteko naisen tapailua, vaikka ette olisi selvästi ihastuneita? Minä olen ihastunut viimeksi noin 10 vuotta sitten.

Onko se niin, että kun elämä opettaa tosiasioita, mies menettää kykynsä ihastua, jolloin hänen täytyy tyytyä niihin ihan mukaviin naisiin ilman suurta tunnetta?
 

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatkatteko naisen tapailua, vaikka ette olisi selvästi ihastuneita? Minä olen ihastunut viimeksi noin 10 vuotta sitten.
Kyllä olen jatkanut. Miehet ja naiset on sillä tavalla erilaisia, että miehet voivat jatkaa tapailua seksimielessä vaikka eivät olisi millään tavalla ihastuneita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös