Tai sitten tippuu farminkin ohi suoraan pubi-liigaan.
Sinne ei näillä maileilla enää jaksaisi.
Kunhan ei putoa kuitenkaan National Pub Leagueen.Tai sitten tippuu farminkin ohi suoraan pubi-liigaan.
Ehdottomasti kannattaa kajota naimisissa olevaan naiseen. Mikä muka voisi mennä pieleen.Rehellisesti sanottuna panisin, mutta en nyt saatana ala naimisissa olevaan naiseen kajota. Vai pitäiskö kuitenkin...
Tarkoitin että ulkoisesti kyseinen nainen on erittäin miellyttävän näköinen, en missään nimessä panisi namisissa olevaa naista.Ehdottomasti kannattaa kajota naimisissa olevaan naiseen. Mikä muka voisi mennä pieleen.
Tarkoitin että ulkoisesti kyseinen nainen on erittäin miellyttävän näköinen, en missään nimessä panisi namisissa olevaa naista.
@BaronFIN Erittäin hyvä pointti.
Itseluottamuksen tai sen puutteen kyllä huomaa. Tuskinpa sitä mistä se itseluottamuksen puute kumpuaa.Osaavatko naiset muuten aavistaa tai "lukea" miehen kehokielestä, että tämä on kokematon naisten kanssa? Kuten olen jo aiemmassa postauksessa maininnut, minulla on äärimmäisen hankalaa keskustella ikäisteni ihmisten kanssa, varsinkin naisten, koska olen ollut niin kauan ns. poissa pelistä. Sosiaalinen elämäni on täysi nolla, joten kärsin pahasti harjoituksen puutteesta.
Viimeksi olen puhunut ikäisilleni ihmisille ihan päivittäin 2000-luvun alussa ja jo silloin koin hankaluuksia, koska muut ikäiseni omasivat runsaan sosiaalisen elämän ja viettivät runsaasti aikaa kavereidensa kanssa. Minulle nuo samaiset kaverisuhteet ovat olleet aina muutaman vuoden kestoisia ja sen jälkeen ne ovat yksinkertaisesti kadonneet.
Tinderiin en ole menossa, koska se on niin pinnallista.
Täsmällään samaa mieltä. Pitkään olin sinkkuna vielä muutama vuosi sitten. Ujona miehenä oli vaikeaa lähestyä naisia vaikka potenttiaalisia tuli vastaan illan vietoisssa ja baareissa. Sitten päätin yhtenä päivänä, että se on pakko ruveta lähtemään treffeille jos meinaa joskus vaimon löytää. Ensimmäiset meni aika pahasti penkin alle kun itseä jännitti niin pirusti, mutta pikkuhiljaa sitä pystyi rentoutumaan. Paljon tuli pettymyksiä matkan varrella, mutta ne oli pakko kokea.Jos aiot tosissasi laskeutua "markkinoille", niin siihen ei taida parempaa paikkaa olla kuin Tinder tai joku nettitreffisivusto. Jos kärsit itseluottamuksen puutteesta ja sosiaaliset taitosi ovat ruosteessa, niin näkisin että ainoa tapa kehittää näitä piirteitä on mennä ns. tulta päin. Koitat saada treffejä sovittua. Todennäköisesti ensimmäiset yritykset menevät penkin alle, mutta siinä ne taidot hioutuvat pikkuhiljaa, ja jossain vaiheessa kenties jopa onnistuu. "Tavallisessa elämässä" nämä tilanteet tulee sen verran harvoin vastaan etenkin ujolle miehelle, että nettitreffit ovat nähdäkseni hyvä alusta taitojen kehittämiseen. Siinä maailmassa pitää toki osata asennoitua siihen, että ovat naisten markkinat, eikä turhautua siitä että valtaosa naisista ei välttämättä edes vastaa viesteihin.
On tuossa omaan makuun kyllä sekin, että mitäs hyötyä tuosta voisi itselle olla? Ei se naimisissa olevan paneminen ole sen ihmeellisempää kuin naimattoman. Yleensä ottaen ihan saman lopputuloksen saa helpommin ihan omin voimin.Et kai sinä siinä ketään petä? Ja nainenhan itse vastaa omista tekemisistään, ei sinun tarvitse kenenkään toisen moraalista huolehtia.
On tuossa omaan makuun kyllä sekin, että mitäs hyötyä tuosta voisi itselle olla? Ei se naimisissa olevan paneminen ole sen ihmeellisempää kuin naimattoman. Yleensä ottaen ihan saman lopputuloksen saa helpommin ihan omin voimin.
Tuskin tuosta voi odottaa syntyvän mitään hyvään luottamukseen perustuvaa ihmissuhdettakaan. Ellei sitten ole tyhmä ja hyväuskoinen.
Voi tuollaisista kuitenkin harmia aiheutua, vaikka todennäköisesti ei.
Joo, kuten Jatkoajan palstalla oleilusta.Niin eihän panemisesta kai sinänsä mitään erityistä hyötyä ole. Ihan kumppanin statuksesta riippumatta se aika on yleensä aina pois jostain tuottavammasta ja järkevämmästä.
Edellä @Tadu ja @Infamous vastasivat jo ihan paikalleen, mutta tähän jatkoksi vielä vähän.Osaavatko naiset muuten aavistaa tai "lukea" miehen kehokielestä, että tämä on kokematon naisten kanssa? Kuten olen jo aiemmassa postauksessa maininnut, minulla on äärimmäisen hankalaa keskustella ikäisteni ihmisten kanssa, varsinkin naisten, koska olen ollut niin kauan ns. poissa pelistä. Sosiaalinen elämäni on täysi nolla, joten kärsin pahasti harjoituksen puutteesta.
Viimeksi olen puhunut ikäisilleni ihmisille ihan päivittäin 2000-luvun alussa ja jo silloin koin hankaluuksia, koska muut ikäiseni omasivat runsaan sosiaalisen elämän ja viettivät runsaasti aikaa kavereidensa kanssa. Minulle nuo samaiset kaverisuhteet ovat olleet aina muutaman vuoden kestoisia ja sen jälkeen ne ovat yksinkertaisesti kadonneet.
Osaavatko naiset muuten aavistaa tai "lukea" miehen kehokielestä, että tämä on kokematon naisten kanssa? Kuten olen jo aiemmassa postauksessa maininnut, minulla on äärimmäisen hankalaa keskustella ikäisteni ihmisten kanssa, varsinkin naisten, koska olen ollut niin kauan ns. poissa pelistä. Sosiaalinen elämäni on täysi nolla, joten kärsin pahasti harjoituksen puutteesta.
HappyPancakessa on vaan se ongelma, että siellä ei saada matcheja vaan voi itse laittaa viestin jollekkin, jos haluaa jutella. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että siellä ei paljoa naiset vastaile takaisin. No voi johtua toki meikän jutuistakin vaan! Tarkoitan, että tinder ja vastaavat kun saa matchin niin siitä tietää, että toisella saattaa edes olla pieni halu jutella sun kanssa. Tuolla se on sitten ihan puhdasta arpapeliä, että kiinnostaako toista edes vähääkään alusta kuten muillakin perinteisillä deittisivustoilla. No eipä kait tuossakaan mitään menetä! Vois liittyä takaisin itekkin. :)Tai kokeile myös HappyPancakea, sehän on vielä ilmainenkin. Tuossa palvelussa esittelytekstillä on isompi painoarvo kuin mitä Tinderissä, ja siellä on paljon naisia, jotka sekä lukevat että ymmärtävät profiilitekstit. Pannarissa on vähemmän jengiä kuin Tinderissä, ja ilmeisen paljon vähän vanhempiakin daameja, mutta ei tuon tarvitse olla ongelma. Uskon, että myös Pannarista löydät hyvin seuraa, ja mikäs olisi sen parempi kuin tekaista tärskyt sinua 10 vuotta vanhemman rouvan kanssa. Ihan helvetin moni tuon ikäinen nainen toivoo löytävänsä sieltä itseään selvästi nuoremman miehen, ja miehen vähäinen kokemus saattaa olla muutamille peräti jännittävä lisämauste.
ja vielä lopuksi kannattaa muistaa vanha kansanviisaus: ronkelit runkkaa.
No ei tuo ole mielestäni mikään ongelma. HappyPancakessa vastaavat ne, joita huvittaa jutella. Se on ihan saletti, ettei kaikkia kiinnosta jutella, vaikka siksi että keskustelun skipanneella osapuolella on esim. omasta mielestään sopiva määrä tai jopa liikaakin senhetkisiä keskustelukumppaneita. Tuskin palaa asiaan myöhemminkään, mutta on sekin mahdollista.HappyPancakessa on vaan se ongelma, että siellä ei saada matcheja vaan voi itse laittaa viestin jollekkin, jos haluaa jutella. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että siellä ei paljoa naiset vastaile takaisin. No voi johtua toki meikän jutuistakin vaan! Tarkoitan, että tinder ja vastaavat kun saa matchin niin siitä tietää, että toisella saattaa edes olla pieni halu jutella sun kanssa. Tuolla se on sitten ihan puhdasta arpapeliä, että kiinnostaako toista edes vähääkään alusta kuten muillakin perinteisillä deittisivustoilla. No eipä kait tuossakaan mitään menetä! Vois liittyä takaisin itekkin. :)
Olipa hyvä etten jäänyt jaakaamaan tänne tai kehittelemään mitään ruskeita rahakirjekuoria. Nyt on viimeisimmän viikon aikana oltu ei-yhdessä yhteensä vajaa vuorokausi sisältäen yhdet 12 h unet. Kaikki on hyvää ja avointa. Kunpa vaan jatkuisi näin, ja miksikäs ei isossa kuvassa.
Huomennahan sitä on jo kuukausipäivä. Pari huonoa päivää ollut kummallakin, mutta siltikään ei ole ollut mitään hermostumista tai ärsyyntymistä toiseen kummallakaan. Ja pelkästään päinvastoin. Sinänsä varmaan varsin hyvin käytännössä 24/7 yhdessäoloon (koska etä). Tuntuu henkisesti täydelliseltä "kodilta" just nyt.
Osaavatko naiset muuten aavistaa tai "lukea" miehen kehokielestä, että tämä on kokematon naisten kanssa? Kuten olen jo aiemmassa postauksessa maininnut, minulla on äärimmäisen hankalaa keskustella ikäisteni ihmisten kanssa, varsinkin naisten, koska olen ollut niin kauan ns. poissa pelistä. Sosiaalinen elämäni on täysi nolla, joten kärsin pahasti harjoituksen puutteesta.