Naisasiat

  • 7 463 267
  • 26 499

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ghostasin mä itsekin nuorena poikana tyttöjä treffien jälkeen, koska se oli helpompaa kuin selittely.

Uutta matoa vaan koukkuun.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ghostasin mä itsekin nuorena poikana tyttöjä treffien jälkeen, koska se oli helpompaa kuin selittely.

Uutta matoa vaan koukkuun.

Hahah mietin juuri samaa, että olin silloin 16-20 -vuotiaana nuori paskahousu ja oli paljon helpompaa lopettaa kommunikaatio kuin alkaa selitellä. Enpä tiennyt, että sillä on nykyään termi ghostaaminen.

Toki näin vanhemmiten hävettää oma nuoruuden käytös, mutta on siellä monta muutakin asiaa jotka tekisin tänä päivänä toisin.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Itsellä ero tuli kohdalle keväällä, 20vuotta yhdessä. Siitä podettiin sitten vitutusta ja surua tovi, vitutusta ehkä välillä vieläkin.

mutta sitten ne naisasiat

marraskuun alussa lähdin baariin nopeiden kännien jälkeen(paloi käpy eräästä syystä exään).

siinä tuli illan mittaan tanssittua ja vietettyä iltaa. Sitten perkele ravintolaan tuli nainen, en jumalauta saanut silmiä irti ja näin kävi vähän ehkä toisinkinpäin. No minä siinä esittäytymään: sunnuntai hyvää iltaa. Ai sie oot nönnönnöön(ex) mies, tai siis ex-mies, tuli sieltä vastapalloon. Toivotin illan jatkot naureskellen ja tilasin juomaa. Hetken päästä tuli viesti: moi. Ihmettelin tovin keneltä, kunnes näin tämän naisen puhelimen kanssa. Kohta tuli viesti: lähdetäänkö?

sunnuntai aamupäivä oli pitkällä ennenkuin pääsin kotio saakka.

Siinä tarinoidessa selvisi jotta exäni on hänen esimiehensä….(liittyy tarinaan oleellisesti)

Seuraavalla viikolla joitakin viestejä puolin ja toisin, saatoin olla aktiivisempi. Sitten perjantaina tuli ylläri: lapset lähtevät kuulemma isälleen ja haluaisinko mennä käymään. Haluaisi luoda minusta kuvan myös selvinpäin. Totta helvetissä menin.

No, siinä sitten nähtiin useamman kerran muutamaan viikkoon. Ihan yhdessä oloakin, eikä vain sängyssä vietettyä aikaa.

Monta kertaa mainitsi kyllä tänäkin aikana, jotta ahdistaa kyllä nähdä minun exää töissä. Sitten oli 2 peräkkäisenä päivänä paljon tekemisissä exäni kanssa. Tuli viesti: hän ahdistuu niin paljon jotta ei pysty, niin ei pysty. No ei olla sitten nähty.

Viihdyin helvetin hyvin tämän naisen kanssa ja minä ymmärsin jotta hän myös minun ja hän käytti sanaa me.

Vituttaa edelleen ja välillä rankasti. En ollut tuollaista ajatellut, mutta niin vain kävi ja sitten ei käynyt.

En jaksa tähän ikään kyllä enää mitään vitun kymmeniä deittejä, joko ollaan kiinnostuneita tahi sitten ollaan kavereita. Ja yhden yön hommat ei jaksa hirveästi kiinnostaa.

Näinkö sitä haluaa vielä jonkun pitkäaikaisen suhteen, kas perhana, ehkä sitä ei osaa olla yksin.
 

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsellä ero tuli kohdalle keväällä, 20vuotta yhdessä. Siitä podettiin sitten vitutusta ja surua tovi, vitutusta ehkä välillä vieläkin.

mutta sitten ne naisasiat

marraskuun alussa lähdin baariin nopeiden kännien jälkeen(paloi käpy eräästä syystä exään).

siinä tuli illan mittaan tanssittua ja vietettyä iltaa. Sitten perkele ravintolaan tuli nainen, en jumalauta saanut silmiä irti ja näin kävi vähän ehkä toisinkinpäin. No minä siinä esittäytymään: sunnuntai hyvää iltaa. Ai sie oot nönnönnöön(ex) mies, tai siis ex-mies, tuli sieltä vastapalloon. Toivotin illan jatkot naureskellen ja tilasin juomaa. Hetken päästä tuli viesti: moi. Ihmettelin tovin keneltä, kunnes näin tämän naisen puhelimen kanssa. Kohta tuli viesti: lähdetäänkö?

sunnuntai aamupäivä oli pitkällä ennenkuin pääsin kotio saakka.

Siinä tarinoidessa selvisi jotta exäni on hänen esimiehensä….(liittyy tarinaan oleellisesti)

Seuraavalla viikolla joitakin viestejä puolin ja toisin, saatoin olla aktiivisempi. Sitten perjantaina tuli ylläri: lapset lähtevät kuulemma isälleen ja haluaisinko mennä käymään. Haluaisi luoda minusta kuvan myös selvinpäin. Totta helvetissä menin.

No, siinä sitten nähtiin useamman kerran muutamaan viikkoon. Ihan yhdessä oloakin, eikä vain sängyssä vietettyä aikaa.

Monta kertaa mainitsi kyllä tänäkin aikana, jotta ahdistaa kyllä nähdä minun exää töissä. Sitten oli 2 peräkkäisenä päivänä paljon tekemisissä exäni kanssa. Tuli viesti: hän ahdistuu niin paljon jotta ei pysty, niin ei pysty. No ei olla sitten nähty.

Viihdyin helvetin hyvin tämän naisen kanssa ja minä ymmärsin jotta hän myös minun ja hän käytti sanaa me.

Vituttaa edelleen ja välillä rankasti. En ollut tuollaista ajatellut, mutta niin vain kävi ja sitten ei käynyt.

En jaksa tähän ikään kyllä enää mitään vitun kymmeniä deittejä, joko ollaan kiinnostuneita tahi sitten ollaan kavereita. Ja yhden yön hommat ei jaksa hirveästi kiinnostaa.

Näinkö sitä haluaa vielä jonkun pitkäaikaisen suhteen, kas perhana, ehkä sitä ei osaa olla yksin.

Oli jännää panna esimiehen exää. Ei kai siinä sen kummempaa..
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Siinä tarinoidessa selvisi jotta exäni on hänen esimiehensä….(liittyy tarinaan oleellisesti)
Vähän riippuu, mutta jos minulle olisi tullut joskus matkan varrella tilaisuus päästä heiluttelemaan peittoa jonkun silloisen esimiehen ex-rouvan kanssa, niin olisihan tuo saattanut olla vähintään pikantti lisä. Tai kuten @Nordis edellä totesi, jännää se ainakin olisi ollut.

Joissakin tapauksissa olisin toki väistänyt tuollaisen sauman satavarmasti, ainakin jos esimies on helvetin mukava ja yhteistyö sujuu. Mahdollisesti myös silloin, vaikka pomo olisikin sitä mieltä, että hänen puolestaan exää saa polkea kuin tulpatonta mopoa. Ei sitä ikinä tiedä, jos tuollaisesta jäisi kuitenkin jokin piilevä vitutus pomon takaraivoon. Jos duunissa olisi tarkoitus pärjätä ja pysyä, niin ei siellä kannata lähteä rakentelemaan mitään ihmissuhdepommeja.

Mutta jonkun tärkeilevän nilkin entistä eukkoa olisi varmasti ollut ilo käydä hitusen tuuppaamassa. Tai vähän enemmänkin, oikein huolella ja joka suunnasta, jos mahdollinen entinen rouva olisi tällaisesta tykännyt.

Onko tuollainen motivaatio sitten mistään kotoisin ajatellen mahdollista seurustelu- ja parisuhdetta, se on toinen juttu. Tuskin, mutta ei kuitenkaan mahdoton ajatus. Suosittelen nimimerkkiä @sunnuntai vaivaamaan itseään vielä vähän tällä asialla ja tunnustelemaan, olisiko naisella arvostusta korrektia itsepintaisuutta kohtaan. Voi olla, että kohta taas voisi pystyä.
 

Eetu

Jäsen
Minulle käy viestien kanssa usein niin, että lukaisen ne whatsappin esikatselusta ja pyyhkäisen ilmoituksen pois, tällöin ei tule lukukuittaustakaan. Tarkoituksena vastata, kun on hetki aikaa. Mietin usein vastauksenkin valmiiksi. Ja sitten huomaan neljän päivän päästä etten ole viestiä kirjoittanutkaan, vaikka olen ollut näreissäni ettei toinen ole vastannut hyvin pohtimaani tekstiin. Kyseessä ei ghostaus, vaan keskittymishäiriö.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Joo myönnetään, olen se paksu poika. Tai no en nyt enää niin, käytän M-koon paitoja nykyään. Mutta pitkään olin. Vähän jo luovuin toivosta, olen varmaan ollut viimeksi ihastunut joskus 15-16-vuotiaana (nyt mittarissa 25). Tai en edes sillain mitään kaivannut, kun ajattelin, ettei ole oikein saumoja mihinkään. Mikä on sinänsä vähän hassua, harrastan kuitenkin kilpaurheilua, olen korkeasti koulutettu ja varallisuusnäkymäni ovat hyvät, pukeudun hyvin ja osaan olla puhelias ja näin. Toki hieman yhä löysää on vyötäröllä, mutta sille on tekosyynsä. Tietysti alkoholissa on vähän se, että olen yleensä illanistujaisissa smashed af ja joko sekaisin tai lopen kyllästynyt siinä vaiheessa kun päästään baariin. Ja sit on vähän muita juttuja, mutta niihin on tuossa tietysti lähiaikoina tulossa muutoksia.

Itse ketjun aiheeseen, niin siis olin jo vahvasti jämähtänyt jotenkin tuohon tiettyyn mindsetiin. Ettei mitään ylimääräisiä tarvita, minä teen mitä huvittaa. Minulla on vähän se, että en kiinnostu muista ihmisistä kovin helposti. Siis tulen oikeasti melkein kenen tahansa kanssa hyvin juttuun, mutta eihän minulla ole oikein pysynyt edes peruskoulu- ja lukioaikaiset kaverit kuin morjestustuttuina. Yliopistolta sentään jäi sellainen tietty kaveriporukka sen verran tiiviiksi, että jotain varmaan tulee hommailtua jatkossakin ja on tullutkin. No en päässyt vielä tässäkään itse aiheeseen, mutta ehkä nyt on tullut selväksi, etten ole aktiivinen ihmissuhteiden etsijä eikä minulla ole ns. romantiikan puolella kummempia kokemuksia.

Niin sitten yksi työaamu kävi niin, että pomo soitti ja sain työparin, joka meikäläisen piti samantien perehdyttää töihin sisään. Itsekin olin vielä tuolloin opiskelija ja hän noin vuoden verran perässä opinnoissaan. Ei siinä sen ihmeempiä, juteltiin siinä niitä näitä siinä kesällä ja samaten syksyllä. Ehkä vähitellen ovat palaverit alkaneet venyä ja enemmän menty ohi aiheen. Livetilanteita on ollut sattuneen maailmantilanteen takia varsin vähän, mutta joka tapauksessa toinen osapuoli on aktiivisesti hakeutunut samoihin tilaisuuksiin. Ehkä toki siksi, että olen tuttu, voi se niinkin olla. Ja esimerkiksi kerran minulla oli hieman kurkku kipeä, niin en ehtinyt sanoa asiasta mitään, eikä se äänessä juuri omaan korvaani kuulunut, mutta asiaan kiinnitettiin luurien toisesta päästä huomiota.

Sitten tuossa oli firman pikkujoulut, niin siellä oli hyvin moninaisia manöövereitä joilla päätyi useamman kerran samaan pöytään jutteluetäisyydelle ja lopulta meikäläinen raahattiin puoliväkisin tanssilattialle. Meikäläinen alkoi olla aika smashed sitten loppuyöstä, mutta muistan ainakin pitkän halauksen ja jotain hankalasta poikaystävästä, joka saikin sitten seuraavalla viikolla lähtöpassit. Meikäläinen sössötti siinä kohtaa iltaa muistaakseni, että sehän ei ole minun asia millään lailla. Sitten siinä oli jotain, että on jotain vaihtoehtoja ollut ja minä olisin yksi niistä jne.

Hitaana hämilleen menneenä pirkkalaispoikana olen tätä tilannetta mutustellut nyt parisen viikkoa ja lupasin tarjota lounaat, josko voisi käydä asioita läpi vähän selvemmin päin. Mutta minusta on kyllä mukavaa, että on sellaisia kavereita, joille voi ihan kaikkea mitä mieleen tulee niin vuodattaa. Että ihan kaverilinjakin minulle käy, koska tämä oli kuitenkin sellainen henkisesti voimaannuttava ja itsetuntoa vahvistanut kokemus. Mutta käy toki muutkin linjat, että vähän on sillain jännällä tavalla perhosia vatsassa. Tavallaan ekstraa kaikki, en ole ruskean kirjekuoren harrastajia. Tai muutenkaan, no, no joo.

Oon varmaan omega-friendzoned, mutta on tässä pari päivää viestitelty melkein non stop kaikenlaista. Tai mistä minä mitään zoneista tiedä, en ole ylipäätään tällain tekstaillut kenellekään jotain 10+ vuoteen. Tosi inspiroivaa, jotenkin tullut kipinää kaikenlaiseen harrastamiseen mikä on jäänyt vähän sellaisen tyhjänpanttina makoilun ja mm. tänne paskapostaamisen alle. Tai siis en ole mitään harrastamatta, mutta kaikenlaista pientä hyödyllistä ja kehittävääkin voisi tehdä.

Varsinkin tietty kun muutan kunnon ekaan omaan taloon ensi vuoden puolella, muttei se tässä sillain hirveästi ole mielessä pyörinyt. Mutta siinä voi sitten toteuttaa.

E: Ehkä en ihan täysin ole.
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minulle käy viestien kanssa usein niin, että lukaisen ne whatsappin esikatselusta ja pyyhkäisen ilmoituksen pois, tällöin ei tule lukukuittaustakaan. Tarkoituksena vastata, kun on hetki aikaa. Mietin usein vastauksenkin valmiiksi. Ja sitten huomaan neljän päivän päästä etten ole viestiä kirjoittanutkaan, vaikka olen ollut näreissäni ettei toinen ole vastannut hyvin pohtimaani tekstiin. Kyseessä ei ghostaus, vaan keskittymishäiriö.

Tämä. Just niin tämä. Ihmisille tuleva viestitulva ja eri kanavien määrä on nykyään niin jäätävä, että joskus joku viesti voi vain unohtua. Ja sitten siitä tehdään liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Itsellänikin on sekä siviili- että työpuhelin, ja jos täytyy priorisoida, niin kyllä se on työpuhelin. Töitä ei voi jättää hoitamatta. Tuo duuniluuri kilkuttaa viikonloppuisinkin, ja vaikka minulla ei ole mitään velvoitetta tehdä töitä viikonloppuna, joudun käytännössä joitain hommia silloinkin hoitamaan.

Tottakai ghostaaminen tuntuu pahalta, jos asia on itselle tärkeä, mutta siihen voi olla oikeasti joku muukin selitys kuin se, että toista ei vain kiinnosta. Eikä minusta kyse ole keskittymishäiriöstä, vaan siitä, että ihmisellä on rajallinen kyky käsitellä informaatiota. Se on todella kuormittavaa, ja ihmiset keksivät erilaisia selviytymiskeinoja siihen. Jos jokaiseen viestiin yrittää vastata silloin, kun tilanne on päällä, niin sitä ei kauaa jaksa.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
. Suosittelen nimimerkkiä @sunnuntai vaivaamaan itseään vielä vähän tällä asialla ja tunnustelemaan, olisiko naisella arvostusta korrektia itsepintaisuutta kohtaan. Voi olla, että kohta taas voisi pystyä.

Näin olen asian ajatellut hoitaa. Vielä ei ole tullut lentopallomailasta, niin kokeillaan josko sitten hitaasti hyvää tulee. Ja eipä tässä sinäänsä hävittävää ole, eikä tarvitse murehtia jotten vaivaa nähnyt.

Tapahtuuko tuota ghostaamista ihan niinkuin aikuistenkin elämässä, vai onko vain nuorten juttu? Itse näin 44vuotiaana uutena sinkkuna varsin ihmettelee tuollaista toimintaa. Jos ei halua olla tekemisissä niin eikö sitä vaan voi sanoa. Ainakin minä mielummin kuulen suoraan jotta voin painua v****n, kun alan leikkimään ihme pelejä.

Pakko kyllä myöntää jotta tässä iässä 20vuotisen parisuhteen jälkeen on kyllä aika helvetin ulapalla tämän päivän naisasioissa, tiiä sitten oonko ikinä kartalla ollutkaan...
 

444

Jäsen
Näin olen asian ajatellut hoitaa. Vielä ei ole tullut lentopallomailasta, niin kokeillaan josko sitten hitaasti hyvää tulee. Ja eipä tässä sinäänsä hävittävää ole, eikä tarvitse murehtia jotten vaivaa nähnyt.

Tapahtuuko tuota ghostaamista ihan niinkuin aikuistenkin elämässä, vai onko vain nuorten juttu? Itse näin 44vuotiaana uutena sinkkuna varsin ihmettelee tuollaista toimintaa. Jos ei halua olla tekemisissä niin eikö sitä vaan voi sanoa. Ainakin minä mielummin kuulen suoraan jotta voin painua v****n, kun alan leikkimään ihme pelejä.

Pakko kyllä myöntää jotta tässä iässä 20vuotisen parisuhteen jälkeen on kyllä aika helvetin ulapalla tämän päivän naisasioissa, tiiä sitten oonko ikinä kartalla ollutkaan...
Rehellisyys on vaikeaa, jos ei ole aidosti sinut oman itsensä ja tekemistensä kanssa, tai ei tiedä itsekään varmaksi toimivansa rehellisesti itselleen. Tarkoitan tällä sitä, että jos aidosti tietää, että ei halua olla jonkun kanssa tekemisissä mistä hyvänsä syystä, niin sen asian sanominen tälle toiselle on lopulta hyvin helppoa, kun pystyy kohtaamaan sen mahdollisen pettymyksen reaktion, mikä toisessa tällöin nousee. Minkä hyvänsä reaktion. Jos se tunne ei kuitenkaan ole aito, mistä hyvänsä syystä, esimerkiksi siksi, että tykkää pelata pelejä tai pyöritellä jotain ”mahdollisesti kiinnostuneiden / kiinnostavien miesten rinkiä”, niin rehellisyydelle ei ole sijaa; tuolloin menettäisi asemansa homman pyörittäjänä. Ainakin omassa mielessään. Oman pitkän liittoni jälkeen deittailin jonkin verran ja ainoastaan pari kertaa kävi niin, että kumpikaan ei treffien jälkeen ilmoittanut toiselle yhtään mitään. Omalta osaltani voisin perustella tätä sillä, että mitään kipinää ei missään vaiheessa syntynyt eikä tuntunut ja koko tapaaminen tuntui lähinnä kiusalliselta, kun keskustelun aiheita piti puoliväkisin keksiä. Myönnän, että olisi ollut suoraselkäisempää ja rehellisempää sanoa asiat suoraan, mutta toisaalta kun sitä suurempaa mielenkiintoa tai ainuttakaan viestiä ei tullut myöskään toiselta osapuolelta, niin kumpikin oli samaa mieltä jatkosta ja kumpikaan ei lopulta menettänyt tuossa mitään. Useammin kuitenkin kävi niin, että treffeillä oli jopa ihan kivaa (mutta vain ihan kivaa), jolloin tuntui paremmalta sanoa joko suoraan siinä treffien lopussa, että tämä ei taida oikein johtaa mihinkään, tai sitten jälkikäteen käydä viestien välityksellä se keskustelu, että oli kiva tutustua, mutta tässä elämäntilanteessa etsin jotain muuta kuin mitä meidän välillämme on. Ja toki sitä tapahtui myös toisin päin, eli että itselläni oli mielenkiintoa nähdä uudemmankin kerran, mutta vastapuolella ei. Ja kyllä se tuntuu ikävältä kuulla se itse suoraan, mutta toisaalta taas myös hyvältä, koska sitten ei käytä energiaansa johonkin, mikä ei vain toimi ja onnistu.

Nykyinen suhteeni perustuu hyvin pitkälti avoimuuteen ja rehellisyyteen. Niitä keskusteluja käydään ihan kaiken aikaa, vaikka monesti ”entinen minäni” haluaisi vain olla hiljaa ja antaa asioiden edetä omalla painollaan. Toisaalta tämä on järkeenkäypää siksikin, että yhdessä ensimmäisestä kohtaamisestamme olimme molemmat sekä henkisesti että fyysisesti täysin alasti ja kävimme läpi toisillemme omia traumojamme ja pelkojamme toisen vain kuunnellessa. Ei pienintäkään seksuaalista virettä, ei edes puolikasta sanaa siihen väliin, kun toinen jakoi asioitaan. Sellaista rehellisyyttä minä kaipaan; turvallista tilaa olla juuri sellainen kuin on kaikkine vikoineen, haavoineen, traumoineen ja toki myös hyvine puolineen. Kun ihminen on aito hänet on helppo hyväksyä juuri sellaisenaan. Tai olla hyväksymättä. Silloin ei tarvitse pelata pelejä tai yrittää esittää mitään. Nykyään osaan valita seurani sillä perusteella, että milloin koen olevani turvassa ja hyväksytty. Ei paljon kiinnosta työpaikan juhlat, jossa lähes jokainen vetää jotain roolia ja jossa juorutaan muiden selän takana milloin mitäkin. Olen riittävän usein kokenut sen, että kun kerrot itsestäsi yhdelle ihmiselle jonkin asian, niin melko nopeasti siitä tietää moni muukin. Ja vaikka ne asiat eivät varsinaisesti olleet mitään salaisuuksia, niin ne oli kuitenkin luottamuksella käytyjä keskusteluja, ei muille suunnattuja. Nykyisessä ystäväpiirissäni tätä osataan myös arvostaa. Ei nyt varsinaisesti enää liity naisasioihin, mutta sanotaanko nyt vaikka näin, että työyhteisöni koostuu 90% naisista. Toki kaveripiirini on ollut aina tällainen muutenkin, kun en jaksa kuunnella miesten juttuja ollenkaan.

Tuohon sinun tilanteeseesi sanoisin, että jos ghostaaminen on tälle kaverillesi normaali toimintatapa, niin hänelle ei kannata antaa liikaa huomiota eikä käyttää määräänsä enempää energiaa. Tuollainen ihminen ei tule muuttumaan niin kauan kuin on olemassa niitä, joilta sitä huomiota halutessaan saa. Vakka kantensa valitsee.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Tuohon sinun tilanteeseesi sanoisin, että jos ghostaaminen on tälle kaverillesi normaali toimintatapa, niin hänelle ei kannata antaa liikaa huomiota eikä käyttää määräänsä enempää energiaa. Tuollainen ihminen ei tule muuttumaan niin kauan kuin on olemassa niitä, joilta sitä huomiota halutessaan saa. Vakka kantensa valitsee.


Noup, tuossa minun jutussa ei ghostaamista.

Ensiksi kommentoin tuota omaa juttuani ja sitten vaan yleisesti ghostaamista. Hyvin epäselvää, näen kyllä nyt itsekkin.

Ja asiasta toiseen: Käykö porukka paljonkin treffeillä kun yrittää löytää jota kuta kenen kanssa kenties voi sitten viettää joskus tulevaisuudessa enemmänkin aikaa? Siis vähän varttuneemmat miespuoliset.

Itse tosiaan 44v ja ei kyllä vähän alusta kiinnosta lähteä mihinkään treffihärdelleihin. Ei tarkoita jotten jaksa vaivaa nähdä jos joku kiinnostaa, sitten kyllä uskoisin jaksavani panostaa ja panostaa kunnolla. Mutta ajatus jotta tuntematon Mirkku 46v pyytää treffeille tuntuu jotenkin vaikealta(?). Jotenkin itse ajattelen, jotta jos sattuu molemmin puolisia tuntemuksia jonkun kanssa nousemaan, niin sitten lähdetään treffien tahi vastaavan kautta katsomaan kantaako se. Eli tod näk vielä yksin herrran korona vuonna 2031.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Oon varmaan omega-friendzoned, mutta on tässä pari päivää viestitelty melkein non stop kaikenlaista. Tai mistä minä mitään zoneista tiedä, en ole ylipäätään tällain tekstaillut kenellekään jotain 10+ vuoteen. Tosi inspiroivaa, jotenkin tullut kipinää kaikenlaiseen harrastamiseen mikä on jäänyt vähän sellaisen tyhjänpanttina makoilun ja mm. tänne paskapostaamisen alle. Tai siis en ole mitään harrastamatta, mutta kaikenlaista pientä hyödyllistä ja kehittävääkin voisi tehdä.

Varsinkin tietty kun muutan kunnon ekaan omaan taloon ensi vuoden puolella, muttei se tässä sillain hirveästi ole mielessä pyörinyt. Mutta siinä voi sitten toteuttaa.

E: Ehkä en ihan täysin ole.

Ainakin oon nyt puolivirallisesti kaveri enkä vaan työkaveri. Sinänsä tietty olis outoo viestitellä työkaverin kanssa aamusta aamuyöhön joka päivä. Vai olisko? Ainakin on ihan hauskaa.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Ainakin oon nyt puolivirallisesti kaveri enkä vaan työkaveri. Sinänsä tietty olis outoo viestitellä työkaverin kanssa aamusta aamuyöhön joka päivä. Vai olisko? Ainakin on ihan hauskaa.
Kannattaisiko ottaa seuraava askel ja tavata vapaa-aikana ihan elävässä elämässä ja katsoa, miten silloin menee yhdessä?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kannattaisiko ottaa seuraava askel ja tavata vapaa-aikana ihan elävässä elämässä ja katsoa, miten silloin menee yhdessä?

Joo varmaan vuodenvaihteen jälkeen kun ollaan taas samalla paikkakunnalla. Ja samassa läänissä.

Mutta uskon et menis hyvin, koska ei olla työjuttuja muutenkaan puhuttu juuri yhtään.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Iltasanomien Seksivinkkejä miehille -palstalla ritva, 41, avautuu:

”Jokainen nainen on erilainen. Pitää opetella ja tutustua siihen, mistä juuri minä sytyn ja mikä minua kiihottaa, koska kaikki naiset eivät ’toimi’ samalla tavalla.”

Asetelma on sikäli mielenkiintoinen, että miehillähän tämä on just päinvastoin: Kun osaat antaa sen yhdelle, osaat antaa sen kaikille.

On hämmentävää, miten tässä näin on käynyt? Onko ensimmäiseksi mainitulla evoluutiovirhe vai onko se juuri nimenomaan evoluution nerokkuutta? Mene ja tiedä. Naisellehan on tärkeää, että mies ymmärtää häntä. Ehkä tässä on kysymys juuri siitä.

Joka tapauksessa, tätä juttua avataan aivan liian vähän koulun seksivalistustunnilla. Tytöille voisi olla eduksi tietää, että sitä ei kannata jännittää. Kun opit ajamaan pyörällä, osaat ajaa lopun elämääsi ihan kaikkia pyöriä (tai puolta niistä jos tarkkoja ollaan).

Miten tämä homma sitten pitäisi avata pojille? Joudut opettelemaan tämän hommelin joka kerta uudelleen. Ja vieläpä niin, että voi olla, että joudut opettelemaan tämän joka ilta uudelleen. Mikä toimi eilen, ei välttämättä toimi huomenna.

Vähemmästäkin nuori jannu ahdistuu! Seikkailunhaluisille tämä on tietenkin fantsua, mutta monella voi mennä sormi suuhun, kun sinne pitäisi mennä ihan jotain muuta.

Yhtä kaikki, liian vähän kerrotaan siitä, kuinka helppo käyttöliittymä mies on! Vai onko joku kuullut kannustusta että kyllä tämä on helppoa kun te kaikki olette samanlaisia? Tätä pitäisi ehdottomasti tuoda enemmän esille, niin poikien itsetunto parantuisi.

Mies, olet ainutlaatuinen juuri sellaisena kuin olet...korjaan...Mies, olet ihan vitun ihanan universaali juuri sellaisena kuin olet!
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miten tämä homma sitten pitäisi avata pojille? Joudut opettelemaan tämän hommelin joka kerta uudelleen. Ja vieläpä niin, että voi olla, että joudut opettelemaan tämän joka ilta uudelleen. Mikä toimi eilen, ei välttämättä toimi huomenna.

Vähemmästäkin nuori jannu ahdistuu! Seikkailunhaluisille tämä on tietenkin fantsua, mutta monella voi mennä sormi suuhun, kun sinne pitäisi mennä ihan jotain muuta.

Ihan perusjuttuna kertoa asia niinkuin se on: Jos et ole superlupaus niin ensimmäinen aikuistenpeli menee enemmän tai vähemmän vituiksi aina. Pitää yrittää parantaa, yleensä lihaksen kunto on ekalla kerralla herkällä ellei ole naputellut keskaria naamioon ennen peliä, viinaa en suosittele, muisti menee. Pikkuhiljaa se taso nousee ja se oma perussuoritus sieltä löytyy, riittää runkosarjassa. Sitten jos ja kun käy tuuri ja pääsee tasokkaampaan liigaan niin sitten pitää oikeesti yrittää kaikkensa, tiesvaikka saisi pidempää lappua kouraan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tosi hyvä fiilis tästä nyt. Sovittiin, että edetään rauhallisesti, mutta tunne on molemminpuolinen. Parin päivän päästä vihdoin nähdään taas sitten joulunalusaikojen ja siinä tulee loppiainenkin sopivasti.

Jotenkin olen vaan onnellinen. Nukkuminen ollut ehkä vähän hankalaa.
 

Redimor

Jäsen
Ihan perusjuttuna kertoa asia niinkuin se on: Jos et ole superlupaus niin ensimmäinen aikuistenpeli menee enemmän tai vähemmän vituiksi aina. Pitää yrittää parantaa, yleensä lihaksen kunto on ekalla kerralla herkällä ellei ole naputellut keskaria naamioon ennen peliä, viinaa en suosittele, muisti menee. Pikkuhiljaa se taso nousee ja se oma perussuoritus sieltä löytyy, riittää runkosarjassa. Sitten jos ja kun käy tuuri ja pääsee tasokkaampaan liigaan niin sitten pitää oikeesti yrittää kaikkensa, tiesvaikka saisi pidempää lappua kouraan.
Ja täytyy muistaa ettei saa pistää peliä sekaisin älyttömällä paineistamisella menttaalipuolelle. Mitä rennommin sen paremmin. Ei niitä huippupelejä ole koskaan pilkun tarkoilla etukäteissuunnitelmilla pelattu, reagointipeli on tässä lajissa se kaiken a ja o.
Lopuksi, kuten kaikissa muissakin hommissa se ohjeiden kuuntelu on hyvä opetella, aina kun oppii uutta niin sitä voi seuraavassa vaihdossa taas testailla vähän oman luovuuden avulla.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tämä oli kyllä aika paksua tuubaa, mitä helvettiä. Ettäkö miehet eivät ole yksilöitä ja kiihotu/tykkää erilaisista asioista? Jep jep.
Tiesithän myös, että miehillä seisoo aina kun tarvitsee? Tilanteesta riippumatta, kun nainen haluaa seksiä niin mies on välittömästi heppi ojossa valmiina tositoimiin. Esileikit on vain naisia varten.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Ihan perusjuttuna kertoa asia niinkuin se on: Jos et ole superlupaus niin ensimmäinen aikuistenpeli menee enemmän tai vähemmän vituiksi aina. Pitää yrittää parantaa, yleensä lihaksen kunto on ekalla kerralla herkällä ellei ole naputellut keskaria naamioon ennen peliä, viinaa en suosittele, muisti menee. Pikkuhiljaa se taso nousee ja se oma perussuoritus sieltä löytyy, riittää runkosarjassa. Sitten jos ja kun käy tuuri ja pääsee tasokkaampaan liigaan niin sitten pitää oikeesti yrittää kaikkensa, tiesvaikka saisi pidempää lappua kouraan.
Osalla menee pitkän lapun kanssa kesälomakausi pitkäksi ja meno on sitten sen näköistä tosipeleissä. Nainen yleensä päätyy jossain vaiheessa miettimään täällä niin hyvin laitetulla tavalla, että eikö se osaa vai eikö sitä vaan kiinnosta.

Toisaalta myös se kauniimpi sukupuoli yleensä kääntää suhteen alussa paikkoja avanneen korkean karvauksen keskialueen träppipeliin ja vaihtopenkille vittuiluun. Paikoille ei enää purjehditakaan niin vain yhdellä onnistuneella syötöllä ja hyvällä jalalla. Joskus sitä jo mieluummin kiekottelee vain pakki-pakkia oman maalin edessä.

Sniperi tietysti ampuu alapeltiin jo pakin jaloista puolikkaasta paikasta, mutta näin SaiPan miehenä todellisuus on useammin sitä, että homma on enimmäkseen tehotonta kulmissa pyörimistä. Silloin tällöin saa jonkun räkämaalin survottua sisään ja nekin menee videotarkastukseen, että kävikö se nyt edes sisässä vai ei.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
En nyt hirveästi viitsisi lähteä asiaa enempää avaamaan, mutta onko kohtalotovereita? Puoliso haluaa muuttaa toiseen kaupunkiin (ja minut mukaansa onneksi), mutta itselläni ei ole pienintäkään halua sinne. Asia on ollut vahvasti pinnalla vuoden ajan, eikä yhteisymmärrykseen olla päästy. Paljon hankalampaa asiasta tekee yhteinen lapsi, joka lähtisi puolison mukaan ilman että pystyn käytännössä mitään asiaan sanomaan (tämä hänen itsensä suusta).

Haluan asua lapseni kanssa samassa kodissa, mutta tuntuu aivan järjettömältä muuttaa pitkän matkan päähän ihan vain koska tuntuu siltä. Työt ja kaikki, koko elämä käytännössä itselläni täällä nykyisessä kaupungissa. Onko tähän edes muuta ratkaisua kuin alistua ja suostua, jotta voin asua lapseni kanssa? Enkä halua siis erota muutenkaan, kaikki on muuten suhteessa hyvin. Tämä on ainoa ristiriita, valitettavasti erittäin rankka sellainen.

No ei kait se nyt voi niin olla, että nainen vaan ottaa lapsen ja lähtee? Ihan yhtä paljon se on sun lapsi myös! Toivottavasti pääsette johonkin sopuun, joka tyydyttää molempia. Tilanne kuulostaa kieltämättä hankalalta ja itselläni ei ole tästä kokemusta.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Eihän se voikaan niin olla, mutta kun vain on. Toki saisin täydet tapaamisoikeudet yms. ja mahdollisesti vuoroviikoin asua lapsen kanssa (enkä edes tiedä suostuisiko tähänkään, koska sekin on kuulemma henkistä väkivaltaa lasta kohtaan, minkä tavallaan ymmärrän täysin). Silti, en tosiaan halua erota enkä varsinkaan eroon lapsesta.

Tosiaan muuten unelmaliitto, siksikään en sitä haluaisi rikkoa edes tällaisen asian takia. Mutta kun tuo mahdollinen tuleva asuinpaikka olisi minun kriteereilläni huomattavasti huonompi kuin nykyinen, enkä tiedä pystynkö olemaan onnellinen siellä. Yritän ajatella lapsenkin parasta ja laittaa hänet omien tunteideni edelle tässä. Mutta silti.

En ymmärrä miten muut saavat ratkottua vastaavat tilanteet tyydyttävällä tavalla. Kaikki muut ristiriidat ovat aina ratkenneet puhumalla ja sen jälkeen toimimalla. Tästä ei tule sopua millään.

Onko nainen siis löytänyt työpaikan uudesta kaupungista? Ja sinulla siis on hyvä työpaikka nykyisessä asuinpaikassa? Ja ilmeisesti kaikki kaverit sun muutkin jutut ja tämä uusi paikka johon olisitte muuttamassa, niin on kaukana? Kuulostaa omituiselta, että nainen kuvittelee sinun jättävän vaan kaiken muun hyvän hänen ja lapsen lisäksi elämästä ja muuttavan jonnekkin muualle.
 

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko nainen siis löytänyt työpaikan uudesta kaupungista? Ja sinulla siis on hyvä työpaikka nykyisessä asuinpaikassa? Ja ilmeisesti kaikki kaverit sun muutkin jutut ja tämä uusi paikka johon olisitte muuttamassa, niin on kaukana? Kuulostaa omituiselta, että nainen kuvittelee sinun jättävän vaan kaiken muun hyvän hänen ja lapsen lisäksi elämästä ja muuttavan jonnekkin muualle.
Jep. Olisi kiva tietää mitä siellä uudessa kaupungissa on, vai onko edes mitään? Sain sen käsityksen, että on vain joku naisen päähänpisto.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Sen kun muutat sinne kokeilemaan, jos kerran muuten hommat futaa. Järjetöntä olisi tappaa hyvä lapsellinen suhde tuosta syystä. Sano vaikka, että muutetaan kahden vuoden kokeilujaksoksi. Sinulla on oikeus sanoa kahden vuoden päästä, että ei ole hyvä ja muutatte takaisin, jos silloin tuntuu siltä.

Asuinpaikat tietysti merkitsevät eri ihmisille eri asioita, mutta minusta tämä on ihan no issue.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös