Naisasiat

  • 7 504 246
  • 26 557

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Johnny B. Goode
Olen tässä nyt puolihuolimattomasti lukenut tätä keskustelua, ja ei voi muutakun ihmetellä eräänkin mielipiteitä...

Onko Ihminen (Lue: "nainen") kertakäyttötavaraa? Jos nainen on eronnut tai YH, onko hän silloin jo loppuunkäytetty ja parisuhdeuransa "menettänyt"? Tyyliin: Kun kerran tilaisuus oli ja siitä luopui (syyllähän ei ole merkitystä), niin se siitä. Pelkkää haaskaa enään...?

Minua suorastaan vituttaa eräänkin "elitistin" paskanjauhanta tässä ketjussa... Kyseinen kaveri on varmaan saatanan ruma ja ennenkaikkea aivan liian itsekäs että saisi itse oikeasti naista, joten tarvii sitten täällä päteä kuinka vain aidosti "puhdasrotuiset rotuyksilöt" ovat tarpeeksi hyviä tyydyttämään hänen aatelista ja, Ah, niin kaunista ja hyvänhajuista Itseään...

Scholl: Et varmaan suostuisi ajamaan koskaan käytettyä autoa? Siinähän on saattanut istua joskus joku vasemmistolainen? Tai jopa kommunisti? Taikka tuskimpa sentään, eihän tuollaiset loiset Ferrareilla ja mersuilla ajelisi...

Hyviä runkkaushetkiä peilikuvasi kanssa!

Mene itsemään vitutusketjuun. Tapu tapu sulle kun luulet, että retalejengin jäsenenä suorittamaasi katkeraa tilitystä kuunneltaisiin. Valitapa kofi annanille.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Scholl:

Nähtävästi joku on tätäkin retaletta kuunnellut kun on oikeen siteerannutkin...

Mihinkä tää maailma on menossa...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
En tunne palstalaisista kuin pari henkilökohtaisesti, mutta eiköhän naisasioitaan saa hoitaa vaikka kuinka "arjalaisesti" jos vain tahtoo. Sehän tarkoittaa vain että jää enemmän niitä vässyköitä haalistuneissa neuleissa Yölintua katsovia eronneita pyöreäpeppuja meille muille.

En kyllä myöskään ymmärrä miksi pitäisi heti tyytyä johonkin, etenkin jossain alle kolmessakympissä. Eikö olisi parempi pyrkiä aina parempaan ja uusiin voittoihin? Ei tietenkään pidä olla tyhmä ja heittää tilaisuuksia menemään sen takia ettei kaikki ihan heti tuntuisi olevan niinkuin oli ajatellut asian menevän...

Älkää ajatelko liikaa, kysykää niitä misuja ulos, testatkaa, ei niitä baarissa eteen pamahtavia näe kuitenkaan koskaan uudestaan vaikka se kyseinen pakit antaisikin, ja jos näkee niin so what, kyynel! Olipahan asennetta kysyä ja tuntui paremmalta. Olen itse tuhlannut perkeleesti tilaisuuksia, välillä saa äijävaihteen päälle ja onnistuu yllättävissäkin tilanteissa, välillä taas saa pyydettyä kynttilänvalodrinksulle pari mimmiä kerrallaan mutta mites sitten, oisin ma muutakin kuin hyvänyönsuukot saanut hoidettua jos oisin oikein tosikova playeri.

Tsemppiä kumppaninetsintään, lisääntymiseen ja pesänmetsästykseen kaikille!
 

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ne miehet..

Mikä ihme siinä on. Minä tapaan kivan pojan baarissa tai jossain ja sitten vähän tekstaillaan. Kaikki vaikuttaa siltä, että poikakin on kiinnostunut, mutta hän ei kuitenkaan ehdota tapaamista tai mitään. Kun minä sitten rohkaisen mieleni ja kysyn voitaisiinko nähdä, vastaus on ei, koska poika onkin tällä välillä saanut asiat ex-tyttöystävän kanssa kuntoon.. Näitä on sattunut viime aikoina useammankin kertaa. Nunnaksi sitä kai täytyy ruveta, kun yhden illan jututkaan ei ole mun alaani, koska menen kumminkin ihastumaan poikaan..
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Re: Ne miehet..

Viestin lähetti Pataprinsessa
Mikä ihme siinä on. Minä tapaan kivan pojan baarissa tai jossain ja sitten vähän tekstaillaan. Kaikki vaikuttaa siltä, että poikakin on kiinnostunut, mutta hän ei kuitenkaan ehdota tapaamista tai mitään. Kun minä sitten rohkaisen mieleni ja kysyn voitaisiinko nähdä, vastaus on ei, koska poika onkin tällä välillä saanut asiat ex-tyttöystävän kanssa kuntoon.. Näitä on sattunut viime aikoina useammankin kertaa. Nunnaksi sitä kai täytyy ruveta, kun yhden illan jututkaan ei ole mun alaani, koska menen kumminkin ihastumaan poikaan..

Ervaa lainatakseni: Niin, miehet ovat sikoja. Täältä tähän.

Todellisuudessa tapaamasi miehet ovat olleet koko ajan varattuja ja halunneet pitää pientä kivaa kanssasi. Kun on hieman selvitty pitää keksiä helppo ulospääsy tilanteesta, ja koska ovat huomanneet sinun olevan kiltti tyttö sepittävät tarinan parantuneista väleistä exän kaa. Ja sitten kun koko kaveripiiri käyttää samaa stooria huomaatkin, että hmm..miehet todellakin ovat sikoja.

Turhaa nunnaksi alat, Jesse on vielä huonompi mies, siltä ei edes tipu muuta kuin viiniä ja sympatiaa. Kyl se sulleki vielä kolahtaa ja sitte voitte täyttää Arnoldin kanssa Onnellisuus-ketjun höpönassu-viesteillänne.
 

scholl

Jäsen
Nyt kun ei ole tänään krapulaa tai känniä päällä niin voisi ihmetellä muutamaa asiaa:

Miksi naiset aina kävelevät kaupungilla tai kaupoissa niin hitaasti?
- ensinnäkin jos menee Stockmannille niin pitääkö aina olla joku >10cm korot ja siellä liikkua kuin täi tervassa. Miehelle on turhauttavaa mennä koko ajan joku 100m edellä ja jäädä odottamaan joka hetki, vaikka kuinka yrittäisi lontustella kuin etana. Sama juttu kadulla. Itse jouduin ensimmäisellä luokalla ala-asteella kävelyharjoituksiin, koska juoksin käytävillä, monien naisten pitäisi joutua sen vuoksi, koska matelevat liikaa.

Miksi ostosten tekeminen on naisille niin hidasta?
- mies pystyy ostamaan puolessa tunnissa valtavasti vaatekappaleita, mutta sen sijaan nainen ihmettelee joka vaatteen kohdalla ja pohtii ja sovittaa hitaasti. Mies silmäilee nopeasti ne vaatteet tai kengät, jotka kiinnostavat, sovittaa koon salamannopeasti ja maksaa ostokset vauhdilla. Ei mene aikaa humpuukiin.

Mikseivät naiset harjoittele pysäköimistä lyhyisiin tai ahtaisiin väleihin?
- ärsyttävää jättää käyttökelpoinen parkkipaikka hyödyntämättä ja ajella kortteleiden ympäri. Ei todellakaan järki mukana.

Ihmeellisiä juttuja, jotka on tullut havaittua toistuvaksi lähes aina joka naisen kohdalla, muttei ymmärrettyä.
 

Kaivanto

Jäsen
Viestin lähetti scholl
- mies pystyy ostamaan puolessa tunnissa valtavasti vaatekappaleita, mutta sen sijaan nainen ihmettelee joka vaatteen kohdalla ja pohtii ja sovittaa hitaasti. Mies silmäilee nopeasti ne vaatteet tai kengät, jotka kiinnostavat, sovittaa koon salamannopeasti ja maksaa ostokset vauhdilla. Ei mene aikaa humpuukiin.

Mitää, siis et käy räätälillä vaan ostat tehdaskoon demari-rääsyjä ripustimesta?
 

carpenter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täällä monet miehet ovat tuskailleet, että mikä kumma siinä on, kun mukavat ja kunnolliset miehet eivät kelpaa. Asia nyt vaan on niin, että naiset kiinnostuvat ensimmäiseksi niistä alfauroksista - se on geeneissa se. Ei siinä auta ruikuttaa, kun joku ääliö kaljupää tulee ja vie naisen nenän edestä, siinä vaiheessa nainen ei pysty kovin järkevästi ajattelemaan. Tämä ominaisuus taitaa vielä vahvistua iän myötä, eli jos on ollut ajoissa liikkeellä on tavallinen nössömieskin saattanut saada hyvän saaliin.

Sinkkunaisia ja -miehiä on luultavastikkin yhtäpaljon, mutta yksinäisyyttään valittelevia miehiä on satakertainen määrä. Tämä taas johtuu siitä, että keskiverto sinkkunaiselle kelpaa vain pieni osa näistä sinkkumiehistä, mutta valtaosalle sinkkumiehiä kelpaa lähes nainen kuin nainen. Mikäs kiire siinä on vakiintua, kun ottajia löytyisi yli omien tarpeiden. Baareistakin löytyy näitä yhdenillan helpotuksia aina, kun vain haluaa. Näiden naisten kanssa samalla viivalla on sitten tämä pieni joukko alfauroksia joille vientiä riittää ihan yhtälailla.

Ihan hyvä keino saada nainen kiinnostumaan on esittää (tai mielummin olla ihan oikeasti), että ei ole tästä yhtään kiinnostunut. Silloin nainen kokee tilanteen haasteena ja yrittää saada itselleen tämän saaliin. Siitä varmasti tämä sanonta "ei etsimällä sitä oikeaa löydä" on tullutkin.
 

Haba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, HIFK
Viestin lähetti goldenawe

Älkää ajatelko liikaa, kysykää niitä misuja ulos, testatkaa, ei niitä baarissa eteen pamahtavia näe kuitenkaan koskaan uudestaan vaikka se kyseinen pakit antaisikin, ja jos näkee niin so what, kyynel! Olipahan asennetta kysyä ja tuntui paremmalta.

Toi on oikeesti helvetin hyvin sanottu! Mä allekirjoitan ton ihan täysin. Jos baarissa tms sattuu mukavannäköinen mimmi kohdalle niin rohkeasti vaan jututtamaan, jos se kontraa tylytyksellä niin sofuckingwhat, ei ollut penniäkään kiinni alunperinkään, ja uusia tulee aina kohdalle. Kyllä meressä kaloja riittää vaikka ensisijaisesti sieltä vain lohta pyydetäänkin ;)

Tietty kannattaa speksata linet vähän tilanteen, oman kondiksen ja tietty mimminkin mukaan eli vonkaako ylipäätään ja jos vonkaa niin vonkaako juttuseuraa, puhelinnumeroa vai pesää jne. Näin karrikoidusti asiaansa on turha esittää, mutta särmät hioutuu harjoitellessa ja pelisilmä kehittyy. Moni kundi on, varsinkin pitkän parisuhteen jälkeen, aika hukassa kun joutuu pitkästä aikaa "pelikentälle" vaikka Studiolla tms iskupaikassa, mutta pelisilmä kehittyy vaan pelatessa.

Varsinkin nyt kun kevät on parhaimmillaan ja kesä tulossa niin rohkeasti vaan jututtamaan. Siinä ei häviä yhtään mitään. Päinvastoin, jos skippaa potentiaalisen tilaisuuden niin jälkeenpäin saattaa harmittaa että miksi ei asenne riittänyt. Sitten kun tavannut mimmin uudestaan ja rauhassa jutellut ym niin onkin jo helpompi arvioida onko ko. mimmissä potentiaalia ja muutenkin kiinnostaako itseään viedä asiaa eteenpäin ja katsoa kortteja pidemmälle. Mutta yhtään eteenpäin tyhjästä ei pääse jos ei aluksi uskalla mennä juttelemaan, siitä se kaikki lähtee.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Haba

Tietty kannattaa speksata linet vähän tilanteen, oman kondiksen ja tietty mimminkin mukaan eli vonkaako ylipäätään ja jos vonkaa niin vonkaako juttuseuraa, puhelinnumeroa vai pesää jne. Näin karrikoidusti asiaansa on turha esittää, mutta särmät hioutuu harjoitellessa ja pelisilmä kehittyy. Moni kundi on, varsinkin pitkän parisuhteen jälkeen, aika hukassa kun joutuu pitkästä aikaa "pelikentälle" vaikka Studiolla tms iskupaikassa, mutta pelisilmä kehittyy vaan pelatessa.

Studiolla voi tosin haitata se, että suurin osa otuksista on ihan järkyttävän rumia. Ei se perse tarttis olla leveä kuin ladon ovi niinkuin niillä mimmeillä usein on. Ja vähän voi olla tungostakin, joten vähän hankala tsiigata, missä on hyvää otusta ja missä ei. Lisäksi siellä on vähän liikaa pyrkyreitä, joten joutuu aina vähän ns. pohtimaan, miksi tulevat juttelemaan, jos tulevat. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin jos tulee juttelemaan joku känniläinen luuskahenkinen tyyppi.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti scholl
Ihmeellisiä juttuja, jotka on tullut havaittua toistuvaksi lähes aina joka naisen kohdalla, muttei ymmärrettyä.

Miksei nainen voi olla kuin mies?

Viestin lähetti scholl
Lisäksi siellä on vähän liikaa pyrkyreitä, joten joutuu aina vähän ns. pohtimaan, miksi tulevat juttelemaan, jos tulevat. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin jos tulee juttelemaan joku känniläinen luuskahenkinen tyyppi.

Ettet nyt vaan ole jutellut peilikuvasi kanssa?

Voi scholl, veliseni, älä anna elämän käydä noin raskaaksi :)
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti tant gredulin

Ettet nyt vaan ole jutellut peilikuvasi kanssa?


Mies ei voi olla luuska. Olen joutunut usein juttelemaan luuskahenkisten kanssa. Eivät ole toki yhtä pahoja kuin Mädchen zum Kotzenit. Niitä ei ole Suomessa onneksi pyrkinyt juttelemaan kertaakaan. Ulkomailla lista on nr. 1-8.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Viestin lähetti carpenter
Täällä monet miehet ovat tuskailleet, että mikä kumma siinä on, kun mukavat ja kunnolliset miehet eivät kelpaa.

Hah, mukavat ja kunnolliset miehet, missä niitä mukamas
on? Eipä tästä ole kauaakaan kun avaudun johonkin toiseen ketjuu kyseistä asiaa manaten!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Scholl

Noista "ongelmistasi" puheenollen, kannattaisi ehkä mahdollisesti keskittyä välillä joihinkin muihin naisiin, kuin pelkkiin malleihin. Niitä sinä tunnut tekstiesi mukaan jahtaavan/keräilevän. Toki eihän siinä mitään, jos ulkonäkö on se tärkein ominaisuus ja itseltä löytyy millä mällätä. Hauskahan se varmasti on kuljettaa jotain kana-aivoa käsipuolessa näytille Strindbergille, Caruseliin yms.

Mutta sen verran olen itse ehtinyt havainnoimaan, että löytyy maailmasta paljon sellaisiakin naisia, joihin mainitsemasi valitukset eivät päde. Toisin sanoen; eivät käytä korkokenkiä ja osaavat kävellä hyvässä tahdissa, osaavat ajaa autoa ja tekevät ostoksensa tehokkaasti. Nämä eivät ole kuitenkaan usein niitä missejä/malleja, koska varsinkin tuo ensimmäinen kohta pitää kutinsa sellaisen ihmisen kohdalla, jolle hyvältä näyttäminen ei aja oman mukavuuden ohitse.

Summa summarum, keskity substanssiin ulkokuoren sijaan. Uskoisin löytyvän kunnon naisiakin.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Itsellä taas mukana hot streak menossa, ehkäpä se johtuu keväästä. Valitettavasti vaan vakavaa suhdetta ei ole tullut vastaan. Kovin mielenkiintoisia ihmisiä kyllä, mikä on aina positiivista. Ja Scholl, jos etsit oikeasti kaunista naista, joka osaa ajatella, niin harvoin niitä löydät pintaliitopaikoista. Pyrkyreillä on omat paikkansa, ja kuten Veini on osoittanut, laatunaisilla omansa. Tsekkaa vaikka ekana abiristeilyt niin ehdit ensimmäisenä apajille. Seuraavana ilmoittaudut kevään valmennuskursseille esim. Oikeustieteellisen. Jos sielläkään ei nappaa, hengaile kuljettajasi kanssa Hankenilla tms. Jos ei vieläkään, niin käy kaikki lakifirmat läpi. Viimeistään vanhainkotikierroksella joku tyylikäs lady tarttuu kainaloon.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Naismarkkinoilla

Viestin lähetti scholl
Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin jos tulee juttelemaan joku känniläinen luuskahenkinen tyyppi.

Niin, ehkä kyseessä on kysynnän ja tarjonnan laki? Kannattaneekin siis miettiä onko oma tuote kunnossa ja konsepti fokusoitu oikein.


Täältä tähän
 

carpenter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Taasa
Hah, mukavat ja kunnolliset miehet, missä niitä mukamas
on?

Esimerkiksi tässä ketjussa kovin moni on jo ilmoittanut olevansa mukava ja kunnollinen mies. Ei kannata mennä merta edemmäksi kalaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti carpenter
Esimerkiksi tässä ketjussa kovin moni on jo ilmoittanut olevansa mukava ja kunnollinen mies. Ei kannata mennä merta edemmäksi kalaan.
Joo, mein äiti sanoi et mie oon kiva!
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti mtmela
Viimeistään vanhainkotikierroksella joku tyylikäs lady tarttuu kainaloon.

Tässä on vieläpä sekin hyvä puoli, että rahakkaan ladyn omaisuus on huomattavasti nopeammin täysin hyödynnettävissä, kuin nuoremman segmentin jäsenen saalistaneilla.
 

Haba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, HIFK
Viestin lähetti scholl
Studiolla voi tosin haitata se, että suurin osa otuksista on ihan järkyttävän rumia. Ei se perse tarttis olla leveä kuin ladon ovi niinkuin niillä mimmeillä usein on. Ja vähän voi olla tungostakin, joten vähän hankala tsiigata, missä on hyvää otusta ja missä ei. Lisäksi siellä on vähän liikaa pyrkyreitä, joten joutuu aina vähän ns. pohtimaan, miksi tulevat juttelemaan, jos tulevat. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin jos tulee juttelemaan joku känniläinen luuskahenkinen tyyppi.

Toi tungos on tavallaan ihan validi pointti, mutta mä melkein väittäisin että Studiolla on yksi Helsingin parhaasta "tarjonnasta", suurin osa sinkuista (niin miehet kuin naisetkin) joita siellä käy tulee sinne just sen takia että "siellä kuitenkin on kaikki" ja "se on ykkösmesta" tms. Mä en henk.koht. allekirjoita noita väitteitä, mutta täytyy tunnustaa että silloin tällöin tulee käytyä sielläkin, ja monet kaverit käy siellä joka viikko pe+la. Mun mielestä mestana se ei suinkaan ole mikään ihmeellinen, jos haluaa pitää hauskaa niin monia muitakin vaihtoehtoja on.

Tietty suureen joukkoon mahtuu monia pintaliitäjiä ja silloin se asenne saattaa olla mitä on ja se on ainakin musta tosi ärsyttävää: siinä pitää itsekin asettautua samalle aaltopituudelle jotta ei pety jos ammutaan daijuun ja se on aika teennäistä ja pinnallista meininkiä. Sitten kun aina silloin tällöin kuitenkin rapatessa roiskuu ja kohdalla olisikin poikkeus tosta pääsäännöstä niin ei sitä edes tajua siinä menossa ja silloin saattaa tahtomattaan olla tarpeettoman tyly just sille yhdelle "kiltille tytölle". Seura tekee kaltaisekseen, valitettavasti.

Mutta sen verran täytyy kyseenalaistaa että mun mielestä paljon helpommin näkee näitä kenties_ehkä_vähän_vähemmän_esteettisiä_muotoja jossain ihan muualla kuin Studiolla. Ja toi ulkonäkö vs luonne on muutenkin vaikea yhtälö tasapainoilla. Monesti sellaiset todella hyvännäköiset mimmit mallin spekseillä on sitten korvien välistä aika tyhjiä pakkauksia ja asenneongelmaisia diivoja (kokemusta on!), mutta karu fakta vaan on että varsinkin aluksi sillä ulkonäöllä on merkitystä en mä ainakaan sitä voi ääneen kiistää etteikö niin olisi. Kyllä se on luonne ja sosiaaliset taidot ym ominaisuudet jotka pitkässä juoksussa ratkaisee mutta se ensiaskeleen kiinnostus useimmiten herää just ulkonäön perusteella.

Surullinen tosiasia mun mielestä kuitenkin on tällä hetkellä se, että systeemi ei kannusta kundeja olemaan kilttejä ja kunnollisia. Siksi sellaisia kundeja on entistä vähemmän liikkeellä. Sellaiset kundit ei herätä kiinnostusta mimmeissä ja sellaiset kundit (jotka siis oikeasti ovat tosissaan) ottavat loppupeleissä ne kovimmat iskut. Olen itse monien kaverien ohella kokenut ja huomannut tämän asian käytännössä. Ainoa vaihtoehto jolloin tietää että itseään ei satu on pelata tolla "ei oo penniäkään kiinni -asenteella" ja se on itse asiassa aika surullista kun oikein rupee miettimään. Sangen kaukana ollaan perinteisestä rehellisestä ja toimivasta yksinkertaisesta parisuhteesta -johon kuitenkin pitäisi pyrkiä....

Huh, tulipahan filosofoitua. Nimimerkillä käynköhän itsekin ihan väärissä mestoissa :)
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Muka kunnollisia tiedossa

Viestin lähetti Taasa
Hah, mukavat ja kunnolliset miehet, missä niitä mukamas
on?

Niin, itse voisin nimetä monta muka kunnollista miestä.
Em. tahoja löytyy mm. sieltä, missä on värivaloja.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti scholl
Lisäksi siellä on vähän liikaa pyrkyreitä, joten joutuu aina vähän ns. pohtimaan, miksi tulevat juttelemaan, jos tulevat. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin jos tulee juttelemaan joku känniläinen luuskahenkinen tyyppi.

Tämä on hauskaa! Studio (ja Teatteri, ja...) kun on itseasiassa rakennettu juuri tällaista toimintaa varten - ihmettelen että se ei ole vielä tähänkään mennessä sinulle valjennut. Omalta kohdaltani voin sanoa sen, että mielestäni ei ole mitään niin hupaisaa kun törmätä Helsingin pintabaareissa näihin pyrkyreihin (naisiin JA miehiin), ja katsella/kuunnella heidän toimintaa!

"Hei kattokaa! Teemu (Selänne, ei puhutella koskaan sukunimellä) tuli just sisään!"

"Siis mähän oon Ernst Youngilla tilintarkastajana..."

"Miten me päästäis tonne Privéen..?"

Jos tää ei oo hauskaa, niin mikä sitten?!?!
 

Sides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man U
Ahistaa

Voi venäjä, että voi miestä ahdistaa. Tyttöystävä otti ja lahti kolmisen viikkoa sitten vuodeksi Australiaan ja tää jäi rannalle viideksi kuukaudeksi ruikuttamaan. Aluksi ajattelin, että big deal, mä kestän vaikka päälläni seisoen syyskuuhun asti, jolloin ite olen menossa perässä, mutta ziisus kun ottaa koville. Neitini asustaa siellä viiden jätkän ja toisen mimmin kanssa kommuunissa, harrastaa bilettämistä vähintään 4 krt. viikossa jne. Aikaisemmin en ole ollut juurikaan mustasukkainen hänen menemisistään, mutta nyt on alkanut ahdistaa niin, että yöunet menvät. Koko ajan vaan mietin, että mitäs siellä toisella puolen palloa on meneillään jne.

Onkos kellään kokemuksia vastaavasta? Tiedän kyllä, että jos jotain on tapahtuakseen, niin sitten tapahtuu, eikä se siitä etukäteen itkemällä parane, mutta mutta mutta...
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itsellä tyttöystävä oli vuoden Barcelonassa ja seka kommuunissa jossa oli väliin pari jätkää ja pari naista ja sitten kolme naista ja yksi jätkä. Itse olin työhommiassa ympäri maapallon Kiinassa sion osan ajasta. Kyllähän siinä itselle tuli myös mustasukkaisuuden puuskia. Eka viisitillä oli suorastaan ylitse tarkkavainen ja mustasukkainen jokaisesta vastakkaista sukupuolta olevasta, joka tervehti. Sen neuvon annan, että sitten keskittykkä toisiinne ja unohtakaa muut. Varmasti parasta lääkettä suhteelle on sanoa puhelimessa ikävästä ja mustasukkaisuudesta, tehdä tuo mikä suomalaisesta miehestä on hankalaa puhua tunteista suoraan. Kyllä se sitten langan toisessa päässäkin sydän läpättää ja ajatukset on vähän aikaa muualla kuin bilettämisessä.

Tuosta kommuuniasumisesta sanoisin olevan melkein enemmän hidastetta. Siellä on nimittäin loppujen lopuksi hankalampi tapahtua mitään muiden tietämättä. Omaan kämppään on lopuksi helpompi viedä yövieraita kuin hommata mitään kommuunissa. Toiseksi jos kommuunnin jätkät elättelee jotain toiveita ne näkee sinut tyttöystäväsi myös yhdessä läheltä, mikä on omiaan nollaamaan vähäisetkin odotukset. Toiseksi viisi jätkää osaa olla mustasukkaisia toisilleen ja mielellään nolla "kaverin" mahdollisuudet.

Jaksamisia. Me ollaan nykyään naimisissa.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti fedorov

Tämä on hauskaa! Studio (ja Teatteri, ja...) kun on itseasiassa rakennettu juuri tällaista toimintaa varten - ihmettelen että se ei ole vielä tähänkään mennessä sinulle valjennut. Omalta kohdaltani voin sanoa sen, että mielestäni ei ole mitään niin hupaisaa kun törmätä Helsingin pintabaareissa näihin pyrkyreihin (naisiin JA miehiin), ja katsella/kuunnella heidän toimintaa!

Mitä järkeä käyttää aikaa muiden toiminnan stalkkaamiseen. Stalkkerimeininki ei jotenkin sytytä. Mun mielestäni noi baarit on rakennettu sitä varten, että sinne mennään vetää viinaa järkyttävän kovalla asenteella. Itse en voisi kuvitellakaan meneväni yökerhoon muusta syystä kuin vetämään kavereiden kanssa viinaa. Kyllä mä mielummin siellä olen kuin kotona vedän pään täyteen. Tottakai siellä tulee heitettyä myöskin läpyskää tuntemattomienkin kanssa, mutta ihan anonyymisti ja jurrissa letkeästi ajattelematta tarkemmin, enkä itse varsinaisesti hae mitään kontaktia kehenkään, vaan tilanteet ovat spontaaneja. Ja kaikki on ihan ok. Jos joku on pyrkyri niin olkoon, mussa tuskin on mitään pyrkyröitävää ja sowhat, mutta jos istuutuu rauhassa ja pyrkii nauttimaan drinksusta niin jos silloin tulee joku luuska sönköttää jotakin ja huomaat, että sillä on selkeä taka-ajatus niin kyllä se vitutus nousee.
Viestin lähetti fedorov

"Hei kattokaa! Teemu (Selänne, ei puhutella koskaan sukunimellä) tuli just sisään!"

Selänteellä tai OJ:lla on se ongelma, että pärstä on tv:stä tuttu. He eivät voi vetää samalla tavalla brenkkua kuin me muut, koska jengi kyttää. Tai voivat, mutta heillä on tuhat ylimääräistä silmäparia ympärillä. Se on veemäistä. Ei todellakaan käy kateeksi. Tosin rehellisyyden nimissä pitää sanoa, että tilanne on viime vuosina parantunut. Kyllä julkkiskin voi nykyään dokata paremmin kuin ennen. Fasiliteettien kehittyminen on mahdollistanut sen.
Viestin lähetti fedorov

"Siis mähän oon Ernst Youngilla tilintarkastajana..."

Otan todella osaa, että olet joutunut tollaista kuulemaan. Vässykkädemarijätkä, joka ei osaa puhua kuin työasioista. Ketä vittu kiinnostaa oikeasti viihteellä mistä joku on tai mikä sen nimi on. Ottais drinksua ja relaisi. Tollainen tyyppi kuuluu akateemisten demareiden kantapaikkaan Kalleen.
Viestin lähetti fedorov

"Miten me päästäis tonne Privéen..?"


Oikeasti. Eiks joku tota oikeasti tiedä. Jännä, että kaupungilla ilmeisesti liikkuu järkyttävän yksinkertaista porukkaa. No parempi niin. Wer zu spät kommt den bestrafft das Leben. Kjeh kjeh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös