Viestin lähetti Johnny B. Goode
Olen tässä nyt puolihuolimattomasti lukenut tätä keskustelua, ja ei voi muutakun ihmetellä eräänkin mielipiteitä...
Onko Ihminen (Lue: "nainen") kertakäyttötavaraa? Jos nainen on eronnut tai YH, onko hän silloin jo loppuunkäytetty ja parisuhdeuransa "menettänyt"? Tyyliin: Kun kerran tilaisuus oli ja siitä luopui (syyllähän ei ole merkitystä), niin se siitä. Pelkkää haaskaa enään...?
Minua suorastaan vituttaa eräänkin "elitistin" paskanjauhanta tässä ketjussa... Kyseinen kaveri on varmaan saatanan ruma ja ennenkaikkea aivan liian itsekäs että saisi itse oikeasti naista, joten tarvii sitten täällä päteä kuinka vain aidosti "puhdasrotuiset rotuyksilöt" ovat tarpeeksi hyviä tyydyttämään hänen aatelista ja, Ah, niin kaunista ja hyvänhajuista Itseään...
Scholl: Et varmaan suostuisi ajamaan koskaan käytettyä autoa? Siinähän on saattanut istua joskus joku vasemmistolainen? Tai jopa kommunisti? Taikka tuskimpa sentään, eihän tuollaiset loiset Ferrareilla ja mersuilla ajelisi...
Hyviä runkkaushetkiä peilikuvasi kanssa!
Mene itsemään vitutusketjuun. Tapu tapu sulle kun luulet, että retalejengin jäsenenä suorittamaasi katkeraa tilitystä kuunneltaisiin. Valitapa kofi annanille.