Naisasiat

  • 7 482 257
  • 26 542
K

Kiekkokatsoja

Joo hyviä pointteja on ilmestynyt, sekä puolesta että vastaan tänäänkin.
Toivotaan että @Smitty#41 osaa/ymmärtää sekä realiteetit, että uskaltaa myös pitää kevyttä haavetta yllä. Aika erikoista, että me muut pääsemme kommentoimaan tätäkin asiaa. Harva olisi siitä uskaltanut mainita täällä, joten + pisteet siitä hänelle.

Ehkäpä pahimpia pilvilinnoja rakennetaan noiden treffisovellusten kautta, mikäli viestittely on jatkunut liian pitkään, ilman tapaamista.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Juu, kyllä minäkin koen että osaan jollain tavalla tulkita oman vaimon hymyjä ja ilmeitä ja eleitä, mutta sitä oonkin nyt tässä tarkkaillut kohta 20 vuotta jo. Ja silti yhä näinkin pitkän analysoinnin jälkeen välillä menee silti vituiksi.

Se on aika fifty-sixty se onnistumisprosentti ainakin täälläpäin. Yli vuosikymmenen oon opiskellut, mutta varmaksi en voi mennä sanomaan, että ahaa, tota sitä tarkotetaan. Usein ihan arvaan. Lasken myös pois mahdottomuuksia. Kyllä te tiedätte, mitä mä selitän. Joskus kun onnistuu, sitä on ihan onnessaan että voi vittu mä osuin oikeaan. Että tota se merkitsi. Ja heti muistiin jos tilanne tulee eteen uudestaan!

Mä en ymmärrä naista yhtään ja kaiken lisäksi ne on erilaisia, vaikka tiettyjä juttuja löytyy moneltakin. Tämä Jatkoaika on siitäkin hyvä mesta, että täältä saa käteviä vinkkejä naisasioihin, kun löytyy tota kokenutta kaartiakin.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
@Guy Lafleur olipas hyvä ja avaava teksti, kiitoksia siitä. Vaikka muutaman vuoden vanhempi kuin minä niin hyvin samankaltaiset lähtökohdat, että nuoresta asti pitkään seurustelua ensirakkauden kanssa ja siitä sitten erosta eteenpäin.

Tulipa sitten eilen käytyä tuon erään naisen luona, mistä tännekin jo hieman hehkutin ja jännitin. Lahjaksi viety viinipullo lämmitti selvästi mieltä, tuskin odotti, että Tinderistä tavattu mies mitenkään huomioisi syntymäpäivää tai muutakaan.

Itseä jännitti aivan helvetisti kun menin paikalle, tyttöä vielä enemmän joten oli vain kaivettava ne kivekset esiin ja alettava vetämään keskustelua eteenpäin. Siitä se meno sitten rauhoittui ja loppuillasta ja höpistiin kaikke maan ja taivaan väliltä siinä sohvan nurkkaan käpertyneenä lähekkäin, joten voisi sanoa ihan onnistuneiksi ensitreffeiksi tämän oman paluun deittimarkkinoille. Hirmu mukava tunne huomata, että jonkun kanssa on niin luonnollista heti ensimmäisellä tapaamisella jutella ihan kaikesta ja hirmu kypsän oloisesti. Seuraava tapaaminenkin sovittiin ja viestitellään kuin teinitytöt jatkuvasti, kun molemmat niin innoissaan.

Ainut negatiivinen asia ja itselle jopa kohtuullisen suuri turnoff oli, että tyttö poltti tupakkaa. Puhui kyllä kovasti lopettamisesta ja toivon kovasti että sen tekee, koska jotenkin vaan henkilökohtaisesti koen tuon todella huonona puolena. Tietenkään en häntä voi siihen mitenkään pakottaa tai vaatia olemaan polttamatta, mutta toivottavasti tapailun edetessä tuo loppuu tai sitten kyllä hankala nähdä häntä kuitenkaan potentiaalisena pidempänä kuviona.

Onko muiden mielestä idioottia tai liiankin ehdotonta, jos tupakointi ratkaisee muuten potentiaalisen kuvion?
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Onko muiden mielestä idioottia tai liiankin ehdotonta, jos tupakointi ratkaisee muuten potentiaalisen kuvion?
Ei minusta ainakaan ole. En pystyisi olemaan sellaisen henkilön läheisyydessä kovinkaan pitkään, joka tupakalle haisisi. Kaikki polttajat haisevat enemmän tai vähemmän ja ei sitä vaan pysty sietämään.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Ei minusta ainakaan ole. En pystyisi olemaan sellaisen henkilön läheisyydessä kovinkaan pitkään, joka tupakalle haisisi. Kaikki polttajat haisevat enemmän tai vähemmän ja ei sitä vaan pysty sietämään.
Tämähän se siinä joo on mikä risoo. Eilenkin kun tuon uuden tuttavuuden kanssa siinä sohvalla makoiltiin niin kivan hajuveden tai puhtaiden hiusten tuoksun sijaan haisikin sellainen hieman eltaantunut tupakan haju niin kyllähän se on melkonen downeri, tuoksutkin kuitenkin tärkeä osa ihmistä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tohon tupakka hommaan, niin kun alettiin vuonna -91 seukkaamaan nykyisen vaimoni kanssa, niin hän kanssa poltti ja minä en. Vähensi toki tuntuvasti polttamistaan oikeastaan heti siinä seurustelun alkuvaiheissa jo ja lopetti kokonaan kun tuli ensimmäisen kerran raskaaksi -92. Eli jos tupakanpoltto häiritsee, niin kokeilkaa panna paksuksi, josko se loppuisi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KiVi

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tohon tupakka hommaan, niin kun alettiin vuonna -91 seukkaamaan nykyisen vaimoni kanssa, niin hän kanssa poltti ja minä en. Vähensi toki tuntuvasti polttamistaan oikeastaan heti siinä seurustelun alkuvaiheissa jo ja lopetti kokonaan kun tuli ensimmäisen kerran raskaaksi -92. Eli jos tupakanpoltto häiritsee, niin kokeilkaa panna paksuksi, josko se loppuisi.

Tää on kyllä erinomainen vinkki. Näkisin mielelläni jonkun satunnaisen Tinder-tuttavuuden ilmeen, jonka kanssa herrasmies ottaisi tämän asian puheeksi.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tää on kyllä erinomainen vinkki. Näkisin mielelläni jonkun satunnaisen Tinder-tuttavuuden ilmeen, jonka kanssa herrasmies ottaisi tämän asian puheeksi.

Totta joo että ei se pelkissä panojutuissa ole niin isoa asia. Käsitin vissiin väärin nää jutut. Haitanneeko tuo, kun ei tuota ohjetta kukaan kuitenkaan käyttöön ota. Oli se sen verran ruffiohje.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Totta joo että ei se pelkissä panojutuissa ole niin isoa asia. Käsitin vissiin väärin nää jutut. Haitanneeko tuo, kun ei tuota ohjetta kukaan kuitenkaan käyttöön ota. Oli se sen verran ruffiohje.

Minusta ihan hauska ohjehan tuo on. Ja varmasti myös toimiva.
 

Undrafted

Jäsen
Onko muiden mielestä idioottia tai liiankin ehdotonta, jos tupakointi ratkaisee muuten potentiaalisen kuvion?
Muutaman kerran kokeillut treffejä tupakoitsijan kanssa ja ei vain kykene. Yksi tupakoitsija stressasi vielä minua enemmän aiheesta. Oli aika outoa, kun toinen kävi pitkin iltaa röökillä ja jos teki mieli pussailla, niin yök. Nykyään sivuutan samantien tupakoitsijat. Jokainen tietty suhtautuu asioihin eri tavalla, mutta minulle tupakoinnista muodostunut selvä turnoff.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko muiden mielestä idioottia tai liiankin ehdotonta, jos tupakointi ratkaisee muuten potentiaalisen kuvion?

Vaikka en ole koskaan itse polttanut niin olen nuoruudessa läpikäynyt sellaisen klassisen ehdollistumisen, että siinä missä Pavlovin koirat alkoivat kuolata kellon soiton jälkeen niin tupakalle haiseva nainen aiheuttaa jäykistymistä. Ehkä tuollainen operantti ehdollistumiskoulutus auttaisi?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tutkimusten mukaan n. 10 prosenttia röökaavista naisista jatkaa tupakoimista raskaana ollessaan.

Eli 9/10 lopettaa. No okei. Sanonkin sitten näin, että mikäli olet hyvässä suhteessa, työtilanne vakaa, ei mielenterveysongelmia ja oikeastaan ainoa mikä häiritsee elämää strömsössä on puolison tupakointi, niin näillä tilastoilla go for it!

Kyseinen viesti ei ollut lainatulle nimimerkille, otin ainoastaan tilastot häneltä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tupakoivien naisten pilluthan ainakin iän myötä muuttuvat ikäviksi. Ei se hengityksen haju tupakoivalla kumppanilla siis se ainoa paha juttu ole. Niistä tulee monin tavoin huonovointisempia jo siinä 30+ iässä. Varmaan miesten tuotoksissakin maistuu jos tupakoi. Ei tosin ole kokemusta, mutta epäilisin. Palstan naisethan ja homot voisivat palstan runkkareille asiaa valaista. Kyllähän perjantai-iltapäivään kuuluu tämä asia puhua selväksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tupakoivien naisten pilluthan ainakin iän myötä muuttuvat ikäviksi. Ei se hengityksen haju tupakoivalla kumppanilla siis se ainoa paha juttu ole. Niistä tulee monin tavoin huonovointisempia jo siinä 30+ iässä. Varmaan miesten tuotoksissakin maistuu jos tupakoi. Ei tosin ole kokemusta, mutta epäilisin. Palstan naisethan ja homot voisivat palstan runkkareille asiaa valaista. Kyllähän perjantai-iltapäivään kuuluu tämä asia puhua selväksi.

Hyvä että otit asian esille, et siis penistäsi vaan asian. Sitten on nämä syövät, voi tulla syöpä pilluun jos on harrastanut huonoja elämäntapoja. Tunnen yhden naisen, jolla oli syöpä pillussa, vaikka yritti valehdella, että syöpä on jalassa.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tupakoivien naisten pilluthan ainakin iän myötä muuttuvat ikäviksi. Ei se hengityksen haju tupakoivalla kumppanilla siis se ainoa paha juttu ole. Niistä tulee monin tavoin huonovointisempia jo siinä 30+ iässä. Varmaan miesten tuotoksissakin maistuu jos tupakoi. Ei tosin ole kokemusta, mutta epäilisin. Palstan naisethan ja homot voisivat palstan runkkareille asiaa valaista. Kyllähän perjantai-iltapäivään kuuluu tämä asia puhua selväksi.

Ainakin kuulemma kasvissyöjät ovat tässä selkeästi etulyöntiasemassa.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Ainakin kuulemma kasvissyöjät ovat tässä selkeästi etulyöntiasemassa.

Ananas kuulema parantaa sperman makua. En ole tosin asiaa tutkinut, enkä ajatellutkaan. Eikä sillä niin väliä enää ole, mutta nuorille pojanklopeille vinkkiä, ei muutakuin ananasta poskeen.

Omat naisasiat rullaavat oikein mukavasti. Toki naisen kanssa asuessa pääsee edelleen vuosien jälkeen hämmästymään logiikan juoksua. Tai sen puutetta. Tai ainakin hyvin erilaista kulkua. Rouva ilmoitti tankanneensa auton, mutta minun silmiini mittari nousi hyvin vähän. Ihmettelin sitten äänen että kuinka helvetin vähän tankkaat kerralla, vai onko mittari mennyt paskaksi. Puoliso sitten kertoi tankkaavansa aina kymmenellä eurolla, säästää kuulema aikaa kun menee niin vähän aikaa tankatessa. Eli hän käy mieluummin vaikka neljä kertaa viikossa tankkaamassa sen kymmenen euron edestä, entä tankkaisi kerralla täyteen.

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Olen tässä vuosien aikana toki oppinut, ettei näitä kaikkia asioita voi järjellä selittää.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tupakoivista naisista, itse en ole ikinä ensimmäistäkään savuketta polttanut joten tästä syystä arvostan savuttomuutta suunnattomasti. Naisen pisteet silmissäni todellakin nousevat mikäli tämä ei tupakoi.

En kuitenkaan rajaa potentiaalisia treffikumppaneita tällä perusteella. Savuttomuus on mulle plussaa, ei kuitenkaan mikään vaatimus sille että olisin kiinnostunut naisesta.

Lisäksi toisaalta itse juon energiajuomia ja tiedän että toiset eivät voi sietää noiden löyhkää joten ei mun edes kannata moralisoida ketään päihteiden käytöstä, kun en mikään puhdas pulmunen itsekään ole muuten kuin nikotiinituotteiden suhteen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Omat naisasiat rullaavat oikein mukavasti. Toki naisen kanssa asuessa pääsee edelleen vuosien jälkeen hämmästymään logiikan juoksua. Tai sen puutetta. Tai ainakin hyvin erilaista kulkua. Rouva ilmoitti tankanneensa auton, mutta minun silmiini mittari nousi hyvin vähän. Ihmettelin sitten äänen että kuinka helvetin vähän tankkaat kerralla, vai onko mittari mennyt paskaksi. Puoliso sitten kertoi tankkaavansa aina kymmenellä eurolla, säästää kuulema aikaa kun menee niin vähän aikaa tankatessa. Eli hän käy mieluummin vaikka neljä kertaa viikossa tankkaamassa sen kymmenen euron edestä, entä tankkaisi kerralla täyteen.

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Olen tässä vuosien aikana toki oppinut, ettei näitä kaikkia asioita voi järjellä selittää.

Entäpä pysäköinti. Yleensä autoasiat ovat jotenkin kummallisesti naisilla. Risteykseen kun mennään niin jätetään kaksi metriä siihen viivaan ja olen joskus vihjaillut, että valo ei välttämättä vaihdu koskaan, sillä emme kenties ole sillä kohdalla, mistä tunnistin tunnistaa auton saapuneen risteykseen, mutta merkittävää vaikutusta faktatietoni ei ole käyttäytymiseen tuonut vaikka kerran nainen jopa ajoi metrin edemmäs ja heti vaihtui valo vihreäksi. Siinä oli todiste. Ja sitten kummastellaan, ettei naisfilosofeja ole, että patriarkaatin syytä.

PS: huomaatte että annan naisen ajaa. Olen suuri sielu.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Useimmiten nainen ajaa meistä kahdesta, tämä lähinnä sen takia että hän a) on parempi kuski b) tykkää ajaa. Teen myös meistä kahdesta enemmän ruokaa ja ehdottelen enemmän mitä ruokaa tehdään.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
No löytyi sitten muitakin sentään, kelle tuo tupakointi on kohtuu suuri no no.

Hankala fiilis kun pitäisi rajoittaa omaa innostumistaan kyseisen naisen suhteen, ettei nyt polttaisi vaan näppejään liialla intoilulla. Kyseinen mimmi on itsekin kyllä todella innokkaana ja oli jo perheelleen ja kavereilleen minusta puhunut, vaikka ei kuulema ole ollut tapana yleensä näin aikaisessa vaiheessa. Ja kovasti kyselee, että milloin ehdittäisiin näkemään seuraavan kerran ja saako jäädä yöksi, joten hyvältähän tämä nyt näyttäisi.

Mutta vanha pieni likainen hikinen nurkassa yksin runkkaava pessimistihän ei ikinä pety, joten joko jotain mörköjä ja luurankoja on kaapissa miljoona tai sitten muuten vaan kaikki menee vituiksi.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Useimmiten nainen ajaa meistä kahdesta, tämä lähinnä sen takia että hän a) on parempi kuski b) tykkää ajaa. Teen myös meistä kahdesta enemmän ruokaa ja ehdottelen enemmän mitä ruokaa tehdään.

Sama täällä. Vaimo hoitaa sitten leipomiset.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Kamalaa, allekirjoittanut huijattiin ostoksille. Alunperin oli puhe käydä syömässä kaupungilla, nyt seison jossain perkeleen rättikaupassa, ja tietysti naisten alusvaate osastolla. Ahdistaa, ja pakko seurata omaa vaimoa jatkuvasti ettei muut naiset luule että olen joku perverssi.

Tämäkin on yksi isoimpia mysteerejä, miksi naiset haluavat miehet mukaan ostoksille? Ruokakaupassa käynnit ymmärrän, mutta että tällaisille reissuille.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kamalaa, allekirjoittanut huijattiin ostoksille. Alunperin oli puhe käydä syömässä kaupungilla, nyt seison jossain perkeleen rättikaupassa, ja tietysti naisten alusvaate osastolla. Ahdistaa, ja pakko seurata omaa vaimoa jatkuvasti ettei muut naiset luule että olen joku perverssi.

Tämäkin on yksi isoimpia mysteerejä, miksi naiset haluavat miehet mukaan ostoksille? Ruokakaupassa käynnit ymmärrän, mutta että tällaisille reissuille.

Okei, ekaks luin että "ruokakaupassa kännit ymmärrän". Mutta joo, en tiedä miksi naiset ylipäätään haluaa raahata meitä jurottavia vittupäitä sinne kauppaan. Tietävät tasan tarkkaan miten siinä käy. En ymmärrä, enkä varmaan koskaan tule ymmärtämäänkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös