Naisasiat

• 7 588 012
  • 26 609

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tutkimusten mukaan n. 10 prosenttia röökaavista naisista jatkaa tupakoimista raskaana ollessaan.

Eli 9/10 lopettaa. No okei. Sanonkin sitten näin, että mikäli olet hyvässä suhteessa, työtilanne vakaa, ei mielenterveysongelmia ja oikeastaan ainoa mikä häiritsee elämää strömsössä on puolison tupakointi, niin näillä tilastoilla go for it!

Kyseinen viesti ei ollut lainatulle nimimerkille, otin ainoastaan tilastot häneltä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tupakoivien naisten pilluthan ainakin iän myötä muuttuvat ikäviksi. Ei se hengityksen haju tupakoivalla kumppanilla siis se ainoa paha juttu ole. Niistä tulee monin tavoin huonovointisempia jo siinä 30+ iässä. Varmaan miesten tuotoksissakin maistuu jos tupakoi. Ei tosin ole kokemusta, mutta epäilisin. Palstan naisethan ja homot voisivat palstan runkkareille asiaa valaista. Kyllähän perjantai-iltapäivään kuuluu tämä asia puhua selväksi.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tupakoivien naisten pilluthan ainakin iän myötä muuttuvat ikäviksi. Ei se hengityksen haju tupakoivalla kumppanilla siis se ainoa paha juttu ole. Niistä tulee monin tavoin huonovointisempia jo siinä 30+ iässä. Varmaan miesten tuotoksissakin maistuu jos tupakoi. Ei tosin ole kokemusta, mutta epäilisin. Palstan naisethan ja homot voisivat palstan runkkareille asiaa valaista. Kyllähän perjantai-iltapäivään kuuluu tämä asia puhua selväksi.

Hyvä että otit asian esille, et siis penistäsi vaan asian. Sitten on nämä syövät, voi tulla syöpä pilluun jos on harrastanut huonoja elämäntapoja. Tunnen yhden naisen, jolla oli syöpä pillussa, vaikka yritti valehdella, että syöpä on jalassa.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ainakin kuulemma kasvissyöjät ovat tässä selkeästi etulyöntiasemassa.

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Ainakin kuulemma kasvissyöjät ovat tässä selkeästi etulyöntiasemassa.

Ananas kuulema parantaa sperman makua. En ole tosin asiaa tutkinut, enkä ajatellutkaan. Eikä sillä niin väliä enää ole, mutta nuorille pojanklopeille vinkkiä, ei muutakuin ananasta poskeen.

Omat naisasiat rullaavat oikein mukavasti. Toki naisen kanssa asuessa pääsee edelleen vuosien jälkeen hämmästymään logiikan juoksua. Tai sen puutetta. Tai ainakin hyvin erilaista kulkua. Rouva ilmoitti tankanneensa auton, mutta minun silmiini mittari nousi hyvin vähän. Ihmettelin sitten äänen että kuinka helvetin vähän tankkaat kerralla, vai onko mittari mennyt paskaksi. Puoliso sitten kertoi tankkaavansa aina kymmenellä eurolla, säästää kuulema aikaa kun menee niin vähän aikaa tankatessa. Eli hän käy mieluummin vaikka neljä kertaa viikossa tankkaamassa sen kymmenen euron edestä, entä tankkaisi kerralla täyteen.

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Olen tässä vuosien aikana toki oppinut, ettei näitä kaikkia asioita voi järjellä selittää.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tupakoivista naisista, itse en ole ikinä ensimmäistäkään savuketta polttanut joten tästä syystä arvostan savuttomuutta suunnattomasti. Naisen pisteet silmissäni todellakin nousevat mikäli tämä ei tupakoi.

En kuitenkaan rajaa potentiaalisia treffikumppaneita tällä perusteella. Savuttomuus on mulle plussaa, ei kuitenkaan mikään vaatimus sille että olisin kiinnostunut naisesta.

Lisäksi toisaalta itse juon energiajuomia ja tiedän että toiset eivät voi sietää noiden löyhkää joten ei mun edes kannata moralisoida ketään päihteiden käytöstä, kun en mikään puhdas pulmunen itsekään ole muuten kuin nikotiinituotteiden suhteen.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Omat naisasiat rullaavat oikein mukavasti. Toki naisen kanssa asuessa pääsee edelleen vuosien jälkeen hämmästymään logiikan juoksua. Tai sen puutetta. Tai ainakin hyvin erilaista kulkua. Rouva ilmoitti tankanneensa auton, mutta minun silmiini mittari nousi hyvin vähän. Ihmettelin sitten äänen että kuinka helvetin vähän tankkaat kerralla, vai onko mittari mennyt paskaksi. Puoliso sitten kertoi tankkaavansa aina kymmenellä eurolla, säästää kuulema aikaa kun menee niin vähän aikaa tankatessa. Eli hän käy mieluummin vaikka neljä kertaa viikossa tankkaamassa sen kymmenen euron edestä, entä tankkaisi kerralla täyteen.

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Olen tässä vuosien aikana toki oppinut, ettei näitä kaikkia asioita voi järjellä selittää.

Entäpä pysäköinti. Yleensä autoasiat ovat jotenkin kummallisesti naisilla. Risteykseen kun mennään niin jätetään kaksi metriä siihen viivaan ja olen joskus vihjaillut, että valo ei välttämättä vaihdu koskaan, sillä emme kenties ole sillä kohdalla, mistä tunnistin tunnistaa auton saapuneen risteykseen, mutta merkittävää vaikutusta faktatietoni ei ole käyttäytymiseen tuonut vaikka kerran nainen jopa ajoi metrin edemmäs ja heti vaihtui valo vihreäksi. Siinä oli todiste. Ja sitten kummastellaan, ettei naisfilosofeja ole, että patriarkaatin syytä.

PS: huomaatte että annan naisen ajaa. Olen suuri sielu.

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Useimmiten nainen ajaa meistä kahdesta, tämä lähinnä sen takia että hän a) on parempi kuski b) tykkää ajaa. Teen myös meistä kahdesta enemmän ruokaa ja ehdottelen enemmän mitä ruokaa tehdään.

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
No löytyi sitten muitakin sentään, kelle tuo tupakointi on kohtuu suuri no no.

Hankala fiilis kun pitäisi rajoittaa omaa innostumistaan kyseisen naisen suhteen, ettei nyt polttaisi vaan näppejään liialla intoilulla. Kyseinen mimmi on itsekin kyllä todella innokkaana ja oli jo perheelleen ja kavereilleen minusta puhunut, vaikka ei kuulema ole ollut tapana yleensä näin aikaisessa vaiheessa. Ja kovasti kyselee, että milloin ehdittäisiin näkemään seuraavan kerran ja saako jäädä yöksi, joten hyvältähän tämä nyt näyttäisi.

Mutta vanha pieni likainen hikinen nurkassa yksin runkkaava pessimistihän ei ikinä pety, joten joko jotain mörköjä ja luurankoja on kaapissa miljoona tai sitten muuten vaan kaikki menee vituiksi.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Useimmiten nainen ajaa meistä kahdesta, tämä lähinnä sen takia että hän a) on parempi kuski b) tykkää ajaa. Teen myös meistä kahdesta enemmän ruokaa ja ehdottelen enemmän mitä ruokaa tehdään.

Sama täällä. Vaimo hoitaa sitten leipomiset.

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Kamalaa, allekirjoittanut huijattiin ostoksille. Alunperin oli puhe käydä syömässä kaupungilla, nyt seison jossain perkeleen rättikaupassa, ja tietysti naisten alusvaate osastolla. Ahdistaa, ja pakko seurata omaa vaimoa jatkuvasti ettei muut naiset luule että olen joku perverssi.

Tämäkin on yksi isoimpia mysteerejä, miksi naiset haluavat miehet mukaan ostoksille? Ruokakaupassa käynnit ymmärrän, mutta että tällaisille reissuille.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kamalaa, allekirjoittanut huijattiin ostoksille. Alunperin oli puhe käydä syömässä kaupungilla, nyt seison jossain perkeleen rättikaupassa, ja tietysti naisten alusvaate osastolla. Ahdistaa, ja pakko seurata omaa vaimoa jatkuvasti ettei muut naiset luule että olen joku perverssi.

Tämäkin on yksi isoimpia mysteerejä, miksi naiset haluavat miehet mukaan ostoksille? Ruokakaupassa käynnit ymmärrän, mutta että tällaisille reissuille.

Okei, ekaks luin että "ruokakaupassa kännit ymmärrän". Mutta joo, en tiedä miksi naiset ylipäätään haluaa raahata meitä jurottavia vittupäitä sinne kauppaan. Tietävät tasan tarkkaan miten siinä käy. En ymmärrä, enkä varmaan koskaan tule ymmärtämäänkään.

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Okei, ekaks luin että "ruokakaupassa kännit ymmärrän". Mutta joo, en tiedä miksi naiset ylipäätään haluaa raahata meitä jurottavia vittupäitä sinne kauppaan. Tietävät tasan tarkkaan miten siinä käy. En ymmärrä, enkä varmaan koskaan tule ymmärtämäänkään.

Kännin avulla moiset reissut olisivat siedettäviä. Jossain päin maailmaa on kuulema ns miesparkkeja, paikkoja jossa miehet voivat mennä oluelle samalla kun naiset shoppailevat.

Mutta tämä tuntuu olevan lähes jokaisen pariskunnan ongelma mitä on asiasta jutellut. Jostain syystä mies pitää ottaa mukaan vaikka harva kai noista reissuista nauttii. Just äsken tuossa kysyin että minkä helvetin takia mut pitää ottaa mukaan, eikö olisi paljon mukavampaa mennä vaikka kaverin kanssa. Tutkimattomia ovat naisten ajatukset.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitä jos tämä mies vaikka etsii itselleen tuolin, ottaa kännykän esiin ja selaa jatkoaikaa. Jos sitten noilla kauppareissuilöa kuluu oikeasti paljon aikaa, niin sitten on varmaan kehityskeskustelun paikka naisen kanssa.

Hyvä vaihtoehto on myös opettaa naiselle verkko-ostosten tekemistä, niin ei tarvitse käydä kaupoilla.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tämäkin on yksi isoimpia mysteerejä, miksi naiset haluavat miehet mukaan ostoksille?Ruokakaupassa käynnit ymmärrän, mutta että tällaisille reissuille.
Minä en halua miestä mukaan esim. vaateostoksille. Miehen mukana olo ei tuo hommaan mitään lisäarvoa... Tykkään itsekseni etsiä ja kokeilla vaatteita. Joskus kyllä olisi kiva jos joku toisi rinnakkaiskokoja (esim. rintaliiveistä) jos ei ole itse kaikki osannut ottaa pukukoppiin. Joskus kyllä käydään miehen kanssa ostoksilla kun hän haluaa ostaa minulle jotain itselleen mieluisaa (kuten piikkikorkoiset saapikkaat). Käyn myös usein ruokakaupassa itsekseni kun olen vähän sellainen yksinäinen susi. Eipä huku mies kauppaan kuten äidilleni ja ystävilleni kuulemma käy usein...

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Mitä jos tämä mies vaikka etsii itselleen tuolin, ottaa kännykän esiin ja selaa jatkoaikaa. Jos sitten noilla kauppareissuilöa kuluu oikeasti paljon aikaa, niin sitten on varmaan kehityskeskustelun paikka naisen kanssa.

Hyvä vaihtoehto on myös opettaa naiselle verkko-ostosten tekemistä, niin ei tarvitse käydä kaupoilla.

No, ei mulla oikeasti pala noihin reissuihin aikaa kovinkaan useasti. Mutta tuo keskustelu on toki käyty useasti, rouvan mielestä olisi mukavaa jos minä olisin kauppareissuilla mukana, ja mua ei taas kauheasti nappaa moiset.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minä en halua miestä mukaan esim. vaateostoksille. Miehen mukana olo ei tuo hommaan mitään lisäarvoa... Tykkään itsekseni etsiä ja kokeilla vaatteita. Joskus kyllä olisi kiva jos joku toisi rinnakkaiskokoja (esim. rintaliiveistä) jos ei ole itse kaikki osannut ottaa pukukoppiin. Joskus kyllä käydään miehen kanssa ostoksilla kun hän haluaa ostaa minulle jotain itselleen mieluisaa (kuten piikkikorkoiset saapikkaat).

Minä kyllä lähden mielelläni naisen kanssa vaateostoksille. Olen kai sitten vähän outo. Mielelläni kiikutan naiselle lisää kokoja ja uusia vaatteita, jos hän on sovituskopissa. Ja sanon kyllä mielipiteeni, jos kysytään, tosin hienotunteisesti ja kannustavasti. Toki tähän sisältyy sellainen ajatus, että minä välillä vähän ehdottelen naiselle, mitä hänellä olisi kiva nähdä päällä. Silloin ollaan kyllä yleensä urheiluosastolla.

Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Minulla on tähän kaksi erilaista kokemusta: jos tiedän, että nyt ollaan menossa shoppailemaan, niin ihan jees. Varsinkin jotain tiettyjä asioita, kuten kesämekkoja.
Jos taas "poiketaan" kun ollaan oikeastaan ihan muusta syystä liikkeellä, niin en jaksa kyllä yhtään. Jossain Espanjassa taas sekin on ihan muy bueno koska siellä me kumpikin shoppaillaan ja yksi liike on aina nopeasti läpikäyty.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jonku tarttis kyllä kyhätä sellanen suomi-naiset-suomi sanakirja. Sadattuhannet miehet olisivat erittäin kiitollisia.

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Miinoista puheenollen, tuokin on ohitettavissa vanhalla armeijan viisaudella: anteeksi on helpompi saada kuin lupa. Nainen on ihan yhtä vihanen, mutta onpahan asia jo tehty :D
Toi on kyllä myös totta. Oon myös oppinut vuosien saatossa siihen, kun vähän joustaa toisella kertaa, niin toisella kertaa saa sitten luvan helpostikin. Eli kannattaa tuoda esille joku vähäpätöinen homma, mistä voi joustaa, ja sitten takavasemmalta hommata hyvä retki poikien kanssa.

Edit. Korjattu typoja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy