Naisasiat

• 7 587 902
  • 26 609
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Mikä siinä on että näin varattuna vientiä olisi vaikka kuinka paljon... Juurikin aivan uskomattoman gimman kanssa olis ollut vaikla minkälaista menoa, mutta edetä ei voi kun avopuoliso odottaa yhteisessä kodissa. Tämä gimma tottakai pahoittaa mielensä kun olen antanut ymmärtää mutten ymmärrä antaa.

Ehkä tässä saa jotain oman päänsä sisäisiä miespisteitä, kun saa "hyväksyntää" tuon näköiseltä gimmalta. Mutta en tiiä sitten onko senkään arvoista. Lopulta kaikkia vituttaa.. Hänkin kyllä tiesi että oon varattu...

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Miten sä vasta nyt tuon @powerplaymaker tajusit? Luullut sinua teiniä vanhemmaksi. ”Älä lahre sinne”. Pidemmän selityksen miksi tuota tapahtuu annan siten kun mulla on molemmat kädet käytössä.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Miten sä vasta nyt tuon @powerplaymaker tajusit? Luullut sinua teiniä vanhemmaksi. ”Älä lahre sinne”.
Onhan tuo tajuttu jo aikoja sitten mutta aina sitä hämmentty uudestaan näistä. Ehkä oon jäänyt kaipaamaan jotain hyväksyntää joskus ja nyt haen kompensaatiota? Joku saa kuitenkin pitämään housut jalassa ja hyvä niin.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ei kai tämä ollut mikään feminismiin eli ylipäisiinkään poliittisuuteen liittyvä ketju?
Minä en nuorena uskaltanut naisiin discoissa kajota, seksuaalisesti häiritä. Näin jälkikäteen tajuten, olin silloinkin edellä aikaani, onnistuin jopa kiitämään vauhdilla onnieni ohi, korrektisti otsikoihin en ole ikinä päätynyt. En ole kihlajais-ilmoituksia joutunut maksamaan. En ole onneksi ikimuistoisiin hää-spektaattaleiden tähtenä tuikkimaan.

Myöhemmin vapaissa pubi-suhteissa olen kyllä veronmaksanut osani, suorittanut duunaritoiminnan tulonsiirtämistä nauramiseen ja muuhunkin läheisyyteen, myös yhteiseen syömiseen eli naarasta piti muinoin urosta esittävän paijata: siten sai ehkä patriarkaatin edustaja toivoa sexkanssakäyntiä. Eli joskus kokonaista naista ihailla, ja myös pillua, joka on osa kokonaista naista.
Olen ollut nyt surullinen muutaman kerran näin jälkikäteen tajutessani hyvin lällärikloppi olleeni, nuorena typeryyttäni ja vanhempana liian korrektisti hätäilleeni. Helvetin naurettava suomalainen metsäläispelle. Mutta onneksi luonnonvalinta toimii, vaikka nyt miettii... väärin on arvee elänyt, liian kiltti mies.

Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Asian vakavuudesta johtuen voisi olla ehkä Ihmettelyketjun kamaa vakavien asioiden käsittelypaikassa eli Kierrätyskeskuksessa. Laitetaan nyt tänne, niin saadaan eloa tähänkin ketjuun.

Missä vaiheessa pariutumisprosessia naisista tulee tätejä? Siis sellaisia, jotka panikoivat kaikesta turhasta ja antavat hienoja ohjeita, kuten ”älkää ampuko niitä raketteja sitten tänne terasille, ettei meiltä lähde näkö”. No kun se sillä sun miehellä tulikin ensimmäisenä mieleen.

Todetaan loppuun, että naiset on ihania!

Yksi typerimmistä käytösmalleista, joka hyvin todennäköisesti on äidiltä perittyä. Ihme ilon pilaamista.

Mutta niin on. Siis ihania.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Missä vaiheessa pariutumisprosessia naisista tulee tätejä? Siis sellaisia, jotka panikoivat kaikesta turhasta ja antavat hienoja ohjeita, kuten ”älkää ampuko niitä raketteja sitten tänne terasille, ettei meiltä lähde näkö”. No kun se sillä sun miehellä tulikin ensimmäisenä mieleen.
Siinä vaiheessa kun niillä on jotain omaa. Tämä tätiytyminen on saanut alkunsa silloin kun naisille on ruvettu antamaan oikeuksia.

Ihania joo ovat.

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Nyt osui kyllä niin mahtava nainen kohdilleen, että ei malttaisi olevan erossa hetkeäkään. Tässä oikeastaan pari-kolme vuotta tuli etsittyä vaihtelevan aktiivisesti naisystävää ja nyt tuntuisi osuvan oikea kohdilleen. Aika monta pettymystä tuli kyllä matkan aikana koettuna, mutta kyllä ne pettymyksetkin kannatti kokea. Treffeillä ravaaminen on kyllä pidemmän päälle melkoisen raskasta ja välillä tuntui, että pitäis luovuttaa koko homma ja odotella vain jos jostakin se nainen ilmeistyisi.

Tässä kun kerkesi semmoset reilut kolmekymmentä vuotta oltua oikeastaan koko ajan poikamiehenä niin hivenen on joutunut tekemään itsensä kanssa töitä sen suhteen, että vieressä on tosiaan joku. Jonkinmoisia sisäisi muurejakin oli kyllä kerinnyt itselle muodostumaan, mutta kyllä ne siitä on pikkuhljaa rikkoutuneet.

Löytyi muuten tinderistä, että kyllä sieltäkin voi onnistumisia saavuttaa.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt osui kyllä niin mahtava nainen kohdilleen, että ei malttaisi olevan erossa hetkeäkään. Tässä oikeastaan pari-kolme vuotta tuli etsittyä vaihtelevan aktiivisesti naisystävää ja nyt tuntuisi osuvan oikea kohdilleen. Aika monta pettymystä tuli kyllä matkan aikana koettuna, mutta kyllä ne pettymyksetkin kannatti kokea. Treffeillä ravaaminen on kyllä pidemmän päälle melkoisen raskasta ja välillä tuntui, että pitäis luovuttaa koko homma ja odotella vain jos jostakin se nainen ilmeistyisi.

Tässä kun kerkesi semmoset reilut kolmekymmentä vuotta oltua oikeastaan koko ajan poikamiehenä niin hivenen on joutunut tekemään itsensä kanssa töitä sen suhteen, että vieressä on tosiaan joku. Jonkinmoisia sisäisi muurejakin oli kyllä kerinnyt itselle muodostumaan, mutta kyllä ne siitä on pikkuhljaa rikkoutuneet.

Löytyi muuten tinderistä, että kyllä sieltäkin voi onnistumisia saavuttaa.
Kuulostaa itseltäni. Löysin tarkalleen tänä päivänä kaksi vuotta sitten nykyisen vaimoni Tinderistä. Sitä ennen oli parikymppisenä ollut ainoa vakavahko seurustelusuhde. Siihen nähden yhteiselo sekä nopea yhteenmuutto meni hyvin. Huomaa, että itsekin on aikuistunut ja osaa antaa periksi kuten myös vaimoni. Vasta näin vanhempana sitä on tullut tajuttua, mitä ”parisuhteen kompromissit” tarkoittavat.

Tänään tapaamisen 2-vuosipäivää viettämään, mutta sitä ennen täytyisi yksi päivä jaksaa työsirkusta.

Suosikkijoukkue
Kuulostaa itseltäni. Löysin tarkalleen tänä päivänä kaksi vuotta sitten nykyisen vaimoni Tinderistä. Sitä ennen oli parikymppisenä ollut ainoa vakavahko seurustelusuhde. Siihen nähden yhteiselo sekä nopea yhteenmuutto meni hyvin. Huomaa, että itsekin on aikuistunut ja osaa antaa periksi kuten myös vaimoni. Vasta näin vanhempana sitä on tullut tajuttua, mitä ”parisuhteen kompromissit” tarkoittavat.

Tänään tapaamisen 2-vuosipäivää viettämään, mutta sitä ennen täytyisi yksi päivä jaksaa työsirkusta.

Kysäisenpä tästä stoorista: missä vaiheessa siirryit määrittelemään kumppanisi tyttöystävän sijaan avovaimoksi?
Onhan siinä tavallaan aika iso ero henkisesti, vaikka yhteistaloudessa ei kuitenkaan käytännössä eroa ole.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kysäisenpä tästä stoorista: missä vaiheessa siirryit määrittelemään kumppanisi tyttöystävän sijaan avovaimoksi?
Onhan siinä tavallaan aika iso ero henkisesti, vaikka yhteistaloudessa ei kuitenkaan käytännössä eroa ole.
Puolen vuoden ”tapailun” jälkeen laitoin oman asuntoni myyntiin ja kirjat siirsin virallisesti hänen luokseen. Tässä vaiheessa aloin kutsua häntä avopuolisoksi, mutta se nyt ei ehkä ole kovinkaan ”kiva” termi. Toki tapailuvaiheessakin käytännössä hänen luonaan asuin, koska hänen asuntonsa oli ehkä hieman viihtyisämpi.

Nyt kun mietin asiaa, niin täsdä kahden vuoden aikana hän on ollut minulle ensin puoli vuotta tyttöystävä, sitten puoli vuotta avopuoliso, puoli viotta kihlattu ja nyt puoli vuotta vaimo.

Viimeksi muokattu:

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
^ Itse oletin että olette naimisissa. Ei ole kyllä koskaan tullut mieleen, että joku käyttää sanaa vaimo - ilman avioliittoa.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
^ Itse oletin että olette naimisissa. Ei ole kyllä koskaan tullut mieleen, että joku käyttää sanaa vaimo - ilman avioliittoa.
En tiedä mistä tämä käsitys tuli sulle vaikka luin viestini uudelleen. Olemme naimisissa, mutta ennen sitä olimme avopuolisoita. Samaa mieltä vaimo-sanan käytöstä. Selvensin nyt lisäämällä jälkimmäisen kappaleen.

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
@Tadu No nyt selvensi, ihmettelin kun @Sanainen arkku kysyi että missä vaiheessa siirryit määrittelemään tyttöystävän sijaan avovamoiksi. Oletin siis heti kun käytit sanaa vaimo, että olette naimisissa. Liian vaikeeta ilmeisesti tänään tämä blondin ajatuksenjuoksu.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu
Suosikkijoukkue
@Tadu No nyt selvensi, ihmettelin kun @Sanainen arkku kysyi että missä vaiheessa siirryit määrittelemään tyttöystävän sijaan avovamoiksi. Oletin siis heti kun käytit sanaa vaimo, että olette naimisissa. Liian vaikeeta ilmeisesti tänään tämä blondin ajatuksenjuoksu.

Ihan siitä päättelin, että viestissä puhuttiin yhteenmuuttamisesta, mutta ei mainittu myöhemmin solmittua avioliittoa.
Näin näitä tulkintoja tehdään asioista joita ei lue. Nosta käteni pystyyn virheen merkiksi.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Pientä ajatusten kasailua..

Avioeron vireillepanosta (ja erilleenmuutosta) alkaa jossain vaiheessa vuosipäivä lähestyä. Virallinen ero astui voimaan tuossa joulukuussa. Tässä on nyt siis jonkinaikaa chillailtu, ja todella tyytyväinen olen ollut itsekseni, ja sinällään tuntuukin että näin kannattaisi ilman muuta tällä hetkellä myös jatkaa jonkin tarkemmin määrittelemättömän ajan. Lapsen vuoroviikkoasuminenkin sujuu loistavasti, joten mikäs tässä on miehen ollessa..

Mutta jotenkin ilmeisesti alitajunta on pystynyt työstämään asioita, sillä eilen tapahtui aivan puun takaa jotain merkillistä. Tapasin uusien työtehtävien kautta erään naisen, ja ensimmäistä kertaa viimeiseen vuoteen läikähti rinnassa sellainen "tuohonhan voisi vaikka ihastua". Arviolta minun ikäisenä, ilmeisen fiksu, avoin ja vieläpä ihan viehättävä (ei sellainen klassinen kaunotar, vaan juurikin eri tavalla viehättävä) aikuinen ihminen. Työasioiden ohessa puhuimme heti myös muuta, hän vieläpä oma-aloitteisesti selitti YH-äiti elämäntilanteensa sun muut, miten on esimerkiksi työasioita järjestellyt siitä näkökulmasta. Keskusteluyhteys oli välittömästi äärimmäisen luonteva ja toimiva, aivan kaiken suhteen. Jossain määrin jopa hämmennyin, että hän ei tosiaankaan jättänyt epäselväksi olevansa vapailla markkinoilla. Mutta toisaalta monet ihmiset ovat luonnostaan hyvin avoimia, ja selittävät heti ummet ja lammet vieraallekin ihmiselle. Ja koska olen itsekin kokenut parisuhdeihminen, niin en tuosta tietenkään lähtenyt mitään omia johtopäätöksiäni vetämään, etenkin koska kuten edellä sanoin niin minulla ei ole minkäänlaista painetta mihinkään suuntaan ihmissuhdeasioista puhuttaessa..

Joka tapauksessa tapaamme uudelleen noin kuukauden päästä ja taas ihan kahdestaan, koska minulle on tullut uusia työtehtäviä, joita hän taas tekee toisessa paikassa meidän yhteisellä työnantajallamme. Hän siis käytännössä tutoroi minua näissä työhommissa. Toisaalta tässä jo etukäteen on suorastaan vaivaantunut olo tuosta tapaamisesta, koska tuollainen pienikin muljaus sydänalassa on kuitenkin ollut erittäin harvinainen vieras minun elämässäni viime aikoina. Mietin oikein sitä, että 15-20 vuotta sitten olisin mennyt aivan puihin eilisen kaltaisessa tilanteessa, mutta kyllä se ikä ja parisuhdekokemukset (eikä varmasti vähiten yksi epäonnistunut avioliitto) vain ovat opettaneet laittamaan asioita mittasuhteisiin. En esimerkiksi ryhtynyt mihinkään spontaaneihin toimenpiteisiin, kuten pyytänyt häntä heti facebook-kaveriksi tai muuta sellaista. Kaikkein positiivisin viesti tässä asiassa on se, että selvästikin tosiaan olen aivan huomaamattani kyennyt työstämään asioita eteenpäin mielessäni, kun aivot ihan yhtäkkiä sallivat minulle eilisen tunnekokemuksen..

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Piti sit yksi naikkonen tänään illemmalla nähdä. Mut nyt ollut 1,5h hiljaa, eikä ole vastannut viestiini. No illemmalla voi kysellä uudelleen. Ärsyttävää kissa hiiri leikkiä minusta.

BaronFIN

Jäsen
Siellä voi olla hiiren sijasta isompi kollikissa kiikarissa, mutta kelpaat hyvänä kakkosena...

Siis vakavasti sanottuna: perseestähän tuo on, mutta jokainen määrittää itse kuinka vietävissä oleva rukkanen itse on.

A Siente

Jäsen
Onko kellään kokemusta uskovaisten kanssa seurustelusta? En itse ole yhtään uskovainen, mutta erään sellaisen kanssa ollaan tapailtu ja tultu hyvin juttuu- Tavattiin alunperin kun tuli juttelee jeesuksesta. Kahet treffit alla, joten vielä on hyvä hetki perääntyä.

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Onko kellään kokemusta uskovaisten kanssa seurustelusta? En itse ole yhtään uskovainen, mutta erään sellaisen kanssa ollaan tapailtu ja tultu hyvin juttuu- Tavattiin alunperin kun tuli juttelee jeesuksesta. Kahet treffit alla, joten vielä on hyvä hetki perääntyä.

Kai se sentään oli kunnon uskovainen ja antoi ekoilla treffeillä herran käskystä?

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Pelottavinta oli ettei antanut. En sit tiedä, pelkään tämän olevan ansa.

Suosittelen varomaan. Uskovaisista en kyllä osaa sanoa. Omat kokemukset taitaa jäädä uskovaisten suhteen papeiksi opiskeleviin tylleröihin. Ei kai ne kovin uskonnollisia ollut, mutta ei jumala ainakaan niiden seksuaalisia tarpeitaan täyttänyt.

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves

Kovinkaan uskovaisen kanssa en muista teideni ristenneen, mutta yleisluontoisesti voisi sanoa, että sen ensimmäisen yhteisen yön jälkeen kannattanee ainakin kuulostella niitä iltarukouksia tarkalla korvalla: Rukoillaanko pelastusta kadotuksesta vai uusintaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy