Naisasiat

  • 7 485 737
  • 26 542

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Luonne voi ja saa sillä toisella olla oikealla tapaa erilainen kunhan elämäntyylit ja intressit matchaa.

Näinhän se on. Meilläkin on kummallakin omat juttumme, ja kokisin jotenkin ahdistavaksi jos mulla ei parisuhteessa olisi mitään omaa. Juoksu ja sali on niitä mihin en itse edes huoli miestä mukaan. Silti suuremmassa mittakaavassa pitää asioiden kohdata, jotta se suhde toimii. Mulle aina on ollut paha turn off, jos huumorit ei kohtaa. Tosi vaivaannuttavaa kun toinen hekottelee ja itselle ei uppoa yhtään. Kyllä se elämän suunta pitää kummallakin olla vähän samansuuntainen, vaikka toki joissain asioissa voi hyvin joustaa ja tehdä kompromisseja. Ei se silti kauhean kivalta tunnu jos toinen osapuoli vihaa lapsia ja itse haluaisi niitä kymmenen.

Onhan se vaan hienoa kun löytää sellasen kumppanin kenen kanssa voi olla ihan täysin oma itsensä, ja tietää että vaikka kuinka vitun rasittava olisi välillä ( puolin jos toisin) ei se toinen lähde mihinkään. Se puhumisen ja kuuntelemisen tärkeys on kyllä arvossa mittaamaton parisuhteessa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuossa lähikaupassa on ihan älyttömän mukava ja kaunis myyjä. En asiaa sen kummemmin edes miettinyt, mutta eilen tämä sattui liikennevaloissa ylittämään suojatietä samalla kun siinä autossa oli odottamassa valojen vaihtumista ja iski samantien sellainen fiilis, että minäpä kuule käyn kysymässä tuota ulos joku päivä.

No tänään kävin sitten lähikaupassa ja sattui olemaan töissä siellä. Oli vielä siinä sivussa täyttämässä hyllyä, mutta en vain saatana saanut itseäni menemään ja kysymään tätä ulos.
Yleensä itsellä ei päätä pahemmin huimaa ja riittää "pallit" kysyä suoraan, mutta jotenkin sitä ei vaan saanut nyt aikaan.

No siitä sitten lähdin kaupasta, vedin jonkun 15min. lenkin autolla ja päätin siinä, että loppuu tämä pelleily ja ajoin takaisin sinne kauppaan. No, tällä kertaa neito olikin jo kassalla ja suht iso jono siinä. Tein sitten ruokaostokset siinä, mutta eipä taas riittänyt pokka kysyä siinä kohtaa, kun oli jengiäkin jonossa.

Kuten sanoin jo aiemmin, niin yleensä riittää kyllä kantti tilanteissa kuin tilanteissa, mutta tänään ei pää kestänyt. Nyt sitten onkin sellainen paska fiilis siitä kun ei saanut suoritettua.
Kolmatta kertaa en kyllä enää tänään sinne kauppaan mene.

Noh, täytyy nyt viikonlopun aikana saada tämä homma suoritettua. Niskasta kiinni nyt perkele.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Älä kuitenkaan siinä kassalla kysy, varsinkaan jos on muitakin asiakkaita.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Jep. Kannattaa toivoa, että neito tulee tinderissä vastaan tai baarissa. Mahdollisuus tähän on varmaan 1/500, mutta näinhän se menee.

Miksi ei voi mukamas kysyä muussa yhteydessä? Itselleni on kassalla joskus neito todennut, että miten voisi nähdä useammin, mutta sitä en kuitenkaan suosittele itsekään paikaksi.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Kun minä tein kassatöitä, sain erään herrasmiehen puhelinnumeron lähempää tutustumista varten kerrottuani irtisanoutumisestani. Hän oli sen verran charmantti herra, että kyllä minä yhden illan mietin seksuaalista suuntautumistani, mutta sydän sanoi, että ei minusta homoa saa, niin jäi se kortti katsomatta.

Kaikkiaan puhelinnumeron saaminen oli kuitenkin miellyttävä episodi, joten ei muuta kuin hätäistä paperilappua matkaan!
 
Viimeksi muokattu:

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Jep. Kannattaa toivoa, että neito tulee tinderissä vastaan tai baarissa. Mahdollisuus tähän on varmaan 1/500, mutta näinhän se menee.
No ei nyt noinkaan, mutta ehkä se hyllyväli on parempi vaihtoehto kuin kassa, missä on molemmin puolin muitakin asiakkaita.

Jos kassalla on muitakin asiakkaita, tilanne voi olla nolo sille tytölle ja ei välttämättä edes kehtaa vastata myöntävästi, vaikka muutoin voisikin.

Jos kassalla on muitakin, niin vanha kunnon mainoksessa nähty kikka, anna joku viesti paperilla ja siihen puhelinnumero mukaan, niin voi sitten olla yhteydessä (halutessaan). Tämä neuvo siis tarzanille, ei Jakedeukselle. Oho, abianos ja KiVi tuon neuvon jo antoivatkin.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Lämpimät onnitteluni teille kumpaisellekin, ja parasta jatkoa! Mukava kuulla tällaisia uutisia.

Linkittämäsi viesti oli vajaan vuoden takaa. Siitä saattoi päätellä suhteenne melko tuoreeksi, joten noin vuodessa tai vähän reilussako purjehditte aviosatamaan? Asianne ei sinänsä minulle tai muille kuulu, mutta nostin tämän aasinsiltahengessä esille, koska avioon päätymisen nopeudesta tai hitaudesta tulee aika ajoin puhetta.
Kiitos ja toki saa kysyä. Kihlasin seitsemän kuukauden jälkeen ja vajaan vuoden jälkeen naimisiin. Tähän vaikutti muutama seikka:

1) olen aivan lääpälläni
2) oleskeluluvan saa avioliiton perusteella aika paljon helpommin kuin muuten
3) nainen kaipaili naimisiin

Vittuako sitä sitten ihmettelemään sen pidempää. Jos menee vituiksi niin menee, mutta halusin katsoa tämän kortin. Uskon, että aika tiukkojakin riitoja on vielä tulossa, mutta on niin vahva sukulaissieluolo, että hyvään suoritukseen on ainekset.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
1) olen aivan lääpälläni
2) oleskeluluvan saa avioliiton perusteella aika paljon helpommin kuin muuten
3) nainen kaipaili naimisiin

Kaveri raahasi thaikkunaisen Suomeen juurikin kaikista noista syistä joskus viitisen vuotta sitten. Nykyään on lapsi, vaimo osaa melko hyvin suomea, mukava omakotitalo eräässä Helsingin ympäryskunnassa ja sellaista kaikkea.

Ainakin nykyään se on aitoa rakkautta, vaikka alkuun motiivit saattoikin olla ehkä vähintään aavistuksen epäselvät.

Nuo on aivan mahdollisia juttuja, vaikka pahat kielet puhuisivat mistä postimyyntivaimoista.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten tuo olisi asiaan vaikuttanut? Olisitte eronneet sitten 7 vuotta myöhemmin?

Tartutaan nyt pariin lauseeseen, mutta kyllä ne vuodet saattavat vaikuttaa merkittävästikkin. Itse olen vieläkin opettelemassa olemaan oikeasti aikuinen ja enkä idiootti pojan kloppi. Vaikka en ole edes 30 vuotta täyttänyt, mutta huomannut merkittävän muutoksen itsessäni viimeisen 5 vuoden aikana. Sitä vain kasvaa ihmisenä ja on kenties valmiimpi ja kokeneempi pidempään parisuhteeseen. Se on kuitenkin totta ettei se aina asioita olisi muuttanut, mutta varmasti useammassa suhteessa tilanne olisi ainakin osittain erilainen, jos olisi tavannut useita vuosia aikaisemmin tai myöhemmin.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tartutaan nyt pariin lauseeseen, mutta kyllä ne vuodet saattavat vaikuttaa merkittävästikkin. Itse olen vieläkin opettelemassa olemaan oikeasti aikuinen ja enkä idiootti pojan kloppi.

Kulkija kulkee hyvään suuntaan! Sitten on aikuinen, kun ymmärtää a) ettei oma kokemus parisuhteista ole totuus kaikista parisuhteista ja b) ettei kaikkien kokemus parisuhteista ole edes välttämättä totta :)
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kysyy ulos tai ei kysy, siinä vaihtoehdot. Ei siinä paikalla ole mitään merkitystä. Jos ei kehtaa kassalla kysyä, odottaa parempaa paikkaa. Kunhan tekee sen aloitteen, jos on kiinnostunut. Mun mielestä ainoa moka on se, että ei tottele sydämensä ääntä. Voi tulla pakit, mutta kysymättä ei saa edes niitä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Kulkija kulkee hyvään suuntaan! Sitten on aikuinen, kun ymmärtää a) ettei oma kokemus parisuhteista ole totuus kaikista parisuhteista ja b) ettei kaikkien kokemus parisuhteista ole edes välttämättä totta :)

Mikään kokemus parisuhteista ei ole oikea. On vain oma kokemus. Oliko näiden viisausten takana jotain muutakin?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kysyy ulos tai ei kysy, siinä vaihtoehdot. Ei siinä paikalla ole mitään merkitystä. Jos ei kehtaa kassalla kysyä, odottaa parempaa paikkaa. Kunhan tekee sen aloitteen, jos on kiinnostunut. Mun mielestä ainoa moka on se, että ei tottele sydämensä ääntä. Voi tulla pakit, mutta kysymättä ei saa edes niitä.
Tämä. Eniten elämässä kaduttaa ne tilaisuudet, jotka jätti käyttämättä epäröinnin takia. Pakit on parempi kuin kuukausien jossittelu tilaisuuden mentyä ohi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tämä. Eniten elämässä kaduttaa ne tilaisuudet, jotka jätti käyttämättä epäröinnin takia. Pakit on parempi kuin kuukausien jossittelu tilaisuuden mentyä ohi.

Joo, mutta työrauha pitää antaa. On pari paikkaa missä ihmisten pitää saada olla rauhassa eli koti ja se duunipaikka.

Se mitä jossain muualla tapahtuu tai ei tapahdu on sitten eri asia. Amerikkalaisissa elokuvissa nuo kiusalliset kosimiset.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Pyydän syvästi anteeksi kun joku haluaa kuitenkin loukkaantua tästä, mutta itse olen vuosien saatossa ylittänyt liian monta kertaa sen rajan mihin muut vetäisivät naisasioissaan omat limittinsä. Tuossa järjestelyssä menee kyllä oma ehdoton nou nou.

Tarkoititko, että olet ollu lihavien naisten kanssa? Siinä kyllä ylitetään kaikki limiitit. Toki kerran muinoin kännissä itsellekin kävi sellainen vahinko. Siitä selvittiin sielmien sulkemisella, mielikuvituksella ja parin viikon morkkiksella. Vieläkin kyllä näkee välillä painajaisia. Elämä kuitenkin jatkuu.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kirjoittelin tänne aiemmin menossa olevasta avioerostamme, kaipa on aika pienen päivityksen..

Kolmen viikon kesälomani alkaa tänään (elokuussa sitten vielä lisää).. ja miten PataJaska-setä käyttää sen? No tietenkin olemalla kantoapuna tulevan ex-vaimonsa muuttaessa tällä viikolla pois yhteisestä kodista. Kuten aiemmin sanoin, muutto on toki vain suunnilleen tien toisella puolella olevaan taloon, joten sikäli tässä ei ole tarvetta uhriutua :D sitä paitsi on kaikkien etujen mukaista, myös lapsen, että asiat saadaan eteenpäin

Toki sitä väkisinkin vallitseva tilanne sen oman varjonsa tämän loman ylle heittää. Siltikin, vaikka edelleen tällä hetkellä päällimmäinen vallitseva tunne on helpotus, että vihdoinkin tämä tilanne menee konkreettisesti eteenpäin. Mutta sen näyttää sitten aika, että mitenkä "rentoutuneena" sitä palaa töihin sitten kolmen viikon päästä.. tällä hetkellä kuitenkin olotila on ihan hyvä, jopa ihan normaalin toimintakykyinen. Jatkiksessakin olen jaksanut roikkua ihan normaalisti :D

Pojalle ero konkretisoituu sitten tällä viikolla, vaikka paljon siitä on jo puhuttukin. Mutta koska äiti ja isä pysyvät edelleen tiiviisti hänen elämässään, niin se toivottavasti myös tasaa hämmennystä siitä, että kohta hän on sitten öitään kahdessa kodissa (toki aivan vierekkäin olevissa). Isillä on ehkä pieni etulyöntiasema sikäli, että minä olen kuitenkin täällä "oikeassa omassa kodissa", äidin hommaksi jää totuttaa lapsi siihen uuteen kotiin. Silti en ole varma, olenko enemmän huolissani omasta reagoinnistani vaiko pojan..

Eilen olin pojan kanssa maauimalassa, ja juuri tuollaista jotain oikeaa yhdessäoloa haluan nyt jatkossa toteuttaa hänen kanssaan. Itse asiassa viimeisen vuoden aikana olemme jo olleet tilanteessa, jossa olemme tehneet verrattain vähän asioita ns. perheenä, vaan elämäntilanteesta johtuen se on ollut aika paljolti sitä, että olemme vuoronperään olleet pojan kanssa. Näin ollen muutos ei ehkä sikälikään näyttäydy lapselle niin traumatisoivana.. joka tapauksessa pitkän polun alussa tässä varmaan ollaan kaikki alkaen tästä viikosta
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten homma on edennyt sen lähikaupan myyjän kanssa, @king of the jungle ?

Taitaa olla just panemassa.
Voi kunpa olisinkin ollut.

Joo, tosiaan kysyin sitten tuossa sunnuntaina viimein häneltä sopivan tilaisuuden tullen, mutta ikävä kyllä poikaystävä tältä löytyi.
Mutta eipä se mitään, matka jatkuu ja Jutin sanoin mennään eteenpäin. Hyvä fiilishän tuosta jää, kun uskalsi asian hoitaa ja tosi hyvä kuva myös tästä neidistäkin jäi.

Tavallaan se tietysti myös harmittaa, kun toinen on ihan älyttömän kaunis, hyväkroppainen blondi ja sitten vielä niin pirun mukavakin. Olisi nyt ollut edes kunnon "bitch", niin ei olisi jäänyt sillä tavalla harmittamaan.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Voi kunpa olisinkin ollut.

Joo, tosiaan kysyin sitten tuossa sunnuntaina viimein häneltä sopivan tilaisuuden tullen, mutta ikävä kyllä poikaystävä tältä löytyi.
Mutta eipä se mitään, matka jatkuu ja Jutin sanoin mennään eteenpäin. Hyvä fiilishän tuosta jää, kun uskalsi asian hoitaa ja tosi hyvä kuva myös tästä neidistäkin jäi.

Tavallaan se tietysti myös harmittaa, kun toinen on ihan älyttömän kaunis, hyväkroppainen blondi ja sitten vielä niin pirun mukavakin. Olisi nyt ollut edes kunnon "bitch", niin ei olisi jäänyt sillä tavalla harmittamaan.

Noo, hyvällä tuurilla se tulee vielä joskus vapaan vastaan. Niin itselleni yhden myyjä tyllerön kanssa kävi. Toisen kanssa se päätyi heti seurusteluun. Vaarallista sellainen kaupassa käynti.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, mutta työrauha pitää antaa. On pari paikkaa missä ihmisten pitää saada olla rauhassa eli koti ja se duunipaikka.

Se mitä jossain muualla tapahtuu tai ei tapahdu on sitten eri asia. Amerikkalaisissa elokuvissa nuo kiusalliset kosimiset.
Baari myös on monelle epäseksuaalisin paikka. Siellä ei silleen erottele miehiä ja naisia. Tietty jotkut parikymppiset limudiskoissa ja Suomi24-jengi Hotelli Vantaassa jne, mutta jos jotain lähikapakkaa miettii. Johonkin kauppaanhan esimerkiksi pitää enemmän laittautuakin kun siellä on kaikki, myös ne nipottajat, siis jos vähän askel heittää, parransänki rehottaa ja vaikka päiväkausiin et ole jaksanut käydä suihkussa jne. Täältä Jatkoajasta niitä tarinoita just eniten kuuleekin.

Toki baarissa on ikävää jos joku tyttö liittyy seuraan ja pöydän jätkät on sellaisia, jotka alkaa miellyttelemään sitä eli jutut vaihtuu tylsiksi ja ilta menee pilalle.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse olen sitä mieltä, että vielä paljon kipeämmin kuin homojen avioliittoja tähän maahan tarvittaisiin heteroille rekisteröity parisuhde.

Nyt ovat britit korjanneet tämän epäsuhdan ja ensimmäinen heteropari on rekisteröinyt parisuhteensa. Vaati tosin oikeuden päätöksen ennen kuin onnistui. Perustelut miksi rekisteröity parisuhde ("civil partnership") löytyvät tästä BBC:n uutisesta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt ovat britit korjanneet tämän epäsuhdan ja ensimmäinen heteropari on rekisteröinyt parisuhteensa. Vaati tosin oikeuden päätöksen ennen kuin onnistui. Perustelut miksi rekisteröity parisuhde ("civil partnership") löytyvät tästä

Tälläinen olikin mennyt ohi. Toki menin avioon maistraatissa, mutta jos olisin tiennyt tai siis, jos olisi ollut mahdollista, niin tämähän on oikein hyvä ratkaisu.

Sitä on tietenkin mahdoton arvioida olisiko tuleva ex-vaimo tälläiseen koskaan suostunut. Voisi kuvitella, että kaikki tytöt ei millään suostuisi, mutta tämä on todella hyvä alku ja varmasti jollain aikataululla leviää muuallekin.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Opiskelijaelämä on melko helppoa sekoilua siihen saakka kunnes vastaan tulee ihminen tai ihmisiä, jotka saa jalat alta kunnolla. Näin on itselleni nyt tässä reilun vuoden aikana käynyt. Yksi kolahti tosissaan tuossa talvella, mutta rehellisesti sanottuna minua tunnutaan vievän naisasioissa kuin pässiä narussa, varmaankin siitä syystä, että olen omien sanojeni mukaan jäänyt "naisten iskemisen" suhteen 16-vuotiaan tasolle. Ei siinä mitään, helppoa se on edustaa ja olla viehättävä kun itsellä ei ole mitään taka-ajatuksia: juttu luistaa. Mutta kas kummaa kyllähän sitten niitäkin ihmisiä tulee vastaan, jotka myös minua kiinnostaa ns. täysillä eikä vain yhden illan juttuina. Silloin alitajunta lyö melkoisen seinän eteen ja ylianalysointi kyseisen ihmisen käytöksestä alkaa hipomaan sairasta tasoa. Toki sitä pyrkii käyttäytymään normaalisti, mutta nuorelle miehelle se tuntuu olevan mahdotonta. Talven suorastaan pelasin törkeää peliä, kun olin toisen naisen talutusnuorassa ja hakeuduin hänen läheisyyteen tietäen, että ei tästä mitään tule kuitenkin parempaan huomiseen uskoen. Samaan aikaan pidin muutamaakin tapausta samanlaisessa talutusnuorassa, tietäen että minua ei kummemmin kiinnosta, mutta huomiota on kiva saada.

Tuosta tilanteesta olen onneksi paininut itseni kuiville myös omien fiilisteni suhteen. Kesä tuli ja kesätyöt alkoivat oikein mukavasti. Kuitenkin uskouduin talven sekoiluistani sellaiselle ihmiselle, jonka kanssa olen tehnyt samaa kesätyötä jo aiempina kesinä ja jonka kanssa välit tuntuivat selvästi ystävällisiltä. Jutun luistamisen muistin jo aiemmilta kesiltä, mutta en muistanut, että se noin hyvin mätsäsi. Hän tuntui ymmärtävän minua kovin: todella normaalia opiskelijaelämää. Aikaa kului ja töiden ohessa pitkät päivät kiitävät nopeasti ohi, kun on hyvää seuraa töissä. Olenkin pyytänyt häntä useaan otteeseen tätä naikkosta viettämään iltaa minun kavereideni kanssa, ongelmia ei ole ollut kun olen ajatellut hänet ihan vain mukavana tyyppinä jonka kanssa on mukava viettää aikaa. On viihtynyt myös ystävieni seurassa erittäinkin hyvin, hyviä keskusteluja ollaan saatu aikaiseksi ja ilta on ihan ilman sitä alkoholiakin venähtänyt aamutunneille saakka muutamaankin otteeseen.

Sitten päästäänkin ongelmakohtaan. Minun tunteeni alkavat muuttua vain kahden ihmisen välisestä ystävyydestä kohti ihastumista. Tai no paskaahan minä puhun: olen jo ihastunut. Kuten yllä totesin, silloin aivoissani jokin menee pieleen. Paska alkaa valua housun lahkeista sellaista kyytiä, että alta pois. Sitä ei näe ihmistä enää samassa ystävyysvalossa kuin aiemmin. Olen kavereilleni tästä sanonut ja tottakai heidän sanojensa mukaan tuo on ihan selvä peli: ei se tulisi tuntemattomien ihmisten keskelle uudelleen ja uudelleen ellei tässä olisi jotain muutakin takana. Toki kaverini tietävät näistä orastavista fiiliksistäni ja kannustavat toimimaan. Nythän viimeisimmillä kerroilla se, että olen pyytänyt häntä mukaan hengailemaan on ollut vain helppo syy hakeutua hänen seuraan. Ja kavereideni mukaan on kuulemma nähtävissä niin selvää flirttiä puolin ja toisin, että ei tässä pelkkää kaverikorttia olla pelaamassa. Nainen kuitenkin tietää, että luonteeni on hyvin flirttailevahko sellaistenkin ihmisten seurassa joiden suhteen ei ole vilpittömästi muuta kuin silkkaa kaveruutta, joten en missään tapauksessa osaa tulkita tilannetta objektiivisin silmin. Viime viikonloppuna sitten laitoin viestiä, että nähdäänkö ihan kahdestaan, mutta vastaukseksi sain, että on viettämässä vapaa-aikaansa kotipaikkakunnalla. Jatkoin siihen, että nähdäänkö joku toinen kerta sitten ja vastaus oli jotain hyvin epämääräistä.

Tuosta sitten tein tulkinnan, että kyseinen nainen on vilpittömästi vain kaveripohjalla liikkeellä, mutta kun sitä suoraa teilausta ei tullut niin pallo jäi edelleen ilmaan. Nyt sitten tasapainoilenkin sen kanssa, että mitä teen. En missään tapauksessa haluaisi pilata ystävyyttä sen takia, että minulla sattuu olemaan tunteita, mutta toisaalta en jaksaisi jättää itseäni samaan hirteen kuin viime talvena. Ongelmaksi muodostuu ennen kaikkea samassa työpaikassa oleilu, joten jos en mitään tee niin sama paska on sitten päässyt jälleen lorahtamaan lattialle asti kuin aiemmin. Toisaalta jos menen all-in niin väleistä voi muodostua valitettavan kiusalliset ja sekään ei olisi toivottavaa noin kiinnostavan ihmisen kanssa. Toki soppaa sekoittaa myös aiempi suhmurointini toisen työkaverin kanssa.....

Sellaiset perjantai-illan teiniavautumiset. Joku sanoisi, että kuuntelemalla omaa sydäntä kaikki kääntyy aina parhain päin ja jossain vaiheessa se jackpot napsahtaa maaliinsa, oma itsensä sitä lähtökohtaisesti pitää aina olla, mutta kovin usein sitä joutuu maistamaan katkeraa kalkkia.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös