Tästä näytämme olevan eri linjoilla, voidaan jatkaa tästä yksärillä mikäli joku vielä hankaa.Ei tarvi.
Tästä näytämme olevan eri linjoilla, voidaan jatkaa tästä yksärillä mikäli joku vielä hankaa.Ei tarvi.
Nuo eivät ole ok. Mies ei roiku netissä, kuin joku Jopolla ajava villapaitahipsteri tekee, vaan mies joko käy netissä tai on netissä. Televisiota mies voi katsoa, kunhan ei katso esim. jotain läskistä laihaksi -ohjelmia ja lukemattomia muita akkain ohjelmia.
Itse pidän pleikkari pelaajaa poikana. Omassa kaveri piirissä ei ole yhtään miespuolista pleikkarin pelaajaa, ne ketkä pelaa on kyllä vielä ihan poikia. Mutta ei siinä, jokainen tyylillään.
Olis kyllä kiva nähdä kuva "miehestä", joka pelaa pleikkaria.
En tunne ainuttakaan.
Olis kyllä kiva nähdä kuva "miehestä", joka pelaa pleikkaria.
En tunne ainuttakaan.
Jos muuten pitäisi valita otanko "miehen" joka istuu jatkuvasti kaljalla vai "miehen" joka pelaa pleikkaria, ei tarvitsisi kahta kertaa miettiä. Mut tosiaan, jokainen on vapaa omalla ajallaan tekemään niitä juttuja joista tykkää, ei siinä mitään.
Eivät sulje pois, mutta monella tuppaa menemään jompikumpi yli.Nämä kaksi eivät kyllä ole toisiaan pois sulkevia asioita, vaan käytännössä jokainen mies käy sekä kaljalla että pelaa pleikkaria.
Ööö...ööö entä tällainen 40+ joka pelaa pleikkaria lastensa kanssa satunnaisesti heidän pyynnöstään niin luokitellaanko minut siis pojaksi?Itse pidän pleikkari pelaajaa poikana. Omassa kaveri piirissä ei ole yhtään miespuolista pleikkarin pelaajaa, ne ketkä pelaa on kyllä vielä ihan poikia. Mutta ei siinä, jokainen tyylillään.
Ööö...ööö entä tällainen 40+ joka pelaa pleikkaria lastensa kanssa satunnaisesti heidän pyynnöstään niin luokitellaanko minut siis pojaksi?
:) mutta lapset omia ei lapsenlapsiaEikun valitettavasti papaksi.
Kaljalla istuvan ?Jos muuten pitäisi valita otanko "miehen" joka istuu jatkuvasti kaljalla vai "miehen" joka pelaa pleikkaria, ei tarvitsisi kahta kertaa miettiä. Mut tosiaan, jokainen on vapaa omalla ajallaan tekemään niitä juttuja joista tykkää, ei siinä mitään.
Eivät sulje pois, mutta monella tuppaa menemään jompikumpi yli.
Valtaosa meistä harrastaa kumpaakin kuitenkin kohtuullisesti.
Ja aamulla hirvee tenttaus että mikä nyt on huonosti kun ei voi samaan aikaan tulla nukkumaan. Jos toinen on väsynyt ja minä en niin mitä helkkaria siellä sängyssä tekee kun lukuvaloki häikäsee ettei saa nukuttua ja sammuta se ja makaa siinä vieressä koska toista väsyttääYhdessäasumisessa en koskaan ymmärtänyt miksi toinen osapuoli tuli raivoamaan tule nyt nukkumaan sieltä.
Ymmärrän oikein hyvin, että ei ole sopivaa eikä reilua, jos on pubissa eikä tiedä milloin ulko-ovi kolahtaa ja missä toinen on. Sitä en sen sijaan ymmärrä enkä hyväksy, että omassa kodissa ei saa seinän takana olla valveilla, jos on kuulokkeet ja muutenkin avaa kaljat hiljaa eikä laula.
En pelaa pleikkaa, mutta siinä kaiketi tulee kiroiltua ja heiteltyä ohjaimia seinään. Eli tytöillä ehkä onkin syynsä.
Olen sinkku, eikä minulla ole koskaan ollut pelikonetta. No ok, Commodore 64 oli lapsena.@kiekkoaktivisti ja @Käyttäjänimetön Kysykää ihan rohkeasti vaan niiltä naisiltanne lupa siihen pleikkarin pelaamiseen. Saatatte yllättyä. Ei tarvii sitten tänne miesten (ei äjjjien) keskustelupalstalle purkaa kiukkua siitä että pleikkari kerää pölyä tv-tason uumenissa ja niin vietävästi tekis mieli edes vähän koittaa.